• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd Grenland - Brann 24.08.2012 kl 19.00 (runde 20)

Started by vebo, August 20, 2012, 08:36:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Romarius

Sikkert hands, men vi får som fortjent.  
Ja ja, det får jo ikke konsekvenser for spillerne, vi stiller selvsagt med samme lag også neste kamp.

GKH


Spelaren

Uten handsen hadde Fakiri fått rødt og Odd straffe sannsynlegvis.
Gå av.

Brann_ruler

Skylder Skars på skader kan ha rulles i tjære og fjær og få oppsigelsen stemplet i pannen. Våre motstandere har flere skader og en betydelig dårligere stall.

Det er skandaledårlig. Konsekvenser for spillere og trenere burde vært åpenbart.

Belfort

Jepp, viktig at vi tar fakiri ut sånn at han ikke pådrar seg sitt andre gule kort og må stå over mot Molde

Gepard

Fy faen skars der inrömmet du generaltabben, lever oppsigelse etter kampen er du snill.

osoerli

Me treng ny keeper.
Ein keeper som mosar alle tilbakespel langt framover har liten offensiv nytte.
Udjus sin kontrakt går vel ut etter sesongen?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gepard

Eeeh, piotr er tidenes beste brannkeeper, sä nei vi trenger ikke ny keeper.. Ny trener derimot...

vekkreist

Ny keeper?! Håper det er ironi. Kun Piotr som får godkjent i denne kampen etter min mening, hadde ikke det vært for han hadde vi allerede ligget under med flere mål...!

vekkreist

Og DER ser vi igjen hvorfor vi overhodet ikke trenger ny keeper!!!!!!! Tippeligaens beste

Belfort

Herregud vi har en fantastisk keeper. Dette kunne vært katastrofalt

Huff

Piotr strålende i dag. Resten litt dårligere...

Brann_ruler

Vi blir latterliggjort av B-laget til Odd. Utenom Pjotr er hele laget pisse dårlig. Det er flaut.

Gepard

Fy faen Piotr, slipp nä inn de jävla mälene slik at Skarsfjord fär noen kritiske spörsmül, du redder räven pä den elendige fyren slik du spiller nä

brann89

Ny keeper trenger vi iallefall ikkje, desidert Brann/Kampens beste spiller idag.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Men seriøst! Hva faen har Barmen gjort for å havne helt i kulden? Det er jo latterlig

Brann_ruler

Noen som kan huske om vi har hatt en eneste avslutning på mål?

catometeret

Snart kommer Skars til å snakke om en "jevnspilt kamp" som ikke gikk vår vei...

brann89

Quote from: krakra on August 24, 2012, 19:35:55 PM
Men seriøst! Hva faen har Barmen gjort for å havne helt i kulden? Det er jo latterlig


Sikkert feile han gjorde mot Vif, han skal vist bli straffet mye hardere enn resten av laget
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

vekkreist

Tror nok denne kampen kom for tett på ....vi har dessverre ikke større bredde i laget. Et par skader så er vi ute på blåbær tur.....

Eneste positive etter idag er at vi får håpe Hødd undervurderer oss......hehehhee. De må jo være favoritter nå ;)


Brann_ruler

Quote from: vekkreist on August 24, 2012, 19:39:27 PM
Tror nok denne kampen kom for tett på ....vi har dessverre ikke større bredde i laget. Et par skader så er vi ute på blåbær tur.....


Dette er ikke relevant tema. Odd har flere sentrale ute og solgt sin beste spiss. Det er innsats, ære og konsentrasjon som er totalt fraværende. Treneren har også lagt opp en kampplan som er pisse dårlig. Feil lag tatt ut. Uinteresserte spillere. Egentlig kunne man holdt på lenge å fortelle hvor jævla elendig dette er.

Belfort

Vi er i ferd med å tape mot et lag der jeg ikke har hørt om halvparten av spillerene.

Spelaren

Quote from: Gepard on August 24, 2012, 19:41:28 PM
Din idiot Mjelde.


x 2, men han stiller strengt tatt jevnt med resten av klovneshowet vårt.
Gå av.

GKH


osoerli

Mjelde har ingenting på banen å gjera iallefall
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


vekkreist

Vi har ikke engang gjort oss fortjent til 1 poeng idag.... Tapet fortjent.

Midtbanen må heve seg mange hakk nå fremover......

Og ja..enig med alle....hva skjer med Barmen????? Fakiri viste tydelig at han er ikke noe midtbane mann lenger....til nød en reserve back...


Skjerp deg Skarsfjord ....

Belfort

Mjelde og fakiri kan vi la være og ta med oss tilbake til bergen

Brann_ruler

Quote from: osoerli on August 24, 2012, 19:45:04 PM
Mjelde har ingenting på banen å gjera iallefall


TIl Mjeldes forsvar er det vel ingen utenom Pjotr som har noe å tilføre på banen. Muligens cupkampen mot fyllingen for noen år siden var nesten like dårlig...

Huff

Skars, din helvetes klovn. Dette var akkurat som forventet med det totalt talentløse uttaket ditt. Elendig.

Belfort

Du ødelegger klubben Skarsfjord. Kom deg til helvete ut av klubben


Gepard

Vär sä snill ä trekk deg Skarsfjord, dette er nok en kamp som beviser at du ikke er en trener som kan lede et topplag. Hver gang vi närmer oss noe som kan kalles toppplassering e.l da Failer du enormt. Du er en trener for nedrykkskjempende drittlag, som til tider kan levere overasskende bra prestasjoner. Men när regnskapet skal gjöres opp og man skal levere som et topplag, da driter du deg ut. Gang pä gang. Kom deg vekk fra Bergen

osoerli

2 drit drit dårlege lag og diverre ein drit dårleg dommar.
Dette er det dårlegaste eg nokon gong har sett trur eg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Klaus_Brann

Sutring på  at Mjelde (bombe) og Fakiri er så ræva i dag, men jeg kan virkelig ikke se at det ikke gjelder nesten resten av laget også. Ojo er bås, Huse er elendig osv. Vi skaper jo nesten ikke en dritt.
Piotr er banens beste og den eneste som får godkjent i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Spelaren

Haha, me blei ikkje rundspilt, ifølge Skarsfjord. Og det etter å ha erkjent ca 12-1 i sjanser.
Gå av.

tovatle

På tide at Mjelde forenes med søsteren sin i Arna Bjørnar!!

KEO

Takk for en uforglemmelig aften!
Er faen sikker på at junior laget vårt hadde vist bedre spill å innsats en dette!
At skarsfjord er talentløs er jo ikke noe nytt, men at våre spillere i rødt kan være så forbanna dårlig motivert til en kamp skremmer meg faktisk mye!
Nu kør vi!

vekkreist

Quote from: Spelaren on August 24, 2012, 19:52:45 PM
Haha, me blei ikkje rundspilt, ifølge Skarsfjord. Og det etter å ha erkjent ca 12-1 i sjanser.


Spørs om Piotr syns det samme..;)

vekkreist

Quote from: KEO on August 24, 2012, 19:54:42 PM
Takk for en uforglemmelig aften!
Er faen sikker på at junior laget vårt hadde vist bedre spill å innsats en dette!
At skarsfjord er talentløs er jo ikke noe nytt, men at våre spillere i rødt kan være så forbanna dårlig motivert til en kamp skremmer meg faktisk mye!


eivhelle

Dette var rett og slett dårlig selv om vi spiller mot 12 mann. Dommeren står vel i stil med Branns prestasjon så sånn sett fortjener vi vel ikke bedre.

Men fantastisk kamp av Pjotr som redder alt bortsett fra håndballmålet. Selv om Steinar Nilsen gjør sitt beste for å forsvare dommeren synes jeg at det burde være ganske åpenbart at spilleren brukte armen. Hvordan skal det ellers være mulig å få ballen i mål når du svever en halv meter over bakken og beina er langt unna ballen?

Ellers synes jeg Ojo blir snytt for en soleklar straffe når han blir overfalt på vei frem for å heade ballen i mål. Vi kunne faktisk utrolig nok ha vunnet denne kampen om dommeren hadde gjort jobben sin.

Ellers var det fryktelig dårlig coaching av Skarsfjord å vente med å bytte inn haugen til de siste 20 minuttene. Han fikk gjort mer konstruktivt fremover på 5 minutter enn det Fakiri gjorde på de første 70. Norkvelle var også elendig og burde vært byttet ut før.

Markmus

Fy faen for en patetisk liten feiginig Skarsfjord er. Kan ikke den nedfrosne samen dra tilbake til lappland og fortsette reindriften? Kanskje kan han få noen rein i sluttpakke? Villt useriøst av meg, men jeg er fly forbannet over den lille pingledritten nå. Hvorfor i faen skal Brann være så redde for å spille fotball på bortebane?

Feigingen får jo selv Fagermo til å fremstå som modig!

Når vi først er inne på Fagermo må jeg bare le av ham i pausen. Klagde han virkelig på dommeren? I første omgang når de ble tilkjent to helt feilaktige frispark som endte med store sjanser for dem, samt at Askar ble snytt for en-mot-en mot keeper etter feilaktig offsideavblåsning? Nå kunne han ikke forutse andre omgang, men da ble jo Ojo snytt for straffe og de scorte et handballmål (så ut som om han prøvde å filme seg til straffe der han slengte seg foran Fakiri?).

Når vi først er inne på Fakiri. BENKEN. Han gikk av banen 70 minutter for sent. VM i støttepasninger, altfor treig og slår utrolig dårlige pasninger offensivt.

Når vi først er inne på bytter. Hvorfor i salte satan byttet han ut Bentley? En av våre beste til da (i den grad noen kunne kalles det) og inn kommer en på Fakiris nivå.

Jeg kjenner det koker.
Ka du ve?

Ricky

Dritdårlig dommer? Var da banens nest beste, etter Piotr.

Midtbanen vår er fullstendig skandale. Spilleplanen er fullstendig skandale. Evnen til å ikke gjøre endringer underveis i kampen er fullstendig skandale.

Kruxleiven

Dette her minner om rbkweb slik de har sett ut etter at Janne kom til klubben. Jeg er heller ikke fornøyd med 0 poeng, men det får da være måte på. Dette er ikke tidenes dårligste Brann-kamp. En del hakk igjen til 0-8 i Molde.

Odd-laget er ikke noe b-lag. Det er omtrent slik de ser ut når de leverer en bra kamp på hjemmebane. Det som er skuffende er at vi ikke får noenting til. Guttene mister utrolig fort selvtillit ser det ut som, og det var overhodet ingen sjef utpå der i dag. Mjelde ønsket visst å være det, men han tar bare en mengde dårlige valg. Temperamentet slår bare dårlig ut for laget og vi mister verdifull tid på slutten.

Hva har skjedd med Ojo? Hvor er det blitt av spissspillet hans? Hungeren for mål. Ett skudd eller hva det var på 90 minutter er jo altfor dårlig. Tror Skars må la dem gå litt back to basics nå. Askar får holde høyrekanten sin og Bentley/Huseklepp venstre. Ojo får begynne og stille seg inni motstanderens straffefelt. Nå flyr jo bare alle rundt overalt akkurat som de ikke vet hvor de skal være til hvilken tid.

Romarius

Skammelig. Vi har en - 1 - sjanse i kampen. Elendig innsats og elendige prestasjoner. Men først og fremst; jeg er rett og slett drit lei av deg, Skarsfjord! Du har gjort en hederlig innsats resultatmessig, men det er nok nå. Vi trenger nytt trenerblod, en som gir håp for fremtiden, skaper engasjement og står for positiv fotball. Avslutt med seier i cupfinalen, og forlat skuten med hevet hode. En god løsning for oss alle!

Spelaren

Piotr spelte til godkjent, dersom listen ligger på overnaturleg. Resten var frå dårlig til elendig, og tapet kunne ha vore atskillig større. Dagens tabasco-dyppede-kaktus-i-ræv går til Skarsfjord, for å tviholde på sitt absurde hat mot alternativ tenking, og manglende benking av underpresterende stjerner. Ojo og Huseklepp burde ha blitt tatt av banen, Fakiri aldri kommet innpå og Mjelde sendt i terapi.

No når me endeleg skulle kunne gløtte forsiktig oppover på tabellen raser alt sammen som eit jækla korthus, og det mot eit lag som mangler langt fleire bautaer enn oss. Forskjellen var at der Odd tør å sette innpå sultne folk velger me gamle has beens, umotiverte lønnsledere i dårlig form og det håpes på eit lite tilfeldig mirakel eller to for å få oss i føringen.

Det blei kun 0-1, takket vere muren i målet vårt. Og kor i all verden er Barmen? Kva har skjedd med denne unggutten som viste så positive takter tidligere i år? Kva i all verden er det som får Skarsfjord til å prioritere Fakiri framfor Barmen, og det så lenge ut i kampen når det overhodet ikkje fungerer ein plass? Avogtil lurer eg på om Skarsfjord syn på tingenes tilstand er nokonlunde som Pyro i TF2. Det er fullstendig fjernt.
Gå av.

Brann_ruler

Ojo er ikke den sultne spilleren vi så i fjor. Men i dag var det absolutt ingen pasninger som var i nærheten av ham eller Huseklepp. Vanskelig på topp når pasningene går direkte til motspiller. 0-8 mot molde og 0-1 mot dette Odd laget. Vi burde tapt minst med 4 mål, men Pjotr reddet oss fra forferdelige siffer.

Go Up