• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Jeg fikk mitt brev i dag  :)
3900,-  En nedgang på noen tiere.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Nå har man endelig fått opp et priskart på brann.no, men også i år er det veldig dårlig forklart. En kategori kan f.eks. ha pris "2000/1000". OK, da må man gjette seg til at det antagelig betyr 2000 for voksne og 1000 for barn. Men hva med honnør og student? Kommer de også inn for 1000? Og ikke minst; betinger prisen at man kjøper en voksen- og en barnebillett samlet (slik det pleier å være på familiefelt), eller kan en voksen sette seg der for 2000 uten å ha med barn? Priskartet viser også at de ikke gjort noe med det som ble påpekt da prisene ble presentert på et supportermøte i høst; nemlig det faktum at man nå legger opp til at familier og unger skal kjøpe billett på felt Z!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Se på dette her! Det er jo en gjettekonkurranse om hvilke priser som gjelder for hvem:

http://www.brann.no/billetter/partoutkort-2012/

De aller fleste andre klubber har alle regler for diverse familiepakker forklart, og de har også tydelig merket hvem (barn/honnør/student/trygdede/millitære) de rabatterte prisene gjelder for. Branns priskart mangler mye vesentlig informasjon.
Legg ned hele klubben!

1908

Krøvel: Er Dag Frode som styrer skuten.. Kan ikke forvente så mye bedre tilstander da..

Utmedsnolken

det er jo noen svært billige partourkort der. 2000 for felt p og nedre a er slettes ikke ille.
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on December 12, 2011, 20:18:40 PM
det er jo noen svært billige partourkort der. 2000 for felt p og nedre a er slettes ikke ille.


Men hvem er de for? For voksne som har med seg barn? (Det er vel et familiefelt?) Eller for voksne generelt?
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Uansett bra at de har et felt på siden av Bataljonsfeltene med billige billetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

abe78

December 13, 2011, 00:35:19 AM #107 Last Edit: December 13, 2011, 00:38:45 AM by abe78
Quote from: krøvel vellevold on December 12, 2011, 19:39:20 PM
Se på dette her! Det er jo en gjettekonkurranse om hvilke priser som gjelder for hvem:

http://www.brann.no/billetter/partoutkort-2012/

De aller fleste andre klubber har alle regler for diverse familiepakker forklart, og de har også tydelig merket hvem (barn/honnør/student/trygdede/millitære) de rabatterte prisene gjelder for. Branns priskart mangler mye vesentlig informasjon.


Et forbanna rot! Kjenner jeg blir litt hissig...

- Mix av informasjon om fornying og nykjøp
- Veldig forvirrende om prising
- Patetisk fremstilling av fordeler med partoutkort
- Uproft å bruke det som virker å være en personlig jobb-epost - dfa@brann.no
- Nummereringen av feltene er til tider legendarisk

Likevel er denne siden mye verre... http://billetter.brann.no/

Her bør Brann få noen til å gå gjennom siden og tilrettelegge informasjonen som ligger på den. Dette er ikke dyrt og dette er en svært viktig side. Den fremstår veldig rotete og forvirrende slik den fremstår nå. Hva er for eksempel Bybanen 2011?? Kan man handle partoutkort her??

Hvorfor ikke en kampanje med julegavetips\forslag? Mange tenker kanskje å gi et partoutkort i julegave til noen andre. Sikkert mange som dropper det da det er umulig å finne frem til hvordan det gjøres. Sidene er rett og slett ikke tilrettelagt for salg.

SKJERPINGS!!
.og husk!

dudo

Hahaha, den billettsiden der er jo helt sinnsyk. Brukes den?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Den siden var rimelig tragisk ja. Den står virkelig ikke i stil til resten av nettsiden som er veldig bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: dudo on December 13, 2011, 00:45:10 AM


det dukker jo opp kampbilletter/partoutkort på forsiden av billettsiden når de er mulig å kjøpe. ellers ligger den vel brakk som nå
"og der snubler Sæternes igjen"

Utmedsnolken

December 13, 2011, 11:41:45 AM #112 Last Edit: December 13, 2011, 11:44:41 AM by Utmedsnolken
tok en titt på RBK sin billettside og den så vel nogle mer proff ut:

http://www.rbk.no/info/article163310.ece

og sesongkortinfoen:
http://www.rbk.no/info/article153101.ece
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

To forskjellige verdener. Ufattelig at en bedrift som lever av salg og omsetter for over 100 mill har outsourcet selve billettsalget og dets webdesign til Tiriltoppen Barnehage.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

mbs

Quote from: dudo on December 13, 2011, 11:59:37 AM
To forskjellige verdener. Ufattelig at en bedrift som lever av salg og omsetter for over 100 mill har outsourcet selve billettsalget og dets webdesign til Tiriltoppen Barnehage.


Ikke klag på Tiriltoppen Barnehage, min datter går der og er veldig flik til å tegne for alderen (synest faren) og en kløpper på Ipad og Ipod allerede!

dudo

Quote from: mbs on December 13, 2011, 12:17:07 PM
Quote from: dudo on December 13, 2011, 11:59:37 AM
To forskjellige verdener. Ufattelig at en bedrift som lever av salg og omsetter for over 100 mill har outsourcet selve billettsalget og dets webdesign til Tiriltoppen Barnehage.


Ikke klag på Tiriltoppen Barnehage, min datter går der og er veldig flik til å tegne for alderen (synest faren) og en kløpper på Ipad og Ipod allerede!


Hmm. Kanskje hun kunne tatt jobben?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Presisering fra Brann,samt info fra Bataljonen omkring det at vi gjør om halve felt B og C til "free seating"

Alle partoutkortinnehavere på nedre Frydenbø må sende en mail til dfa@brann.no med sine ønsker om fast sete eller "free seating"
Nettsideansvarlig

Atlet Orvanger

Tror løsningen med fritt setevalg på nedre B/C vil føre til at mange av den eldre delen av klientellet på disse feltene vil flytte til andre steder på Stadion. Undertegnede flytter iallefall.

Utmedsnolken

jeg tror jeg gikk i tiriltoppenen barnehage i 1988 (hvis den fantes da) og er ganske sikker på at jeg skulle klart å lage noe bedre på den tiden.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Mye folk med Nordås-forbindelse her. Godt forum.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Dette stod i brevet fra Brann/DFA angående Bataljonens ønske om fritt setevalg: "Så langt har det vært mange negative reaksjoner hit til Brann på dette ønsket. Samtidig har det vært mange positive reaksjoner på dette inn til Bataljonen."

Dette kan jo bli interessant. Får håpe de som er negative, er dem som ikke bidrar til stemningen.
Legg ned hele klubben!

Corleone

Er det slik at nysalg av partoutkort, starter først 6/2? I så fall er jo dette latterlig. Dette samt bestilling av billetter til enkelt kamper bør være mulig å bestille på et mye tidligere tidspunkt. Hvem er det som bestemmer dette? Kanskje en sak for årsmøte?
Jeg har allerede partoukort, men jeg er sikker på at de kunne ha solgt nye kort nå før jul.

dudo

Det er utrolig at de ikke har det klart til julehandelen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: Atlet Orvanger on December 13, 2011, 12:49:22 PM
Tror løsningen med fritt setevalg på nedre B/C vil føre til at mange av den eldre delen av klientellet på disse feltene vil flytte til andre steder på Stadion. Undertegnede flytter iallefall.


Hvorfor?

Du ser like bra på resten av C og B med fast sete som du gjør på den delen som blir unummerert. Du ser faktisk litt bedre, da du får vinkel litt ute på siden og ikke står rett bak målet.

Snodig konklusjon, men god tur.

krøvel vellevold

Quote from: Corleone on December 13, 2011, 13:09:22 PM
Er det slik at nysalg av partoutkort, starter først 6/2? I så fall er jo dette latterlig. Dette samt bestilling av billetter til enkelt kamper bør være mulig å bestille på et mye tidligere tidspunkt. Hvem er det som bestemmer dette? Kanskje en sak for årsmøte?
Jeg har allerede partoukort, men jeg er sikker på at de kunne ha solgt nye kort nå før jul.


Mitt inntrykk er at Brann har de tidligste fristene for fornyelse (i hvert fall for å få det til billigste pris), mens Brann er de som er seinest ute med å legge nye p-kort til salgs. Mange klubber startet nysalget allerede i oktober/november. Problemet med det er at eksisterende p-kort-innehavere får være "førstevelgere" til ledige plasser de kunne tenke seg å flytte til.
Legg ned hele klubben!

stig

Quote from: krøvel vellevold on December 13, 2011, 13:00:58 PM
Dette stod i brevet fra Brann/DFA angående Bataljonens ønske om fritt setevalg: "Så langt har det vært mange negative reaksjoner hit til Brann på dette ønsket. Samtidig har det vært mange positive reaksjoner på dette inn til Bataljonen."

Dette kan jo bli interessant. Får håpe de som er negative, er dem som ikke bidrar til stemningen.



Snakket litt med Dag Frode og han nevnte dette med negative tilbakemeldinger, men fikk ikke konkret antall. Uansett vil alle mailene han har fått hitil være negatvie, da de som er positiv ikke har noe grunn til å skrive mail om det.

Noen hadde "truet" med å si opp kortet sitt,men andre gjør som Orvanger og flytter opp. Det gir mer penger i kassen til Brann i det minste, så får vi håpe at de fortsatt vil være medlemmer i Bataljonen selv om de ikke blir på våre felt.

Viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver en mail om det til dfa@brann.no,selv om de har sete som kommer innenfor området nå. Dette er en del av presiseringen som kom på mail idag.

Nettsideansvarlig

Lister

Men når nysalg for partoukort åpnes i februar kommer det også til å være mulig å kjøpe partoukort i den unummererte seksjonen?
Guinness - Makes you drunk

ostraume

Vil nedre A ikke lengre være et Bataljonsfelt?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on December 13, 2011, 15:31:04 PM
Vil nedre A ikke lengre være et Bataljonsfelt?


Nei, det ser jo ikke sånn ut, og godt er det. Da får man et felt ved siden av Bataljonsfeltet, som er billig og kan ta i mot litt prisjagere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Quote from: Lister on December 13, 2011, 15:24:36 PM
Men når nysalg for partoukort åpnes i februar kommer det også til å være mulig å kjøpe partoukort i den unummererte seksjonen?


ja, det må være soleklart at det skal være, og tar for gitt at det er med i planen til Brann. Hvis ikke skal vi klare å få det med i planen.
Nettsideansvarlig

Northside

Forstår virkelig ikke hvorfor enkelte truer med å flytte fra fast plass på B eller C når de neste år også kan få fast plass på de samme feltene? Men som Krøvel sier, la oss håpe dette er de som ikke bidrar så veldig mye.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on December 13, 2011, 17:00:37 PM
Forstår virkelig ikke hvorfor enkelte truer med å flytte fra fast plass på B eller C når de neste år også kan få fast plass på de samme feltene? Men som Krøvel sier, la oss håpe dette er de som ikke bidrar så veldig mye.


Folk får fnatt hvis de må bytte plass. Om det så bare er til plassen ved siden av eller raden over/under.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Jeg synes det er helt perfekt, jeg har ikke stått på plassen min siden 09.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Røde Jarl

Tror ikkje pengene mine e gode nok for Brann, har fremdeles ikkje fått fornyelse brevet.
Jaja, vis det ikkje kommer imorgen får eg vel  ta kontakt å tigge om konto og KID nr for betalingen. Skal ikkje være lett å bli kvitt pengene.  :P

mbs

Quote from: stig on December 13, 2011, 15:11:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 13, 2011, 13:00:58 PM
Dette stod i brevet fra Brann/DFA angående Bataljonens ønske om fritt setevalg: "Så langt har det vært mange negative reaksjoner hit til Brann på dette ønsket. Samtidig har det vært mange positive reaksjoner på dette inn til Bataljonen."

Dette kan jo bli interessant. Får håpe de som er negative, er dem som ikke bidrar til stemningen.



Snakket litt med Dag Frode og han nevnte dette med negative tilbakemeldinger, men fikk ikke konkret antall. Uansett vil alle mailene han har fått hitil være negatvie, da de som er positiv ikke har noe grunn til å skrive mail om det.

Noen hadde "truet" med å si opp kortet sitt,men andre gjør som Orvanger og flytter opp. Det gir mer penger i kassen til Brann i det minste, så får vi håpe at de fortsatt vil være medlemmer i Bataljonen selv om de ikke blir på våre felt.

Viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver en mail om det til dfa@brann.no,selv om de har sete som kommer innenfor området nå. Dette er en del av presiseringen som kom på mail idag.




Til Bataljonen og Brann.
Et lite innspill i disse tidene rundt fornying.

Den store massen av supportere har et liv utenom Brann (jobb/familie), derfor blir det fort at en mister noen kamper hjemme i løpet av en sesong.

Når Brann nå ønsker at vi skal kjøpe patourkort, selger de på følgende ting:
- Forventing og følelser.
- Fast plass
- alltid billett
- Forkjøpsrett til andre kamper/ arr på stadion.
-(cupfinale billett/ 2 gratis kamper)

Fasiten er:
- Det er billigere å kjøpe enkelt billetter, da de fleste mister noen kamper.
- Stadion er aldri utsolgt/ det er ikke kø for billetter siden 2007.
- Cupfinalebillett får bare gamle travere.
- Vanskelig om ikke umulig å ta med en kammerat som skal sitte ved siden av deg.

Derfor vil mange la være å kjøpe patourkort å heller kjøpe enkelt billetter.
Jeg mener differansen må være mer enn 2-3 gratis kamper. Det må lønne seg å betale i desember i stede for å vente å se.

Lister

Quote from: mbs on December 14, 2011, 08:18:04 AM
- Fast plass


Henger ikke helt sammen med

Quote from: mbs on December 14, 2011, 08:18:04 AM
- Vanskelig om ikke umulig å ta med en kammerat som skal sitte ved siden av deg.


Men vil jo være løst ved å kjøpe partoukort i free seating og så få "gutta på gølvet" til å kjøpe enkeltbilett i samme felt.
Guinness - Makes you drunk

Utmedsnolken

Quote from: mbs on December 14, 2011, 08:18:04 AM
Quote from: stig on December 13, 2011, 15:11:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 13, 2011, 13:00:58 PM
Dette stod i brevet fra Brann/DFA angående Bataljonens ønske om fritt setevalg: "Så langt har det vært mange negative reaksjoner hit til Brann på dette ønsket. Samtidig har det vært mange positive reaksjoner på dette inn til Bataljonen."

Dette kan jo bli interessant. Får håpe de som er negative, er dem som ikke bidrar til stemningen.



Snakket litt med Dag Frode og han nevnte dette med negative tilbakemeldinger, men fikk ikke konkret antall. Uansett vil alle mailene han har fått hitil være negatvie, da de som er positiv ikke har noe grunn til å skrive mail om det.

Noen hadde "truet" med å si opp kortet sitt,men andre gjør som Orvanger og flytter opp. Det gir mer penger i kassen til Brann i det minste, så får vi håpe at de fortsatt vil være medlemmer i Bataljonen selv om de ikke blir på våre felt.

Viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver en mail om det til dfa@brann.no,selv om de har sete som kommer innenfor området nå. Dette er en del av presiseringen som kom på mail idag.




Til Bataljonen og Brann.
Et lite innspill i disse tidene rundt fornying.

Den store massen av supportere har et liv utenom Brann (jobb/familie), derfor blir det fort at en mister noen kamper hjemme i løpet av en sesong.

Når Brann nå ønsker at vi skal kjøpe patourkort, selger de på følgende ting:
- Forventing og følelser.
- Fast plass
- alltid billett
- Forkjøpsrett til andre kamper/ arr på stadion.
-(cupfinale billett/ 2 gratis kamper)

Fasiten er:
- Det er billigere å kjøpe enkelt billetter, da de fleste mister noen kamper.
- Stadion er aldri utsolgt/ det er ikke kø for billetter siden 2007.
- Cupfinalebillett får bare gamle travere.
- Vanskelig om ikke umulig å ta med en kammerat som skal sitte ved siden av deg.

Derfor vil mange la være å kjøpe patourkort å heller kjøpe enkelt billetter.
Jeg mener differansen må være mer enn 2-3 gratis kamper. Det må lønne seg å betale i desember i stede for å vente å se.


hvorfor er 2 gratis kamper i parantes og helt nederst? Er det ikke 3 kamper man får gratis nå da? og det er vel manges årsak. For meg føles det billigere å betale en gang for sesongkort enn å drive med 300 kroners billetter annenhver uke, så det ville vært en viktig grunn for å kjøpe.
"og der snubler Sæternes igjen"

Northside

Har to partoutkort hos Bataljonen får du medlemskap inkludert (Rask vei til cupfinalebillett!).
Velger du å ikke kjøpe partoutkort med være medlem hos Bataljonen vil det ryke 200kr, det tilsvarer vel ca 1 billett på nedre Frydenbø.

osoerli

Quote from: Utmedsnolken on December 14, 2011, 10:05:27 AM
Quote from: mbs on December 14, 2011, 08:18:04 AM
Quote from: stig on December 13, 2011, 15:11:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 13, 2011, 13:00:58 PM
Dette stod i brevet fra Brann/DFA angående Bataljonens ønske om fritt setevalg: "Så langt har det vært mange negative reaksjoner hit til Brann på dette ønsket. Samtidig har det vært mange positive reaksjoner på dette inn til Bataljonen."

Dette kan jo bli interessant. Får håpe de som er negative, er dem som ikke bidrar til stemningen.



Snakket litt med Dag Frode og han nevnte dette med negative tilbakemeldinger, men fikk ikke konkret antall. Uansett vil alle mailene han har fått hitil være negatvie, da de som er positiv ikke har noe grunn til å skrive mail om det.

Noen hadde "truet" med å si opp kortet sitt,men andre gjør som Orvanger og flytter opp. Det gir mer penger i kassen til Brann i det minste, så får vi håpe at de fortsatt vil være medlemmer i Bataljonen selv om de ikke blir på våre felt.

Viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver en mail om det til dfa@brann.no,selv om de har sete som kommer innenfor området nå. Dette er en del av presiseringen som kom på mail idag.




Til Bataljonen og Brann.
Et lite innspill i disse tidene rundt fornying.

Den store massen av supportere har et liv utenom Brann (jobb/familie), derfor blir det fort at en mister noen kamper hjemme i løpet av en sesong.

Når Brann nå ønsker at vi skal kjøpe patourkort, selger de på følgende ting:
- Forventing og følelser.
- Fast plass
- alltid billett
- Forkjøpsrett til andre kamper/ arr på stadion.
-(cupfinale billett/ 2 gratis kamper)

Fasiten er:
- Det er billigere å kjøpe enkelt billetter, da de fleste mister noen kamper.
- Stadion er aldri utsolgt/ det er ikke kø for billetter siden 2007.
- Cupfinalebillett får bare gamle travere.
- Vanskelig om ikke umulig å ta med en kammerat som skal sitte ved siden av deg.

Derfor vil mange la være å kjøpe patourkort å heller kjøpe enkelt billetter.
Jeg mener differansen må være mer enn 2-3 gratis kamper. Det må lønne seg å betale i desember i stede for å vente å se.


hvorfor er 2 gratis kamper i parantes og helt nederst? Er det ikke 3 kamper man får gratis nå da? og det er vel manges årsak. For meg føles det billigere å betale en gang for sesongkort enn å drive med 300 kroners billetter annenhver uke, så det ville vært en viktig grunn for å kjøpe.


Eg trur 2 gratis kampar havna i parantes fordi poenget hans er om ein går glipp av nokre kampar (blir fort 3-4) allikevel, så har 2 gratis kampar ingenting å seia.  Dette er akkurat mine poeng også.  Eg har er førebels ikkje funne eit einaste argument for  å kjøpa partoutkort i 2012, anna enn "kjekt å ha".
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: stig on December 13, 2011, 15:11:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on December 13, 2011, 13:00:58 PM
Dette stod i brevet fra Brann/DFA angående Bataljonens ønske om fritt setevalg: "Så langt har det vært mange negative reaksjoner hit til Brann på dette ønsket. Samtidig har det vært mange positive reaksjoner på dette inn til Bataljonen."

Dette kan jo bli interessant. Får håpe de som er negative, er dem som ikke bidrar til stemningen.



Snakket litt med Dag Frode og han nevnte dette med negative tilbakemeldinger, men fikk ikke konkret antall. Uansett vil alle mailene han har fått hitil være negatvie, da de som er positiv ikke har noe grunn til å skrive mail om det.

Noen hadde "truet" med å si opp kortet sitt,men andre gjør som Orvanger og flytter opp. Det gir mer penger i kassen til Brann i det minste, så får vi håpe at de fortsatt vil være medlemmer i Bataljonen selv om de ikke blir på våre felt.

Viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver en mail om det til dfa@brann.no,selv om de har sete som kommer innenfor området nå. Dette er en del av presiseringen som kom på mail idag.



Folk vil vel fortsatt stå på Bataljonen sine felt sjøl om dei seier opp partoutkortet sitt.  For min del kjem eg mest sannsynleg til å kvitta meg med partoutkortet, fortsatt vera medlem i Bataljonen, og kjøpa enkeltbillettar til kampar gjennom Bataljonen på nedre Frydenbø.

Kvifor er det viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver ein mail om det til dfa@brann.no?  Det blir vel ingen fysisk sperre mellom dette feltet og andre felt på Nedre Frydenbø?  Ein kan vel kjøpa partoukort eller enkelltbillett, kor som helst på heile Frydenbø, og allikevel stilla seg opp på dette feltet om ein ønskjer det?  Det kjem til å bli eit salig rot.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Northside

Quote from: osoerli on December 14, 2011, 11:02:01 AM
Kvifor er det viktig at alle som vil stå på det unummererte feltet skriver ein mail om det til dfa@brann.no?  Det blir vel ingen fysisk sperre mellom dette feltet og andre felt på Nedre Frydenbø?  Ein kan vel kjøpa partoukort eller enkelltbillett, kor som helst på heile Frydenbø, og allikevel stilla seg opp på dette feltet om ein ønskjer det?  Det kjem til å bli eit salig rot.


Hvorfor tror du at folk som kjøper nummerert plass plutselig vil trekke inn mot midten?

Siste årene har det vært flere hundre ledige seter midt på nedre Hansa. Men uansett pokker hvor mye det regner så står folk på sine nummererte plasser ytterst på A-feltet eller på de nederste radene. Det er noe merkelig med publikum i Bergen. Har de et nummer på billetten så skal de på død og liv stå på den plassen de er tildelt.

Egentlig kunne du kjøpt billett på T-feltet hver kamp, spart en masse kroner og i tillegg bare gått over til en ledig plass på Frydenbø hver kamp.

Wingfoot

For de som ikke leser på Brann.no:

QuoteDersom du ikke har en faktura så ber vi deg sende epost til: post@brann.no der du gir beskjed om at du trenger en ny faktura. Da sender vi deg den på epost slik at du får betalt innen fristen som går ut ved midnatt i dag.


Så de som ikke har fått faktura er det bare å sende mail...
Står på Frydenbø og synger av full hals!

osoerli

Algerøys 10 gode grunnar til å fornya partoutkortet før 15. desember, (med mine kommentarer):

# Du beholder din faste plass på Stadion.
    (Nei det gjer eg ikkje, min faste plass er gjort unummerert)

# Du får sitte sammen med dine gode venner, familie og bekjente - som også satt sammen med deg i fjor, åre før og årene før der igjen.
    (Me kan uansett samlast med enkeltbillett på unummerert felt om me vil)

# Du slipper styret med å kjøpe billetter til hver eneste kamp, for du skal jo gå på alle uansett.
    (Du har rett, men det er ikkje noko styr)

# Du beholder ansienniteten i partoutkortet ditt.
   (Kva er poenget med det?  Rett til cupfinalebillett i 2030?)

# Du får cirka syv kampers rabatt sammenlignet med ordinære løssalgsbilletter til vanlig pris på det aktuelle feltet på alle 15 hjemmekampene.
   (Visste ikkje at det var så mange kampar, dette er bra Algerøy)

# Du har forkjøpsrett til cupkamper (fra 4. runde) og Europacupkamper som vi måtte spille i fremtiden.
   (I år var det vel 12-13000 ledige seter på Sogndalskampen.  Du lurer ikkje meg, alle veit at det ikkje blir E-cup i 2012.  Ingen poeng å kjøpa partoutkort i år for å sikra billett til eventuell E-cup i framtida.  Det var ikkje halvfullt på E-cup i 2007 eingong.  Dette blir for dumt Algerøy)

# Du får se alle Brann 2 sine hjemmekamper GRATIS i 2012-sesongen!
   (Sikkert eit pluss for mange, men betyr ingenting for meg som brukar 2 timar til stadion)

# Du får forkjøpsrett til andre kamper (eksempelvis treningskamp mot Manchester United) og arrangementer (som for eksempel konserten med a-ha) på Brann Stadion.
   (Tulleargument.  Ingen som kjøper partoutkort for å sikra seg billett til Aha eller sjølvaste ManUOK, om eg har blitt overbevist, og legg godviljen til, kan kanskje dette vera eit poeng for meg)

# Du støtter klubben økonomisk rett før et viktig overgangsvindu!
   (Dagens beste argument, eg er overbevist)
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

er det to konserter de har hatt på stadion? og hvor mange treningskamper som har dratt folk?
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Kan vel legge til at selv om ditt faste sete røk i denne omstruktureringen, så er det ingen problem å skaffe et nytt fast sete på enten C eller B, som blir ditt faste sete. Nå er det lett å skaffe seg gode seter, men det ikke mer enn 3 år siden det var venteliste, og det kan faktisk skje igjen. Da er det greit med partoutkort.

Er vel ingen tvil om at Dag Frode tyner argumentene, men så er det sikkert greit å få 10 bud,fremfor 7 eller 9;)
Nettsideansvarlig

The Boss

Rimelig drøyt å lokke med "eksempelvis" treningskamper mot Manchester United.. Rimelig USANSYNLIG at Brann møter ManUtd i løpet av året..

Og hva har fremtidige e-cup kamper med årets partoutkort å gjøre..?

Synes og det er drøyt å hinte til "før et viktig overgangsvindu", som at jo flere som kjøper p.kort, jo "bedre"/dyrere spillere kan Brann hente...? NEPPE!

Usaklig lokkeblogg DFA...

Lister

Desverre en vanlig feil mange markedsfolk gjør, de ser seg blind på "fengende" overskrifter og tyner derfor ut et rundt antall argumenter for sitt produkt (som f.eks 10)

Problemet blir at for å nå det runde tallet så blir det ofte opp til flere punkter med tvungen argumentasjon, det er lite som selger produktet mindre enn tydelig gjennomsiktig markedståkeprat.

Don't preach to the converted, kom med substansen først og så kan du tilpasse en overskrift til innholdet.

Skulle egentlig tro daffy visste bedre, men en annen ting som er vanlig blandt markedsfolk er høyt sokkeforbruk. Skulle nesten tro de gikk opp i røyk...
Guinness - Makes you drunk

kabelmann

Quote from: osoerli on December 15, 2011, 22:09:33 PM
# Du slipper styret med å kjøpe billetter til hver eneste kamp, for du skal jo gå på alle uansett.
    (Du har rett, men det er ikkje noko styr)


Her tror jeg faktisk DFA viser litt selvinnsikt. Billettsystemet til Brann er bare piss.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Hva skjer med denne planen med å kunne bruke kortet som debitkort på stadion? Er det 5 år de har snakket om det nå?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

til pølse og kaffikjøp?
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up