• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lsk-Brann 13 mai

Started by Eirik_Eirik, May 09, 2012, 19:34:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Eirik_Eirik

 
                                      Piotr
Sævarson     Korscmar      Grorud              Demir


                               Austin        Barmen           

Bentley                                                                     Nordkvelle

                                            Skaanes ? ellr Niasse

                                                           Ojo

dudo

Bentley-Demir-relasjonen begynner endelig å funke, så vil du fjerne den? Og hvor er Askar? Og Skaanes sentralt? Hva faen? Tøyseforslag uten rot i virkeligheten.

Piotr

Sævarsson - Korcsmar - Kalvenes - Demir

Austin - Barmen

Askar - Haugen - Bentley

Ojo

Jeg håper Grorud holder seg på benken. DMene er udiskutable, det samme med vingene. Eneste som egentlig bør være strid om er OM-rollen. Ingen er best, så da gir jeg den til Haugen som ung local lad. Men selv jeg begynner etterhvert å lure på om vi trenger avslutningsegenskapene til Mjelde (!) eller Nordkvelle.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Kunne Niasse funket som OM? Har ikke sett ham spille nok, men skal han ikke være rimelig eksplosiv og kreativ?

dudo

Nja. Kunne vært interessant å se mot Florø, men kampen mot Bjarg viste helst at han er best på benken.  I godt selskap med de andre, riktignok.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-mod

Det er allerede en kamptråd i kamp-forumet.

BBB-mod

Go Up