• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Strømsgodset kvartfinale NM 19.08.12 kl. 20.00

Started by Klaus_Brann, August 12, 2012, 14:39:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det er morsomt å være Brann-supporter for tiden, og kvartfinale hjemme i cupen kan også bli hyggelig, det spørs bare om når vår flotte seiersrekke hjemme skal ryke.
Etter en gysare mot Haugesund og tidvis bra spill kan det fort bli litt folk på tribunene, hva er realistisk å håpe på? 10 000?

En annen ting jeg lurer på er om noen her har peiling på hvordan man ripper nett-tv fra NRK, slik at man kan merke den som klassiker og sette den i hylla, evt. bare se i reprise og hive den...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig fortsette vi gjerne med det samme laget, kanskje med Grønner inn hvis kapteinen vår ikke er helt på topp, og jeg håper også å få se Barmen utover i kampen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Oppreist

Hele min partourkortgruppe på 3 har ihvertfall kjøpt billetter. Her et det bare å då med venner, familie, naboer og barn slik at de ledige setene fylles, noen som vet hvor mange billetter som er solgt? Dårlig hvis det kun blir 10.000, men noen av ekstrasupporterne fra i går innser kanskje at det er moro å gå på stadion. Det virker forøvrig som om den jevne supporter har vanskelig for å løsrive seg fra tv, pc og iPad... Trist Om selve kampen, vi spiller hjemme og er favoritt, basta! Vi bør imidlertid rydde defensivt ift gårsdagens kamp. Heldigvis er ikke Godsetspissene av samme format. Vi bør også kunne demme opp for den lange ungarer med all luftstyrken vår. Håper Jonsson er tilbake, det betyr mye for vinneroddsene.. Tilsvarende kan det være greit at Aas er fortsatt skadet, en tøff forsvarer som ofte slipper unna med mye holding og andre små tyvtriks.
Stein på stein blir Steinar.

stig

Når forkjøpsretten gikk ut på onsdag var det solgt 2500 billetter. Tror svært mange partoutkortinnehavere som har tenkt seg på kamp, ikke har kjøpt billett enno.
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Ja, det er nok det, folk vet jo at det ikke blir utsolgt. Vi er fire med partoutkort som ikke har kjøpt ennå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Rød makt på Hansa

Markmus

Tror 10 000 er i overkant og jeg tror Godset tar denne kampen.
Ka du ve?

bb9

Det første jeg gjorde da kvarten var trukket var å bestille flybilett til Bergen,lenge siden jeg har hatt en så god følelse på forhånd(har tilogmed bestilt hotell i Oslo alt)


Klaus_Brann

Quote from: Nixon on August 12, 2012, 16:16:31 PM
Er det realistisk med 10.000? Jeg tviler litt.


Jeg aner ikke, men det er kvartfinale mot serielederen og vi er i vinden...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann-Bergen

QuoteJeg aner ikke, men det er kvartfinale mot serielederen og vi er i vinden...



Og i tillegg har Huseklepp enda ikke puttet ballen i mål på stadda etter comebacket.

Tar en råsjans og tipper 13 900 tilskuere.

Oppreist

2500 billetter til partoutkortinnehavere var jo særdeles spakt - nå må dere få fingen ut! Pinlig hvis det blir under 10.000 på denne kampen synes nå jeg.  Ferien er over, Brann har flyt, Huseklepp er tilbake, vi møter serielederen i nest siste kamp før cupfinalen, det burde egentlig bety nærmere 15.000. 

Jeg ser imidlertid et faremoment i at Godset tapte klart i Tromsø og blir særdeles revansjesugne mens vi svever på en sky etter å ha vunnet mot FKH.  Kanskje det var bra vi fikk to stk mot så vi ikke blir for cocky...? Godset er imidlertid ikke i sin beste form med 4 poeng på de 4 siste og vi er hjemme og i en god flyt. Jeg er temmelig sikker på at Godset veldig snart blir forbigått av både Molde og RBK på tabellen (noe som forøvrig betyr at det er veeeeldig langt opp til 3. plass for oss ettersom Godset er 10 poeng foran oss). 

Som nevnt tidligere - krysser fingre og tær for at Jonsson blir klar og for at Aas fremdeles er ute for Godset, det kan bety mye. 
Stein på stein blir Steinar.

Oppreist

Godsettilhengerne er naturlig nok avventende etter slakten i Tromsø. Har ennå ikke kamptråd for cupkampen men to av supporterne har lite tro på cupeventyr:

Quotetap i tromsø er ikke det værste. får se når vi tar imot fugla hjemme. brann borte ar jeg ingen tru på. huseklepp scorer vel 4-5 mål


QuoteFår ikke håpe det blir noen helsprekk men føler meg ihvertfall sikker på at det blir cup-exit i Bergen til helga.
Stein på stein blir Steinar.

kabelmann

Pleier det å komme så mye folk på kvartfinaler da? Jeg tipper på 7248 - og da føler jeg at jeg tar hardt i.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Hatleking

Etter den dårlege kampen mot Strømsgodset sist, er det absolutt tid for å revansjere seg. Trur det skal vera mogleg å vinne her.

Oppreist

Hvorfor i alle dager er Brann så idiotisk at man må ringe Sentralbordet for å bestille billetter til Brannallmenningen..... Utrolig upraktisk og dustete.  Slikt tull kan de tape mye penger på.  
Stein på stein blir Steinar.

Oppreist

Quote from: kabelmann on August 12, 2012, 23:10:27 PM
Pleier det å komme så mye folk på kvartfinaler da? Jeg tipper på 7248 - og da føler jeg at jeg tar hardt i.


Det er vel en stund siden vi hadde kvartfinale hjemme så det er litt vanskelig å si hvor mange det "pleier" å komme.  Tallet bør i så fall kalibreres mot hvilket publikumssnitt Brann hadde det aktuelle året og i hvilken form de var i når kampen ble spilt. 

Poenget mitt er at Brann er i god form og har hatt dels gode resultater.  Ettersom vi ikke spiller om gull i serien er cupen muligheten for pokal også i år og da mener jeg man bør kjenne sin besøkelsestid.  Jeg hører også at Brann diskuteres oftere i luncher og i sosiale anledninger enn på lenge, noe som burde være en indikasjon på at interessen er stigende.  Men det er mange sofagriser som synes det er best å nyte fotballkamper med chips og cola foran en TV-skjerm.   
Stein på stein blir Steinar.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Oppreist on August 12, 2012, 23:15:03 PM
Hvorfor i alle dager er Brann så idiotisk at man må ringe Sentralbordet for å bestille billetter til Brannallmenningen..... Utrolig upraktisk og dustete.  Slikt tull kan de tape mye penger på. 


De selges vel i butikkene og i alle fall.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Det var 7 256 tilskodarar i 2004.

Noko meir enn det kan eg aldri tenka meg det vert. Tippar 6312.

Falkman

Dagens quiz:

etter 1968 har vi spilt 14 kvartfinaler på hjemmebane. men hvor mange av disse har vi vunnet?

Xminator

Er det noen som vet om Sokolowski ble skadet mot Haugesund? Han holdt seg mot lysken og signaliserte bytte 5 minutter før slutt, før de kom på at det allerede var byttet 3...

Oppreist

Quote from: Yngve on August 13, 2012, 06:29:50 AM
Det var 7 256 tilskodarar i 2004.

Noko meir enn det kan eg aldri tenka meg det vert. Tippar 6312.


Hvis du får rett er det en skandale.  Viking klarte vel 10.000 mot oss i fjor - vi bør jo minst ha såpass.  Alt under 10.000 vil skyldes en kombinasjon av dårlig tilrettelegging / markedsføring av Brann og late supportere. 
Stein på stein blir Steinar.

Hansakongen

Quote from: Oppreist on August 13, 2012, 16:32:27 PM
Quote from: Yngve on August 13, 2012, 06:29:50 AM
Det var 7 256 tilskodarar i 2004.

Noko meir enn det kan eg aldri tenka meg det vert. Tippar 6312.


Hvis du får rett er det en skandale.  Viking klarte vel 10.000 mot oss i fjor - vi bør jo minst ha såpass.  Alt under 10.000 vil skyldes en kombinasjon av dårlig tilrettelegging / markedsføring av Brann og late supportere. 



Jeg ser for meg at det kommer 6-7000 på kvarten, men kommer brann til en finale da er det ikke bare 6-7000 som i vill ha billett da vil plutselig 30-40000 kjempe om kanskje 10000 billetter brann for til en evt finale. Slik jeg ser det av de gjendværende lagene i cupen og brann kommer til en evt finale, er brann sikret flest billetter, i og med de har det høyeste snittet på hjemme kampene i serien.

Spelaren

Quote from: Oppreist on August 13, 2012, 16:32:27 PM
Quote from: Yngve on August 13, 2012, 06:29:50 AM
Det var 7 256 tilskodarar i 2004.

Noko meir enn det kan eg aldri tenka meg det vert. Tippar 6312.


Hvis du får rett er det en skandale.  Viking klarte vel 10.000 mot oss i fjor - vi bør jo minst ha såpass.  Alt under 10.000 vil skyldes en kombinasjon av dårlig tilrettelegging / markedsføring av Brann og late supportere. 


Viking fekk jo storfint besøk.
Gå av.

stig

Quote from: Hansakongen on August 13, 2012, 21:28:14 PM
Quote from: Oppreist on August 13, 2012, 16:32:27 PM
Quote from: Yngve on August 13, 2012, 06:29:50 AM
Det var 7 256 tilskodarar i 2004.

Noko meir enn det kan eg aldri tenka meg det vert. Tippar 6312.


Hvis du får rett er det en skandale.  Viking klarte vel 10.000 mot oss i fjor - vi bør jo minst ha såpass.  Alt under 10.000 vil skyldes en kombinasjon av dårlig tilrettelegging / markedsføring av Brann og late supportere. 



Jeg ser for meg at det kommer 6-7000 på kvarten, men kommer brann til en finale da er det ikke bare 6-7000 som i vill ha billett da vil plutselig 30-40000 kjempe om kanskje 10000 billetter brann for til en evt finale. Slik jeg ser det av de gjendværende lagene i cupen og brann kommer til en evt finale, er brann sikret flest billetter, i og med de har det høyeste snittet på hjemme kampene i serien.


Vi får garantert ikke 10.000 billetter, selv om det skulle bli Hødd i finalen. Dette fordi flesteparten av de omtrent 13.000 billettene blir delt 50-50, så er det en liten kvote som går på snitt. Vi kan vel regne med å få ca 1000 flere enn en evt motstander, noe som gir ca 7000 billetter. Noe som kanskje er omtrent samme antall som kommer på kvarten, men som absolutt ikke kommer til å være samme gjeng som får tilgang på billett gjennom Brann.
Nettsideansvarlig

Super Hasund

Quote from: Yngve on August 13, 2012, 06:29:50 AM
Det var 7 256 tilskodarar i 2004.



Og for en stemning det var i den kampen. Husker laget ble buet inn i garderoben i pausen men ble tiljublet som faen i det de gikk ut igjen på banen.

0-2 ble raskt til 3-2. Magisk kveld
La Folket Synge

*Feltz*

Klaus_Brann

Quote from: stig on August 13, 2012, 21:44:07 PM
Vi kan vel regne med å få ca 1000 flere enn en evt motstander, noe som gir ca 7000 billetter. Noe som kanskje er omtrent samme antall som kommer på kvarten, men som absolutt ikke kommer til å være samme gjeng som får tilgang på billett gjennom Brann.


Og det er vel greit nok. Jeg synes ikke det at man har sett kvarten skal telle mer enn å ha partoutkort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Nei, men det hadde ikke skadet for oppmøtet dersom det hadde vært en finale-belønning for å løse inn partoutkortet sitt til denne kampen for de som ikke har så lang ansiennitet. Alle om gikk fikk lagt til 10 år, mens alle andre fikk trukket fra 10 år på ansienniteten!:)
Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: Oppreist on August 13, 2012, 16:32:27 PMAlt under 10.000 vil skyldes en kombinasjon av dårlig tilrettelegging / markedsføring av Brann og late supportere. 


Hva med sponsorer og samarbeidspartnere m/familie som alltid dukker opp i tusentalls med en gang cupfinalen er i boks? Disse bør vel alene sørge for at det blir langt over 10.000 tilskuere mot Godset.

Gulløl

Tror 10000 tilskuere er et fornuftig mål å strekke seg etter til kvartfinalen mot Strømsgodset.

En grov prognose i forhold til Haugesund kampen der det var 15300:

Ca. 600 mindre bortetilskuere(på hele Stadion).

Av de 1000 gratisbillettene(Brann cup) kan vi anslå at ca.700 ikke kommer på denne kampen.

Av de ca. 8000 med partoutkort får vi nok den største svikten, sist onsdag morgen hadde bare 2500 benyttet seg av forkjøpsretten. Er nok mange bedrifts partoutkort som ikke henter ut billettene sine(sløvhet ?). Et optimistisk anslag er at 2500 til av partoutkort innehaverne kjøper før kampen, slik at 5000 av de kommer totalt. Altså anslått at 3000 med forkjøpsrett ikke kjøper billett.

Av de ca. 5000 av hjemme supporterne som betalte for løssalgbillett mot Haugesund kan vi anslå at 4000 kommer. Altså minus 1000.

At flere er kommet tilbake fra ferie gir noe pluss, men det mistes kanskje omtrent det samme antall siden kampen starter 2 timer senere og flere fra distriktene ikke kommer. Så det går vel omtrent opp i opp.

Summert:  

Muligens optimistisk med 10000 men 9000 bør vi klare.

Men håper Brann og Algerøy kan finne på noe kreativt for å øke tilskuer tilstrømningen.  Ser at Algerøy har sendt ut den vanlige mailen i går,men mye mer må til.  F.eks.:

-   Få en bedrift til å kjøpe opp 5000 billetter slik Chees har gjort tidligere.

-   Telefonkontakt med alle firma som har partoutkort på Stadion, prioritere de som har fra antall fem og oppover. Mange kjøper sikkert vist de blir dyttet litt på.

-   At alle som skal begynne i ungdomsskolen om noen dager(født 1999)tilbud om gratis billett. De vil nok trekke med seg en del som betaler også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Oppreist

Quote from: Nixon on August 13, 2012, 22:36:32 PM
Nei, men det hadde ikke skadet for oppmøtet dersom det hadde vært en finale-belønning for å løse inn partoutkortet sitt til denne kampen for de som ikke har så lang ansiennitet. Alle om gikk fikk lagt til 10 år, mens alle andre fikk trukket fra 10 år på ansienniteten!:)


Jeg er særdeles enig - har ikke veldig stor sympati med supportere som gråter sine salte tårer når de ikke får tak i cupfinalebilletter etter å ha sittet hjemme foran storskjermen og drukket cola og knasket chips under kvartfinalen på hjemmebane. 

Forøvrig er jeg enig med Gulløl at Algerøy og co godt kan utvise litt mer kreativitet og initiativ for å trekke mer folk til kampene generelt og til denne kampen spesielt.  Telefonkontakt med bedrifter med over 5 partoutkort og ikke har kjøpt kvartfinalebilleter burde være selvsagt, jeg regner med at Algerøy henger på tlf, personlig samtale er langt mer virkningsfullt enn en epost. 
Stein på stein blir Steinar.

Nixon

Jonsson trener alternativt, og Brann tar ingen avgjørelse om spill mot Godset før på fredag. Det kan gi debut for nyinnkjøpte Wangberg. Eller fornyet tillit til Grønner.

Det første er vel mest sannsynlig...
Rød makt på Hansa

Hatleking

Alternativt ja - då kan det bli ei lita tid ute. Godt me fekk inn ein stoppar då.

Gulløl

Fra brann.no
Markus Jonsson fikk en smell i beina mot Haugesund og måtte gå av i pausen. Situasjonen er ikke alvorlig, og Jonsson kommer til å trene med laget i morgen.

Da er han sannsynligvis klar til søndag :).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dex1974

Quote from: Super Hasund on August 13, 2012, 22:02:38 PM
Quote from: Yngve on August 13, 2012, 06:29:50 AM
Det var 7 256 tilskodarar i 2004.



Og for en stemning det var i den kampen. Husker laget ble buet inn i garderoben i pausen men ble tiljublet som faen i det de gikk ut igjen på banen.

0-2 ble raskt til 3-2. Magisk kveld


HELGE HAUGEN E ET DYR!!! ;)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Yngve

Ja, det var ein utruleg kveld i 2004. Og beviset på at ein må ikkje vera 15-20.000 på tribunane for å få god-stemning.

Det er lov å håpa på noko liknande på sundag!

Gulløl

Strømsgodset spillerne Adam Larsen Kwarasey og Razak Nuhu spiller landskamp i Kina onsdags kveld for Ghana. Reiste mandag og er tilbake torsdag kveld. Den lange reisen sitter vel bra i kroppen når de entrer Brann Stadion på søndag.

Ellers skal det bli spennende om Alexander Aas blir klar mot Brann. Godset er bra svekket om lagets beste forsvarsspiller ikke kan spille.

Ellers artig å registrere at Péter Kovács enda ikke er nevnt i denne kamptråden. Etter 3 år er vel gamle synder tilgitt, eller kanskje ikke  :-\. Han skal vel ikke gjøre så mange sprell før han hører det på søndag.
http://www.youtube.com/watch?v=j0KWa4EpZl0
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on August 14, 2012, 20:05:37 PM
Strømsgodset spillerne Adam Larsen Kwarasey og Razak Nuhu spiller landskamp i Kina onsdags kveld for Ghana. Reiste mandag og er tilbake torsdag kveld. Den lange reisen sitter vel bra i kroppen når de entrer Brann Stadion på søndag.


Jet lag er oppskrytt, og det varierer også fra person til person selvsagt.
Dog med dyktige folk rundt seg bør det ikke være noe problem å ha tre dager å bli fit på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kjell249

August 15, 2012, 12:17:27 PM #39 Last Edit: August 15, 2012, 12:20:31 PM by Kjell249
Quote from: Klaus_Brann on August 14, 2012, 23:45:15 PM
Quote from: Gulløl on August 14, 2012, 20:05:37 PM
Strømsgodset spillerne Adam Larsen Kwarasey og Razak Nuhu spiller landskamp i Kina onsdags kveld for Ghana. Reiste mandag og er tilbake torsdag kveld. Den lange reisen sitter vel bra i kroppen når de entrer Brann Stadion på søndag.


Jet lag er oppskrytt, og det varierer også fra person til person selvsagt.
Dog med dyktige folk rundt seg bør det ikke være noe problem å ha tre dager å bli fit på.

Ehhhh, tror ikke akkruat det er jet lag han tenker på :) Ghana har vel maks et par timers differanse fra Norge. Er nok mer at det er slitsomt med en lang flytur, selv om jeg tror at det får veldig lite betydning.


Edit: Ser at kampen er i Kina og ikke i Ghana:)) Seks-syv timer kan ha litt mer å si, men ingen betydning. Rudolf har jo vært over hele verden og spilt.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Quote from: Kjell249 on August 15, 2012, 12:17:27 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 14, 2012, 23:45:15 PM
Quote from: Gulløl on August 14, 2012, 20:05:37 PM
Strømsgodset spillerne Adam Larsen Kwarasey og Razak Nuhu spiller landskamp i Kina onsdags kveld for Ghana. Reiste mandag og er tilbake torsdag kveld. Den lange reisen sitter vel bra i kroppen når de entrer Brann Stadion på søndag.


Jet lag er oppskrytt, og det varierer også fra person til person selvsagt.
Dog med dyktige folk rundt seg bør det ikke være noe problem å ha tre dager å bli fit på.

Ehhhh, tror ikke akkruat det er jet lag han tenker på :) Ghana har vel maks et par timers differanse fra Norge. Er nok mer at det er slitsomt med en lang flytur, selv om jeg tror at det får veldig lite betydning.


Edit: Ser at kampen er i Kina og ikke i Ghana:)) Seks-syv timer kan ha litt mer å si, men ingen betydning. Rudolf har jo vært over hele verden og spilt.


Greit å lese først ja;) Jeg vet ikke hva han mener, men så lenge du beveger deg rundt i flyet med jevne mellomrom går det andre fint også
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Sløvt av Brann å ikke gjøre noe med at det bare blir halvfullt Stadion på denne kampen. Mitt tidligere forslag med å gi alle som begynner i ungdomsskolen rundt denne helgen GRATIS inngang var bra. Kunne fort gitt minst 500 ekstra tilskuere og hver av de hadde kanskje tatt med seg en betalende tilskuer i snitt. Dermed kanskje 1000 ekstra tilskuere. Praktisk og enkelt gjennomførbart hadde det også vært, det eneste en trenger å gjøre er å vise et aldersbevis på at en er født i 1999 når en kjøper billett. Dette er også en viktig alder å rekruttere nye faste tilskuere så det hadde bidratt litt i den retning også. Denne kampen med bare halvfulle tribuner kunne en gjort en slik en slik gimmick i forbindelse med skolestart og kvartfinale.

Trenger Brann en kreativ billettmedarbeider er det bare å ringe :P . Men de klarer kanskje å få opp det kreative nivået selv fremover (?).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Det var solgt i underkant av 4000 i går  >:(. En kvartfinale som til og med er mot Norges beste lag pr.i dag.

Kommer Brann til cupfinalen er det 40000 som står og hyler. Akk ja.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Strømsgodset med og uten Alexander Aas i forsvaret er to forskjellige lag.  Nå ser det ut som at kampen mot Brann henger i en tynn tråd for han.
http://dt.no/godset/har-fortsatt-veldig-mye-a-gi-1.7489610

Avtapping av vann i kne kan vi ikke ha noe av på Brann Stadion  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Quote from: Gulløl on August 16, 2012, 14:51:11 PM
Sløvt av Brann å ikke gjøre noe med at det bare blir halvfullt Stadion på denne kampen. Mitt tidligere forslag med å gi alle som begynner i ungdomsskolen rundt denne helgen GRATIS inngang var bra. Kunne fort gitt minst 500 ekstra tilskuere og hver av de hadde kanskje tatt med seg en betalende tilskuer i snitt. Dermed kanskje 1000 ekstra tilskuere. Praktisk og enkelt gjennomførbart hadde det også vært, det eneste en trenger å gjøre er å vise et aldersbevis på at en er født i 1999 når en kjøper billett. Dette er også en viktig alder å rekruttere nye faste tilskuere så det hadde bidratt litt i den retning også. Denne kampen med bare halvfulle tribuner kunne en gjort en slik en slik gimmick i forbindelse med skolestart og kvartfinale.

Trenger Brann en kreativ billettmedarbeider er det bare å ringe :P . Men de klarer kanskje å få opp det kreative nivået selv fremover (?).


Evt avrunde fadderuken med en cupkamp? Sikkert noen tilreisende som kan trenge seg et nytt favorittlag. Nå har de valgt rett sted å flytte til, så da er det bare å pense de over på rett lag også
"og der snubler Sæternes igjen"

Ricky

Vanskelig å lokke noen andre enn dem med sterk Brann-interesse (og fast jobb) når billettene til en tv-sendt kamp som dette ligger i sjiktet 200-300 kr.. Bortsett fra en og annen ihuga Godset-tilhenger kommer det garantert ikke én nyinnflyttet student på denne kampen.

Men men, dette har jo Brann hatt som policy i alle år jeg har fulgt klubben. Hver gang det kommer en bonuskamp á la NM eller uefa-kvalik eller den slags, hvor man har nærmest frie tøyler i forhold til billettsalg, så ligger Branns fokus på å melke den harde kjernen på 3.-4.000 personer. De som stiller opp og "betaler det det koster", uansett om vi møter Rosenborg eller Dinamo Traktorovsk.

Utmedsnolken

Derfor kunne de hatt en studentkampanje. En billettstand i grieghallen der de nye studentene møtes (hvis de fortsatt gjør det) med billige billetter eller la Gulbrann ha en post på rebusløpene
"og der snubler Sæternes igjen"


Gulløl

Da holder billettsalget omtrent mitt grovskjema mot 8.000. Vi runder nok ca.5.500 ved midnatt.

Onsdag: 4.000
Torsdag: 4.750
Fredag: 5.500
Lørdag: 6.250
Søndag: 8.000


Salgs tempoet ser ut til å være omtrent som de siste dagene før FKH.

Ingen ting vil glede mer om Algerøy når sitt veldig urealistiske og optimistiske mål på 10.000 tilskuere. Men da må det bli en oppvåkning blant Brann supporterne med tilhørende veldig lange køer foran billettlukene på kampdag. Ikke ofte siste årene at salget på kampdag har vært over 2000.
Kan hjelpe mye hvordan Brann markedsfører kampen siste par dager + hvor mye BT og BA skriver om den.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on August 17, 2012, 10:41:24 AM
Da holder billettsalget omtrent mitt grovskjema mot 8.000. Vi runder nok ca.5.500 ved midnatt.

Onsdag: 4.000
Torsdag: 4.750
Fredag: 5.500
Lørdag: 6.250
Søndag: 8.000


Salgs tempoet ser ut til å være omtrent som de siste dagene før FKH.

Ingen ting vil glede mer om Algerøy når sitt veldig urealistiske og optimistiske mål på 10.000 tilskuere. Men da må det bli en oppvåkning blant Brann supporterne med tilhørende veldig lange køer foran billettlukene på kampdag. Ikke ofte siste årene at salget på kampdag har vært over 2000.
Kan hjelpe mye hvordan Brann markedsfører kampen siste par dager + hvor mye BT og BA skriver om den.


Salget kampdag kan utmerket godt bli mye større enn til en vanlig seriekamp. Til en vanlig seriekamp er det tross alt 8000+ som har p-kort. Det er altså 3000 enkeltbilletter når det er 11000 tilskuere. Kommer det 7000 på cupkampen, så er det jo 7000 som har kjøpt enkeltbillett. Derfor nytter det ikke å sammenligne med kampdag-salget på seriekamper.
Legg ned hele klubben!

Go Up