• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: Sindre32 on November 12, 2013, 07:30:53 AM
Andresen er en trener som har bevist til gagns at han får ekstremt lite ut av mye. Han har ingen troverdighet som trener, han skal ikke være særlig god på personalpolitikk og han vil definitivt ikke være noe trekkplaster for spillere. Føler meg trygg på at han kan ta oss rett ned i Adecco på første forsøk.


Davy Wathne mener antagelig at han er den beste treneren i verden. Og Davy Wathne har alltid rett i alt han sier.
Legg ned hele klubben!

tsrqpo

Quote from: krøvel vellevold on November 12, 2013, 07:59:32 AM
Quote from: Sindre32 on November 12, 2013, 07:30:53 AM
Andresen er en trener som har bevist til gagns at han får ekstremt lite ut av mye. Han har ingen troverdighet som trener, han skal ikke være særlig god på personalpolitikk og han vil definitivt ikke være noe trekkplaster for spillere. Føler meg trygg på at han kan ta oss rett ned i Adecco på første forsøk.


Davy Wathne mener antagelig at han er den beste treneren i verden. Og Davy Wathne har alltid rett i alt han sier.


Slik er det ofte med journalister og bloggere.. ;)

Av de alternativene vi har no, så håper eg på Lennartson

Belfort

De som Davy blir tjommi med er selvfølgelig de beste trenerne i verden. Av de kandidatene som det blir spekulert i nå så er det Lennartson som antagelig er den beste. Han har dokumentert at han kan ta lag til topps, spiller attraktiv fotball og er flink med yngre.

Men vi kan jo alltid håpe at det kommer noen interessante navn inn fra siden.

maximus1963

Hva med Jan H. Halvorsen. Hadde stor suksess som spiller i Brann. Var meget populær. har hatt susksess som trener med Notodden og Glimt. Vært assistenttrener i New York Red Bulls. 5 landskamper for Norge.
Han har en skikkelig vinnerskalle.
Kniksen var kongen

osoerli

Quote from: Sindre32 on November 12, 2013, 07:30:53 AM
Andresen er en trener som har bevist til gagns at han får ekstremt lite ut av mye. Han har ingen troverdighet som trener, han skal ikke være særlig god på personalpolitikk og han vil definitivt ikke være noe trekkplaster for spillere. Føler meg trygg på at han kan ta oss rett ned i Adecco på første forsøk.


Kven er denne Andresen det skrives om?  Er vel ikkje Martin vel?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

viks

Holder også en knapp på Lennartsson. Han har forhåpentligvis også god oversikt over spillermarkedet i Sverige som en ekstra bonus.

I tillegg til det som allerede er sagt, så holder også Lennartsson en fornuftig alder i forhold til at han helt sikkert fortsatt har litt "sult" i behold. Problemet med en del trenere når de kommer for langt opp i 50 årene er vel at de mister litt glød (unntak finnes selvsagt).

Blant det osm tale rmot ham i mine øyne erblant annet at han har skiftet jobb litt hyppig de siste årene, men Stabæk forstår jeg jo at han sluttet i, og Elfsborg fikk han jo fyken (noe merkelig).
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Corran

Hvordan er det danske trenermarkedet?
Føler litt for en dansk trener. De gjør det vel bedre i Europa en Norge og Sverige?
Tror det kunne blitt bra med en litt ny tenkemåte og Danmark virker litt mer eksotisk en Norge og Sverige.
Har jo kommet en del bra og del ikke så bra trenere fra Sverige, men fotballen har ikke utviklet seg så veldig mye i riktig retning i TL selv om det er mye svensker.
Kanskje en Danske kunne røsket litt opp i måten det tenkes fotball her på berget?
Måtte jo selvfølgelig være en med erfaring og resultater
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

En dansk trener hadde definitivt vært spennende, mitt inntrykk er riktignok at danskene skyr norsk fotball, tror det blir vanskelig å finne en dansk trener med god CV som vil si seg villig til å trene noe annet enn RBK.

Gulløl

November 12, 2013, 12:49:57 PM #1808 Last Edit: November 12, 2013, 12:53:39 PM by Gulløl
Disse skal finne trener til Brann
Brann-sjef Roald Bruun-Hanssen, sportskoordinator Rolf-Magne Walstad og styremedlem Cato Guntveit er blant de som skal finne klubbens neste trener.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Disse-skal-finne-trener-til-Brann-402640_1.snd

De bør vel før de sonderer og snakker med aktuelle trenerkandidater bestemme seg om de skal ha sportsjef.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Quote from: Gulløl on November 12, 2013, 12:49:57 PM
Disse skal finne trener til Brann
Brann-sjef Roald Bruun-Hanssen, sportskoordinator Rolf-Magne Walstad og styremedlem Cato Guntveit er blant de som skal finne klubbens neste trener.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Disse-skal-finne-trener-til-Brann-402640_1.snd



Er en skam at Bruun skal være med på dette. Mannen skulle selvsagt vært parkert på sidelinjen her.

Gulløl

November 12, 2013, 12:58:47 PM #1810 Last Edit: November 12, 2013, 13:07:47 PM by Gulløl
Quote from: Belfort on November 12, 2013, 12:52:07 PM
Er en skam at Bruun skal være med på dette. Mannen skulle selvsagt vært parkert på sidelinjen her.


Bruun i førersetet som ventet. Han har vel allerede forhørt seg med NFF hvem de rÃ¥der han til Ã¥ ansette. Hva NFF sier betyr sikkert mye for Bruun. Da ender vi vel opp med Semb  :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Hvem Cato Guntveit har som favoritt er vanskelig å si. Han har flere år under Mons Ivar Mjelde i toppårene for Brann og har muligens han som en favoritt. Men Mjelde kommer ikke tilbake så lenge Bruun er i klubben, det er vel utelukket (?).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

RBH og Walstad! Her lukter det Skarsfjord-kloning lang vei.

Men greit, da vet vi hvem vi skal skylde på når vi får en møkkatrener uten suksess enda en gang...
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Det er vel lettere for en trenerkandidat å vurdere et tilbud hvis denne vet om han skal være underlagt en sportssjef eller ikke.
Tren på langskudd

Nixon

Det var vel BA som etter kampen mot Tromsø mente at Guntveit burde bli en sentral mann i jakten på ny trener og at hans bakgrunn som spiller burde gi han pondus nok til å holde de andre i ørene dersom jakten går på ville veier.

Kanskje det. Men han satt tross alt på det styremøtet som forlenget med Skarsfjord der han etter ryktene ble overkjørt av flertallet. Og hvis ikke ryktene stemmer og at han gikk for forlenging er ikke det noe bedre. Snarere tvert i mot.
Rød makt på Hansa

Tom C

Jeg stemmer for Jan Jønsson, dersom det er mulig å lokke ham fra Jugendbyen, og de er villige til å slippe han. Tviler vel litt på det men.

Alternativ 2 er for meg Mjelde. Usikker pÃ¥ hvor mye mer han har lært  siden sist, men dette er mannen som har bygget stein pÃ¥ stein før.
Aldri mer Obos....

Xminator

For meg personlig hadde Mjelde vert ett godt valg, men tålmodigheten fra presse og publikum ville vært lavere enn mot Skarsfjord, så IKKE noe godt valg for Brann nå.

Martin Andresen vil ha en betydelig lenger lunte hos publikum. Jeg klarer fortsatt ikke bli like negativ som en del andre her på forumet.

Uansett vet vi jo at neste trener får en neste trener tråd senest i 2015 og neppe trener Brann høsten 2016.

Xminator

Quote from: krøvel vellevold on November 12, 2013, 13:12:15 PM
RBH og Walstad! Her lukter det Skarsfjord-kloning lang vei.

Men greit, da vet vi hvem vi skal skylde på når vi får en møkkatrener uten suksess enda en gang...


Neida, Det blir selvsagt en ny periode med Harald Aabrekk.

kabelmann

Quote from: Xminator on November 12, 2013, 15:00:39 PM
For meg personlig hadde Mjelde vert ett godt valg, men tålmodigheten fra presse og publikum ville vært lavere enn mot Skarsfjord, så IKKE noe godt valg for Brann nå.

Martin Andresen vil ha en betydelig lenger lunte hos publikum. Jeg klarer fortsatt ikke bli like negativ som en del andre her på forumet.

Uansett vet vi jo at neste trener får en neste trener tråd senest i 2015 og neppe trener Brann høsten 2016.


Jeg vil ikke ha verken Mjelde eller Andresen, men at Andresen skulle ha noe lenger lunte enn Mjelde? Ikke tale om. Snarere tvert i mot mtp. den trenerhistorien han har hos VIF.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Jeg kan love deg at Andresen kunne tapt flere kamper enn Mjelde som Branntrener før publikum og presse hadde begynt å murre.

Den eneste måten Mjelde kan vinne tilbake tribunene er en tur til utlandet som trener. 3 år for en skotsk klubb hadde løftet ham opp i tribunehimmelen.

Superjack

I føljetongen "hvem er sett på stadion" kan det meldes at Lars Arne Nilsen er observert på Stadion.

...sikkert mest fordi han er bror av en viss 2. lags trener.
Brannsupporter.

Sindre32

Quote from: Xminator on November 12, 2013, 15:06:04 PM
Jeg kan love deg at Andresen kunne tapt flere kamper enn Mjelde som Branntrener før publikum og presse hadde begynt å murre.

Den eneste måten Mjelde kan vinne tilbake tribunene er en tur til utlandet som trener. 3 år for en skotsk klubb hadde løftet ham opp i tribunehimmelen.


Jeg kan love deg at Andresen ville ha vært et katastrofalt valg. Hvis han velges, vurderer jeg å bli Nest Sotra-supporter.

krakra

Hvorfor Andresen foran Nielsen? Andresen er arrogant og et sinnatryne. Det funket som kaptein og "en av gutta", men det funket tydeligvis dårlig da han var sjef i VIF.

Falkman

Quote from: Xminator on November 12, 2013, 15:06:04 PM
Jeg kan love deg at Andresen kunne tapt flere kamper enn Mjelde som Branntrener før publikum og presse hadde begynt å murre.

Den eneste måten Mjelde kan vinne tilbake tribunene er en tur til utlandet som trener. 3 år for en skotsk klubb hadde løftet ham opp i tribunehimmelen.


et meget pussig resonnement. At Andresen skulle bli gitt noen som helst slags form for særbehandling sammenlignet med Mjelde, finner jeg høyst usannsynlig. men  nÃ¥r det er sagt, bør begge være uaktuelle som vÃ¥r nye trener.

Sindre32

Quote from: krakra on November 12, 2013, 15:33:33 PM
Hvorfor Andresen foran Nielsen? Andresen er arrogant og et sinnatryne. Det funket som kaptein og "en av gutta", men det funket tydeligvis dårlig da han var sjef i VIF.


Fatter ikke at Andresen i det hele tatt vurderes engang.

osoerli

Quote from: Superjack on November 12, 2013, 15:12:44 PM
I føljetongen "hvem er sett på stadion" kan det meldes at Lars Arne Nilsen er observert på Stadion.

...sikkert mest fordi han er bror av en viss 2. lags trener.


HÃ¥par det.  Han er litt for lett enno for Brann.
Då hadde eg hatt meir tru på Nielsen tross mindre erfaring.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Sindre32 on November 12, 2013, 15:37:34 PM
Quote from: krakra on November 12, 2013, 15:33:33 PM
Hvorfor Andresen foran Nielsen? Andresen er arrogant og et sinnatryne. Det funket som kaptein og "en av gutta", men det funket tydeligvis dårlig da han var sjef i VIF.


Fatter ikke at Andresen i det hele tatt vurderes engang.


Skjønar ikkje heller det.  Kva i all verden har han av erfaring?  Totalfiasko i Vif med høgt budsjett.  Blir ein ny Ivar Hoff i Brann.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Landåsgutt

http://www.brann.no/news/article/15h7ccvqopbaj1bzp27kf85asl/title/slik-jobber-brann-i-trenerjakten

Skulle gjerne hatt en eller to representative fra supporterne (1 fra BGG og 1 fra Bataljonen f.eks) 

Utmedsnolken

November 12, 2013, 16:18:51 PM #1828 Last Edit: November 12, 2013, 16:32:41 PM by Utmedsnolken
Quote from: Landåsgutt on November 12, 2013, 15:55:07 PM
http://www.brann.no/news/article/15h7ccvqopbaj1bzp27kf85asl/title/slik-jobber-brann-i-trenerjakten

Skulle gjerne hatt en eller to representative fra supporterne (1 fra BGG og 1 fra Bataljonen f.eks)  


ingen grunn til å kun prioritere to små interresseorgansiasjoner. da bør nå iallefall representater for de andre tribunene få ha med representanter også, kanskje også sponsorene.

supporterne får nøye seg med påvirke via "sine" styremedlemmer, de er jo alltid "delte i oppfattningen" uansett

edit: neste gang får jeg lese hele artikkelen før jeg kommenterer den, så først nå at sponsorene faktisk får lov å si sin mening og det sitter jo faktisk supportere i medlemsutvalget
"og der snubler Sæternes igjen"

Landåsgutt

Var ikke hovedgrunnen til at Brann sparket Skarsfjord, at på møtet mellom klubben og supportere, så ville de akseptere supporternes ønsker/krav?
Hvorfor skal avskaffelse av en trener gå supporterne til gode, og ikke av en ny trener?

Utmedsnolken

Quote from: Landåsgutt on November 12, 2013, 16:25:42 PM
Var ikke hovedgrunnen til at Brann sparket Skarsfjord, at på møtet mellom klubben og supportere, så ville de akseptere supporternes ønsker/krav?
Hvorfor skal avskaffelse av en trener gå supporterne til gode, og ikke av en ny trener?


medlemsutvalget består jo av folk fra bataljonen, bgg og felt z. holder ikke det da?
"og der snubler Sæternes igjen"

Landåsgutt

Joda, men jeg ble litt bekymret for denne "Selv om styret tar initiativ til en prosess med bred involvering i starten, understrekes det at Brann kommer til å holde kortene tett til brystet i selve arbeidet" Og da syntes jeg det burde vært en med i den gruppen som har direkte kontakt / kjennskap til supporterne

Ricky

Kanskje spillerne kan ringe rundt til potensielle trenere, fremfor å selge partoutkort

Huff

Min vurdering av den famøse trioen som skal finne ny trener:

Walstad: Uttalte når han kom noe ala at han ikke var interessert i ''fin fotball''. Så lenge en vant kamper var det uinteressant hvordan. Derfor er jeg meget skeptisk.

RBH: Her lyser selvsagt alle varsellamper. Til vedkommendes fordel skal han riktignok ha at han ville ha Toppen Bech foran Nielsen, jeg antar førstnevnte -som danske- ikke er noen tilhenger av langpasninger mot etablert. Videre var førstevalget dengang Solskjær, igjen fin fotball. Ellers er alt negativt, alt. Min bekymring blir ikke mindre av at RBH tilsynelatende ikke forstår publikum i Bergne, jfr når han pået supportermøte uttalte at publikum kom tilbake når Brann vant kamper. Når han ble møtt med kommentaren om at publikum hadde uteblitt tross ni hjemmeseire på rad kunne ikke Bruun svare.

Gunn Tveit. Satt i styret som forlenget med Skars, derav skeptisk.

Nixon

Jeg er helt enig med X ang. Mjelde. Jeg tror han ville hatt svært lite å gå på før murringen hadde begynt. Selv Andresen hadde hatt mer spillerom etter min mening. Uten at jeg dermed på noen måte vil ha Andresen. Til det floppet han for mye med VIF.

Ellers bra at Brann vil høre på innspill fra såpass mange. Det kan kanskje gi noen føringer som kan gi oss en bra trener. Men en ting er å ønske spesifikke trenertyper, noe helt annet at disse er tilgjengelige, er innenfor klubben sine økonomiske rammer og ikke minst at vedkommende vil komme til ormebolet Brann. Jeg er som mange redd for at de blir et kjedelg valg.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Blir vel en eller annen kjipatrener fra NFF-regimet. Her har vi mulighet til å få en retningsforandring, men kaster den sikkert bort på å gå for en som står for fortsatt møkkafotball og/eller lite erfaring/resultater.

Legg ned hele klubben!


esp123

Grunnen til at Martin Andresen mislyktes i VIF var ikke først og fremst treneren Martin Andresen. Det var sportsdirektøren Martin Andresen som feilet. Kjøp som Lars Iver Strand, Martin Pusic, Oussou, Gunnarsson, Stoor, Boakye osv. osv. Flopplisten er endeløs.


Northside

November 12, 2013, 22:13:57 PM #1839 Last Edit: November 12, 2013, 22:16:15 PM by Northside
Quote from: Utmedsnolken on November 12, 2013, 16:30:40 PM
medlemsutvalget består jo av folk fra bataljonen, bgg og felt z. holder ikke det da?


Stemmer, derfor blir det litt "smør på flesk" om vi også skal ha noe å si hver for oss.

Medlemsutvalget hadde akkurat møte på Stadion i dag.
Trenerjakten slik som jeg forstod det vil bestå av Cato og Henrik i styret, og RBH, Walstad og Soltvedt i avdeling sport.
Når kandidater og slikt er silt ut, så skal de forhøre seg litt rundt om med blant annet medlemsutvalget om treneren oppfølger noen av de kriteriene vi ønsker.

Det er også fokus på hvilken type trener vi skal ha. Virker som det er enighet i at Brann skal være en offensiv klubb (stå i stil med befolkningen i Bergen), ergo trengs en trener som er offensiv. Da er det samtidig viktig at en eventuell sportssjef har de samme tankene.

Jeg tror ikke man skal legge for mye vekt på RBH i denne saken, med mindre man vil skrive en masse negativt og stille med ekstremt lave forventninger til trenejakten. Fakta er heldgvis at han ikke skal gjøre denne jobben aleine, og det har vi sagt i fra om.

En annen mulighet er også å ansette en sportssjef innen kort tid. Godt mulig det skjer før neste sesong uansett, det er opp til styret osv å ta en beslutning der. Men får vi en sportssjef raskt, så kan denne sportssjefen stå for trenevalget. Det er gjerne det beste?
Men så skal man ikke forhaste seg med å finne en sportssjef. Oppgradere Walstad bare for å få besatt en slik stilling ville vært helt feil.

Nå er ikke referat fra møtet skrevet enda da det sluttet for 1 time siden. Men i korte trekk så er dette noe av det som ble diskutert på medlemsmøtet denne gangen.

Huff

Quote from: Northside on November 12, 2013, 22:13:57 PM

Det er også fokus på hvilken type trener vi skal ha. Virker som det er enighet i at Brann skal være en offensiv klubb (stå i stil med befolkningen i Bergen), ergo trengs en trener som er offensiv. Da er det samtidig viktig at en eventuell sportssjef har de samme tankene.


Offensiv i hodet, i media, fotballfilosofi? Alt?

brann89

Quote from: Northside on November 12, 2013, 22:13:57 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 12, 2013, 16:30:40 PM
medlemsutvalget består jo av folk fra bataljonen, bgg og felt z. holder ikke det da?


Stemmer, derfor blir det litt "smør på flesk" om vi også skal ha noe å si hver for oss.

Medlemsutvalget hadde akkurat møte på Stadion i dag.
Trenerjakten slik som jeg forstod det vil bestå av Cato og Henrik i styret, og RBH, Walstad og Soltvedt i avdeling sport.
Når kandidater og slikt er silt ut, så skal de forhøre seg litt rundt om med blant annet medlemsutvalget om treneren oppfølger noen av de kriteriene vi ønsker.

Det er også fokus på hvilken type trener vi skal ha. Virker som det er enighet i at Brann skal være en offensiv klubb (stå i stil med befolkningen i Bergen), ergo trengs en trener som er offensiv. Da er det samtidig viktig at en eventuell sportssjef har de samme tankene.

Jeg tror ikke man skal legge for mye vekt på RBH i denne saken, med mindre man vil skrive en masse negativt og stille med ekstremt lave forventninger til trenejakten. Fakta er heldgvis at han ikke skal gjøre denne jobben aleine, og det har vi sagt i fra om.

En annen mulighet er også å ansette en sportssjef innen kort tid. Godt mulig det skjer før neste sesong uansett, det er opp til styret osv å ta en beslutning der. Men får vi en sportssjef raskt, så kan denne sportssjefen stå for trenevalget. Det er gjerne det beste?
Men så skal man ikke forhaste seg med å finne en sportssjef. Oppgradere Walstad bare for å få besatt en slik stilling ville vært helt feil.

Nå er ikke referat fra møtet skrevet enda da det sluttet for 1 time siden. Men i korte trekk så er dette noe av det som ble diskutert på medlemsmøtet denne gangen.


Dette får iallefall meg til å bli litt mer roligere ang trener ansettelsen. Brann trenger absolutt en trener med offansiv tankegang. Vil tro at vist det nå kommer inn en trener med defansiv tilnærming, så vil det ikkje gå lang tid før supporteren begynner å reagere. 3 år med Skarsfjords fotball holdt i massevis.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Det hadde nok fått troen opp bland både supporter, spillere og sponsorene. Brann burde iallefall forhøre seg, kan ikkje skade. Betre å forhøre seg, enn å droppe det å få vite i senere tid at han ville ha takket ja til utfordringen.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

roaldinho

"Så jeg er tålmodig, men samtidig er det deilig å kjenne at jeg har lyst, sier Ronny Deila, som avfeier at det er aktuelt å trene et annet lag i Norge."

Så, vi kan vel bare glemme det. Våte drømmer, definitivt, men Godset er eneste lag i Norge for han. Trist, hade vært gull å ha han i Brann.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Sindre32

Quote from: esp123 on November 12, 2013, 17:45:43 PM
Grunnen til at Martin Andresen mislyktes i VIF var ikke først og fremst treneren Martin Andresen. Det var sportsdirektøren Martin Andresen som feilet. Kjøp som Lars Iver Strand, Martin Pusic, Oussou, Gunnarsson, Stoor, Boakye osv. osv. Flopplisten er endeløs.


Sportsdirektøren, treneren og mennesket Martin Andresen floppet totalt.

Xminator

De får på plass en ny og god trener før helgen om de vil. Men det er vel så mange kokker og ikke styremøte før 19. november, så da tar det vel sin tid å få ansatt trener. Har det ikke skjedd noe før 1. desember så begynner jeg å bli bekymret for både spillerjakt og trenerjakt.

olebrann3

Quote from: roaldinho on November 13, 2013, 02:19:55 AM
"Så jeg er tålmodig, men samtidig er det deilig å kjenne at jeg har lyst, sier Ronny Deila, som avfeier at det er aktuelt å trene et annet lag i Norge."

Så, vi kan vel bare glemme det. Våte drømmer, definitivt, men Godset er eneste lag i Norge for han. Trist, hade vært gull å ha han i Brann.


Vi er da ikke i Norge, Republikken Bergen burde gå bra

Huff

Quote from: Xminator on November 13, 2013, 06:46:23 AM
De får på plass en ny og god trener før helgen om de vil. Men det er vel så mange kokker og ikke styremøte før 19. november, så da tar det vel sin tid å få ansatt trener. Har det ikke skjedd noe før 1. desember så begynner jeg å bli bekymret for både spillerjakt og trenerjakt.


Heller flere kokker enn en RBH. Mulig det ikke blir mye søl med RBH, men all erfaring tilsier at retten han komponerer uansett smaker helt forferdelig.

Ellers er jeg enig med deg i at en helst bør få en trener på plass hurtig, jo lengre tid som går, jo mindre marked å hente billige spillere fra. Samtidig skal en ikke forhaste seg, og neste tirsdag (19.11) er kanskje litt tidlig. Spørsmålet er hvor mye arbeid som er gjort i forkant, og kjenner jeg Brann rett er vel dette omtrent ingenting.

DangerousDan

http://en.wikipedia.org/wiki/Kasper_Hjulmand

FC Nordsjællands trener gÃ¥r for Ã¥ spille en offensiv  og agressiv 4-2-3-1.
Han er nytenkende, pedagogisk,lidenskapelig, tydelig og har erfaring.
Ble kåret (tror jeg) til årets trener i dansk fotball i fjor, men i år butter det og han kan være mulig å riste løs.
Dette er basert på info fra mine danske fotballvenner, men kan alltids være noe å kikke på.

Go Up