• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: krakra on October 09, 2013, 19:19:25 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 09, 2013, 19:12:51 PM
Quote from: krakra on October 09, 2013, 15:35:26 PM
Vi er en storklubb, men ingen toppklubb. Det er  Godset. Er det noen som tror det er realistisk å hente Deila i dag? Selv RBK hadde slitt med det.


Hvorfor skulle RBK hatt problemer med det? Hvis man har ambisjoner som fotballtrener sier man selvsagt ikke nei til norges største klubb.
Fordi Deila er veldig opptatt av å fullføre prosjektet han har i Godset. Når man er trener hos en gullkandidat som man har bygget fra grunden selv og hvor man er konge på haugen rr det ingen automatikk i at man går til en annen gullkandidat hvor det sportslige nivået er omtrent det samme, men presset vesentlig høyere.
Hadde RBK bare kunnet hente Deila hadde de nok gått for ham fremfor Per Joar Hansen. Deila er nok sammen med Solskjær den treneren som er minst aktuell for en intern overgang i TL.
Og Skarsfjord da, fordi ingen andre vil ha ham.


Forskjell på å være det når det ikke foreligger noe tilbud og den dagen det plutselig kommer. Folk med ambisjoner ser ikke nødvendigvis på press som noe negativt. Selvsagt er det større å trene RBK enn Godset, selv om Godset akkurat nå gjør det bedre.
En dobling av lønnen hadde sikkert heller ikke virket negativt inn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on October 09, 2013, 19:16:55 PM
Tja, har han ambisjoner utenfor Norge er det nok mer imponerende på CVen å få en liten klubb til å bli en stabil toppklubb og muligens vinne gull enn å vinne et par titler med Rosenborg som har vunnet mange flere før ham de siste årene.


Eller evt. begge deler;
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Jose Arrogantio on October 09, 2013, 22:38:34 PM
Quote from: krakra on October 09, 2013, 21:32:25 PM
Haha. Fyren har jo knapt overlevd en sesong i en eneste klubb og virker som en konfliktskaper.


Ja. Ikke ville han vært god, og ikke ville han kommet hit. Merkeligste ønsket jeg har sett på forumet siden 4-årskotrakt til Labbetuss.


Det må være lov å tøyse litt  :)
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: dudo on October 09, 2013, 23:26:41 PM
Quote from: Jose Arrogantio on October 09, 2013, 22:38:34 PM
Quote from: krakra on October 09, 2013, 21:32:25 PM
Haha. Fyren har jo knapt overlevd en sesong i en eneste klubb og virker som en konfliktskaper.


Ja. Ikke ville han vært god, og ikke ville han kommet hit. Merkeligste ønsket jeg har sett på forumet siden 4-årskotrakt til Labbetuss.


Bergkamp! Med medfølgende lyntog og håp om at Tromsø rykker ned.


Hehe, skulle til å bli mitt forslag etter at jeg så Ruud Gullit.

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on October 10, 2013, 00:33:59 AM
Quote from: Jose Arrogantio on October 09, 2013, 22:38:34 PM
Quote from: krakra on October 09, 2013, 21:32:25 PM
Haha. Fyren har jo knapt overlevd en sesong i en eneste klubb og virker som en konfliktskaper.


Ja. Ikke ville han vært god, og ikke ville han kommet hit. Merkeligste ønsket jeg har sett på forumet siden 4-årskotrakt til Labbetuss.


Det må være lov å tøyse litt  :)


Hehe, ok. Aldri godt å vite, folk mener så mye rart.

Lasaron

David Nielsens menn vant også sin siste kamp. Han er enda ikke klar for Godset.
Tren på langskudd

Lasaron

Tren på langskudd

Huff

Jörgen Lennartsson -arbeidledig i Sverige, positiv fotball, bra CV og god med talenter.

Nanne Bergstrand - forlater vel Kalmar etter sesongen, god CV usikker på fotballen, men mener han er gd med talenter.

Begge har seriegull i Sverige på CVen.

Kagain

Patrik Hansson - Kjent for Brann. Nest er i samtale med han om å få han inn i trenerteamet.

steinbygger

Slapp av, hvis Skars går kommer RBH til å overta. Han er tross alt best i alt.

Synes egentlig denne tråden burde vært død inntil RBH er vekke. I år ender jeg opp med 4 hjemmekamper. Dette er like mange hjemmekamper som jeg gikk glipp av fra 1982 til 2012. Det er kun pga RBH jeg holder meg vekke.


Spelaren

Gå av.

Falkman

Quote from: Spelaren on October 28, 2013, 09:08:49 AM
Quote from: Spelaren on July 04, 2013, 07:51:52 AM
Quote from: branngirl85 on July 04, 2013, 07:40:12 AM
Sollied har fått seg trener jobb i Tyrkia!
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3645542.ece


Tipper han er ute av klubben rett over nyttår.


Hah, enda kjappere enn tipset mitt jo... Fekk fyken igjen.


Hvor mange ganger har han egentlig fått sparken nå?? det må da begynne og nærme seg et tosifret antall ganger??

Lasaron

Det viser vel at han ikke duger.
Tren på langskudd

Kagain

...eller, om du er uhelbredelig optimist, så kan det tyde på at han bare ikke har fått rette klubben med de rette rammebetingelsene unt so weiter.

Gulløl

Når Skarsfjord har fått sparken i november burde duoen Nanne Bergstrand og Patrick Hansson vært høyaktuelle. Førstnevnte ønsker nye utfordringer og sistnevnte kjenner Brann inn og ut og har også familen boende i byen. Og trenerne har ett år bak seg som trenere sammen i Kalmar som kan ta bronse i Allsvenskan i høst.

http://www.ba.no/sport/fotball/article6954469.ece

Klipp:

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Tren på langskudd

Torvanger

Quote from: Lasaron on November 03, 2013, 22:48:54 PM
David Nielsen


Man bør hente en trener som har minimu adecco-erfaring, David Nielsen er et alt for usikkert kort. Og hvorfor skal vi hente ham inn som hovedtrener, når Godset har ansatt ham som en av mange hjelpetrenere?

Lasaron

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 10:03:23 AM
Quote from: Lasaron on November 03, 2013, 22:48:54 PM
David Nielsen


Man bør hente en trener som har minimu adecco-erfaring, David Nielsen er et alt for usikkert kort. Og hvorfor skal vi hente ham inn som hovedtrener, når Godset har ansatt ham som en av mange hjelpetrenere?


De har ikke ansatt ham. Dessuten har vi dårlig råd når vi må ut med sluttpakke til Skars.
Tren på langskudd

nero

Egentlig er det denne tråden det burde koke i for tiden. Det er det dessverre ikke.
Lions led by donkeys.

dudo

Jeg mener å ha lest at han i kontrakten har rett på ett års lønn om han må gå. Noen andre som husker dette?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tsrqpo

Quote from: dudo on November 04, 2013, 11:38:35 AM
Jeg mener å ha lest at han i kontrakten har rett på ett års lønn om han må gå. Noen andre som husker dette?


Ja. Dette har stått en eller annen gang.

nero

Quote from: dudo on November 04, 2013, 11:38:35 AM
Jeg mener å ha lest at han i kontrakten har rett på ett års lønn om han må gå. Noen andre som husker dette?


Skulle ikke forundre meg et sekund. Husk at vi har med Forhandlingsmesteren å gjøre her, mannen som mente det var fornuftig å hive en bonus etter spillerne for å oppnå 40 poeng. At en part (Skarsfjord) helt uten forhandlingskort på hånden greier å oppnå en slik klausul, vil være en ny fjær i hatten til Roald. For det var vel ikke slik at storklubbene sto i kø for å snappe den ultradyktige Rune fra oss? Likevel greier han å forhandle seg frem til en gullavtale med "fattige" Brann. For en fantastisk ledelse vi har!
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Og Skars sier i dagens BT at vi er inne i en ekstrem foryngelse av laget.

Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: nero on November 04, 2013, 11:48:50 AM
Quote from: dudo on November 04, 2013, 11:38:35 AM
Jeg mener å ha lest at han i kontrakten har rett på ett års lønn om han må gå. Noen andre som husker dette?


Skulle ikke forundre meg et sekund. Husk at vi har med Forhandlingsmesteren å gjøre her, mannen som mente det var fornuftig å hive en bonus etter spillerne for å oppnå 40 poeng. At en part (Skarsfjord) helt uten forhandlingskort på hånden greier å oppnå en slik klausul, vil være en ny fjær i hatten til Roald. For det var vel ikke slik at storklubbene sto i kø for å snappe den ultradyktige Rune fra oss? Likevel greier han å forhandle seg frem til en gullavtale med "fattige" Brann. For en fantastisk ledelse vi har!


Nja. Ettårig etterlønn for en fotballtrener høres da ikke så verst ut. Kan ikke huske å ha hørt om mindre?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on November 04, 2013, 11:52:08 AM
Og Skars sier i dagens BT at vi er inne i en ekstrem foryngelse av laget.


Vil heller kalle det ekstrem forvandling.
"3 år med bare nedgang, vi blir bare dårligere og dårligere. Jeg har ingen skyld. Dritt og dra bergensere, dere er for storforlangende. Hilsen Rune Skarsfjord"
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

November 04, 2013, 12:21:44 PM #1376 Last Edit: November 04, 2013, 12:36:15 PM by nero
Quote from: dudo on November 04, 2013, 12:11:05 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 11:48:50 AM
Quote from: dudo on November 04, 2013, 11:38:35 AM
Jeg mener å ha lest at han i kontrakten har rett på ett års lønn om han må gå. Noen andre som husker dette?


Skulle ikke forundre meg et sekund. Husk at vi har med Forhandlingsmesteren å gjøre her, mannen som mente det var fornuftig å hive en bonus etter spillerne for å oppnå 40 poeng. At en part (Skarsfjord) helt uten forhandlingskort på hånden greier å oppnå en slik klausul, vil være en ny fjær i hatten til Roald. For det var vel ikke slik at storklubbene sto i kø for å snappe den ultradyktige Rune fra oss? Likevel greier han å forhandle seg frem til en gullavtale med "fattige" Brann. For en fantastisk ledelse vi har!


Nja. Ettårig etterlønn for en fotballtrener høres da ikke så verst ut. Kan ikke huske å ha hørt om mindre?


Synes det er en smule generøst for en som vil slite seriøst med å finne nye jobb andre steder enn i Adeccoligaen eller lavere....
Lions led by donkeys.

Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on November 04, 2013, 11:52:08 AM
Og Skars sier i dagens BT at vi er inne i en ekstrem foryngelse av laget.




Ja, det er helt sprøtt hvor mye oksebæsj den karen kan lire av seg uten å bli stilt til veggs.

Dagens uttalelser viser at det var rett å håpe på tap i går. Skarsfjord blir mer og mer desperat. Snøballen vokser og vokser. Jo lenger Skars og/eller ledelsen venter, jo styggere blir smellet.

Det beste som kan skje på søndag, hvis Skars fortsatt sitter, er at vi taper samtidig som Sarpsborg vinner. Da rykker Tromsø ned uansett, samtidig som snøballen vil få enda større kraft. Absurde scener vil utspille seg på stadion da.
Tren på langskudd

nero

Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.
Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on November 04, 2013, 11:52:08 AM
Og Skars sier i dagens BT at vi er inne i en ekstrem foryngelse av laget.




Hehe, har ikke lest dagens BT, men denne må med på gullkorn!

HenningSB

Akkurat nå er jeg åpen for det meste!

Spelaren

Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 12:11:10 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 04, 2013, 11:52:08 AM
Og Skars sier i dagens BT at vi er inne i en ekstrem foryngelse av laget.


Vil heller kalle det ekstrem forvandling.
"3 år med bare nedgang, vi blir bare dårligere og dårligere. Jeg har ingen skyld. Dritt og dra bergensere, dere er for storforlangende. Hilsen Rune Skarsfjord"


Gå av.

Xminator

Det vanlige er at man får lønnen ut kontrakt, med mindre noe mer eller mindre er avtalt i kontrakten. Jeg har veldig vanskelig for å se for meg at Skarsfjord har signert for 3 år og bare 1 år lønn om han får sparken. Jeg har ikke så vanskelig for å se for meg at RBH har lagt frem en kontrakt der han får 4 år (1 år etterlønn) om han får sparken i morgen.

Gulløl

November 04, 2013, 13:31:58 PM #1383 Last Edit: November 04, 2013, 13:35:08 PM by Gulløl
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig inn i alle losjer, helt til Ulriken og til alle tv seere. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:31:58 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !


For oss som befinner oss på andre tribunedeler enn Hansa, er det vel klin umulig å komme over?

Gulløl

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 13:34:15 PM
For oss som befinner oss på andre tribunedeler enn Hansa, er det vel klin umulig å komme over?


Vil en støtte opp så spanderer en et par hundre kroner til en billett på Frydenbø i denne kampen uavhengig om en har plass på andre tribuneseksjoner. En god investering, det er fremtiden til Brann det er snakk om. Den tause majoritet kan fremdeles sitte der de sitter og spare på kronene og være passive. Vil en bli unngå å bli hysjet på så stiller en på Frydenbø og bidrar i samlet flokk.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Ok. Frydenbø øvre del. Det kunne vært kjekt å se bannerne, men ingen dum tanke egentlig, selv om det gir ufortjente mynter i Brannkassen.

Lasaron

Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:31:58 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig inn i alle losjer, helt til Ulriken og til alle tv seere. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !


Ja, det kan bli en historisk dag i fotballnorge. La oss vise hvor mektige vi er.
Tren på langskudd

VVB

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 13:34:15 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:31:58 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !


For oss som befinner oss på andre tribunedeler enn Hansa, er det vel klin umulig å komme over?
Er vel mulig å vandre over tll hansa om en sitter på gammletribunen?

Edit; meget god ide som støttes!

nero

Quote from: Xminator on November 04, 2013, 13:10:05 PM
Det vanlige er at man får lønnen ut kontrakt, med mindre noe mer eller mindre er avtalt i kontrakten. Jeg har veldig vanskelig for å se for meg at Skarsfjord har signert for 3 år og bare 1 år lønn om han får sparken. Jeg har ikke så vanskelig for å se for meg at RBH har lagt frem en kontrakt der han får 4 år (1 år etterlønn) om han får sparken i morgen.


Du har nok helt rett i det sier, men her var det jo i utgangspunktet klubben som satt i en usedvanlig sterk posisjon i forhandlingene. Hva i all verden skulle Skars ha gjort hvis han ikke fikk gjennomslag for kravene sine? "True" med å gå?
Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: VVB on November 04, 2013, 14:05:09 PM
Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 13:34:15 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:31:58 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !


For oss som befinner oss på andre tribunedeler enn Hansa, er det vel klin umulig å komme over?
Er vel mulig å vandre over tll hansa om en sitter på gammletribunen?

Edit; meget god ide som støttes!


Da er det et alternativ.

Gulløl

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 14:10:32 PM
Da er det et alternativ.


Om det ikke er ekstra vakthold til denne kampen fordi noen i ledelsen leser her inne. "Kjempefarlig" for ledelsen om de som synger og har meninger samler seg. Er nok ekstra "gul-vester" mellom tribunene akkurat på denne kampen kjenner jeg propagandaministeriet rett.

De billigste setene på Frydenbø er på felt A der det koster 200 kr for voksen, 150 for student og 100 kr for barn. På sangfeltene er det 200 kr billetten. Og når mer en halve tribunen er tom står en ganske fritt hvor en vil stå eller sitte om en posisjoner seg like etter kampstart. Er ingen billettkontroll internt på Frydenbø.

Ville ikke ta sjansen på at det er mulig å vandre fra gamle sitte til Frydenbø til akkurat denne kampen. Spander heller et lite bidrag til en Frydenbø billett og fremtiden til Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:31:58 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig inn i alle losjer, helt til Ulriken og til alle tv seere. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !


Du kan jo drømme. Jeg tror neppe vi kommer i nærheten av noe sånt. Når vi ikke var i nærheten i kampen rett etter forlengelsen, så skal det mye til før vi oppnår noe slikt nå. Vi er rett og slett veldig dårlig til å protestere.

På den positive siden ser det ut til at våre relativt sett få rop likevel får en del oppmerksomhet.
Rød makt på Hansa

Huff

Quote from: Nixon on November 04, 2013, 14:50:15 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2013, 13:31:58 PM
Quote from: nero on November 04, 2013, 12:27:58 PM
Ja, dette blir definitivt sesongens mest interessante kamp.


Større en 16 mai kampen. Nå må alle som er i mot Skarsfjord, RBH og styret stille på denne kampen. Det skal ropes, det skal gjalles, det skal høres. Supporterne skal ta makten tilbake for det er vi som "eier klubben". Endingen skal skje. Men da må folk stille på søndag og ikke sitte hjemme. Oppunder tribunetaket på Frydenbø mot felt Z og samstemt, der kan lyden dobles eller triples og høres kraftig inn i alle losjer, helt til Ulriken og til alle tv seere. Alle som er med er velkommen. Denne protestaksjonen vil gå inn i Brann historien som det største supporteropprøret noen sine. Så støtt opp !


Du kan jo drømme. Jeg tror neppe vi kommer i nærheten av noe sånt. Når vi ikke var i nærheten i kampen rett etter forlengelsen, så skal det mye til før vi oppnår noe slikt nå. Vi er rett og slett veldig dårlig til å protestere.

På den positive siden ser det ut til at våre relativt sett få rop likevel får en del oppmerksomhet.


''Skarsfjord må gå'', og ''skandale''-ropene fra Store Stå hørtes svært godt på BT i forrige hjemmekamp, m.a.o hørte hele stadion dem svært godt.

tsrqpo

Mohn er uansett sikker på at Skarsfjord er rett mann for jobben.

- Vi får ta en god vurdering av situasjonen når sesongen er over. Men både hodet og hjertet mitt har troen på Rune Skarsfjord, sier 70-åringen.


Fra http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10144811

Kem er vi?

krakra

Herr og Fru Mohn og Herr og Fru Bruun-Hanssen.

Nixon

Quote from: tsrqpo on November 04, 2013, 16:22:26 PM
Mohn er uansett sikker på at Skarsfjord er rett mann for jobben.

- Vi får ta en god vurdering av situasjonen når sesongen er over. Men både hodet og hjertet mitt har troen på Rune Skarsfjord, sier 70-åringen.


Fra http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10144811

Kem er vi?


Godt spørsmål. Han er så vant til å bestemme over Brann at han helt naturlig ser for seg at han skal ha et ord med i prosessen. Skremmende.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on November 04, 2013, 16:28:27 PM
Quote from: tsrqpo on November 04, 2013, 16:22:26 PM
Mohn er uansett sikker på at Skarsfjord er rett mann for jobben.

- Vi får ta en god vurdering av situasjonen når sesongen er over. Men både hodet og hjertet mitt har troen på Rune Skarsfjord, sier 70-åringen.


Fra http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10144811

Kem er vi?


Godt spørsmål. Han er så vant til å bestemme over Brann at han helt naturlig ser for seg at han skal ha et ord med i prosessen. Skremmende.


Godt sett. Den la jeg ikke merke til. Styret må gå.
Tren på langskudd

Gulløl

November 04, 2013, 16:31:49 PM #1398 Last Edit: November 04, 2013, 16:34:30 PM by Gulløl
Når har han betalt oss inn i elendigheten, får han værsågod betale oss ut av det også. Mulig at det er det han innser. Sluttpakker til Skarsfjord og hele støtteapparatet kommer vel på fort på en ny 10 millioner. Men om vi skal ha noe mer å gjøre med han deretter tror jeg ikke er så lurt uansett millionbidrag. Han skal vel ha et sterk ord med i laget om hvem som skal bli ny trener også, noe som han ikke har mer peiling på en fandens oldemor.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

 - Det er spennende å komme inn i toppfotballmiljøet i Brann, og det vil være utviklende for min egen del. Jeg får en rolle i utviklingsavdelingen som passer godt til mine ferdigheter, der jeg kan bidra med relasjonsbygging mellom enkeltspillere, og veilede spillerne slik at de får en forståelse av struktur og helhet i et lag, sier Lone til Brann.no.

http://www.brann.no/news/article/ljdnnooz9ygj16f40q4phzam6/title/kjetil-lone-ny-trener-i-utviklingsavdelingen


Hei! Kan vi få litt av dette på a-laget også?

Go Up