• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Jeg tror som sagt ikke at Gjesdal noen gang kommer til å bli så god som det Wangberg er og kommer til å bli dersom han holder seg skadefri. Avstanden vil bare øke etter min mening. Så gjenstår det jo selvsagt å se om han kommer til å holde seg skadefri, men jeg syns han skal få en sjanse til å bevise det.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Wangberg har vært U21 og er U23 landslagsspiller selv om han har hatt mye skadeproblemer. Sier vel litt om hvordan landslagstrenerne vurderer kvalitetene hans. Holder han seg skadefri i hele denne sesongen vil vi nok se han på et mye høyere nivå en før. Bør vi da selge ?
Bedre at vi lar Jonsson gå som er på utgående kontrakt med måneder igjen av kontrakten (i tillegg til Mojsov).
Gjesdal på utleie i 2014 sesongen tror jeg er perfekt, da kan han komme tilbake som en mer moden spiller.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Nå startet Jonsson foran en skadefri Wangberg nå nettopp. Det indikerer at han er tredjevalg i dag. Med Demidov er han fjerdevalg. Selvsagt kan dette endre seg i februar og mars. Tror at hvis han helt tydelig er ute av startelleveren når det norske overgangsvinduet nærmer seg stenging, da vil han ønske seg vekk.

Forøvrig tror jeg også det kan være bedre å beholde Wangberg foran Jonsson, men slik det ser ut nå virker det uaktuelt at Jonsson forsvinner. Han er foreløpig inne i startelleveren, og kan tåle å være et tredjevalg i sin situasjon.
Tren på langskudd

jala

Quote from: Lasaron on January 29, 2014, 14:08:14 PM
Nå startet Jonsson foran en skadefri Wangberg nå nettopp. Det indikerer at han er tredjevalg i dag. Med Demidov er han fjerdevalg. Selvsagt kan dette endre seg i februar og mars. Tror at hvis han helt tydelig er ute av startelleveren når det norske overgangsvinduet nærmer seg stenging, da vil han ønske seg vekk.

Forøvrig tror jeg også det kan være bedre å beholde Wangberg foran Jonsson, men slik det ser ut nå virker det uaktuelt at Jonsson forsvinner. Han er foreløpig inne i startelleveren, og kan tåle å være et tredjevalg i sin situasjon.



Kommer Demidov blir han og Jonsson stopperpar, om sistnevnte holder seg skadefri.

Too far east

Demidov er tydligvis på vei til Bergen igjen i ettermiddag, da går det vel mot en løsning.

Sindre32

Jonsson har 13 kamper på 2 sesonger. Veldig lite så langt som tyder på at det er ham vi bør beholde.

Nixon

Quote from: Too far east on January 29, 2014, 14:29:14 PM
Demidov er tydligvis på vei til Bergen igjen i ettermiddag, da går det vel mot en løsning.


Du bør sjekke kildene dine;) Han er allerede på plass på Gran Canaria!
Rød makt på Hansa

Too far east

Quote from: Nixon on January 29, 2014, 15:33:09 PM
Quote from: Too far east on January 29, 2014, 14:29:14 PM
Demidov er tydligvis på vei til Bergen igjen i ettermiddag, da går det vel mot en løsning.


Du bør sjekke kildene dine;) Han er allerede på plass på Gran Canaria!

Kilden er strålende, min tolkning av informasjon derimot....

KenHasle

Herlig å få Demidov bekreftet!

(og så håper jeg at folk flest fortsetter å kalle ham Demidov. Demi blir for femi).

Siden Brann har forsøkt seg på Lundevall tidligere, så indikerer det at de ønsker en ny venstreving. Og verken Bruun-Hanssen eller Norling utelukker at det kan komme nye inn. Jeg håper det skjer, og at denne spilleren erstatter Askar, som etter mitt syn er Branns svakeste punkt i A-laget per i dag. Når det er sagt, så kan det jo tenkes at Norling allerede har funnet erstatteren for Askar i Skaanes.

Med en venstreving inn, eller en veldig god Skaanes, så synes jeg dette ser bedre ut enn på lenge!

Xminator

7 8 spillere til fra samme hylle og vi kan være favoritter på en dårlig dag.

Kid-A

Vi har forsterka oss klart siste par vekene. Sjølvsagt vil mykje ha meir, men kven skulle det vere? Har såppass stor tru på RN at han ikkje sender RBH i forhandlingar med nokon utan at eit grundig grunnarbeid på ein speler er gjort.
- Nokon veit betre enn andre

KenHasle

7-8 spillere fra samme hylle som Demidov og vi er seriemester i august. Men det trengs ikke, laget vi har nå kommer garantert til å kjempe om medaljer, meget mulig også den aller gjeveste. Det hadde jeg satt penger på, hadde jeg hatt penger.

Kid-A

- Nokon veit betre enn andre

Xminator

Det er plass til en venstrekant på førstelaget. Og det er plass til en sentral midt som kan utfordre Badji og Haugen.

tintin

Quote from: KenHasle on January 29, 2014, 18:54:17 PM
7-8 spillere fra samme hylle som Demidov og vi er seriemester i august. Men det trengs ikke, laget vi har nå kommer garantert til å kjempe om medaljer, meget mulig også den aller gjeveste. Det hadde jeg satt penger på, hadde jeg hatt penger.

håper du har rett, og det ser unektelig lovende ut. Vi har TLs beste keeper, begynner å få en god bakre firer, MEN midtbanen er et STORT spørsmål. selvfølgelig kan Badji og Haugen blomstre masse og danne en fryktet midtbaneduo, men mye skal klaffe også. Kantene våre må og opp mange hakk fra tidligere. Og Huseklepp må tilbake til formen før han dro for at vi skal være med helt der oppe. Norling får nok sving på sakene, men at ALT dette slår til samtidig og vi kjemper for gullet i høst? Då skal mye klaffe!

Belfort

Sånn jeg ser det nå er vi kun en midtbanespiller unna av å være garantert topp 3

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Om jeg skal bevege meg inn på kravstort, så hadde det ikke skadet med en klassespiller til på stopperplass.

Lasaron

Nå kommer sikkert både Godset og Molde til å hente noen gode spillere, men det er positivt at vi er tidlig ute. Da får vi satt laget fortere.
Tren på langskudd

dragn

Sålangt er vi definitivt vinneren på overgansmarkedet!

viks

Tipper vi fortsatt kan handle hvis vi klarer å bli av med daukjøttet Soko og Mojsov, og derfor holder Roaldinho Bruuninho Hansinho døren litt på gløtt for flere signeringer.

Klarer vi ikke kvitte oss med de, tror jeg vi må passe på lønnsbudsjettet nå.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Churchill

Merkelige greier. Hvis det var Skarsfjord som ville kvitte seg med Mojsov, ville jeg vært skeptisk. Siden det er Norling som vil kvitte seg med ham, er jeg positiv. Jeg har klokketro på fyren. Norling altså, ikke Mojsov. Ihvertfall ikke nå lengre.
...we shall never surrender.

Xminator

Overgangsvinner? Demidov er en solid søknad, men ensom svale ... De andre nye har vi fortsatt ikke fasit på hvilken hylle de er fra. Jeg har overhode ikke oversikt på hvilke spillere de andre klubbene har hentet, så vanskelig å si om Brann skal utropes som noen overgangsvinner. Da tror jeg det må to signeringer til på Demidov-hyllen.

Men klart, tar vi med Norling i overgangskabalen så kan det veie tungt. Det er likevel fortsatt slik at han skal overleve møtet med norsk tippeliga. Det er en mulighet for at han feilvurderer hvordan de andre lagene spiller mot Brann og får se Brannlaget kontret i senk etter brudd i en midtbane uten rom, mens man leter etter bakrommet som ikke finnes.

krøvel vellevold

Ja foreløbig har vi vel strengt tatt bare en eneste "garantert" forsterkning.
Legg ned hele klubben!

dragn


Lasaron

Ut er gått: Ashia, Mohus, Finne, Pusic

Inn er kommet: Hanstveit, Vindheim, Orlov, Demidov, Dramé.

At Mohus forsvinner betyr lite.
Orlov tror jeg blir bedre i Brann enn Pusic ville blitt. Virker sånn på Norling iallfall.
Dramé er gjerne like god som Finne.
Vindheim er bedre enn Ashia.
I tillegg har vi fått Hanstveit og Demidov, og de er bedre enn de to som eventuelt er gått ut.

Ja, vi er absolutt forsterket.
Tren på langskudd

Huff

Når vi snakker om en spiller som Orlov, må det være mulig å forvente at dette er en spiller som presterer på et høyt nivå, og som er en klar forsterkning av førsteellveren. Spilleren hadde ikke noe navn når i Norge, men vi har betalt såpass mye for fyren at dette skal være en spiller som holder meget høyt TL-nivå. Når en ser på overgangsvinduet så langt bør dette taes med i betraktningen. Dette er en spiller Norling skal kjenne fryktelig mye bedre enn oss og da skal Orlov være en klassesignering.

dudo

Når vi legger 4 mill på bordet for en spiss, skal vi kunne skrive han opp på listen over definitive forsterkninger, og ikke lure på det fordi vi ikke vet og bare har sett ham i 45 minutt. Hvis han ikke slår til får vi heller gi Norling buksevann, men han skal absolutt sees på som en forsterkning. Noe annet ville vært helt vilt!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on January 30, 2014, 11:54:14 AM
Når vi legger 4 mill på bordet for en spiss, skal vi kunne skrive han opp på listen over definitive forsterkninger, og ikke lure på det fordi vi ikke vet og bare har sett ham i 45 minutt. Hvis han ikke slår til får vi heller gi Norling buksevann, men han skal absolutt sees på som en forsterkning. Noe annet ville vært helt vilt!


Demba kostet vel 10?

Forsterkning er han vel om han viser at han er det. Ut fra prestasjonene i Gefle er det ingenting som garanterer det. Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Quote from: krøvel vellevold

Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.


Alle kan floppe, men det er klart prisen sier noe om nivået.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on January 30, 2014, 12:19:53 PM
Quote from: krøvel vellevold

Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.


Alle kan floppe, men det er klart prisen sier noe om nivået.

Bør i hvert fall...
Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: krøvel vellevold on January 30, 2014, 12:12:33 PM
Quote from: dudo on January 30, 2014, 11:54:14 AM
Når vi legger 4 mill på bordet for en spiss, skal vi kunne skrive han opp på listen over definitive forsterkninger, og ikke lure på det fordi vi ikke vet og bare har sett ham i 45 minutt. Hvis han ikke slår til får vi heller gi Norling buksevann, men han skal absolutt sees på som en forsterkning. Noe annet ville vært helt vilt!


Demba kostet vel 10?

Forsterkning er han vel om han viser at han er det. Ut fra prestasjonene i Gefle er det ingenting som garanterer det. Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.


Så vi kan ikke anse Norling som en forsterkning heller?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: ostraume on January 30, 2014, 12:19:53 PM
Quote from: krøvel vellevold

Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.


Alle kan floppe, men det er klart prisen sier noe om nivået.


Prisen legger listen, helt klart.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on January 30, 2014, 12:46:46 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 30, 2014, 12:12:33 PM
Quote from: dudo on January 30, 2014, 11:54:14 AM
Når vi legger 4 mill på bordet for en spiss, skal vi kunne skrive han opp på listen over definitive forsterkninger, og ikke lure på det fordi vi ikke vet og bare har sett ham i 45 minutt. Hvis han ikke slår til får vi heller gi Norling buksevann, men han skal absolutt sees på som en forsterkning. Noe annet ville vært helt vilt!


Demba kostet vel 10?

Forsterkning er han vel om han viser at han er det. Ut fra prestasjonene i Gefle er det ingenting som garanterer det. Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.


Så vi kan ikke anse Norling som en forsterkning heller?


Han har - i motsetning til Orlov - noe å vise til. Orlov er et stort spørsmålstegn. Kanskje er Orlov bra, og kanskje er han ikke bedre enn Pusic i det hele tatt.
Legg ned hele klubben!

Corran

Lønnen sier vel mer om hvor stor signeringen er en prisen?
Går en spiller inn med topplønn så er han attraktiv og dermed kan en ha meget høye forventinger (noe som i Brann har ført til en del skuffelser)
Når han som Orlov gå inn midt på rangstigen så sier det vel at en ikke trenger å ha så høye forventninger (men kan jo være perfekt for Brann for det)
Prisen på spilleren har litt med hvor på banen han spiller, kontraktstid igjen, kjøpende klubbs økonomiske rammer +++

Så ser en på Demidov og Orlov så koster den ene ingenting og den andre 4 mill
Den som kom gratis er i lønnstoppen og han andre er i midtsjiktet. Og den vi må kunne forvente mest av er da han som kom gratis og har høyest lønn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Quote from: krøvel vellevold on January 30, 2014, 13:10:08 PM
Quote from: dudo on January 30, 2014, 12:46:46 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 30, 2014, 12:12:33 PM
Quote from: dudo on January 30, 2014, 11:54:14 AM
Når vi legger 4 mill på bordet for en spiss, skal vi kunne skrive han opp på listen over definitive forsterkninger, og ikke lure på det fordi vi ikke vet og bare har sett ham i 45 minutt. Hvis han ikke slår til får vi heller gi Norling buksevann, men han skal absolutt sees på som en forsterkning. Noe annet ville vært helt vilt!


Demba kostet vel 10?

Forsterkning er han vel om han viser at han er det. Ut fra prestasjonene i Gefle er det ingenting som garanterer det. Hva han kostet, sier jo ingenting om nivået han faktisk innehar.


Så vi kan ikke anse Norling som en forsterkning heller?


Han har - i motsetning til Orlov - noe å vise til. Orlov er et stort spørsmålstegn. Kanskje er Orlov bra, og kanskje er han ikke bedre enn Pusic i det hele tatt.


Men om Norling har noe å vise til, og man har tillit til han, er det ikke da naturlig at man også har tillit til signeringene hans? Og 4 mill er ingen småsum i dagens marked. Største signeringen i TL så langt i år? Og jeg mener å huske det var største salget i Sverige i vinter? Jeg står på at dette må være en forsterkning - han kostet over dobbelt så mye som vi fikk for han han erstatter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Prisen legger listen, men det gjør oss fortsatt ikke til overgangsvinner. Jeg mener også vi er forsterket, bredden på spissplass og en klassespiller på stopperplass gjør det. Men at Brann er forsterket gjør ikke dermed Brann til overgangsvinner.

Orlov er byttet sidelengs med Pusic slik jeg ser det. Litt andre egenskaper, men han er neppe rå nok i luften til å kunne leve på den. Pusic var bedre på småspillet slik jeg så Orlov i første kamp. Drame er en ukjent i dette, han kan bli vår neste stjerne. Men før han faktisk har vist nivå så er det ikke med på å gjøre Brann til overgangsvinner.

Kompletterer man stallen med en venstrekant, får en storspiller sentralt om Sokolowski finner ny klubb, så begynner stallen å bli fylt ut såpass i bredde og kvalitet at man ut fra det grunnlaget kan si at Brann er en overgangsvinner. Men jeg vil ha to spillere til inn før jeg begynner å bruke det begrepet om Brann.


storB

January 30, 2014, 13:50:08 PM #4787 Last Edit: January 30, 2014, 13:53:16 PM by storB
Quote from: Xminator on January 30, 2014, 13:44:45 PM
Orlov er byttet sidelengs med Pusic slik jeg ser det.


Det er ikke slik Norling ser det, ergo i hans øyne kommer vi styrket ut av det byttet der slik at din konklusjon av oss på overgangsmarkedet bør være litt mer nyansert.

Overgangsvinner betyr å sammenligner oss med andre klubber i Norge og hittil (bort sett fra kanskje riski i RBK) så er vi de eneste som har forsterket oss fra 2013. Resten, spesielt Molde og Godset er pt tapere på overgangsmarkedet så det jomer. Viking, VIF, Haugesund og AAFK har heller enda ikke fått inn noe av betydning så det forsterker oss som overgangsvinner pt.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

dudo

Noe som selvsagt også gjelder de andre lagene, men i større grad for oss en mange av de andre er jo at ungdommene har blitt et år eldre. Jeg forventer klar fremgang på Haugen og Larsen, at Skaanes og Grønner viser seg som gode stallspillere, og at Badji og Gjesdal tar steg. 4 av disse forventningene bør slå til, og da har stallen utviklet seg kraftig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bruiser

No blir spørsmålet kven som blir erstatteren for Sokolowski. Alanzinho er fristilt og Jønsson og AaFK er interesserte. Håper RBH har introdusert Norling for brasilianeren, da er sikkert overgangen i boks allerede ;)

Som en blomster i väkst er jag stilken som gir den ben att stå på
eller no sånt i den dur.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

krøvel vellevold

Quote from: dudo on January 30, 2014, 13:24:58 PM
Men om Norling har noe å vise til, og man har tillit til han, er det ikke da naturlig at man også har tillit til signeringene hans?


Ja og det er nesten hovedgrunnen til at jeg kan ha tro på Orlov. Men det blir for dumt å nærmest konstatere at vi har fått en forsterkning, når begrunnelsen utelukkende er prislappen og at Norling ville ha ham. Orlov er et ukjent blad som vi strengt tatt bare vet har en ikke voldsomt imponerende målstatistikk for Gefle, så jeg skal se det før jeg sier han er en forsterkning.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Quote from: Bruiser on January 30, 2014, 14:19:56 PM
No blir spørsmålet kven som blir erstatteren for Sokolowski. Alanzinho er fristilt og Jønsson og AaFK er interesserte. Håper RBH har introdusert Norling for brasilianeren, da er sikkert overgangen i boks allerede ;)

Som en blomster i väkst er jag stilken som gir den ben att stå på
eller no sånt i den dur.


Veit ikkje om du har lest litt om Nordlings filosofi?  Få berøringer, mykje bevegelse, stort tempo.  Omtrent det motsatte av det Alanzinho bedriver altså.  Alanzinho kjem aldri til Nordlings Brann, heldigvis.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Alanzinho har ikke mye bevegelse og stort tempo?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tom C

Etter det jeg kan huske av Alanzinho så var det vel mer finter og fiksfakserier enn fremdrift. God spiller, for all del, men ser poenget med at han kanskje er litt for glad i ballbesittelse og individuelle prestasjoner til å passe inn i "nye" Brann.
Aldri mer Obos....

Jose Arrogantio

Quote from: Xminator on January 30, 2014, 13:44:45 PM
Prisen legger listen, men det gjør oss fortsatt ikke til overgangsvinner. Jeg mener også vi er forsterket, bredden på spissplass og en klassespiller på stopperplass gjør det. Men at Brann er forsterket gjør ikke dermed Brann til overgangsvinner.

Orlov er byttet sidelengs med Pusic slik jeg ser det. Litt andre egenskaper, men han er neppe rå nok i luften til å kunne leve på den. Pusic var bedre på småspillet slik jeg så Orlov i første kamp. Drame er en ukjent i dette, han kan bli vår neste stjerne. Men før han faktisk har vist nivå så er det ikke med på å gjøre Brann til overgangsvinner.

Kompletterer man stallen med en venstrekant, får en storspiller sentralt om Sokolowski finner ny klubb, så begynner stallen å bli fylt ut såpass i bredde og kvalitet at man ut fra det grunnlaget kan si at Brann er en overgangsvinner. Men jeg vil ha to spillere til inn før jeg begynner å bruke det begrepet om Brann.




Hva er din definisjon av overgangsvinner? Vi må ikke få en bedre stall enn alle andre før vi blir overgangsvinner. Vi må bare gjøre det bedre på overgangsmarkedet. Så langt har ingen andre enn Rosenborg forsterket stallen nevneverdig, i hvert fall ikke med kvaliteter som Demidov. Det gjør oss til overgangsvinnere så langt, selv om det ikke er nok til å gjøre oss til favoritter for medalje.

Sindre32

January 30, 2014, 16:40:39 PM #4795 Last Edit: January 30, 2014, 16:45:03 PM by Sindre32
Quote from: Tom C on January 30, 2014, 16:04:10 PM
Etter det jeg kan huske av Alanzinho så var det vel mer finter og fiksfakserier enn fremdrift. God spiller, for all del, men ser poenget med at han kanskje er litt for glad i ballbesittelse og individuelle prestasjoner til å passe inn i "nye" Brann.


Vi har en fyr i Sandefjord som er blottet for finter og fiksfakserier, med mye fremdrift og stort tempo. Bare å ønske ham velkommen tilbake.

Sindre32

Quote from: Jose Arrogantio on January 30, 2014, 16:36:17 PM
Quote from: Xminator on January 30, 2014, 13:44:45 PM
Prisen legger listen, men det gjør oss fortsatt ikke til overgangsvinner. Jeg mener også vi er forsterket, bredden på spissplass og en klassespiller på stopperplass gjør det. Men at Brann er forsterket gjør ikke dermed Brann til overgangsvinner.

Orlov er byttet sidelengs med Pusic slik jeg ser det. Litt andre egenskaper, men han er neppe rå nok i luften til å kunne leve på den. Pusic var bedre på småspillet slik jeg så Orlov i første kamp. Drame er en ukjent i dette, han kan bli vår neste stjerne. Men før han faktisk har vist nivå så er det ikke med på å gjøre Brann til overgangsvinner.

Kompletterer man stallen med en venstrekant, får en storspiller sentralt om Sokolowski finner ny klubb, så begynner stallen å bli fylt ut såpass i bredde og kvalitet at man ut fra det grunnlaget kan si at Brann er en overgangsvinner. Men jeg vil ha to spillere til inn før jeg begynner å bruke det begrepet om Brann.




Hva er din definisjon av overgangsvinner? Vi må ikke få en bedre stall enn alle andre før vi blir overgangsvinner. Vi må bare gjøre det bedre på overgangsmarkedet. Så langt har ingen andre enn Rosenborg forsterket stallen nevneverdig, i hvert fall ikke med kvaliteter som Demidov. Det gjør oss til overgangsvinnere så langt, selv om det ikke er nok til å gjøre oss til favoritter for medalje.


Rosenborg har vel ikke forsterket nevneverdig de heller. De har hentet Riski og en 17-åring fra Levanger. Så langt har vi gjort mest fornuftig på overgangsmarkedet, slik sett er vi per dags dato helt klart en overgangsvinner.

Falkman

Quote from: osoerli on January 30, 2014, 15:38:35 PM
Quote from: Bruiser on January 30, 2014, 14:19:56 PM
No blir spørsmålet kven som blir erstatteren for Sokolowski. Alanzinho er fristilt og Jønsson og AaFK er interesserte. Håper RBH har introdusert Norling for brasilianeren, da er sikkert overgangen i boks allerede ;)

Som en blomster i väkst er jag stilken som gir den ben att stå på
eller no sånt i den dur.


Veit ikkje om du har lest litt om Nordlings filosofi?  Få berøringer, mykje bevegelse, stort tempo.  Omtrent det motsatte av det Alanzinho bedriver altså.  Alanzinho kjem aldri til Nordlings Brann, heldigvis.


det siste innlegget der er vel i beste fall det man kalle for et eksempel på selektiv hukommelse.

ostraume

Quote from: Sindre32 on January 30, 2014, 16:40:39 PM
Quote from: Tom C on January 30, 2014, 16:04:10 PM
Etter det jeg kan huske av Alanzinho så var det vel mer finter og fiksfakserier enn fremdrift. God spiller, for all del, men ser poenget med at han kanskje er litt for glad i ballbesittelse og individuelle prestasjoner til å passe inn i "nye" Brann.


Vi har en fyr i Sandefjord som er blottet for finter og fiksfakserier, med mye fremdrift og stort tempo. Bare å ønske ham velkommen tilbake.


Nå er det mulig jeg er enormt sløv, men hvem snakker du om? Tijan?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Huff

Quote from: ostraume on January 30, 2014, 17:21:30 PM
Quote from: Sindre32 on January 30, 2014, 16:40:39 PM
Quote from: Tom C on January 30, 2014, 16:04:10 PM
Etter det jeg kan huske av Alanzinho så var det vel mer finter og fiksfakserier enn fremdrift. God spiller, for all del, men ser poenget med at han kanskje er litt for glad i ballbesittelse og individuelle prestasjoner til å passe inn i "nye" Brann.


Vi har en fyr i Sandefjord som er blottet for finter og fiksfakserier, med mye fremdrift og stort tempo. Bare å ønske ham velkommen tilbake.


Nå er det mulig jeg er enormt sløv, men hvem snakker du om? Tijan?


Antar han skriver om ''our special friend'' Cato Hansen.

Go Up