• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hødd - Brann Semifinalen NM 2012

Started by Xminator, August 20, 2012, 11:21:48 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Juve


Hatleking


Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Quote from: Juve on September 24, 2012, 20:36:56 PM
Samlingssted i Ulsteinvik?


det er sånn ca 3 steder med alkoholsalg i vik og de ligger innenfor en radius på 100m, så er ikke så vanskelig å finne frem. Spørsmålet om det er plass til alle som vil kjøre seg opp
"og der snubler Sæternes igjen"

Giallorossi

Noen mulighet for en som bor i ålesund å få skaffet seg ett par billetter til kampen nå?
Hvis ikke det er heeeelt utsolgt, blir eventuelle restbilletter tatt med oppover og være mulig å få kjøpt på puben før kamp?
Hvis noen som har billetter til overs, ta kontakt pm. :)

Ja, skulle vært tidligere ute  ::)

stig

Quote from: Juve on September 24, 2012, 20:36:56 PM
Samlingssted i Ulsteinvik?


Jeg fant masse info jeg lurte på, da jeg gikk inn på bataljonen.no.
Nettsideansvarlig

Xminator

Værvarselet ser lovende ut. Ikke høststorm før hjemreise, og det bør være greie spilleforhold etter en uke med oppholdsvær.

oslo øst

reiser opp til ålesund i morra kveld men det jeg lurer på for de som er lokal kjent der oppe raskeste veien er det hurtigbåt fra ålesund til hareid og buss fra hareid til ulsteinvik ???

Wingfoot

Quote from: Giallorossi on September 24, 2012, 23:47:24 PM
Noen mulighet for en som bor i ålesund å få skaffet seg ett par billetter til kampen nå?
Hvis ikke det er heeeelt utsolgt, blir eventuelle restbilletter tatt med oppover og være mulig å få kjøpt på puben før kamp?
Hvis noen som har billetter til overs, ta kontakt pm. :)

Ja, skulle vært tidligere ute  ::)


Har en liten mulighet ennå:
http://fotball.bt.no/nm/article251707.ece

Ellers kan det jo hende Brann har noen billetter igjen også, er verdt et forsøk å ringe til Brannbutikken og undersøke ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Utmedsnolken

September 25, 2012, 09:37:12 AM #409 Last Edit: September 25, 2012, 09:38:51 AM by Utmedsnolken
Quote from: oslo øst on September 25, 2012, 08:35:42 AM
reiser opp til ålesund i morra kveld men det jeg lurer på for de som er lokal kjent der oppe raskeste veien er det hurtigbåt fra ålesund til hareid og buss fra hareid til ulsteinvik ???


hvis du flyr, så går det buss fra Vigra til Valderøya hvor du kan hoppe på den samme hurtigbåten. Er  ikke alltid alt korresponderer så veldig mye, så kan være du må vente litt

Rutetider med info om busskorrespondanse: http://reise2.fjord1.no/Fjord1IISStaticTables/Tables/ruter/r/15-152.htm
"og der snubler Sæternes igjen"

Kvitnes

September 25, 2012, 09:40:57 AM #410 Last Edit: September 25, 2012, 09:43:06 AM by Kvitnes
Hei,
jeg har to billetter til overs til denne kampen. Det er sitteplasser på ekstratribune. Noen som vil kjøpe?
Kontakt meg ev på kvitnes11(a)hotmail.com





Nixon

Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det sto noe i BT tror jeg det var, om at Piotr slet litt før kampen mot RBK. Noen som har hørt hva det gjaldt og hvordan det står til?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on September 25, 2012, 10:21:22 AM
http://fotball.bt.no/nm/article251720.ece

Askar er uaktuell til kampen.


Kjedelig om han må operere, da blir han vel ute rundt en måneds tid fort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Morkel

Quote from: Utmedsnolken on September 25, 2012, 09:37:12 AM
Quote from: oslo øst on September 25, 2012, 08:35:42 AM
reiser opp til ålesund i morra kveld men det jeg lurer på for de som er lokal kjent der oppe raskeste veien er det hurtigbåt fra ålesund til hareid og buss fra hareid til ulsteinvik ???


hvis du flyr, så går det buss fra Vigra til Valderøya hvor du kan hoppe på den samme hurtigbåten. Er  ikke alltid alt korresponderer så veldig mye, så kan være du må vente litt

Rutetider med info om busskorrespondanse: http://reise2.fjord1.no/Fjord1IISStaticTables/Tables/ruter/r/15-152.htm


Buss og båt korresponderer med Osloflyet tror jeg, har ihvertfall gjort det før, så det er bare å sjekke når det går.

oslo øst

skal overnatte i ålesund 2 dager så valderøya er utelukket for min del . men sånn jeg leser 1 tidtabell jeg fant tar det ca 1 time fra ålesund til ulsteinvik båt og buss , og kampen går 1600 så da kommer jeg meg til ålesund etter kampen

krøvel vellevold

Hvis vi lager sensasjon i Ulsteinvik og vinner; så vil vi få følgende antall billetter ut fra snittet pr i dag:

vs Molde: 7046 (MFK får 5954)
vs TIL: 7300 (TIL får 5700)

Det betyr at Brann får 554 billetter pr 1000 tilskuere på snittet hvis vi møter MFK, mens vi får 574 pr 1000 hvis vi møter TIL.

MFK på sin side får 642 billetter pr 1000 tilskuere på snittet hvis de møter oss, mens TIL får 1347 billetter pr 1000 hvis de møter oss.

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/NM/Senior_herrer/2012/Billettfordeling-Cupfinalen-2012/
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Bruiser

Da er medlemskortet i hus, og det ligg ikkje lenger billetter ute for salg på BBB. Har behov for å anskaffe 2 billetter. Tek dokke med resterande (?) til stadion?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Gulløl

September 25, 2012, 22:53:50 PM #420 Last Edit: September 25, 2012, 22:55:29 PM by Gulløl
Bataljonen er tom for billetter det vet vi.

Men noen som har peiling på om Brann butikkene er tom for billetter ? Det har kommet null informasjon i det siste.

En nødløsning er Hødd sin restbeholdning på 100 billetter, det var liten interesse for billettene da de skulle selge ut resten i går, etterspørselen virker mettet, godt mulig det er billetter igjen på kampdag. Kanskje det er mulig å ringe og reservere, skader ikke å prøve.
http://fotball.aftenposten.no/nm/article251707.ece

Sikkert mulig å få kjøpt hos noen utenforbi Høddvoll også om en kommer i god tid før kampstart. Verktøy: Et hvitt ark + en dusj. Det ble sagt når de startet salget der oppe at folk hamstret ti og ti billetter, så det er nok et overskuddlager hos enkelte.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

September 26, 2012, 00:28:51 AM #421 Last Edit: September 26, 2012, 00:36:01 AM by Gulløl
For de som vil se tribunen(stillaset) vi skal stå på er det mulig å se den på slutten av denne videoen. Den ligger bak løpebanene og nesten inne i skauen så ta med kikkert. http://www.hodd.no/news/article/11lxdn3tai6701mpcx64vaal8m/title/tv-magasinet-for-hodd-brann
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hansakongen

Quote from: Gulløl on September 25, 2012, 22:53:50 PM
Bataljonen er tom for billetter det vet vi.

Men noen som har peiling på om Brann butikkene er tom for billetter ? Det har kommet null informasjon i det siste.



Jeg vet at brann butikken i sentrum hadde en liten bunke billetter igjen tidlig mandag ettermiddag ca 10-20 stykker. men om de har mer igjen nå vet jeg ikke.

krøvel vellevold

Gruer meg som en hund til morgendagens kamp. Vi har alt å tape, og ryker vi ut blir det vanvittig flaut! Det blir som en mini-Follo-RBK.

Ser for meg et hjemmelag som går ut i 120. Tar de ledelsen også, så vil de jo få en voldsom boost. Samtidig vil Brann få nerver og begynne å gjøre enkle feil (som f.eks. å miste ballen upresset ut over sidelinjen, skyte 40 meter over, o.l.) til hjemmepublikums hånlige jubel. Og i slike situasjoner går ALT galt!

Så kan man si at "hvis Brann får en tidlig ledelse, så skal det gå veien". Men vi kan jo ikke stole på det heller. Det har jo vist seg flere ganger. Og scorer Hødd først et utlikningsmål, så kan du ta deg faen på at de tar ledelsen også. Gjerne to minutter senere...

Faren er stor for undervurdering, og samtidig er det for Hødd det største som har hendt på sikkert 15 år. Så dårlige som Brann er borte, er vi vel knapt 60/40-favoritt.
Legg ned hele klubben!

Northside

Gruer meg mer til denne kampen enn semien mot FFK borte i fjor!

Ps. enkle feil gjør Brann hver kamp :)

storB

Slapp av, Huseklepp og Ojo kommer til å spasere inn en 4-0 seier:) Men uansett utfall så kan eg love at denne torsdagskampen blir brukt som unnskyldning når vi går på en kjempesmell i drammen på søndag, norske lag klarer ikke to kamper i uken.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krøvel vellevold

Quote from: storB on September 26, 2012, 07:40:38 AM
Slapp av, Huseklepp og Ojo kommer til å spasere inn en 4-0 seier:) Men uansett utfall så kan eg love at denne torsdagskampen blir brukt som unnskyldning når vi går på en kjempesmell i drammen på søndag, norske lag klarer ikke to kamper i uken.


Slik tabellsituasjonen er nå, går jeg gjerne på en stjernesmell på søndag fremfor en flause i morgen.
Legg ned hele klubben!

Leffen

September 26, 2012, 08:11:29 AM #427 Last Edit: September 26, 2012, 08:13:29 AM by Leffen
Quote from: Gulløl on September 25, 2012, 22:53:50 PM
Sikkert mulig å få kjøpt hos noen utenforbi Høddvoll også om en kommer i god tid før kampstart. Verktøy: Et hvitt ark + en dusj.


Må jeg ta med ta med et helt dusjkabinett eller holder det med dusjhode? Skal arket vætes?

Jeg har en veldig god følelse faktisk. Tror spillerne er veldig obs på nettopp det faktum at vi ikke må undervurdere Hødd. Lykke til!!

Lasaron

Dette er en perfekt kamp for Huseklepp å spille på seg selvtillit og form. Her er det mange han kan drible. Dribl i vei, Huse! Kjør på!
Tren på langskudd

Henrik8

Idiotspørsmål: Hvilken tv-kanal går kampen på?
Kjør over pakket 09`



Henrik8

Hm, da har de ikke oppdatert nettsidene sine. Får opp Tore På Sporet, og Glimt av Norge i tv-guiden. Dritkanal. Men så lenge de sender får det være.
Kjør over pakket 09`

Kvitnes

Quote from: Gulløl on September 25, 2012, 22:53:50 PM
Bataljonen er tom for billetter det vet vi.

Men noen som har peiling på om Brann butikkene er tom for billetter ? Det har kommet null informasjon i det siste.

En nødløsning er Hødd sin restbeholdning på 100 billetter, det var liten interesse for billettene da de skulle selge ut resten i går, etterspørselen virker mettet, godt mulig det er billetter igjen på kampdag. Kanskje det er mulig å ringe og reservere, skader ikke å prøve.
http://fotball.aftenposten.no/nm/article251707.ece

Sikkert mulig å få kjøpt hos noen utenforbi Høddvoll også om en kommer i god tid før kampstart. Verktøy: Et hvitt ark + en dusj. Det ble sagt når de startet salget der oppe at folk hamstret ti og ti billetter, så det er nok et overskuddlager hos enkelte.



Har fortsatt to billetter (sitteplasser på ekstratribune) til salgs.
(Utfra oversikten til hødd ser det nesten ut som om det er bedre utsikt fra denne tribunen enn fra bortetribunen).

Utmedsnolken

Quote from: Kvitnes on September 26, 2012, 08:49:34 AM
Quote from: Gulløl on September 25, 2012, 22:53:50 PM
Bataljonen er tom for billetter det vet vi.

Men noen som har peiling på om Brann butikkene er tom for billetter ? Det har kommet null informasjon i det siste.

En nødløsning er Hødd sin restbeholdning på 100 billetter, det var liten interesse for billettene da de skulle selge ut resten i går, etterspørselen virker mettet, godt mulig det er billetter igjen på kampdag. Kanskje det er mulig å ringe og reservere, skader ikke å prøve.
http://fotball.aftenposten.no/nm/article251707.ece

Sikkert mulig å få kjøpt hos noen utenforbi Høddvoll også om en kommer i god tid før kampstart. Verktøy: Et hvitt ark + en dusj. Det ble sagt når de startet salget der oppe at folk hamstret ti og ti billetter, så det er nok et overskuddlager hos enkelte.



Har fortsatt to billetter (sitteplasser på ekstratribune) til salgs.
(Utfra oversikten til hødd ser det nesten ut som om det er bedre utsikt fra denne tribunen enn fra bortetribunen).


kan du linke til oversikten? fant den ikke på siden deres
"og der snubler Sæternes igjen"

Kvitnes

September 26, 2012, 09:48:01 AM #435 Last Edit: September 26, 2012, 09:49:57 AM by Kvitnes
Quote from: Utmedsnolken on September 26, 2012, 09:25:54 AM
Quote from: Kvitnes on September 26, 2012, 08:49:34 AM
Quote from: Gulløl on September 25, 2012, 22:53:50 PM

.
Har fortsatt to billetter (sitteplasser på ekstratribune) til salgs.
(Utfra oversikten til hødd ser det nesten ut som om det er bedre utsikt fra denne tribunen enn fra bortetribunen).


kan du linke til oversikten? fant den ikke på siden deres




Var visst i lokalavisen (papirutg.) jeg så den. Men det ser ut som om bortetribunen er plassert på skrå bak ene målet.

Gulløl

September 26, 2012, 10:23:27 AM #436 Last Edit: September 26, 2012, 10:26:29 AM by Gulløl
Bortetribunen er ikke plassert rett bak mål men litt inn i svingen som en ser på slutten av denne videoen, fra 12:45. (Videoføleren kan dras om en ikke vil se alt).
http://www.hodd.no/news/article/11lxdn3tai6701mpcx64vaal8m/title/tv-magasinet-for-hodd-brann
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Quote from: Gulløl on September 26, 2012, 10:23:27 AM
Bortetribunen er ikke plassert rett bak mål men litt inn i svingen som en ser på slutten av denne videoen, fra 12:45. (Videoføleren kan dras om en ikke vil se alt).
http://www.hodd.no/news/article/11lxdn3tai6701mpcx64vaal8m/title/tv-magasinet-for-hodd-brann


Magi!

Ikke helt optimal plassering det der nei
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Aldri har vel så mange kjørt så langt for å se så lite. Men det er vel ikke annet å vente når vi drar til Sunnmøre der folk er kjent for å kare til seg alle godene selv...
Rød makt på Hansa

DanielH

Hei. Min far kan desverre ikke gå på kampen, så jeg har en billett til overs.
Noen som er interessert?

Markmus

Quote from: Gulløl on September 26, 2012, 10:23:27 AM
Bortetribunen er ikke plassert rett bak mål men litt inn i svingen som en ser på slutten av denne videoen, fra 12:45. (Videoføleren kan dras om en ikke vil se alt).
http://www.hodd.no/news/article/11lxdn3tai6701mpcx64vaal8m/title/tv-magasinet-for-hodd-brann


Den har de plassert der med vilje. Ikke pokker om det var problematisk å plassere den rett bak mål slik de har gjort med en provisorisk tribune på andre enden.

At de får lov.
Ka du ve?

VVB

Var borte på stadion i dag formiddag, og de kunne melde om 13 bill. igjen til kampen. En ledig bussbillett.


krøvel vellevold

Quote from: Markmus on September 26, 2012, 12:00:08 PM
Quote from: Gulløl on September 26, 2012, 10:23:27 AM
Bortetribunen er ikke plassert rett bak mål men litt inn i svingen som en ser på slutten av denne videoen, fra 12:45. (Videoføleren kan dras om en ikke vil se alt).
http://www.hodd.no/news/article/11lxdn3tai6701mpcx64vaal8m/title/tv-magasinet-for-hodd-brann


Den har de plassert der med vilje. Ikke pokker om det var problematisk å plassere den rett bak mål slik de har gjort med en provisorisk tribune på andre enden.

At de får lov.


Ja jeg har sett slike provisoriske tribuner oppå løpebanedekket før. Men for hva vi vet kan jo denne stillasløsningen som Hødd bruker involvere bruk av bolter som må hamres ned i jorden. Eller det kan være andre praktiske grunner. Tviler på at lille Hødd prøver å lage mest mulig faenskap for Brann-fansen, og at de derfor har plassert den langt unna for å være ekle.  
Legg ned hele klubben!

Nixon

Troppen mot Hødd blir identisk som den mot Rosenborg.

Jørgen Mohus
Birkir Már Sævarsson
Simen Wangberg
Hassan El Fakiri
Fredrik Haugen
Kim Ojo
Erik Mjelde
Bentley
Erik Huseklepp
Fredrik Nordkvelle
Markus Jonsson
Kristoffer Larsen
Zsolt Korcsmár
Tomasz Sokolowski
Piotr Leciejewski
Erdin Demir
Bård Finne
Kristoffer Barmen
Rød makt på Hansa

Gulløl

Nå har det vært taust om restbilletter i 16 dager, om mange har sikkert trodd at Brann ikke hadde flere billetter igjen. Nå i dag et døgn før kampstart kommer Algerøy på banen og sier at det er 49 billetter igjen. Lovlig sent når folk skal ta seg fri fra arbeid og planlegge reisen. Nå blir de neppe utsolgt for bortebilletter. Det er bare for Brann supportere på Sunnmøre og omegn å komme seg til Høddevoll og kjøpe i det mobile utsalget, tror ikke de skal være bekymret for å ikke få billett.

http://www.brann.no/news/article/abcgouxn9j1o1nvjmbgppdobf/title/49-billetter-til-hodd-kampen

Dersom det er billetter igjen når Brannbutikkene stenger i ettermiddag, blir disse tatt med til Ulsteinvik der de selges i Brannbutikkens mobile utsalg på Høddvoll. Disse adgangstegnene er på bortefeltet og vil ikke bli solgt til Hødd-supportere, påpeker Algerøy.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6255788.ece
Stoler på at Gud ordner biffen, og gidder ikke løpe selv og gi 120 % ? :P Ikke bra at han allerede nå fokuserer på en cupfinale. Det blir utrolig tøft å nedkjempe et veldig hardarbeidende Hødd lag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Sitat fra Algerøy:

Quote- Det er 49 ledige billetter til salgs i Brannbutikken på Stadion og i butikken vår i Strandgaten 18. De koster 200 kroner stykket, forteller Dag Frode Algerøy, leder for privatmarkedet i Brann.

Det er også noen få plasser på bussene igjen. Bussene går tur-retur på kampdag og koster 350 kroner inkludert kampbillett.


Kanskje man burde gitt flere billetter/busser til Bataljonen neste gang? Folk har gått rundt i den tro at alt er utsolgt, siden bussene og billettene til Bataljonen røk ut rimelig raskt. Brann på sin side har ikke promotert dette i det hele tatt (før nå når det gjentår 24 timer til avspark!)

VVB

September 26, 2012, 13:52:09 PM #448 Last Edit: September 26, 2012, 17:40:26 PM by VVB
Laget i følge BT sin Brann app(4-3-3): Piotr- Sæv- Zsolt- Jonsson- Demir- Mjelde- Hassan- Nordkvelle- Huseklepp- Ojo- Bentley

http://fotball.bt.no/nm/article251854.ece

Utmedsnolken

Quote from: Northside on September 26, 2012, 13:35:06 PM
Sitat fra Algerøy:

Quote- Det er 49 ledige billetter til salgs i Brannbutikken på Stadion og i butikken vår i Strandgaten 18. De koster 200 kroner stykket, forteller Dag Frode Algerøy, leder for privatmarkedet i Brann.

Det er også noen få plasser på bussene igjen. Bussene går tur-retur på kampdag og koster 350 kroner inkludert kampbillett.


Kanskje man burde gitt flere billetter/busser til Bataljonen neste gang? Folk har gått rundt i den tro at alt er utsolgt, siden bussene og billettene til Bataljonen røk ut rimelig raskt. Brann på sin side har ikke promotert dette i det hele tatt (før nå når det gjentår 24 timer til avspark!)


Promotering har ingen effekt på salg

- hilsen BI
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up