• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Vålerengen, søndag 29 april kl.19.00 (6. runde)

Started by olebrann3, April 16, 2012, 21:36:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Da var billettene til denne kampen ute i nettbutikken.

Billett til sangfeltet:
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=3&subgid=0&wwwalias=brannbataljonen&pid=171

Bataljonen ung billett(BT-Tribunen)
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=3&subgid=0&wwwalias=brannbataljonen&pid=176

Vi må ta stadion tilbake ingen lag, skal vinne mot Brann på stadion. Får håpe vi kan sende dette pakket hjem igjen med et braktap.

aleksanderhjelleseth

Såg det var mye tifo i kampen mellom LSK-VIF. Noen som vet om det er planlagt noe skikkelig til vif kampen?
Det bør bli satt igang tiltak for å "fylle" stadion til denne kampen, ser den som meget viktig.

Spelaren

Mest mulig flagg og plakater så folk slepper å sjå hundre langballer mot Ojo?
Gå av.

aleksanderhjelleseth

halv pris på ALT av biletter, fyr opp stadiontrollet så skal du se at spillerene "blør" for drakten.
             Piotr
sævr-korcmar-grønner/kalvenes-demir
askar-barmen-austin-bently
      niasse/haugen
              ojo.
med rom for "diamanter" i hytt å gevær.

Bønn til skars; SKAP ENTUSIASME, uten det er du ingenting.

Northside

Banner over hele Hansa gjennom hele kampen. Man går neppe glipp av noe viktig!

Spelaren

Men for all del, hadde Bergensregionen klart i -ein- fattig kamp klart å skrape sammen alt av nølere, 2007-grinere og hemesittere, fylt tribuene på Stadion til randen og kjørt på med massive jubletokter frå gjengen entret banen under oppvarmingen og overflødiggjort discomusikken før kampen, krydret med massiv piping når pakket hadde ballen og eit sangvolum som hadde fått Ulriken til å skjelve i fundamentene...

...så hadde me vel fortsatt måkt ballen opp mot Ojo og havnet under etter ti minutter på dødball.  :P
Gå av.

aleksanderhjelleseth

ja det hadde vi sikkert gjort :). Men vi hadde no hatt det kjekt på tribunen med trykk som vi ikke har sett på noen år. savner virkelig fulle tribuner, men i 2015 derimot....

Gulløl

Svimmel Muri uaktuell mot Brann
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/svimmel-muri-uaktuell-mot-brann-3765196.html

Vi får tilbake vår beste spiller i Austin etter hjernerystelse, og VIF mister sin beste forsvarsspiller i Muri etter hjernerystelse.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Aleksander Solli blir mirakulaust nok klar og speler sitt livs kamp - hentes av Chelsea og får tillatelse til å slå leir i deires 16-meter i CL-finalen.
Gå av.

dudo

Er Solli skadet, eller rett og slett utkonkurrert av Næss eller hva han heter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Begge deler. Beinbrudd, men var nok på nippet til å bli passert av Næss uansett

skuteviken

Stemninen er råtten. Hvis Skarsfjord er smart spiller han på at denne kampen betyr ekstra og at folk kommer til å smile fra øre til øre og stemningen til å stå i taket om vi vinner. De har alt å vinne på denne kampen og får litt ekstra momumentum om det går bra. VIF er i tillegg middelmådige.

Hadde vi spilt mot Tromsø neste kamp og vunnet hadde ikke det vært samme mulighet.

Regner med andre forstår hva jeg mener. Veien til at Doddo hyler seriegull er ikke så lang om vi vinner mot VIF på søndag.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

AndreasNV

Det er mer enn lov: å håpe på bedre stemning enn i fjor, men når vi spiller mot Vålerengen høres vi minst 1000 mer ut enn vi er uansett, synes jeg.=) http://www.youtube.com/watch?v=vTNWFl-SApU.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Belfort


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Skulle gått inn for å psyke ut VIF og psyke opp Brann slik vi gjorde på Stadion etter Kovacs-skandalen mot Odd Grenland. Bue/pipe noe sykt når motstanderen har ballen, ellevill jubel når vi vinner ballen. Selvsagt etterfulgt med rop og sang.

Føler det er litt "No skal vi faen vinne!" mentalitet i luften før Søndagen ;)

Huff

Quote from: Utmedsnolken on April 26, 2012, 13:53:31 PM
det ser dessverre ut som Andresen har full kontroll http://fotball.bt.no/eliteserien/article233865.ece


Fy faen så tragiske Brann er. Dette er jo helt sant, jeg fortviler, klubben min voldtas.

stig

Quote from: Northside on April 26, 2012, 18:53:46 PM
Skulle gått inn for å psyke ut VIF og psyke opp Brann slik vi gjorde på Stadion etter Kovacs-skandalen mot Odd Grenland. Bue/pipe noe sykt når motstanderen har ballen, ellevill jubel når vi vinner ballen. Selvsagt etterfulgt med rop og sang.

Føler det er litt "No skal vi faen vinne!" mentalitet i luften før Søndagen ;)


Denne er jeg veldig enig i. Men blir det lett å oppildne pubikum?
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Får håpe det blir litt gi faen-stemning, da funker det ofte på tribunen. Tror nok mange venter tap, og da er det meste bonus. Får vi det første målet kan det bli bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TheRock

Kommer til å stille meg rett nedenfor BGG på søndag. Om det kjøres Odd-stemning i det området da er jeg den første til å slenge meg på. Hadde vært helt fantastisk.

krøvel vellevold

Fin annonse i Hus og Hjem-bilaget til BT i dag. Side 40.
Legg ned hele klubben!

Super Hasund

April 27, 2012, 15:38:18 PM #22 Last Edit: April 27, 2012, 15:43:29 PM by Super Hasund
Kunne blitt artig om folk møtte opp tidlig for synge mot spillerbussen til Engen.

La de få høre det før de i det hele tatt har tatt seg inn på stadion. Var mektig å se en lignende aksjon under Newcastle-Sunderland.

Men folk sitter vel på fotikken like før kampstart.

http://www.youtube.com/watch?v=7M6XUyBBa9E ; Link
La Folket Synge

*Feltz*

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Sol og 12 grader :)
0 mm nedbør :)
Flau vind, 2 m/s fra nord-nordvest :)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

BGG satser å være på plass ca 1 time før kampstart. Er det flere som føler for å ta del i oppvarmingen er det bare å være tidlig ute.

anders_flanderz

Håper vi klare å lag et heeelvetes liv på søndag! Jeg
Skal ivertfall ikke spare på kruttet! Er på plass en time før kampstart. Håper mange andre kjem og i den tiden!!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

Ser i artikkelen linket under at Vålerengen skal overnatte i Bergen natt til søndag. Tar de virkelig sjansen, er de virkelig klar over hvor jævlig mye fyrverkeri vi har, kanarifuglene sitt fyrverkeri blir bare en fis i sammenligning. Håper de får det med seg i 04-tiden, da er det good bye til Ole Lukkøye ;D  ;)
http://www.vif-fotball.no/article3386166.ece

Ellers kjører de på med de vanlige dårlige og lav intelligente beskrivelsene om Brann, Bergen og bergensere:
---"Det er dårlig stil å mobbe folk som er mangefullt utrustet. De som ikke ble utstyrt med full verktøykasse da de kom til verden og er fratatt muligheten til å skaffe de nødvendige verktøyene senere i livet. På den annen side, er du fra Bergen får du takke deg sjøl. I hvertfall når du atpåtil er stolt av det.
(mer vrøvl under linken)
http://www.vpn.no/for-avspark/2012/04/det-skal-gjore-vondt-a-mote-valerenga/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

De kommer vel med "Lommemannen - Bergens stolthet" i år igjen. Jeg vet i hvert fall om en fra Oslo som er 1000 ganger verre enn Lommemannen...
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on April 27, 2012, 19:36:53 PM
De kommer vel med "Lommemannen - Bergens stolthet" i år igjen. Jeg vet i hvert fall om en fra Oslo som er 1000 ganger verre enn Lommemannen...


Hahaha, den kan bli drøy :D

Gulløl

Det var ikke lommemannen som fikk det i år, men skredderne i Bergen, hahaha for noen gnomer:

"Nå er de mest kjent for skreddere som ikke syr fór i bukselommer, eim av råtten fisk i lufta og generell stank fra mennskelig avføring."
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 27, 2012, 19:57:49 PM
Det var ikke lommemannen som fikk det i år, men skredderne i Bergen, hahaha for noen gnomer:

"Nå er de mest kjent for skreddere som ikke syr fór i bukselommer, eim av råtten fisk i lufta og generell stank fra mennskelig avføring."


Hæ? Hva er poenget her? Er det noe poeng i det hele tatt? For noen tapere! Har de virkelig ikke noe bedre å komme opp med?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Alle turister liker jo Bergen mye bedre enn sjelløse Oslo. Så hvis Bergen er drit; hva er da Oslo?
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on April 27, 2012, 19:57:49 PM
Det var ikke lommemannen som fikk det i år, men skredderne i Bergen, hahaha for noen gnomer:

"Nå er de mest kjent for skreddere som ikke syr fór i bukselommer, eim av råtten fisk i lufta og generell stank fra mennskelig avføring."


Generell stank fra menneskelig avføring? De få eneste gangene jeg har sett og luktet menneskelig avføring utenfor doen, er noen ganger på Oslo S...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Ser ikke noe poeng å fortsette diskusjonen om hvor det stinker mest. Apeberge har sin stil og er sikkert fornøyd med det. Sånn drittslenging egner seg best til å ignorere.  Niklas kommer med en "før kampen" artikkel, som sikkert har mest fokus på oss selv.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Klanen: Antirasistisk, fremmedtolerant og inkluderende gruppering som hater alle som ikke er fra Oslo.
Legg ned hele klubben!

torkri

Quote from: krøvel vellevold on April 27, 2012, 19:36:53 PM
De kommer vel med "Lommemannen - Bergens stolthet" i år igjen. Jeg vet i hvert fall om en fra Oslo som er 1000 ganger verre enn Lommemannen...
'
Breivik Oslo Stolthet ?

krøvel vellevold

Quote from: torkri on April 28, 2012, 09:48:11 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 27, 2012, 19:36:53 PM
De kommer vel med "Lommemannen - Bergens stolthet" i år igjen. Jeg vet i hvert fall om en fra Oslo som er 1000 ganger verre enn Lommemannen...
'
Breivik Oslo Stolthet ?

Hadde blitt skandale om vi hadde sunget noe sånt, kan du si... Og det vet Klanen. Derfor kjører de på med "uskyldige" Lommemannen mot oss.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Eirik_Eirik

April 28, 2012, 11:17:23 AM #40 Last Edit: April 28, 2012, 11:22:49 AM by Eirik_Eirik
 

                                            Piotr

Birkir              Grorud                                   Korszmar                Demir


Askar                        Haugen                           Austin                                      Nordkvelle

                                                       Ojo
                                                     

                                                       Niasse

Eirik_Eirik

Quote from: krøvel vellevold on April 28, 2012, 10:16:25 AM
Quote from: torkri on April 28, 2012, 09:48:11 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 27, 2012, 19:36:53 PM
De kommer vel med "Lommemannen - Bergens stolthet" i år igjen. Jeg vet i hvert fall om en fra Oslo som er 1000 ganger verre enn Lommemannen...
'
Breivik Oslo Stolthet ?

Hadde blitt skandale om vi hadde sunget noe sånt, kan du si... Og det vet Klanen. Derfor kjører de på med "uskyldige" Lommemannen mot oss.

Ja Heilt Enig

Northside

April 28, 2012, 11:38:36 AM #42 Last Edit: April 28, 2012, 11:45:40 AM by Northside
Quote from: Gulløl on April 28, 2012, 10:21:55 AM



Mener jeg leste det før en annen kamp også...

Hadde tidligere et bilde med Krekar i VIF-drakt. Noen som kan trylle frem det bildet og i tillegg legge til ABB i VIF-drakt? Så kan det stå "Oslo's Stolthet" over.

(Bare for å poengtere at klysene fra Oslo ikke bør begynne å snakke om utskudd fra Bergen)

Markmus

Ka du ve?

dudo

Har vi kanskje hatt en god treningsuke også?

Uansett, Ogude er ute, VPG og Pusic er ute. Det er bare positivt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Ka du ve?

dudo

Joda. Men jeg så for meg at kroat-jævelen skulle avgjøre. Nå blir det noen andre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Sett TV2s oppladning til kampen? Kniksen vs. Henger'n. Hvem faen er Henger'n? Har ikke engang hørt om det ekte navnet hans (Terje Hellerud).

edit: Skal man tro denne siden er han en tidligere ishockeyspiller for Vif. Ishockey...
Ka du ve?

Gulløl

Vinner vi i morgen er vi bare 3 poeng bak regjerende seriemester Molde  :)  :)  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Austin er klar.  Håpar Skars skjønar han må inn i midtforsvaret.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up