• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rune Skarsfjord

Started by AndreasNV, September 03, 2012, 01:58:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

AndreasNV

Roter jeg eller har jeg hørt "Naaa Na Na Nanana Naaa, Nanana Naaa, Skarsfjooord"?
For den er veldig fin, synes vi bør bruke den på en eller annen måte

http://www.youtube.com/watch?v=en5KP-HcPyY.
Som din informasjon (eller mitt forsvar): Jeg er OVERHODET ikke en citytilhenger.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Markmus

Skarsfjord skal endre seg MYE før han får en slik sang ;)
Ka du ve?

Miller

Den ble vel sunget en del til Skarsfjord sist sesong, spesielt etter kvart og semi i cupen. Er vel og sunget noen ganger i år.

dex1974

Quote from: Markmus on September 09, 2012, 19:24:29 PM
Skarsfjord skal endre seg MYE før han får en slik sang ;)


Tror du aldri kommer til å bli fornøyd med Skars uansett hva han gjør ;)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Markmus

Quote from: dex1974 on September 10, 2012, 04:42:51 AM
Quote from: Markmus on September 09, 2012, 19:24:29 PM
Skarsfjord skal endre seg MYE før han får en slik sang ;)


Tror du aldri kommer til å bli fornøyd med Skars uansett hva han gjør ;)



Akkurat ;)
Ka du ve?

Sindre32

Lurer på hvor mange av de som misliker Skarsfjord som egentlig bare ville ønske Mjelde fortsatt var her. Mannen med 10 ganger mer å handle for, som er delansvarlig for at vi både la ned junioravdelingen og også at vi signerte et lass med spillere som var mer eller mindre over toppen og krevde lønninger som ødela oss.

krakra

For en snodig fremstilling.
1. Det var ikke gullet som ødela oss, men dårlige sportslig ledelse etterpå
2. Mjelde la ikke ned junioravdelingen. Det var klubbens avgjørelse

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:00:23 PM
For en snodig fremstilling.
1. Det var ikke gullet som ødela oss, men dårlige sportslig ledelse etterpå
2. Mjelde la ikke ned junioravdelingen. Det var klubbens avgjørelse


Meh. Jeg sa aldri at gullet ødela oss. Spillerne vi hentet i tiden før og etter gullet, derimot. Mulig jeg tar feil, men at Mjelde var helt uten skyld i punkt 2., det tror jeg neppe.

krakra

September 10, 2012, 15:04:19 PM #9 Last Edit: September 10, 2012, 15:07:11 PM by krakra
Det var i størst grad spillerne vi hentet etter 2007 som ødela oss. Der får RBH da 90% av ansvaret.

Mjelde var selv endel av juniorlagets trenerteam da det var på sitt beste. Da klubben bestemte seg for å satse mot gull hentet de Mjelde opp og la utviklingsavdelingen i grus. En hovedtrener skal selvfølgelig ikke diktere satsingen på utviklingsarbeidet. Hvis Skars kunne tatt de seks millionene vi bruker i året og heller kjøpt spillere hadde han neppe sagt neitakk til det.

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:04:19 PM
Det var i størst grad spillerne vi hentet etter 2007 som ødela oss. Der får RBH da 90% av ansvaret


Selvsagt. Alle spillerne vi hentet i 2008 var fullt og helt RBH, Mjelde satt seg på bakbena men ble ikke hørt. Han fikk selvsagt tredd et lass med over-the-top latsabber ned over hodet.

krakra

Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:05:53 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:04:19 PM
Det var i størst grad spillerne vi hentet etter 2007 som ødela oss. Der får RBH da 90% av ansvaret


Selvsagt. Alle spillerne vi hentet i 2008 var fullt og helt RBH, Mjelde satt seg på bakbena men ble ikke hørt. Han fikk selvsagt tredd et lass med over-the-top latsabber ned over hodet.
Mjelde måtte ta til takke med det han fikk. Drt var ikke hans skyld at han hadde en sportssjef som ikke evnet å hente gode spillere til tross for flere titalls millioner til rådighet. Det var neppe Mjelde som ledet forhandlingene som ga Gylfi over tre millioner i året heller.

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:09:09 PM
Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:05:53 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:04:19 PM
Det var i størst grad spillerne vi hentet etter 2007 som ødela oss. Der får RBH da 90% av ansvaret


Selvsagt. Alle spillerne vi hentet i 2008 var fullt og helt RBH, Mjelde satt seg på bakbena men ble ikke hørt. Han fikk selvsagt tredd et lass med over-the-top latsabber ned over hodet.
Mjelde måtte ta til takke med det han fikk. Drt var ikke hans skyld at han hadde en sportssjef som ikke evnet å hente gode spillere til tross for flere titalls millioner til rådighet. Det var neppe Mjelde som ledet forhandlingene som ga Gylfi over tre millioner i året heller.


Du tror ikke Mjelde hadde noe som helst å si i forhold til hvilke spillere som gikk inn og ut? Det finner jeg mildt sagt interessant.

krakra

Jeg tror ikke Mjelde var en årsak til at spillerne var dårlige og dyre nei. Han kunne selvsagt sagt nei til de dårlige og dyre apillerne RBH kom drassende på, men da ville han jo etterhvert sittet igjwn uten en stall. Kvaliteten på innkjøpene gikk drastisk ned da RBH ble sportssjef og enda mer drastisk opp da han ikke lenger hadde andvaret. Den samme forskjellen så vi ikke da Mjelde forsvant, for å si det forsiktig.

Utmedsnolken

tror dere er i feil underforum..
"og der snubler Sæternes igjen"

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:14:48 PM
Jeg tror ikke Mjelde var en årsak til at spillerne var dårlige og dyre nei. Han kunne selvsagt sagt nei til de dårlige og dyre apillerne RBH kom drassende på, men da ville han jo etterhvert sittet igjwn uten en stall. Kvaliteten på innkjøpene gikk drastisk ned da RBH ble sportssjef og enda mer drastisk opp da han ikke lenger hadde andvaret. Den samme forskjellen så vi ikke da Mjelde forsvant, for å si det forsiktig.


Dette er ganske naivt. Selvsagt kan trenere komme med ønsker i forhold til stall. Kvaliteten på innkjøpene gikk drastisk ned de siste årene Mjelde var i klubben og enda mer drastisk opp da Mjelde forsvant. Den eneste forskjellen er at det ikke var en krone å hente spillere for i perioden mellom Mjelde og Skarsfjord, og det er omtrent like lite nå.

krakra

Den gikk ned da RBH kom, og nei. Den gikk ikke opp da Mjelde forsvant. Vi hadde minst like mye å handle for i 2009 som i 2011. Kvalitetsforskjellen på hva som ble hentet er enorm.

Sindre32

September 10, 2012, 15:34:18 PM #17 Last Edit: September 10, 2012, 15:38:26 PM by Sindre32
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:21:58 PM
Den gikk ned da RBH kom, og nei. Den gikk ikke opp da Mjelde forsvant. Vi hadde minst like mye å handle for i 2009 som i 2011. Kvalitetsforskjellen på hva som ble hentet er enorm.


Før 2008 hentet vi inn:

Mathais Møvik
Amankwah
Monkam
Udjus
Demba-Nyren
Gylfi
Twaite

Før 2009:

Holmvik
Haugsdal
Nielsen
Hansen


Kvalitet, hele veien. Mens Nilsen var her hentet vi så og si ingen spillere.

krakra

Med andre ord. Ingen særlig forskjell med eller uten Mjelde

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:38:10 PM
Med andre ord. Ingen særlig forskjell.


Forskjellen begynte faktisk da Skarsfjord kom. Sånn omtrent. Om det er tilfeldig, eller om Mjelde rett og slett fant seg til rette med å få spillere uten å ha et ord med i laget, vites ikke.

krakra

Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:38:58 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:38:10 PM
Med andre ord. Ingen særlig forskjell.


Forskjellen begynte faktisk da Skarsfjord kom. Sånn omtrent.
Den begynte da RBH ikke lenger hadde sportslig ansvar. Sånn omtrent. Mjelde og Nilsen kunne nok tenkt seg bedre spillere. Men hva skulle de gjøre med en så dårlig sportssjef som fikk over 20 nei på potensielle Helstad-erstattere før han hentet Cato Hansen.

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:40:02 PM
Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:38:58 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:38:10 PM
Med andre ord. Ingen særlig forskjell.


Forskjellen begynte faktisk da Skarsfjord kom. Sånn omtrent.
Den begynte da RBH ikke lenger hadde sportslig ansvar. Sånn omtrent.


Du velger å se det du vil se. Jeg velger å se det jeg vil se. Antakeligvis ligger sannheten et sted midt i mellom.

krakra

Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:41:00 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:40:02 PM
Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:38:58 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:38:10 PM
Med andre ord. Ingen særlig forskjell.


Forskjellen begynte faktisk da Skarsfjord kom. Sånn omtrent.
Den begynte da RBH ikke lenger hadde sportslig ansvar. Sånn omtrent.


Du velger å se det du vil se. Jeg velger å se det jeg vil se. Antakeligvis ligger sannheten et sted midt i mellom.
Jeg ser at vi var veldig dårlige på spillerlogistikk mens RBH var sportssjef, over to trenere. Mens vi var rimelig gode før og etter denne perioden.

Sindre32

Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:42:58 PM
Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:41:00 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:40:02 PM
Quote from: Sindre32 on September 10, 2012, 15:38:58 PM
Quote from: krakra on September 10, 2012, 15:38:10 PM
Med andre ord. Ingen særlig forskjell.


Forskjellen begynte faktisk da Skarsfjord kom. Sånn omtrent.
Den begynte da RBH ikke lenger hadde sportslig ansvar. Sånn omtrent.


Du velger å se det du vil se. Jeg velger å se det jeg vil se. Antakeligvis ligger sannheten et sted midt i mellom.
Jeg ser at vi var veldig dårlige på spillerlogistikk mens RBH var sportssjef, over to trenere. Mens vi var rimelig gode før og etter denne perioden.


Under Nilsen var vi jo helt raka fant, så akkurat det sammenlikningsgrunnlaget faller på sin egen urimelighet. Han ble lovet spillere, men fikk ingen. Og han tok over en tropp som var ubalansert og dårlig. At vi var dårlige før denne perioden, det tror jeg alle er enige om. Akkurat i løpet av perioden Nilsen satt, måtte vi ta til takke med det vi fikk. Det måtte vi da Skarsfjord kom også, men han hadde noen navn på blokka fra Adecco. Og helt siden han kom har det vært et helt annet nivå på spillerlogistikken.

krakra

Vi var ikke så blakke i 2009. Det virker som du kjøper propagandaen fra Brann ganske lett.

Før RBh kjøpte vi gode spillere med Mjelde, så kom RBH og det stoppet opp. Så hentet vi en trener som hadde klart å bygfe en bra stall med færre midler i TL enn han fikk i Brann. Også da var kjøpene dårlig. Så gå RBH bort det sportslige ansvaret til assistenten til denne treneren og kjøpskvaliteten steg til himmels.

Sindre32

Vi kastet oss på kjøpebølgen og hentet dyre spillere, ja. Før denne perioden hadde heller ikke Mjelde så mye å kjøpe for. RBH eller Mjelde, ikke godt å si. Faktum er uansett at vi kastet oss på en vanvittig kjøpsbølge da økonomien så brukbar ut.

AndreasNV

Quote from: vebo on September 10, 2012, 09:10:53 AM
Han har allerde en joik.
Liker joiken og. Men nananasangen er fin. Joiken brukes jo som hyllest til nordlendinger når vi har noen i klubben og som mobbing av nordlendinger når det ikke er noen i Brann.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

AndreasNV

October 03, 2012, 00:36:01 AM #27 Last Edit: October 03, 2012, 00:37:43 AM by AndreasNV
La oss heller ta en annen nananasang; http://www.youtube.com/watch?v=A1zWkLp33OM.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

BrannTarzan

May 12, 2013, 01:33:26 AM #28 Last Edit: May 20, 2013, 13:59:34 PM by BrannTarzan

bernu

HANSA - Z

Lasaron

Jeg liker bedre supportersanger med rim  :)
Tren på langskudd

Sindre32

Nå synes jeg du er kresen, Lasaron.

Klaus_Brann

Quote from: bernu on May 12, 2013, 04:52:54 AM
Absint-fylla i natt ? ;)


Haha, et eller annet hardt i alle fall. Denne blir en slager, Branntarzan. Håper på flere slike fremover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Prøver Branntarzan å ta opp kampen med Krøvel som den store rimsmeden på forumet ?  ;)
Riming midt på natten på fallende rus, ja da sitter den som en kule  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

BrannTarzan

samme tullingene som ga dårlige meninger på det jeg sa etter sogndal kampen jo..
Hva er det i veien med dere??

Må dere
lage oyy oyy med folk overalt eller??
En sang må ikke rime..

Og jeg syntes den var forbanna bra jeg..
Vil dere ikke ha meg som supporter så bare si ifra Gutter..

så forsvinner jeg--

Så enkelt er det---
Jag bare prøver å bidra jeg og..
Takk for støtten..Brann supportere..

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Jeg syns den var dårlig.

Exim

Dårlig er bare forbokstaven. Om ikke du klarer å ta konstruktiv kritikk får du bare la være å legge ut forslag. Prøv å syng den sangen høyt, så ser du den e helt på trynet!

Civitpluvia


Spelaren

Til hans forsvar synges det mykje rart. Drite på Oslo by er jo så som så.
Gå av.

Klaus_Brann

Ikke vær så negative med tarzan, han er jo bare en Brannsupporter. Ikke la det gå med han som med stoffien.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on May 15, 2013, 22:23:51 PM
Til hans forsvar synges det mykje rart. Drite på Oslo by er jo så som så.


Negerhorer er vel den sangen noen med sympatier for sportsklubben synger, som er mest lavmål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2013, 01:03:15 AM
Quote from: Spelaren on May 15, 2013, 22:23:51 PM
Til hans forsvar synges det mykje rart. Drite på Oslo by er jo så som så.


Negerhorer er vel den sangen noen med sympatier for sportsklubben synger, som er mest lavmål.


Huff, kan ikkje sei eg kjenner den.
Gå av.

Lasaron

Quote from: Spelaren on May 15, 2013, 22:23:51 PM
Til hans forsvar synges det mykje rart. Drite på Oslo by er jo så som så.


Den er jo gøy. Fin rytme, fint rim, melodi som er lett å synge. Og man kan få til et mektig trykk når "drite" kommer tre ganger etter hverandre. Med skikkelig skarre-r.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on May 16, 2013, 08:09:48 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2013, 01:03:15 AM
Quote from: Spelaren on May 15, 2013, 22:23:51 PM
Til hans forsvar synges det mykje rart. Drite på Oslo by er jo så som så.


Negerhorer er vel den sangen noen med sympatier for sportsklubben synger, som er mest lavmål.


Huff, kan ikkje sei eg kjenner den.


Tror den går slik;
Negerhorer og heroin, vi hater VIF-pakk, vi hater VIF-pakk. Correct me if I'm wrong.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


branngirl85

Quote from: BrannTarzan on May 20, 2013, 14:06:10 PM



Noe av det mest patetiske jeg noen gang har lest! Kommer ikke til å bli sunget av meg på stadion!

Klaus_Brann

Quote from: BrannTarzan on May 20, 2013, 14:06:10 PM


Tenker du at vi skal gjøre bevegelsene til sangen også?
Jeg nekter å synge den hvis ikke jeg får gjøre bevegelsene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BrannTarzan

Bare dans du KLaus..

Denne kommer til å bli en HIT..
Denne sesongen..

For Skars er sikkert borte etter denne  sesongen.

Potatisk :)  dine ord det.

Klaus_Brann

Det kommer til å bli villt når Hansa synger denne sangen med bevegelser.
Europas supportergrupperinger kommer nok til å beundre oss, og ikke minst kopiere melodi og bevegelser.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up