• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Hønefoss 08 oktober kl 1900

Started by branngirl85, October 01, 2012, 08:32:25 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Quote from: ostraume on October 08, 2012, 17:18:42 PM
Det blir vel Huse og Larsen på kantene og Nordkvelle som OM. Altså 4231.


Det virker mest logisk, ja.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Både Soko og Wangberg sang med på Nystemten;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Me har i praksis ingenting å spele for no, så no vil eg sjå litt forberedelser for framtiden. Larsen er interessant, ser gjerne han som ein ny profil.
Gå av.

krakra

Kvelle har jo mindre følsomhet med ballen enn Mjelde...

skuteviken

Hehe. HBK Keeperen har fått seg et litt ufortjent dårlig rykte.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Dette laget skriker brutale primalskrik frå dei dypeste mageregioner etter eit snev av finesse og kreativitet.
Gå av.

krakra

Dagens fineste Brannangrep - regissert av Hønefoss.

Spelaren

Brann aksjonerer mot mandagskamper ved å spele som eit adeccolag.
Gå av.

Klaus_Brann

Godt vi fikk en scoring før pause i alle fall, så får vi håpe vi kan heve spillet en del hakk i 2. omgang, for det var ikke mye futt her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Vi er jo hakket bedre enn Hønefoss på det meste. Sokolowski er relativt god, og viser at en skikkelig midtbanespiller hever laget.

Dette Hønefosslaget er skikkelig svake. De redder seg på defensive egenskaper - så vidt. Både Huseklepp og Larsen lykkes jo med en del offensivt, så det er god selvtillitstrening.

skuteviken

BTW, kjempe bra med Larsen, la han være så kreativ han vil. Han er fortsatt ung og, veldig gledelig. (ikke faktumet at han er ung, men at han kan bli bedre)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Ojo har vært klart best, mangler bare et mål.

HenningSB


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

For ein gjeng. Ufattelig klønete å drite seg ut sånn. Er me så suverent gode at me må gi målgivende til HBK for å i det heile tatt gjere det spennende?
Gå av.

Klaus_Brann

Snytt for to straffer i andre. Ikke verst.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

October 08, 2012, 19:22:30 PM #67 Last Edit: October 08, 2012, 19:26:03 PM by Spelaren
Quote from: roaldinho on October 08, 2012, 19:21:02 PM
10727 tilskuere melder VG Live.


Skal vere fornøyd om nokon møter opp til neste forestilling.
Gå av.

roaldinho

Quote from: Spelaren on October 08, 2012, 19:22:30 PM
Quote from: roaldinho on October 08, 2012, 19:21:02 PM
10727 tilskuere melder VG Live.


Skal vere fornøyd om nokon møter opp til neste forestilling.


Skal jeg faen meg love deg.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Leffen

Beugredelig.

Kan noen fortelle meg når Bentley spilte seg ut av laget til fordel for enten Larsen, Nordkvelle eller Huseklepp?

bernu

Ikke lett å skjønne hva som foregår oppe i hodet til samejokken.....
HANSA - Z

roaldinho

Finne fra start neste kamp! ut med Ojo! Akabueze inn for Klepp, og Barmen inn for Mjelde!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

De unge slår til igjen! Herlig at de klarer å snu kampen! Men dette var i det hele begredelig.

Start med de unge i neste kamp, Skars! Barmen, Haugen, Finne, Larsen skal starte, så kan Ojo, Mjelde, Huseklepp og Kvelle få seg en pause. Akabueze må inn også, han fortjener å spille.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Vannvittig deilig! Finne og Larsen snur kampen på tampen. Nydelig!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Ojoskaper en del i dag. Bytt heller ut Zsolt med Grønner. Zsolt var vel delvis skyldig i begge baklengs i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HenningSB


roaldinho

Haha, men å sammenligne han med legenden blir drøyt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

HenningSB

Quote from: roaldinho on October 08, 2012, 19:52:54 PM
Haha, men å sammenligne han med legenden blir drøyt.


En liten spøk fra min side da ;)
Men godt med fantastisk snuoperasjon!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on October 08, 2012, 19:50:06 PM
Ojoskaper en del i dag. Bytt heller ut Zsolt med Grønner. Zsolt var vel delvis skyldig i begge baklengs i dag.


Ja, Grønner bør få vise seg frem. Zsolt har sikkert tankene i et annet land. 4-4-2 med Ojo og Finne på topp, midtbanen med: Larsen - Haugen - Barmen/Sokolowski - Akabueze, Finne - Ojo

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

   Finne må vi iallefall ta godt vare på. Faen for et goalgetter-talent.

Klaus_Brann

Så venter vi på en blogg fra Davy om Finne med nok et "krykke-mål".
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

HAHA!!

Unge bergensgutter kommer inn å redder ræven til overbetalte blærer. Selg hele dritten og få inn kjuagutter. Finne, Larsen, Haugen, Barmen, Grønner, Birkelund, Skaanes, Kalve kommer til å ta oss til nye høyder.

Tilbake med mjelde, kalven som assistent!

BERGEN!!

krakra

Neste kamp:
                Piotr
Sæv - Jonsson - Grønner - Wangberg
Larsen - Haugen - Barmen - Bentley
                Finne - Ojo

dudo

Skarsfjord synes vi spilte en god kamp. Jeg fikk ikke sett den, men det kan da umulig være en presis observasjon?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Leffen

Quote from: dudo on October 08, 2012, 20:33:33 PM
Skarsfjord synes vi spilte en god kamp. Jeg fikk ikke sett den, men det kan da umulig være en presis observasjon?


Blind høne kan også finne korn.

Minner om RBK-kampen. Vi fortjener ikke 3 poeng men vinner kampen og da er alt OK igjen. Jeg synes vi var veldig dårlig i dag. Men gøy med ungguttene!


Nixon

Quote from: dudo on October 08, 2012, 20:33:33 PM
Skarsfjord synes vi spilte en god kamp. Jeg fikk ikke sett den, men det kan da umulig være en presis observasjon?


Det kan sikkert stemme. Han satt jo helt rolig gjennom hele kampen og så ut som han storkoste seg...

Ellers var Hønefoss like dårlig som fryktet. Og da pleier jo vi å få problemer. Noe som viste seg igjen i dag. Hvorfor i all verden kan vi ikke for en gang skyld kjøre over sånne drittlag på hjemmebane?
Rød makt på Hansa

Belfort

En dritt kamp med et herlig resultat. Jeg blir likevel skremt når Skarsfjord nok en gang er fornøyd med en kamp som vi overhodet ikke leverer. Han klarer aldri å se bak resultatet når vi er heldige

bernu

Tenk så gøy neste sesong kan bli dersom vi får kastet vekk Skarsfjord og får en trener med en plan og litt offensiv spilleforståelse.
HANSA - Z

OKSkogum

Vet ikke om vi så den samme kampen men jeg synes vi hadde grei kontroll på store deler av kampen.

1. omg. stein kontroll der HBK ikke kom til noen store sjanse. Zsolt var svak som hjelpte HBK litt men ellers greit bak over.

Første 20min av 2. omg. var det mye spill på HBK sin halv del men ingen av lagene kom til store sjanser i denne perioden.

Etter dette var det mye rart spill. Mye plass for Hønefoss som de tilslutt utnytta veldig bra til 2-1. Midtbanen var fraværende! 

Siste 10min+tillegg ble veldig mye Hawaii der Brann kom seirende ut!

Kontroll i 60-70 min men etter det var det ikke bra. Zsolt skuffet meg veldig i dag!

Branns Beste Soko/Larsen i mine øyne :)

blobby winters

Vi må jammen satse på unge gutter. De "rutinerte" som Skars stoler på svikter oss hele tiden og Finne får bare 10 min å snu ting.

Kan aldri tenke meg at Barmen eller Birkelund ville ha prestert dårligere enn Mjelde. Grønner dårligere enn Zsolt eller Jonsson.

blobby winters

Quote from: bernu on October 08, 2012, 20:45:13 PM
Tenk så gøy neste sesong kan bli dersom vi får kastet vekk Skarsfjord og får en trener med en plan og litt offensiv spilleforståelse.



:D helt enig. Task for at du fikk meg til å le  :D

Henki

Bortsett fra Piotr er det ikke en kjeft av de eldre, etablerte spillerne som har et fnugg av delaktighet i de tre poengene i kveld. Andre omgang er en eneste orgie i ubrukelig forsvarsspill og sabotasje av eget angrepsspill.
Kristoffer Larsen er i ferd med å etablere seg i startelleveren, og Bård Finne har tre mål på ti minutter Tippeligafotball. Gi dem sjansen hele gjengen med ungdommer, det var dem som snudde kampen i dag.

edit:typo
Ballen skal fremover!

eivhelle

October 08, 2012, 21:06:06 PM #92 Last Edit: October 08, 2012, 21:08:14 PM by eivhelle
Morro med godt spill av Larsen og nok et mål fra Finne. Men forferdelig forsvarsspill til tider. Og Jonsson er nok en gang for dårlig mann mot mann. Korczmar gjør noen grusomme feilpassninger og sover fullstendig på 1-2. På den annen side blir han snytt for et soleklart straffespark og gjør en del bra fremover på banen. Pr i dag er vel Wangberg vår beste midtstopper og med Demir tilbake på venstre back bør minst en av våre antatt beste midstoppere benkes i neste kamp. I dag føler jeg strengt talt for å benke begge to.

Utrolig hvordan det går an å kollapse slik defansivt etter å ha kjørt kampen i 60 minutter uten at motstanderen har vist en dritt. Forøvrig elendig presisjon fra Islendingen med trefoten, faktisk verre enn noen sinne før. Soko var også til tider elendig når en ser bort fra noen perioder der han glimter til og viser litt klasse.

Huseklepp viser i små glimt hva vi kan håpe han kan bidra med fremover, men det store lyspunktet er Larsen som viser at han kan bli stor med litt mer erfaring og besluttsomhet.

vekkreist

Quote from: krakra on October 08, 2012, 20:09:54 PM
Neste kamp:
                Piotr
Sæv - Jonsson - Grønner - Wangberg
Larsen - Haugen - Barmen - Bentley
                Finne - Ojo


ENIG. Håper Skars ser det det samme.


Lasaron

Dramaturgi har mye å si. Dette var på forhånd årets mest uinteressante kamp. Brann spiller dårlig fra midten og bak. Likevel var seiersmålet et av de gøyeste målene jeg har sett i år.

Piotr var knallgod. Flott med Larsen. Synd han ikke har fått spille mye før nå i det siste.
Tren på langskudd

Northside


Klaus_Brann

Quote from: dudo on October 08, 2012, 20:33:33 PM
Skarsfjord synes vi spilte en god kamp. Jeg fikk ikke sett den, men det kan da umulig være en presis observasjon?


God var den ikke, men vi seieren var fortjent. Vi skapte mye mer enn Hønefoss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on October 08, 2012, 20:09:54 PM
Neste kamp:
                Piotr
Sæv - Jonsson - Grønner - Wangberg
Larsen - Haugen - Barmen - Bentley
                Finne - Ojo


Barmen med Soko, så nærmer vi oss. Kanskje Haugen/Huse og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up