• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Vålerengen, søndag 29 april kl.19.00 (6. runde)

Started by olebrann3, April 16, 2012, 21:36:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Angående kritikken mot Skarsfjord, så holder den da absolutt stand! Forskjellen er at vi i andre omgang får opp trøkket på 2011-nivå, og dermed skaper en del. Men det er ikke et resultat av systematisk opprulling eller noe slikt.

Ellers var det grusomt å se hvordan vi i første omgang sendte én spiller i press - men ingen andreforsvarere. Demir og Barmen var positive, og Korcsmar spiller nå utelukkende fordi konkurrentene er forferdelig dårlige. Han har vært direkte elendig i hele år, og er også skyld i situasjonen hvor Grorud blir utvist.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

GKH

Vi er fryktelig dårlig til å involvere Haugen i spillet. Hva er vitsen med å ha en slik spillertype om han allikevel ikke brukes av medspillerne? Synes vi burde prøve å flytte han ned sammen med Austin og (forhåpentligvis fremover) Barmen, duoen på midten har som oftest plenty av ballkontakt.


Markmus

Quote from: Huff on April 29, 2012, 20:40:03 PM
Og sist, men ikke minst: dommeren. Helvete hvor elendig dømming det er i dag. Det er vel soleklar offside på to Vifspillere på 1-1 og straffen på 1-2 er vel mildt sagt tvilsom, og trolig utenfor (har ikke sett noe på TV). Utvisningen til Grorud ser der jeg sitter riktig ut, men da de viste det i reprise ser det ut som han er på ball og dette skal i så fall linjedommer -som er langt bedre plassert enn meg- se.  Her blir vi fradømt seieren.


Alle disse situasjonene er korrekt dømt. KANSKJE skulle Korcsmar hatt frispark før Grorud takler på seg et rødt siden Korken plutselig går ned/bakover, men det er bare kanskje. Straffen i seg selv er korrekt da Grorud ikke tar ball.

Det med dømmingen jeg reagerer mest på er at Fellah ikke blir utvist når han slår til Austin etter at ballen er borte. Det er riktig nok et svakt slag, men det var også Austins slag på Skogseid for to år siden når han ble utvist.

Tror vi også ble fradømt en en-mot-en-mulighet på Ojo. Han kommer igjennom mutters alene, men blir avblåst for offsiden. En svært tvilsom situasjon, men han hadde vel blåst den over uansett...
Ka du ve?

Markmus

Quote from: GKH on April 29, 2012, 20:51:05 PM
Vi er fryktelig dårlig til å involvere Haugen i spillet. Hva er vitsen med å han en slik spillertype om han allikevel ikke brukes av medspillerne? Synes vi burde prøve å flytte han ned sammen med Austin og (forhåpentligvis fremover) Barmen, duoen på midten har som oftest plenty av ballkontakt.


Ja. Eventuelt kan vi begynne å la Haugen komme inn i pausen (altså pausen, ikke på tampen av andre omgang slik det var før). Har han noen sinne vært god fra start?
Ka du ve?

Gepard

Faen meg helt utrolig at Brann ikke vinner denne kampen. Man kan ikke klage på innsats, men enkeltspillere gjør helt idiotiske valg til tider.  

Vif har aldri vært dårligere, likevel klarer vi å kløne det til. Utilgivelig. JA, selv med ti mann burde mann er det idiotisk. For en sinnsyk kjip sesong dette blir.

kabelmann

Quote from: GKH on April 29, 2012, 20:51:05 PM
Vi er fryktelig dårlig til å involvere Haugen i spillet. Hva er vitsen med å ha en slik spillertype om han allikevel ikke brukes av medspillerne? Synes vi burde prøve å flytte han ned sammen med Austin og (forhåpentligvis fremover) Barmen, duoen på midten har som oftest plenty av ballkontakt.



Problemet til Haugen er at han er ekstremt treig i oppfattelsen. Han trenger et sekund bare for å finne ut om han skal løpe etter en ball eller ikke. Hos andre går det på instinkt, du ser at de vil ha hver eneste ball. Man ser det litt for ofte ellers og, han klarer ikke å få unna ballen før en motspiller er oppe i han. Det virker som han har problemer med TL-tempoet og han bør få en pause nå.

Forøvrig er det utrolig at vi taper denne kampen. Et sjansesløseri fra helvete.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

GKH

Quote from: Markmus on April 29, 2012, 20:56:27 PM
Quote from: GKH on April 29, 2012, 20:51:05 PM
Vi er fryktelig dårlig til å involvere Haugen i spillet. Hva er vitsen med å han en slik spillertype om han allikevel ikke brukes av medspillerne? Synes vi burde prøve å flytte han ned sammen med Austin og (forhåpentligvis fremover) Barmen, duoen på midten har som oftest plenty av ballkontakt.


Ja. Eventuelt kan vi begynne å la Haugen komme inn i pausen (altså pausen, ikke på tampen av andre omgang slik det var før). Har han noen sinne vært god fra start?


Ikke som jeg kan huske, men det tror jeg hadde bedret seg om vi hadde involvert ham mer i spillet. Slik det er nå får han jo "aldri" brukt egenskapene sine og da er det klart at det vanskelig å utvikle seg. Som sagt, jeg tror det hadde hjulpet Haugen om han hadde blitt flyttet ned et hakk.

Markmus

Quote from: Gepard on April 29, 2012, 21:00:51 PM
Faen meg helt utrolig at Brann ikke vinner denne kampen. Man kan ikke klage på innsats, men enkeltspillere gjør helt idiotiske valg til tider.


Spesielt Bentley. Skyt da, mann! Utrolig hvor mange ganger han stod relativt stille inne i boksen og bare driblet når han hadde muligheten til å skyte.
Ka du ve?

GKH

Quote from: kabelmann on April 29, 2012, 21:05:09 PM
Quote from: GKH on April 29, 2012, 20:51:05 PM
Vi er fryktelig dårlig til å involvere Haugen i spillet. Hva er vitsen med å ha en slik spillertype om han allikevel ikke brukes av medspillerne? Synes vi burde prøve å flytte han ned sammen med Austin og (forhåpentligvis fremover) Barmen, duoen på midten har som oftest plenty av ballkontakt.



Problemet til Haugen er at han er ekstremt treig i oppfattelsen. Han trenger et sekund bare for å finne ut om han skal løpe etter en ball eller ikke.


Jepp, har lagt merke til det jeg og. Der har han et klart forbedringspotensiale.

Brann_ruler86

Etter å ha sett reprisen av 1-1 målet og forsøkt etter beste evne å stoppe klippet i det første heading kommer, virker det rimelig klart for meg at det er offside. Jeg var fly forbannet på dommertrioen under kampen, men etter å ha roet meg litt er jeg langt mer skuffet over avslutingene som tidvis er helt håpløse. Det må være mulig å avslutte normalt og ikke alltid skulle "ta en Messi" i alle situasjoner og blåse ballen over... Tror Ojo er litt overivrig etter scoring mot Sandnes Ulf.

Ellers blir jeg gal av Bentley. Jeg har hele tiden ment at han har gode ferdigheter og bør få sjansen, men det må jo være en mental sperre av et slag. Herregud SKYT DA MANN!!!!! Og når man er fotballspiller på proffnivå må man ikke på død og liv ALLTID ha ballen over på "riktig" fot når man skal skyte.

Ellers kjekt å se pasningene til Austin igjen, og flott at Barmen viser seg frem som en spiller med stor ro. Vi er best i dag, selv med 10 mann, og lærer vi å sette sjanser vil vi begynne å vinne kamper.

Det skal selvsagt nevnes at VIF er latterlig dårlig i dag....
Gå ta banen!

Gepard

Nettopp, folk må forstå at Vif var helt sinnsykt svake i dag. Uten Muri, Ogude Hestad, er de et skikkelig drittlag, den backrekken de stilte med i dag, er tl svakeste.

Mot god motstand hadde vi fått ekstrem juling, kan bli veldig stygt mot Viking.

Leffen

Tanker om kampen:
-Beste kampen vår denne sesongen. Selv om det ikke sier stort.
-Fikk til mer kantspill men fortsatt er det hovedfokus på poling. Mot et bedre forsvar hadde mange flere av langpasningene/gjennomspillene rent ut i sanden.
-Ojo er ekstremt ineffektiv. Burde vært firemålsscorer.
-Austin er umistelig for oss. Han er jo overalt. Men idotisk straffe naturligvis.
-Barmen er frisk og gledelig at Mjelde har havnet helt ute i kulden. Haugen overbeviser ikke nevneverdig og Bentley virker ekstremt stressa. Jeg tror han rett og slett trenger tid. Det sier vi jo hver gang men han har jo ikke fått det på en stund. Panikk med ball er en unote han kan klare å kvitte seg med.
-Demir med sin friskeste kamp men forsvaret er marginalt bedre enn Engen sitt. Og det var jo temmelig ræv.
-Summa summarum er jeg redd for at en viss positivitet som nå kan ha sneket seg inn er uberettiget. Austin er borte til neste kamp. Og forsvaret vi møter er bedre.

kabelmann

VIF var omtrent så dårlige som LSK var på La Manga. Jeg tror ikke man skal legge så veldig mye i denne kampen, for VIF var usedvanlig svake.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

olebrann3

Lurer på hvorfor vif spillerene varmet opp forran hansa idag. Sløkket opplegg, spesielt av denne keeperen som også er fra Bergen.

Nixon

Merkelig kamp. I første hadde Brann skuldrene opp over ørene og null selvtillit kunne det virke som. Var det noen som telte røde pasninger til hvit spiller? Det kan ikke vært få! Etter utvisningen blir det utrolig nok mer spill og spillerne ser ut til å slippe seg mer løs. Vi er tross alt bare noen håpløse avslutninger fra å vinne denne kampen med en mann mindre. Får håpe de kan ta med seg litt av den følelsen inn i de neste kampene. Selv om de ikke må la seg lure. VIF var utrolige dårlige i dag.

Man kan jo ellers spørre seg hva Haugen tilførte i dag når laget ble bedre når han ble ofret etter utvisningen.

Ellers mange totalt unødvendige gule kort i denne kampen. Vi har såpass mange skader at karanterer kan få store utslag hvis det skal fortsette sånn. Ille med Austin som må stå over neste kamp. Han var jo akkurat kommet tilbake. Han kan jo likegodt selges til sommeren. I dette tempoet blir det karantene i annenhver kamp til høsten...
Rød makt på Hansa


Hatleking

Hehe, ja - no har me ikkje Mjelde å skulde på lenger:p

Barmen har vel strengt talt no passert Haugen. Han har teke utfordringa på strak arm og prestert stort. Det same kan me ikkje seie om godeste Fredrik, diverre. Forhåpentlegvis hevar han seg. Elles lurar eg på om me bør skifte til 4-3-3. Den mellomromsspelaren blir jo ikkje involvert i det heile.

dudo

Barmen har helt klart grepet sjansen med begge hender, i motsetning til Haugen. Og når det gjelder Mjelde - vi gjør jo vår beste kamp i år, helt uten at han er på banen, gjør vi ikke? ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Quote from: dudo on April 29, 2012, 23:02:46 PM
Barmen har helt klart grepet sjansen med begge hender, i motsetning til Haugen. Og når det gjelder Mjelde - vi gjør jo vår beste kamp i år, helt uten at han er på banen, gjør vi ikke? ;)


Vel - guten er jo ein god avsluttar :)

Markmus

Quote from: dudo on April 29, 2012, 23:02:46 PM
Barmen har helt klart grepet sjansen med begge hender, i motsetning til Haugen. Og når det gjelder Mjelde - vi gjør jo vår beste kamp i år, helt uten at han er på banen, gjør vi ikke? ;)


Vi har også en god innsats, noe Mjelde ikke har bidratt med (heller tvert imot). Rent spillmessig var det fortsatt mye poling, men Skarsfjord løy ikke når han sa vi skulle spille (litt) mer variert. Håper han skjønner at poling ikke er svaret etter dagens kamp. Normalt skulle vi jo vunnet denne kampen med mange mål.
Ka du ve?



osoerli

-Ojo må trena avslutningar komande veke.
-Bentley må trena markering på defensiv dødball, herregud kor lett han fyren som heada i treverket kom seg laus på første vif-målet.  Og så må han gjerne trena på innlegg på 1- eller 2-touch.
-Piotr bør trena på å senda tilbakespel ut til ein back i staden for å poola ballen framover kvar jævla gong.

Barmen har spelt seg inn på laget fast.  Ingen av midtstopperane held mål.  Austin må inn som midtstopper og bli der, gjerne etter at Jonsson er tilbake også.  Haugen blir lite involvert ved måten Brann spelar på.  Nesten ingenting for seg med ein på OM i dette laget.  Kan like gjerne spela 4-4-2 som eg har mast om i snart 2 år.  Demir gjer sin beste kamp.  Så lenge me fortset å tapa, blir vegen stadig kortare heim til sameland for Skarsfjord.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

tj00m

Men angående Bentley, den høyrefoten hans må da kvalifisere til uføretrygd eller noe slikt. Han skal jo på død og liv ha den over på venstre. Han kommer jo faktisk til muligheter som ebber ut i halvsjanser (om en gang det) pga han absolutt må ha den over på venstre..
Brann Bergens Stolthet!

osoerli

Trur ikkje vi skal la oss lura av at vi var mykje betre enn vif.  Vi hadde tapt fortent mot betre motstand er eg redd.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

April 30, 2012, 04:43:26 AM #175 Last Edit: April 30, 2012, 04:45:22 AM by Xminator
Quote from: GKH on April 29, 2012, 20:51:05 PM
Vi er fryktelig dårlig til å involvere Haugen i spillet. Hva er vitsen med å ha en slik spillertype om han allikevel ikke brukes av medspillerne? Synes vi burde prøve å flytte han ned sammen med Austin og (forhåpentligvis fremover) Barmen, duoen på midten har som oftest plenty av ballkontakt.




Eventuelt så er Haugen fryktelig dårlig til å involvere seg selv.

Xminator

Quote from: Markmus on April 29, 2012, 21:08:45 PM
Quote from: Gepard on April 29, 2012, 21:00:51 PM
Faen meg helt utrolig at Brann ikke vinner denne kampen. Man kan ikke klage på innsats, men enkeltspillere gjør helt idiotiske valg til tider.


Spesielt Bentley. Skyt da, mann! Utrolig hvor mange ganger han stod relativt stille inne i boksen og bare driblet når han hadde muligheten til å skyte.


Det burde være mulig for de fleste å trene opp noe som ligner på ett skudd med venstrefoten.

Grydis


kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Hmmm, lurer på hvor han  hadde gjemt den roperten i sikkerhetskontrollen...
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on April 29, 2012, 18:53:57 PM
Quote from: Hatleking on April 29, 2012, 18:51:56 PM
Brann i eit nøtteskal, dette. Dei to første gule korta er vel direkte feil forresten?


Jepp! Zsolt sitt var riktignok riktig. Det til Engen også, da han trakket på ballen. Uheldig, men riktig kort.

Haugen sitt og det ene til Vif var vel latterlig.


Haugen sitt var greit når han går inn med knotter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on April 29, 2012, 18:57:13 PM
Barmen må i alle fall få starte framover. Han verkar som den tryggaste på midtbana for tida.


Ja, han viser seg veldig positivt frem! Trygg og god med ballen, og er flink til å gjøre seg spillbar. Hadde bare flere hatt den siste egenskapen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Kampen i går ga i hvert fall noen svar, eller bekreftelser på det mange av oss har ment:
Barmen og Austin er vår desidert beste DM
Kalvenes er langt bedre enn Grorud. Sistnevnte bør ha en lang vei inn på laget igjen

Annet å bite seg merke i:
Demir er omsider på gang
Korken har hatt en elendig start på sesongen, men jeg tror han vil trolig heve seg med en bedre makker.
Ojo - til tross for sjansesløseriet - var mer på hugget enn tidligere i år. Kom i hvert fall til flere sjanser denne kampen alene enn på de 5 første kampene til sammen.
Bentley er den mest enfotete spilleren jeg noen gang har sett
Haugen må begynne å jobbe, fremdeles litt lususspillertendenser. Det irriterer.

To spennende, viktige og vanskelige kamper foran oss. Viking og LSK begge er begge bedre enn tabellen viser, og det er jo ikke helt utypisk om formutløsningen kommer mot Brann... På den annen side må jo snart resultatene tippe vår vei. Får tro at det skjer allerede til helgen.

Klaus_Brann

Noen som vil dele hva det sto på banneret? Fikk det ikke med meg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on April 30, 2012, 07:34:34 AM
Noen som vil dele hva det sto på banneret? Fikk det ikke med meg.


"Vi ekle fra Norge, vi e' fra Bergen"?
Gå av.

ostraume

Quote from: dudo on April 29, 2012, 20:41:24 PM
Angående kritikken mot Skarsfjord, så holder den da absolutt stand! Forskjellen er at vi i andre omgang får opp trøkket på 2011-nivå, og dermed skaper en del. Men det er ikke et resultat av systematisk opprulling eller noe slikt.



Er ikke dette vel strengt? Backene opererte som rene vinger, vi doblet jo på kant som gale? Dessuten ble det slått lite poling mot Ojo. Ingen er vel negative til lange crossere i bakrom? Eller det å slå i bakrom generelt når Engen, merkelig nok, har linje på midtbanen. Herregud så mange mål Helstad hadde puttet i går.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

eivhelle

April 30, 2012, 07:58:59 AM #186 Last Edit: April 30, 2012, 08:07:11 AM by eivhelle
Quote from: Klaus_Brann on April 30, 2012, 07:21:15 AM
Quote from: roaldinho on April 29, 2012, 18:53:57 PM
Quote from: Hatleking on April 29, 2012, 18:51:56 PM
Brann i eit nøtteskal, dette. Dei to første gule korta er vel direkte feil forresten?


Jepp! Zsolt sitt var riktignok riktig. Det til Engen også, da han trakket på ballen. Uheldig, men riktig kort.

Haugen sitt og det ene til Vif var vel latterlig.


Haugen sitt var greit når han går inn med knotter.


Haugen tar med seg ballen på vristen og viser så lite knotter som det går an i den situasjonen. Tross alt må en få lov til å løfte beinet når en skal ta med seg en ball i knehøyde. Han var ikke i nærheten av å treffe VIF spilleren og det må tross alt være lov til å være litt raskere enn motstanderen. Så det gule kortet og frisparket var latterlig.

Og når vi først er i gang. Kortet til Demir kommer etter at han sleiver når han prøver å vippe ballen tilbake til den posisjonen forseelsen skjedde. Ikke noe bevisst forsøk på å spille bort ballen og det sto ingen VIF spiller og ventet på ballen. En helt idiotisk overreaksjon fra dommeren.

Kortet til Zolt er heller ikke noen stor greie. Han bruker armene litt for aktivt så det er frispark, men hvorfor skal det da automatisk være gult? VIF spilleren stoppet og ble feilvendt før forseelsen og Brann hadde rikelig med folk i sikring. Hvis dette skal være standarden for gult kort vil det følge med gule kort ved hvert eneste frispark.

Og for å ta det gule kortet til Austin til slutt. Hvis han hadde truffet ballen ville det ha vært en ren takling og hverken frispark eller kort. VIF spilleren er smart og tupper vekk ballen når han ser Austin gå til  og stuper deretter kontrollert over beinet til Austin. Straffen er det selvsagt ingenting å si på , men det er på ingen måte selvsagt at det skal gis gult kort.

Måten norske dommer praktiserer utdelingen av gule kort er vilkårlig og helt forskjellig fra dommer til dommer. Det fokuseres mer på bagateller enn på virkelig stygt og farlig spill. Hvor ofte blir det egentlig delt ut gult kort når en spiller klinker til i en hodeduell? Da Kenneth Dokken fikk knust ansiktet av en motspiller som kom alt for sent inn i duellen, i en adecco liga kamp, fikk han ikke engang frispark (straffe).

Nixon

Hadde du bagatellisert dette like mye dersom det var VIF-spillerne som var synderne?:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Det må da være mulig å sette forsvarslinjen bedre enn det "alle" lag gjør på de innoversvingte frisparkene fra ett stykke ut på banen. VIF setter linjen sin på 5-meter for å møte ball og ikke la de bli avgjort av løpsdueller. Brann følger "boken" og setter linjen på 16-meter, der alt avgjøres av mann-mann-løpsdueller mot lengste stolpe.

Hva med å sette linjen enda lenger ut?

eivhelle

April 30, 2012, 08:07:39 AM #189 Last Edit: April 30, 2012, 08:13:50 AM by eivhelle
Quote from: Nixon on April 30, 2012, 08:03:50 AM
Hadde du bagatellisert dette like mye dersom det var VIF-spillerne som var synderne?:)

Ja. Dommeren fikk ikke med seg de verste forseelsene til VIF. Mellom annet da Fellah satte albuen i brystet på Austin og skulle hatt rødt. At dommeren gir for få kort på bagateller er sjelden et problem. Dermot er det et problem at man både legger listen lavt og samtidig er inkonsekvent og fordeler kortene skeivt. Brann har fått mange idiot kort mot seg i år og dommeren har sjelden gitt tilsvarende til laget de spiller mot.

Nixon

Quote from: eivhelle on April 30, 2012, 08:07:39 AM
Quote from: Nixon on April 30, 2012, 08:03:50 AM
Hadde du bagatellisert dette like mye dersom det var VIF-spillerne som var synderne?:)

Ja.


Da hadde du i så fall satt ny rekord i å la tvilen komme motstanderlaget til gode på dette forumet. Jeg vet ikke helt om det er 100 % troverdig. Jeg synes de fleste av de gule kortene var greie sett med litt objektive øyner. At f.eks. Demir i vanvare sleiver ballen vekk var ikke slik jeg ser situasjonen.
Rød makt på Hansa

eivhelle

Quote from: Nixon on April 30, 2012, 08:12:48 AM
Quote from: eivhelle on April 30, 2012, 08:07:39 AM
Quote from: Nixon on April 30, 2012, 08:03:50 AM
Hadde du bagatellisert dette like mye dersom det var VIF-spillerne som var synderne?:)

Ja.


Da hadde du i så fall satt ny rekord i å la tvilen komme motstanderlaget til gode på dette forumet. Jeg vet ikke helt om det er 100 % troverdig. Jeg synes de fleste av de gule kortene var greie sett med litt objektive øyner. At f.eks. Demir i vanvare sleiver ballen vekk var ikke slik jeg ser situasjonen.


Synes du dommeren gjør en godt innsats i denne kampen?

Hva synes du foreksempel om situasjonen rett før slutt der det ser ut som at dommeren er på vei til å gi Zolt gult kort nr. to for filming? Bildene viser helt klart at en VIF spillere treffer Zolt i leggen, men dommeren får som vanlig ikke med seg hva som egentlig skjer.

Det er litt på sammen måten som når Ojo fikk gult kort for filming da han tråkket over i en tidligere kamp.

Markmus

http://fotball.bt.no/eliteserien/article234438.ece

Quote from: BTBrann-supporterne søkte medlemskap i dysleksiforeningen med sitt banner foran kampstart. Der sto det «Vi ekle fra Norge, vi e fra Bergen». Spennende budskap.


Den skrivefeilen passet seg egentlig bra for Brann Bataljonen Bergen ;)
Ka du ve?

Nixon

Quote from: eivhelle on April 30, 2012, 08:28:01 AMSynes du dommeren gjør en godt innsats i denne kampen?


Nei, jeg vil ikke si god. Men heller ikke så dårlig som du vil ha det til.
Rød makt på Hansa

osoerli

Quote from: Spelaren on April 30, 2012, 07:37:03 AM
Quote from: Klaus_Brann on April 30, 2012, 07:34:34 AM
Noen som vil dele hva det sto på banneret? Fikk det ikke med meg.


"Vi ekle fra Norge, vi e' fra Bergen"?


Såpass.
Fjortiser har kuppa tifogruppa altså.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: Markmus on April 30, 2012, 10:40:04 AM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article234438.ece

Quote from: BTBrann-supporterne søkte medlemskap i dysleksiforeningen med sitt banner foran kampstart. Der sto det «Vi ekle fra Norge, vi e fra Bergen». Spennende budskap.


Den skrivefeilen passet seg egentlig bra for Brann Bataljonen Bergen ;)


Var det seriøst skrivefeil, eller var det bare stygg håndskrift?
Dette må vi få se bilde av!:)
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on April 30, 2012, 10:50:08 AM
Quote from: eivhelle on April 30, 2012, 08:28:01 AMSynes du dommeren gjør en godt innsats i denne kampen?


Nei, jeg vil ikke si god. Men heller ikke så dårlig som du vil ha det til.


sett fra tribunen var han og resten av gjengen helt katastrofale (fjerdedommeren var ikke bedre, som ikke lot oss gjøre byttet vårt når VIF byttet). Orker ikke se alt på nytt for å revurdere synet mitt
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Quote from: Nixon on April 30, 2012, 10:52:20 AM
Quote from: Markmus on April 30, 2012, 10:40:04 AM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article234438.ece

Quote from: BTBrann-supporterne søkte medlemskap i dysleksiforeningen med sitt banner foran kampstart. Der sto det «Vi ekle fra Norge, vi e fra Bergen». Spennende budskap.


Den skrivefeilen passet seg egentlig bra for Brann Bataljonen Bergen ;)


Var det seriøst skrivefeil, eller var det bare stygg håndskrift?
Dette må vi få se bilde av!:)


Det var en 'j' feil vei.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: Utmedsnolken on April 30, 2012, 10:54:45 AM
Quote from: Nixon on April 30, 2012, 10:50:08 AM
Quote from: eivhelle on April 30, 2012, 08:28:01 AMSynes du dommeren gjør en godt innsats i denne kampen?


Nei, jeg vil ikke si god. Men heller ikke så dårlig som du vil ha det til.


sett fra tribunen var han og resten av gjengen helt katastrofale (fjerdedommeren var ikke bedre, som ikke lot oss gjøre byttet vårt når VIF byttet). Orker ikke se alt på nytt for å revurdere synet mitt


Han dømte rett her:

1. Utligningen. Ikke offside slik noen påstår.
2. Straffe #1. Klar felling og innenfor.
3. Straffe #2. Klar felling av sistemann gir rødt kort.

Store feil:
1. Gir ikke Fellah rødt kort for å slå til Austin. Det var et meget svakt slag (slik Austin hadde på Skogseids, men det skal straffes med rødt uansett. Det er intensjonen som teller, ikke kraften.
2. Gir ikke Korkcsmar frispark når Pedersen feller ham rett før det blir straffe og utvisning.
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on April 30, 2012, 10:57:32 AM
Quote from: Nixon on April 30, 2012, 10:52:20 AM
Quote from: Markmus on April 30, 2012, 10:40:04 AM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article234438.ece

Quote from: BTBrann-supporterne søkte medlemskap i dysleksiforeningen med sitt banner foran kampstart. Der sto det «Vi ekle fra Norge, vi e fra Bergen». Spennende budskap.


Den skrivefeilen passet seg egentlig bra for Brann Bataljonen Bergen ;)


Var det seriøst skrivefeil, eller var det bare stygg håndskrift?
Dette må vi få se bilde av!:)


Det var en 'j' feil vei.


Men da er det greit. Og ingenting å le av. For speilvendt-dysleksi er en alvorlig lidelse.
Rød makt på Hansa

Go Up