• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Er det mulighet for at det har vært litt mer trøkk på Demir siden sesongen ble avsluttet, og at han er i gang med å forhandle med andre klubber slik at Brann tenker å være forspent med en backup på venstrebackplassen? Eller ser de for seg at Hanstveit kan få en slags "spillende midtstopper"-rolle der bak ved siden av  Mojsov? Han skal vel ha en grei nok pasningsfot?

Gulløl

To tre spillere inn foran 2014 sesongen som går rett inn på laget har ledelsen sagt. Erlend er definitivt ikke en slik kandidat. Heller ikke Azar. Håper Skarsfjord sin avgang har satt stopper for dette. Vi trenger skikkelige forsterkninger for å nå medaljemålet som RBH har annonsert. Det sier seg selv når det var sinnsykt langt opp til medaljene i år med 24, 23 og 12 poeng. Fatter ikke at media fabler om spillere inn fra denne hyllen. Nå står det igjen å se om den nye sportslige ledelsen er like bevisstløse.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det kan jo tenkes at det spiller en rolle at vi nå også skal bruke penger på en ny trener mens vi skal fortsette å lønne Skarsfjord. Heller ikke utenkelig at den nye sportssjefen skal ha en høyere lønn enn Walstad hadde. Tror vi ikke kan få både spillere og trener/sportssjef fra den ønskede hyllen. På tide å bli litt "realitetsorientert", er det ikke det de sier?  :)
Tren på langskudd

Henki

Quote from: Lasaron on November 26, 2013, 11:09:53 AM
Det kan jo tenkes at det spiller en rolle at vi nå også skal bruke penger på en ny trener mens vi skal fortsette å lønne Skarsfjord. Heller ikke utenkelig at den nye sportssjefen skal ha en høyere lønn enn Walstad hadde. Tror vi ikke kan få både spillere og trener/sportssjef fra den ønskede hyllen. På tide å bli litt "realitetsorientert", er det ikke det de sier?  :)


Og den realitetsorienteringen vil og måtte innebære at det ikke blir medalje neste år. Hvor pinlig det blir for RBH og co. avhenger av hvor langt opp til medaljene det blir.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Hvis vi er enormt mye nærmere medalje neste år, har god utvikling i løpet av sesongen, de unge tar steg og spillet er underholdende så skal ikke jeg komme med ramsalt kritikk.

Jeg er av den oppfatning at det er naturlig å sette seg medalje som mål, samtidig som det ikke automatisk skal bety at det er skandale med en fjerdeplass.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on November 26, 2013, 09:17:49 AM
Quote from: Lasaron on November 26, 2013, 09:03:11 AM
Hanstveit har holdt seg skadefri en stund. Spilt 29 av 30 kamper for Helsingborg i år, som kom på femte plass, som vil ha han med videre.


Fordi førstevalget var skadet, etter hva jeg forstår. De vil vel ha ham med videre som andrevalg da.


Og det blir han jo i Brann og, så jeg ser ikke problemet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kagain

Jeg tror det mulige problemet slik folk ser det for seg er om han viser seg å være mindre god enn Demir men får klippekort i lagoppstillingen på bakgrunn av navn og brannhistorie...

dudo

Jeg tror han ville vært den beste spillende midtstopperen vi hatt hatt på årevis. Jeg er merkverdig positiv.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

November 26, 2013, 19:13:27 PM #3358 Last Edit: November 26, 2013, 19:17:05 PM by bernu
Er det EN ting vi trenger bak i forsvaret vårt så er det FART.
Er det EN ting Hans Tveit IKKE har så er det fart.
Styr unna....
HANSA - Z

Belfort

Quote from: bernu on November 26, 2013, 19:13:27 PM
Er det EN ting vi trenger bak i forsvaret vårt så er det FART.
Er det EN ting Hans Tveit IKKE har så er det fart.
Styr unna....


Enig. Laget skriker etter fart der bak. Ville vært hårreisende hvis dette var eneste stopper som skulle hentes

dragn

Hvorfor trenger vi på død og liv raske stoppere? Er man god nok, så er man god nok. Det er ikke så forbanna gode spisser i TL at det gjør noe..

Spelaren

De er gode nok. Brann skal kunne ligge høyt men ha en backup som kan sprinte bakover.
Gå av.

Larsendos

Hva med Helstad? vil ikke fonye med LSK. Eller vil dette være et steg tilbake for Brann?

Joggi Bogga

Hanstveit er jeg utelukkende positiv til. Han er fortsatt god og han kan garantert bidra som bærer av klubbkultur og erfaringsgrunnlag som flere unge i klubben ikke er i nærheten av.

Han er jo også både en fin fyr så vel som en tenkende fotballspiller. Slett ikke unaturlig å se ham i en annen rolle i klubben 5 år frem i tid.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

dragn

I og med at mange spiller med 1 spiss, er det ikke vanskelig å spille høyt hvor en faller tidligere ned. Både i Norge og i utlandet går det an å spille uten veldig raske stoppere. Dersom vi hadde slitt med bakromsmål og store problemer med kjemperaske spisser, som våre stoppere ikke klarte å stoppe pga. fart, hadde jeg vært enig. Men fakta er at både midtbanen og forsvaret er for lite resolutt og direkte i fasen med og uten ball.

Endel av problemene våre har ikke bare vært stoppernes feil, men for å ta et klart eksempel alle skjønner: Amin Askar, sikkert Norges dårligste i forsvarsjobb. Han er alltid i nærheten, og han løper mye. Men i det defensive jukser på den måten at han ikke klarer å utføre en manns jobb.

Jeg vil heller forsterke midten/høyrekant med en ballsikker spiller, en spiss, og muligens høyreback (de fleste mål kommer vel fra høyresiden?)

Lasaron

Jeg mener, som tidligere sagt, at vi utenfra bare skal hente klasse (helst under 31 år), og at stallfyll henter vi fra vår meget gode u-avdeling. Unntak kan gjøres for gamle helter. De kan nemlig ha noen positive effekter i kraft av å være en gammel helt som kan veie litt opp for at de ikke er pur klasse lenger. Dessuten kan det være litt kjekt også.

Det er tre gamle helter som diskuteres nå. Helstad, Karadas og Hanstveit.

Karadas er rett og slett for dårlig.

Helstad ser jeg også på som for dårlig, og han er ganske gammel. Ja, vi kan se på Frode Johnsen, men han er nok et ganske ekstremt unntak. Dessuten har en av Helstad sine absolutte styrke vært farten, den dabber ganske hardt av med alderen. Farten har aldri vært Frode Johnsen sin styrke.

Hanstveit tror jeg absolutt er den beste av disse tre i dag, og har fort noen år igjen som toppspiller. Jeg har en magefølelse på at han fort kan bli den marginalt beste stopperen vår. Når han i tillegg er en kapteinstype (som vi skriker etter) og vi kanskje må bruke pengene på en god trener i stedet for spillere av pur klasse, så kan Hanstveit fort være et ok valg.

Karadas: Nei.
Helstad: Nei.
Hanstveit: Kanskje.

Generelt mener jeg uansett at signeringer bør vente til vi har en sportssjef og/eller trener på plass.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Røde Mor on November 26, 2013, 17:16:58 PM
Jeg tror det mulige problemet slik folk ser det for seg er om han viser seg å være mindre god enn Demir men får klippekort i lagoppstillingen på bakgrunn av navn og brannhistorie...


Nå får vi forhåpentligvis inn en trener som ikke bryr seg om hva spillere gjorde for mange år siden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on November 26, 2013, 17:18:58 PM
Jeg tror han ville vært den beste spillende midtstopperen vi hatt hatt på årevis. Jeg er merkverdig positiv.


Enig i den, og han er ikke noe tregere enn de vi har nå akkurat;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on November 26, 2013, 19:41:18 PM
De er gode nok. Brann skal kunne ligge høyt men ha en backup som kan sprinte bakover.


Evt. ha midtstoppere som er dyktige på å posisjonere seg og lese spillet slik at fart sjeldent blir et problem.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Meget lunken til Hanstveit kjenner jeg. Vi trenger ikke gamle helter som skal avslutte karrieren i Brann
Sett det for mage ganger i mange klubber og det er som oftest spillere som ikke er sultne og som kun skal melke de siste kronene ut av karrieren
Meget skeptisk Og ikke ser jeg ham som en kapteinstype heller. Var i alle fall ikke det sist han var her
Og hvor mye har han egentlig spilt midtstopper siden han forsvant? Ser opptil flere lanserer ham som det?
Jeg hadde sansen for Hanstveit sist han var i Brann og syntes han fikk ufortjent mye pepper da. Men det er noen år siden nå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Helstad bør være selvskreven kun basert på gamle meritter!:) Han fortjener ett år eller to som superinnbytter. Tenk på forventningen når han blir byttet inn i andre omgang. Jeg kan høre bruset allerede.

Nå går det kanskje ikke så bra med innhoppene. Men det vil det sannsynligvis ikke gjøre med en annen innbytter heller. En annen innbytter som kommer uten forventningsbrus. Så valget bør være enkelt!:)
Rød makt på Hansa

Huff

November 26, 2013, 22:17:45 PM #3371 Last Edit: November 26, 2013, 22:26:54 PM by Huff
Må si meg skeptisk jeg og. Hanstveit fikk altfor mye kritikk sist han var her, og jeg unner personen å avslutte i Brann. Men, er det noe vi har altfor mye av- er det ikke spesielt gode midtstoppere. Jeg tror ikke Hanstveit er noen klassestopper, og da blir han bare i veien for talentene, mens han gjør det mindre sannsynlig at vi henter inn en virkelig god stopper. Ny venstreback trenger vi heller ikke, Demir har fremtiden foran seg. Hanstveit kunne nok fungert som en spillende stopper, gjerne sammen med et hurtig råskinn, så kunne en hatt talentene i bakhånd. Dette er dog ikke realistisk, dette er.

Hanstveit, Grønner, Gjesdal, Jonsson, Wangberg og Mojsov. Skrekk og gru.

Og Helstad skal ikke byttes inn på bekostning av spillere med fremtiden foran seg, jfr Lorentsen.

Lasaron

Hanstveit eller ei, det må midtstoppere ut uansett. En hvis vi ikke henter noen nye. To hvis vi henter en ny. Det er en forutsetning. Så det er ikke vits i å ramse opp seks middelmådige stoppere.
Tren på langskudd

Kagain

November 27, 2013, 07:19:24 AM #3373 Last Edit: November 27, 2013, 07:22:52 AM by Røde Mor
Quote from: Klaus_Brann on November 26, 2013, 17:16:58 PM

Nå får vi forhåpentligvis inn en trener som ikke bryr seg om hva spillere gjorde for mange år siden.


Joda, jeg ser den. Men det virker som mange trenere har en tendens til å ha sine favoritter i lagoppstillingen. Om Hans Tveit blir kaptein i tillegg så er han jo nesten nødt til å få spille. Om Brann fortsatt har Demir i klubben vil jeg jo tro at han får sjansen til å utvikle seg, men om Erlend skal inn der for å få spille ett eller annet sted på banen (regner med at han ikke er aktuell som noe form for defensiv midtbanemann) så vil det jo gå utover Demir. Med mindre han kan omskoleres til venstreving. En slags "venstrebent Bale"-deal liksom.

Om Brann følger noenlunde samme spillestill (med sidebackene som en del av angrepet) vil jo Hanstveit være et svakt ledd grunnet mangel på fart. Det kan jo selvfølgelig hende at de putter han inn som stopper. Da regner jeg nesten det som naturlig at han blir venstrebent stopper sammen med Mojsov som høyrebent stopper. Han har greie pasningsferdigheter, men han vil da stå i veien for Gjesdal (som vel også er både er venstrebent og har gode pasningsferdigheter, og i tillegg er yngre og kan utvikle seg mer), Grønner (som kanskje har et større potensiale enn Gjesdal), Wangberg (kjeks 1) eller Jonsson (Kjeks 2).  

Edit: Jeg er fremdeles skeptisk til Helstad som spissalternativ. Han var en type som hadde fart kombinert med målteft som sin absolutte forte. Mannen er 36 år gammel og har nok blitt noe tregere siden glansdagene. Han er også om mulig en enda større helt enn mr. Tveit, og det ville derfor vært en forferdelig trist skramme på hans renomme om han kom til Brann, fikk rollen som superinnbytter og ikke klarte å prestere mer enn han har gjort for LSK i år ( 5 mål på over 20 kamper). Dessuten er han vel blitt litt mer kjeks med årene også, eller har jeg misforstått noe?

aleksanderhjelleseth

Hans Tveit bør ungås, vi har nok middelmådige stoppere, og hvordan hadde Jonsson reagert visst Hans Tveit kom å snappet kapteinsbindet? Karadas bør også ungås, sammen med Helstad.
Blir helt feil å hente inn noe som helst før ansettelsen av en trener og en sportssjef er unnagjort.
Men da det er gjort bør vi se om vi kan hente noen i fra 1div laget Tromsø. Mohn betaler.

osoerli

Quote from: Nixon on November 26, 2013, 22:13:36 PM
Helstad bør være selvskreven kun basert på gamle meritter!:) Han fortjener ett år eller to som superinnbytter. Tenk på forventningen når han blir byttet inn i andre omgang. Jeg kan høre bruset allerede.

Nå går det kanskje ikke så bra med innhoppene. Men det vil det sannsynligvis ikke gjøre med en annen innbytter heller. En annen innbytter som kommer uten forventningsbrus. Så valget bør være enkelt!:)


Anar eg eit snev av ironi?
Ein gamling som openbart syns løna er viktigare enn klubben er det siste me treng.
Det eg har sett av han i år fortener knapt nok halv løn.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Romarius

Skal vi først hente gamle helter, hadde jeg ikke sagt nei takk til PVM

nero

Hva betyr det at "Brann vil ha Hanstveit, Karadas" etc nå? Det må jo bety at det er RBH, sportssjefenes konge, som ønsker dem! Vi har ikke trener, vi har ikke sportssjef, så hvem ellers i organisasjonen skulle det være?

Personlig er jeg drita lei av tradisjonen med å hente gamle avdankede spillere med lokal tilknytning. Hva med å se fremover for en gangs skyld? Men vi ender vel opp med hele den unge dynamiske trioen Helstad, Azar og Hanstveit før den nye treneren kommer inn. Av disse er det vel egentlig bare Hanstveit som kan se ut til å holde mål, for han har vel gjort det noenlunde i Sverige? Håper likevel at tanken om å gjøre ham til kaptein bare er BAs feberfantasier.
Lions led by donkeys.

Kagain

Når det gjelder å hente inn gamle helter med lokal tilknytning så er jeg i prinsippet ikke i mot det. Forutsatt at dette f.eks. er proffer fra utlandet som kan komme tilbake til klubben og gjøre en bedre jobb enn de som er der allerede. Er de på lik linje eller dårligere enn de som er tilgjengelig på markedet eller klubben, altså at de ikke gir nok for pengene, så plasserer jeg de i kategorien avdanket og da føler jeg at klubben ikke har bruk for dem. Med mindre de er et stort trenertalent eller på andre måter kan gi noe ekstra til klubben.

Helstad, slik jeg ser han, er ikke en mann som kan gjøre mye mer enn den jobben Pusic gjør for oss. Slik at han kan vi godt klare oss uten. Kanskje Nest Sotra kan få bruk for en mann av hans kaliber?

Karadas er jeg mer usikker på, han gjorde jo en grei jobb som tanksenter for Sogndal mot Brann. Da virket han som han var i slag. Om vår nye trener insisterer på å kjøre en taktikk som bruker en brøytebil & kjøttvegg fremme så er det vel slik at det ikke er noen andre spillere som kan gjøre den jobben i skrivende stund. Muligens har Dramè noe å bidra med der. Han er i alle fall stor nok. Karadas blir da et kanskje fra min side.

Hans Tveit. En ok venstreback fremdeles, som stopper er jeg mer usikker på han. På midtbanen kunne han kanskje hatt en form for generalrolle, men der er vi jo godt forspent. Som en allround backupspiller, en som får vite at han kommer til å spille andrefiolin i laget er han kanskje et greit kjøp. Kan jo hende vi blir kvitt noen midtbanespillere (Sokolowski f.eks.). Men, han er ikke et klart førstevalg på noen av posisjonene. Da vil jeg si at om han er villig til å rusle i gangene på Kniksens plass for en 300 00 kr eller noe slikt kan vi kjøpe han. Skal han lønnest som en stjerne bør det finnes andre alternativ. Vi har en bedre venstreback (for Brann sitt spill), midtstoppere som antageligvis er på samme nivå som han og i tillegg har vi et veritabelt overflødighetshorn av spillere som kan bekle midtbanen.

Lasaron

Hvis denne Norling går i boks, og hvis da investorer åpner lommeboken, da må det ikke føre til at vi henter ganske mange ganske gode spillere. Da skal vi bruke investorpengene på få spillere av pur klasse.
Tren på langskudd

krakra

En klassestopper, en klassespiss og en klasseving. Så kanskje en ekstra midtbanespiller. Haugen og Badji holder mål, men bak dem er det veldig tynt. Får vi det, pluss Norling, er vi en soreklar medaljekandidat og en utfordrer for gullet.

Huff

Quote from: krakra on November 27, 2013, 17:26:06 PM
En klassestopper, en klassespiss og en klasseving. Så kanskje en ekstra midtbanespiller. Haugen og Badji holder mål, men bak dem er det veldig tynt. Får vi det, pluss Norling, er vi en soreklar medaljekandidat og en utfordrer for gullet.


Dersom denne talentekstremisten kommer kan kanskje Birkelund være backupen sentralt?

dr_cyanid

Quote from: Huff on November 27, 2013, 17:50:42 PM
Quote from: krakra on November 27, 2013, 17:26:06 PM
En klassestopper, en klassespiss og en klasseving. Så kanskje en ekstra midtbanespiller. Haugen og Badji holder mål, men bak dem er det veldig tynt. Får vi det, pluss Norling, er vi en soreklar medaljekandidat og en utfordrer for gullet.


Dersom denne talentekstremisten kommer kan kanskje Birkelund være backupen sentralt?


Raider Bruun Allsvenskan? Hvis denne karen slår følge med Norling blir det bra. Allsvenskans største stjerne de siste par sesongene

http://www.fotbolldirekt.se/2013/11/27/extra-martin-mutumba-lamnar-aik/

Jrgn

Dersom Norling tar over vil det være naturlig å se på spillerstallen i Malmø.
http://www.transfermarkt.de/en/malmoe-ff/startseite/verein_496.html

Jeg kjenner ikke til svensk fotball, men en av hans mer verdifulle spillere; Pontus Jansson, er verd 1,8 mill euro og har kontrakt som går ut om et år. En stabil forsvarsspiller kan vi ha behov for.

Er det andre spennende spillere i dette laget?

Larsendos

Det er veldig naturlig at Brann nå prøver seg på Bangura, som har takket nei til Haugesunds siste kontraktsforslag. Jeg vet at Bangura kan være vanskelig å ha med utenfor banen, men i en så stor klubb som Brann bør ikke dette være et problem. Bør være et pluss at Drames Senegal og Banguras Sierra Leone ligger geografisk veldig nærme.

Men lite Brann kan gjøre om Bangura får tilbud fra en større liga.

ZsoltKorcsmar

http://www.nettavisen.no/m/?articleId=3718959
Bangura: Har tilbud fra flere klubber. Både norske og utenlandske.
Har takket nei til Haugesund grunnet for dårlig lønn. Når han sier han har norske tilbud tror jeg ikke det pdd, med den svake økonomiske situasjonen, er andre klubber enn Rosenborg og Brann som kan tilby et fristende tilbud. Brann grunnet Mohn-pengene. Andre attraktive norske klubber som viking, aalesund, enga, godset osv har rett og slett ikke økonomien på plass til å tilby han 1,5-2 mill i lønn. Er jo kostnadskutt over hele fjøla.

Ser ikke hva Rosenborg skal med han(med de kvalitetsstopperne de allerede har), så ved å legge 2 og 2 sammen, tror jeg brann er eneste reele alternativ for han i Norge. Vi bør være en av de klubbene som har tilbudt han kontrakt. Her får han både en dobling/tredobling av lønnen samt fast plass på laget.

Norling, Bangura.. Liker hyllen vi ser på. Klinger bedre enn Skarsfjord og Hoås

Lasaron

Quote from: Larsendos on November 28, 2013, 11:36:21 AM
Det er veldig naturlig at Brann nå prøver seg på Bangura, som har takket nei til Haugesunds siste kontraktsforslag. Jeg vet at Bangura kan være vanskelig å ha med utenfor banen, men i en så stor klubb som Brann bør ikke dette være et problem. Bør være et pluss at Drames Senegal og Banguras Sierra Leone ligger geografisk veldig nærme.

Men lite Brann kan gjøre om Bangura får tilbud fra en større liga.


Ja, de ligger ganske nære hverandre. Utifra navnene deres er det grunn til å tro at begge hører til islam, selv om de fra Sierra Leone liksågodt er kristne. Forøvrig har de helt forskjellige språk og helt forskjellige etniske folkegrupper.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Om de snakker helt forskjellige språk og tilhører forskjellige folkegrupper har det vel lite å si om Dramé er her eller ikke. Akkurat som at Mojsov neppe er et pluss for å lokke tyrkere til klubben.

Lasaron

November 28, 2013, 16:38:15 PM #3388 Last Edit: November 28, 2013, 16:40:23 PM by Lasaron
Quote from: Jose Arrogantio on November 28, 2013, 16:34:21 PM
Om de snakker helt forskjellige språk og tilhører forskjellige folkegrupper har det vel lite å si om Dramé er her eller ikke. Akkurat som at Mojsov neppe er et pluss for å lokke tyrkere til klubben.


Nettopp. Det er litt vanlig å tenke litt sånn at Afrika er Afrika, iallfall så lenge det ikke er Nord-Afrika eller Sør-Afrika. Men de er like forskjellige som europeere. Minst.

Edit: Jeg kan også legge til at afrikanere er en hel del mer opptatt av folkegrupper enn europeere er. Sånn generelt altså.
Tren på langskudd

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

pidre

Denne Norling synes å være god på å løfte fram talentene - i så fall, kanskje vert det ingen Hanstveit eller andre oldtimers - dessutan, Hassan, Johnson, Soko, etc går nok ei usikker framtid i møte.

Askar skulle vært jaga frå klubben på grunn av all rævsleikinga av Skarsfjord.

Snublefot Birkir har vel også ei usikker framtid i klubben, ettersom Norling ønsker å bygge opp spillet bakfra - og det fordrer som kjent ein viss evne til å behandle ball og slå ei pasning.      
Saludar a los monos!

Larsendos

Noen som vet hvilke klubber som kan være aktuelle for Kind Bendiksen? Nå har han blitt tatt ut i landslagstroppen som eneste spiller som ikke spiller for et lag i den norske eller danske toppserien. Håper virkelig vi er på banen her!

haak

Fom neste uke bør vi bli meir attraktive.
Ny trener, fortsatt gressbane og midler tilgjengelig

Jeg kjenner forventningene stiger....

Jose Arrogantio

Quote from: pidre on November 29, 2013, 12:30:27 PM


Askar skulle vært jaga frå klubben på grunn av all rævsleikinga av Skarsfjord.  


Skal vi jage Piotr og Huseklepp vekk fra klubben i samme slengen da?

krakra

HUseklepp har da vært temmelig nøytral som alltid. Ikke i samme bås som Piotr og Askar iallefall.

Nixon

Herregud! Det må da være lov for både supportere og spillere å ha likt Skarsfjord uten at de skal bli hverken hånet eller kjeppjaget!

Når det gjelder overganger må da sjansen for at gode unge norske spillere skal komme til Brann ha økt betraktelig med denne ansettelsen. Vi har gått fra treneren "ingen" ville spille under til det stikk motsatte.
Rød makt på Hansa

Jose Arrogantio

Nei har ikke vært i samme bås som Askar og Piotr, men helt nøytral synes jeg ikke han har vært.

Uansett, å ønske Askar vekk uten andre argumenter enn at han var positiv til Skarsfjord synes jeg er useriøst.

krakra

Det er jeg enig i, men det kan fort hende at vi ser endringer på den rimelig teknisk begrensede høyresiden hvis Norling kommer inn.

Nixon

Nå får vel alle spillerne en fair sjanse. Og jeg blir ikke forundret om noen av de gamle traverne vil klamre seg fast hos Norling også selv om det finnes unge utfordrere.
Rød makt på Hansa

krakra

November 29, 2013, 15:19:42 PM #3399 Last Edit: November 29, 2013, 15:29:50 PM by krakra

Go Up