• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Heispassasjer

Quote from: Belfort on December 02, 2013, 18:20:19 PM
Siste fra Pamer: "han er definitivt ikke i Bergen"


Som i "han er definitivt ikke i Bergen og nå rømmer eg landet", som kan tolkes som at Pamer har informasjon om at dette gikk til he......te?

kabelmann

Skal Pamer kanskje til Malmø og dekke saken når RBH signerer kontrakten med Norling der borte? Det er da en ytterst god grunn til å rømme landet for en stakket dag :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

1908

Kan noen dra seg ned på Scandic og banke på alle dører? :P

krakra

Quote from: Heispassasjer on December 02, 2013, 18:24:50 PM
Quote from: Belfort on December 02, 2013, 18:20:19 PM
Siste fra Pamer: "han er definitivt ikke i Bergen"


Som i "han er definitivt ikke i Bergen og nå rømmer eg landet", som kan tolkes som at Pamer har informasjon om at dette gikk til he......te?
Eller at Pamer skal dit Norling er for å få direkteintervju når han presenteres som Branntrener i morgen? Det er jo ærlig talt ingen grunn til at Norling må til Bergen nå. Spillerne er jo på ferie, og han er sikkert ting å ordne hjemme.

Spelaren

Eg tror det var pepperkakelandsbyen som gjorde utslaget.
GÃ¥ av.

1908

Skal han bli ny trener, så bør han sitte på Stadion i morgen.. Alt annent blir bare rart.. 2 dager vekke hjemmefra klarer han..

1908

Pamer: Rykter er rykter. Han er ikke på noe hotell i Bergen!

Gulløl

Anders Pamer ‏pÃ¥ twitter:
Skal ikke rømme landet. Tuller med de som tror jeg har full kontroll. Det har jeg ikke. Tror fortsatt han kommer, dog.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908


Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on December 02, 2013, 07:50:53 AM
Quote from: Klaus_Brann on December 02, 2013, 01:40:49 AM
Hva skulle de tjene på det?


Hvorfor må alle mulige nødvendigvis TJENE på å være løsmunnet, for å være løsmunnet?

Men kanskje det er en takk for sist, siden han stikker.


Nei, det må de selvsagt ikke. Ser ikke det at det rammer han noe spesielt at det kommer ut, så det er i så fall et patetisk takk for sist.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on December 02, 2013, 18:31:51 PM
Eg tror det var pepperkakelandsbyen som gjorde utslaget.


Byen, ærlig talt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: 1908 on December 02, 2013, 18:32:44 PM
Skal han bli ny trener, så bør han sitte på Stadion i morgen.. Alt annent blir bare rart.. 2 dager vekke hjemmefra klarer han..


Ja, selvsagt bør en ny trener komme hit for å signere og gi en pressekonferanse.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on December 02, 2013, 18:42:00 PM
Anders Pamer ‏pÃ¥ twitter:
Skal ikke rømme landet. Tuller med de som tror jeg har full kontroll. Det har jeg ikke. Tror fortsatt han kommer, dog.


Nå tuller han ja. Forrige uke virket han ganske skråsikker. Dette begynner å lukte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dons599

Nå er jeg ikke så bereist i Twitter verden, men når brannsk, brann sin offesielle Twitter- konto, retwitrer saken om at norling kan doble lønnen sin i brann, har ikke de da tatt et lite steg mot å røpe at mannen er på vei til oss?


Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on December 02, 2013, 18:58:31 PM
Quote from: Gulløl on December 02, 2013, 18:42:00 PM
Anders Pamer ‏pÃ¥ twitter:
Skal ikke rømme landet. Tuller med de som tror jeg har full kontroll. Det har jeg ikke. Tror fortsatt han kommer, dog.


Nå tuller han ja. Forrige uke virket han ganske skråsikker. Dette begynner å lukte.


Ja, gått fra skråsikker til sikker til tror. Neste blir tipper. Neste blir "koselig her på Canaria!"

Belfort

Quote from: dons599 on December 02, 2013, 19:03:27 PM
Nå er jeg ikke så bereist i Twitter verden, men når brannsk, brann sin offesielle Twitter- konto, retwitrer saken om at norling kan doble lønnen sin i brann, har ikke de da tatt et lite steg mot å røpe at mannen er på vei til oss?




Er nok ikke Brann sin offisielle twitter konto det.

dons599

Nei der ser du... Da betyr det nok lite:)

krakra

Askar virker iallefall gira på Norling:

"@Pamerotti OMG!! Fotbanna tease😡🔫"

Spelaren

Quote from: Belfort on December 02, 2013, 19:07:17 PM
Quote from: dons599 on December 02, 2013, 19:03:27 PM
Nå er jeg ikke så bereist i Twitter verden, men når brannsk, brann sin offesielle Twitter- konto, retwitrer saken om at norling kan doble lønnen sin i brann, har ikke de da tatt et lite steg mot å røpe at mannen er på vei til oss?




Er nok ikke Brann sin offisielle twitter konto det.


Offisiell: https://twitter.com/skbrann

Uoffisiell: https://twitter.com/brannfeed
GÃ¥ av.

dons599


Xminator

Vel inn til sentrum og synge tjukk og feit og full.

HenningSB

Hører også rykter om dette om pressekonferanse på stadion imorgen med ny trener, dette kan bli meget spennende!

krøvel vellevold

De skal nok presentere både sportslig leder og trener i morgen:

"Ja folkens... Då ska vi altså avsløre det alle har lurt på de siste ukene. Vedkommende det é snakk om é en dåkkar kjennar godt te fra før. Han - for det é en han - som é ansatt som sportlig ledar... har lang fartstid i fooopal'n, han har hatt en tilsvarende jobb før - og har bygget seg opp en solid erfaring og kompetanse gjennom det, han har jobbet i NFF, han é lokal og han kjenner både klubben og norsk fotball inn og ut. Vi har fått kanskje den beste kandidaten som é å oppdrive til denne stillingen. Og no e det kanskje litt teit om eg sjøl siar navnet sjøl, så kan DU Mette si navnet på undertegnede?"

"Og så te det som sikkart folk e mest spent på; nemlig kem så ska bli den nye trenaren. Om han é det å si - for det é en han det é snakk om, så é han lokal, han har erfaring som trenar i 2.divisjon, han vil garantert kunne samarbeide godt med både daglig ledar og sportslig ledar, han sittar på enormt mye erfaring og kompetanse innen fooopal, og han roses opp i skyene av alle som jobbar med han. Og sist men ikkje minst; han ovarlevar det meste. Vår nye trener hetar... ja... Mette kan du si navnet på undertegnede?"



Legg ned hele klubben!

The Boss

Nerling er på Flesland! RBH 4 president!!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on December 02, 2013, 19:08:53 PM
Quote from: Belfort on December 02, 2013, 19:07:17 PM
Quote from: dons599 on December 02, 2013, 19:03:27 PM
Nå er jeg ikke så bereist i Twitter verden, men når brannsk, brann sin offesielle Twitter- konto, retwitrer saken om at norling kan doble lønnen sin i brann, har ikke de da tatt et lite steg mot å røpe at mannen er på vei til oss?




Er nok ikke Brann sin offisielle twitter konto det.


Offisiell: https://twitter.com/skbrann

Uoffisiell: https://twitter.com/brannfeed


Greit det har vært stille i det siste, men du kan ikke unnlate sjefen sjøl;

https://twitter.com/RoaldBruunHanss

Med tweets som "Da er jeg på twitter. Om noen vil ligge inn bud på Kim Ojo, tweet meg." burde folk for evig beklage seg for faksmaskin-tabben.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

sydnes76


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!



Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Spelaren

RBH skal ha en massiv stjerne i margen for denne her.
GÃ¥ av.

GKH


huleste

Hvilket hotell tar han inn på tro? Vil gi han en klem!

Heispassasjer

Hvorfor kom han med flyet fra Sandefjord? Det var det som landet 19.42

Avledningsmanøver?

Eller finnes det noen potensielle sportssjefer der?



stigh

Quote from: huleste on December 02, 2013, 20:17:04 PM
Hvilket hotell tar han inn på tro? Vil gi han en klem!


bor nok i håkonsgaten

Klaus_Brann

Quote from: huleste on December 02, 2013, 20:17:04 PM
Hvilket hotell tar han inn på tro? Vil gi han en klem!


Et på Bryggen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: stigh on December 02, 2013, 20:20:56 PM
Quote from: huleste on December 02, 2013, 20:17:04 PM
Hvilket hotell tar han inn på tro? Vil gi han en klem!


bor nok i håkonsgaten


Scandic mao.
Samle en gjeng og ønske han velkommen i kveld da;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

De gamle traverne på Fotikken tar nok på seg jobben som velkomstkomité da i så fall.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

Quote from: Klaus_Brann on December 02, 2013, 20:21:44 PM
Quote from: stigh on December 02, 2013, 20:20:56 PM
Quote from: huleste on December 02, 2013, 20:17:04 PM
Hvilket hotell tar han inn på tro? Vil gi han en klem!


bor nok i håkonsgaten


Scandic mao.
Samle en gjeng og ønske han velkommen i kveld da;)


vet sjekke opp tidligere i dag

1908

Blodet bruser... Store stå is back.. Norling is in town.. En deilig følelse...

Spelaren

ALLE MANN OPP TIL STADION, neida.
GÃ¥ av.

dokken

Quote from: Klaus_Brann on December 02, 2013, 20:22:36 PM
De gamle traverne på Fotikken tar nok på seg jobben som velkomstkomité da i så fall.


La oss nå ikke skremme ham vekk før signaturen er på plass. For øvrig: GKH!!

Gepard

Ja så var de altså ikke heeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeelt på jordet Pamer og co. Nå er han hvertfall i byen, s¨å får vi håpe han signerer da !

Northside

Og jeg som akkurat gledet meg over at sesongen var slutt.
Da var det bare begynne å telle ned til seriestart igjen, pluss få med seg noen nitriste treningskamper i Vestlandshallen.
Noen som har funnet billig fly til disse treningsleirene?

dudo

Fakaten, nå må man vel nesten fornye også?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: Gepard on December 02, 2013, 20:26:40 PM
Ja så var de altså ikke heeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeelt på jordet Pamer og co.


Nei, og BT har parkert BA grundig i denne saken. Så grundig at BA ikke har tatt seg bryet med å sette saken på ba.no over en halvtime etter at BT publiserte bildet på bt.no. De sitter nok og slikker sårene sine vil jeg tro...
Rød makt på Hansa

Spelaren

Forresten, bare for Ã¥ kødde litt med dere... Troels Bech var ogsÃ¥ pÃ¥ plass i Bergen for Ã¥ snakke med Roald  ;) .
GÃ¥ av.

krakra

Quote from: Nixon on December 02, 2013, 20:30:13 PM
Quote from: Gepard on December 02, 2013, 20:26:40 PM
Ja så var de altså ikke heeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeelt på jordet Pamer og co.


Nei, og BT har parkert BA grundig i denne saken. Så grundig at BA ikke har tatt seg bryet med å sette saken på ba.no over en halvtime etter at BT publiserte bildet på bt.no. De sitter nok og slikker sårene sine vil jeg tro...
BA var først ute med at Lars Fredriksens tar over som Nest-trener da..

Go Up