• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Supportermøte 09.10 kl. 19.00

Started by Klaus_Brann, October 02, 2012, 20:51:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Naturlege spørsmål til styre og stell:

-Kvifor så korte kontraktar til Finne og Larsen?
-Kva er planane for å erstatta Hansson?
-Er det taktikk å jogge mot ballførar og stansa 3m frå (og tru at ein er i press), eller er det spelarane som bevisst saboterer trenarens plan?
-Det verka som det var stor uenighet mellom trenar og spelarar i Hødd kampen.  Både taktikk, kva som vart sagt i pausen og lagoppstilling?  Kva er greia her?
-Er Skarsfjord rett mann til å ta Brann til gull?  Kva skal i tilfelle til av forsterkningar då?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

kabelmann

Hva er det som skal gjøre Brann til et medaljelag i 2015? Er det økonomien som da skal være god nok til å hente klassespillere eller er det et forsvar som for en gangs skyld fungerer?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Skars er ikke til stede. Mikkelsen er der, sammen med RBH og Walstad, Huse og Jonsson fra spillergruppen.

Joggi Bogga

Faen! Igjen går jeg glipp av det. Er ikke rare reklamen for disse møtene.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Joggi Bogga

Har noen anledning til å forhøre seg med om hvordan rekrutteringsprosessen av spillere foregår per i dag.
Hvem bestemmer, hvor letes det, hvor lenge følges kandidatene og hvilke kvaliteter foruten de fotballfaglige vurderes.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Mikkelsen virker litt mer ydmyk enn Skars. Innrømmer at spillet ikke har vært bra nok i år, spesielt i starten. Han sier at de prøver å spille langs bakken, men at det varierer for mye. På spørsmål om ungdomslagene må spille som a-laget spøkte han også med at han var glad for at Brann2 ikke spilte som a-laget i fjor.

Klaus_Brann

Quote from: Joggi Bogga on October 09, 2012, 18:27:46 PM
Faen! Igjen går jeg glipp av det. Er ikke rare reklamen for disse møtene.


Skal be Bruun ringe deg neste gang.
Det har stått i alle fall to ganger på Brann.no, forsiden her og på forumet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

WTF?
Gikk inn på ba.no for å se hva som skjer på supportermøtet og får denne beskjeden;

Dessverre har denne hendelsen
nådd NTNU kapasiteten satt av verten.

Vennligst la verten vet du vil
NTNU ønsker å delta og kom tilbake for
å se om NTNU mer plass åpner opp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Det var ikke mye kritikk på dette supportermøtet utfra referatet på Brann.no, det virker som om det gikk stille og rolig for seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Det mest interessante er at Mikkelsen tilsynelatende er enig i at vi spilte møkkafotball i fjor og at vi ikke har spilt spesielt bra i år, men at vi iallefall prøver og iallefall er bedre enn i fjor.

Straffe!!!

Beklager, men jeg fikk ikke med meg at Mikkelsen var enig i at vi spilte møkkafotball ifjor. Slik jeg oppfattet det mente han at vi spilte en mye enklere fotball ifjor, hvor bl.a. langpasningen mot Ojo var en hovedingrediens.
I år, og som et utviklingsmål videre, jobber de med og ønsker å bli langt bedre på - pasningsspill langs bakken.

krøvel vellevold

Brann.no om supportermøtet:

QuoteStemningen på møtet ble meget god etter hvert, med mye latter og fleip. De store kritikerne ser ut til utelukkende å være webbaserte, slik at panelet fra Brann fikk oppleve at de var blant venner med interesse for klubbens beste.


Javel? Så de mener at de som kritiserer ikke er interesserte i klubbens beste? Eller at de som kritiserer, bare gjør det for å tøffe seg - og ikke tør å stå for det de sier på et møte?

Jeg for min del var ikke på møtet. Jeg var opptatt med møte i Oslo. Men jeg har jo vært kritisk til Branns billettpolitikk "på web", så jeg er sikkert en av dem som ikke regnes som venn av klubben eller med interesse for klubbens beste.
Legg ned hele klubben!

monzilla

Må du slutte å være så jævla hårsår.

Det er en utfordring for en hver virksomhet å måtte forholde seg til anonyme kritikere på internett. Og ikke les dette som at jeg antyder at du er en av disse.

Nixon

Ja, det er klart at det blir litt "oss mot de" når man hele tiden får anonym kritikk på nettet. Men det er uansett en klønete formulering fra Gorm som ikke akkurat etterlever alle Brann sine kjerneverdier. Men når det er sagt tror jeg heller ikke at dette er Brann sin holdning, men heller noe Gorm synes. Men så har vel han alltid vært litt hoven.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: monzilla on October 10, 2012, 12:34:48 PM
Må du slutte å være så jævla hårsår.

Det er en utfordring for en hver virksomhet å måtte forholde seg til anonyme kritikere på internett. Og ikke les dette som at jeg antyder at du er en av disse.


Hårsår? Nei jeg tok meg ikke nær av det. Men jeg konstaterer at Brann/Gorm tydeligvis mener folk som kritiserer "på web" - men ikke kom på møtet, ikke står for det de skriver. Derfor tok jeg meg selv som et eksempel på en som har kritisert deler av organisasjonen, men som ikke var på møtet i går. Dessuten konstaterer jeg at de åpenbart mener at kritikere ikke er venner av klubben eller ønsker klubbens beste. De skal kun ja "ja-mennesker" som supportere.

Om det var anonyme kritikere han mente, så får han i så fall presisere det. Men nå er det nå en gang slik at det i mange fora opereres med nicknames - så at folk skriver under nick, betyr ikke nødvendigvis at de ikke står for det de skriver.
Legg ned hele klubben!

monzilla

Jeg ser den, og er ikke uenig. Men på et prinsipielt grunnlag (ikke tatt utsagnet fra Brann med i betraktning) så mener jeg at man ikke trenger å forholde seg til anonyme kritikere, enten det er på nett eller i andre sammenhenger. Det er da anonymiteten på spesielt diskusjonsfora jeg mener.


Northside

Fremfor å kritisere de som kritiserer på nett, så burde de vurdere å ta til seg noe av kritikken. Eksempel kritikken rettet mot billetter.

krakra

Quote from: Straffe!!! on October 10, 2012, 07:07:25 AM
Beklager, men jeg fikk ikke med meg at Mikkelsen var enig i at vi spilte møkkafotball ifjor. Slik jeg oppfattet det mente han at vi spilte en mye enklere fotball ifjor, hvor bl.a. langpasningen mot Ojo var en hovedingrediens.
I år, og som et utviklingsmål videre, jobber de med og ønsker å bli langt bedre på - pasningsspill langs bakken.
Neivell. Jeg så at han på spørsmål om ungdomslagene spilte likt a-laget spøkte med at han er glad ungdomslagene ikke spilte likt a-laget i fjor. I tillegg til at han senere innrømmet at det var mye langballer og enkel fotball i år. Det er ikke langt unna å innrømme møkkafotball i mine øyne.

krakra

October 10, 2012, 13:22:26 PM #20 Last Edit: October 10, 2012, 13:47:05 PM by krakra
Quote from: Nixon on October 10, 2012, 12:40:35 PM
Ja, det er klart at det blir litt "oss mot de" når man hele tiden får anonym kritikk på nettet. Men det er uansett en klønete formulering fra Gorm som ikke akkurat etterlever alle Brann sine kjerneverdier. Men når det er sagt tror jeg heller ikke at dette er Brann sin holdning, men heller noe Gorm synes. Men så har vel han alltid vært litt hoven.
Det er ikke første gangen at Gorm har kommet med slike sleivspark og neppe siste. Ellers har jo kritikken mot Brann blir mindre og mindre de siste årene. I takt med at tilskuertallene har stupt sammen med engasjementet på tribunene. Om et par år har vi kanskje et snitt på 5-6.000 hvor noen hundre synger og ingen kritiserer Brann. Akkurat slik Brann ønsker.

Ellers syns jeg da de fleste poengene som tas opp her inne ble tatt opp på supportermøtet også. Det ble stilt spørsmålstegn rundt spillestilen, hvorfor vi er så elendige borte, hvorfor vi falt sammen mot Hødd, om det tas gode nok grep fra benken. Jeg syns det gjenspeiler kritikken her inne ganske bra også. Spesielt når Skars ikke var der. Så at de oppmøtte var mindre kritisk enn oss ser jeg ikke. At stemningen er bedre ansikt til ansikt er da en selvfølge.
Jeg tror også at har noe med at Branns folk er mer ydmyke ansikt til ansikt enn de fremstår i media til tider.

Ellers syns jeg det til tider har virket som Daffy har tatt til seg noen småting som blir skrevet her inne. Og jo lengre Brann får ting på avstand jo mer enige virker de å være i kritikken. Mikkelsen hadde ingen problemer med å erkjenne at fjorårets spillestil var primitiv. Det slet de med å erkjenne i fjor, og Brann har ingen problemer med å innrømme at de gjorde en veldig dårlig jobb i årene etter gullet. Men de som kritiserte jobben akkurat da ble møtt av skarpe pigger.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 10, 2012, 12:40:35 PM
Ja, det er klart at det blir litt "oss mot de" når man hele tiden får anonym kritikk på nettet. Men det er uansett en klønete formulering fra Gorm som ikke akkurat etterlever alle Brann sine kjerneverdier. Men når det er sagt tror jeg heller ikke at dette er Brann sin holdning, men heller noe Gorm synes. Men så har vel han alltid vært litt hoven.


Gorms livsmotto er vel å ha en ovenfra-ned- holdning til folk som i hans øyne ikke vil klubbens vel.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up