• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hødd - Brann Semifinalen NM 2012

Started by Xminator, August 20, 2012, 11:21:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Jeg bare lurte. For det var ingen som snakket om at serien var over etter siste seriekamp. Men etter en cupkamp. Bare litt rart.
Rød makt på Hansa


Spelaren

Quote from: Nixon on September 28, 2012, 08:25:41 AM
Jeg bare lurte. For det var ingen som snakket om at serien var over etter siste seriekamp. Men etter en cupkamp. Bare litt rart.


Cupen er i det minste over  :) .
Gå av.

Northside

Føler denne Osdal sier mye bra i Brannbloggen (denne gangen også!):

Quote

Nixon

Også enig i mye. Men jeg er helt uenig at utskjellingen ikke skal kunne vises i mediene. Dette skjer i det offentlige rom, og ikke det private/lukkede rom som i julebord-sammenligningen til Osdal. Hvis man vil skjelle ut spillere etter en kamp, noe jeg synes var helt på sin plass i går, får man også stå for det og ikke rope på beskyttelse fra media.
Rød makt på Hansa

Northside

Nja, grei den når du henger foran feltet rett i kamerasonen. Men noen fikk bilde av seg utenfor klubbhuset med overskriften "Brann-spillerne måtte få politieskårte".

Alle tror da at disse personene som er avbildet (var først sensurerte fjes, så ble det fjernet) har gjort noe grusomt, mens sannheten er at de ikke gjorde noe spesielt. Er ikke selv avbildet der, men ikke særlig artig for de det gjelder.

vebo

Rimlig sikker at det var såkalte "Bergens sinte gutter".. :P
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: Northside on September 28, 2012, 09:30:38 AM
Nja, grei den når du henger foran feltet rett i kamerasonen. Men noen fikk bilde av seg utenfor klubbhuset med overskriften "Brann-spillerne måtte få politieskårte".

Alle tror da at disse personene som er avbildet (var først sensurerte fjes, så ble det fjernet) har gjort noe grusomt, mens sannheten er at de ikke gjorde noe spesielt. Er ikke selv avbildet der, men ikke særlig artig for de det gjelder.


Ja, det er klart at det da hviler et stort ansvar på mediene at de klarer å få bilde og tekst til å samsvare. Dessverre mange eksempler på at det ikke skjer.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 28, 2012, 09:04:40 AM
Også enig i mye. Men jeg er helt uenig at utskjellingen ikke skal kunne vises i mediene. Dette skjer i det offentlige rom, og ikke det private/lukkede rom som i julebord-sammenligningen til Osdal. Hvis man vil skjelle ut spillere etter en kamp, noe jeg synes var helt på sin plass i går, får man også stå for det og ikke rope på beskyttelse fra media.


Forskjellen er at når man er sint, så holder det at de rundt deg der og da ser det. Det er det man tar med i beregningen. Det er til å leve med. Men å bli uthengt på forsiden av BT - illsint i trynet, er garantert ikke moro for dem det gjelder. Hvem ønsker vel at hele Vestlandet skal få se deg illsint? Er man plutselig en offentlig person som må finne seg i å bli hengt ut på forsiden av en avis som flere hundre tusen ser, hvis man er sint på offentlig sted?

Nå skal det imidlertid sies at BT faktisk ikke vinklet episoden negativt på forsiden. Faktisk gir jo overskriften dem støtte. Men det var en del nettmedier som koblet en video av opptrinnet, med at Brann-fans hadde pøbel-opptreden på Høddvoll. Ganske drøyt å bli hengt ut som pøbel over hele landet, når det eneste du har gjort er å være sint.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 09:57:52 AMEr man plutselig en offentlig person som må finne seg i å bli hengt ut på forsiden av en avis som flere hundre tusen ser, hvis man er sint på offentlig sted?


Ja, går man ned på fremste rad etter en fotballkamp og skjeller ut spillerne må man regne med å komme i media. Det må man ta med i beregningen. Noe annet er naivt.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 28, 2012, 10:06:03 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 09:57:52 AMEr man plutselig en offentlig person som må finne seg i å bli hengt ut på forsiden av en avis som flere hundre tusen ser, hvis man er sint på offentlig sted?


Ja, går man ned på fremste rad etter en fotballkamp og skjeller ut spillerne må man regne med å komme i media. Det må man ta med i beregningen. Noe annet er naivt.


Javel, men da er det noe som er galt med media. Syns det er tull å skulle henge ut vanlige privatpersoner over hele forsiden for at de er sinte på spillerne.
Legg ned hele klubben!

Nixon

En annen ting folk må tenke på er at det tar sekunder å publisere et bilde eller en video på internett. Stort sett alle har kamera på mobilen. Så ingen må regne med at bare "de rundt deg der og da ser det". Før du har kommet deg ut av stadion ligger du på YouTube.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 10:10:24 AMJavel, men da er det noe som er galt med media.


Og jeg mener at det er jobben til media så lenge de har belegg for det de slår opp. At personene på bildet faktisk er med på det de skriver om. Så der er vi grunnleggende og prinsipielt uenige.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 28, 2012, 10:13:05 AM
En annen ting folk må tenke på er at det tar sekunder å publisere et bilde eller en video på internett. Stort sett alle har kamera på mobilen. Så ingen må regne med at bare "de rundt deg der og da ser det". Før du har kommet deg ut av stadion ligger du på YouTube.


Selvsagt. Men det er likevel langt fra 132 seere på Youtube til å bli hengt ut for hundretusener på nettaviser og på BTs forside. Er det slik at hvis man er tilskuer på fotballkamp, så er man fritt vilt for pressen til å bli hengt ut hvis man viser følelser? Hvorfor skal man ikke kunne gå på fotballkamp uten å være redd for å bli forsidesak hvis man er sint?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

September 28, 2012, 10:24:15 AM #664 Last Edit: September 28, 2012, 10:28:48 AM by krøvel vellevold
Quote from: Nixon on September 28, 2012, 10:15:01 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 10:10:24 AMJavel, men da er det noe som er galt med media.


Og jeg mener at det er jobben til media så lenge de har belegg for det de slår opp. At personene på bildet faktisk er med på det de skriver om. Så der er vi grunnleggende og prinsipielt uenige.


Javel, så hvorfor driver man da og sladder folk som har gjort noe kriminelt? Hvorfor skal man liksom beskytte disse, mens det er greit å henge ut sinte fotballsupportere som pøbler? Klart det er en belastning å få trynet sitt hengt ut over diverse medier. Er det medias jobb å henge ut privatpersoner som er ute av balanse i noen øyeblikk? Det er jo her "vær varsom"-plakaten kommer inn med å beskytte folk mot seg selv.

Hadde det vært en rabiat mann på gaten som skjelte ut folk, ville han neppe fått trynet sitt vist frem usladdet på hele forsiden av BT.
Legg ned hele klubben!

Henrik8

September 28, 2012, 10:37:48 AM #665 Last Edit: September 28, 2012, 11:22:20 AM by Henrik8
Jeg reagerer også på bildet med teksten om at Brann måtte ha politieskorte. Bildet ser ut til å være ett tilfeldig bilde av mange av Brannsupportere på vei ut av stadion. Men når det er politi med på bildet, og sammen med overskriften, er det veldig lett å komme til konklusjonen at det var nettopp disse supporterne som gjorde at politiet måtte gripe inn. Ser man på personene i bildet er det imidlertid ingenting som tyder på at akkurat disse supporterne gjorde noe utenom det vanlige.

Jeg hadde vært ganske forbannet hvis jeg ble tatt bilde av på vei ut av Høddvoll, og fikk bildet brukt på den måten som ble gjort i avisene.Jeg vil ikke ha på meg at min oppførsel har ført til at politiet måtte gripe inn, og syns ikke det er legitimt å være unøyaktig av avisene fordi andre supportere har gått over streken. Skal media skrive om at noens oppførsel har vært av en karakter som gjorde at politiet må gripe inn, må de også ha ansvar for at det i så fall er disse supporterne som blir avbildet. Andre Brannsupportere skal ikke måtte stå til ansvar for dette bare fordi de har vært på samme kamp.
Kjør over pakket 09`

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 10:24:15 AMEr det medias jobb å henge ut privatpersoner som er ute av balanse i noen øyeblikk? Det er jo her "vær varsom"-plakaten kommer inn med å beskytte folk mot seg selv.


Hva med live-tribunebilder på TV. Skal man operere med forsinkelse slik at folk som rabler gal skal bli beskyttet mot seg selv?

Når det gjelder sammenligningen med kriminelle så er min tilnærming at det er greit å vise bilder av supportere som skjeller ut spillerne, men ikke hvis de hadde slått de ned. Da gjør man noe som er straffbart. Forøvrig synes jeg at media til tider skjermer kriminelle vel mye. Jeg ville hatt mer åpenhet også her.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 10:52:29 AM


Ja, vinklingen på sakene fra Ulsteinvik har vært en suppe at hendelser før og etter kampen. Tydelig at det gikk fort i svingene og at journalist på stedet og desken hjemme i Bergen ikke hadde oversikt.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

September 28, 2012, 10:56:11 AM #668 Last Edit: September 28, 2012, 10:59:55 AM by Utmedsnolken
Slettet det opprinnelige innlegget da jeg leste at de hadde Prøvd å komme seg inn i garderoben og ropt inn vinduet til garderoben og truet vakter. Hvis dette stemmer, så var det litt dårligere stemning enn jeg fikk med meg.

Men hvorfor bruker BA bildet fra av han som blir bært av banen ør kampen til å illustrere bråket etter kampen.

Og hvis fyrverkeri går galt, så er vel ikke det å "sette fyr på en bod"? Selv om ikke fyrverkeri har noe der å gjøre, så velger de å vinkle alt mye mer dramatisk enn det var
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

September 28, 2012, 10:58:32 AM #669 Last Edit: September 28, 2012, 11:01:08 AM by Nixon
Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 10:56:11 AM
Slettet det opprinnelige innlegget da jeg leste at de hadde Prøvd å komme seg inn i garderoben og ropt inn vinduet til garderoben og truet vakter. Hvis dette stemmer, så var det litt dårligere stemning enn jeg fikk med meg.


Joda, men det hadde roet seg da spillerne var ferdig i dusjen. Så den beskyttelsesgreien var visstnok overdrevet.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 10:56:11 AMMen hvorfor bruker BA bildet fra før kampen til å illustrere bråket etter kampen.


Det kan bare BA svare på. Men det er slike ting som gir helt galt inntrykk av hva som skjedde. Som jeg skrev tidligere i dag var det flere her på jobben som trodde supportere ble arrestert etter kampen basert på den BA-saken.
Rød makt på Hansa

Xminator

Vi kan jo håpe ledere, spillere og trener fikk en liten virkelighetskorreks på akkurat hvor dårlig de spilte. Joda, folk burde selvsagt holde seg for god til å bli så sint, men har likevel forståelse for at sinnet oppstår. For det var skremmende dårlig det som ble prestert av Brann.

Xminator

Det er forøvrig slike kamper der Trener, Daglig leder og Tillitsvalgt for spillerene bør legge trynet ut på Brann.no og si "Unnskyld, vi legger oss flat, det er ett utilgivelig tap, men vi kan bare si unnskyld. Unnskyld."

Istedenfor er det stolleken på Stadion. Treneren føler varmen og vil ikke bli stående igjen som syndebukk, spillerene vil gjerne spille til helgen og skylder på noe annet og Roald har låst seg inne på kontoret med kabalen sin.

Northside

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 10:56:11 AM
Slettet det opprinnelige innlegget da jeg leste at de hadde Prøvd å komme seg inn i garderoben og ropt inn vinduet til garderoben og truet vakter. Hvis dette stemmer, så var det litt dårligere stemning enn jeg fikk med meg.


Var der selv. Folk stod kun utenfor vinduet der og kjeftet, ikke noe dramatikk før politiet fint ber folk gå vekk, noe alle også gjorde uten noe videre.
Ingen som hadde planer om å knuse seg gjennom en rute for å snakke med spillerne, derfor blir det helt feil av media å legge ut dette bildet slik. (Gikk lenger bak, og har et godt bilde av han fotografen :) )

Etter hva jeg fikk med meg så var det ingenting gale som egentlig skjedde etter kampen, utenom den boden noen røykla. Det er ikke kriminelt å prøve å få en forklaring fra spillerne etter en slik prestasjon. Ingen ble angrepet og ingenting ble ødelagt.

Utmedsnolken

Skjønner jo at de lokale journalistene blir skremt av folk som ikke skynder seg hjem etter kampen for å nå dagsrevyen
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 28, 2012, 15:59:07 PM
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3481447.ece

Hødd har 14 billetter til overs!


De 13000 billettene skulle vært utelukkende fordelt ut fra snittet. Nå er det jo slik at hvis et lag med 20000 i snitt hadde møtt et lag med 100 i snitt, så ville førstnevnte fått 7300 billetter - sistnevnte 5700.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

 Hødd sitt nedslagsfelt er nå mye større enn bare Ulsteinvik uansett. I tillegg er det masse utflyttede  sunmøringer i Oslo som vil på kamp. De klarer nok fint å selge hver eneste billett
"og der snubler Sæternes igjen"

Kai-Olai

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 10:56:11 AM
Og hvis fyrverkeri går galt, så er vel ikke det å "sette fyr på en bod"? Selv om ikke fyrverkeri har noe der å gjøre, så velger de å vinkle alt mye mer dramatisk enn det var


Når fyrverkeri er satt opp innunder kledningen på et skur er er det vel mye som tyder på at det ikke var ment for nattehimmelen.

Xminator

Vel, det er en ting man lærer seg som Brannsupporter, og det er å ikke hvile for lenge på de pinlige nederlagene...

Klaus_Brann

Quote from: vebo on September 28, 2012, 09:40:42 AM
Rimlig sikker at det var såkalte "Bergens sinte gutter".. :P


De (BSG) og BGG er litt av noen folk altså!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 10:24:15 AM
Quote from: Nixon on September 28, 2012, 10:15:01 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 10:10:24 AMJavel, men da er det noe som er galt med media.


Og jeg mener at det er jobben til media så lenge de har belegg for det de slår opp. At personene på bildet faktisk er med på det de skriver om. Så der er vi grunnleggende og prinsipielt uenige.


Javel, så hvorfor driver man da og sladder folk som har gjort noe kriminelt? Hvorfor skal man liksom beskytte disse, mens det er greit å henge ut sinte fotballsupportere som pøbler? Klart det er en belastning å få trynet sitt hengt ut over diverse medier. Er det medias jobb å henge ut privatpersoner som er ute av balanse i noen øyeblikk? Det er jo her "vær varsom"-plakaten kommer inn med å beskytte folk mot seg selv.

Hadde det vært en rabiat mann på gaten som skjelte ut folk, ville han neppe fått trynet sitt vist frem usladdet på hele forsiden av BT.


Du har et godt poeng her, Krøvel.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 28, 2012, 16:47:39 PM
Quote from: Nixon on September 28, 2012, 15:59:07 PM
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3481447.ece

Hødd har 14 billetter til overs!


De 13000 billettene skulle vært utelukkende fordelt ut fra snittet. Nå er det jo slik at hvis et lag med 20000 i snitt hadde møtt et lag med 100 i snitt, så ville førstnevnte fått 7300 billetter - sistnevnte 5700.


Nok en ting våre venner i NFF ikke helt klarer, eller vil, forstå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 17:00:41 PM
Hødd sitt nedslagsfelt er nå mye større enn bare Ulsteinvik uansett. I tillegg er det masse utflyttede  sunmøringer i Oslo som vil på kamp. De klarer nok fint å selge hver eneste billett


Det er jo ikke det det går på. Det er helt feil, og rimelig urettferdig mot den andre klubbens supportere. De som møter opp på Ullevaal i den blå svingen kommer ikke akkurat til å være blodfans. Det er de færreste av dem.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 19:10:45 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 17:00:41 PM
Hødd sitt nedslagsfelt er nå mye større enn bare Ulsteinvik uansett. I tillegg er det masse utflyttede  sunmøringer i Oslo som vil på kamp. De klarer nok fint å selge hver eneste billett


Det er jo ikke det det går på. Det er helt feil, og rimelig urettferdig mot den andre klubbens supportere. De som møter opp på Ullevaal i den blå svingen kommer ikke akkurat til å være blodfans. Det er de færreste av dem.
det er mer enn nok billetter til å dekke behovene til tromsøs 3000 blodfans.   
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

http://fotball.bt.no/nm/article252178.ece

Supporterne fra BT-forsiden "står frem". Jeg regner ikke med at dette får konsekvenser for noen. Han ene kunne kanskje stoppet litt før, når Fakiri var på vei bort for andre gang, noe han virker å være enig i selv. Men ellers virker både spillere, klubb og spillere ferdig med saken.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 19:41:57 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 19:10:45 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 17:00:41 PM
Hødd sitt nedslagsfelt er nå mye større enn bare Ulsteinvik uansett. I tillegg er det masse utflyttede  sunmøringer i Oslo som vil på kamp. De klarer nok fint å selge hver eneste billett


Det er jo ikke det det går på. Det er helt feil, og rimelig urettferdig mot den andre klubbens supportere. De som møter opp på Ullevaal i den blå svingen kommer ikke akkurat til å være blodfans. Det er de færreste av dem.
det er mer enn nok billetter til å dekke behovene til tromsøs 3000 blodfans.   


Det hadde ikke vært nok til å dekke våres og ganske mange andre lags behov.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 19:41:57 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 28, 2012, 19:10:45 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 28, 2012, 17:00:41 PM
Hødd sitt nedslagsfelt er nå mye større enn bare Ulsteinvik uansett. I tillegg er det masse utflyttede  sunmøringer i Oslo som vil på kamp. De klarer nok fint å selge hver eneste billett


Det er jo ikke det det går på. Det er helt feil, og rimelig urettferdig mot den andre klubbens supportere. De som møter opp på Ullevaal i den blå svingen kommer ikke akkurat til å være blodfans. Det er de færreste av dem.
det er mer enn nok billetter til å dekke behovene til tromsøs 3000 blodfans.  


Tromsø er jo et slags "hele Nord-Norges lag", i hvert fall Troms og Finnmark. Nå som Glimt har vært en stund i 1.div., så har de nok en del fans i nordre del av Nordland også. Med de enorme avstandene som er i Nord-Norge, så sier det jo seg selv at de sliter med å komme på kamp hver gang. Så i akkurat TILs tilfelle er nok tilskuertallene gjerne ikke helt representativ for hvor mange som holder med klubben. De har nok lett et "nedslagsfelt" på over halvparten av vårt (i innbyggertall), men tilskuertallene er omtrent en tredel av vårt. Dessuten har nok TIL mange fans i Oslo-regionen siden "halve Nord-Norge" bor der.

Men altså... se på Hødd! De har 1000 tilskuere normalt på kampene, og etter at AaFK ble Sunnmøres storlag så er det vel strengt tatt bare Ulstein og kanskje en og annen naboøy de trekker folk fra. Vil jeg tro, i hvert fall. Hvorfor i himmelens navn skal de få 5700 billetter?

Når jeg ser "høydepunktene" fra vår kamp om igjen, så ser jeg at halvparten av dem som satt bak målet ikke engang gadd å reise seg da Hødd utlignet til 1-1. Hallo? Da skjønner du at det er "hele bygden til semifinalen - uansett hvor lite du ellers er interessert i fotball og Hødd". Hødd hadde 5600 egne tilskuere på semien. På cupfinalen får de billett til enda 100 til...
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

September 29, 2012, 09:50:54 AM #688 Last Edit: September 29, 2012, 09:55:29 AM by Utmedsnolken
"og der snubler Sæternes igjen"

Henrik8

Det argumentet skjønner jeg ikke helt. Det er jo nøytral bane, kampen spilles jo ikke på Brann Stadion. Der syns jeg NFFs ansvar stopper. Blir rart å gi NFF et ansvar for at klubbene skal være støttet i samme omfang, det er jo en konsekvens av den enkelte klubbs arbeid og forutsetninger gjennom mange år. Syns det blir rart dersom nøtralitet er et argument for at billettene skal fordeles slik at klubbene har et likest antall supportere akkurat i cupfinalen. Det forutsetter jo at man setter av billetter til personer en vet ikke støtter den enkelte klubben til vanlig, og det blir for min del en for sterk konsekvens av et nøytralitetshensyn.
Kjør over pakket 09`


Xminator

Vi har jo allerede møtt ett lag i finalen der motstanderfansen hadde betydelig lavere sug etter billetter. Vi huske jo alle hvordan tribunefordelingen var da. Fulgte ikke akkurat kvotene fra NFF for å si det forsiktig...

Nixon

Se der ja. Hødd vant over Tromsdalen også. Da har vi ingenting å skamme oss over...
Rød makt på Hansa

branngirl85

Quote from: Nixon on September 30, 2012, 17:05:48 PM
Se der ja. Hødd vant over Tromsdalen også. Da har vi ingenting å skamme oss over...


Med 10 mann på banen!

1908

Storlaget Hødd vinner over Tromsdalen ja.. Faen ikke rart vi får bank der oppe...

Markmus

Utrolig feigt førsteforsvar. Press keeper til å slå langt! Kan jo ikke la dem starte fra bunn og spille oss lave, noe de er gode på.
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on September 30, 2012, 18:11:47 PM
Utrolig feigt førsteforsvar. Press keeper til å slå langt! Kan jo ikke la dem starte fra bunn og spille oss lave, noe de er gode på.


Ser vi samme kamp her?:)
Rød makt på Hansa

Torvanger

Quote from: Nixon on September 30, 2012, 18:13:41 PM
Quote from: Markmus on September 30, 2012, 18:11:47 PM
Utrolig feigt førsteforsvar. Press keeper til å slå langt! Kan jo ikke la dem starte fra bunn og spille oss lave, noe de er gode på.


Ser vi samme kamp her?:)


Så lenge Skars kjører baktunge 4231 kan man glemme press fra angrepsleddet.

Markmus

Quote from: Nixon on September 30, 2012, 18:13:41 PM
Quote from: Markmus on September 30, 2012, 18:11:47 PM
Utrolig feigt førsteforsvar. Press keeper til å slå langt! Kan jo ikke la dem starte fra bunn og spille oss lave, noe de er gode på.


Ser vi samme kamp her?:)


Ja, synes du vi har vært gode i førsteforsvarsjobben?
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on September 30, 2012, 18:29:15 PM
Quote from: Nixon on September 30, 2012, 18:13:41 PM
Quote from: Markmus on September 30, 2012, 18:11:47 PM
Utrolig feigt førsteforsvar. Press keeper til å slå langt! Kan jo ikke la dem starte fra bunn og spille oss lave, noe de er gode på.


Ser vi samme kamp her?:)


Ja, synes du vi har vært gode i førsteforsvarsjobben?


Bedre på torsdag enn i dag i alle fall...
Rød makt på Hansa

Go Up