• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: Xminator on November 16, 2013, 06:58:42 AM
Winters gir Alex en Like som Branntrener i dagens BA.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6986260.ece

En skotte snakker fint om en skotte. Kanskje ikke verdens mest objektive anbefaling... Men bildet av fyren blir jo likevel etterhvert litt mer nyansert enn det det kunne virke fra start av.

Men om han kommer og får suksess; hvor lang tid tror dere det tar før en lokalavis bruker tittelen "Sir Alex"?;)
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: dex1974 on November 16, 2013, 04:17:45 AM
Quote from: Markmus on November 16, 2013, 00:14:29 AM
Quote from: krakra on November 15, 2013, 00:18:24 AM
Alex McLeish skal være aktuell som ny Branntrener i følge BT. Har to seriegull med Rangers, flere cupgull i Skottland og er i dag i Nottingham Forrest i Championship.

Er det noe som kunne ført til litt optimisme hos de mest kravstore her inne? :P


Ekstreeemt skeptisk. To gull med Rangers er ingen prestasjon i en liga med kun to lag.


Og folk vil ha NAE som vant mestparten av titlene da det kun var ETT lag i toppen av norsk fotball?


Hoi hoi, nå må du ikke blande kortene. NAE skapte et vanvittig storlag i Tronheim uten at de skulle hatt noe bedre forutsetninger enn Viking, Brann, Engen

abe78

Utrolig surmuling her inne for tiden, virker som at veldig mange har helt urealistiske syn på ting også. Om Brann klarer å få McLeish til Bergen for å kickstarte karieren hans igjen, så har de gjort en meget god jobb. Vi snakker om en trener som kanskje har mer erfaring enn de siste 15 trenerene til sammen.

Det virker også som om flere tror at Brann klarer å hente en trener som skal gi oss gull i 2014, innføre en utrolig sexy fotballfilosofi, hente kun unggutter, bli værende i Brann de neste 10 årene, koste under 2 mill i året... TA DERE EN BOLLE...
.og husk!

Spelaren

GÃ¥ av.

ostraume

Hva med David Moyes? Altså; jeg skjønner jo at han ikke er aktuell, og han er selvsagt en hylle over McGleish. Men noen av ankepunktene er de samme; "gammeldags" skotsk 4-4-2-manager med middelmådige resultater (satt på spissen, Everton gjorde det bra de).

Ville folk fortsatt foretrukket David Nielsen?

Nå er desverre Moyes opptatt med å trene Man United, så da er det gjerne greit å gå ned en hylle til en type som McGleish? Jeg ser selvsagt at han har svakheter som påpekes her, men han kommer garantert med topp trenere til feltet (som Solskjær gjorde), pondus og vinnervilje.

Man skal ikke la seg blinde av et navn, men er ikke nettopp et navn også en viktig egenskap? Han kan dra folk og sponsorer til Stadion. Vi er tross alt Brann, og det kler oss å satse med et stort trenernavn. Ellers har vi jo Sandstø og Tørum og Andresen som realistiske alternativer som sikkert er flinke nok som trenere om det er det vi vil ha.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

abe78

.og husk!

Hatleking

Eg kjenner lite til McLeish, men merittlista hans er absolutt imponerande. Kor mange av dei dårlare laga i PL tillet seg å spele 'god' fotball når ein spelar mot klubbar som United, Chelsea og Arsenal?

roaldinho

Quote from: Hatleking on November 16, 2013, 12:01:22 PM
Eg kjenner lite til McLeish, men merittlista hans er absolutt imponerande. Kor mange av dei dårlare laga i PL tillet seg å spele 'god' fotball når ein spelar mot klubbar som United, Chelsea og Arsenal?


Southampton, Swansea f.eks.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

huleste

Ja, dette kan bli veldig spennende! Flere her inne tror jeg ikke bli fornøyd uansett hvilken trener det blir. Hva er et bedre forslag enn McL?

roaldinho

Quote from: huleste on November 16, 2013, 12:14:56 PM
Ja, dette kan bli veldig spennende! Flere her inne tror jeg ikke bli fornøyd uansett hvilken trener det blir. Hva er et bedre forslag enn McL?


NAE, Deila. Ikke mye sannsynlig, men du spurte tross alt etter forslag ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Quote from: abe78 on November 16, 2013, 11:29:19 AM
Utrolig surmuling her inne for tiden, virker som at veldig mange har helt urealistiske syn på ting også. Om Brann klarer å få McLeish til Bergen for å kickstarte karieren hans igjen, så har de gjort en meget god jobb. Vi snakker om en trener som kanskje har mer erfaring enn de siste 15 trenerene til sammen.

Det virker også som om flere tror at Brann klarer å hente en trener som skal gi oss gull i 2014, innføre en utrolig sexy fotballfilosofi, hente kun unggutter, bli værende i Brann de neste 10 årene, koste under 2 mill i året... TA DERE EN BOLLE...


For meg er det jævlig enkelt. Jeg vil ikke ha en Branntrener som baserer seg på langpasninger mot etablert. Dette gjelder uansett hvilket navn vedkommende har, uansett. Jeg synes det er en jævlig stygg form for fotball og jeg synes det er flaut dersom Brann skal spille slik.

Spelaren

Quote from: abe78 on November 16, 2013, 11:52:00 AM
Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Hvem foreslår du da?


Greien er at eg ikkje trenger å foreslå noen. Men som misfornøyd forumhelt kan eg si nei eller ja takk til alternativene som dukker opp.
GÃ¥ av.


sydnes76

Klar for McLeish! Tror ikke det blir kjedelig, hverken på eller utenfor banen.

roaldinho

Quote from: krakra on November 16, 2013, 12:27:51 PM
Quote from: abe78 on November 16, 2013, 11:52:00 AM
Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Hvem foreslår du da?
David Nielsen.


Han er ikke klar som hovedtrener ennå. Nå får han lære av Deila, og sannsynligvis kan han etterhvert bli hovedtrener, men ikke ennå.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


Spelaren

Me bruker penger på spillere, kva med å prøve å kjøpe trener?
GÃ¥ av.

Kagain


dex1974

Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Heller ingen stor prestasjon å slå Arsenal med Birmingham i den engelske ligacupfinalen...selv Ranheim ville grust de!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Belfort

Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 12:39:29 PM
Me bruker penger på spillere, kva med å prøve å kjøpe trener?


Nettopp! Folk har fått det for seg at det ikke er lov å ta kontakt med trenere under kontrakt, selvsagt er det det! Vil jo være tjenesteforsømmelse av Brann hvis de ikke tar kontakt med bl.a Deila og Richard Norling

sydnes76

Skottene var ikke langt unna EM 2008 med McLeish. Italia vant gruppen med 29 poeng,  Frankrike pÃ¥ andre med 26 og Skottene pÃ¥ tredje med 24. Hadde Ukraina bak seg.

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on November 16, 2013, 12:15:27 PM
Quote from: huleste on November 16, 2013, 12:14:56 PM
Ja, dette kan bli veldig spennende! Flere her inne tror jeg ikke bli fornøyd uansett hvilken trener det blir. Hva er et bedre forslag enn McL?


NAE, Deila. Ikke mye sannsynlig, men du spurte tross alt etter forslag ;)


Har du noen sannsynlige forslag da?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 12:25:29 PM
Quote from: abe78 on November 16, 2013, 11:52:00 AM
Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Hvem foreslår du da?


Greien er at eg ikkje trenger å foreslå noen. Men som misfornøyd forumhelt kan eg si nei eller ja takk til alternativene som dukker opp.


Nei, det trenger du ikke, men det hadde jo blitt en morsommere debatt hvis folk som er misfornøyd med alt som kommer av forslag, kommer opp med noe selv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: sydnes76 on November 16, 2013, 12:29:48 PM
Klar for McLeish! Tror ikke det blir kjedelig, hverken på eller utenfor banen.


Enig.
Tror også han kunne tiltrukket både pengesterke folk, gode spillere og ikke minst publikum og interessen tilbake til stadion.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on November 16, 2013, 12:32:49 PM
Quote from: krakra on November 16, 2013, 12:27:51 PM
Quote from: abe78 on November 16, 2013, 11:52:00 AM
Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Hvem foreslår du da?
David Nielsen.


Han er ikke klar som hovedtrener ennå. Nå får han lære av Deila, og sannsynligvis kan han etterhvert bli hovedtrener, men ikke ennå.


Helt enig. Han kommer nok dog til å ta over Godset når Deila finner ut at nok er nok.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


nero

November 16, 2013, 13:55:40 PM #2077 Last Edit: November 16, 2013, 14:04:06 PM by nero
Veldig usikker på McLeish, men han har tross alt mye erfaring på et nivå som er adskillig høyere enn TL. David Nielsen har i realiteten ikke vist noe som helst. Han imponerte forsåvidt i jobben sin, og leverte varene der, men det er og blir på et mikkemusnivå. Jeg personlig hadde kanskje gått for Eggen, han er enkemann nå og har sikkert ikke så mye annet å fylle dagene med enn fotball, og ville derfor fokusert 100% på jobben. Du finner i hvert fall ikke en bedre cv i Skandinavia.

Når det gjelder dette med en "defensiv" trener, så er jeg egentlig ikke så skeptisk til det som mange andre her inne. Hvis Brann hadde vunnet gull med en rekke 1-0-seiere og bunnsolid defensiv organisering, hadde ikke jeg hatt det minste i mot det. Jeg velger seiere og resultater foran underholdning any day of the week, men vet at mange er uenige. Likevel er det klart at Brann som klubb bør ha en rimelig klar filosofi for hvordan vi skal spille. Når vi ser på de to siste trenerne så kan det virke som om vi ønsket å fremstå som defensive, bare at vi aldri klarte det. Skarsfjord og Nilsens tragiske forsøk på å "ri" på en ledelse var jo bare patetiske. Uten at jeg vet så fryktelig mye om McLeish kan det se ut som om ledelsen fortsatt tenker i de baner.
Lions led by donkeys.

Ricky

Quote from: abe78 on November 16, 2013, 11:29:19 AMDet virker også som om flere tror at Brann klarer å hente en trener som skal gi oss gull i 2014, innføre en utrolig sexy fotballfilosofi, hente kun unggutter, bli værende i Brann de neste 10 årene, koste under 2 mill i året... TA DERE EN BOLLE...


Nåja, dette blir nå gjerne like unyansert som alle de andre som hevder at supporterne kun er fornøyd med gull.

Men jeg er helt enig med det bakenforliggende resonnementet. Når folk diskvalifiserer Alex McLeish basert på for svake resultater i de Premier League-klubbene han har trent, så vandrer tankene til de GIFene hvor en 13-åring sitter foran pc'en og vurderer Kate Upton som "5/10, too fat, wouldn't hit".

Andre argumenter kan jeg selvfølgelig forstå. Feil spillestil/feil type/feil whatnot.. Men at noen kan mene at selve CVen til McLeish er for lite imponerende for Brann, da tror jeg kanskje det er på tide at finger møter jord.

krakra

Enig i at CVen er bra. At det liksom ikke er imponerende å vinne flere gull med Rangers ogtæ ta dem videre fra CL-gruppespillet og trener to PL-lag er bare tull. God med Skottland var han og. Så CV er nok egentlig endel bedre enn vi kan forvente.

Henki

Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Han tok to gull med Rangers i en periode der Celtic hadde gått forbi Rangers både sportslig og økonomisk. I tillegg gjorde han det bra med Hibernian før han kom til Rangers. Jobben han gjorde som landslagstrener for Skottland var også imponerende.

Sannheten er at Alex McLeish antageligvis er milevis foran alle andre realistiske kandidater når det gjelder erfaring og resultater.

Noe av det viktigste en ny Branntrener må gjøre er å få orden på forsvaret slik at Brann ikke er avhengig av å måtte score minst to mål pr. kamp for i det hele tatt å ta poeng. Vi må ha inn en trener som evner å parkere bussen når det er nødvendig. Da tenker jeg spesielt på bortebane. Det å være god i forsvar er absolutt ikke synonymt med det å være kjedelig. Det som derimot er fryktelig kjedelig er når man åpenbart ikke har noe offensivt system og i tillegg er drit dårlig i forsvar. Under Skarsfjord var det slik.

Jeg synes og det blir meningsløst å sammenligne Birmingham og Aston Villa i engelsk sammenheng med Brann i norsk sammenheng. Brann er en klubb med større resurser i forhold til den ligaen vi spiller i kontra det Birmingham og Villa hadde. I denne sammenhengen ville det antageligvis vært riktigere å sammenligne Birmingham og Villa med f.eks. Sogndal eller Odd.
Ballen skal fremover!

nero

Og Brann med Arsenal, Chelsea eller i det minste Tottenham. NÃ¥r det gjelder ressurser altsÃ¥.  ;D
Lions led by donkeys.

Henki

Quote from: nero on November 16, 2013, 14:41:48 PM
Og Brann med Arsenal, Chelsea eller i det minste Tottenham. NÃ¥r det gjelder ressurser altsÃ¥.  ;D


I og med at Brann er en av de mest resurssterke klubbene i Tippeligaen ville det vært en bedre sammenligning ja.
Ballen skal fremover!

Landåsgutt

La oss nå si at vi går for McLeish, ingenting å si på CV-en, men hvilken spillestil vil vi ende opp med? Ser at noen mener han står for destruktiv fotball, men det må du vel kanskje i PL? Men det var vel egentlig hovedgrunnen for at jeg ville at Skarsfjord måtte gå, at han sto for en kjedelig fotball. Ill take 3-0 over 1-0 any day of the week

Spelaren

November 16, 2013, 15:06:55 PM #2084 Last Edit: November 16, 2013, 15:12:24 PM by Spelaren
Quote from: Henki on November 16, 2013, 14:27:35 PM
Quote from: Spelaren on November 16, 2013, 11:32:42 AM


Han tok to gull med Rangers i en periode der Celtic hadde gått forbi Rangers både sportslig og økonomisk. I tillegg gjorde han det bra med Hibernian før han kom til Rangers. Jobben han gjorde som landslagstrener for Skottland var også imponerende.

Sannheten er at Alex McLeish antageligvis er milevis foran alle andre realistiske kandidater når det gjelder erfaring og resultater.

Noe av det viktigste en ny Branntrener må gjøre er å få orden på forsvaret slik at Brann ikke er avhengig av å måtte score minst to mål pr. kamp for i det hele tatt å ta poeng. Vi må ha inn en trener som evner å parkere bussen når det er nødvendig. Da tenker jeg spesielt på bortebane. Det å være god i forsvar er absolutt ikke synonymt med det å være kjedelig. Det som derimot er fryktelig kjedelig er når man åpenbart ikke har noe offensivt system og i tillegg er drit dårlig i forsvar. Under Skarsfjord var det slik.

Jeg synes og det blir meningsløst å sammenligne Birmingham og Aston Villa i engelsk sammenheng med Brann i norsk sammenheng. Brann er en klubb med større resurser i forhold til den ligaen vi spiller i kontra det Birmingham og Villa hadde. I denne sammenhengen ville det antageligvis vært riktigere å sammenligne Birmingham og Villa med f.eks. Sogndal eller Odd.


Dette er en trener som har hatt en karriereutvikling som peker rett nedover, og som er viden kjent som en dørgendes kjedelig trener med destruktiv fotball. Det forbauser meg at folk med stjerner i øynene vurderer ham som en spennende kandidat fordi omg england
GÃ¥ av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

GÃ¥ av.

Sindre32

November 16, 2013, 15:32:55 PM #2087 Last Edit: November 16, 2013, 15:36:13 PM by Sindre32

Huff

Quote from: Ricky on November 16, 2013, 13:57:40 PM
Men jeg er helt enig med det bakenforliggende resonnementet. Når folk diskvalifiserer Alex McLeish basert på for svake resultater i de Premier League-klubbene han har trent, så vandrer tankene til de GIFene hvor en 13-åring sitter foran pc'en og vurderer Kate Upton som "5/10, too fat, wouldn't hit".


Igjen blir dette litt oppkonstruert, for hvem her inne trekker frem svake PL-resultater som årsaken til at de er skeptiske til McLeish? En del har påpekt at det kanskje ikke er superimponerende å ta gull med Rangers i en liga der de var en av to klubber med uhorvelig mye større ressurser enn alle andre. På den andre siden var de under McLeish den nest mest ressurssterke klubben, og den eneste norske klubben med større ressurser enn Brann er RBK... Uansett er det såvidt jeg leser her inne overhodet ikke dette som er hovedinnvendingen, det blir nesten litt som han som raste mot de ikke-eksisterende forummedlemmene som mente at McLeish ikke hadde et stort nok navn til å trene Brann.

Det som går igjen her inne av kritikk er kjedelig fotball. En kan selvsagt diskutere om en uttaler seg på for tynt grunnlag om dette, for min del baserer det seg på å ha sett på høydepunktene til en god del Rangers-kamper på Youtube i går. Ut fra det jeg så var det tilnærmet utelukkende langpasninger mot etablert. Jeg har selvsagt kun sett et ørlite utdrag av Rangers sine angrep under McLeish, men jeg finner det påfallende at tilnærmet alt som ikke var kontringer - var langpasninger. For meg er langpasningsfotball stort sett synonymt med drittfotball, og jeg hater at Brann spiller denne typen fotball, da endre jeg opp med å sitte å være fly forbannet på stadion, uavhengig av resultat. Hva som er fin og stygg fotball er selvsagt subjektivt, og mange vil være uenige, men jeg minnes at det var en god del rasende kommentarer her inne da Skars etterlyste mer langpasninger våren 2012.

Det jeg oppfatter som den nest mest fremtrendende innvendingen går på en gammeldags trener med en utdatert fotballfilosofi. Dette var i alle fall det som umiddelbart falt meg inn når jeg hørte nvnet McLeish nevnt i forbindelse med Brann. Jeg følger ikke engelsk fotball spesielt tett, men husket ord som ''utdatert'' og ''dinosaur'' navnt i forbindelse med McLeish. At han er gammeldags er det ut fra det jeg har lest ingen som sier seg uenig i, om han er utdatert er jo en annen sak, her er meningene delte.

Giles

Jeg mener riktig nok at Brann av mange grunner trenger et stort navn. Det store navnet må selvsagt være kvalifisert fotballmessig, med rett karakter og evne til å motivere og å lede. Hvis nettverket og muligheten til å trekke med seg andre ressurser også er til stede så får du alt i ett.
Kanskje er McLeish den mannen.
Jeg har ikke hevdet at noen ikke mener McLeish er stor nok for Brann, bare at et stort navn kan være en stor fordel. Helt enkelt.

TheRock

https://twitter.com/larssivertsen/status/401738433460068353

Dette kunne like godt vært skrevet om Skarsfjord.

"Til jul i fjor hadde Villa vunnet 4 av 18 kamper. Ingen av supporterne klaget, de mente alt var bedre enn McLeish. #Brann

"Med forbehold om at alle kan endre seg over tid, så er et vanskelig å se hva McLeish evt. kan tilføre norsk fotball."

"Defensiv, destruktiv og reaksjonær fotball. Arrogant ovenfor supportere og media. Kjip fyr."

krakra

Brann har altså bestemt seg for en profil de ønsker å dyrke. Kjedelig og defensiv fotball, arroganse og kjipe personligheter

Xminator

Quote from: Landåsgutt on November 16, 2013, 14:59:43 PM
Ill take 3-0 over 1-0 any day of the week


Jeg vil heller si at om denne kritiserte spillestilen går på å ha lav risiko mot etablert forsvar og spille relativt direkte (noe som enkelte putter i båsen langpasning), så tar jeg det lenge før vi får midtbanespilleren ned i forsvarsleddet og så mange pasninger sentralt på egen halvdel at angriperene våre ikke gidder mer.

Jeg vil først og fremst vite om han er en trener som tenderer mot to angripere og ikke skal være moderne med 1 angriper.

krøvel vellevold

Resulater er viktigere enn spill hvis man skal vinne titler, men Brann bør være i posisjon til begge deler - i hvert fall hjemme. Og når det da ikke blir titler, så er det veldig mye bedre å ha spilt god fotball på veien. Skal man vinne publikum tilbake, så må det være underholdning på de 90 minuttene på veien til 3 poeng. Hvis vi tar ledelsen 1-0 mot Hønefoss hjemme etter 5 min, skal ikke målet resten av kampen være å holde på ledelsen... Da vinner man ikke publikum tilbake med mindre man er på vei mot seriegull.


Legg ned hele klubben!

maximus1963

Kniksen var kongen

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on November 16, 2013, 16:52:53 PM
Brann har altså bestemt seg for en profil de ønsker å dyrke. Kjedelig og defensiv fotball, arroganse og kjipe personligheter


Ja. Som sagt er dette som gjør meg forbannet. Her går de ut og sier at de ser etter en trener med offensiv tankegang, og så går de rett til den skottske versjonen av Skarsfjord.

McLeish er nok dyktig nok til å gi Brann resultater, men McLeish er ikke eneste som kan det. Har vi ressurser til å hente McLeish, så er det garantert andre dyktige trenere der ute vi kan skaffe som står for mer underholdende fotball også. Jeg er lei av Skarsfjord og Nilsen typer. Jeg vil ha en som kan skape engasjement gjennom mer enn bare resultater.

Belfort

Enn så lenge er Mcleigh bare et rykte som ikke er bekreftet fra Brann. La oss håpe det bare er et rykte uten substans

Jose Arrogantio

Quote from: Belfort on November 16, 2013, 17:55:20 PM
Enn så lenge er Mcleigh bare et rykte som ikke er bekreftet fra Brann. La oss håpe det bare er et rykte uten substans


Håper egentlig på et vis at det er noe substans i det. Altså, at Brann faktisk leter på den hyllen, og er villig til å bruke ressursene som trengs til det. Så håper jeg bare at de finner ut at akkurat McLeish ikke fyller profilen deres.

bernu

Et interessant poeng er også at McLeish flere ganger er kommet skikkelig på kant med både supportere og media.
Ved motgang ble han oppfattet arrogant og kjip, både i intervjuer og andre settinger der han ble konfrontert med dårlige resultater.

Hmmm.... hvor har jeg sett en slik person før??
HANSA - Z

Belfort

Quote from: Jose Arrogantio on November 16, 2013, 17:57:38 PM
Quote from: Belfort on November 16, 2013, 17:55:20 PM
Enn så lenge er Mcleigh bare et rykte som ikke er bekreftet fra Brann. La oss håpe det bare er et rykte uten substans


Håper egentlig på et vis at det er noe substans i det. Altså, at Brann faktisk leter på den hyllen, og er villig til å bruke ressursene som trengs til det. Så håper jeg bare at de finner ut at akkurat McLeish ikke fyller profilen deres.


Følger deg på den

Go Up