• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK - Brann 30.10.2011 20:00

Started by Lasaron, October 24, 2011, 14:03:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Huff


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Romarius

Avskiltede Holmvik har for øvrig vært meget bra. Burde fått bli med videre.
Johoooooo!!!

OmOssSjølOgHansaøl

Så vanvittig deilig å ydmyke trønderne!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Markmus

OAJSDOj
JAOJFAodjs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ka du ve?

roaldinho

TREFOTEN IGJEN!!! HAHAHAHAHAHAHA

Dette er så fantastisk!!!

Herlig samarbeid mellom Ojo og Trefoten
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator


Henrik8

Sykt, sykt! Vi leder faen meg 5-1 på Lerkendal!
Kjør over pakket 09`

osoerli

He he på BT sin tippekonkurranse har eg tippa 6-0 til rbk.
Så feil kan ein ta.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det er så lekent! Det er så godt!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Nixon

Rød makt på Hansa

psv-hasund

Nå er det på med "we beat the scum" t-skjorten fra 1993.

roaldinho

OHHH! Haugsdal har gjort to flotte ting nå.. Først den deffensive gode jobben  da RBK kontret også denne sjansen her som kunne vært bedre! Flott innhopp av gutten!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: osoerli on October 30, 2011, 21:14:01 PM
He he på BT sin tippekonkurranse har eg tippa 6-0 til rbk.
Så feil kan ein ta.


He he, INGEN vinner disse billettene. Det er nesten garantert!
http://fotball.bt.no/nm/article213678.ece
Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Jeg gir meg ende over !!!!JEG ORKER IKKE MER!!!!| Klasse av Mjelde!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ka du ve?

roaldinho

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

MJELDE SCORER MOT ETT RBK SOM HAR GITT FULLSTENDIG OPP!

FY FAEN!!

Kjør på nå..

Ut med Ojo og Austin, inn med Haugen og Labbetus eller noe... Spare de til finalen!!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort

Dette er den mest vanvittige Brann kamp jeg noen gang i mitt liv har vært vitne til

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Speedy

fy faen,  spruten står snart i taket her!!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Huff

Må kutte ned på drikkingen i helgene. Tåler ikke alkohol, det er åpenbart, nå har jeg hallisunert i 63 minutter.

roaldinho

Helt greit at Ojo blir byttet ut nå! Trenger ikke han før finalen..

Kanskje Labbetuss kan score ett mål! Hadde vært veldig løftende for han
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Når Mjelde putter 1-6, så vet en at en har et rævalag ;D
Ka du ve?

EngaiBergen

HAHA! Lite slår det  å se bartene blir pissa på, nei faktisk driti på, i eget hus. Grattis med kampen!

dudo

Er det bare meg som overhodet ikke føler seg trygg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

VI E KLAR!!! Resten av uken skal faen meg bli herlig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Gå av.

Markmus

Ka du ve?

roaldinho

Quote from: Markmus on October 30, 2011, 21:18:42 PM
Når Mjelde putter 1-6, så vet en at en har et rævalag ;D


Flaut for RBK, ja :p

Akkurat som da Bothroyd scorte mot Tottenham, fy faen jeg var flau! Misser 100% sjanser i alle kampene denne sesongen, klarer ikke putte, også scorer han sitt første mot Tottenham i dag! Pinlig!

Få inn Haugen også nå, for Austin! Austin fikk seg en smell i første omgang, sikkert ikke noe alvorlig, men trenger litt pause han også.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

Xminator

De kan vist pipe på sine egne i Trondheim også.

Markmus

Quote from: Spelaren on October 30, 2011, 21:20:20 PM


Virkelig DEILIG når Prica løper opp og hetser Kjernen ;D Det gjorde Bakke mot Hansa også og vi husker hvordan det gikk med populariteten hans etter det ;D
Ka du ve?

storB

Hvorfor synges det ikke "vi vill ha motstand" som mot LSK i 07?? ;)
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

oslo øst

fy faen ser nesten alt av branns kamper live men denne sto jeg selvfølgelig over :-(  6-1 på lerkendal  !!!!!!!!!!!!!!!!

Speedy

"Hvor var du når sævarsson chippet inn 1-5 mot rosenborg" kommer til å bli en klassiker!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

roaldinho

HOHOHOHO! Bajter med tunnel på Henriksen! Herlig! Og får frispark attpåtil
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Quote from: Speedy on October 30, 2011, 21:22:46 PM
"Hvor var du når sævarsson chippet inn 1-5 mot rosenborg" kommer til å bli en klassiker!


Hahaha, ja! Blir vel laget t-skjorter i fleng nå :p
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Det er jo herlig å ta fra Rbk den eneste gullsjansen de hadde! De måtte ha 3 poeng i dag og vi tar det fra dem med å utklasse dem på deres egen bane. Rett og slett fantastisk!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: dudo on October 30, 2011, 21:19:59 PM
Er det bare meg som overhodet ikke føler seg trygg?


http://www.rbnett.no/sport/mfk/article392403.ece

De har i alle fall begynt å feire oppe i Molde!:)
Rød makt på Hansa

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Markmus

"Vi kjører Eeeeeeeeeeeeeen seks, den strakaste vei'n"


(Shamelessly stolen @ VGD) ;)
Ka du ve?

roaldinho

Quote from: Kjell249 on October 30, 2011, 21:26:49 PM
Quote from: Xminator on October 30, 2011, 20:15:59 PM
4-3!


7-6:)


Ikke engang Krøvel tror på det, når han nå kanskje går rundt på stadion og teller hvor mange som har gått!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Er det bare meg eller har Labbetuss gitt opp Brannkarriæren ellerede. Passiv tilskuer nesten hele tiden. Skal Brann ha en tulling gående rundt som kan se på de andre spille er jeg billigere.

roaldinho

Quote from: Markmus on October 30, 2011, 21:28:23 PM
"Vi kjører Eeeeeeeeeeeeeen seks, den strakaste vei'n"


(Shamelessly stolen @ VGD) ;)



Kommer vel en del tråder: " På en skala fra 1-6" :p
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Og min bønn ble hørt, Haugen inn for Austin! Da er de 3 viktigste tatt ut. Skulle kanskje tatt ut Austin 5-10 min tidligere, men greit! Flott at de blir spart!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Eneste som mangler nå er en Haugenlobb i mål fra 50-meter.

ostraume

October 30, 2011, 21:33:00 PM #199 Last Edit: October 30, 2011, 21:38:39 PM by ostraume
Haha! Vi pisser på bartene, og ydmyker de ytterligere med å bytte ut alle nøkkelspillere. 1-6, og det i treningskampmodus! :D
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up