• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

aleksanderhjelleseth

Det første eg gjorde når eg våknet var å sjekke at dette faktisk hadde skjedd, at det ikke var en drøm. Visst BT kjører 10-11 saker, flyr til mamlø for intvervjuer og sender en ballspark sending,  ja da må det være hold i ryktene. Visst ikke er det tidenes BT BURN.
Er sjeleglad for at det etter alle solemerker blir Norling og ikke gamle, trauste mcleish. 3x hurra-

Huff

Leste forøvrig et sted at Malmø-troppen som vant Allsvenskan i år hadde en snittalder på 22,4 år, og var ligaens yngste lag.

Lidenskapen

Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

dudo

Quote from: Huff on November 28, 2013, 08:55:25 AM
Leste forøvrig et sted at Malmø-troppen som vant Allsvenskan i år hadde en snittalder på 22,4 år, og var ligaens yngste lag.


Det er troppen. Det er mer interessant å se på spilte minutter, selv om tallene helt fint kan være tilsvarende.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Så et eller annet sted at han har sagt opp fra 30 november så da får vi vel vite noe først på mandag om det er noe hold i BT sitt kjør.
Blir lenge å vente til mandag.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Skal si det stoppet opp med saker fra BT. Og jeg blir litt bekymret når Anders Pamer blir mer avmålt på Twitter. At Davy Wathne mener at saken hverken har fundament eller er baserer seg på realiteter hadde jeg normalt sett ikke brydd meg så mye om, men jeg vet ikke helt...
Rød makt på Hansa

Dunkin

Quote from: Nixon on November 28, 2013, 14:24:47 PM
Skal si det stoppet opp med saker fra BT. Og jeg blir litt bekymret når Anders Pamer blir mer avmålt på Twitter. At Davy Wathne mener at saken hverken har fundament eller er baserer seg på realiteter hadde jeg normalt sett ikke brydd meg så mye om, men jeg vet ikke helt...


At det har stoppet opp med saker på BT er vel naturlig mtp at det ikke har skjedd noe nytt og at de nok har klart å dekke alle mulige innfallsvinkler det siste døgnet. Er vel ikke ventet at det skal skje noe før i neste uke der dersom ryktene holder mål. Pamer har blitt litt mer avmålt, men det virker ikke som han er mindre sikker enn han var, bare at han presiserer at alt ikke er helt i boks. Er vanskelig å si noe om hva Davy vet. Får håpe BT har bedre kilder enn han, noe som heller ikke er unaturlig.

Huff

Quote from: Nixon on November 28, 2013, 14:24:47 PM
Skal si det stoppet opp med saker fra BT. Og jeg blir litt bekymret når Anders Pamer blir mer avmålt på Twitter. At Davy Wathne mener at saken hverken har fundament eller er baserer seg på realiteter hadde jeg normalt sett ikke brydd meg så mye om, men jeg vet ikke helt...


Som Dunkin er inne på over kan de neppe skrive ti saker per dag om Nordling. Dessuten sa Pamer allerede i går at Nordling trolig ble Brann-trener allerede i neste uke, og de har postet saker om Nordling etter dette.

Lasaron

Så lenge det ikke oppstår brukbare rykter om Norling og en annen klubb tror jeg vi kan være ganske trygge. Nyheten sprakk i går. Det neste som skjer er offentliggjøring fra Brann og Norling sin side. I tidsrommet mellom der er det begrenset hvor mye som kan skrives. Men, det er klart, jo lenger tid det går før en offentliggjøring, jo mer nervøs blir jeg.
Tren på langskudd

Lasaron

Det var 14 utespillere som spilte 10 kamper eller mer, av dem som var der ved sesongslutt. Gjennomsnittsalderen på dem var 23,4 år. Malmö vant serien med 5 poeng.
Tren på langskudd

dudo

Det blir flatfyll hele helgen, komatøs tilstand. Så kommer man seg forhåpentligvis til seg selv rundt pressekonferanse-tider mandag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1

Quote from: dudo on November 28, 2013, 17:10:13 PM
Det blir flatfyll hele helgen, komatøs tilstand. Så kommer man seg forhåpentligvis til seg selv rundt pressekonferanse-tider mandag.


Hehe, har du noe å feire da?

dudo

Nei, ren virkelighetsflukt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nero

Quote from: dudo on November 28, 2013, 18:12:17 PM
Nei, ren virkelighetsflukt.

Eller frykten for at vi likevel ender opp med Arne Sandstø? ;D
Lions led by donkeys.

ostraume

Registrerer at Lillebøe er meget positiv til Norling i dag. Og jeg som kunne sverge på at vi er delt i det meste.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

haak

I går kokte d på forumet  ;D
Kjekt å sjå engasjementet.

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 28, 2013, 14:24:47 PM
Skal si det stoppet opp med saker fra BT. Og jeg blir litt bekymret når Anders Pamer blir mer avmålt på Twitter. At Davy Wathne mener at saken hverken har fundament eller er baserer seg på realiteter hadde jeg normalt sett ikke brydd meg så mye om, men jeg vet ikke helt...


Davy Wathne mener nok fremdeles at Skarsfjord er riktig mann for Brann. Får vi ikke Norling, så kan Davy si at det var historieløst å tro at vi kunne få en trener på Norlings hylle, og at vi etter at "Skarsfjord ble mobbet vekk" må finne oss i å gå et trinn ned på trenerskalaen.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Oi, oi for ein nedtur det blir om Roald bare var på juleshopping med kona i København i helga.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


kabelmann

Omtrent som å høre Askar og Piotr prate om Skarsfjord.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Belfort

Har gjort litt search på nettet og det virker som spillerne både i AIK og Malmø ikke kan få rost Norling nok. Det interessante er at dette ikke bare gjelder et par spillere i hver klubb men nærmest  hele troppen i begge klubbene.

Herman1

Quote from: dudo on November 28, 2013, 18:12:17 PM
Nei, ren virkelighetsflukt.


Selvmedisinering, med andre ord, hehe.

;)

Baunebob

Helt absurd hvis vi lander denne. Optimismen snudd fra absolutt helvete til himmel på en måned.

Corran

Quote from: Nixon on November 28, 2013, 14:24:47 PM
Skal si det stoppet opp med saker fra BT. Og jeg blir litt bekymret når Anders Pamer blir mer avmålt på Twitter. At Davy Wathne mener at saken hverken har fundament eller er baserer seg på realiteter hadde jeg normalt sett ikke brydd meg så mye om, men jeg vet ikke helt...

Er nå kommet en sak til i dag og den innledes med "Rikard Norling blir etter det BT erfarer presentert som Brann-trener kommende uke."
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Malm-ekspert-hyller-Norling-for-talentarbeidet-405679_1.snd
Malmø ekspert som hyller talent satsingen til Norling og Patrick Hansson som er sikker på at han gjør suksess
Faen så treig tiden går Mandagen kan ikke komme raskt nok Og når mandagen endelig kommer så hører vi sikkert ikke et kvekk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Quote from: osoerli on November 28, 2013, 20:32:16 PM
Oi, oi for ein nedtur det blir om Roald bare var på juleshopping med kona i København i helga.


I følge sikre kilder er Roald på studietur i København for å studere klovnene på tivoliet. Og i følge enda mer sikre kilder koker Bergens Tidende tidenes spikersuppe for tiden. "Krasjlanding med Arne Sandstø" blir et nytt begrep i Bergen etter dette.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ZsoltKorcsmar

Store ord, men om vi lander Norling tror jeg er garantert topp 3. Han er visst meget opptatt av moderne og offensivt backspill, og dyrket frem de to beste backene i allsvenskan i sesongen som var. Kanskje landsmannen Demir tar kjempesprang og blir den landslagsspilleren han var spådd å bli? Slik Lustig gjorde i RBK. Høster jo også ros fra alle kanter. Uten spesielt med kjennskap til fyren, men det han utstråler etter intervjuer med tidligere spillere og tilskuere, minner meg om en viss Klopp i Dortmund.

Tippeligaens svar på Klopp hadde ikke vært å forakte. Om i tillegg han drar med seg noen kjempespillere fra sverige pga ryktet sitt blir jo dette reneste drømmen. Raide AIK, Malmø osv for spillere med kort kontrakt/bosman. Vann i munnen.

krøvel vellevold

November 28, 2013, 23:38:35 PM #2576 Last Edit: November 28, 2013, 23:41:02 PM by krøvel vellevold
Og neste høst når vi "bare" kommer på 4.plass med Norling, kommer Davy Wathne til å si:
Legg ned hele klubben!

krakra

Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.

krakra

Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.

krøvel vellevold

Quote from: krakra on November 28, 2013, 23:40:51 PM
Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.


Får vi imidlertid Norling, er jeg redd den moroen ikke varer mer enn et par år. Brann er nok bare et midlertidig stopp på veien for ham, og spørsmålet er om vi rekker å hente hjem noe gull før han drar.
Legg ned hele klubben!

krakra

Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:44:00 PM
Quote from: krakra on November 28, 2013, 23:40:51 PM
Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.


Får vi imidlertid Norling, er jeg redd den moroen ikke varer mer enn et par år. Brann er nok bare et midlertidig stopp på veien for ham, og spørsmålet er om vi rekker å hente hjem noe gull før han drar.
Får neppe tilbud noe bedre sted hvis han ikke lykkes her. Og med lykkes mener jeg gull:)

Uansett. Er klubben smart nok er det bare starten. Vi er store nok til at vi kan videreføre det Norling eventuelt setter i gang etter at han drar.

Jose Arrogantio

Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:44:00 PM
Quote from: krakra on November 28, 2013, 23:40:51 PM
Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.


Får vi imidlertid Norling, er jeg redd den moroen ikke varer mer enn et par år. Brann er nok bare et midlertidig stopp på veien for ham, og spørsmålet er om vi rekker å hente hjem noe gull før han drar.


Drar han til utlandet blir ikke det før han har vunnet noen medaljer her. I utlandet følger de nok ikke spesielt med på trenere i lille Norge med mindre de vinner ting, eller eventuelt har et stort navn som Solskjær.

Jose Arrogantio

Quote from: ZsoltKorcsmar on November 28, 2013, 23:29:16 PM
Store ord, men om vi lander Norling tror jeg er garantert topp 3. Han er visst meget opptatt av moderne og offensivt backspill, og dyrket frem de to beste backene i allsvenskan i sesongen som var. Kanskje landsmannen Demir tar kjempesprang og blir den landslagsspilleren han var spådd å bli? Slik Lustig gjorde i RBK. Høster jo også ros fra alle kanter. Uten spesielt med kjennskap til fyren, men det han utstråler etter intervjuer med tidligere spillere og tilskuere, minner meg om en viss Klopp i Dortmund.

Tippeligaens svar på Klopp hadde ikke vært å forakte. Om i tillegg han drar med seg noen kjempespillere fra sverige pga ryktet sitt blir jo dette reneste drømmen. Raide AIK, Malmø osv for spillere med kort kontrakt/bosman. Vann i munnen.


Tippeligaens Klopp trener Godset...

krøvel vellevold

Quote from: Jose Arrogantio on November 29, 2013, 00:01:05 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:44:00 PM
Quote from: krakra on November 28, 2013, 23:40:51 PM
Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.


Får vi imidlertid Norling, er jeg redd den moroen ikke varer mer enn et par år. Brann er nok bare et midlertidig stopp på veien for ham, og spørsmålet er om vi rekker å hente hjem noe gull før han drar.


Drar han til utlandet blir ikke det før han har vunnet noen medaljer her. I utlandet følger de nok ikke spesielt med på trenere i lille Norge med mindre de vinner ting, eller eventuelt har et stort navn som Solskjær.

Det kommer jo an på hva du mener med "utlandet". Det er jo ikke sånn at Real Madrid er neste trinn på stigen... Og denne større jobben kan jo også være en klubb som FCK eller Sveriges landslag. Eller RBK for den saks skyld. Tror neppe vi får se ham trene Brann i mer enn to år.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: krakra on November 29, 2013, 00:00:19 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:44:00 PM
Quote from: krakra on November 28, 2013, 23:40:51 PM
Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.


Får vi imidlertid Norling, er jeg redd den moroen ikke varer mer enn et par år. Brann er nok bare et midlertidig stopp på veien for ham, og spørsmålet er om vi rekker å hente hjem noe gull før han drar.
Får neppe tilbud noe bedre sted hvis han ikke lykkes her. Og med lykkes mener jeg gull:)

Uansett. Er klubben smart nok er det bare starten. Vi er store nok til at vi kan videreføre det Norling eventuelt setter i gang etter at han drar.

Spørsmålet er om vi noen gang vil finne en trener av samme kaliber.
Legg ned hele klubben!

Danny

Du er virkelig god til å se det negative i det meste Krøvel. Du mener han er så god, at neste trener nesten garantert blir et steg ned? Den tid den sorg. Lander vi Norling, får Brann la samme utvalg finne neste trener også, for dette hadde jeg aldri forventet!

Jose Arrogantio

November 29, 2013, 00:48:52 AM #2586 Last Edit: November 29, 2013, 00:52:38 AM by Jose Arrogantio
Quote from: krøvel vellevold on November 29, 2013, 00:06:54 AM
Quote from: krakra on November 29, 2013, 00:00:19 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:44:00 PM
Quote from: krakra on November 28, 2013, 23:40:51 PM
Min konklusjon utifra rapportene er at vi får en trener i samme sjiktet som Deila og Solskjær. Et sjikte som er godt over de andre trenerne i TL. Vi får en langt bedre trener enn det RBK, VIF og også Viking har.

Stemmer det kan det bli veldig spennende fremover. Vi er en større klubb enn både Molde og Godset. Vi har flere rike onkler og har dermed forutsetninger til å bli mye bedre enn dem. De har flytt på en sportslig kompetanse vi ikke har vært i nærheten av. Tar vi dem igjen på dette, og folk i klubben tåler å ha en såpass stor og sterk personlighet i klubben, gleder jeg meg virkelig til de kommende årene. Stallen er god nok til å kjempe om medalje allerede, mange av de beste er så unge at de kan bli mye bedre fremover med den rette treneren og Brann er en så stor klubb og Bergen en så stor by at vi kan lokke til oss endel store navn med den rette treneren på plass.


Får vi imidlertid Norling, er jeg redd den moroen ikke varer mer enn et par år. Brann er nok bare et midlertidig stopp på veien for ham, og spørsmålet er om vi rekker å hente hjem noe gull før han drar.
Får neppe tilbud noe bedre sted hvis han ikke lykkes her. Og med lykkes mener jeg gull:)

Uansett. Er klubben smart nok er det bare starten. Vi er store nok til at vi kan videreføre det Norling eventuelt setter i gang etter at han drar.

Spørsmålet er om vi noen gang vil finne en trener av samme kaliber.


Kan Godset, kan vi.

Edit: ingen garantier selvsagt. Men ikke lenge siden Godset var i like mye rot som oss. Og de klarte å finne gull ut fra kaoset. Om vi klarer å rydde opp i rotet som har herjet oppe, som det virker som de endelig har begynt å vise vilje til å gjøre, så er det ingen umulighet for oss å få tak i gode trenere når mindre klubber som Molde og Godset klarer. Norling er ikke unik i Norden, OM vi får Norling vil han forhåpentligvis bli noen år, og innen den tid han slutter her har vi forhåpentligvis bygd oss opp nok til at det ikke må lykketreff til for å hente neste fremadstormende sukssestrener i Skandinavia.

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:38:35 PM
Og neste høst når vi "bare" kommer på 4.plass med Norling, kommer Davy Wathne til å si:


Og skulle det mot formodning bli en medalje så er det ene og alene fordi man da har høstet fruktene av det grunnlaget (ev. grunnspællet) Skarsfjord har lagt. Tap-tap for Brann, vinn-vinn for Watne.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Jose Arrogantio

Quote from: kabelmann on November 29, 2013, 00:49:33 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 28, 2013, 23:38:35 PM
Og neste høst når vi "bare" kommer på 4.plass med Norling, kommer Davy Wathne til å si:


Og skulle det mot formodning bli en medalje så er det ene og alene fordi man da har høstet fruktene av det grunnlaget (ev. grunnspællet) Skarsfjord har lagt. Tap-tap for Brann, vinn-vinn for Watne.


Jeg vil si at medalje er vinn for Brann, uansett hva klovnen skulle mene og si.

Xminator

Krøvel og Davy har noe til felles. Denne magefølelsen av at ikke alt er riktig før det meste går galt i Brann. Det er jo flere av oss som har det slik fra tiden der Brannspill i øverste divisjon ikke var en selvfølge.

At Norling neppe blir her i 10 år må vi være fullstendig klar over. Nettopp derfor er det viktig å få på plass en dyktig sportssjef som kan ta videre den tråden Norling begynner å spinne på.

Om ikke BT har kokt suppe på spiker og vi innleder advent med ett mageplask.

Nixon

Rød makt på Hansa

ostraume

Rimelig latterlig å problematisere at Norling er så bra at han kun blir her 2-3 år.

Det får bli med trenere som med spillere; om det er så gode at de forsvinner så er det bra for Brann. Ellers er det bare å fylle opp med Sandstø, Møvik og Walde og glede seg over kontinuitet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Det er jo helt fantastisk at vi henter en trener som vi er redd for skal reise videre til større oppgaver om noen år. Den "frykten" har vi ikke hatt siden...., vel, noensinne?
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

November 29, 2013, 09:39:06 AM #2593 Last Edit: November 29, 2013, 09:45:47 AM by krøvel vellevold
Quote from: Danny on November 29, 2013, 00:48:35 AM
Du er virkelig god til å se det negative i det meste Krøvel. Du mener han er så god, at neste trener nesten garantert blir et steg ned? Den tid den sorg. Lander vi Norling, får Brann la samme utvalg finne neste trener også, for dette hadde jeg aldri forventet!
Legg ned hele klubben!

nero

November 29, 2013, 09:57:47 AM #2594 Last Edit: November 29, 2013, 10:00:23 AM by nero
Jeg er også superentusiastisk over Norling, men uansett hvor god han er så er det selvsagt ikke umulig at han flopper, han også. Uansett om han blir en suksess eller en fiasko er det ikke så sikkert at han blir så lenge, men det trenger ikke være bare negativt hvis man greier å bygge opp en positiv kontinuitet i klubben istedenfor den negative kontinuiteten vi så under Skarsfjord. Det betinger imidlertid en oppegående sportssjef.

Ellers blir det meget interessant å se hvordan forholdet mellom Norling og Geniet blir. Norling har havnet i konflikt med ledelsen før, og det virker som han har lav toleranseterskel for idioti. Vi går mot spennende tider, dere. Nå er det igjen slik at man må inn på bergensavisene hver dag i spenning om det er noe nytt om Brann.
Lions led by donkeys.

Spelaren

November 29, 2013, 10:12:23 AM #2595 Last Edit: November 29, 2013, 10:14:05 AM by Spelaren
Irriterende kor stille det blei frå BT. 10-11 saker første dagen og deretter kun små drypp. Superpessimist som eg er, tipper Roald går på feil fly, til Copacabana i stedet for Copenhagen* og me ender opp med ein hissig, feit brasilianer ved navn Romario.

*siden det er så greit å kjøre over til Malmø.

Eller så blir Roald stoppet i tollen pga taxfreeoverskridelser, og går glipp av avtalen.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on November 29, 2013, 09:08:19 AM
Rimelig latterlig å problematisere at Norling er så bra at han kun blir her 2-3 år.


Men hva med dem som problematiserer at noen syns det er dumt at vi neppe får beholde ham lenger?
Legg ned hele klubben!

huleste

Jeg kribler hver gang jeg ser en ny sak om han på enten ba eller bt. Vil ha avtalen i boks nå! Norling som trener, Svante som sportssjef og et  par nye kvalitetsspillere, så blir dette gøy. Planen var å ikke skaffe partoutkort, men nå er jeg i ferd meg å ombestemme meg. Heia Roaldo!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Lander de Norling tror jeg partoutkortsalget kan nærme seg 8000 igjen
Mandagen kan ikke komme raskt nok Eg e nervøs for at BT har tatt en spansk en her og spekulerer vilt ut i fra at Brann er blitt tipset om Norling og at det ikke er noe nærmere en det
Kanskje Brann forhører seg, men er redd det ikke er kommet til forhandlinger
Pessimisten i meg som tar over litt her nå kjenner jeg. Går i sykluser Optimisme ene minuttet og så pessimisme det neste. realisme er fraværende :-) Men det skal vel være fraværende i lidenskap og fotball
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up