• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hødd - Brann Semifinalen NM 2012

Started by Xminator, August 20, 2012, 11:21:48 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

September 04, 2012, 20:09:40 PM #301 Last Edit: September 04, 2012, 20:14:22 PM by Gulløl
BA tar tak i saken. Jeg håper Algerøy kommer på banen i morgen å beklager, og legger seg fullstendig flat.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6220597.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Bruiser

Surt for oss trufaste Brann-møringar som bur i M&R og som ikkje får kjøpt billett. Heimebillettar er jo utselgt for lengst. Eg håper uansett at turen opp hit for bergenserane blir langt triveligare enn for lokalbefolkninga.

PS: Eg håper i det lengste at noken har kjøpt ein billett for mange.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Det var lenge siden...

http://www.bataljonen.no/?=26&news=912

Men håpet er ikke ute for dere i provinsen. Det kommer flere billetter fra Bataljonen på nettet.
Rød makt på Hansa

Bruiser

Fra Bataljonen? Dvs det informeres om salg her først og fremst?

Er ikkje medlem i BB om det speler noka rolle.

Og ja, det har blitt ei stund sia sist!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Klaus_Brann

Quote from: SteinA on September 04, 2012, 12:16:20 PM
QuoteBataljonen selger sin kvote direkte til sine medlemmer.


Det var denne setningen Dag Frode refererte til i butikken, som står på Brann.no, men hvordan i heite huleste skal folk skjønne at det betyr at folk med p-kort på Hansa IKKE får lov til å kjøpe Brann sine billetter? De snakker i koder og tror at hele verden er på samme bølgelengde med de....


Det var vel ikke vanskelig å forstå.
At de har forskjellig policy derimot er merkelig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Bruiser on September 04, 2012, 20:19:20 PM
Surt for oss trufaste Brann-møringar som bur i M&R og som ikkje får kjøpt billett. Heimebillettar er jo utselgt for lengst. Eg håper uansett at turen opp hit for bergenserane blir langt triveligare enn for lokalbefolkninga.

PS: Eg håper i det lengste at noken har kjøpt ein billett for mange.


Hvis du ikke får tak i billett går det jo sikkert fin å stå utafor stadion. Det er vel ikke kjempehøye tribuner som sperrer utsikten;) Selv om det ikke er det samme selvsagt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on September 04, 2012, 21:45:00 PM
Quote from: SteinA on September 04, 2012, 12:16:20 PM
QuoteBataljonen selger sin kvote direkte til sine medlemmer.


Det var denne setningen Dag Frode refererte til i butikken, som står på Brann.no, men hvordan i heite huleste skal folk skjønne at det betyr at folk med p-kort på Hansa IKKE får lov til å kjøpe Brann sine billetter? De snakker i koder og tror at hele verden er på samme bølgelengde med de....


Det var vel ikke vanskelig å forstå.
At de har forskjellig policy derimot er merkelig.


Dette sier Dag Frode nå:

Nå skriver han medlemmer/partoutkortinnehavere. Den skråstreken har ikke vært formidlet tidligere, og det utgjør en stor forskjell. Så ja, det var vanskelig å forstå.
Rød makt på Hansa

Northside

Er vel vanlig at Bataljonen/supportergrupper får en bunke billetter til sine medlemmer og turer. Men det er ikke vanlig at medlemmer av Bataljonen blir nektet billett på Brann sitt salg.

Dette visste selvsagt ikke styret i Brann. Da hadde Stig aldri stått i køen utenfor stadion.

Nixon

Forøvrig. Og ikke at jeg skal oppfordre til ulovligheter... Men disse billettene er bare en enkel papirlapp. Så en scanner og en printer kan sikkert gjøre underverker. Jeg bare nevner det...:)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Her er alt jeg kan se som står om Bataljonens billetter på brann.no sin sak om billettsalget:

"Bataljonen selger sin kvote direkte til sine medlemmer"

Står ikke en dritt om at medlemmer med p-kort på bataljonsfeltene også må kjøpe billetter gjennom Bataljonen. Og uansett er det jo håpløst når bataljonsmedlemmer med p-kort andre steder på Stadion får kjøpe gjennom sitt p-kort.
Legg ned hele klubben!

Northside

Ble samarbeidspartnere/investorer med partoutkort nektet i køen?

Nixon

Quote from: Northside on September 05, 2012, 10:37:24 AM
Ble samarbeidspartnere/investorer med partoutkort nektet i køen?


Det skulle tatt seg ut!:) Nei, de fikk vel kjøpt i likhet med alle Bataljonsmedlemmene som har "vanlige" partoutkort. Tror kanskje Bataljone skal insistere på å få like partoutkort som alle andre. Saken i går viser at det er dumt å skille seg ut...

Ellers var jeg innom Brannbutikken nå nettopp i et ærend. Jeg spurte om de var utsolgt, og det var de ikke. Så det kan bli godt med billetter når salget åpner for alle på lørdag. Men fyren bak disken sa også at Bataljonen var utsolgt. Det rimer ikke helt med infoen som står her på siden. Så kanskje Bataljonen skulle vært litt tydeligere og ikke gjemme infoen nederst i en fellessak? Dumt å brenne inne med billetter fordi folk får feil informasjon.
Rød makt på Hansa

Angeln

Quote from: Nixon on September 05, 2012, 10:53:57 AM
Quote from: Northside on September 05, 2012, 10:37:24 AM

...
Ellers var jeg innom Brannbutikken nå nettopp i et ærend. Jeg spurte om de var utsolgt, og det var de ikke. Så det kan bli godt med billetter når salget åpner for alle på lørdag. Men fyren bak disken sa også at Bataljonen var utsolgt. Det rimer ikke helt med infoen som står her på siden. Så kanskje Bataljonen skulle vært litt tydeligere og ikke gjemme infoen nederst i en fellessak? Dumt å brenne inne med billetter fordi folk får feil informasjon.


Var innom i formiddag og kjøpte billett 481 - 483, så det er vel rundt 150 stykker igjen.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Ydmykhet er vel ikke en av Brann sine verdier?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian


Gulløl

September 05, 2012, 13:29:54 PM #317 Last Edit: September 05, 2012, 13:36:36 PM by Gulløl
Quote from: Bruiser on September 04, 2012, 20:19:20 PM
Surt for oss trufaste Brann-møringar som bur i M&R og som ikkje får kjøpt billett. Heimebillettar er jo utselgt for lengst. Eg håper uansett at turen opp hit for bergenserane blir langt triveligare enn for lokalbefolkninga.

PS: Eg håper i det lengste at noken har kjøpt ein billett for mange.


Du har fremdeles mulighet til å kjøpe billett på Møre om du er rask, de er ikke utsolgt(se link).
http://fotball.bt.no/nm/article249597.ece
Ellers leste jeg tidligere i et kommentatorfelt at når salget startet der oppe var det flere som hamstret 10 billetter hver. Så det er nok muligheter å få kjøpt utenfor Høddvoll før kampen, sikkert noen som har billetter til overs. Verktøy, et hvit ark og en tusj.
En tredje mulighet å spandere 200 kr på å melde seg raskt inn i Bataljonen og bestille billett over nettet når restbeholdningen blir lagt ut.
En fjerde mulighet er å få betjente i Bergen til å kjøpe for seg lørdags morgen. Så med fire muligheter får vel alle billett som anstrenger seg litt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Nixon on September 05, 2012, 07:24:37 AM
Forøvrig. Og ikke at jeg skal oppfordre til ulovligheter... Men disse billettene er bare en enkel papirlapp. Så en scanner og en printer kan sikkert gjøre underverker. Jeg bare nevner det...:)


Er de så amatørmessige at de ikke har fått trykt opp skikkelige billetter. Jaja kanskje 6200 blir 7200 og at vi står så trangt at vi holder varmen  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Seeteufel

Hei,

Det stemmer nok at vi i Bataljonens styre ikke helt kjenner oss igjen i informasjonen som kommer frem  i BA-artikkelen.
Som Northside skriver ovenfor hadde vel neppe flere i styret isåfall stått i den samme køen for å sikre seg en tur med "den rolige bussen".
Imidlertid har vi ikke behov for å lage noe mer mediestøy ut av dette - det tjener kun media på. Istedet tar vi noen runder på dette internt med Brann.

Forøvrig har Bataljonen noen billetter igjen, både til en ekstra buss og noen enkeltbilletter.
Antall og salg av disse vil det komme snarlig info om på forsiden av Bataljonen.no og på Facebook.

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

Nixon

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=913

Flere kampbilletter blir lagt ut fredag klokken 18.00. Men to busser høres bra ut. Dette kan bli en stor folkefest. Eller selvsagt. En solid nedtur og en trist kolonne hjem...;)
Rød makt på Hansa

Juve

...og når tid havner denne kampbilletten i posten? Venter i spenning hver dag, men ennå ikke mottatt noe!

Nixon

He he, det er tre uker til kamp. Tenk på noe annet og nyt livet!:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Og om alt skulle skjære seg så kan man se kampen på TV. I HD. Uten storm i kastene og horisontale sluddbyger med salt smak.

Northside

Kan se finalen på gratis-TV i tillegg. Da slipper man tur til Oslo vinterstid, stress med hotell og transport + 2 timers gåtur til Ullevaal.

Eventult kan man gå på kampene og få noen artige opplevelser (positive og negative).

stig

Quote from: Juve on September 06, 2012, 06:46:39 AM
...og når tid havner denne kampbilletten i posten? Venter i spenning hver dag, men ennå ikke mottatt noe!



Må nok smøre deg med mer tålmodighet. Vi henter de hos Brann denne uken, og jeg regner med vi starter utsending i neste uke. Vi kunne selvsagt ventet med å starte salget til vi hadde billettene i hånden, men vi følte det beste var å komme  igang når vi visste antallet.
Nettsideansvarlig

psv-hasund

Hvor får vi tak i de siste bussbillettene?

brann89

Til Bergen i helge og forhåpentligvis skaffet meg billetter til Hødd kampen :) Blir en tung morgen
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

stig

Quote from: psv-hasund on September 06, 2012, 21:19:37 PM
Hvor får vi tak i de siste bussbillettene?


Vi må få diskutert hvordan vi skal legge de ut. Jeg tror ikke nettbutikken blir riktig sted å legge ut 10-15 billetter. Da må vi evt. gå tilbake til den  gamle løsningen med mailpåmelding slik at vi kan bekrefte/avkrefte etter tidspunkt.
Nettsideansvarlig

Nixon

http://www.brann.no/latest-news/article/1d0gwamjhhkth1ipyvpootn79z/title/lordag-kan-alle-kjope-semi-billett

Info fra Brann om billettsalget på lørdag. Det er 150 billetter igjen, noe som vil si at nesten hele partoutkortkvoten er solgt.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Fremdeles har Bataljonen mer en 20 billetter igjen på nettsalget sitt. En grei mulighet for alle de som ikke bor i nærheten av Bergen og vil kjøpe på nett. Er en ikke medlem koster det bare 200 kr å melde seg inn.

http://www.mamut.net/brannbataljonen/shop/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908


DanielH


stig

Nettsideansvarlig

stig

Nettsideansvarlig

pidi84

Søkte litt på puber i Ulsteinvik, det beste jeg fant var Kaffebaren Ulsteinvik, men de hadde til gjengjeld Hansa Fatøl til 55kr. Sto ikke størrelsen, men antar 0.4 eller 0.5l. Det var jo en ganske så grei pris. Er åpen om torsdagen fra kl 11-17.
Petter Fjeldstad


Nixon

http://www.brann.no/news/article/12225cjz2xfl14gzonqnd6ieh/title/110-billetter-igjen-til-semien

110 billetter igjen. Blir det utsolgt? Kanskje hvis Brannsupportere nord for Sognefjorden hiver seg rundt, hvis ikke tviler jeg litt.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on September 10, 2012, 10:59:10 AM
http://www.brann.no/news/article/12225cjz2xfl14gzonqnd6ieh/title/110-billetter-igjen-til-semien

110 billetter igjen. Blir det utsolgt? Kanskje hvis Brannsupportere nord for Sognefjorden hiver seg rundt, hvis ikke tviler jeg litt.


må jo gi de en mulighet til å kjøpe først da. Ingen reiser inn til Bergen kun for å kjøpe billetter
"og der snubler Sæternes igjen"

Bruiser

September 13, 2012, 17:18:52 PM #339 Last Edit: September 13, 2012, 17:21:39 PM by Bruiser
Fleire gode forslag. Da er medlemskap i BB bestilt. Får berre vente på det i posten. Håper det kjem tidssnok for vi er 2 som skal utover på kamp.

Eg var så klok eg valgte posten som leveringsform til bestillinga.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

brann89

Skulle til Bergen for å besøke noen slektninger, så da Brann annonserte på sine sider at Brann butikken i byn solgte billetter til vanlige folk, så vart det en super annledning. Vurderte å kjøpe via medlemskap, men der fikk man berre 1 billett kva medlemskap.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Gulløl

September 13, 2012, 21:08:32 PM #341 Last Edit: September 13, 2012, 21:10:37 PM by Gulløl
14 dager igjen til semifinalen. Bataljonen har minst 10 billetter igjen(maks 19) som kan bestilles på nettet ser jeg på Bataljonens billettside.  En siste mulighet for medlemmer som ikke kan reise til Bergen for å kjøpe i Brann butikkene.

Brann selv hadde for 3 dager siden 110 billetter igjen. Fordelt over 17 salgsdager utgjør det et salg på 6-7 billetter pr. dag for å bli utsolgt. Normalt bør denne vesle restbeholdning av bortekvoten bli utsolgt.

Brann hadde 50 buss seter igjen på sine busser for 3 dager siden. Var det slik at Bataljonen også hadde noen buss seter igjen eller er de utsolgt nå ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kararay

Quote from: pidi84 on September 09, 2012, 12:46:44 PM
Søkte litt på puber i Ulsteinvik, det beste jeg fant var Kaffebaren Ulsteinvik, men de hadde til gjengjeld Hansa Fatøl til 55kr. Sto ikke størrelsen, men antar 0.4 eller 0.5l. Det var jo en ganske så grei pris. Er åpen om torsdagen fra kl 11-17.


Hva med:
Den Gode Nabo, bar og restaurant. åpent fra      man - tor:   11:00-23:00
KaffiKari, åpent  11:00-18:00
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Oldefar

ifølge beskjente i Ulsteinvik er Den Gode Nabo den beste plassen og være på for oss før kamp!

1908

Ble det avgjort noe avreisetid på onsdag? =)

stig

Oppmøtetid blir 06:30. Reiser med engang vi er klare
Nettsideansvarlig

Xminator

For de som skal kjøre oppover så er det viktig å være oppmerksom på en del veiarbeid.

Før fergen på Oppedal er det arbeid som kan føre til 30 minutter ventetid.
Rett etter fergen på Lavik er det arbeid med ny vei og tunnel, og mulig 30 minutter ventetid.
Det jobbes også med den "nye" tunnelen før Vadheim omkjøring utenfor tunnelen.
Tror de jobber med noen utvidinger fra tunnelen til Vadheim også, 30 minutter ventetid.

For de som så for seg å spare ferjen Anda-Lote, så er det nok en glemmesak, det er veiarbeid mellom Byrkjelo-Stryn og omkjøring på E39. Så planlegg å måtte ta ferje der. Det skal fortsatt være like raskt å kjøre fra Nordfjordeid->Grodås->Kvisvegen->Volda som å kjøre "gamle" E39 og ta ferje til Volda.

Det meste av veiarbeid stopper etter 18:00, veien Byrkjelo-Stryn er også åpen etter 18:00, unntaket er 30 minutt ventetid grunnet sprengingsarbeid frem til 02:00 hverdager.

Så beregn ekstra tid, og husk at man klarer seg med en ferge på veien hjem etter å ha tapt mot Hødd!

Og en ting til, ikke mist lappen i 60-sonene på E39. UP kommer garantert til å slå rot der den torsdagen.

Hansakongen

Hvor er det disse bussene har avgang fra ? Bystasjonen, Fotballpuben?

branngirl85

Ankomsttid mellom 13-1400, med tanke på alt vegarbeidet som er langs veien fra Bergen til Ulsteinvik.. Er det ikke bedre å starte litt tidlegere, så er vi sikker på at vi når kampen? Er ikke mange dagene siden noen brukte 6 tima fra Førde til Bergen pga vegarbeidet....

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up