• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2012

Started by Atlin, December 13, 2011, 17:13:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Wingfoot

Quote from: Nixon on January 13, 2012, 16:22:20 PM
Spent på Finne. Han er vel yngst her og den med minst erfaring med spill på dette nivået. Ekstra utfordring når han heller ikke spiller på sin vante plass.


Jeg trodde Finne hovedsaklig spiller på kanten på Brann 2?
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Nixon

Ok, jeg har innbilt meg at han var spiss og hadde spilt mest der. Men da har jo han bedre forutsetninger til å gjøre en bra jobb.
Rød makt på Hansa

Wingfoot

Ihvertfall sånn jeg har forstått det, mht til det jeg har lest om Brann 2 (og sett, noen få, opptak av).
Så har Finne i 2011 hovedsaklig vært på kanten, men Kitty har vært spiss. 2009/2010, tror jeg Finne hovedsaklig spilte spiss.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Klaus_Brann

Gleder meg til å se Larsen i en hel kamp igjen, håper han drar på litt.
Det kommer til å syde på tribunene i kveld!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Noen som vet hvor sterkt lag Sandnes-Ulf vil stille med?

Lasaron

Utifra hva de skriver på brann.no, kan det virke som det er en 4-4-2. Håper det.
Skaanes og Gjesdal på benken. Jasså? Hvor er Kalve?
Og nei, ingenting vises på sportskanalen.
Tren på langskudd

kabelmann

Om ikke denne kampen vises på TV 2 Sport så kan det for noen kanskje være greit å vite at Brann - LSK fra andre runde i fjor går kl. 0145 i natt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

osoerli

Nokon som kan fortelja korleis eg fjernar den blå firkanten som dekker midten av skjermen?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on January 13, 2012, 18:08:37 PM
Utifra hva de skriver på brann.no, kan det virke som det er en 4-4-2. Håper det.
Skaanes og Gjesdal på benken. Jasså? Hvor er Kalve?
Og nei, ingenting vises på sportskanalen.


Livekommentatoren på BT melder 4-2-3-1 for Brann. Får ikke sett kampen, noen som kan se hvilken formasjon det går i?

Spelaren

Quote from: osoerli on January 13, 2012, 18:45:12 PM
Nokon som kan fortelja korleis eg fjernar den blå firkanten som dekker midten av skjermen?


Nettleser?
Gå av.

osoerli

January 13, 2012, 18:48:03 PM #60 Last Edit: January 13, 2012, 18:53:06 PM by osoerli
Quote from: Spelaren on January 13, 2012, 18:46:55 PM
Quote from: osoerli on January 13, 2012, 18:45:12 PM
Nokon som kan fortelja korleis eg fjernar den blå firkanten som dekker midten av skjermen?


Nettleser?

Explorer8
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Spelaren

Faktisk den eneste som fungerer nokonlunde smertefritt for meg...
Gå av.

kabelmann

Tipper det ikke er mange andre kunstgressbaner i verden som endrer farge etter årstiden. Ser jo ut som alt annet enn plastikkgrønn.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Oooog rett i taket. Gymsal.
Gå av.

osoerli

Altså eg har ein blå firkant med bilde av ein branndrakt der det står Brann vs Sandnes Ulf
Treningspamper stadion Vestlandshallen.  Denne hj... firkanten dekker midten av skjermen.  Nokon som kan fortelja meg kjapt korleis i he... eg får den vekk?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

KEO

begynner å angre på at jeg bruker 2 timer av fredagskvelden min på denne kampen!! Gud hjelpe så dårlig!
Nu kør vi!

storB

Stemmer det at Finne spiller en bra kamp?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

aso008

Kameramann rekruttert fra Nygårdparken i dag?

Spelaren

Quote from: aso008 on January 13, 2012, 19:19:43 PM
Kameramann rekruttert fra Nygårdparken i dag?


Det kreves litt presisjon for å sette ei sprøyte, så nei.
Gå av.

osoerli

For mykje langt, for lang tid, for lite bevegelse, for upresist.  Piotr held oss inne.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Ingen stor omgang, men ikke så dårlig med tanke på at vi stiller med et veldig ungt lag og uten Austin heller. Få innpå Austin i andreomgang, så vinner vi lett.

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on January 13, 2012, 19:27:39 PM
Piotr held oss inne.


Samtidig som han i samarbeid med Grorud holdt på å sørge for 0-1.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Ojo ser ut til å ha lada batteriene og har tidvis vært frisk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

Quote from: storB on January 13, 2012, 19:18:28 PM
Stemmer det at Finne spiller en bra kamp?



Ja han Spiller bra i dag noe å bygge på  i minne øyne tross ung alder

Klaus_Brann

Quote from: KEO on January 13, 2012, 19:17:08 PM
begynner å angre på at jeg bruker 2 timer av fredagskvelden min på denne kampen!! Gud hjelpe så dårlig!


Er du overraska?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Barmen har vært trygg og solid. Gjør ikke de store tingene, men veldig trygg med ballen og slår knapt feilpasninger. Finne vil mye og viser ferdigheter, men blir veldig lett. Mister all fart så fort han får kroppskontakt med noen. Piotr har vært veldig bra, Grorud startet svært solid, men falt av i pausen. Usikker på om det var Larsen eller Haugen med assist, men kudos til vedkommende for det og kodus for målet til Mjelde selv om ingen av de tre gjorde noe særlig utover det.

Men 1-0 er greit nok med en gjennomsnittsalder på 21 år, mot et ganske toppet TL-lag, uten Rodolph Austin.

Xminator

Finne har fart i bena ja. Laget derimot har en særdeles heldig 1-0 ledelse. Bak resultatet er det heller begredelig. Det er Sandnes Ulf som er nærmest noe som ligner etablert spill og som har skapt klart mest. Det unge laget må nok forsterkes før seriestart, men heldigvis har vi mange av forsterkningene i stallene allerede...

Ellers typisk at Mjelde spiller ræv og scorer mål.

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Jose Arrogantio

Hvem har kapteinsbindet i kampen?

TheRock

Quote from: Xminator on January 13, 2012, 19:38:02 PM
Ellers typisk at Mjelde spiller ræv og scorer mål.

Spiller ræv? Er da ingen som skaper noe som helst.

I tillegg til Finne synes jeg Heggeland viser fine takter, Glesnes gjør heller ikke mange feilene der bak. Grorud følger ikke Ondo i det hele tatt ved skuddet i tverrliggeren.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


vekkreist


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra


TheRock

Quote from: krakra on January 13, 2012, 20:03:14 PM
Det er ikke Grønner da...

Og kommentatoren slår fast at Heggeland fortsetter etter smellen, når det var Glesnes som fikk den, samt gikk ut...herlig.

krakra

Wow, denne Skaanes kom fra intet, men han får nok spille mye i oppkjøringen.

vekkreist

Quote from: krakra on January 13, 2012, 20:09:02 PM
Wow, denne Skaanes kom fra intet, men han får nok spille mye i oppkjøringen.


Ja han har vært veldig positiv

Klaus_Brann

Virkelig! Herlig spiller ut fra det lille vi har sett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on January 13, 2012, 20:09:02 PM
Wow, denne Skaanes kom fra intet, men han får nok spille mye i oppkjøringen.


Hvem er det? Hvor spiller han?

krakra

Høyrekant ser det ut som. Kom inn for Haugen, men Barmen har gått opp som OM, og Skaanes ut på kanten. 95er fra Brann, egentlig aldri hørt om fyren. Mener å ha sett navnet i forbindelse med noen andrelagskamper, men ikke noe spesielt.

vekkreist

Og der scorer Barmen! Fint mål!

Xminator

Setter vi strek over første omgang så var ledelsen i andre omgang fortjent. Det er en del av ungguttene som står godt frem nå. 2-2 er sett ut fra andre omgang ufortjent. Kampen sett under ett noenlunde rettferdig med en smule flaks for Brann.

Dunkin

Verdt å legge merke til at Austin spiller med kapteinsbåndet fremfor Grorud i det minste nå. Men det var vel kanskje bare mest naturlig når Mjelde byttet ut.

Kalinkasvingen

Quote from: krakra on January 13, 2012, 20:20:51 PM
Høyrekant ser det ut som. Kom inn for Haugen, men Barmen har gått opp som OM, og Skaanes ut på kanten. 95er fra Brann, egentlig aldri hørt om fyren. Mener å ha sett navnet i forbindelse med noen andrelagskamper, men ikke noe spesielt.
       Kom vel fra Nymark, to ganger.  Overrasket over at du ikke har fått med deg han. Har trent endel med a-laget siste halvår. Veldig god fotballspiller, med godt driv. Er såvidt jeg vet en av to Brannspilelr på toppidrettsgymnaset.

vekkreist

Fikk ikke med meg hele kampen. Noen med en oppsummering? :)

krakra

De unge var best iallefall. "Fortjent" uavgjort. Sandnes best i første, vi i andre. Barmen, Finne og Ojo våre beste i første. Skaanes og Barmen beste i andre. Flere unge visste seg veldig bra frem. Skaanes var veldig god, Barmen var solid, Heggeland og Birkeland var bra på backene, mens Finne var frisk på kanten. De største profilene Haugen og Larsen skuffet, men de kommer vel etterhvert.

Tror Skarsfjord skal slite med forklaringen hvis Brann er nederst på listen over spilletid for talentene i år også.

osoerli

Quote from: krakra on January 13, 2012, 20:58:05 PM
De unge var best iallefall. "Fortjent" uavgjort. Sandnes best i første, vi i andre. Barmen, Finne og Ojo våre beste i første. Skaanes og Barmen beste i andre.


Du gløymte kanskje å nemna Piotr.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

stigh

Denne Kasper skånes hvor kommer han fra nr:15
Synst han virka frisk å flink me ball. Noen som vet noe om han?

Go Up