• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Hardball kanskje, men Mohn var vel inne i alle.

Joggi Bogga

Det irriterer meg grenseløst at disse signeringene Badji, Demir, Orlov, Demidov, Huseklepp mfl. er hentet for latterlig mye mer penger enn hva tilsvarende spillere med omtrent like ferdigheter ville ha kostet.

Denne totale mangelen på teft koster oss millioner hver sesong.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Jose Arrogantio

May 13, 2014, 15:06:30 PM #5652 Last Edit: May 13, 2014, 15:10:46 PM by Jose Arrogantio
Problemet er vel heller at vi har slitt med å få ut ferdighetene disse spillerne har og som vi betalte for. Med unntak av Orlov kanskje.

Er som en eller annen sa her forleden, at når vi henter dyre spillere, så har vi fokusert for lite på hvorvidt de passer i systemet, mens billigere spillere, som Torp og Ojo, ble hentet etter hvordan de ville passe inn, og ble derfor en mye større suksess.

Sindre32

Quote from: Jose Arrogantio on May 13, 2014, 15:06:30 PM
Problemet er vel heller at vi har slitt med å få ut ferdighetene disse spillerne har og som vi betalte for. Med unntak av Orlov kanskje.

Er som en eller annen sa her forleden, at når vi henter dyre spillere, så har vi fokusert for lite på hvorvidt de passer i systemet, mens billigere spillere, som Torp og Ojo, ble hentet etter hvordan de ville passe inn, og ble derfor en mye større suksess.


Helt klart, og la oss for guds skyld håpe at Orlov fortsetter å prestere som han har gjort. Mye kritikk for det spillerkjøpet, men det ser utrolig nok til å være en god investering - til tross for at det er et kjøp omtrent ingen supportere var enige i sett i forhold til prisen.

Joggi Bogga

Quote from: Jose Arrogantio on May 13, 2014, 15:06:30 PM
Problemet er vel heller at vi har slitt med å få ut ferdighetene disse spillerne har og som vi betalte for. Med unntak av Orlov kanskje.

Er som en eller annen sa her forleden, at når vi henter dyre spillere, så har vi fokusert for lite på hvorvidt de passer i systemet, mens billigere spillere, som Torp og Ojo, ble hentet etter hvordan de ville passe inn, og ble derfor en mye større suksess.


Ja helt klart det gjelder også.
Men signeringene er i utganspunktet oftest dårlige.

De riktig lure klubbene henter spillere som gir dem sportslig suksess over flere år, og deretter økonomisk suksess.

Vi driver jo omtrent motsatt.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Jose Arrogantio

Quote from: Joggi Bogga on May 13, 2014, 16:56:06 PM
Quote from: Jose Arrogantio on May 13, 2014, 15:06:30 PM
Problemet er vel heller at vi har slitt med å få ut ferdighetene disse spillerne har og som vi betalte for. Med unntak av Orlov kanskje.

Er som en eller annen sa her forleden, at når vi henter dyre spillere, så har vi fokusert for lite på hvorvidt de passer i systemet, mens billigere spillere, som Torp og Ojo, ble hentet etter hvordan de ville passe inn, og ble derfor en mye større suksess.


Ja helt klart det gjelder også.
Men signeringene er i utganspunktet oftest dårlige.

De riktig lure klubbene henter spillere som gir dem sportslig suksess over flere år, og deretter økonomisk suksess.

Vi driver jo omtrent motsatt.


Hvem av Demidov, Badji, Demir og Huseklepp var i utgangspunktet dårlig?

Demidov var toppklasse sist han var i TL, Badji var en kjempe i Sogndal og ettertraktet av blant annet Molde, Demir årets unge spiller i Sverige, imponert på svensk landslag (og burde være god kandidat for den type spiller "lure klubber" henter - ung og god nok til å gi både sportslig og økonomisk suksess) og Huseklepp som har bevist tidligere at han holder høyt Tippeliga-nivå. Dette var alle i utgangspunktet gode signeringer.

Joggi Bogga

Ingen var så veldig dårlig, fellesnevneren er heller "svindyr".

Demidov,  har spilt 20-25? kamper på snart 2 år. Garantert ikke billig og la oss si at han skulle selges i sommervinduet 2015, ville han nærmet seg 29 år. Hadde nesten gått gratis.

Badji, Hadde en annen rolle i en en klubb med andre forventninger og hvor motstanderne alltid forventer poeng. De spiller anderledes og han skulle stort sett bare bryte opp. Sånt må inkluderes når spilleren kartlegges. Det samme må personligheten. Prisen er hinsides, i norsk sammenheng,  for en av fotballens billigste roller.

Huseklepp vi kan jo bare spekulere i hvor stor andel kronasje som har blitt brukt på å hente og lønne ham. Disse pengene kunne blitt brukt på andre. Feks spillere som ikke har mistet alt tempo og som ikke går gratis eller snart legger opp uten av vi sitter igjen med noe.


Demir spiller i en posisjon hvor det ikke er normalt at klubber sprenger banken for å hente forsterkninger. På backen bruker man en lokal fyr eller tar en sjanse på en billig lovende spiller. Det er ikke akkurat posisjonen hvor man får mest resultat igjen for pengene. Utover det er jeg enig i at hans meritter virket bra og i så måte passer inn i en fornuftig tankegang. Kan være her lenge, og vil være i fin salgbar alder lenge. Vet ikke hva som har gått galt. Enten han eller Brann må jo ha gjort det meste feil.

Jeg tipper disse fire tilsammen bringer inn mindre enn 2 mill i kassen når de drar.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Huff

http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1794885/tittel/petter-strand-paa-sogndal

Det er ikke bare meg som har lagt merke til Strand nei, her finner en og mulige forklaringer på hvorfor han har gått under radaren til Brann.

Kagain

Men Demir har det vel egentlig ikke vært noen voldsomme forventninger til i utgangspunktet, om man sammenligner med Badji, Demidov og Huseklepp? Jeg kan ihvertfall ikke huske å registrere noen som helst økning i pulsen da Demir ble signert... At han har vist seg som en bra mann etterpå er jeg derimot mer enig med.

Eivind

Quote from: Kagain on May 14, 2014, 16:23:28 PM
Jeg kan ihvertfall ikke huske å registrere noen som helst økning i pulsen da Demir ble signert... At han har vist seg som en bra mann etterpå er jeg derimot mer enig med.


For min del er det motsatt. Demir skuffet enormt i sin første sesong. Har tatt seg noe opp denne sesongen.

Han var jo hauset som ett fantastisk talent, snart slått ut i full blomst, med landslagskamper for Sverige.

Nixon

Det første Demir gjorde da han ble kjøpt var å reise på landslagssamling for Sverige. Rett nok på et B-landslag uten de store stjernene, men det borget likevel for kvalitet som han brukte lang tid på å vise. Og han har vel heller ikke klart å vise det fullt ut til dags dato.
Rød makt på Hansa

Kagain

Ja, det er forsåvidt et godt poeng. Jeg kan som sagt ikke huske at jeg var med og hypet Demir. Men det kan fort vise seg å være feil. Var det 2.5 millioner Brann betalte for han?

Gulløl

Ser at Birkelund skal trene med Brann siste uken i mai(fra 26.05) og den påfølgende uken med Viking. Men i den uken med Brann starter uken med restitusjon etter søndagens kamp mot VIF og så er det trolig helgefri i etter den harde kampperioden. Det vil si at han neppe får med seg mer en to eller tre skikkelige treninger med spillsekvenser der han kan vise seg frem. Blir tynt beslutningsgrunnlag for Norling. Han burde trent to uker med Brann istedenfor noen dager med Brann og noen dager med Viking. Kan ende opp med at han ikke får kontrakt noen plasser når han ikke får vist seg skikkelig frem noen av plassene.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7357626.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Det er lenge til overgangsvinduet åpner og han burde kunne komme tilbake etter å ha vært i Stavanger. Ellers kjenner jo de fleste i Brann godt til Birkelund og vet hva han står for som spiller, selv om de kanskje ikke har fulgt ham tett i Frankrike så Norling bør ha nok av folk å rådføre seg med.

At Birkelund skal få problemer med å få kontrakt i TL tror jeg ikke, og de fleste håper vel at det blir i brann.

Lasaron

Mine tanker/ønsker om overgangsvinduet. De er farget av den dystre økonomiske situasjonen.

* Vi har 19 utespillere. Et passende antall er 20.
* Når Emil Hansson er ferdig med ungdomsskolen kan han bli tatt opp i A-stallen. Da har vi 20.
* Grønner og Demidov danner etterhvert stopperparet, og Mojsov blir misfornøyd med spillestiden. Han har likevel spilt mye nok, og godt nok, til at han er attraktiv for andre klubber. Han kan bli solgt for litegrann. Så henter vi Gjesdal tilbake.
* Soko blir fristilt/solgt til Stabæk.
* Larsen etablerer seg, Hansson er på gang, dette fører til mindre spilletid for Askar. Han blir solgt. Da er vi 19.
* Birkelund inn. 20.

Så får vi hente en klassespiller til vinteren igjen, hvis der er penger.

Det kan også tenkes at vi beholder Askar mens vi selger Badji.
Tren på langskudd

Corran

Vi er 19 + Hanson som blir 20 og så ut med Mosjov og inn med Gjesdal og vi er fremdeles 20
Soko og Askar ut da er vi ikke 19 men 18 så da kan vi ha en klasse signering i tillegg til Birkelund
Hardball og Mohn må jo bruke noen kroner i sommer

Personlig tror jeg ikke Mosjov og Askar blr solgt men at Soko forsvinner tror jeg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

May 15, 2014, 23:00:06 PM #5666 Last Edit: May 15, 2014, 23:02:29 PM by Gulløl
Kan ikke se hvorfor flere er så ivrig å kvitte seg med Mojsov så fort, vår klart beste midtstopper i år. Ser noe av det samme fenomenet med Fakiri vår beste sentrale midtbanespiller i år. Ingen av de to bør være aktuelle at de skal ut av troppen før det er andre som er bedre.

Snitt fra vår egen spillerbørs på midtstopperne:

Daniel Mojsov: 4.74
Jonas Grønner: 4.19
Per Markus Jonsson: 3.53
Vadim Demidov: 3.12
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon


Quote from: Corran on May 15, 2014, 22:29:58 PMog så ut med Mosjov og inn med Gjesdal


Hvorfor vil du svekke laget?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Corran on May 15, 2014, 22:29:58 PM
Vi er 19 + Hanson som blir 20 og så ut med Mosjov og inn med Gjesdal og vi er fremdeles 20
Soko og Askar ut da er vi ikke 19 men 18 så da kan vi ha en klasse signering i tillegg til Birkelund
Hardball og Mohn må jo bruke noen kroner i sommer

Personlig tror jeg ikke Mosjov og Askar blr solgt men at Soko forsvinner tror jeg


Soko er ute allerede, på en måte. Derfor.
Tren på langskudd

Lasaron

Quote from: Nixon on May 15, 2014, 23:18:17 PM

Quote from: Corran on May 15, 2014, 22:29:58 PMog så ut med Mosjov og inn med Gjesdal


Hvorfor vil du svekke laget?


Jeg ser for meg at Grønner og Demidov etterhvert vil danne stopperparet og at Mojsov blir misfornøyd med spilletiden. Jeg tror også at Gjesdal fort blir bedre enn Mojsov. Dessuten får vi litt penger hvis vi selger han i sommer. Null hvis vi venter til sesongslutt.
Tren på langskudd

Baunebob


Kjell249

Quote from: Lasaron on May 16, 2014, 09:59:04 AM
Quote from: Nixon on May 15, 2014, 23:18:17 PM

Quote from: Corran on May 15, 2014, 22:29:58 PMog så ut med Mosjov og inn med Gjesdal


Hvorfor vil du svekke laget?


Jeg ser for meg at Grønner og Demidov etterhvert vil danne stopperparet og at Mojsov blir misfornøyd med spilletiden. Jeg tror også at Gjesdal fort blir bedre enn Mojsov. Dessuten får vi litt penger hvis vi selger han i sommer. Null hvis vi venter til sesongslutt.
Så lenge Mojsov er bedre enn Grønner og Demidov, så spiller han. Den saken er grei. Grønner sliter med å ta plass på venstre stopperplass, så ser ut som han hovedsakelig må kjempe med Demidov.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Quote from: Baunebob on May 16, 2014, 10:35:05 AM
Trist hvis en av våre egne unggutter ryker.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7357626.ece


Bare synd så lenge han kan tilføre første laget noe. Det må være slutt på de tider der vi bygget troppen basert på navn og fødeby. Nå må vi starte med hva troppen og laget virkelig trenger.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: Kjell249 on May 16, 2014, 10:50:25 AM
Quote from: Lasaron on May 16, 2014, 09:59:04 AM
Quote from: Nixon on May 15, 2014, 23:18:17 PM

Quote from: Corran on May 15, 2014, 22:29:58 PMog så ut med Mosjov og inn med Gjesdal


Hvorfor vil du svekke laget?


Jeg ser for meg at Grønner og Demidov etterhvert vil danne stopperparet og at Mojsov blir misfornøyd med spilletiden. Jeg tror også at Gjesdal fort blir bedre enn Mojsov. Dessuten får vi litt penger hvis vi selger han i sommer. Null hvis vi venter til sesongslutt.
Så lenge Mojsov er bedre enn Grønner og Demidov, så spiller han. Den saken er grei. Grønner sliter med å ta plass på venstre stopperplass, så ser ut som han hovedsakelig må kjempe med Demidov.
Tull. Demidov i form kan selvsagt ta en venstre stopperrolle selv, og  Mojsov "slet" jo med å ta rollen de første kampene han og. Alle stopperne konkurrerer om de to plassene og Mojsov har ikke klippekort.

krakra

Quote from: Kjell249 on May 16, 2014, 10:53:54 AM
Quote from: Baunebob on May 16, 2014, 10:35:05 AM
Trist hvis en av våre egne unggutter ryker.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7357626.ece


Bare synd så lenge han kan tilføre første laget noe. Det må være slutt på de tider der vi bygget troppen basert på navn og fødeby. Nå må vi starte med hva troppen og laget virkelig trenger.
Og når man tenker på hva en spiller kan tilføre oss må det være lov å tenke litt lengre enn fra sommeren og ut sesongen. Det gjør sannsyneligvis Norling og det har de fleste suksessfulle trener i Tippeligaen gjort de siste årene. Birkelund har alle forutsetninger til å vokse inn i en sentral rolle i Brann i fremtiden. Og slapp av. Det er ingenting i veien for at han kan bidra og løfte oss allerede nå. Fakiri og Haugen klarer seg greit, men begge blir brukt feil hvis de skal være arbeidshester og ryddegutter på midtbanen. Det er en rolle Birkelund klarer godt med sin agressivitet, duellstyrke og enorme løpskraft. Samtidig har han en helt annen tilstedeværelse offensivt enn det Badji har.

Det må forøvrig bli slutt på nedsnakkingen og undervurderingen av lokale spillere og egne talenter her inne. Leser man reaksjonene på Vikingtråden på VGD får man jo et inntrykk av at de er langt mer positivt innstilte til Birkelund enn det gjennomsnittet her inne er. Er ikke det påfallende?

Lasaron

Det er jo en kjent sak at nordmenn har mindreverdighetskomplekser når det gjelder fotball, men bergensere også? Det er også en kjent sak at nordmenn er herjet av janteloven, men bergensere også?

Det at bergensere er så enormt annerledes enn andre nordmenn må være en myte. "Vi esje fra Norrgæ. Vi e fra Bæærgen!" På hvilken måte?

Tren på langskudd

Nixon

Langt mer positive er vel å ta litt i. Jeg var inne og så og siddisene syntes det hørtes spennende ut, men visste ikke så mye om spilleren. Avventende positive ville jeg kalt det.

Her har vi sett spilleren spille og ingen er vel direkte negative, men mener at han må ha løftet seg mange hakk siden han var her sist før han kan forsterke laget. Og det er det jo godt mulig at han har gjort. Ingenting hadde vært bedre med nok en lokal profil på laget. Men det må likevel være lov til å være like skeptisk til han som vi hadde vært mot en annen i samme situasjonen, bare med en annen fødeby.
Rød makt på Hansa

Kruxleiven

Birkelund hadde vel vært ok, men har vi ikke nok midtbanespillere da? Haugen, El Fakiri, Badji, Barmen og Soko som garantert kommer tilbake. Får stole på at det sportslige apparatet vet hva de skal gjøre med situasjonen. det som blir mindre og mindre sannsynlig er at vi får noen tunge kjøp. Blir vel bare mer og mer lokalt og talent nå.

Lasaron

Kommer Soko garantert tilbake? Det er det samme som å si at Stabæk garantert ikke ønsker ham videre, noe som vil være pussig med den spilletiden han har fått sålangt.
Tren på langskudd

dudo

Soko og Hassan er her eventuelt bare ut sesongen. Det må være lov å tenke litt fremover også.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kruxleiven

Det kommer en tid fremover også ja. Jeg tror ikke Stabæk vil ha ha Sokolowski. Kun 2 starter på 8 kamper. ellers byttet inn sent i kampene.

krakra

Quote from: Nixon on May 16, 2014, 11:37:59 AM
Langt mer positive er vel å ta litt i. Jeg var inne og så og siddisene syntes det hørtes spennende ut, men visste ikke så mye om spilleren. Avventende positive ville jeg kalt det.

Her har vi sett spilleren spille og ingen er vel direkte negative, men mener at han må ha løftet seg mange hakk siden han var her sist før han kan forsterke laget. Og det er det jo godt mulig at han har gjort. Ingenting hadde vært bedre med nok en lokal profil på laget. Men det må likevel være lov til å være like skeptisk til han som vi hadde vært mot en annen i samme situasjonen, bare med en annen fødeby.
Løftet seg like mange hakk som Vindheim og Skaanes tilfeldigvis har gjort? Hvis han får samme "reaksjon" på Norlings spillestil som de to nevnte trenger han ikke nødvendigvis ha utviklet seg så mye. Noen steg har han uansett helt sikkert tatt.

Lasaron

Soko kunne gått til Lyn. Tilbake til sine egne. Han hadde blitt en stjerne, kaptein, og dominert 2.divisjon. Spilt dem opp i 1. Blitt en klubblegende.

Spøk til side. Som tidligere sagt, kommer Soko tilbake, og ingen andre forsvinner, kommer det ikke inn noen nye på midten. Ikke Birkelund heller.
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Quote from: Lasaron on May 16, 2014, 12:43:51 PM
Soko kunne gått til Lyn. Tilbake til sine egne. Han hadde blitt en stjerne, kaptein, og dominert 2.divisjon. Spilt dem opp i 1. Blitt en klubblegende.

Spøk til side. Som tidligere sagt, kommer Soko tilbake, og ingen andre forsvinner, kommer det ikke inn noen nye på midten. Ikke Birkelund heller.

Synest det hørtes veldig bra ut for Soko eg, å komme tilbake til sine egene å være med å løfte lyn tilbake mot TL. Men det var visst bare en Lasaron spøk.
Uansett, Soko har ingen fremtid i Bergen, ihvertfall ikke i Brann. Det er enormt greit.

Corran

Quote from: Nixon on May 15, 2014, 23:18:17 PM

Quote from: Corran on May 15, 2014, 22:29:58 PMog så ut med Mosjov og inn med Gjesdal


Hvorfor vil du svekke laget?

Var referert til et annet innlegg Jeg tror ikke Mosjov forsvinner og Gjessdal skal ta store steg for å ta den plassen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Det må sendast eit klart signal til ungomar som stikk til utlandet som bossmenn.  Dei kan gløyma å koma attende.
Birkelund pell deg til Viking eller Bloksberg!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Det vi trenger er ikke så mye en spiller i en spesifikk posisjon som vi trenger en spiller som Kvisvik som kan endre atmosfæren i garderoben og gi spillerne tro på seg selv igjen.

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on May 16, 2014, 18:52:28 PM
Det må sendast eit klart signal til ungomar som stikk til utlandet som bossmenn.  Dei kan gløyma å koma attende.
Birkelund pell deg til Viking eller Bloksberg!


Helt enig. Først skal de drite i Brann og prøve lykken, men når det ikke funker skal det vendes hjem og da er Brann plutselig et godt nok alternativ.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on May 16, 2014, 18:54:05 PM
Det vi trenger er ikke så mye en spiller i en spesifikk posisjon som vi trenger en spiller som Kvisvik som kan endre atmosfæren i garderoben og gi spillerne tro på seg selv igjen.


Det begynner (dessverre) å bli noen år siden vi hadde en sånn type i Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2014, 19:31:39 PM
Quote from: Jose Arrogantio on May 16, 2014, 18:54:05 PM
Det vi trenger er ikke så mye en spiller i en spesifikk posisjon som vi trenger en spiller som Kvisvik som kan endre atmosfæren i garderoben og gi spillerne tro på seg selv igjen.


Det begynner (dessverre) å bli noen år siden vi hadde en sånn type i Brann.


Ja. Så nå må vi prøve å fikse dette.

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on May 16, 2014, 19:35:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2014, 19:31:39 PM
Quote from: Jose Arrogantio on May 16, 2014, 18:54:05 PM
Det vi trenger er ikke så mye en spiller i en spesifikk posisjon som vi trenger en spiller som Kvisvik som kan endre atmosfæren i garderoben og gi spillerne tro på seg selv igjen.


Det begynner (dessverre) å bli noen år siden vi hadde en sånn type i Brann.


Ja. Så nå må vi prøve å fikse dette.


Vi får se mot Storbritania om vi kan hente et tidligere talent som er glad i en fest og har kontroll på kula.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Brann han vært veldig dårlige på å hente bærebjelkene og ledertypene. Så godt som alle som har blitt hentet for å ta denne rollen har skuffet siden 2007 faktisk.

Gepard

Tipper Rosenborg kommer til å hente klassespiss i sommer, er nok ikke happy med sjansesløsingen. Da bør vi sikre oss Søderlund, etter min mening en bedre spiller enn Orlov, men lik type. Søderlund var klasse i Haugesund men har ikke slått til 100 % i rbk, det tror jeg han vil gjøre i Brann.

dokken

Quote from: Gepard on May 16, 2014, 21:17:36 PM
Tipper Rosenborg kommer til å hente klassespiss i sommer, er nok ikke happy med sjansesløsingen. Da bør vi sikre oss Søderlund, etter min mening en bedre spiller enn Orlov, men lik type. Søderlund var klasse i Haugesund men har ikke slått til 100 % i rbk, det tror jeg han vil gjøre i Brann.


Hvem skal betale? Mohn? Søderlund kostet vel RBK 6 mill, og han er såkalt "landslagsspiller". Brann har IKKE seks mill.

Jrgn

Jeg synes Søderlund er oppskrytt.

kabelmann

Har heller ikke spesielt sansen for Søderlund.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kabelmann

For øvrig trist at Vålerenga har funnet så til de grader gull med islendingen sin. Målsnittet hans er mildt sagt imponerende.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Daniel Braathen er klubbløs. Han er jo en artigkar og humørspreder. Som Kvisvik. Sikkert en akseptabelt god spiller ennå også, men han krever nok en bra lønn.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 18, 2014, 15:14:01 PM
Daniel Braathen er klubbløs. Han er jo en artigkar og humørspreder. Som Kvisvik. Sikkert en akseptabelt god spiller ennå også, men han krever nok en bra lønn.


Kan han spille på venstresiden? Eller kun spiss?

krakra

Tror han kan spille overalt.

Go Up