• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Video; Tjuagutter...

Started by LikeABoss, May 08, 2012, 02:25:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

LikeABoss

Tjuagutter..
Fra fotballrepublikken...
Vi ekkje fra Norge...
Vi e fra Beeeeergen..




Noen som har videoen av denne sangen?
Den e faktisk irriterende fengende  :)

Brannmann rob

Har ikke video men må bare INSTENDIG be om at den klappingen midt i sangen må slutte! For kniksens skyld syng i vei, men ikke klapp i takt til den melodien.
Kjenner jeg kaster litt opp inni meg hver gang folk står å klapper i takt til en sang som har sitt opphav fra bonnie tyler.
En helvetes uting som har sterke likhetstrekk med allsang på grensen.

Eirik_Eirik


Markmus

Hæ? Klappes det virkelig til den sangen? Må da være jævlig treige klapp?
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on May 09, 2012, 07:17:51 AM
Hæ? Klappes det virkelig til den sangen? Må da være jævlig treige klapp?


Ja, jeg for min del sliter med å klappe takten til en ballade.
Legg ned hele klubben!

Brann er best

Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Ikognoti

De har glemt å sladde ansiktene på videoene!!

Exim

Quote from: Ikognoti on May 09, 2012, 16:14:03 PM
De har glemt å sladde ansiktene på videoene!!


Tror nok du forveksler de her med noen andre ?


Gulløl

Hvorfor BGG sladder alle ansikter på sine fotografier forstår jeg ikke filosofien bak. Det er vel ikke noen vits å fremstå som kriminelle når de ikke er det. Det mest kriminelle denne gjengen gjør er vel klistremerkene  :P. På hjemmesiden står det også at de tar avstand fra vold, så dette er vel snille gutter(?) som bare vil lage god stemning slik jeg har forstått det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

He he, det er så latterlig! Det er flott med det som skjer på tribunen. All ære for den jobben. Men all staffasjen rundt med at de skal tøffe seg sånn er bare helt fullstendig latterlig!
Rød makt på Hansa

skuteviken

Tror tankegangen kan sammenlignes litt med at du liker å se filmer av Brann - Lyn 2007 vist til Norges land med fantastisk stemning, men det hadde ikke vært så kult med en close up av deg. Noen lever vanlige liv utenom fotballkosen og, mens noen definerer seg selv 100% med det som er rundt og med Brann. Alt i alt så  "approver" vel ikke alle at det skal være bilder overalt.

Det er gøy med bilder av hva som har skjedd, men når bildene er offentlige og det tildels er "voksne" mennesker med, så - ja. Tror ikke tankegangen er å se ut som kriminelle.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Northside

Det er som Skuteviken påpeker, ikke alle som ønsker trynet sitt slengt åpent ut på nett i alle sammenhenger. Eksempel offentlig drikking, noen bluss på en rasteplass på vei til gokk på andre siden av fjellet etc.

Er derimot ikke alltid fjesene sladdes. Litt tribunebilder, øl-testing i Flåm og den type ting slipper unna sladd.

Snill er vi, og vold er vi selvsagt ikke ute etter. Fremfor å løpe rundt i sentrum hele dagen før VIF tok vi heller en felles grillings i en park med mye godt øl.

skuteviken

Quote from: Nixon on May 09, 2012, 16:51:00 PM
He he, det er så latterlig! Det er flott med det som skjer på tribunen. All ære for den jobben. Men all staffasjen rundt med at de skal tøffe seg sånn er bare helt fullstendig latterlig!


En annen ting er vel kanskje at ungdom er ungdom :)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


hansastril

Er og i mot klappingen. Minner nesten litt om trommer mtp. takten og trykket det blir. Men så lenge vi holder oss vekke fra trommer og andre utenfor ting så bryr jeg meg ikke nevneverdig!
Stolt og kry

LikeABoss

Er sterkt imot klapping, og det er ingenting i verden som irriterer meg mer enn at folk klapper i "Her kommer Bergen igjen" når den synges på stadion..
Men i denne sangen her syntes eg faktisk det passer utmerket bra.. Men det er min mening..

Utmedsnolken

Quote from: hansastril on May 15, 2012, 22:50:02 PM
Er og i mot klappingen. Minner nesten litt om trommer mtp. takten og trykket det blir. Men så lenge vi holder oss vekke fra trommer og andre utenfor ting så bryr jeg meg ikke nevneverdig!


er vanskeligere å holde takten på en så treg sang på en stor tribune uten klappingen. klapping og trommer ligner ikke noe på hverandre, men klapping hører ikke til i alle sanger, men her synes jeg det forsåvidt passer greit
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up