• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hødd - Brann Semifinalen NM 2012

Started by Xminator, August 20, 2012, 11:21:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stig

Avreise fra fotballpuben.

Det viktigste er selvsagt å rekke kampen, så vi kan godt vurdere igjen pga alt dette veiarbeidet. Var nytt for meg. Samtidig så må vi også ta hensyn til at alle ikke bor i sentrum. Man skal kunne ha sjans til å komme seg på bussen også.
Nettsideansvarlig

1908

Er det ikke en fordel at bussene går fra Bygarasjen?? Er jo som regel der de fleste ankommer/parkerer..

Nixon

De må holde på puben. Regner med at det vil bli mulighet for noen øl der før avreise. Noe annet vil være en skandale!
Rød makt på Hansa

branngirl85

Quote from: Nixon on September 15, 2012, 19:01:34 PM
De må holde på puben. Regner med at det vil bli mulighet for noen øl der før avreise. Noe annet vil være en skandale!


Det blir ikke øl på puben før avreise, det er jo oppmøte 0630 :) Og puben åpner ikke før 0900 (tror jeg)

1908

Quote from: branngirl85 on September 15, 2012, 19:12:00 PM
Quote from: Nixon on September 15, 2012, 19:01:34 PM
De må holde på puben. Regner med at det vil bli mulighet for noen øl der før avreise. Noe annet vil være en skandale!


Det blir ikke øl på puben før avreise, det er jo oppmøte 0630 :) Og puben åpner ikke før 0900 (tror jeg)


Tror ikke han helt mente det du :p

stig

Quote from: Nixon on September 15, 2012, 19:01:34 PM
De må holde på puben. Regner med at det vil bli mulighet for noen øl der før avreise. Noe annet vil være en skandale!


I det tøysete hjørnet i kveld,Nixon?

Vi får vel si avreise fra krysset Vestre Torggate-Håkonsgaten hvis det er mer spiselig;)
Nettsideansvarlig

Gulløl

Sikkert lurt Ã¥ konsentrere seg om stengetider om natten. Og deretter kile inn et lite nightspil før bussen gÃ¥r  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Beste er vel å konsentrere seg om en god natts søvn, for det bli en lang dag og forhåpentligvis mye morro. Dagtur har få stopp, og første blir på fergen.
Nettsideansvarlig

1908

Få gjøre som i 2004 da vi tok buss hjem fra cupfinalen.. Ta med mange tomme spyleveskekanner :P

tippetuppen

Quote from: 1908 on September 15, 2012, 21:27:16 PM
Få gjøre som i 2004 da vi tok buss hjem fra cupfinalen.. Ta med mange tomme spyleveskekanner :P


Bare man slipper å ha klovner som låser seg inne på dass nesten 1 times tid, og ikkje være buss nr ørten inn på bensinstasjon for å ete burger.. ellers ja, 2004 hem var god den :)
Ikkje minst reiselederen :P
E det så nøye då

1908

Har spurt noen yrkessjåfører som kjører strekkningen.. De nevner at det ikke er så mye ventetid oppover =)

Hansakongen

September 16, 2012, 22:51:19 PM #361 Last Edit: September 16, 2012, 22:53:32 PM by Hansakongen
Quote from: 1908 on September 16, 2012, 22:16:47 PM
Har spurt noen yrkessjåfører som kjører strekkningen.. De nevner at det ikke er så mye ventetid oppover =)


Om det ikke er mye ventetid oppover der ikke vet jeg. Men kan si det sånn det meste av langtransporten skjer på fra tidlig kveld/ nattes tid med mye mindre trafikk på veiene enn det er på dagtid med mye trafikk. Vegarbeid gjørs normalt sett på dagtid vist det ikke er kompliserte ting som skal fikses på veldig trafikkerte veistrekninger.

1908

Mulig det. Men veldig mye av transporten skjer på dagtid også.. Kun rutebiler osv som kjører natt.. =)

Juve

Quote from: Nixon on September 06, 2012, 07:20:58 AM
He he, det er tre uker til kamp. Tenk på noe annet og nyt livet!:)


...og nå er det bare litt over 1 uke igjen! :) Ennå ingen billetter mottatt!

patrickt

Jeg har billett, men får ikke dratt på det krasjer med utenlandsreise. Noen som er interessert i å kjøpe den?

Gulløl

Noen som har hørt hvor mange billetter Brann har igjen til semifinalen ?
Det var 110 billetter igjen for 8 dager siden. Brann burde gitt en ny oppdatering på restbeholdning så ikke folk tror det er utsolgt.

Ser at Bataljonen i sin nettbutikk fremdeles har 10-19 billetter igjen til medlemmer.
   
Hødd legger ut ytterligere 150 billetter neste tirsdag to dager før kamp:
http://www.hodd.no/news/article/1qfi9532pk2ta15rjlbc70wpwg/title/hodd-brann-150-billettar-leggast-ut-for-apent-salg

Er det noen som har fått billettene fra Bataljonen i posten ? Blir de sendt ut samlet i denne uken ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Juve

Quote from: Gulløl on September 18, 2012, 19:06:46 PM
Noen som har hørt hvor mange billetter Brann har igjen til semifinalen ?
Det var 110 billetter igjen for 8 dager siden. Brann burde gitt en ny oppdatering på restbeholdning så ikke folk tror det er utsolgt.

Ser at Bataljonen i sin nettbutikk fremdeles har 10-19 billetter igjen til medlemmer.
   
Hødd legger ut ytterligere 150 billetter neste tirsdag to dager før kamp:
http://www.hodd.no/news/article/1qfi9532pk2ta15rjlbc70wpwg/title/hodd-brann-150-billettar-leggast-ut-for-apent-salg

Er det noen som har fått billettene fra Bataljonen i posten ? Blir de sendt ut samlet i denne uken ?


Ikke fått noen billetter ennå! De burde kanskje informert når tid dem blir sendt ut...

krøvel vellevold

Quote from: Juve on September 19, 2012, 05:11:58 AM
Quote from: Gulløl on September 18, 2012, 19:06:46 PM
Noen som har hørt hvor mange billetter Brann har igjen til semifinalen ?
Det var 110 billetter igjen for 8 dager siden. Brann burde gitt en ny oppdatering på restbeholdning så ikke folk tror det er utsolgt.

Ser at Bataljonen i sin nettbutikk fremdeles har 10-19 billetter igjen til medlemmer.
   
Hødd legger ut ytterligere 150 billetter neste tirsdag to dager før kamp:
http://www.hodd.no/news/article/1qfi9532pk2ta15rjlbc70wpwg/title/hodd-brann-150-billettar-leggast-ut-for-apent-salg

Er det noen som har fått billettene fra Bataljonen i posten ? Blir de sendt ut samlet i denne uken ?


Ikke fått noen billetter ennå! De burde kanskje informert når tid dem blir sendt ut...

Nå går det så treigt med utsendingen her, at jeg mistenker det er Branns (ikke Bataljonens) ansvar.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Hvis det er noen som ikke bor i Bergen som ikke får tak i billett, så har jeg to stk ståbilletter på Hødds tribune til overs. Bare ta kontakt (100kr stk)
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Blir sendt i dag. Noe kommunikasjonssvikt, men nå har ansvarlig fått billettene i hende.

Beklager manglende info. Det burde selvsagt vært lagt ut tidligere.

Forøvrig har vi flere billetter igjen hvis noen vil ha til Brann sin tribune.
Nettsideansvarlig

1908

Hva tribunedel har vi på Høddvoll?

Nixon

Var det ikke et splitter nytt stillas i svingen de ville tilby oss?
Rød makt på Hansa

hansastril

Grisekjipt å gå glipp av semien! Ha en god tur de som får reise og kjør over pakket!
Stolt og kry

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

pidi84

Quote from: Kararay on September 14, 2012, 02:27:34 AM
Quote from: pidi84 on September 09, 2012, 12:46:44 PM
Søkte litt på puber i Ulsteinvik, det beste jeg fant var Kaffebaren Ulsteinvik, men de hadde til gjengjeld Hansa Fatøl til 55kr. Sto ikke størrelsen, men antar 0.4 eller 0.5l. Det var jo en ganske så grei pris. Er åpen om torsdagen fra kl 11-17.


Hva med:
Den Gode Nabo, bar og restaurant. Ã¥pent fra      man - tor:   11:00-23:00
KaffiKari, Ã¥pent  11:00-18:00

Ja hørte om den Gode Nabo av en kamerat hin dagen, den skal visst være bra. God mat hadde de også sa han. Den dukket ikke opp da jeg søkte på google, derfor jeg ikke nevnte den i forrige innlegg.
Petter Fjeldstad

pidi84

Jeg har billett på Hødd sin tribunedel. Tror dere det er muligheter å forhandle seg inn på Brann sin tribune?
Petter Fjeldstad

Klaus_Brann

Sikkert ikke kjempevanskelig å snike seg bort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

September 21, 2012, 15:41:00 PM #377 Last Edit: September 21, 2012, 17:21:49 PM by Northside
Kamskje en ide å legge ut info på fremsiden om når bussene går og hvor de går fra. Ser det er umulig å finne ut av, med mindre man leser her inne.

stig

Det er nok en idè ja. Skal ikke se helt bort i fra det kommer også, og gjerne i god tid før bussene går om seks dager.
Nettsideansvarlig

VVB

Noen som vet om det fortsatt er ledige billeter til kampen? Og om det er ledig på bussen til Brann? Evt. bataljonen sin buss nr 2?

stig

Buss nr 2 er full. Billetter kan kjøpes i nettbutikken.

Mulig Brann har plass på sin buss
Nettsideansvarlig

Gulløl

September 22, 2012, 20:25:02 PM #381 Last Edit: September 22, 2012, 20:44:13 PM by Gulløl
- Brann fikk tilbud om 650 billetter, og etter det jeg har forstått er disse stort sett utsolgt, forteller Rønnestad, som gleder seg stort til folkefest og semifinale på Høddvoll.

http://www.smp.no/fotball/article510549.ece

Dette stod i Sunnmørsposten i går formiddag. Ikke sikkert det blir mulighet for etternølerne å sikre seg billett i neste uke. Men en kan løpe i Brann butikkene mandags morgen og gjøre et forsøk, kanskje en er heldig. Helt i null er de nok ikke, da hadde de nok opplyst om det. Det er vel en mulighet å kjøpe i Brann butikken på Stadion i morgen også før RBK kampen går jeg ut fra, så kanskje restbeholdningen da forsvinner. Brann har ikke gitt noe oppdatering på restbeholdning siden 10 september, så hadde ikke skadet om de gav lyd fra seg.

Ser i Bataljonens nettbutikk at deres beholdning er blitt utsolgt i dag, så den muligheten er borte.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=924

Vi har vært i dialog med vegvesenet og skal ha beregnet nok tid.

Kan dere dele status for veiarbeid til oss som skal kjøre oppover på torsdag? Hvilken vei skal f.eks. bussene kjøre?
Rød makt på Hansa

1908

Det er vell kun vegarbeid mellom Lavik-Vadheim og rundt Lote fergekai.. Men det er ikke noe større prosjekt med lang ventetid..

branngirl85

Quote from: Nixon on September 23, 2012, 10:39:10 AM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=924

Vi har vært i dialog med vegvesenet og skal ha beregnet nok tid.

Kan dere dele status for veiarbeid til oss som skal kjøre oppover på torsdag? Hvilken vei skal f.eks. bussene kjøre?


1908

Bogstunnelen - Vadheim er det som regel sprenging som gjør at de stenger litt.. Men vi er såpass tidlig der at vi kommer før de setter igang med noe sånt :)

Torvund, In - Teigen er det skjelden stengt lengre.. Isåfall er det korte perioder :)

stig

Quote from: Nixon on September 23, 2012, 10:39:10 AM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=924

Vi har vært i dialog med vegvesenet og skal ha beregnet nok tid.

Kan dere dele status for veiarbeid til oss som skal kjøre oppover på torsdag? Hvilken vei skal f.eks. bussene kjøre?

Nettsideansvarlig

Nixon

Takk! Da blir det nok to ferger opp og en tilbake for oss også.
Rød makt på Hansa


Nixon

Ikke for å helle malurt i begeret, men sist vi slo bartepakket før en viktig cupkamp gikk det ikke så bra...
Rød makt på Hansa

stig

Heldigvis vant vi ikke 3-6 denne gangen. Dette må bli bra.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 23, 2012, 21:18:30 PM
Ikke for å helle malurt i begeret, men sist vi slo bartepakket før en viktig cupkamp gikk det ikke så bra...


Fra Sunnmøre var de og...
Legg ned hele klubben!


Utmedsnolken

begynt å dukke opp nedbør på langtidsvarselet. Bare å pakke varme og vanntette klær
"og der snubler Sæternes igjen"

Hatleking

Huseklepp har vel aldri vore så god mot lag av dette nivået? Kan heller tenkje meg at Larsen - som herjar i 2. divisjon - vil like seg meir.

Spelaren

GÃ¥ av.

osoerli

har tru på dette laget:
              Piotr
Sæv  Jonsson  Korc  Demir
         Soko   Kvelle
Larsen   Haugen   Bentley
              Ojo

Innhopp av Finne, Huse, Barmen
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Nå må både Fakiri og Mjelde sone for gule kort til helgen igjen mot Godset, så minst en av de vil garantert starte på torsdag.

Tipper:

Sæv - Wangberg - Korc - Demir
Mjelde - Fakiri
Larsen - Haugen - Bentley
Ojo
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Ricky


Nixon

Er spent på om Soko få spilletid. Han var jo først i oppvarming i går, så de fleste trodde vel at han skulle komme inn etter pause eller i alle fall få en bra langt innhopp. Spesielt siden vi slet litt på midten. Men spørsmålet er kanskje om en regntung Høddvoll er så bra for han nå som han nettopp er kommet tilbake etter skade.
Rød makt på Hansa

Go Up