• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rune Skarsfjord

Started by AndreasNV, September 03, 2012, 01:58:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sydnes76

Haha, god underholdning dette.
Håper Skars gjør en god figur i dag.

branngirl85

Om en skal lage en sang, så lag en sang så i det minste fenger!

bernu

Skarsfjord er en latterlig feig og kjip trener.
Ikke rart vi taper hver kamp borte når han fucker det til med hvert jævla laguttak.
HANSA - Z

Gepard

Ekte feighet har et navn.

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Kom deg til helvette ut din kjipe, feige middelmådighet.

Er det noen som fortsatt mener Skarsfjord er bra nok?

blobby winters

Quote from: krakra on May 20, 2013, 19:52:05 PM
Kom deg til helvette ut din kjipe, feige middelmådighet.

Er det noen som fortsatt mener Skarsfjord er bra nok?

branngirl85

Skarsfjord har min støtte!

Lasaron

Vil bare poengtere at denne tråden om Skarsfjord skal handle om sanger o.l. Eder og galle som ikke er på rim hører hjemme i tråden hans under "Brann".
Tren på langskudd

dudo

Jeg vil bare poengtere at om det er det som skal til, så skal jeg med glede synge alle negative innlegg i denne tråden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Quote from: branngirl85 on May 20, 2013, 20:27:26 PM
Skarsfjord har min støtte!


Så flott for deg. jeg vil bare understreke at bevisbyrden ligger på deg i å bevise hvorfor han fortjener å blir i SKB.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

1908


Gepard

Er så sinnsykt trist at Ståle Solbakken kommer til å ta over LSK nå, skulle Virkelig ønske brann lå mer utsatt til slik at Ståle kunne komt til bergen.

Men vi fortsetter med middelmådighet istedenfor. Frustrerende.

Falkman

Quote from: Gepard on May 20, 2013, 21:50:16 PM
Er så sinnsykt trist at Ståle Solbakken kommer til å ta over LSK nå, skulle Virkelig ønske brann lå mer utsatt til slik at Ståle kunne komt til bergen.

Men vi fortsetter med middelmådighet istedenfor. Frustrerende.


er ingen stor fan av Skarsfjord. men hva er det med Solbakken som er så fantastisk??? floppet totalt i sine to siste klubber. vant med FCK, men det skulle jo også bare mangle.

krakra

May 20, 2013, 21:56:13 PM #64 Last Edit: May 20, 2013, 21:58:29 PM by krakra
Spilte vel uavgjort mot Barca da de var på sitt beste også? Gjorde det bra med Ham-Kam også. Fikk Kniksenprisen.
Sliter enormt med å se for meg Skars ta FCK videre fra gruppespillet i CL. Syns Solbakken er en helt annen kapasitet enn Skars.

dudo

Klasseforskjell. Uten noen som helst tvil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Falkman

May 20, 2013, 22:06:54 PM #66 Last Edit: May 20, 2013, 22:09:23 PM by Falkman
Quote from: dudo on May 20, 2013, 21:59:43 PM
Klasseforskjell. Uten noen som helst tvil.


Godt mulig, det. men forrige gang han var trener i eliteserien sto han for fotball han ville litt kjeppjaget for, om han var vår trener. Drillo-fotball av verste merke.  og ja, jeg vet at han prøvde å gjøre wolverhampton mer ballbesittende. men det prosjektet havarerte jo totalt.

dudo

Joda, men han gjorde det med HamKam. Startet slik i FCK også, men fikk gradvis frem et mer velspillende lag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Tar han gull med Brann får han spille som han vil. Og det tror jeg han kunne gjort. Stallen er veldig god allerede og med en trenerkapasitet som Solbakken inn tror jeg rikingene i Bergen ville bladd opp til de 2-3 siste brikkene puslespillet mangler før stallen holder gullnivå.

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 20, 2013, 22:11:14 PM
Joda, men han gjorde det med HamKam. Startet slik i FCK også, men fikk gradvis frem et mer velspillende lag.


Med grei lommebok, det var ikke sparebluss i Køben.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on May 20, 2013, 22:57:55 PM
Quote from: dudo on May 20, 2013, 22:11:14 PM
Joda, men han gjorde det med HamKam. Startet slik i FCK også, men fikk gradvis frem et mer velspillende lag.


Med grei lommebok, det var ikke sparebluss i Køben.


Ja, om man ser internt i Danmark var de selvsagt i en særstilling. Men han klarte det som nevnt også i CL. Gjorde en kjempeinnsats i Køben, det er det ingen tvil om.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Superjack

Brannsupporter.

huleste

Faen, jeg er drit lei Skarsfjord!

AndreasNV

Innleggstallet ditt gjør at jeg tror på deg.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Go Up