• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sandnes Ulf - Brann (16. september - 18:00)

Started by Ojo, September 03, 2012, 16:41:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ojo

Arena: Sandnes stadion
Dato: 16. september 2012
Klokkeslett: 18:00

Neste kamp for Bergens store stolthet spilles i Sandnes hvor vi bør

Utmedsnolken

Ingen vits å starte med Huseklepp før han er i fotballform igjen.
"og der snubler Sæternes igjen"

Ojo

Quote from: Utmedsnolken on September 03, 2012, 16:47:54 PM
Ingen vits å starte med Huseklepp før han er i fotballform igjen.


Fortsatt to uker igjen til kampen spilles. I tillegg spilte han ikke mot Molde heller. Hvor mye hvile trenger han?

Hatleking

I tillegg svir det i auga å sjå Huseklepp som OM.

krakra

Huseklepp har virket litt rund i ansiktet. Det er ikke sikkert han er i all verdens fysisk form ennå.

Utmedsnolken

Quote from: Ojo on September 03, 2012, 16:51:24 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 03, 2012, 16:47:54 PM
Ingen vits å starte med Huseklepp før han er i fotballform igjen.


Fortsatt to uker igjen til kampen spilles. I tillegg spilte han ikke mot Molde heller. Hvor mye hvile trenger han?


paradokset er vel at han ikke trenger hvile, men å spille fotballkamper på høyt nivå...
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Quote from: Utmedsnolken on September 03, 2012, 17:06:16 PM
Quote from: Ojo on September 03, 2012, 16:51:24 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 03, 2012, 16:47:54 PM
Ingen vits å starte med Huseklepp før han er i fotballform igjen.


Fortsatt to uker igjen til kampen spilles. I tillegg spilte han ikke mot Molde heller. Hvor mye hvile trenger han?


paradokset er vel at han ikke trenger hvile, men å spille fotballkamper på høyt nivå...


Først må jo denne hoften komme i orden. Da er det sikkert greit med hvile. Eller er det en "skade"? ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: dudo on September 03, 2012, 17:14:16 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 03, 2012, 17:06:16 PM
Quote from: Ojo on September 03, 2012, 16:51:24 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 03, 2012, 16:47:54 PM
Ingen vits å starte med Huseklepp før han er i fotballform igjen.


Fortsatt to uker igjen til kampen spilles. I tillegg spilte han ikke mot Molde heller. Hvor mye hvile trenger han?


paradokset er vel at han ikke trenger hvile, men å spille fotballkamper på høyt nivå...


Først må jo denne hoften komme i orden. Da er det sikkert greit med hvile. Eller er det en "skade"? ;)


når den ikke ble oppdaget i en legesjekken, så skal vi ikke se borti fra at den sitter i hodet
"og der snubler Sæternes igjen"

vebo

Mjelde bør få ny tillit på DM. Den er helt grei. Ellers så ønsker jeg at Huse heller kan få et innhopp rundt 60, komme inn når motstanderene er litt tunge i kroppen og få så gode som mulig arbeidsforhold. Kan gjerne være de samme fire offensive som startet mot Molde nå, evt med Nordkvelle som viser god form, også som innbytter, på plassen Haugen hadde. Noe slikt ser jeg for meg:

 
                     Piotr
Sæv - Zsolt - Jonsson/Wangberg - Demir
         Soko/Barmen - Mjelde
     Askar - Nordkvelle - Bentley
                      Ojo
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Noen som har oversikt over hvem som må stå over mot Rosenborg vist de får gult i denne kampen ? Er det ikke en hel drøss ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

http://vglive.no/#eliteguiden=s-teaminfo-id-6-sid-601

I følge denne listen er det snakk om Birkir, Hassan, Kalvenes, Haugen, Mjelde, Nordkvelle og Askar som må stå over. Så ja, en drøss er ikke å ta for hardt i.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Det er 7 dager til denne dølle landslagspausen er over. Er dritt lei riisebrødrene, twitter og vg.   
Lurer på om vi kommer til å gjøre en god figur mot dette tullelaget (sandnes ULF), eller om vi klinker til med nok en drittkamp som mot odd. Har Skarsfjord tilnærmet full tropp å velge fra til denne kampen? eg spår laguttak;

                    Piotr
Sævr-Wangberg*-Korcmar-demir
     mjelde-Barmen/haugen
      askar-nordkvelle-bently
                 Ojo

*-Wangberg visst Jonsson fortsatt er ute
Huseklepp sin hofteskader slipper ikke taket med det første, så han spiller ikke denne mnd. tror eg.

dudo

Var det ikke snakk om at Soko kunne være tilbake? Troen på tre poeng stiger betraktelig om så er tilfelle. Håper også å se Finne på benken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Super Hasund

Eg har ikke reist organisert eller vært medlem i flere år, så jeg husker ikke helt prosedyren for kjøp av tur-billetter.

Så spørsmålet mitt er som følger, hvordan det er enklest mulig å få kjøpt billetter til turen. Er det mulig å betale medlemskap i samme slengen?
La Folket Synge

*Feltz*

stig

Nettsideansvarlig

Super Hasund

Quote from: stig on September 10, 2012, 20:35:28 PM
Bruk vår nettbutikk. Der kan du kjøpe tur med kampbillett og medlemskap.




Tusen takk.


Men vet du hvor lang tid det eventuelt vil ta før den er i posten?
La Folket Synge

*Feltz*

osoerli

Wangberg var betre mot Molde enn Korcen har vert i heile år.  Satsar på at Jonsson er tilbake, og at Barmen har "sont" straffa si.  Haugen får fornya tillit hos meg etter god kamp sist, Mjelde også om Soko ikkje er klar.  Huseklepp kan kvila hofta si.  Finne skal ha innhopp for Ojo.  Laget blir:

                Piotr
Sæv    Jonsson  Wang   Demir
        Barmen   Mjelde/Soko
Askar      Haugen       Bentley
                Ojo
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

stig

Skal du kun ha kampbillett? I såfall må det ordnes i Brannbutikken.
Nettsideansvarlig

Eivind b

blir det slag av bill til kampen på bussen??
Vi har et super lag på gang

Super Hasund

Quote from: stig on September 11, 2012, 11:26:01 AM
Skal du kun ha kampbillett? I såfall må det ordnes i Brannbutikken.


Nei, vi er to stykker som ønsker å bli med på bussturen nedover.
La Folket Synge

*Feltz*

Klaus_Brann

Selv om det inne i mellom er koselig med landslag, merker jeg at jeg blir litt gretten av en helgs fravær av Brann og TL. På tide med kamp nå!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

Enig. Brann må bare fyre på, har ingenting å tape!

dudo

Magefølelsen akkurat nå sier at jeg vil se dette laget:

Piotr

Sævarsson - Zsolt - Jonsson/Wangberg - Demir

Soko/Barmen - Mjelde

Askar - Huse - Larsen

Ojo

Dog skal det sies at det er veldig, veldig lenge siden jeg har sett Ulf hjemme. I starten av sesongen var de et lag som gikk rett i strupen på motstander, og om så fortsatt er tilfellet kan det være en idé å bytte Mjelde med f eks Nordkvelle eller Haugen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Zsolt spilte midtbane på landslaget og kan gi oss den defensive kraften vi sårt har trengt på DM.

Fra start vil jeg da gjerne se disse 11 hvis alle er friske og "raske".

Piotr

Sævarsson - Jonsson - Wangberg - Demir

Zsolt - Mjelde/Barmen/Haugen

Askar - Huseklepp - Bentley

Ojo

Hvis ikke Huseklepp starter ville jeg gjerne sett at vi starter i 4-3-3

Piotr

Sævarsson - Jonsson - Wangberg - Demir

Zsolt

Nordkvelle - Haugen

Askar - Bentley

Ojo

Larsen kan få et lengre innhopp, men har vist absolutt ingen ting på A-laget som tilsier at han fortjener å starte.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Xminator

Larsen var vel bare innbytter i siste Brann2-kamp, så det lukter vel en startplass eller lengre innhopp for ham. Man skal imidlertid være rimelig kjølig for å benke Askar og Bentley med den scoringsformen de viser nå.

Om jonsson spiller så kan vi fort se en løsning der Zsolt erstatter Fakiri sentralt. Mjelde tror jeg spilte seg inn på laget sist. Huseklepp starter nok til fordel for Haugen, men kanskje burde Haugen starter og Huseklepp fått andre omgang?

Tror ikke Barmen spiller mer før han har signert ny kontrakt.

Hatleking


dudo

Det var Larsen jr som startet på benken. Gamle-Larsen startet kampen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Falkman


Xminator

Quote from: dudo on September 12, 2012, 16:13:51 PM
Det var Larsen jr som startet på benken. Gamle-Larsen startet kampen.


Da er Askar og Bentley bankers, de skal jo ikke akkurat være slitne etter en lang pause heller...

Haugen eller Huseklepp. Jeg stemmer for en omgang til hver siden Huseklepp "kjenner litt". Samtidig er det vel ikke lenge før Huseklepp klager på spilletiden...

osoerli

Quote from: Xminator on September 12, 2012, 16:11:26 PM
Tror ikke Barmen spiller mer før han har signert ny kontrakt.


Han spelar nok heilt til han eventuelt signerer for ein annan klubb eller takkar nei til Brann.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Eller så spiller han ikke uansett hva han gjør.

osoerli

Quote from: Falkman on September 12, 2012, 20:24:16 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6233172.ece

Bare Soko som ikke blir klar, ser det ut som. blir et  interessant lag-uttak.


Då må det bli Jonsson-Wang i midten bak.
Synes framleis Huseklepp kan starte på benken.
Han har iallefall ingenting på OM å gjera.  Han er kant eller spiss, punktum finale!!!!!!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Huseklepp som 10'er betyr ett mer offensivt Brannlag. Derfor vil jeg ha Huseklepp på banen. Så lenge han fortsatt sier "kjenner omtrent ingenting", så ville jeg likevel gitt Haugen førsteomgang, og Huseklepp andreomgang. Det vil gi Haugen spilletid og Huseklepp bedre arbeidsforhold mot slitne ben.

ostraume

Laguttaket begynner å bli vrien nå. Jeg vil ha disse:

Piotr
Sæv Jonsson Korc Demir
Barmen - Mjelde
Huseklepp - Haugen - Bentley
Ojo

Men tror vi får disse:
Sæv Jonsson Wang Demir
Mjelde - Korc
Askar - Huseklepp - Bentley
Ojo
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Piotr
Birkir - Jonsson - Wangberg - Demir
             Zsolt - Barmen
Aksar - Haugen - Bentley
            Ojo

Så tar Huseklepp over for Haugen i pausen og forsvaret til Sandnes går fra vondt til verre...

aleksanderhjelleseth

Eg mener helt klart at det blir feil å vrake Mjelde etter forrige kamp, er ikke hans største fan, men mot molde var han meget bra.
Kan Barmen starte når han startet for 2.laget på mandag? Han bør spille, visst han kan! Huseklepp bør sitte på benken til han er symptomfri...

dudo

Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2012, 14:31:37 PM
Kan Barmen starte når han startet for 2.laget på mandag? Han bør spille, visst han kan


Ja, det er andre veien som ikke er lov.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Demir kom vist tilbake fra landslaget med en lårskade, så han er usikker til denne kampen. Det øker sjansen for en løsning der Zsolt flyttes opp på midtbanen for å balansere en mer offensiv spiller (som Barmen, men tror Mjelde velges). Jeg vil tro Fakiri tar backen i så tilfelle.

Skarsfjord sier også at man vil være forsiktige med Huseklepp.

Kalvenes er også skadet igjen uten at det gjør noe fra eller til.

HenningSB

Vil ikke ha Huse på, sett han på benk hvis han ikke er 100%..

Vil se

                        Piotr
Sæv   -  Korken   -   Wangberg   -  Fakiri
             Barmen  -  Nordkvelle
Askar        -      Finne      -          Bentley
                        Ojo

Benk:
Huse
Jonsson
Haugen
Mjelde
Larsen
Mohus
Grønner

Sandnes Ulf burde være plankekjøring, så test gjerne ut litt unggutter på denne


Nixon

Jonsson meldes frisk og går inn på laget mot Ulf.
Rød makt på Hansa

dudo

Zsolt skal visst på benken, i flg BT. Det samme skal Huse. Noen som vet ca hvor lenge Soko er ute?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Vi kan jo håpe han kommer tilbake såpass tidlig at han kan spille på seg form til cupfinalen, men ikke så tidlig at han blir skadet igjen...

Xminator

Er dette en av kampene som Canal Digital ikke lenger viser på TV?

Ojo

Quote from: Xminator on September 14, 2012, 16:14:10 PM
Er dette en av kampene som Canal Digital ikke lenger viser på TV?


Ja, utrolig irriterende. Heldigvis er det nettopp Canal Digital som skal sende Tippeligaen neste år.


vebo

Kampen går på tv sport, det stemmer nok om du er kabelbruker. Parabol er samme som før. Hadde du tv2-sport på kabel før får du vistnok comoyo fotball gratis nå.
Tiocfaidh ár lá

Ojo

Både parabol og kabel på Canal Digital fungerer ikke lenger. Eller har de endret det igjen?


vebo

Ser det nå, min feil. Men der også tilbys comoyo.
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Quote from: Ojo on September 14, 2012, 16:58:15 PM
Quote from: Xminator on September 14, 2012, 16:14:10 PM
Er dette en av kampene som Canal Digital ikke lenger viser på TV?


Ja, utrolig irriterende. Heldigvis er det nettopp Canal Digital som skal sende Tippeligaen neste år.




Det er ikke noe "heldigvis" med dette.
Ka du ve?

Go Up