• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2014

Started by Lasaron, September 03, 2012, 14:09:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Miller

Quote from: krakra on September 03, 2012, 22:26:51 PM
Ja, men du har talt med Finne som ikke har skrevet under og Heggeland som ikke har fått tilbud om proffkontrakt engang.


For å glemme at han og tok med Hauger :)

Hatleking

Quote from: krakra on September 03, 2012, 22:26:51 PM
Ja, men du har talt med Finne som ikke har skrevet under og Heggeland som ikke har fått tilbud om proffkontrakt engang.


Heggeland er eit spanande talent som nok kan få sjansen i TL-kampar òg. Finne har vel - forøvrig i likskap med Barmen - ikkje signert enno, men eg håpar at bråket er mediehysteri og tek det litt for gitt at eit lokalt Brann-talent signerar kontrakt med draumeklubben.

Hauger tok eg med ja, for du nemnde vel det.

Lasaron

Quote from: Jose Arrogantio on September 03, 2012, 22:44:02 PM
Quote from: Lasaron on September 03, 2012, 14:09:21 PM


Fire etablerte spillere ut og to inn er dårlig ide om vi skal kjempe om medalje.

Og starten av denne sesongen viste vel ganske greit at vi trenger både Mohus og �vretveit. Med mindre vi vil ha flere islandske middelmådigheter på lån.

Ikke når to av dem er Kalvenes og Fakiri, og den tredje en middelmådighetet eller hyperskadet. Dessuten er det å forvente at noen av talentene tar steg. Jeg tror en slik linje vil gi medalje neste år og et stabilt topplag i årevis. Ingen middelmådigheter inn. Kun talenter og skikkelig gode.
Tren på langskudd

KOD

Vil ikke regnet for mye med Heggeland, han kan fort komme til å angre på "feiringen" av russetiden.

Xminator

Jeg tror ikke det er andre enn Barmen (av våre egne talenter) som er realistisk å forvente noe av på DM i 2012.

Fakiri har kontrakt ett år til, og reiser neppe noen steder. Jeg regner derfor ham som sikkerhetsnett på begge backene. På den måten har vi to klare førstevalg på back, Fakiri som backup og stoppere+talenter som kan gå inn i enkeltkamper.

På midtstopperplass har vi 4 som holder godt nivå. Vi må vel ærlige nok til å si at ingen av dem er helt av det ypperste i eliteserien, men det er nå en gang det vi har under kontrakt.

Jeg regner derfor keeper og forsvarsleddet som komplett før 2013.
På DM er vi sårbare for Sokolowski-skade. Nettopp derfor hadde det vert greit med en etablert stjerne som Austinerstatter. Hauger hadde passet perfekt, det er derfor synd man ikke tok den muligheten. Kanskje Olofinjana er klar for retur til vinteren? Alternativet er å hente en ung spiller, de trenger tross alt ikke være lokale for å være talent (spør Jostein Flo...) og de gir like mange alderspoeng som egenproduserte spillere (igjen se på Strømsgodset). Jeg vil helst at det hentes en DM får 2013. Vi har mange som kan vikarierer i posisjonen, så det kan fort være både 3. og 4. valg tilgjengelig.

Den offensive 3'eren mangler en kantspiller. Man er tydelige på at Larsen skal satses på i 2013 også, men det bør inn en spiller til. Om jeg skulle velge, en temposterk "utoverkant" med venstreben.

I tillegg mangler vi en spiss. Forutsatt at Finne signerer. Da ser jeg Finne/Huseklepp som noenlunde samme spisstype, rettvendt, medtak, avslutter. Men vi mangler en spiller som kan ta tak når/om Ojo må ha en pause.


SÃ¥ en DM, en kantspiller og en hodesterk spisstype.

Det er på DM vi har mest å tjene på en stjernespiller.

Xminator

Jaiteh har forøvrig tatt tak i problemene sine og vært "outstanding" i Sandefjord denne sesongen. Var i følge BA Bakke som tok tak i spilleren da han rotet rundt på prøvespill i Europa.

Det er vel for mange vonde minner for Jaiteh her, men om han har fått orden på talentet er det jo en veldig aktuell DM fra 1. divisjon...

Nixon

Ja, det spørs vel om han vil komme tilbake her. Om det var bare Nilsen, eller om også Skarsfjord var en del av det som gjorde at han mistrivdes. Men det hadde vært kjekt dersom han kom tilbake som en forsterkning. Det var en stor skuffelse da han ikke fikk den forløsningen som vi alle ventet på, men fikk en negativ utvikling. Han var jo så godt som et lokalt talent han også.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Lehne Olsen skal til Godset neste år, så han kan vi iallefall bare glemme
"og der snubler Sæternes igjen"

Leffen

Det er jo litt interessant at vi nå plutselig er kjempefornøyd med stallen. Og mener at vi bare trenger to/tre forsterkninger. Jeg er tilbøyelig til å være enig!

DM: Presserende. Og det må være en bauta. Hauger helst ja. Eller Grindheim? Ville ikke begynt å gråte hvis vi hadde solgt en av våre sentrale midtbanespillere, men det er vel lite trolig. Mjelde må gjerne slå til på et saftig tilbud fra Hønefoss.

Spiss: Jeg tipper Ojo blir solgt i januar hvis han nå begynner å jevnlig score igjen (eller at GUD begynner å score gjennom ham). Så kanskje trenger vi to nye spisser.

Gepard

http://www.briskebybanden.com/index.php/aktuelt/item/341-olsen-klar-for-str%C3%B8msgodset

Lehne olsen til Sif ja. Sånn går det når man har en trener som klarer å spille inn et godt offensivt samhandlignsmønster, da får man tak i de store talentene. Blir garantert en megesuksess både på banen og økonomisk.

Sindre32

Quote from: Gepard on September 05, 2012, 10:03:53 AM
http://www.briskebybanden.com/index.php/aktuelt/item/341-olsen-klar-for-str%C3%B8msgodset

Lehne olsen til Sif ja. Sånn går det når man har en trener som klarer å spille inn et godt offensivt samhandlignsmønster, da får man tak i de store talentene. Blir garantert en megesuksess både på banen og økonomisk.

Gulløl

September 05, 2012, 11:41:53 AM #61 Last Edit: September 05, 2012, 11:51:56 AM by Gulløl
Quote from: Gepard on September 05, 2012, 10:03:53 AM
http://www.briskebybanden.com/index.php/aktuelt/item/341-olsen-klar-for-str%C3%B8msgodset

Lehne olsen til Sif ja. Sånn går det når man har en trener som klarer å spille inn et godt offensivt samhandlignsmønster, da får man tak i de store talentene. Blir garantert en megesuksess både på banen og økonomisk.


Nå har vel Brann med Skarsfjord etter hvert fått et av de ypperste offensive samhandlingsmønstrene i eliteserien, med kun et(1) mål bak dette fantastiske laget fra Drammen. Men du tenker kanskje på hvordan Brann fremstod angrepsmessig i vår ? Kan ikke forstå at sommerens og høstens offensive samhandlingsmønster fra Brann sin side skulle skremme Lehne Olsen til å si nei til Brann. Hadde Brann kjøpt Lehne Olsen i august hadde garantert Brann sitt eget store angrepstalent sagt nei til Brann, slik det ser ut nå er det en god mulighet for at Bård Finne sier ja om kort tid. Lehne Olsen er kanskje en bedre spiller kortsiktig, men skal en aldri ha litt tålmodighet med våre egne talenter forsvinner de beste i talentgruppen før de er ferdig med junioralder til andre klubber som vil satse på de, f.eks. storklubber i Nederland.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Idiotisk å måle."offensivt samhandlingsmønstre" etter antall scorede mål.

Og hvorfor er det "god sjanse" for at Bård Finne skriver under? Sjansene for spilletid er fortsatt små.

psv-hasund

Quote from: krakra on September 05, 2012, 11:52:31 AM
Sjansene for spilletid er fortsatt små.


Dette er vel tilfelle uansett hvilken klubb han går til. Jeg tviler på at han vil bli førstevalg i en toppklubb neste sesong uansett.

ostraume

Quote from: krakra on September 05, 2012, 11:52:31 AM
Idiotisk å måle."offensivt samhandlingsmønstre" etter antall scorede mål.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Førstevalg? Det er ikke umulig at han kunne  litt det, men hvis ikke er det mange klubber der han kunne vært et reelt andrevalg som fÃ¥r spille nÃ¥r førstevalget er ute. I Brann ville han vært andrevalg helt til førstevalget er ute for sÃ¥ Ã¥ bli dyttet bak i køen.

krakra

Quote from: ostraume on September 05, 2012, 12:01:46 PM
Quote from: krakra on September 05, 2012, 11:52:31 AM
Idiotisk å måle."offensivt samhandlingsmønstre" etter antall scorede mål.
Det er en av mange faktorer. Blir som å måle nivået på keeper etter antall baklengs.

Gulløl

September 05, 2012, 12:16:19 PM #67 Last Edit: September 05, 2012, 12:23:50 PM by Gulløl
Quote from: krakra on September 05, 2012, 11:52:31 AM
Idiotisk å måle."offensivt samhandlingsmønstre" etter antall scorede mål.

Og hvorfor er det "god sjanse" for at Bård Finne skriver under? Sjansene for spilletid er fortsatt små.


Antall scorete mål må vel være en av viktigste referansepunktene for hvordan samhandlingen er offensivt. Eller gjør SIF det penere og ligner mer på Barcelona ?

Det er en god sjanse for at Bård Finne skriver under fordi at pr. i dag har Brann kun en ren spiss. I Molde får han konkurranse fra opptil flere andre spisser. I NEC går han neppe rett inn i en A-lagsstall men trolig inn i en talentgruppe(om de vil ha han). Det er ikke en stor begivenhet at Bård Finne er hos NEC, han er ikke nevnt med et ord på deres hjemmeside og heller ikke av media i byen. Han er nok bare et av mange talenter de har på besøk i løpet av året.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

At vi kun har en ren spiss betyr ingenting. Skars har aldri hatt problemer med.å omskolere spillere hvis et talent står fremst.i køen.

Vi har langt mer målfarlige spillere enn Godset, som.selvsagt har et langt bedre angrepsmønster enn oss.

dudo

Det skal sies at samhandlingen har blitt betraktelig bedre i løpet av sesongen. Det betyr dog ikke at vi fortsatt har en del å gå på. Men nå er det begynt å bli gøy å gå på kamp igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Quote from: krakra on September 05, 2012, 12:03:55 PM
Quote from: ostraume on September 05, 2012, 12:01:46 PM
Quote from: krakra on September 05, 2012, 11:52:31 AM
Idiotisk å måle."offensivt samhandlingsmønstre" etter antall scorede mål.
Det er en av mange faktorer. Blir som å måle nivået på keeper etter antall baklengs.


Nei, en relevant sammenligning er å som å måle defensiv struktur etter antall baklengs. Det sier selvsagt ikke alt, men er en viktig indikator.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian


krakra

Når påstanden er at vi haar et av de ypperste samhandlingsmønstrene i Tl og dokumentasjonen er at vi kun har ett mål mindre enn Godset legger man alt, alt for mye vekt på målene. Individuelle ferdigheter har mye å si det og. Vi scoret mye i fjor også. Mens vi scoret lite høsten 2008


dudo

Ja, ser man spiller for spiller er vi stort sett bedre enn Godset offensivt, med unntak av Storflor vs Askar. En annen ting er jo det at med et godt innøvd spillemønster, så er det enklere å rullere på spillerne.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: Doffen85 on September 05, 2012, 12:51:27 PM
Finne har signert!

http://www.brann.no/news/article/19n02dcqvo1l81n3x3vgecmhtt/title/finne-har-signert


Strålende, selv om det bare er halvannet år. Godt mulig det er han selv som har nektet lengre, selv om det er i tråd med de korte kontraktene vi har gitt juniorene tidligere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: krakra on September 05, 2012, 12:20:40 PM
Vi har langt mer målfarlige spillere enn Godset, som.selvsagt har et langt bedre angrepsmønster enn oss.


Brann har utviklet sitt angreps mønster kraftig i løpet av sesongen og har trolig enda litt å gå på. Siste ukene har Brann sitt angreps mønster vært bedre en SIF sitt, slått de blant annet i kvartfinalen og scoret generelt flere mål og spilt mer underholdende angrepsfotball en de. Forstår jeg deg rett mener du at et angreps mønster er mer verdifullt en målfarlige angripere, virker litt rart. For meg er det omvendt, vinner Brann kamper og scorer mye mål er jeg fornøyd. Tror ellers det er større sjanser for at Brann utvikler sitt angrepsmønster fremover en at SIF sine spisser blir mer målfarlige.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: Gulløl on September 05, 2012, 12:56:29 PM
Quote from: krakra on September 05, 2012, 12:20:40 PM
Vi har langt mer målfarlige spillere enn Godset, som.selvsagt har et langt bedre angrepsmønster enn oss.


Brann har utviklet sitt angreps mønster kraftig i løpet av sesongen og har trolig enda litt å gå på. Siste ukene har Brann sitt angreps mønster vært bedre en SIF sitt, slått de blant annet i kvartfinalen og scoret generelt flere mål og spilt mer underholdende angrepsfotball en de. Forstår jeg deg rett mener du at et angreps mønster er mer verdifullt en målfarlige angripere, virker litt rart. For meg er det omvendt, vinner Brann kamper og scorer mye mål er jeg fornøyd. Tror ellers det er større sjanser for at Brann utvikler sitt angrepsmønster fremover en at SIF sine spisser blir mer målfarlige.


Heh, gode angripere OG et godt angrepsmønster er selvsagt det beste, ja ... Men vi er vesentlig mer sårbar mtp enkeltspillere offensivt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Du har rare tolkninger. Nei, er bra angrepsmønster er ikke nødvendigvis mer verdt enn målfarlige angrepsspillere, men det er ikke det samme. Godset har Ola Kamara.som spiss og ingen spesielt målfarlige kanter. Likevel har de flere mål enn.oss med Ojo, Bentley og Askar.

krakra

Quote from: dudo on September 05, 2012, 12:51:41 PM
Ja, ser man spiller for spiller er vi stort sett bedre enn Godset offensivt, med unntak av Storflor vs Askar. En annen ting er jo det at med et godt innøvd spillemønster, så er det enklere å rullere på spillerne.
Storflor er bedre enn Askar, men ikke spesielt målfarlig. Uansett. At Godset leder serien og har scoret flest mål i TL med den angrepsrekken er intet mindre enn en sensasjon. Ola Kamara ville ikke gått inn på halvparten av lagene i TL

Gulløl

Quote from: krakra on September 05, 2012, 13:01:21 PM
Du har rare tolkninger. Nei, er bra angrepsmønster er ikke nødvendigvis mer verdt enn målfarlige angrepsspillere, men det er ikke det samme. Godset har Ola Kamara.som spiss og ingen spesielt målfarlige kanter. Likevel har de flere mål enn.oss med Ojo, Bentley og Askar.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: krakra on September 05, 2012, 13:03:32 PM
Quote from: dudo on September 05, 2012, 12:51:41 PM
Ja, ser man spiller for spiller er vi stort sett bedre enn Godset offensivt, med unntak av Storflor vs Askar. En annen ting er jo det at med et godt innøvd spillemønster, så er det enklere å rullere på spillerne.
Storflor er bedre enn Askar, men ikke spesielt målfarlig. Uansett. At Godset leder serien og har scoret flest mål i TL med den angrepsrekken er intet mindre enn en sensasjon. Ola Kamara ville ikke gått inn på halvparten av lagene i TL


Nei, Storflor er ikke målfarlig selv, men du verden for en klok playmaker han er. Det er da ingen som kritiserer Silva for å score for lite i City?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Gulløl on September 05, 2012, 13:09:24 PM
Quote from: krakra on September 05, 2012, 13:01:21 PM
Du har rare tolkninger. Nei, er bra angrepsmønster er ikke nødvendigvis mer verdt enn målfarlige angrepsspillere, men det er ikke det samme. Godset har Ola Kamara.som spiss og ingen spesielt målfarlige kanter. Likevel har de flere mål enn.oss med Ojo, Bentley og Askar.
Ja. Det stemmer at angrepsspillet har blitt bedre. Det stemmer ikke at vi har et av de ypperste angrepsmønstrene i TL. Vi har et helt brukbart angrepsspill med 3-4 spillere som kan kage mål og sjanser ut av intet.

ostraume

Quote from: krakra on September 05, 2012, 13:03:32 PM
Quote from: dudo on September 05, 2012, 12:51:41 PM
Ja, ser man spiller for spiller er vi stort sett bedre enn Godset offensivt, med unntak av Storflor vs Askar. En annen ting er jo det at med et godt innøvd spillemønster, så er det enklere å rullere på spillerne.
Storflor er bedre enn Askar, men ikke spesielt målfarlig. Uansett. At Godset leder serien og har scoret flest mål i TL med den angrepsrekken er intet mindre enn en sensasjon. Ola Kamara ville ikke gått inn på halvparten av lagene i TL


Kovacs/Kamara er da rimelig grei dekning som midtspiss.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Det er to middelmådige spisser. Eneste Kovacs er god på er hodet og det passer ikke helt inn i Gidsets stil. Kamara er Norges minst effektive spiss. Ingen av de hadde fått særlig spilletid for noen av de andre.lagene på topp6

ostraume

Quote from: krakra on September 05, 2012, 13:13:39 PM
Quote from: Gulløl on September 05, 2012, 13:09:24 PM
Quote from: krakra on September 05, 2012, 13:01:21 PM
Du har rare tolkninger. Nei, er bra angrepsmønster er ikke nødvendigvis mer verdt enn målfarlige angrepsspillere, men det er ikke det samme. Godset har Ola Kamara.som spiss og ingen spesielt målfarlige kanter. Likevel har de flere mål enn.oss med Ojo, Bentley og Askar.
Ja. Det stemmer at angrepsspillet har blitt bedre. Det stemmer ikke at vi har et av de ypperste angrepsmønstrene i TL. Vi har et helt brukbart angrepsspill med 3-4 spillere som kan kage mål og sjanser ut av intet.


Der har du den igjen. Når det blir mål så er det pga enkeltspillere, ikke treneren. Akkurat som med gode gamle Mjelde. Jeg kunne vært med på det i fjor med Guastavino, men ikke i år.

Det kan da ikke være tvil om at spillet vårt har utviklet seg dramatisk i riktig retning i løpet av det siste året? For all del, vi er ikke best, men utviklingen har vært formidabel.

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

kabelmann

Strømsgodset har forøvrig tre straffemål, Brann to.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

ostraume

To staffer!? Skandaløst lite.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Med Finne i boks, så mangler vi bare en spiss for en mer komplett tippeligastall før 2013. Uansett lenge til vi får noen fasit på dette. Forhåpentligvis får Walstad Europacup å lokke spillere med og som pressmiddel mot gnitalusene i styret.

Gulløl

Gnitaluser og gnitaluser. Trolig ligger Brann an til en del millioner i underskudd for 2012, så de kan ikke bruke penger de ikke har. Men får håpe at noen investorpenger kommer på banen før 2013 sesongen, eller at vi får et innbringende spillersalg ut av det blå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Carew inn. Sikkert mange meninger, men om han er motivert og vil til VM i Brasil vil han fungere topp i 1 1/2 sesong.

Kan Ivers score mål med sitt treningsgrunnlag bør Carew kunne score det dobbelte. Spesielt om Ojo forsvinner vil Carew kunne bli ekstremferdighetene vi trenger.
Brannsupporter.

krakra

Ivers har en spilleforståelse Carew ikke er i nærheten av, og er også bedre teknisk. Carew er bare fysikl og ok teknikk. I Vinter har han vært klubbløs i ett år

Gulløl

Quote from: Superjack on September 05, 2012, 13:59:27 PM
Carew inn. Sikkert mange meninger, men om han er motivert og vil til VM i Brasil vil han fungere topp i 1 1/2 sesong.

Kan Ivers score mål med sitt treningsgrunnlag bør Carew kunne score det dobbelte. Spesielt om Ojo forsvinner vil Carew kunne bli ekstremferdighetene vi trenger.


Sikkert kjempesmart å bruke 600.000 kr pr.kamp på en uttrent Carew med primadonna nykker som reserve for Ojo. Går ut fra at du ikke var seriøs.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: Gulløl on September 05, 2012, 14:06:37 PM
Quote from: Superjack on September 05, 2012, 13:59:27 PM
Carew inn. Sikkert mange meninger, men om han er motivert og vil til VM i Brasil vil han fungere topp i 1 1/2 sesong.

Kan Ivers score mål med sitt treningsgrunnlag bør Carew kunne score det dobbelte. Spesielt om Ojo forsvinner vil Carew kunne bli ekstremferdighetene vi trenger.


Sikkert kjempesmart å bruke 600.000 kr pr.kamp på en uttrent Carew med primadonna nykker som reserve for Ojo. Går ut fra at du ikke var seriøs.


Jo, seriøs, men ikke til 600 k kampen.
Som hans agent sa til motsvar til det som lekket i pressen, om Carew signerer for TL klubb er det ikke penger som er drivkraften, men mulighet for landslaget.
En umotivert Carew blir tull, men å tro på alt som østlandstabloidene klarer å lire av seg er ikke så lurt det heller :-)
Brannsupporter.

dudo

Carew ville vært en potensiell kjempesignering - ihvertfall om det er slik at han er motivert frem mot VM. Dog har jeg store problemer med å se han trives i Bergen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Carew? er dere blitt gal? Aldri om Carew skal spille for denne fine klubben vår, da er det nesten bedre med Kovacs. Fysj for en tanke.

Lasaron

Flott at Finne har signert, men kontrakten er som vanlig for kort (Huseklepp var et unntak).

Med disse korte kontraktene blir det så mye gnål, ståk, vingling, usikkerhet i spillergruppen, dårligere prestasjoner.
Tren på langskudd

tsrqpo

Quote from: Lasaron on September 05, 2012, 15:37:05 PM
Flott at Finne har signert, men kontrakten er som vanlig for kort (Huseklepp var et unntak).

Med disse korte kontraktene blir det så mye gnål, ståk, vingling, usikkerhet i spillergruppen, dårligere prestasjoner.


Uansett meget godt nytt. Om Finne får littegrann spilletid neste år, så drar han iallefall ikke til Molde el. noen andre tippeligaklubber.
Har troen på den gutten der.


Men alvorlig folkens, Carew??? Skjerpings.

blobby winters

Ser at det var vanskelig forhandlinger for begge parter.

Finne (som alle vanlige fotball spillere) skriver ikke under en kontrakt som sier at du skal sitte på benken i 3 år.

1 år til med Brann for å se hvordan det går med utvikling og spilletid har han råd til, men ikke 3 år.

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on September 05, 2012, 12:01:46 PM
Quote from: krakra on September 05, 2012, 11:52:31 AM
Idiotisk å måle."offensivt samhandlingsmønstre" etter antall scorede mål.


Selvfølgelig er det i høyeste grad relevant, om det ikke skjer med samme stil som Godset så er det allikevell god offensiv samhandling at vi har scoret såpass bra med mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up