• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Norling hadde vært fantastisk, men dette har jeg ingen tro på kommer til å skje. Hvorfor i himmelens navn skulle han gå fra MFF - som skal ut i CL-kval 2014 og har opptil 23000 på kampene - til Brann som knapt har 5000 reelt på kampene og ikke skal spille e-cup av noe slag? Virker helt meningsløst. Tipper han har fått et spennende tilbud fra en større klubb.
Legg ned hele klubben!

Belfort

Enig med Krøvel. Har vanskelig for å se at han kommer til Bergen. Hadde han gjort det så hadde det vært en fantastisk trener signering.

Xminator

Så vidt jeg kan se ut fra matchrapportene på malmøs hjemmesider, så ble det spilt 4-4-2. Det er ihvertfall mer enn spennende nok. Så er det jo en mulighet for at han sier opp for å trene Sverige. Ryktene sa at han var uenig i blant annet salg av gode spillere i sommervinduet, og da er jo Roald Bruun Hansen perfekt sjef...

Og før Kråken får undikken enda mer i postkassen, det er ingen som sier ett ungt Brannlag ikke kan storspille, det som derimot er rimelig håpløst er å ta medaljer med årets Brannstall. Selv om den er ung... Regner med the missing link som Kråken leter etter er "gode nok".

Norling som trener og Svante som Brannkjenner og Sportssjef. Ja takk.

Romarius

Ville være et perfekt valg. Kjør på!
Han vil ikke fortsette i Sverige, så det er håp. Selv om det virker litt for godt til å være sant at dette skal bli noe av

Xminator

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 11:53:08 AM
Norling hadde vært fantastisk, men dette har jeg ingen tro på kommer til å skje. Hvorfor i himmelens navn skulle han gå fra MFF - som skal ut i CL-kval 2014 og har opptil 23000 på kampene - til Brann som knapt har 5000 reelt på kampene og ikke skal spille e-cup av noe slag? Virker helt meningsløst. Tipper han har fått et spennende tilbud fra en større klubb.


Det dreide seg vel om en konflikt med sportssjefen. Når det er grunnlaget så er det ganske åpent hvor han drar videre, og Brann kan være en kandidat så lenge han ikke skal i direkte konkurranse med Malmø. (Norling sitat)

Og som i forrige innlegg, det er vel en jobb ledig som svensk landslagssjef også.

Xminator

Hmm sjekket litt og ser ut som Hamren fortsatt har tillit blant forbund og spillere. Så i mitt hode styrker det muligheten for at Norling-ryktet faktisk kan holde.

Det er bare å krysse fingrene, for det er en trener som faktisk kan fyre opp troen igjen, og samtidig ikke er kontroversiell for andre enn de ytterste kverutantene.

GKH

Her er det bare å krysse alt av fingre og tær for at dette går i orden. Hadde vært aldeles glimrende!

Et par tweets fra Joacim Jonsson(https://twitter.com/Joacim_Jonsson):

- "Hadde vært et vilt kupp for Brann, karismatisk og kompetent. God å skape lag som drar sammen"
- "Spiller en sjarmeende offensiv fotball til tider neste dristig.Bygger spillet bakfra med pasningsspill"
- "Ekstrem karisma, flink å få ut maks av støtteapparat. Framhever aldri seg selv uten de rundt han. God med unge spillere"

Nixon

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/--Norling-star-for-morsom-fotball-405316_1.snd

Kapteinen vår er begeistret for tanken. For dette hadde absolutt vært et kupp fra en hylle som vi liker!:)
Rød makt på Hansa

nero

Har den blinde hønen Roald til slutt greid å finne et gullkorn? Dette høres jo svært lovende ut!
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Ser på sydsvenskan.se at han kobles mot oss, men det er jo tydeligvis bare basert på norske medier som i sin tur antagelig bare driver med ville spekulasjoner.

Dette er en trener som kan få tilbud fra langt mer interessante klubber og ligaer. Han har blitt rundlurt hvis han havner hos oss.
Legg ned hele klubben!

nero

Herlig å bygge opp vårt håp til de store høyder før vi til slutt ender opp med Sandstø eller Hødd-treneren.

Men Klovneveldet skal likevel ha for at de prøver på en litt høyere hylle enn Rune Skarsfjord.
Lions led by donkeys.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:25:09 PM
Ser på sydsvenskan.se at han kobles mot oss, men det er jo tydeligvis bare basert på norske medier som i sin tur antagelig bare driver med ville spekulasjoner.


Ville spekulasjoner er det sannsynligvis ikke. Jeg tror nok at BT har rett i at det har vært kontakt mellom trener og klubb. De pleier å være veldig sikre når de går ut med sånt. Slik som med skotten. Men det er klart at det er et stykke derfra til han blir ny Branntrener.

Men hvorfor skulle ikke Brann være veldig attraktiv for en trener som han? Utenfor Skandinavia kan vi ikke konkurrere. Greit. Men i Skandinavia må vel Brann være helt i toppen når det gjelder klubber som er på trenerjakt vil jeg tro. Det har vært mye rot i klubben, men der er vi ikke alene. For den rette treneren med den rette innstillingen må jo dette være en stor utfordring der premien er stor dersom han lykkes.

Jeg tror uansett ikke han kommer uten at han er blitt presentert er godt opplegg med nye friske penger til sportslig satsing.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 27, 2013, 12:35:54 PMMen hvorfor skulle ikke Brann være veldig attraktiv for en trener som han? Utenfor Skandinavia kan vi ikke konkurrere.


Derfor.

Og Brann vil være et klart steg ned på karrierestigen.
Legg ned hele klubben!

krakra

Sitter med et lite håp om at han sier opp delvis fordi han vil til Brann. Hadde han sagt opp på grunn av en uenighet uten ny klubb i sikte?

Virker som en trener som ser på ungdom og offensiv fotball som midler for suksess. Slik som Deila. Ikke Skarsfjord somofte uttalte seg som om det var byrder som hindret resultatene. Og jo: Det var flere som mente at vi ikke kunne forvente bedre resultater fordi laget var så ungt. Skars selv sa det ofte, Davy har også mast om det og det har flere av de som støttet Skarsfjord også gjort. Forhåpentligvis får vi en "Yes we can!"-type inn etter tre år med "Njaaaa. Det blir nok vanskelig"-Skarsfjord

Christian

Eg svensk gulltrener vil jo ikkje bare tenne oss supportere, investorer og rike onkler kan vel òg la seg rive med av dette, noe som igjen kan bidra til en pakke som kan friste svensken.

Spennende er det i alle fall.

krøvel vellevold

Quote from: krakra on November 27, 2013, 12:42:35 PM
Sitter med et lite håp om at han sier opp delvis fordi han vil til Brann. Hadde han sagt opp på grunn av en uenighet uten ny klubb i sikte?

Virker som en trener som ser på ungdom og offensiv fotball som midler for suksess. Slik som Deila. Ikke Skarsfjord somofte uttalte seg som om det var byrder som hindret resultatene. Og jo: Det var flere som mente at vi ikke kunne forvente bedre resultater fordi laget var så ungt. Skars selv sa det ofte, Davy har også mast om det og det har flere av de som støttet Skarsfjord også gjort. Forhåpentligvis får vi en "Yes we can!"-type inn etter tre år med "Njaaaa. Det blir nok vanskelig"-Skarsfjord


AaFKs lag var da vel så ungt som vårt. At man spiller med noen unggutter i hver kamp, hindrer en ikke i å kjempe om medalje. Enkelte snakker som om halve laget i hver kamp var juniorer.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Christian on November 27, 2013, 12:43:23 PM
Eg svensk gulltrener vil jo ikkje bare tenne oss supportere, investorer og rike onkler kan vel òg la seg rive med av dette,


For Mohn er det vel ingen alternativer som er bedre enn Skars...
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:41:54 PM
Quote from: Nixon on November 27, 2013, 12:35:54 PMMen hvorfor skulle ikke Brann være veldig attraktiv for en trener som han? Utenfor Skandinavia kan vi ikke konkurrere.


Derfor.

Og Brann vil være et klart steg ned på karrierestigen.


Ned, men også bortover. Vår stige kan jo være jækla artig å klatre i.
Gå av.

nero

November 27, 2013, 12:50:53 PM #2368 Last Edit: November 27, 2013, 12:53:36 PM by nero
Det blir jo ikke akkurat noe juniorlag uansett, hvis enkelte får viljen sin og vi henter trioen Helstad, Azar og Hanstveit. I tillegg til evigunge Hassan.
Lions led by donkeys.

Huff

Uten at jeg kjenner spesielt godt til treneren er jeg meget positiv ut fra det bittelille jeg har hatt tid til å lese.

nero

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:45:23 PM
Quote from: Christian on November 27, 2013, 12:43:23 PM
Eg svensk gulltrener vil jo ikkje bare tenne oss supportere, investorer og rike onkler kan vel òg la seg rive med av dette,


For Mohn er det vel ingen alternativer som er bedre enn Skars...

Nei, og nå har vi vært så ufattelig imbesile at vi har gått bort fra både supertrener Rune og den ekstremt suksessfulle kontinuitetslinjen. Hvordan skal nå dette ende??
Lions led by donkeys.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:41:54 PM
Quote from: Nixon on November 27, 2013, 12:35:54 PMMen hvorfor skulle ikke Brann være veldig attraktiv for en trener som han? Utenfor Skandinavia kan vi ikke konkurrere.


Derfor.

Og Brann vil være et klart steg ned på karrierestigen.


Det er jo ikke slik at en trener kan velge og vrake i klubber. Kanskje spesielt ikke skandinaviske trenere i forhold til klubber ute i Europa. Det er ikke sikkert at han vil få så mye å velge mellom som er bedre enn Brann som tross alt har mye å gå på når det gjelder utviklingsmuligheter i forhold til der vi har vært i år. Han vet sikkert veldig godt at det knapt finnes bedre klubber å lykkes i.
Rød makt på Hansa

Gulløl

November 27, 2013, 13:00:32 PM #2372 Last Edit: November 27, 2013, 13:03:34 PM by Gulløl
Velkommen etter BT, Norling ble lansert her på forumet for to tre uker siden. Med han som trener og Svante som sportssjef vil partoutkortsalget gå bananas. Men vi har vel null sjanse på noen av de. Om ikke Trond Mohn spanderer en bitteliten promille av sin formue og finansierer dette i boks. Selv om de blir Norges best betalte sportsjef og trener tror jeg dette er en investering som virkelig kan gi avkastning på sikt. Både Roald og Trond skal få honnør om de får dette til, men helt realistisk er det nok feberfantasier på høyt plan.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Det ville også vert en trener med ett annet kontaktnett enn de vi har i klubben nå. Og dermed åpne for at vi løfter blikket litt utenfor bygrensene når vi skal finne spillere som hever laget. Han vil jo for eksempel ha god kontroll på hva som er på vei opp i Sverige.

Nei, dette er det veldig vanskelig å være negativ til, selv om jeg skjønner Krøvel når han velger ta ut veldig lav fallhøyde.

Christian

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:45:23 PM
Quote from: Christian on November 27, 2013, 12:43:23 PM
Eg svensk gulltrener vil jo ikkje bare tenne oss supportere, investorer og rike onkler kan vel òg la seg rive med av dette,


For Mohn er det vel ingen alternativer som er bedre enn Skars...

Har du tatt en ed på at du ikkje skal la deg rive med før RBH er vekk, eller? Du virker å være i overkant dyster og molefunken i dag...

nero

November 27, 2013, 13:06:24 PM #2375 Last Edit: November 27, 2013, 13:08:28 PM by nero
Quote from: Christian on November 27, 2013, 13:05:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:45:23 PM
Quote from: Christian on November 27, 2013, 12:43:23 PM
Eg svensk gulltrener vil jo ikkje bare tenne oss supportere, investorer og rike onkler kan vel òg la seg rive med av dette,


For Mohn er det vel ingen alternativer som er bedre enn Skars...

Har du tatt en ed på at du ikkje skal la deg rive med før RBH er vekk, eller? Du virker å være i overkant dyster og molefunken i dag...

Var ikke dette nesten bare Mohns egne ord? For en måned siden sto han jo knallhardt på at "han Rune" var mannen som skulle lede oss til det lovede landet..
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on November 27, 2013, 13:00:38 PM
Det ville også vert en trener med ett annet kontaktnett enn de vi har i klubben nå. Og dermed åpne for at vi løfter blikket litt utenfor bygrensene når vi skal finne spillere som hever laget. Han vil jo for eksempel ha god kontroll på hva som er på vei opp i Sverige.

Nei, dette er det veldig vanskelig å være negativ til, selv om jeg skjønner Krøvel når han velger ta ut veldig lav fallhøyde.


Jeg tror ikke vi får ham før jeg ser det.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: Gulløl on November 27, 2013, 13:00:32 PMVelkommen etter BT, Norling ble lansert her på forumet for to tre uker siden.


Du skjønner vel at det er forskjell på å lansere en trener som et ønske, og at det nå angivelig skal ha vært kontakt mellom partene.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 13:07:17 PM
Quote from: Xminator on November 27, 2013, 13:00:38 PM
Det ville også vert en trener med ett annet kontaktnett enn de vi har i klubben nå. Og dermed åpne for at vi løfter blikket litt utenfor bygrensene når vi skal finne spillere som hever laget. Han vil jo for eksempel ha god kontroll på hva som er på vei opp i Sverige.

Nei, dette er det veldig vanskelig å være negativ til, selv om jeg skjønner Krøvel når han velger ta ut veldig lav fallhøyde.


Jeg tror ikke vi får ham før jeg ser det.


Det er det vel ingen som gjør. Men jeg tror som sagt ikke at det i så fall ville vært et veldig dropp i karrierestigen hans.
Rød makt på Hansa

nero

Quote from: Nixon on November 27, 2013, 13:09:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 13:07:17 PM
Quote from: Xminator on November 27, 2013, 13:00:38 PM
Det ville også vert en trener med ett annet kontaktnett enn de vi har i klubben nå. Og dermed åpne for at vi løfter blikket litt utenfor bygrensene når vi skal finne spillere som hever laget. Han vil jo for eksempel ha god kontroll på hva som er på vei opp i Sverige.

Nei, dette er det veldig vanskelig å være negativ til, selv om jeg skjønner Krøvel når han velger ta ut veldig lav fallhøyde.


Jeg tror ikke vi får ham før jeg ser det.


Det er det vel ingen som gjør. Men jeg tror som sagt ikke at det i så fall ville vært et veldig dropp i karrierestigen hans.

Tja. Fra gull i Sverige til et lag som roter rundt 8.plass i TL med 4-5000 på tribunene? Mange ville nok kalle det et steg ned, ja.
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Quote from: Christian on November 27, 2013, 13:05:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:45:23 PM
Quote from: Christian on November 27, 2013, 12:43:23 PM
Eg svensk gulltrener vil jo ikkje bare tenne oss supportere, investorer og rike onkler kan vel òg la seg rive med av dette,


For Mohn er det vel ingen alternativer som er bedre enn Skars...

Har du tatt en ed på at du ikkje skal la deg rive med før RBH er vekk, eller? Du virker å være i overkant dyster og molefunken i dag...




Mohn har jo sagt at han vurderte å trekke støtten hvis ikke Skars fikk forlenget, så det må jo bety at han mener at Skars er absolutt øverste hylle.
Legg ned hele klubben!

krakra

Quote from: Nixon on November 27, 2013, 13:09:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 13:07:17 PM
Quote from: Xminator on November 27, 2013, 13:00:38 PM
Det ville også vert en trener med ett annet kontaktnett enn de vi har i klubben nå. Og dermed åpne for at vi løfter blikket litt utenfor bygrensene når vi skal finne spillere som hever laget. Han vil jo for eksempel ha god kontroll på hva som er på vei opp i Sverige.

Nei, dette er det veldig vanskelig å være negativ til, selv om jeg skjønner Krøvel når han velger ta ut veldig lav fallhøyde.


Jeg tror ikke vi får ham før jeg ser det.


Det er det vel ingen som gjør. Men jeg tror som sagt ikke at det i så fall ville vært et veldig dropp i karrierestigen hans.
Det blir jo jobben hans å gjøre noe med det. Ingen tvil om at potensialet ligger der.

aleksanderhjelleseth

Uansett om det blir realitet eller ikke, det er så digg med litt rykter igjen, går å venter på sms fra brannvarsel om ettellerannet. De må ansette en ny trener/sportssjef før jul. Mye som skal på plass. Lander roald denne treneren, ja då gir eg meg enda over.

krøvel vellevold

Quote from: aleksanderhjelleseth on November 27, 2013, 13:14:46 PM
Uansett om det blir realitet eller ikke, det er så digg med litt rykter igjen, går å venter på sms fra brannvarsel om ettellerannet. De må ansette en ny trener/sportssjef før jul. Mye som skal på plass. Lander roald denne treneren, ja då gir eg meg enda over.


ja da skal i hvert fall ikke dette komme på RBHs tabbeliste hvis det ikke blir suksess med Norling som trener. Da har man gjort et ærlig forsøk på riktig hylle.
Legg ned hele klubben!

aleksanderhjelleseth

Et ankepunkt mot jobben i Brann er om han er villig til å jobbe med en sportsjef over seg, det ble jo trøbbel i malmø,
visst han har det, da hiver vi sportssjef rollen over bord og sette seil.

Nixon

Quote from: nero on November 27, 2013, 13:11:51 PM
Quote from: Nixon on November 27, 2013, 13:09:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 13:07:17 PM
Quote from: Xminator on November 27, 2013, 13:00:38 PM
Det ville også vert en trener med ett annet kontaktnett enn de vi har i klubben nå. Og dermed åpne for at vi løfter blikket litt utenfor bygrensene når vi skal finne spillere som hever laget. Han vil jo for eksempel ha god kontroll på hva som er på vei opp i Sverige.

Nei, dette er det veldig vanskelig å være negativ til, selv om jeg skjønner Krøvel når han velger ta ut veldig lav fallhøyde.


Jeg tror ikke vi får ham før jeg ser det.


Det er det vel ingen som gjør. Men jeg tror som sagt ikke at det i så fall ville vært et veldig dropp i karrierestigen hans.

Tja. Fra gull i Sverige til et lag som roter rundt 8.plass i TL med 4-5000 på tribunene? Mange ville nok kalle det et steg ned, ja.


Jeg tror ikke det er så enkelt. Tror du ikke at en potensiell trener ser minst like mye på historie og potensiale, som på den siste sesongen?
Rød makt på Hansa

haak

Enormt spennende navn.
Måtte det være noe i ryktet :)

dudo

Det var veldig så positiv jeg var til dette, da.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

actanon

Quote from: krøvel vellevold on November 27, 2013, 12:25:09 PM
Ser på sydsvenskan.se at han kobles mot oss, men det er jo tydeligvis bare basert på norske medier som i sin tur antagelig bare driver med ville spekulasjoner.

Dette er en trener som kan få tilbud fra langt mer interessante klubber og ligaer. Han har blitt rundlurt hvis han havner hos oss.


Det har han ikke. Tenk bare på hvor mange som ville på stadion i de siste kampene i 2007 og cupfinalene. Brann har et enormt potensiale
Rikard Norling er vår mann!

Yngve

Svært spanande namn og ein trenar eg sterkt håpar me klarar å få fatt i!

Eg kryssar det eg har for at dette skal vera sant, og at det vert avgjort snarast mogleg, slik at me kan byrja å bygga ein ny stall mot 2014.

aleksanderhjelleseth

Det ligger et enormt uforløst potensiale i Brann og i Bergen. Svante inn som Sportsjef og Norling som trener, lukter svidd. Pengene det koster å hente og lønne disse to kan lett hentes inn igjen hos investorer. Kjør på Roald.

Lidenskapen

Jeg husker at jeg så høydepunktene fra Hibernian-Malmø i europaliga kvaliken her i høst, Malmø vant 7-0 og hadde til tider fantastisk angrepspill, tok meg selv i og tenke på at dette var bemerkelsesverdig likt spill som i gullsesongen våres, hurtige backer og kjappe kombinasjoner/veggspill som satt spiller alene med keeper.

Ligger sikkert et klipp ute på Youtube av kampen.
Jeg er iallefall meget positiv til vår svenske venn her :)
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

actanon

Rikard Norling er vår mann!

ostraume

Quote from: dudo on November 27, 2013, 13:48:44 PM
Det var veldig så positiv jeg var til dette, da.


Tenker akkurat det samme.

At krøvel driver med anti-jinxing må dere ikke bry dere med, folkens. Norling vil vekk fra Sverige; og da er selvsagt Brann et meget godt alternativ. Lønnsmessig matcher vi og Malmø helt greit vil jeg tro.

Tviler på City kommer på banen og snapper han foran oss.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kagain

Joda, potensial er en ting. Brann har jo det. OG det burde vi strengt tatt også ha med tanke på hvor mange som bor maks en halv time kjøring (uten kø) fra Staddaen.

Jeg er jo pessimist, så jeg er (på lik linje med Krøvel) skeptisk til at dette går i boks. Det jeg er interessert i er om dette er den hyllen RBH snoker rundt på. I så fall snakker vi definitivt en høyere hylle en vi har hentet trenere fra de siste 10-15 årene. Noe som burde love godt. Ihvertfall om vi får napp (napp på en hylle? Analogiene mine begynner å bli litt frynsete ser jeg)

Så kan man jo innvende at en treners betydning for lagets prestasjoner ikke nødvendigvis er slik at det kan få gråstein til å prestere på gullnivå. Kanskje det blir mer som å pusse gammelt sølvtøy slik at det skinner igjen.

Likevel tror jeg nok ikke at Norling kommer til Brann. Det er ikke alle som nødvendigvis ser på potenisal og slikt når de søker på jobber. Jeg vet i alle fall at jeg hadde ikke tatt en lavere betalt jobb på et sted som har potensial, om ikke nevnte potensial også innebærer muligheter for høyere lønn for meg på sikt. Skal jeg utenlands (igjen) så må det være for en høyere lønn enn det jeg har i Norge. Jeg vet ikke hvilken lønn denne Norling har, men jeg ser for meg at et lag som vinner allsvenskan fint kan ha et større lønnsbudsjett enn Brann... Og da spørs det om han kan lokkes ut av "Du gamla, du fria, du fjellhöga nord" til landet som "stiger frem, furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem.".

Det som taler for er vel egentlig kun at han kanskje kan trenge en jobb og er ledig på markedet. Er det nedgangstider i fotballen i Sverige så kan det kanskje friste. Spesielt siden han snakket om at han ikke ville ta seg jobb i lag som konkurrerte direkte med Malmö

Lasaron

Jeg blir godt fornøyd hvis det blir Norling. Tror grunnen til at det har vært så stille på ryktebørsen er fordi Brann jobber med storfisker. Folk under kontrakt. Folk med et navn. Kvalitet.
Jeg slenger meg på tanken om at Brann absolutt kan være en attraktiv klubb for ham.

PS! Det hjelper ikke å krysse fingre etc. Dette til orientering.
Tren på langskudd

ostraume

Et vesentlig poeng her er at Norling primært ønsker seg til en klubb som ikke konkurrrerer med Malmø.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

November 27, 2013, 14:11:58 PM #2397 Last Edit: November 27, 2013, 14:16:33 PM by Spelaren
Quote from: Røde Mor on November 27, 2013, 14:06:17 PM
(...) Jeg vet ikke hvilken lønn denne Norling har, men jeg ser for meg at et lag som vinner allsvenskan fint kan ha et større lønnsbudsjett enn Brann... (..)


Ifølge denne artikkelen tjente han i fjor ca halvparten (!) av det Skarsfjord gjorde.

Ingen problemer å matche det.

Rikard Norling, Malmö FF, 1 352 000 kronor per år (2011) = 1 221 855.36 NOK, Skarsfjord tjente 2 556 212 NOK i fjor.
Gå av.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Lasaron on November 27, 2013, 14:10:46 PM
Jeg blir godt fornøyd hvis det blir Norling. Tror grunnen til at det har vært så stille på ryktebørsen er fordi Brann jobber med storfisker. Folk under kontrakt. Folk med et navn. Kvalitet.
Jeg slenger meg på tanken om at Brann absolutt kan være en attraktiv klubb for ham.

PS! Det hjelper ikke å krysse fingre etc. Dette til orientering.


Vet du at det ikke hjelper? kanskje du ikke har krysset for de riktige tingene enda.
Eg krysser, du kan gjøre det samme, vi ser hvordan det ender.


Go Up