• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

oslo øst

hva med oss som bor på østlandet får vi dem i posten eller hva ??? sendt mail til brann men ingen svar

Klaus_Brann

Du skal kunne få dem i posten ja. Dårlig at de ikke svarer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Tipper DFA var Brann sin mest ulykkelige mann søndag kveld...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 26, 2012, 16:35:52 PM
Tipper DFA var Brann sin mest ulykkelige mann søndag kveld...


Men vi har nå i hvert fall fått en fin økning på ca 250 de siste par ukene. Da er vi antagelig den klubben som har solgt flest. Får ta en kontroll når vi, MFK og AaFK har avsluttet salget. Pga situasjonen mht fare for utsolgt stadion og sånt, så er vi vel den av disse tre klubbene som har flest "sitte på gjerdet og vente til siste liten"-kjøpere av p-kort.

Men ja... En fin 6-3-seier i går hadde nok satt fart på salget...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 26, 2012, 16:40:24 PMMen ja... En fin 6-3-seier i går hadde nok satt fart på salget...


Sett i ettertid var kanskje fjorårets seier kanskje tidenes mest bortkastede storseier på bortebane. Ikke gav den oss medalje, den skapte urealistiske forhåpninger før cupfinalen, tapet i cupfinalen ødela virkningen til siste hjemmekamp og når partoutkortsalget startet var den glemt.

Nei, hadde byttet den mot en 1-0 seier i går når som helst!
Rød makt på Hansa

roaldinho

Hørte fra de i Tv2 i går kveld at Sandnes Ulf - Viking har vært utsolgt i flere uker. 'Men det e jo flott det'

Ser frem til den kampen som starter om under 20 minutter.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nightfox

Quote from: roaldinho on March 26, 2012, 17:41:32 PM
Hørte fra de i Tv2 i går kveld at Sandnes Ulf - Viking har vært utsolgt i flere uker. 'Men det e jo flott det'

Ser frem til den kampen som starter om under 20 minutter.


Når stadion bare tar 4500 så bør den jo ha vært det ja.. Men uavhengig av at Vikingsupportere bare skal ha 2-300 billetter burde det være maaange flere Vikingsupportere som har skaffet seg billett på det ene eller andre viset, spesielt når Viking er såpass mye større enn Sandnes ULF enn de er... Er faktisk noe overrasket over at Sandnes ULF spilte på "hjemmebane" med så klar margin som det virket idag...

roaldinho

Quote from: Nightfox on March 26, 2012, 20:21:01 PM
Quote from: roaldinho on March 26, 2012, 17:41:32 PM
Hørte fra de i Tv2 i går kveld at Sandnes Ulf - Viking har vært utsolgt i flere uker. 'Men det e jo flott det'

Ser frem til den kampen som starter om under 20 minutter.


Når stadion bare tar 4500 så bør den jo ha vært det ja.. Men uavhengig av at Vikingsupportere bare skal ha 2-300 billetter burde det være maaange flere Vikingsupportere som har skaffet seg billett på det ene eller andre viset, spesielt når Viking er såpass mye større enn Sandnes ULF enn de er... Er faktisk noe overrasket over at Sandnes ULF spilte på "hjemmebane" med så klar margin som det virket idag...


Viking fikk visstnok overkant av 500 billetter.

Enig i forskjellen, ja! Er vel ikke mer enn 6 km i luften fra den ene til den andre.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on March 26, 2012, 21:33:44 PM
Quote from: Nightfox on March 26, 2012, 20:21:01 PM
Quote from: roaldinho on March 26, 2012, 17:41:32 PM
Hørte fra de i Tv2 i går kveld at Sandnes Ulf - Viking har vært utsolgt i flere uker. 'Men det e jo flott det'

Ser frem til den kampen som starter om under 20 minutter.


Når stadion bare tar 4500 så bør den jo ha vært det ja.. Men uavhengig av at Vikingsupportere bare skal ha 2-300 billetter burde det være maaange flere Vikingsupportere som har skaffet seg billett på det ene eller andre viset, spesielt når Viking er såpass mye større enn Sandnes ULF enn de er... Er faktisk noe overrasket over at Sandnes ULF spilte på "hjemmebane" med så klar margin som det virket idag...


Viking fikk visstnok overkant av 500 billetter.

Enig i forskjellen, ja! Er vel ikke mer enn 6 km i luften fra den ene til den andre.


Sandnes er vel i utgangspunktet Viking-by, så her kan man vel faktisk oppleve at en del holder med begge!
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Har ikke hentet partoutkortet enda. Er det noen som vet hvor lenge Brannbutikken i sentrum har åpent på fredag? Eller går det an å hente den på stadion?
Tren på langskudd

roaldinho

Quote from: Lasaron on March 28, 2012, 11:34:30 AM
Har ikke hentet partoutkortet enda. Er det noen som vet hvor lenge Brannbutikken i sentrum har åpent på fredag? Eller går det an å hente den på stadion?


Leste et eller annet sted her på forumet om at partoutkortene blir lagt opp på stadion før kampen. Rett meg om jeg har feil her, men er nærmest bombesikker på at jeg leste det her inne et sted.

brannbutikken.no melder de om stengetid klokken 17 etter å ha åpnet klokken 10.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: roaldinho on March 28, 2012, 19:06:18 PMLeste et eller annet sted her på forumet om at partoutkortene blir lagt opp på stadion før kampen. Rett meg om jeg har feil her, men er nærmest bombesikker på at jeg leste det her inne et sted.


Jeg skrev noe om det for en dag eller to siden etter at jeg hadde hentet mitt partoutkort på Brannbutikken. Det var så mange uavhentede kort igjen at typen bak disken sa at Brann vurderte å dele ut på Stadion dersom (når) folk kom med gamle partoutkort. Men det var ikke noe han kunne bekrefte 100 %. Så en telefon opp på Stadion eller til Brannbutikken i morgen er kanskje lurt for å være helt sikker.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/slik-far-du-partoutkortet-ditt/

Siste mulighet for å hente partoutkort i sentrum er i kveld klokken 19.00
I morgen kan kortet hentes i Brannbutikken på Stadion mellom 09.00 og 15.00.
Siste mulighet er ved inngangen før kampstart.
Rød makt på Hansa

Gulløl

April 18, 2012, 18:00:17 PM #565 Last Edit: April 18, 2012, 18:21:21 PM by Gulløl
Med nyheten om at Brann ikke skal ha noe tabellmål før i 2015 kan vi nok glemme å passere et salg av 8000 partoutkort i år. Nå blir det vel bråstopp i salget som Brann håpte skulle være bra frem til 16 mai.

Sannsynligvis får salget en videre fallende kurve i 2013 og 2014 også. Ikke lett å være salgssjef Algerøy opp i dette, siden en god del av salget av partoutkort er på forventninger som nå er torpodert for tre sesonger. Ikke usannsynlig at salget av partoutkort faller under 7000 neste år.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Gulløl on April 18, 2012, 18:00:17 PM
Med nyheten om at Brann ikke skal ha noe tabellmål før i 2015 kan vi nok glemme å passere et salg av 8000 partoutkort i år.


Har passert 8000 partoutkort i år. Men den svake sesongåpningen har ikkje fått opp tempoet, akkurat.
Gå av.

Buljongmannen

Rett etter avisene skrev om Brann og Huseklepp i går ble det solgt 6 stk partoutkort. Ifølge Algerøy.


Nixon

http://www.brann.no/news/article/ungj3q02t0es1ekiafksjpmh2/title/fa-partoutkort-i-2013

Verdt å vite før 2013-sesongen:
- Det blir ingen prisøkning, for tredje sesongen på rad.
- De rimelige feltene med fritt setevalg beholdes. Pris kr 1000,- for barn og 2000,- for voksne.
- Syngefeltet midt på Frydenbø-tribunen beholdes.

De som fornyer innen 31. oktober sparer i snitt 10 prosent på å fornye fremfor den neste og endelige fristen som er 15. desember. Dette utgjør 300-400 kroner per partoutkort avhengig av hvor man sitter.

De som fornyer innen 31. oktober får i praksis 4-5 kamper gratis (avhengig av hvor man sitter) sammenlignet med ordinære løssalgspriser på billetter kjøpt fra kamp til kamp. I tillegg får alle som fornyer partoutkortet innen 31. oktober Branns Pondus-bok i gave.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Og salget av nye kort starter 1.oktober istedenfor i januar. Bare gode nyheter i år
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Dette er jo fantastiske nyheter. Da går jo alle tilbakemeldingene folk kommer med etter hvert inn hos de ansvarlige. Så blir det spennende å se om det har noe innvirkning.
Nettsideansvarlig


Gulløl

October 06, 2012, 00:21:09 AM #573 Last Edit: October 06, 2012, 00:35:18 AM by Gulløl
Brann ønsker å selge partoutkort for 2013 sesongen går jeg ut fra, men klikker en seg inn på "Partoutkort 2013" får en opp en blank side under denne linken:
http://www.brann.no/partoutkort-2013

Javel da må en lete videre om en ikke allerede har gitt opp. Om en gidder å lete lenge nok og kommer til "Kjøp Online" klarer en kanskje å finne en ny link som heter "Kjøp Partoutkort for 2013-sesongen her!"
http://billetter.brann.no/
Da kommer en inn på verdens dårligste partoutkort bestillings side der en kan lure på om det er billetter eller partoutkort en bestiller. Det er mye rart på denne siden, mye har blitt skrevet om den før på dette forumet som jeg ikke gidder gjenta.

Det skal ikke være lett å bli kvitt penger på Brann sine billett og partoutkort sider. Mange gir vel opp og gir blaffen før en kommer gjennom materien har jeg inntrykk av. Har selv flere ganger bestilt for andre som ikke finner ut av det.

Klarer ikke Brann å gripe tak i dette og forbedre sidene kraftig snarest er det noen som bør få et spark i ræven og komme seg ut Stadion dørene. Billett og partoutkort sidene til Brann er en katastrofe og bør renoveres totalt, det ser de fleste. Fantastisk elendig at det ikke er gjort før de startet partoutkort salget foran 2013 sesongen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

October 06, 2012, 01:39:40 AM #574 Last Edit: October 06, 2012, 01:41:54 AM by krøvel vellevold
Quote from: Gulløl on October 06, 2012, 00:21:09 AM
Brann ønsker å selge partoutkort for 2013 sesongen går jeg ut fra, men klikker en seg inn på "Partoutkort 2013" får en opp en blank side under denne linken:
http://www.brann.no/partoutkort-2013

Javel da må en lete videre om en ikke allerede har gitt opp. Om en gidder å lete lenge nok og kommer til "Kjøp Online" klarer en kanskje å finne en ny link som heter "Kjøp Partoutkort for 2013-sesongen her!"
http://billetter.brann.no/
Da kommer en inn på verdens dårligste partoutkort bestillings side der en kan lure på om det er billetter eller partoutkort en bestiller. Det er mye rart på denne siden, mye har blitt skrevet om den før på dette forumet som jeg ikke gidder gjenta.

Det skal ikke være lett å bli kvitt penger på Brann sine billett og partoutkort sider. Mange gir vel opp og gir blaffen før en kommer gjennom materien har jeg inntrykk av. Har selv flere ganger bestilt for andre som ikke finner ut av det.

Klarer ikke Brann å gripe tak i dette og forbedre sidene kraftig snarest er det noen som bør få et spark i ræven og komme seg ut Stadion dørene. Billett og partoutkort sidene til Brann er en katastrofe og bør renoveres totalt, det ser de fleste. Fantastisk elendig at det ikke er gjort før de startet partoutkort salget foran 2013 sesongen.


Brann er så attraktive at de er nødt til å gjøre det litt innviklet og vanskelig for å dempe trykket. Kun de som VIRKELIG har lyst på p-kort - for ENHVER pris - kommer gjennom nåløyet. Det er for å skille ut de EKTE supporterne. Skulle bare mangle!

For øvrig kan det være at billettsidene skal være så uforståelige at folk gir opp nettkjøp og stormer ned i Brann-butikken for å kjøpe p-kortet. Og da er det jo lett å kjøpe et par tøffe hettegensere også når man først er der.
Legg ned hele klubben!

dudo

Har de nå kommet med dette avdrags-opplegget sitt? Var ikke det fra neste år av?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

HELT UTROLIG!
Som Gulløl skriver er det kun en blank side når man går inn for å sjekke partoutkort 2013. Det er så forbanna amatørmessig at de klarer sånt. Det bør være fikset snart. Jeg sender en mail pronto.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Påminnelse. I morgen er det siste sjanse til å spare omtrent 10 % på partoutkortet for 2013. Altså fristen går ut fredag 26 oktober kl.23.59. Fornyingen skjer på nettet på brann.no (faktura blir ikke utsendt i år).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Fikk mail fra Brann der det blant annet står: Gi den du er glad i et partoutkort for 2013-sesongen til jul.

Burde heller vært å gi partoutkort til noen du ikke liker og vil alt vondt annenhver helg neste år...;)
Rød makt på Hansa

Markmus

Ja, det er utrolig hvor mye lidelse man finner i et lite plastkort ;)
Ka du ve?

Torvanger

Jeg kommer til å fornye, men jeg kjenner flere som kommer til å droppe Brann i 2012. Algerøy går en tøff sesong i møte.

Tips: Gjør noe på trenerfronten.

Wingfoot

Quote from: Torvanger on November 27, 2012, 14:04:42 PM
Jeg kommer til å fornye, men jeg kjenner flere som kommer til å droppe Brann i 2012. Algerøy går en tøff sesong i møte.

Tips: Gjør noe på trenerfronten.



Gjør ikke så mye om folk nå dropper Brann i 2012, men dropper de Brann i 2013 så kan de få litt konsekvenser mht inntektene da...  ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Nixon

Tja, hvis aldri-mer-Brann-hvis-Skarsfjord-fortsetter-Torvanger fornyer er det vel håp for de fleste...;)
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on November 27, 2012, 14:58:35 PM
Tja, hvis aldri-mer-Brann-hvis-Skarsfjord-fortsetter-Torvanger fornyer er det vel håp for de fleste...;)


Nå står ikke verden til påske ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Quote from: Nixon on November 27, 2012, 14:58:35 PM
Tja, hvis aldri-mer-Brann-hvis-Skarsfjord-fortsetter-Torvanger fornyer er det vel håp for de fleste...;)


Dessverre for deg tilhører jeg den harde kjerne, jeg er ingen indikator.

krøvel vellevold

Viking ligger an til en økning på p-kort-salget på 20 %. Selv skal vi være glade om vi unngår 20 % nedgang!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2012, 13:41:59 PM
Viking ligger an til en økning på p-kort-salget på 20 %. Selv skal vi være glade om vi unngår 20 % nedgang!


Fordelen med av avslutte sesongen med opptur i steden for nedtur.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on December 12, 2012, 13:54:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2012, 13:41:59 PM
Viking ligger an til en økning på p-kort-salget på 20 %. Selv skal vi være glade om vi unngår 20 % nedgang!


Fordelen med av avslutte sesongen med opptur i steden for nedtur.


Fordelen med et lag som avslutter sesongen med stil i stedet for gi-faen-mentalitet, når man ikke har noe spesielt å spille for.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

ostraume

Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2012, 13:41:59 PM
Viking ligger an til en økning på p-kort-salget på 20 %. Selv skal vi være glade om vi unngår 20 % nedgang!


20% opp? Det er rimelig imponerende. Er virkelig Jonevret-effekten så stor?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on December 12, 2012, 14:24:27 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2012, 13:41:59 PM
Viking ligger an til en økning på p-kort-salget på 20 %. Selv skal vi være glade om vi unngår 20 % nedgang!


20% opp? Det er rimelig imponerende. Er virkelig Jonevret-effekten så stor?


Kan se sånn ut. Og det er jo slikt som dette som mange advarer mot når folk på høsten sier at "sesongen er over, fyll på med unge spillere, det spiller ingen rolle om vi taper de siste kampene, jeg bryr meg ikke om vi blir nummer fire eller åtte". Det gir i alle fall ikke positivt utslag på partoutkortstatistikken.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on December 12, 2012, 14:36:37 PM
Quote from: ostraume on December 12, 2012, 14:24:27 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2012, 13:41:59 PM
Viking ligger an til en økning på p-kort-salget på 20 %. Selv skal vi være glade om vi unngår 20 % nedgang!


20% opp? Det er rimelig imponerende. Er virkelig Jonevret-effekten så stor?


Kan se sånn ut. Og det er jo slikt som dette som mange advarer mot når folk på høsten sier at "sesongen er over, fyll på med unge spillere, det spiller ingen rolle om vi taper de siste kampene, jeg bryr meg ikke om vi blir nummer fire eller åtte". Det gir i alle fall ikke positivt utslag på partoutkortstatistikken.
Legg ned hele klubben!

KEO

Er det noen som har fått Pondus bok fra Brann som ble lovet vist man fornyet partoukortet innen første frist??
Nu kør vi!

dragn

Jepp, du må gå ned i brannbutikken og vise at du har betalt, så for du den på direkten! ;)

krøvel vellevold

Er det noen av de som betalte før første frist (i oktober en gang) som har p-kort andre steder enn på bataljonsfeltet, og som kan fiske frem hva de betalte - inkl. ev. gebyrer?
Legg ned hele klubben!

KEO

Så jeg må faktisk personlig gå å hente boken selv??
Skjønner at systemet i Brann ikke er helt linjeformet, men at de kunne klart å sendt boken ut i posten til de som det gjelder burde ha vært en smal sak!! Men men ingen ting overrasker meg lenger med SKB
Nu kør vi!

dragn

Quote from: KEO on December 19, 2012, 14:02:49 PM
Så jeg må faktisk personlig gå å hente boken selv??
Skjønner at systemet i Brann ikke er helt linjeformet, men at de kunne klart å sendt boken ut i posten til de som det gjelder burde ha vært en smal sak!! Men men ingen ting overrasker meg lenger med SKB

Vet ikke om dem sender ut bøkene, men jeg fikk beskjed om å hente boka i butikken :L

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on December 19, 2012, 13:09:01 PM
Er det noen av de som betalte før første frist (i oktober en gang) som har p-kort andre steder enn på bataljonsfeltet, og som kan fiske frem hva de betalte - inkl. ev. gebyrer?


2700 øvre felt d
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: KEO on December 19, 2012, 14:02:49 PM
Så jeg må faktisk personlig gå å hente boken selv??
Skjønner at systemet i Brann ikke er helt linjeformet, men at de kunne klart å sendt boken ut i posten til de som det gjelder burde ha vært en smal sak!! Men men ingen ting overrasker meg lenger med SKB


Koster sikkert litt i porto.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on December 19, 2012, 14:24:07 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 19, 2012, 13:09:01 PM
Er det noen av de som betalte før første frist (i oktober en gang) som har p-kort andre steder enn på bataljonsfeltet, og som kan fiske frem hva de betalte - inkl. ev. gebyrer?


2700 øvre felt d

OK,takk.

Da mangler jeg de to dyreste prisnivåene. Altså dem man finner litt ute på siden på Søndre + øverst på Hansa felt B og C, og de aller dyreste på de nederste ti-tolv radene midt på Søndre. Snakker altså det prisen var før den første fristen i oktober.

Noen som har dem?
Legg ned hele klubben!

Go Up