• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK - Brann 13.05.2012

Started by Northside, April 13, 2012, 10:31:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Søndag 13 Mai er det kamp i Lillestrøm. Bataljonen har satt opp buss:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=781

Det ryktes om lite påmeldinger så langt. Viktig at folk melder seg på bussen før den eventuelt blir avlyst!

Røde Jarl

Solgt noen plasser på denne turen enda? Ser på bestillings siden at det fremdeles er 20-49 stk på lager.

Northside

Rundt 15 plasser etter hva jeg vet. Bør klare over 20 slik at bussen kan gå.

olebrann3

Vi har fått tak i noen billetter tur/retur oslo med toget.
Fra Bergen søndag 13. mai kl 07:58(framme 1432)
Retur fra Oslo, søndag 13.mai kl 23:11(framme 0655)

Pris = 500 kr.

Tur fra oslo til Lillestrøm ordnes selv.
Billett til kampen ikke med i prisen!

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=4&subgid=0&wwwalias=brannbataljonen&pid=182

Kruxleiven

Bare å håpe at gjengen fra Nedre Romerike fikser en seier mot Haugesund. Laget står uten seier på 17 kamper i tippeligaen nå. Hvis de taper mot Haugesund kan du banne på at seieren kommer mot oss. Det er dessverre noe i uttalelsen om de hjelpeløses hjelper.

Sindre32

Stygt redd BBS kommer til å herje med oss.

Erlend

PVM er ute med brudd i armen. Gode nyheter for oss

SKBrann Lørenskog

Noen som kan fortelle meg hvor Brann supporterne skal samles i Lillestrøm til Søndag?

Jeg er noe så sjeldent som en Brann supporter som bor i Lørenskog og tenkte meg på kampen:)

Northside

Vet Bataljonen har fått avtale med Martins hvor resten av Kanari befinner seg. Selv hadde jeg håpt på en oppkjøring et annet sted.

SKBrann Lørenskog

kunne dette vært ett alternativ?

https://www.facebook.com/KlimtLillestrom

Vært der ett par ganger og er en romslig pub/bar med masse sport og flatskjermer.

Derabilo

Bergen ut av Norge -

Xminator

Skulle til å si at Hassan kunne spille venstre ... så kom jeg på at han er skadet også.

Piotr
Sæv - Zsolt - Austin - Kalven
Askar - Haugen - Barmen - Bentley
Finne - Ojo


Hvor langt måtte vi gått tilbake for å finne ett Brannlag med tilsvarende alderssnitt?

nero

Har vi stor tro på en knallsterk borteseier mot vår argeste nedrykksrival? ;D
Lions led by donkeys.

bernu

May 12, 2012, 12:39:36 PM #13 Last Edit: May 12, 2012, 13:51:13 PM by bernu
Denne kampen taper vi. Lillestrøm har ikke vunnet en kamp på år og dag, så alt ligger til rette for at det skjer nå.
Alle slike perioder og rekorder ryker mot Brann. For alle lag.
HANSA - Z

Gulløl

May 12, 2012, 15:06:12 PM #14 Last Edit: May 12, 2012, 15:09:25 PM by Gulløl
Ingen stopperkrise likevel. Både Lars Grorud og Zsolt Korcsmár er friskmeldt. Fredrik Nordkvelle har fått klarsignal også.

BA tror på dette laget:

Piotr Leciejewski - Birkir Már Sævarsson, Zsolt Korcsmár, Lars Grorud, Christian Kalvenes - Rodolph Austin, Kristoffer Barmen - Amin Askar, Fredrik Haugen (Erik Mjelde), Bentley - Kim Ojo.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6056188.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Jeg  vil nÃ¥ si at stopperkrisen fortsetter jeg...

nero

Quote from: krakra on May 12, 2012, 15:20:56 PM
Jeg  vil nÃ¥ si at stopperkrisen fortsetter jeg...


Ja!  ;D
Lions led by donkeys.

roaldinho

Quote from: nero on May 12, 2012, 15:45:44 PM
Quote from: krakra on May 12, 2012, 15:20:56 PM
Jeg  vil nÃ¥ si at stopperkrisen fortsetter jeg...


Ja!  ;D


Hehe, enig! Så lenge Jonsson er ute, så er det krise! Grorud er ikke god nok.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff


Henki

Ballen skal fremover!

Falkman

Quote from: Henki on May 13, 2012, 12:07:04 PM
Quote from: Huff on May 13, 2012, 11:55:51 AM
Er Kalven ute?


Er det krise hvis han er det?



tja, det nærmer seg, iallefall. For hvis ikke han kan spille venstreback i kveld, hvem skal da gjøre det?? den beste løsningen jeg kan se om det skjer, er å flytte Sævarson over på venstre, og trekke ned Askar å på høyreback. men en god løsning er det ikke.

Onside !!!

Mjelde gjorde jo sakene sine OK på venstre back mot Florø :D

roaldinho

Akabueze på venstreback, haha!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

psv-hasund

Quote from: Falkman on May 13, 2012, 12:25:39 PM
Quote from: Henki on May 13, 2012, 12:07:04 PM
Quote from: Huff on May 13, 2012, 11:55:51 AM
Er Kalven ute?


Er det krise hvis han er det?



tja, det nærmer seg, iallefall. For hvis ikke han kan spille venstreback i kveld, hvem skal da gjøre det?? den beste løsningen jeg kan se om det skjer, er å flytte Sævarson over på venstre, og trekke ned Askar å på høyreback. men en god løsning er det ikke.


Askar på venstreback tror jeg ikke blir noen krise. Han spilte mye back i Fredriksstad. Sævarson tror jeg vi skal beholde på høyre siden.

krakra

Kunne vi ikke satt RBH på venstrebacken? Jeg savner en back som enkelt og greit bare er best.

roaldinho

Quote from: psv-hasund on May 13, 2012, 13:35:17 PM
Quote from: Falkman on May 13, 2012, 12:25:39 PM
Quote from: Henki on May 13, 2012, 12:07:04 PM
Quote from: Huff on May 13, 2012, 11:55:51 AM
Er Kalven ute?


Er det krise hvis han er det?



tja, det nærmer seg, iallefall. For hvis ikke han kan spille venstreback i kveld, hvem skal da gjøre det?? den beste løsningen jeg kan se om det skjer, er å flytte Sævarson over på venstre, og trekke ned Askar å på høyreback. men en god løsning er det ikke.


Askar på venstreback tror jeg ikke blir noen krise. Han spilte mye back i Fredriksstad. Sævarson tror jeg vi skal beholde på høyre siden.


Enig her. Det er bedre at en spiller skifter plass enn at to gjør det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Derabilo

Hvor stammer ryktet om at Kalven er ute fra? Eller er det ett rykte skapt av at Huff lurte på om han var det?

Anyhow - nok en gang en vanskelig oppgave med så mange spillere ute. Forferdelige tilstander for tiden, og vi trenger virkelig 3 poeng.
Bergen ut av Norge -

dudo

Denne tippeligaen, er den mulig å se på mobiltelefonen på en eller annen måte?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Du kunne gjort det om du hadde stående en slingbox hjemme...

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Tenker du på en app som TV2 hadde? Ingen anelse.
Ka du ve?

dudo

En eller annen mulighet til å se kamp når man er på farten. App eller ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Ser at Sandmoen får med seg ADHD-dommer Frank Andås som linjedommer. Helvete.
Ka du ve?

Brann er best

Quote from: dudo on May 13, 2012, 15:15:17 PM
En eller annen mulighet til å se kamp når man er på farten. App eller ikke.


Last ned TV2 Sumo hvis du har iPhone, kan godt hende den er på android og.
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Markmus

Kan jo ikke se eliteserie på Sumo lenger ;) Vil tro det var problemet hans også.
Ka du ve?

Huff

Quote from: Derabilo on May 13, 2012, 14:32:49 PM
Hvor stammer ryktet om at Kalven er ute fra? Eller er det ett rykte skapt av at Huff lurte på om han var det?

Anyhow - nok en gang en vanskelig oppgave med så mange spillere ute. Forferdelige tilstander for tiden, og vi trenger virkelig 3 poeng.


Synes bare det var rart at Kalven ikke var stopper da han har vært langt bedre enn Grorud (ikke god, men heller ikke elendig). Hadde ikke fått med meg at demir og sliter så tenkte ikke på at han måtte spille back, så har på ingen måte lagt ut noe rykte om at kalven er skadet.

Derabilo

Quote from: Huff on May 13, 2012, 15:48:51 PM
Quote from: Derabilo on May 13, 2012, 14:32:49 PM
Hvor stammer ryktet om at Kalven er ute fra? Eller er det ett rykte skapt av at Huff lurte på om han var det?

Anyhow - nok en gang en vanskelig oppgave med så mange spillere ute. Forferdelige tilstander for tiden, og vi trenger virkelig 3 poeng.


Synes bare det var rart at Kalven ikke var stopper da han har vært langt bedre enn Grorud (ikke god, men heller ikke elendig). Hadde ikke fått med meg at demir og sliter så tenkte ikke på at han måtte spille back, så har på ingen måte lagt ut noe rykte om at kalven er skadet.


Ah, da misforsto jeg hele diskusjonen. Trålet hele nettet for å finne en sak om skade på Kalvenes :)
Kalven hadde vært å foretrekke foran Grorud, men når først Demir er ute og vi har 4 forsvarsspillere så gir vel hele laget seg nesten selv. Ikke store vanskeligheter å velge en 11'er når du nesten bare har 11 (brukbare) spillere å velge mellom.
Bergen ut av Norge -

Brann er best

Quote from: Markmus on May 13, 2012, 15:48:12 PM
Kan jo ikke se eliteserie på Sumo lenger ;) Vil tro det var problemet hans også.


Laster du ned TV2 sumo kan du se kampen, kampen går på TV2 og da velger du bare direktesending ifra TV2 ;)
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Eirik_Eirik

Skandale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mjelde starte  >:(
Nordkvelle ?

dudo

AaFK og Odd leder. Taper vi i dag sitter vi fint i det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

GKH


Nixon

Quote from: Eirik_Eirik on May 13, 2012, 17:49:01 PM
Skandale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mjelde starte  >:(
Nordkvelle ?


Nordkvelle har vært skadet og ble såvidt klar til kampen, og har vel heller ikke overbevist når han har spilt.
Rød makt på Hansa

Nixon

Ellers er vel laget som forventet situasjoen tatt i betraktning. Selv om selvsagt dette forumet ville byttet ut Mjelde med Haugen. Men med Haugen sine variable prestasjoner er det kanskje på tide å la Mjelde får prøve seg på sin favorittposisjon også? Men han må absolutt prestere i dag for at det skal skje igjen.

Spent på Kalvenes på backen? Har LSK en rask høyre kantspiller? Jeg ser for meg Kalvenes selge seg og skape farlige situasjoner. Han har ikke den klokskapen og roen som f.eks. Hassan bruker når han møter raskere kantspillere.
Rød makt på Hansa


GKH

Quote from: Nixon on May 13, 2012, 18:03:26 PM
Spent på Kalvenes på backen? Har LSK en rask høyre kantspiller?


Det er vel han Erling Knudtzon de har på høyrekant. Lynkjapp kar.

Nixon

Quote from: Xminator on May 13, 2012, 18:03:49 PMNår Haugen først skulle på benken så burde alternativet vært noe sprekere. Som Niasse eller Finne og en mer typisk spissduo.


Definitivt sprekt, men jeg er redd for at det er det eneste det hadde vært. Jeg har fortsatt ikke sett noe av Niasse som skal tilsi at han er god nok for å starte i en så viktig kamp. Og Finne tror jeg er avhengig av litt mer spill langs bakken enn det Brann sannsynligvis kommer til å klare i kveld.
Rød makt på Hansa

Nixon

Når det gjelder Haugen har han tidligere kommet inn og gjort en forskjell. Vi får krysse fingrer for at han spiller seg inn igjen på laget med et godt innhopp!
Rød makt på Hansa

krakra

Nå har verken Mjelde, Haugen eller Kvelle prestert på om. Skuffende at vi går tilbake til start når man gir opp Haugen. Mjelde har jo heller ikke spilt seg inn på laget slik han ville vært nødt til om han var under 20.
Det er ji flere muligheter igjen. Teste ut Barmens kloke løp og luftstyrke i boksen, eller gi sjansen til Larsen som var vår kanskje beste spiller for Florø

Nixon

Quote from: krakra on May 13, 2012, 18:12:00 PMSkuffende at vi går tilbake til start når man gir opp Haugen.


Hvor lenge skulle man ventet før det ble gjort endringer? Er det ikke seks kamper han har spilt OM nå?

Ellers enig at det hadde vært andre alternativer også er fremme. Men akkurat Haugen synes jeg var en naturlig endring.
Rød makt på Hansa

Go Up