• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Enig i at ingen erstatter er bedre enn middelmådig erstatter, men like forbannet har ikke jobben blitt gjort. Jeg er heller ikke trygg på at han blir erstattet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Poenget er at orakelet sa at rudy skulle erstattes. Da har de hatt god tid til kartlegging all den tid dette begynner å bli lenge siden. Det kan godt være de avventer det internasjonale vinduet men kandidatene skal uansett være klar og det eneste som gjenstår nå er å legge inn bud.

Likevel er det noe som sier meg at klovnene ikke er kommet så langt og famler i blinde.

krakra

Poenget mitt er at det er bare en uke siden Brann fikk noe særlig penger til å erstatte ham. Før det kunne vi bare se etter gratisspillere. Brann kunne jo hentet en gratisspiller av ok kvalitet for å tilfredsstille de utålmodige, men når man ventet et salg av Ojo syns jeg det var greit å vente. De kunne selvsagt ikke forhandle med klubber med penger de ikke hadde. Først nå som salget er på plass kan de gå i forhandlinger om de spillerne med en prislapp, men slike ting tar tid og jeg ser ingen gode grunner for at Brann skal gjøre det raskere enn nldvendig og kanskje ende opp med å betale mer enn nødvendig.

krakra

Quote from: dudo on January 26, 2013, 22:04:14 PM
Enig i at ingen erstatter er bedre enn middelmådig erstatter, men like forbannet har ikke jobben blitt gjort. Jeg er heller ikke trygg på at han blir erstattet.
Nei jobben er ikke gjort, men fristen for å gjøre den går ikke ut for om to månder og med historien til Skars og Walstad på området så ser jeg ikke grunn til å tro at den ikke blir gjort.

Belfort

Quote from: krakra on January 26, 2013, 22:20:05 PM
Poenget mitt er at det er bare en uke siden Brann fikk noe særlig penger til å erstatte ham. Før det kunne vi bare se etter gratisspillere. Brann kunne jo hentet en gratisspiller av ok kvalitet for å tilfredsstille de utålmodige, men når man ventet et salg av Ojo syns jeg det var greit å vente. De kunne selvsagt ikke forhandle med klubber med penger de ikke hadde. Først nå som salget er på plass kan de gå i forhandlinger om de spillerne med en prislapp, men slike ting tar tid og jeg ser ingen gode grunner for at Brann skal gjøre det raskere enn nldvendig og kanskje ende opp med å betale mer enn nødvendig.


Da er det bare å håpe at de forholdvist raskt kommer i gang med forhandlingene med de spillerene som de etter grundig research har peket seg ut

krakra

De kan godt hende de er det. Men først må de jo bli enig med klubben og det var ikke lett før vi hadde penger å forhandle med.

Gulløl

Vær oppmerksom  på at det er to fotballspillere med navn Andrija Kaludjerović. Han andre er spiss, tror det er han som er vist på den youtube videoen lenger oppe i tråden.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/undefined/suche/ergebnis.html?quicksearch=Andrija+Kaludjerovi%C4%87&x=10&y=8
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Var det en kjeft på forumet som hadde jublet om Badji ble hentet før 2012-sesongen? Tviler sterkt på det.

Brann leter nå etter sitt eget "funn". Om denne Andrija Kaludjerović er det neste stjerneskuddet i tippeligaen er selvsagt umulig å spekulere i, men personlig er jeg mer positiv til en slik fremgangsmåte enn om man henter en ustabil spiller fra en tippeligakonkurrent. Brann kan godt bruke hele februar til å prøve denne kategorien spiller, så får panikk-kjøpene komme i mars.

Huff

Quote from: krakra on January 26, 2013, 22:20:05 PM
Poenget mitt er at det er bare en uke siden Brann fikk noe særlig penger til å erstatte ham. Før det kunne vi bare se etter gratisspillere. Brann kunne jo hentet en gratisspiller av ok kvalitet for å tilfredsstille de utålmodige, men når man ventet et salg av Ojo syns jeg det var greit å vente. De kunne selvsagt ikke forhandle med klubber med penger de ikke hadde. Først nå som salget er på plass kan de gå i forhandlinger om de spillerne med en prislapp, men slike ting tar tid og jeg ser ingen gode grunner for at Brann skal gjøre det raskere enn nldvendig og kanskje ende opp med å betale mer enn nødvendig.


Forstår tankegangen din, Brann avventer å evt få penger for Ojo før en går ut i markedet. En har en plan B dersom Ojo ikke selges; bosmanspillere, eller tilnærmet gratis spillere, men en henter ingen slike før en har fått en avklaring rundt nigerianeren og eventuelle midler, logisk nok -denne prøvespilleren fra Montenegro er gjerne en del av kartleggingen rundt plan B.

Det som skurrer her er den tidlige interessen for Badji, som uansett ville kostet penger. Så har en fakskongens offensive utspill i BT i november der han lovet en ny DM. Dersom en ikke har konkrete lovnader om penger utenfra til DM, eller at Moldestad har sagt at en skal bla opp internt, skal en faen ikke love ny DM i BT. Da skal en holde kjeft og eventuelt legge til et ønske om at kjegleklubben finner frem sjekkheftet når en ber aftenbønn. Dersom Brann var avhengige av å selge Ojo for å få penger til ny DM var det Bruun presenterte i BT en ren løgn, -sannsynligvis for å øke partoutkortsalget. Brann sa og at de hadde speidet og hadde kontroll på erstattere, selv om en ikke kunne forvente at ny DM var på plass dagen etter Ojo ble solgt har jeg full forståelse for at supporterne ble frustrerte når en uke hadde passert etter Ojo-salget og en ikke hadde sett en eneste DM linket til Brann foruten Badji. Sistnevnte ble jo nevnt før Ojo ble solgt, så en kan lure på hvilke midler denne spilleren skulle kjøpes med?

Jeg regner med Brann har en ny DM på plass før vinduet stenger 1.april, men på tross av dette virker det som spillerjakten noch ein mal har vært ganske amatørmessig. Jeg vil dog være forsiktig med å fordele ansvar, for jeg er meget usikker på om avd.sport har fått noe konkret å forholde seg til ang lønns- og overgangsmidler fra de som styrer økonomien i klubben. Det RBH og Moldestad sa før jul henger jo ikke på greip. Begge sa vi ikke hadde midler, men daglig leder garanterte likevel forsterkninger, mens styreformann ikke ville garantere en dritt. 


Xminator

Ryktet rundt Badji trenger ikke være noe annet enn røyken fra Branns kartlegging av markedet etter sesongslutt. Det trenger ikke si noe om hvor reell interessen er eller hvor på Branns prioriteringsliste han befinner seg.

Det er heller ikke slik at det nødvendigvis ble billigere å hente en Badji etter at Ojo ble solgt og hele Norge vet at Brann har minst 8 millioner kroner på bok. Personlig ser jeg ikke Badji som intressant nok til å brenne av alle pengene. Brann kan være smarte, gjøre jobben sin og hente en ukjent spiller for mye mindre.

Superjack

Vi får vente og se... Det er ikke helt usannsynlig at de har konkrete navn på blokken, men er de av Austin kvalitet kan det hende de venter til 1. Februar med å gå i dialog med Brann i håp om bedre muligheter i Tyskland, Nederland, Belgia el Championship/PL. Ville være ganske lite lurt å signere noen som vet de ikke er gode nok for det nivået om vi kan få noen som kan komme der via Brann. Ellers ville jo JGS kunne være en god og rimelig signering som kan dekke både back og kant. Tviler sterkt på at nivået i MJS har gjort han dårligere.
Brannsupporter.

Sindre32

Quote from: Superjack on January 27, 2013, 06:25:20 AM
Vi får vente og se... Det er ikke helt usannsynlig at de har konkrete navn på blokken, men er de av Austin kvalitet kan det hende de venter til 1. Februar med å gå i dialog med Brann i håp om bedre muligheter i Tyskland, Nederland, Belgia el Championship/PL. Ville være ganske lite lurt å signere noen som vet de ikke er gode nok for det nivået om vi kan få noen som kan komme der via Brann. Ellers ville jo JGS kunne være en god og rimelig signering som kan dekke både back og kant. Tviler sterkt på at nivået i MJS har gjort han dårligere.


Solli trener med VIF, ville ikke forundre meg om han straks er klar for dem.

dex1974

Hadde trodd han ville følge etter kompisen til laget fra Stasjonsbyen men er jo og kort avstand skulle han bli klar for pakket.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

kenola


Sindre32

Quote from: kenola on January 27, 2013, 15:08:19 PM
Her er film av han riktige Andrija Kaludjerović.

http://www.youtube.com/watch?v=kEyTHbBbrAA


Alltid vanskelig å bedømme fra videoer, men han ser litt ut som en slags Gashi, en skikkelig irriterende klegg som er rundt beina på motspillerne hele tiden. Teknikken hans ser jo ikke for ille ut heller. Kan jo være et spennende objekt, men det er vel neppe nok til å skape særlig optimisme blant fansen?

Er han gratis eller tilnærmet gratis, forresten? Noen som vet omtrent hva han eventuelt vil koste?

dex1974

Enig med Gashi sammenlikningen!
Dessuten leser han spillet bra og flink til å vende opp. Utvilsomt spennende men ingen forsterkning iallefall.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Sindre32

Quote from: dex1974 on January 27, 2013, 15:33:26 PM
Enig med Gashi sammenlikningen!
Dessuten leser han spillet bra og flink til å vende opp. Utvilsomt spennende men ingen forsterkning iallefall.


Det kan definitivt være en spiller for fremtiden, men det vil tiden vise. Mange som er innom på prøvespill uten å få kontrakt. Man vet aldri om det er en skikkelig komet som vi vil få glede av umiddelbart, men det er nok dessverre tvilsomt.

krakra

Vet ikke hvor bra Montenegros aldersbestemte landslag er, men ser at han debuterte for U21 allerede som 17 åring i  2011 og for g17 i VM-kvallikk som 15-åring i 2009

Gulløl

Klipp:
Flere klubber skal være interessert i Kaludjerovic, men nå ligger trolig Brann bra an til å sikre seg spilleren dersom Walstad & co. mener den unge montenegrineren holder nivået.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article265599.ece
---------------------

Og Godset  tester en lagkamerat til vår prøvespiller, en offensiv midtbanespiller. Her er det nok snakk om samme agent som er inne i bildet for begge to. Walstad reiser nok ikke rundt i Europa og speider aleine, er nok turer med agenter som han har tiltro til.

http://dt.no/godset/sif-tester-midtbanespiller-1.7740699
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

January 27, 2013, 16:32:30 PM #1469 Last Edit: January 27, 2013, 16:34:15 PM by Huff
Nivået på ligaen ser ikke noe særlig ut, noe en kan forvente av ligaen i en mininasjon med bare litt fler innbyggere enn Oslo. Tviler og på at de aldersbestemte landslagene deres er spesielt gode.

Samtidig virket han meget, meget spennende ut fra skrytevideoen. Slike må alltid taes med en klype salt, men likevel en solid skrytevideo fra en spiller som knapt ville vært ferdig med videregående om han hadde vært norsk. Tviler sterkt på at vi snakker umiddelbar forsterkning, men en skal aldri si aldri, å spille på U-21 som 17-åring er uansett sterkt, selv om vi snakker ministat er det mye fotballkultur i denne delen av Europa.

En montenegriner i Brann hadde gjort seg, rent topografisk vil vel overgangen fra Montenegro til Vestlandet være minimal, han kan gjerne ta med klimaet deres og. Så kan en håpe på at denne unge staten er glemt av Europas talentspeidere og vi har funnet en juvel. Sikkert ikke det dummeste stedet å lete dersom en skal finne kvalitet innenfor Europa.

Faen så irriterende det er at tvkanalene er lunkne til treningskamper nå til dags, skulle gjerne sett denne spilleren mot spanjakker fra nivå 2.

dex1974

Skal ikke kimse av Montenegro som fotballand...ligger bare ett poeng bak England i gruppen  i VM-kvalikken f.eks.
To store stjerner i Fiorentinas Jovetic og Vucinic i Juventus. Velger å tro Norge ville vært lett match for dem.
Positivt at han er såpass god i engelsk så blir ikke de store språkproblemene.
Spent på rapportene fra de kommende kampene her!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

krakra

January 27, 2013, 17:23:02 PM #1471 Last Edit: January 27, 2013, 17:25:24 PM by krakra
"This is my chance, and I would give my life to take it".

Kan ikke si noe på innstillingen iallefall. Jeg er positiv jeg, og det virker ikke som en tilfeldig spiller som Brann bare har fått en fax om, men en spiller de har kartlagt en stund og som allerede har en bra CV.

Det første som slår meg ved videoen er at han virker som en utrolig kjapp spiller. En defensiv Diego Guastavino. Fra 0 til 100 på sekundet.

Nixon

Quote from: Gulløl on January 27, 2013, 16:24:09 PM
Walstad reiser nok ikke rundt i Europa og speider aleine, er nok turer med agenter som han har tiltro til.


Walstad har i alle fall vært nede og sett han spille. Det er litt betryggende bare det. Ikke blir han spesielt dyr heller skal vi tro Brann.
Rød makt på Hansa

Huff

Quote from: Nixon on January 27, 2013, 17:50:57 PM
Quote from: Gulløl on January 27, 2013, 16:24:09 PM
Walstad reiser nok ikke rundt i Europa og speider aleine, er nok turer med agenter som han har tiltro til.


Walstad har i alle fall vært nede og sett han spille. Det er litt betryggende bare det. Ikke blir han spesielt dyr heller skal vi tro Brann.


Dette høres jo til forveksling profesjonelt ut, så får vi heller glemme at den forrige spilleren vi hentet etter grundig speiding var Cato Hansen.

Churchill

Slike det begynner å se ut nå, kan Brann få et kjempelag. Om to år.
...we shall never surrender.

Huff

Quote from: Churchill on January 27, 2013, 20:19:49 PM
Slike det begynner å se ut nå, kan Brann få et kjempelag. Om to år.


Nå tviler jeg på vi ender opp med å hente denne spilleren, i så fall er han trolig så god at han går rett inn som en forsterkning i ellveren. Dersom dette er tilfellet kan vi sprette Champagnen, for da tror jeg fort vi snakker beste kjøp siden Scharner.

dex1974

Quote from: Huff on January 27, 2013, 20:19:19 PM
Quote from: Nixon on January 27, 2013, 17:50:57 PM
Quote from: Gulløl on January 27, 2013, 16:24:09 PM
Walstad reiser nok ikke rundt i Europa og speider aleine, er nok turer med agenter som han har tiltro til.


Walstad har i alle fall vært nede og sett han spille. Det er litt betryggende bare det. Ikke blir han spesielt dyr heller skal vi tro Brann.


Dette høres jo til forveksling profesjonelt ut, så får vi heller glemme at den forrige spilleren vi hentet etter grundig speiding var Cato Hansen.


Men da var ikke Walstad i klubben :)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

krakra

Drame blir høyst sannsynelig Brannspiller neste sesong. Brann har signert en intensjinsavtale med klubben hans og Drame selv er sikker på at han kommer hit. Walstad  ser stort potensiale i spilleren som har vært på prøvespill hos blant andre Udinese. Skal ha veldig god teknikk i tillegg til fysikken. Dette står i dagens BA

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: krakra on January 29, 2013, 03:01:24 AM
Drame blir høyst sannsynelig Brannspiller neste sesong. Brann har signert en intensjinsavtale med klubben hans og Drame selv er sikker på at han kommer hit. Walstad  ser stort potensiale i spilleren som har vært på prøvespill hos blant andre Udinese. Skal ha veldig god teknikk i tillegg til fysikken. Dette står i dagens BA


Når var det han ble 18 igjen, var ikke det på høsten en gang? Avtalen bør vel spikres umiddelbart etter at han fyller 18, i så fall, men det er kanskje like etter at vinduet vårt stenger ...

dudo

Det er det, i september. Men vinduet gjelder jo alle ligaer i Europa, så ingen andre kan hente han da heller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: dudo on January 29, 2013, 05:31:24 AM
Det er det, i september. Men vinduet gjelder jo alle ligaer i Europa, så ingen andre kan hente han da heller.


Det er klart, men vi kan jo spikre dealen da, i hvert fall. Jeg bare lurte på om det var grunnen til at han ikke kunne være klar for oss før neste sesong, og det bekreftet du nettopp :)

Fant denne på nett, høydepunkter fra en kamp mellom United U-17 og Qatari club Aspire, Quatar vinner 5-1 og Drame scorer de tre første målene.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/14354462

Ser ut som om han er en god nok hodespiller, i hvert fall.

dex1974

"Hat-trick last night for Drame and another one tonight" :)

Etter det jeg har sett av klippene fra Gran Canaria på brann.no virker det som om han er i strålende humør og trives godt med Brannspillerne...tar dette som et godt tegn! Håper han får spilletid i formiddag.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Nixon

Quote from: dudo on January 29, 2013, 03:19:37 AMSpennende, men hva slags sikkerhet finnes i en slik intensjonsavtale? Hva om f eks Udinese plutselig skulle bestemme seg for at de også vil hente han når han fyller 18?


Hvis spilleren ombestemmer seg er ikke avtalen mye verdt. Så vi må jo bare håpe på at ikke større og mer fristende klubber kommer inn i bildet. Men enn så lenge sier Drame i alle fall at det kun er Brann som gjelder.
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: Nixon on January 29, 2013, 08:41:51 AM
Quote from: dudo on January 29, 2013, 03:19:37 AMSpennende, men hva slags sikkerhet finnes i en slik intensjonsavtale? Hva om f eks Udinese plutselig skulle bestemme seg for at de også vil hente han når han fyller 18?


Hvis spilleren ombestemmer seg er ikke avtalen mye verdt. Så vi må jo bare håpe på at ikke større og mer fristende klubber kommer inn i bildet. Men enn så lenge sier Drame i alle fall at det kun er Brann som gjelder.


Så lenge vi sikrer oss en gentlemen`s agreement så skal nok dette ordne seg

Churchill

Var det ikke en Gent Le Mans agreement?
...we shall never surrender.

Lidenskapen

Dette er en mulig genistrek fra Walstad, ut ifra det jeg har sett av han på nett og holdninger han virker og ha så kan dette fort bli en meget innbringende mann for Brann. Ighalo, Mikel m.f. er vel spillere som Walstad har hatt en finger med i lyn og de tjente nokså grovt på dette.

Også da har vi 3 reine spisser i stallen med Pusic,Drame og Finne.
Kanskje 2014 blir et meget bra år,samt også årets sesong med en DM på plass kan bli meget oppegående ( topp 4 bør vi strebe etter )
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Nixon

Walstad legger i alle fall sjelen i dette kan det virke som. Han har innlosjert Drame hjemme hos seg slik at han ikke skal kjede seg på et hotellrom. Ikke umulig at denne personlige relasjonen kan bli avgjørende når han skal velge klubb til høsten.
Rød makt på Hansa

Sindre32

Mye skriverier om ham på diverse fora, ser også at han i 2011 var på prøvespill hos Anderlecht. Det vil nesten være en liten sensasjon om vi klarer å hente ham, med mindre han har stagnert den siste tiden.

Xminator

Det vil jo også handle om hva Drame selv ser på som riktige steg i utviklingen. Nå jobber Brann seg i posisjon til å hente ham, så vi kan spille med en spiss igjen i 2014...

osoerli

Quote from: Lidenskapen on January 29, 2013, 09:04:51 AM
Dette er en mulig genistrek fra Walstad, ut ifra det jeg har sett av han på nett og holdninger han Også da har vi 3 reine spisser i stallen med Pusic,Drame og Finne.
Kanskje 2014 blir et meget bra år,samt også årets sesong med en DM på plass kan bli meget oppegående ( topp 4 bør vi strebe etter )


Finne har ikkje kontrakt i 2014
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Sindre32

Quote from: Xminator on January 29, 2013, 10:21:14 AM
Det vil jo også handle om hva Drame selv ser på som riktige steg i utviklingen. Nå jobber Brann seg i posisjon til å hente ham, så vi kan spille med en spiss igjen i 2014...

Xminator

En annen ting å ta med er at om Larsen slår til i spissrollen både med tanke på sesongavslutningen i fjor, og med tett oppunder 15 scoringer, så vil han være brennhet med tanke på salg før 2014.

ZsoltKorcsmar

Khalifa Jabbie på fredrikstad. Har han blittnevnt her før? Spiller som er langt fra ferdigutviklet, gjør masse rart, men er en såkalt mulig upolert diamant. Fysisk overlegen det meste når det kommer til styrke og spenst. Med litt veiledning tror jeg han kan bli en topp deffensiv midtbanespiller i tippeligasammenheng. Fredrikstsd trenge vel også penger?

dudo

Jabbie er ikke uinteressant, nei. Hadde glemt hele fyren.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

January 29, 2013, 13:59:59 PM #1495 Last Edit: January 29, 2013, 14:07:34 PM by Gulløl
Verdt å merke seg er at av spillerne på benken mot Las Palmas var det bare Grønner, Mohus og Mjelde som ikke fikk spilletid i dag. Ungguttene ble prioritert foran Mjelde og slik blir det vel videre fremover også. Vet ikke hvordan Brann tenker men mulig at de ser på Kaludjerović som en mulig Mjelde erstatter, om de klarer å leie ut Mjelde resten av kontraktstiden. Mjelde vil ikke i utgangspunktet men mulig at han "mykner" om han får null minutter spilletid fremover og får nok tresmak i ræven. Dermed kan det fremdeles være aktuelt å hente en kvalitets-DM som Austin erstatter selv om unge Kaludjerović får kontrakt. Minst 8 mill er klare til investering.
Kaludjerović som neppe koster så mye mer en vi fikk for Birkelund kan få litt bedre tid på seg om han får kontrakt og kan begynne Brann karrieren som en innbytter midtbaneterrier som kan være en verdifull ballvinner på slutten av kamper.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dex1974

Ser vel tvilsomt ut nå med tanke på ny(e) spiller(e) inn før vinduet stenger. Er ikke det 1.påskedag forresten? Og med påsken må vel ting skje senest onsdag. Som Tore Strand sier så trenger vi en ny midtstopper inn og Odds Fredrik Semb Berge hadde vært top notch!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Spelaren

Quote from: dex1974 on March 25, 2013, 07:25:26 AM
Ser vel tvilsomt ut nå med tanke på ny(e) spiller(e) inn før vinduet stenger. Er ikke det 1.påskedag forresten? Og med påsken må vel ting skje senest onsdag. Som Tore Strand sier så trenger vi en ny midtstopper inn og Odds Fredrik Semb Berge hadde vært top notch!


Skjer vel neppe. Fagermo har inntrykk av at me har ræven full av penger, begynner å skumme om munnen om det i det heile tatt nevnes at Odd skal selge til ein norsk "rival" og Odds prisforlangende er nok for høgt for oss.
Gå av.

Huff

Quote from: Spelaren on March 25, 2013, 09:45:55 AM
Quote from: dex1974 on March 25, 2013, 07:25:26 AM
Ser vel tvilsomt ut nå med tanke på ny(e) spiller(e) inn før vinduet stenger. Er ikke det 1.påskedag forresten? Og med påsken må vel ting skje senest onsdag. Som Tore Strand sier så trenger vi en ny midtstopper inn og Odds Fredrik Semb Berge hadde vært top notch!


Skjer vel neppe. Fagermo har inntrykk av at me har ræven full av penger, begynner å skumme om munnen om det i det heile tatt nevnes at Odd skal selge til ein norsk "rival" og Odds prisforlangende er nok for høgt for oss.


Hadde det vært opp til Fagermo hadde vi neppe fått Bentley heller. Odd har en anstrengt økonomi, et styre som er klar over dette - og som tar konsekvensene. Samtlige Odd-spillere er til salgs, og de er ikke overpriset heller.

Tror Brann har råd til å kjøpe Semb Berge, vi har -ifølge mine beregninger- trolig minst syv mill igjen å handle for og jeg tror vi haddefått han for 5-7.mill. For en slik sum tror jeg riktignok en finner enda bedre alternativer utenfor TL, men vi har neppe oversikt.

Nixon

Brann kommer aldri til å kjøpe ny midtstopper før de selger eller kvitter seg med en av de som er i klubben nå. Og det må skje først. Så ikke ligg våken om nettene folkens!
Rød makt på Hansa

Go Up