• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KEO

Nu kør vi!

stig

kilder sier 3600 på øvre hansa b/c.
Nettsideansvarlig

bernu

3600 stemmer på øvre c.
HANSA - Z

krøvel vellevold

Tipper vi blir slått av både RBK, VIF, Viking, AaFK og MFK på p-kort-salg i år.

Legg ned hele klubben!

dudo

Når vi ikke en gang har publikumsinteressen å slå i bordet med, hva har vi da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Hvis pris ikke betyr noe - og Algerøy gir "billigbillettkjøperne" skylden for at Brann ikke kan kjøpe spillere; hvorfor har han/Brann da ca 300 kroners rabatt for dem som fornyer tidlig? Ut fra Algerøys ståsted må jo dette være fullstendig bortkastet når de (i hans øyne) uansett ville betalt de 300 ekstra kronene hvis det var det som var prisen. Hvis 3000 fornyer tidlig, har man jo mistet 900 000 kroner. Og det er sikkert mer enn hva de eventuelt har tapt på å ha billigere billetter på noen få felt i 2012, og som Algerøy mener har ført til en "stor nedgang" i billettinntektene. Merkelig det der...
Legg ned hele klubben!

KEO

Quote from: krøvel vellevold on January 09, 2013, 20:08:38 PM
Hvis pris ikke betyr noe - og Algerøy gir "billigbillettkjøperne" skylden for at Brann ikke kan kjøpe spillere; hvorfor har han/Brann da ca 300 kroners rabatt for dem som fornyer tidlig? Ut fra Algerøys ståsted må jo dette være fullstendig bortkastet når de (i hans øyne) uansett ville betalt de 300 ekstra kronene hvis det var det som var prisen. Hvis 3000 fornyer tidlig, har man jo mistet 900 000 kroner. Og det er sikkert mer enn hva de eventuelt har tapt på å ha billigere billetter på noen få felt i 2012, og som Algerøy mener har ført til en "stor nedgang" i billettinntektene. Merkelig det der...



Fornuftig poeng krøvel...men med Brann sin skakk kjørte økonomi så er de helt avhengig av å selge en høy % andel av partoukort for neste år på årets budsjett! vet ikke hvorfor det har blitt sånn men sånn har det blitt. uten det så hadde det stått noen stygge rødetall for 2012 å da kommer vel Nøff inn å trekker poeng også :-)
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: KEO on January 12, 2013, 23:22:19 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 09, 2013, 20:08:38 PM
Hvis pris ikke betyr noe - og Algerøy gir "billigbillettkjøperne" skylden for at Brann ikke kan kjøpe spillere; hvorfor har han/Brann da ca 300 kroners rabatt for dem som fornyer tidlig? Ut fra Algerøys ståsted må jo dette være fullstendig bortkastet når de (i hans øyne) uansett ville betalt de 300 ekstra kronene hvis det var det som var prisen. Hvis 3000 fornyer tidlig, har man jo mistet 900 000 kroner. Og det er sikkert mer enn hva de eventuelt har tapt på å ha billigere billetter på noen få felt i 2012, og som Algerøy mener har ført til en "stor nedgang" i billettinntektene. Merkelig det der...



Fornuftig poeng krøvel...men med Brann sin skakk kjørte økonomi så er de helt avhengig av å selge en høy % andel av partoukort for neste år på årets budsjett! vet ikke hvorfor det har blitt sånn men sånn har det blitt. uten det så hadde det stått noen stygge rødetall for 2012 å da kommer vel Nøff inn å trekker poeng også :-)


Men hvis de er helt avhengige av å selge en høy %-andel av p-kort innen en bestemt dato, så er det jo bare å sette fornyelsesfristen til den dagen. All den tid "pris ikke betyr noe", så kan umulig de 300 kronene ha noe å si for når folk fornyer...
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Partoutkort salg for 2013 har ingenting å si for regnskap eller egenkapital i 2012 så eneste grunnen må være at de trenger cash på konto før vinteren som jo ikke gir de store inntektene.

Diskusjonen om pris påvirker etterspørsel blir altfor lang å begynne på, men enkelt sagt tror jeg at i 2007 hadde pris lite å si, mens i dårlige sesonger har det mer å si. En bedrift sin perfekte pris på et produkt er den prisen som gir størst overskudd. Dette er ikke lavest mulig pris. Brann bør også ha andre faktorer i tankene som sponsorer og negativ effekt av "tomme tribuner". Støtter Krøvel i mye av det du skriver, men dfa har også noen poenger når han sier at pris ikke alltid betyr mest.

krøvel vellevold

Quote from: psv-hasund on January 13, 2013, 10:56:27 AM
Partoutkort salg for 2013 har ingenting å si for regnskap eller egenkapital i 2012 så eneste grunnen må være at de trenger cash på konto før vinteren som jo ikke gir de store inntektene.

Diskusjonen om pris påvirker etterspørsel blir altfor lang å begynne på, men enkelt sagt tror jeg at i 2007 hadde pris lite å si, mens i dårlige sesonger har det mer å si. En bedrift sin perfekte pris på et produkt er den prisen som gir størst overskudd. Dette er ikke lavest mulig pris. Brann bør også ha andre faktorer i tankene som sponsorer og negativ effekt av "tomme tribuner". Støtter Krøvel i mye av det du skriver, men dfa har også noen poenger når han sier at pris ikke alltid betyr mest.
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Min kampsak er også at det er altfor dyrt å gå en hel familie, mens jeg synes at en billett for en voksen er i nærheten av der den bør ligge med de billige feltene vi fikk forrige sesong. Mest enig som sagt :-)

paf

Quote from: KEO on January 12, 2013, 23:22:19 PM
Fornuftig poeng krøvel...men med Brann sin skakk kjørte økonomi så er de helt avhengig av å selge en høy % andel av partoukort for neste år på årets budsjett! vet ikke hvorfor det har blitt sånn men sånn har det blitt. uten det så hadde det stått noen stygge rødetall for 2012 å da kommer vel Nøff inn å trekker poeng også :-)

Faktaopplysning her: For Brann er det viktig å få inn pengene med tanke på likviditeten. De ville helst sluppet. Regnskapsmessig føres alle inntektene for partoutkort i 2013 på 2013-regnskapet. Det periodiseres også ut fra når kampene spilles regnskapsmessig.

Huff

Quote from: krøvel vellevold on January 13, 2013, 12:04:45 PM

De dyreste kortsidebillettene noe annet sted i Tippeligaen, koster 2550. På Stadion koster de fleste kortsidebillettene (utenom supporterfelt) 3000 eller 4000!

Og som sagt; likevel har vi en billettsjef som går ut i media og gir "billigbillettkjøperne" skylden for at vi ikke har penger til å kjøpe spillere!



Jeg fikk en Pondus-bok når jeg forlenget, den er sikkert verd 1500 kroner, minst. Du må ikke svartmale Krøvel, tre år til så skal vi bli gode.

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on January 13, 2013, 12:04:45 PM
Quote from: psv-hasund on January 13, 2013, 10:56:27 AM
Partoutkort salg for 2013 har ingenting å si for regnskap eller egenkapital i 2012 så eneste grunnen må være at de trenger cash på konto før vinteren som jo ikke gir de store inntektene.

Diskusjonen om pris påvirker etterspørsel blir altfor lang å begynne på, men enkelt sagt tror jeg at i 2007 hadde pris lite å si, mens i dårlige sesonger har det mer å si. En bedrift sin perfekte pris på et produkt er den prisen som gir størst overskudd. Dette er ikke lavest mulig pris. Brann bør også ha andre faktorer i tankene som sponsorer og negativ effekt av "tomme tribuner". Støtter Krøvel i mye av det du skriver, men dfa har også noen poenger når han sier at pris ikke alltid betyr mest.


Jeg er enig med mye, men det er noen forskjeller, blant annet er kapasiteten på Ullevål 8.000 høyere enn på Stadda, samt at den generelle interessen rundt VIF vs Brann ikke er like sterk. LSK er også overhodet ikke sammenlignbar med Brann. Brann kan ikke kjøre jojo prisene, skru dem opp når det går bra og ned når det går dårlig, man må ha forutsigbarhet og prisene er etter min mening helt ok. Får man inn nye trenerkoster og ny glød blir det enda mer spiselig.

Utmedsnolken

de kan ikke skylde på lav kapasitet mtp at Petter Puddefjord i årevis har fortalt de at den må opp minst 6000 til
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

January 14, 2013, 16:34:58 PM #615 Last Edit: January 14, 2013, 16:40:48 PM by krøvel vellevold
Quote from: Torvanger on January 14, 2013, 13:46:36 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 13, 2013, 12:04:45 PM
Quote from: psv-hasund on January 13, 2013, 10:56:27 AM
Partoutkort salg for 2013 har ingenting å si for regnskap eller egenkapital i 2012 så eneste grunnen må være at de trenger cash på konto før vinteren som jo ikke gir de store inntektene.

Diskusjonen om pris påvirker etterspørsel blir altfor lang å begynne på, men enkelt sagt tror jeg at i 2007 hadde pris lite å si, mens i dårlige sesonger har det mer å si. En bedrift sin perfekte pris på et produkt er den prisen som gir størst overskudd. Dette er ikke lavest mulig pris. Brann bør også ha andre faktorer i tankene som sponsorer og negativ effekt av "tomme tribuner". Støtter Krøvel i mye av det du skriver, men dfa har også noen poenger når han sier at pris ikke alltid betyr mest.


Jeg er enig med mye, men det er noen forskjeller, blant annet er kapasiteten på Ullevål 8.000 høyere enn på Stadda, samt at den generelle interessen rundt VIF vs Brann ikke er like sterk. LSK er også overhodet ikke sammenlignbar med Brann. Brann kan ikke kjøre jojo prisene, skru dem opp når det går bra og ned når det går dårlig, man må ha forutsigbarhet og prisene er etter min mening helt ok. Får man inn nye trenerkoster og ny glød blir det enda mer spiselig.


At kapasiteten er høyere på Ullevål, hadde vært et argument hvis vi fylte Stadion og VIF ikke gjorde det. Men akkurat nå er ikke vi i nærheten av å fylle Stadion vi heller. Om det er 7000 usolgte steder (Stadion) eller 15000 usolgte seter (Ullevål) skulle bety lite. Og det forsvarer i hvert fall ikke den enorme forskjellen som det er når de har en snittpris for 1 voksen og 1 barn som bare er ca 37 % av vår. (Da har jeg regnet snittpris i forhold til et omtrentlig antall seter i hver priskategori).

Så kan man jo spørre seg om heller ikke "den generelle interessen" rundt klubber som Viking, AaFK, RBK og MFK er på vårt nivå. Kanskje, kanskje ikke. Men også disse har en vesentlig lavere snittpris enn oss. Er virkelig "den generelle interessen" i Bergen noe å skryte av når vi i år meget godt mulig selger færre sesongkort enn alle de fire nevnte - hvorav to klubber (AaFK og MFK) har vesentlig lavere innbyggertall i nedslagsfeltet enn oss. Greit nok at slikt ikke øker proporsjonalt med innbyggertallet, men ærlig talt; vi har et sesongkortsalg på nivå med to klubber som i beste fall har 1/3 av vårt nedslagsfelt.

At prisene ikke kan gå opp og ned hver sesong, er jeg selvsagt enig i. Men når man har presentert middelmådighet i fem sesonger på rad - og også den sjette ser ut til å bli høyst middelmiddig, samtidig som at tilskuertallene våre har blitt redusert med nesten 30 % siden 2007, så må man se på om det hele kanskje er noe overpriset.

Men det store ankepunktet er faktisk ikke prisene vi har pr i dag. Nå har i det minste folk en mulighet til å slippe unna med 3000 for en voksen og et barn, hvis de ønsker det. Det som derimot er ille, er at vi har en billettsjef som mener Norges høyeste prissnitt burde være enda høyere gjennom at billigbillettene skulle kostet de vanlige 4000 man må betale ellers på Stadion. Jeg ser overhodet ingen logikk i at man på Stadion skal betale 4000 for alle kortsidebilletter (slik Daffy ønsker - utenom på bataljonsfeltene og på familieplassene), når ikke en eneste kortsideplass ellers i landet koster mer enn 2550. Og i tillegg går han ut i media og gir billigbillettkjøperne skylden for at vi ikke har råd til å kjøpe spillere. Det er jo helt horribelt at folk som gjerne ikke har så god råd - og tar til takke med Stadions dårligste plasser for å få råd til det, skal få skylden for at vi ikke har råd til spillerkjøp.
Legg ned hele klubben!

mbersve

4000 kroner (3691,00 + mva 308,88) BT

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article264610.ece

Viking, som Krøvel liker å sammenligne oss med, har solgt 5200 sesongkort, rundt 300 flere enn på samme tid i fjor. Når kommer tallene fra Brann?
Rød makt på Hansa

KEO

Quote from: Nixon on January 21, 2013, 13:32:51 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article264610.ece

Viking, som Krøvel liker å sammenligne oss med, har solgt 5200 sesongkort, rundt 300 flere enn på samme tid i fjor. Når kommer tallene fra Brann?

Hehe tror nok at ablegøyer ikke tør å komme med de tallene!
Jeg tipper på en nedgang på 15-20% i fra i fjor på samme tidspunkt! Men er jo ikke så rart med holdningen å økonomi forståelsen til vår dyktige salgs sjef:-) vist det kommer en nedgang på størrelse orden 15% eller mer så bør han kjenne sine begrensninger å spasere rolig ut porten
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: KEO on January 21, 2013, 17:52:40 PM
Quote from: Nixon on January 21, 2013, 13:32:51 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article264610.ece

Viking, som Krøvel liker å sammenligne oss med, har solgt 5200 sesongkort, rundt 300 flere enn på samme tid i fjor. Når kommer tallene fra Brann?

Hehe tror nok at ablegøyer ikke tør å komme med de tallene!
Jeg tipper på en nedgang på 15-20% i fra i fjor på samme tidspunkt! Men er jo ikke så rart med holdningen å økonomi forståelsen til vår dyktige salgs sjef:-) vist det kommer en nedgang på størrelse orden 15% eller mer så bør han kjenne sine begrensninger å spasere rolig ut porten


Tvert imot vil han bruke nedgangen som bevis på at det ikke hjelper med nedsatte priser.
Legg ned hele klubben!

bernu

Noen som vet om det er mulig å flytte til nye tribunen på sesongpartoutkort ?
Eller er de nazi på langtidsbindingene ennå.... Når går første perioden ut for de som bandt på 5 år ?
HANSA - Z

Henki

Quote from: bernu on January 21, 2013, 19:11:08 PM
Når går første perioden ut for de som bandt på 5 år ?


Fem år etter at de bandt seg. :D
Ballen skal fremover!

bernu

Quote from: Henki on January 21, 2013, 19:26:11 PM
Quote from: bernu on January 21, 2013, 19:11:08 PM
Når går første perioden ut for de som bandt på 5 år ?


Fem år etter at de bandt seg. :D


He he ;)
HANSA - Z

KEO

Nu kør vi!

Gulløl

January 21, 2013, 20:37:34 PM #624 Last Edit: January 21, 2013, 20:43:30 PM by Gulløl
Midtfeltene på Sp.V.( C-D-E) får en ikke på kortere avtaler en 6 år. Vil en ha 2 års avtale må en flytte ut på endene på tribunen(A-B-F-G). Kan tenke meg at det er en god del som forlater sine 6 års avtaler ved denne korsvei og finner seg nye plasser på andre tribuner eller satser på enkeltbilletter. De som fornyer med nye 6 år er nok blodfans og har i tillegg mye penger å ta av. Utsiktene til Brann i medaljekamp er vel ikke så stor for de neste årene slik det nå ser ut og gir vel heller ikke den store motivasjonen for å kjøpe langtidsavtale.
Jeg og noen andre har valgt å ikke fornye 2 års avtalen på Sp.V. Har heller valgt å kjøpe mye billigere partoutkort på Frydenbø for et år. Vi tenker vel som mange andre og tar et år om gangen slik som situasjonen er nå med entusiasme og fremtidstro på bunn nivå. Algerøy har ikke en lett salgs jobb foran denne sesongen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

KEO

Quote from: Gulløl on January 21, 2013, 20:37:34 PM
Midtfeltene på Sp.V.( C-D-E) får en ikke på kortere avtaler en 6 år. Vil en ha 2 års avtale må en flytte ut på endene på tribunen(A-B-F-G). Kan tenke meg at det er en god del som forlater sine 6 års avtaler ved denne korsvei og finner seg nye plasser på andre tribuner eller satser på enkeltbilletter. De som fornyer med nye 6 år er nok blodfans og har i tillegg mye penger å ta av. Utsiktene til Brann i medaljekamp er vel ikke så stor for de neste årene slik det nå ser ut og gir vel heller ikke den store motivasjonen for å kjøpe langtidsavtale.
Jeg og noen andre har valgt å ikke fornye 2 års avtalen på Sp.V. Har heller valgt å kjøpe mye billigere partoutkort på Frydenbø for et år. Vi tenker vel som mange andre og tar et år om gangen slik som situasjonen er nå med entusiasme og fremtidstro på bunn nivå. Algerøy har ikke en lett salgs jobb foran denne sesongen.

Jeg et forsåvidt klar over at midtfeltene er 6 års og 15  års leie, har selv 15! Men jeg skjønner jo ikke problemet med at de som har hatt 6 år kan forlenge det med 2? Er jo høyere sete leie også!
Blir jo på en måte en 8 års avtale! Men vist man er så firkantet på systemet som det så er det faen ikke rart at bilett salget stuper! For når du er inntresert i å betale ca 7000 ekstra på 2 år kontra ett partoukort på Bt eller frydenbø så stryker du med glans i økonomi styring i mine øyner med den etterspørselen på partoukort som er nå! Hadde det vært stor pågang å kamp om plassene så skulle jeg ha skjønt det!
Nu kør vi!

Gulløl

March 19, 2013, 10:58:05 AM #626 Last Edit: March 19, 2013, 11:06:20 AM by Gulløl
Algerøy har sendt ut mail i dag og fokuserer på hva det koster med avtalegiro. Tilbudet er bra det, blant annet:
               
Partoutkort Bataljonen,     kr 183,- pr mnd

Partoutkort Voksen på familiefeltene,     kr 250,- pr mnd

Partoutkort Barn/Honnør på familiefeltene, kr 125,- pr mnd

Kan nok lokke noen hundre tilbake til Stadion tribunene som ikke vil betale kr. 299,- pr.mnd. til CMore. Kan vel si at partoutkort er blitt konkurransedyktig med tv sendingene igjen om en ikke har mulighet å betale for begge deler.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dokken

Quote from: KEO on January 21, 2013, 21:14:17 PM
Quote from: Gulløl on January 21, 2013, 20:37:34 PM
Midtfeltene på Sp.V.( C-D-E) får en ikke på kortere avtaler en 6 år. Vil en ha 2 års avtale må en flytte ut på endene på tribunen(A-B-F-G). Kan tenke meg at det er en god del som forlater sine 6 års avtaler ved denne korsvei og finner seg nye plasser på andre tribuner eller satser på enkeltbilletter. De som fornyer med nye 6 år er nok blodfans og har i tillegg mye penger å ta av. Utsiktene til Brann i medaljekamp er vel ikke så stor for de neste årene slik det nå ser ut og gir vel heller ikke den store motivasjonen for å kjøpe langtidsavtale.
Jeg og noen andre har valgt å ikke fornye 2 års avtalen på Sp.V. Har heller valgt å kjøpe mye billigere partoutkort på Frydenbø for et år. Vi tenker vel som mange andre og tar et år om gangen slik som situasjonen er nå med entusiasme og fremtidstro på bunn nivå. Algerøy har ikke en lett salgs jobb foran denne sesongen.

Jeg et forsåvidt klar over at midtfeltene er 6 års og 15  års leie, har selv 15! Men jeg skjønner jo ikke problemet med at de som har hatt 6 år kan forlenge det med 2? Er jo høyere sete leie også!
Blir jo på en måte en 8 års avtale! Men vist man er så firkantet på systemet som det så er det faen ikke rart at bilett salget stuper! For når du er inntresert i å betale ca 7000 ekstra på 2 år kontra ett partoukort på Bt eller frydenbø så stryker du med glans i økonomi styring i mine øyner med den etterspørselen på partoukort som er nå! Hadde det vært stor pågang å kamp om plassene så skulle jeg ha skjønt det!


Brann bør virkelig tenke nytt om plassene på SPV. Mot VIF var det tribunen med færrest folk i forhold til kapasitet, vil jeg hevde. Tipper det maks var 1500 på en tribune som skal ta 4000. Og det er liksom hovedtribunen vår, med de desidert beste fasilitetene.

Folk som har brukt 30.000+ for å sitte der de siste seks årene, flykter naturlig nok til billigere alternativ. Du ser like bra fra andre siden til halve prisen. Da tåler man at kioskene og toalettene er enklere.

Vi så det klart mot VIF: de billigste plassene på Hansa fylles opp. Svindyre VIP-plasser står tomme (også losjene var glisne). Derfor stuper også inntektene, men Brann må forholde seg til det nye markedet og tilby gode plasser til billigere priser. Hva med honnørrabatt på SPV? Den passer fint til eldre tilskuere, med heis, gode seter og varmestue.

Gulløl

March 19, 2013, 13:21:41 PM #628 Last Edit: March 19, 2013, 13:26:43 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Billettpriser har selvsagt ingen betydning.

Jeg sitter eksempelvis på BT og betalte litt over 3000 for å fornye. Der har jeg strålende oversikt over alt som skjer rundt det ene målet, og orkesterplass til Branns mål i en omgang per kamp. At jeg ikke sitter på gamle sitte i nærheten av altanen har selvsagt ingenting med at det koster over 1000 kroner mer enn på BT, jeg vil jo ikke ha panoramaoversikt over Branns spill, og vil helst sitte så langt som milig fra der stemningen er best. I tillegg har det hendt at en og annen småbarnsmor har kjeftet på meg fordi jeg roper for høyt for sarte barneører på familietribunen (ja for høyt, ikke pga obskøniteter eller noe annet som en logisk sett kunne tenkes å kritiseres for på fotballkamp). Dette er og noe jeg selvsagt ikke vil gå glipp av ved å flytte fra familietribunen...

ostraume

Jeg hadde også fort flyttet over til SPV (er det pølser på pølse-VIP?) om det hadde vært noe i nærheten av fornuftig priset.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

Algrøy sender ut mail om at man kan se 3 hjemmekamper i april for 300 kr, men man kan vel ikke avbestille pkortet etter en måned ? Villedende markedsføring heter det Daffy

Gulløl

May 10, 2013, 23:07:39 PM #632 Last Edit: May 10, 2013, 23:17:39 PM by Gulløl
Brann pleier vel å avslutte partoutkort salget rundt 16 mai. Noen som har hørt hvor mye som er solgt ??

Siste tallet som har har kommet fra Brann er vel fra 12 mars på 6500 og da var de nesten 400 bak salget fra i fjor på samme tid. Brann hadde på det tidspunktet fremdeles ambisjoner om å tangere salget fra 2012 på 8200, det er de nok langt unna i dag tror jeg.

I fjor ble det solgt 1200 partoutkort fra seriestarten til 16 mai. Skal jeg bruke litt enkel sannsynlighetsberegning tror jeg at det salget i år er redusert til ca. 1000 slik at totale salget av partoutkort vil ligge på ca. 7500 når salget avsluttes 16 mai i år, altså ca. 700 bak det endelige salget fra i fjor.

Synes Algerøy kunne gitt oss en oppdatering på dette nå siden det er 2 måneder siden sist.
Men det er vel taktisk fra mediesjef Gorm Natlandsmyr at det skal holdes hemmelig.
Nå som Brann skal prøve å bli mer åpen  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up