• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skarsfjord må gå

Started by kaj eskelinen, November 06, 2011, 22:03:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kaj eskelinen

Bergen er ikke bekjent av en spillestil og en trener som dette. Taktikken å få ned forventningene, ligge bakpå og satse på lange baller og en god spiss. Dette vil fortsette ødeleggelsen av klubben og forholdet til supporterne. Få tilbake en trener som sier og mener at vi skal ta seriegull 2012 nå. Er som om om juventus siden de rykket opp i år ville sagt til fansen at det ville ta 5 år og komme opp i topp 3.....   Brann er et storlag og Bergen godtar ikke dette lenger...

Torvanger

Skarsfjord skal bort når tiden er moden, forhåpentligvis til neste sommer. Vi må ut av skyggedalen.


krakra

Brann kan ikke ha ambisjoner om å vinne serien nå. Det sier seg selv. Det ville vært selvmord.
Men vi bør helt klart ha ambisjoner om å vinne serien på sikt, og alle sesonger hvor dette ikke er en rimelig ambisjon bør brukes til å jobbe mot dette. Ikke for å samle på 4. og 5. plasser med drittfotball.

Klaus_Brann

Om ikke seriegull er riktig å gå for i 2012, så må vi i alle fall gå for å komme på banen med et større offensivt register å spille på, og gjerne legge om til å ha to spisser igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2011, 22:26:01 PM
Om ikke seriegull er riktig å gå for i 2012, så må vi i alle fall gå for å komme på banen med et større offensivt register å spille på, og gjerne legge om til å ha to spisser igjen.


Riktig.

Derabilo

Tullete tråd. Ta den opp igjen når han har gjort en dårlig jobb med laget. I forhold til forutsetningene har Brann overprestert til de grader. Det er ikke mange på dette laget som kan spille fotball, og Skarsfjord skal ha stor ære for å ha reddet oss fra nedrykk både i fjor og i år. Hvem vet hva han kan få til dersom han får signere spillere han ønsker i nok ett vindu? Det er ikke stort å spille på med den gjengen som er i klubben.
Bergen ut av Norge -

krakra

Det er ikke rart spillerne virket vettskremte og spilte som om vi møtte Barcelona med denne konstante nedrakkingen og undervurderingen av stallen. Vi har en stall som hører hjemme på øvre halvdel, som burde kunne spille ut flere lag og som er bedre enn AaFK. Det er ingen voldsomt prestasjon å ta dette laget til cupfinale eller medaljekamp i en såpass jevn liga.

Huff

November 06, 2011, 22:41:29 PM #8 Last Edit: November 06, 2011, 22:44:32 PM by Huff
Quote from: topic=11286.msg359615#msg359615 date=1320615221
Skarsfjord må gå


Hvis ikke Skarsfjord har ambisjoner om å legge om spillestilen dramatisk må jeg si meg enig. Vi blir aldri noe gullag med denne stilen. VIF anno 2005 var ikke akkurat Arsenal, og Hamrens tilnærming til fotballen var ikke offensiv, men jeg kjenner ikke til at lag som kun satser på å sabotere motstanders spill har vunnet noe.

I tillegg til at den aldri vil skaffe oss nok poeng til å vinne serien, vil spillestilen og koste oss penger -mye penger. Folk betaler ikke for å se på poling mot Ojo, jeg går på stadion av plikt for tiden, og en kan selvsagt ikke forvente at 15.000 stykk gjør det samme -så dyrt som det er. Det er ikke gøy å være flau over Brann, og mot Sarpsborg var jeg faktisk flau tross at vi vant.

Quote from: Derabilo on November 06, 2011, 22:33:56 PM
Tullete tråd. Ta den opp igjen når han har gjort en dårlig jobb med laget. I forhold til forutsetningene har Brann overprestert til de grader. Det er ikke mange på dette laget som kan spille fotball, og Skarsfjord skal ha stor ære for å ha reddet oss fra nedrykk både i fjor og i år. Hvem vet hva han kan få til dersom han får signere spillere han ønsker i nok ett vindu? Det er ikke stort å spille på med den gjengen som er i klubben.

kaj eskelinen

Blir skremt når det er bredt seg en mening om at vi gjør det bra ut fra forutsetningene...  Vi gjør det dritt dårlig ut ifra forutsetningene, noe er fundamentalt galt for tiden. Skal vi være fornøyde med å se på at klubben har ambisjoner om å unngå nedrykk osv.????   Dette er ikke brann slik vi vil ha det.

krakra

Quote from: kaj eskelinen on November 06, 2011, 22:45:57 PM
Blir skremt når det er bredt seg en mening om at vi gjør det bra ut fra forutsetningene...  Vi gjør det dritt dårlig ut ifra forutsetningene, noe er fundamentalt galt for tiden. Skal vi være fornøyde med å se på at klubben har ambisjoner om å unngå nedrykk osv.????   Dette er ikke brann slik vi vil ha det.
I forhold til spillerstallen har vi resultatmessig gjort en ok/bra sesong. Det er ikke en stall vi kan forvente å vinne serien med, men en stall som med god flyt og flaks kan ta medalje. Flyten har kommet og gått i perioder og vi har hatt rimelig god flaks med skader, så jeg syns vi har prestert litt over forventet. Dårlig har det ikke vært, iallefall ikke resultatmessig. Vi kan ikke forvente å vinne serien bare på navnet vårt. RBH ødela veldig mye og det er naturlig at det tar litt tid å bygge det opp igjen.

Men spillemessig har vi vært tragiske.

Klaus_Brann

Han skal få 2012 på seg, men jeg håper å se endringer i hvordan vi spiller. Det er ikke kun poengene som teller. Og det er bullshit å si at vi har altfor dårlig stall til å spille bedre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kaj eskelinen

Om ikke noe skjer vil det fortsette i samme sporet med unnskyldninger osv. For å ikke levere resultater og det vi forventer. Det som ble levert i dag er flaut. Vi spiller i en liga med bås spillere og små klubber i toppen, vi kan ikke si annet en at gull i serien er målet. Alt annet er en skandale. Når RBK var på topp ga det mening, for de var bra, men nå er er latterlig at en klubb som brann med 15000 på kampene i et land som Norge ikke har større ambisjoner.      De som sitter nå ødelegger brann sakte men sikkert

Gepard

Jeg støtter forslaget om ny trener. Måten brann presterer på mot lag man ikke enkelt kan skape brudd mot, er helt helt latterlig og beskjemmende for hele byen. Vi kan ikke ha et lag som spiller Anti-fotball i denne byen.

Jeg vil gjerne ha skarsfjord med vider i klubben fordi han er meget bra på mange måter, men offensivt er det helt borti nattten. Og Brann kan aldri bli en pentspillende topp 4 lag med han som sjef.


krakra

Quote from: kaj eskelinen on November 06, 2011, 23:02:10 PM
Om ikke noe skjer vil det fortsette i samme sporet med unnskyldninger osv. For å ikke levere resultater og det vi forventer. Det som ble levert i dag er flaut. Vi spiller i en liga med bås spillere og små klubber i toppen, vi kan ikke si annet en at gull i serien er målet. Alt annet er en skandale. Når RBK var på topp ga det mening, for de var bra, men nå er er latterlig at en klubb som brann med 15000 på kampene i et land som Norge ikke har større ambisjoner.      De som sitter nå ødelegger brann sakte men sikkert

BBB-mod

Vi trenger ikke to Skarsfjord-tråder. Og nå som trådstarter i den nye også bruker den gamle til å spre budskapet sitt er det like greit å stenge denne.

BBB-mod

Go Up