• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sørg for å kjøre korrektur på det som blir lagt ut på hovedsiden

Started by Torvanger, March 06, 2012, 12:48:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Av og til skjer enkelte hastverksfeil, som på saken vedrørende bataljonsmedlem på NFF-tinget, der det ser ut til å være noen slurvefeil her og der. (har selv opplevd at det har kommet med ekstra bokstaver m.m, når jeg ikke har tatt en dobbelsjekk)

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on March 06, 2012, 12:48:50 PM
Av og til skjer enkelte hastverksfeil, som på saken vedrørende bataljonsmedlem på NFF-tinget, der det ser ut til å være noen slurvefeil her og der. (har selv opplevd at det har kommet med ekstra bokstaver m.m, når jeg ikke har tatt en dobbelsjekk)


Korrektur ble nedstemt på siste årsmøte.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Markmus

Ka du ve?

stig

Quote from: Torvanger on March 06, 2012, 12:48:50 PM
Av og til skjer enkelte hastverksfeil, som på saken vedrørende bataljonsmedlem på NFF-tinget, der det ser ut til å være noen slurvefeil her og der. (har selv opplevd at det har kommet med ekstra bokstaver m.m, når jeg ikke har tatt en dobbelsjekk)



Bruker stavekontrollen på word til å gå igjennom, men det hender jo den ikke tar alt. Slurvefeil har fulgt meg siden barneskolen, så jeg tror ikke det kommer til å bli helt feilfritt. Da måtte jeg hatt tolmodighet til å bruke mer tid.

Vi trenger forøvrig flere skribenter da vi ønsker mer aktivitet på siden,men ikke har kapasitet. Kanskje noen føler seg kallet, som også kan heve rettskrivingsnivået? (mulig feil her også. Dette ble skrevet uten stavekontroll)
Nettsideansvarlig

Torvanger

Jeg er ingen akademiker, men etter min mening har du et godt språk. Du har vel bare noen slurvefeil her og der, som alle oss andre. Men på en nyhet på hovedsiden bør man ha et minimum av denslags.

stig

Skal ta det til etterrettning og luke ut mest mulig. Ser at den artikkelen du sikter til ikke er sakset rett i fra word, men skrevet direkte inn. Dette pga manglende nettmulighet fra egen pc i helgen. Blir mer feil da, men det skal jeg ha fokus på fremover.
Nettsideansvarlig

Go Up