• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FKH-Brann, lørdag 21 april kl.18.00 (5 runde)

Started by Gulløl, February 29, 2012, 12:57:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AMI år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Kan umulig være mye penger å hente på årets sikreste hjemmeseier...;)

Ellers tror jeg neppe at folk får ønskene oppfylt om en endring av formasjon. Og det blir sikkert ikke mange utskiftingene heller. Det er Skarsfjord vi snakker om her. Så kanskje vi kan håpe på denne:

Piotr
Sævarsson-Zsolt-Kalvenes-Demir
Barmen-Fakiri
Askar-Haugen-Bentley/Nordkvelle
Ojo

Haugen får en sjanse til. Men bør nå tilføre laget noe mer enn i de siste kampene, hvis ikke bør han få en pause på benken. Usikker på kantene. Nordkvelle var ikke dårligst sist, og kan sikkert gjøre en bra innsats på kanten. Han og Askar bør kunne bytte litt underveis også. Men kanskje det er på tide å la Bentley starte og se hva han er god for i år.
Rød makt på Hansa

stig

Brann har fått 250 billetter, så regnestykket er korrekt med unntak av at Brann sikkert også fordeler til administrasjon og spillere(?)

Hadde ikke vært dumt om Brann faktisk oppgav antall billetter til salg, slik at det kan være et snev av gjennomsiktighet i hvordan de fordeler billettene sine.
Nettsideansvarlig

YadaYada

Bet365 gir 1,75 på FKH-seier. Setter jeg en høvding på det så er båtturen med Bataljonen dekket ;-)

Det blir nok utsolgt til turen. Tror ikke resultatet av kampen igår endrer på det. Det er jo også et lite håp om at NFF frigjør 250 ekstra iløpet av uken, men tviler egentlig litt på det etter at gjerdet raste sammen der i 2010.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

roaldinho

Trodde seriøst oddsen på Haugesund skulle være større, med tanke på at bookiene ofte går på lag og ikke form. 1,75 er likevel gode penger, om Brann spiller som de gjorde i går.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AMJeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Vi har ikke tapt for et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986.
Vi har aldri tapt for et lag fra Haugesund i vår øverste serie.

Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2012, 11:51:02 AM
Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AMJeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Vi har ikke tapt for et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986.
Vi har aldri tapt for et lag fra Haugesund i vår øverste serie.




Statistikk er til for å brytes. Bare se på Godset i går.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

YadaYada

Men det er herlig å ha slike statistikker i vår favør. Det gjør motstanderne og supporterne deres mer frustrerte. Ikke at det betyr mye i det store og hele, men jeg kan tenke meg irritasjonen VIF hadde mot Lyn i de årene det holdt på.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Gulløl

April 16, 2012, 14:59:22 PM #107 Last Edit: April 16, 2012, 15:21:29 PM by Gulløl
55 båtpakkene som er i rest, i Brannbutikken i Sentrum fra kl.10.00 i morgen.
Kun partoutkort innehavere får kjøpe. Info på: http://www.brann.no/nyheter/kjop-billett-til-fkh-kampen/

Alt.2:
Kjøpe en av enkeltbillettene(maks 70totalt 23 billetter på hele langsiden, så her må en bestemme seg veldig fort. Billetter kan bestilles på telefon hos Scanticket og hentes f.eks. på kampdag på et av utsalgsstedene. Sikkert en grei løsning for Brann supportere fra Sunnhordland og Rogaland, som har lang reisevei til Bergen Sentrum.

Felt F:  2 billetter
Felt E:  7 billetter
Felt D:  1 billett
Felt A: 13 stk.

http://www.scanticket.no/Default.aspx?Pag_Id=6
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on April 16, 2012, 11:52:51 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2012, 11:51:02 AM
Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AMJeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Vi har ikke tapt for et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986.
Vi har aldri tapt for et lag fra Haugesund i vår øverste serie.




Statistikk er til for å brytes. Bare se på Godset i går.


Poenget mitt var ikke at vi kommer til å unngå tap pga den gode statistikken.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 16, 2012, 16:38:28 PM #109 Last Edit: April 16, 2012, 16:45:47 PM by Gulløl
Kan vi nå håpe på at forventningene til Brann er blitt så ekstremt lave til denne kampen at nervøsiteten til spillerne forsvinner og de kan slå nedenfra igjen ? Slik som utgangspunktet var før serieåpningen mot RBK i fjor.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tj00m

Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2012, 15:37:19 PM
Quote from: roaldinho on April 16, 2012, 11:52:51 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2012, 11:51:02 AM
Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AMJeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Vi har ikke tapt for et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986.
Vi har aldri tapt for et lag fra Haugesund i vår øverste serie.




Statistikk er til for å brytes. Bare se på Godset i går.


Poenget mitt var ikke at vi kommer til å unngå tap pga den gode statistikken.


Enig med Krøvel. Og selv om Guastavino var nær ved å sette 3-4 på slutten i fjor, skal vi si oss nokså heldige med to uavgjorte de to forrige årenes bortekamper mot FKH.
Brann Bergens Stolthet!

tj00m

Er det avklart hvilken pub vi holder til på? Er det virkelig sånn at vi ikke får være på kaien pga Maakeberget nå holder til på den ene pubben der?
Brann Bergens Stolthet!

YadaYada

Var cirka 20 stk i køen når de åpnet salget i Brannbutikken kl.10.00 idag. Så var ikke akkurat ekstremt trøkk for å få billett til kampen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2012, 15:37:19 PM
Quote from: roaldinho on April 16, 2012, 11:52:51 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2012, 11:51:02 AM
Quote from: YadaYada on April 16, 2012, 10:21:57 AMJeg har vært på alle seriekampene i Haugesund siden 97 og ikke opplevd ett tap der enda. En statistikk som vil brytes med et smell i år. I år reiser jeg til Haugesund med et høyt pengebeløp på H. Så blir ikke skuffelsen fullt så stor.


Vi har ikke tapt for et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986.
Vi har aldri tapt for et lag fra Haugesund i vår øverste serie.




Statistikk er til for å brytes. Bare se på Godset i går.


Poenget mitt var ikke at vi kommer til å unngå tap pga den gode statistikken.


Da er jeg med ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Quote from: YadaYada on April 17, 2012, 09:53:43 AM
Var cirka 20 stk i køen når de åpnet salget i Brannbutikken kl.10.00 idag. Så var ikke akkurat ekstremt trøkk for å få billett til kampen.


Det var lite, de fleste som skal har vel ordnet seg billett allerede. Med trolig nærmere 125 billetter til salgs(inkl. de i båtpakken) burde de vel tatt bort den begrensingen at en må ha partoutkort for å få kjøpt slik at de ikke risikere å stå igjen med en bunke billetter.

Ellers melder FKH dette i dag på sin hjemmeside:
Billettansvarlig i FK Haugesund, Therese Hagland kan fortelle at tirsdag morgen ble den siste sitteplassen til Brann kampen solgt. Hun kan videre fortelle at det fremdeles er i underkant av 200 ledige ståplasser.
Hagland forteller at uavhentede sitteplassbilletter til kampen vil bli gjort tilgjengelig lørdag ettermiddag klokken 17.30.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tj00m

Quote from: YadaYada on April 17, 2012, 09:53:43 AM
Var cirka 20 stk i køen når de åpnet salget i Brannbutikken kl.10.00 idag. Så var ikke akkurat ekstremt trøkk for å få billett til kampen.


Klokken 12:30 i dag hadde de kun billetter til båtturen igjen.
Brann Bergens Stolthet!

YadaYada

Haugesund-trener Grinhaug skyver favorittstempelet over på Brann foran lørdagens kamp. Ikke særlig uventet.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article232997.ece
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Gepard

Det kan han bare drite i. Haugesund massive favoritter

FHK

April 17, 2012, 17:40:01 PM #118 Last Edit: April 17, 2012, 17:42:38 PM by FHK
Hei!

Ja det må alltid være en person som skal prøve å tøffe seg her inne.. Det var smått irriterende i fjor da BGG kom til MOLDE kampen bare for å provosere, men det er nå glemt.

Vi holder til på den nyåpna Sportsbaren som holder til 10 meter til venstre fra Flytten som dere besøkte i fjor.

Haugesund skal søke om å få lov til å få 6200 tilskuere som kapasitet på stadion, og da vil bortesupporterne få 310 billetter kontra de 250 de får idag. Grunnen til at vi ikke kan få mer enn 6200(nei det er ikke 40% av våre sitteplasser) er fordi vi har for dårlige forhold til bortesupporterne... MEN NFF har fremdeles ikek klart å lage de nye retningslinjene som skal gjelde for denne nye regelen..  ???

Jeg må si jeg gleder meg veldig mye til kampen på lørdag og kjører ned fra Bergen på fredagskveld! Håper på seier i år altså, vi må endelig klare å slå dere i en tellende kamp!

I fjor syns jeg det var god stemning mellom lagene og kan som dere ikke se noen problemer om dere også hadde funnet dere en pub på kaien, feks macken, blir show når dere kommer med båten uansett! Alltid gøy med liv på stadion og det blir ekstra liv når dere og viking kommer på besøk, så enkelt er det.

Vår hatklubb er uansett Viking, ja mindreverdighetskomplekser og alt det der.. Jeg bor i Bergen og har mange venner her oppe, derfor er det viktig for meg å vinne, kjekt å tøffe seg ei stund fremover, ellers bryr jeg meg lite om Brann. Jeg er bare 23 år og er for liten til å huske saken med mursteinen til o gmed..

krøvel vellevold

Quote from: FHK on April 17, 2012, 17:40:01 PM
Jeg må si jeg gleder meg veldig mye til kampen på lørdag


Skjønner jeg godt. Vi gleder oss nemlig IKKE!
Legg ned hele klubben!

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

April 17, 2012, 21:25:19 PM #121 Last Edit: April 17, 2012, 21:28:59 PM by Gulløl
Quote from: skuteviken on April 17, 2012, 18:59:58 PM
http://www.youtube.com/watch?v=h4Bac70UCi4

Haugesund i fjor.


Veteranene fra Felt Z som kjører show på Lorden ? Trodde det ikke var så pass fart i dei fremdeles  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

brann89

Har liten tro på at Haugesund kampen skal være den kampen som skal snu Brann. Starter vi med samme lag som mot Strømsgodset, så kommer vi til å bli kontra isenk. Her må nok piotr ha en god dag på jobben.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Kontret i senk? Vi må jo nesten ha ballen for å kunne miste den.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

 Piotr

Sævarson - Zsolt - Grorud - Demir

               Haugen - Nordkvelle

Askar   -       Barmen    Bentley

                   oJO

Spelaren

Gå av.

roaldinho

Quote from: Spelaren on April 18, 2012, 09:52:26 AM
Piotr nede ved cornerflagget - Frekt!!  ;D


Er sikkert noen jordbær han kan plukke der ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Samlingsplass i Haugesund på lørdag ?? Nå er vel noe klart.

Og når legger båten til kai ?
Legger den til kai ved Sportsbaren kanskje ?  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

www.ba.no/sport/fotball/brann/article6018271.ece

Austin som ventet ikke klar.

Om laget skriver BA:

Under spilløkten onsdag startet Skarsfjord med disse elleve på førstelaget: Leciejewski - Sævarsson, Korcsmár, Grorud, Demir - El Fakiri, Nordkvelle - Askar, Haugen, Bentley - Ojo.

Etterhvert overtok Kalvenes for Grorud, Barmen for Nordkvelle, Mjelde for Bentley og Niasse for Ojo.
Rød makt på Hansa

YadaYada

Quote from: Gulløl on April 18, 2012, 10:43:22 AM
Samlingsplass i Haugesund på lørdag ?? Nå er vel noe klart.

Og når legger båten til kai ?
Legger den til kai ved Sportsbaren kanskje ?  :P


Vil tro den er fremme 16:30 hvis alt går etter planen. Får satse på at vi får en fin antré rett foran sportsbaren ja :-)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

osoerli

April 18, 2012, 12:36:36 PM #131 Last Edit: April 18, 2012, 14:18:28 PM by osoerli
Fakiri klarte seg jo greit sist.  Men det vart ingen målgivande eller mål.  Med 1 spiss er me avhengig av at alle midtbanespelarane kan scora mål.  Barmen har vist at han kjem til sjansar og skårer.  Difor Nordkvalle/Barmen på min DM.  På min høgre kant har eg Askar, og på min venstrekant har eg Bentley.  Haugen er min OM.  Ojo har stort sett vert svak i år.  Hadde ikkje skada og latt han varma benken i første omgang til fordel for Niasse, Larsen eller Finne.  På min benk sit også Mjelde.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

FHK

Quote from: YadaYada on April 18, 2012, 12:32:21 PM
Quote from: Gulløl on April 18, 2012, 10:43:22 AM
Samlingsplass i Haugesund på lørdag ?? Nå er vel noe klart.

Og når legger båten til kai ?
Legger den til kai ved Sportsbaren kanskje ?  :P


Vil tro den er fremme 16:30 hvis alt går etter planen. Får satse på at vi får en fin antré rett foran sportsbaren ja :-)


Tror faktisk det hadde vært jævli kult! Fått skrudd opp stemningen ett par hakk!:)

Ring TV2, her blir det livat!

Gepard

Fakiri var rett og slett God til å begynne med mot Godset. Men etterhvert ble det  ettermin mening ganske klart at han ikke har tempoet eller radius til å blekle denne posisjonen fast lenger. Som innbytter med friske bein, i slutten av en kamp, kan han dog gjøre en god figur sentralt, en meget klok spiller.


Gulløl

Nå kan hvem som helst kjøpe en billett/båt pakke. Det at en må ha partoutkort gjelder ikke lenger. Da går vel de siste 30 pakkene raskt unna.
http://www.brann.no/nyheter/bli-med-bataljonen-pa-battur/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

YadaYada

Ken Henry Johnsen dømmer kampen på lørdag, en mann som deler ut kort i hytt og pine. Kan jo bli leven dette, vi hadde jo flere omdiskuterte situasjoner der både i fjor og i forfjor.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

dudo

Herlig. Blir fort både en og to karantener mot VIF. Iallefall tror jeg den av Grorud og Kalvenes som spiller får kort.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

StuckedPaaOstlandet

Leciejewski - Sævarsson, Korcsmár, Grorud, Demir - El Fakiri, Nordkvelle - Askar, Haugen, Bentley - Ojo.

Ser greit ut, men vil heller ha Barmen inn sentralt for Fakiri, må han score dobbel hattrick mot Haugesund for å få starte?

stig

Kommer en artikkel om turinfo i kveld eller imorgen.

Kan jeg få spørre om hva som haster så veldig med å vite pub? Ikke noe negativt ment, men før hver eneste bortekamp kommer spørsmålet 3-4 dager før vi faktisk skal der, og jeg er stort sett ikke helt klar med infoskrivingen før omtrent dagen før. Tar selvsagt i mot innspill og kan endre rutiner hvis dette er veldig viktig.
Nettsideansvarlig

Gulløl

For oss som har booket hotel i Haugesund I helgen. Kan kanskje bli streik fra i morgen tidlig. Fire hotel i Haugesund kan bli berørt:
Scandic Haugesund, Hotell Amanda, Rica Saga Hotel,  Rica Maritim Hotel
http://www.h-avis.no/nyheter/fare-for-streik-pa-hoteller-og-restauranter-1.7188408
Har selv booket på et av hotelene. Får håpe riksmeklingsmannen finner en løsning.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tj00m

Quote from: stig on April 18, 2012, 17:42:15 PM
Kommer en artikkel om turinfo i kveld eller imorgen.

Kan jeg få spørre om hva som haster så veldig med å vite pub? Ikke noe negativt ment, men før hver eneste bortekamp kommer spørsmålet 3-4 dager før vi faktisk skal der, og jeg er stort sett ikke helt klar med infoskrivingen før omtrent dagen før. Tar selvsagt i mot innspill og kan endre rutiner hvis dette er veldig viktig.


Dagen før bør vel holde, så lenge det ikke kommer sent på kvelden. Folk vil gjerne tidlig på pub. Grunnen til at jeg har spurt her på forumet, er seriestarten i Trondheim der noen satt på Lille London og noen Three Lions. Fikk høre av folk at pub var bestemt så sent at folk faktisk ikke fikk det med seg.

Det er jo greit å samles på en plass.
Brann Bergens Stolthet!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Quote from: tj00m on April 18, 2012, 18:28:52 PM
Quote from: stig on April 18, 2012, 17:42:15 PM
Kommer en artikkel om turinfo i kveld eller imorgen.

Kan jeg få spørre om hva som haster så veldig med å vite pub? Ikke noe negativt ment, men før hver eneste bortekamp kommer spørsmålet 3-4 dager før vi faktisk skal der, og jeg er stort sett ikke helt klar med infoskrivingen før omtrent dagen før. Tar selvsagt i mot innspill og kan endre rutiner hvis dette er veldig viktig.


Dagen før bør vel holde, så lenge det ikke kommer sent på kvelden. Folk vil gjerne tidlig på pub. Grunnen til at jeg har spurt her på forumet, er seriestarten i Trondheim der noen satt på Lille London og noen Three Lions. Fikk høre av folk at pub var bestemt så sent at folk faktisk ikke fikk det med seg.

Det er jo greit å samles på en plass.



Oki. Når det gjelder Trondheim hørte jeg at flere ikke hadde lest hvilken pub,selv om det sto i "før kampen". Gjort noen tiltak med å fargemarkere det, samt legge ut en egen artikkel tidligere om pub. Prøvde i hvertfall det mot Molde, men hørte at folk samlet seg på en annen pub da også.
Nettsideansvarlig


Lister

Hadde vi kjørt en nyere versjon av SMF så hadde den inneholdt egen kalender og det ville også vært mulig å sette opp notifications for en eller flere bestemte calendar events.

Hadde siden kjørt en av de større CMS'ene ville det vært mulig å satt opp en delt kalender med events folk kunne melde seg på eller bli påmeldt og da få eventuelle oppdateringer automatisk på mail.

Den som jobber i M C har sikkert gjort en kjempejobb og helt sikkert også ganske pro bono, men systemet virker noe personavhengig.
Guinness - Makes you drunk

Gulløl

Alltid «gullkorn» å finne på Maakeberget forumet  ;D:

"Om di i bergen lar Haugesunderar sitta me Haugesund effekter e bra d, men eg meine fortsatt ikje at me trenge å la dei sitta hos oss me dæras effekter. Ska di d så får di kjøpa billett t bortetribunen, ev. bli geleida derte hvis di har kjøpt billett andre plassar. E d fult på bortetribunen så e d sorry mack men du står ute."

http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=3910&start=15
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on April 18, 2012, 12:27:20 PM
www.ba.no/sport/fotball/brann/article6018271.ece

Austin som ventet ikke klar.

Om laget skriver BA:

Under spilløkten onsdag startet Skarsfjord med disse elleve på førstelaget: Leciejewski - Sævarsson, Korcsmár, Grorud, Demir - El Fakiri, Nordkvelle - Askar, Haugen, Bentley - Ojo.

Etterhvert overtok Kalvenes for Grorud, Barmen for Nordkvelle, Mjelde for Bentley og Niasse for Ojo.



Haaper Haugen kan vise seg mer frem naa, og at Bentley faar ta over for Mjelde. Dog kan gjerne ogsaa Larsen gjerne faa proeve seg saa fritt som han vil og med oppfordring om aa leke seg, vi kan trenge noe saant.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on April 18, 2012, 12:36:36 PM
Fakiri klarte seg jo greit sist.  Men det vart ingen målgivande eller mål.  Med 1 spiss er me avhengig av at alle midtbanespelarane kan scora mål.  Barmen har vist at han kjem til sjansar og skårer.  Difor Nordkvalle/Barmen på min DM.  På min høgre kant har eg Askar, og på min venstrekant har eg Bentley.  Haugen er min OM.  Ojo har stort sett vert svak i år.  Hadde ikkje skada og latt han varma benken i første omgang til fordel for Niasse, Larsen eller Finne.  På min benk sit også Mjelde.


Kvelle og Barmen paa DM blir for mye for nytt for min del.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: StuckedPaaOstlandet on April 18, 2012, 17:17:43 PM
Leciejewski - Sævarsson, Korcsmár, Grorud, Demir - El Fakiri, Nordkvelle - Askar, Haugen, Bentley - Ojo.

Ser greit ut, men vil heller ha Barmen inn sentralt for Fakiri, må han score dobbel hattrick mot Haugesund for å få starte?


Heller Barmen inn for Kvelle, Barmen har brent mange sjanser, og det maalet han fikk var mer heldig enn dyktig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: tj00m on April 18, 2012, 18:28:52 PM
Quote from: stig on April 18, 2012, 17:42:15 PM
Kommer en artikkel om turinfo i kveld eller imorgen.

Kan jeg få spørre om hva som haster så veldig med å vite pub? Ikke noe negativt ment, men før hver eneste bortekamp kommer spørsmålet 3-4 dager før vi faktisk skal der, og jeg er stort sett ikke helt klar med infoskrivingen før omtrent dagen før. Tar selvsagt i mot innspill og kan endre rutiner hvis dette er veldig viktig.


Dagen før bør vel holde, så lenge det ikke kommer sent på kvelden. Folk vil gjerne tidlig på pub. Grunnen til at jeg har spurt her på forumet, er seriestarten i Trondheim der noen satt på Lille London og noen Three Lions. Fikk høre av folk at pub var bestemt så sent at folk faktisk ikke fikk det med seg.

Det er jo greit å samles på en plass.


Det er vel greit aa ha det klart noen dager foer kamp. Det burde vel uansett ikke vaere veldig problematisk aa skaffe den infoen 3-4 dager foer kamp. De fleste stedene vi drar er det jo stampuber.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up