• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2013

Started by Nixon, October 14, 2011, 16:03:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

October 14, 2011, 16:03:35 PM Last Edit: September 20, 2012, 12:04:53 PM by Nixon
"Partoutkort 2011" fikk 24 sider, men kanskje den blir litt kortere denne gangen? For det er flott å se at prisene har gått nedover. Jeg kom i alle fall under 3000 for første gang på noen år.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det jeg lurer på er om partoutkortet på Bataljonens felter blir billigere?;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Fikk brev i dag. Koster 2000 kroner for pkort på nedre Frydenbø, nå husker jeg ikke hva jeg betalte i fjor, men i følge brevet er det snakk om en prisnedgang på 8%.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

supermann73

mener det kostet ca 2400 inklusiv medlemskap  bbb :)  ca  400 kr  ned -,)

SKBrannfan

Siden de allerede er igang med å fornying av partoutkort, er det noen som vet når salget starter for oss andre? :) (vet det er lenge til ny sesong, men klarer samtidig ikke vente :P)

Yngve


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yngve

Det var ikkje gale.

Imponert over Brann at dei torer å ta det steget.

Tomas

Det skulle bare mangle om ikke prisene ble satt ned. Tror uansett ikke billettinntektene vil lide mye av det gjennom neste sesong. Får vi inn et par spillere som øker interessen utad ytterligere så kan det fort bli mer folk på stadion neste sesong. Samt om man tar cupgull, da vil jo seiersrusen medføre økt optimisme, interesse osv. det også.

Det som riktignok er mer interessant, det er hva som skjer med eventuelle priser dersom vi får en bedre sesong og sportslig oppgang.

Nixon

Quote from: Tomas on October 14, 2011, 21:11:59 PM
Det skulle bare mangle om ikke prisene ble satt ned. Tror uansett ikke billettinntektene vil lide mye av det gjennom neste sesong. Får vi inn et par spillere som øker interessen utad ytterligere så kan det fort bli mer folk på stadion neste sesong. Samt om man tar cupgull, da vil jo seiersrusen medføre økt optimisme, interesse osv. det også.


Det er lov å håpe, men jeg leste et sted at Brann tar høyde for ytterligere nedgang i tilskuertallet neste år. Så billettinntektene kan lett bli en del lavere dersom det slår til.
Rød makt på Hansa

Yngve

Samstundes, med såpass reduserte prisar er det større sannsynlegheit for at fleire vil fornya. Særleg om me gjer det bra i cupen og.

Så spørs det om desse prisane og gjeld for dei som skal kjøpa for fyrste gong i år. For vinn me cupen vil garantert fleire kjøpa, og då har Brann eit mykje betre grunnlag mtp å ha kontroll på billettintektene i 2012.

Eg fekk forøvrig ikkje brev av Brann i går ang fornying. Håpar det ikkje berre er avdanka presidentar som fekk sjansen no...

Tomas

Jeg sjekket litt nærmere angående billettprisene. Det er jo kun de "dårligste" plassene som er justert ned. For eksempel på felt C/D på øvre Hansa er prisene lik. Så det er vel bare de som er litt på sidene som er justert ned for å differansiere prisene.

Det er jo bra at klubben ikke budsjetterer for høyt med tanke på billettinntekter. Man kan jo aldri forutse det skikkelig, så det er sunt tror jeg. Bedre at eventuelle publikumsinntekter blir å regne som en bonus, enn at vi er avhengig av et visst antall for å komme i mål i forhold til budsjett.

dudo

De dårligste? Jeg står på øvre D, høyt opp og nærmt felt C. Utsiktsmessig en av de beste plassene på Hansa i mine øyne. Litt vinkel, men ikke for mye, samt godt overblikk. Stemningen er også ok, om enn mye dårligere nå enn tidligere år. Vi får fornye for 2700. I fjor kostet det vel noe sånt som 3400, om jeg ikke husker feil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Quote from: dudo on October 15, 2011, 16:59:34 PM
Vi får fornye for 2700. I fjor kostet det vel noe sånt som 3400, om jeg ikke husker feil.


Veldig bra, og helt på sin plass! Kudos til Brann, får håpe de har en god strategi for resten av stadion og. Det har vært glissent i år, men billigfeltet der med bortesupporterne har vært pakket, ser helt unaturlig ut, og med tanke på at "pris har ikke noe å si".

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

mbersve


Brann er best

er det alle som har fått brevet no eller er det bare enkelte? har ikke fått noe i posten enda
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Klaus_Brann

Nei, jeg har ikke fått det ennå. Forøvrig; få deg "egen" signatur:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann er best

Quote from: Klaus_Brann on October 18, 2011, 14:47:59 PM
Nei, jeg har ikke fått det ennå. Forøvrig; få deg "egen" signatur:)


okei :)

haha, flere som har den samme, skal se ka eg finner på selvom eg sikkert er yngre enn deg ;)
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

roaldinho

Jeg har heller ikke fått brev, forresten. Sånn at dere vet at dere ikke er alene.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

stig

Partoutkort på BBB-feltene er ikke sendt ut for fornying. Dette fordi vi vil ha alt avklart før det gjøres, og det er ikke lett å få til i disse tider.
Nettsideansvarlig

roaldinho

Quote from: stig on October 18, 2011, 23:39:22 PM
Partoutkort på BBB-feltene er ikke sendt ut for fornying. Dette fordi vi vil ha alt avklart før det gjøres, og det er ikke lett å få til i disse tider.


Ah, da er jeg med! Takk for info.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Northside

Quote from: stig on October 18, 2011, 23:39:22 PM
Partoutkort på BBB-feltene er ikke sendt ut for fornying. Dette fordi vi vil ha alt avklart før det gjøres, og det er ikke lett å få til i disse tider.


Sikker? Har da faktisk brev liggene på bordet hjemme. 2000kr for nytt kort.
Ser ut som noen i Brann har vært litt ivrig i år igjen.

Wingfoot

Jeg og samboeren har også mottatt brev/faktura til fornyelse av våre partoutkort på Frydenbø felt B  ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Røde Jarl

Har ikkje fått forespørsel om fornyelse enda, står nede på felt B Frydenbø. Jaja, kommer vel etterhvert. Postbudene på Askøy er ikkje blant de kjapeste. :p

bernu

Wow!!!
40 kr i avslag på årets partoutkort i forhold til i fjor!!!
Tusen takk Brann, dere er jammen generøse....
HANSA - Z

Lister

Se på det som om Brann spantet en øl på deg.
Guinness - Makes you drunk

HenningSB

Ser nesten ut som jeg skal få meg partoutkort selv om jeg bor i Oslo og egentlig bare er i Bergen og ser 1-3 kamper i året. Synes gutta har gjort det såpass bra iår at de trenger all den støtten de kan få neste år, kjedelig å se publikums/salgssvikt når vi ligger der vi gjør på tabell/cupfinale..

Håper på et bra 2012, og full støtte fra Oslo!

Wingfoot

Noen som vet noe mer ang fornyingen av BBB-partoutkort?

Har i utgangspunktet tenkt å fornye det innen 31.10, men hvis det blir endringer så er jo ikke det så lurt, eller?

Og er meldemskap i BBB fremdeles inkl i partoutkortet? Står ikke noe om det på fakturaen eller medfølgende brev...  ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Dan Inge

har enda ikke fått forespørsel om fornying av partoutkort enda, står på felt C, er paroutkort via BBB, noe grunn til at det enda ikke har kommet faktura??
kjør over pakket!!

Nixon

Noen som fikk lyst til å fornye etter stemningsløftet i kveld?;)

Algerøy legger seg neppe med et smil om munnen i kveld...
Rød makt på Hansa

Yngve

Kampar som i kveld, samt framtidige kampar mot storklubbar som Sandnes Ulf får nok folk til å strøyma til billettlukene....

bjss

Quote from: Dan Inge on October 23, 2011, 11:12:58 AM
har enda ikke fått forespørsel om fornying av partoutkort enda, står på felt C, er paroutkort via BBB, noe grunn til at det enda ikke har kommet faktura??


Mye rot her. Jeg har to BBB partoutkort i familien, og har fått brev om fornying på det ene og ikke hørt noe på det andre.

Hva skjer...?

Klaus_Brann

Jeg har heller fortsatt ikke hørt noe. Kanskje noen fra Bataljonen kunne svart her???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Dan Inge

har fremdeles ikke hørt noe om fornying av partoutkortet mitt, er det ikke slik at prisen blir høyere etter 31.okt?? skjønner de kanskje har litt å styre med i disse tider på stadion, men korfor har de då begynt med fornying uten å ha alt klart??
kjør over pakket!!

Yngve

Quote from: stig on October 18, 2011, 23:39:22 PM
Partoutkort på BBB-feltene er ikke sendt ut for fornying. Dette fordi vi vil ha alt avklart før det gjøres, og det er ikke lett å få til i disse tider.

Wingfoot

Quote from: Yngve on October 26, 2011, 19:03:24 PM
Quote from: stig on October 18, 2011, 23:39:22 PM
Partoutkort på BBB-feltene er ikke sendt ut for fornying. Dette fordi vi vil ha alt avklart før det gjøres, og det er ikke lett å få til i disse tider.



Det hjelper ikke å sitte inn et sitat fra Stig, når det dessverre ikke stemmer helt.
For det er mange som har mottatt faktura, jeg er blant de...

Men får satse på at prisen ikke øker for de som ikke har mottatt fakturaen ennå.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

stig

Jeg må nok bare gjenta mitt sitat. Vi har prøvd å finne ut hvorfor noen har fått fornying når ingen på våre felt egentlig skal ha fått det, da brevet som skal følge med ikke er formulert enda.
Dag Frode er jo ikke tilgjengelig, men vi har fått et svar om at de som har fått er tatt ut manuellt og at det defor kan ha forekommet feil.

De som har fått kan trygt fornye, så får vi løse det om det skulle bli noen endringer i etterkant når det gjelder fast sete eller unummerert.

Vi skal selvsagt kreve at det ikke blir noe prisøkning på oss som ikke har fått brev enda,altså at første frist i vårt brev har samme pris som dem som har fått brev med frist 31/10.

Nettsideansvarlig

Lasaron

Jeg glemte meg. Skulle inn å betale i dag. Var i nettbanken og alt, da en kompis stoppet meg. Fristen var jo i går. Må vente på et nytt og dårligere tilbud om å fornye. Noen som har en formening om hva den prisen kommer til å ligge på? Gårsdagens tilbud var på 3600,-
Tren på langskudd

Nixon

Tror du bare kan betale. Tror neppe at Brann vil lage noen problemer med det.
Rød makt på Hansa

Brann er best

hei, hvordan går det med utsending av fornying av partoutkort? jeg venter enda på brev i posten og som eg har skjønt så har fristen gått ut, vil det si at de som får forseint må betale mer enn de som fikk det tidsnok?
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

stig

Vi jobber med denne saken, men vårt syn er selvsagt at man ikke skal betale mer enn de få som fikk før fristen.
Nettsideansvarlig

dudo

Til etternølerne så betalte jeg mitt vanlige (altså ikke på bataljonsfeltet) p-kort i dag, til redusert pris. Med full tro på at det går greit, men jeg kan komme med en tilbakemelding på hva resultatet blir.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bobbo

Mener å ha lest et sted at sesongkortene skulle bli billigere i år? Mitt kort på Felt H er gått fra 3640kr til 3600 er det dette Dag Frode mener med prisreduksjon?

krøvel vellevold

Quote from: Bobbo on November 15, 2011, 09:57:40 AM
Mener å ha lest et sted at sesongkortene skulle bli billigere i år? Mitt kort på Felt H er gått fra 3640kr til 3600 er det dette Dag Frode mener med prisreduksjon?


Det blir billigere på flere av de dårligste feltene.
Legg ned hele klubben!

Bobbo

Vi sitter midt i på sraffefeltet med de dårligste dassen på hele stadion, kan da ikke være så mange felt som er dårligere en dette:-)
Quote from: krøvel vellevold on November 15, 2011, 10:24:07 AM
Quote from: Bobbo on November 15, 2011, 09:57:40 AM
Mener å ha lest et sted at sesongkortene skulle bli billigere i år? Mitt kort på Felt H er gått fra 3640kr til 3600 er det dette Dag Frode mener med prisreduksjon?


Det blir billigere på flere av de dårligste feltene.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bobbo


dudo

Aha. Ikke så overrasket om de ikke reduserer prisene på langsiden nevneverdig. Selv om jeg ikke akkurat misunner deg plassen voldsomt. ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stigh

når kommer tilbud  om å fornye p-kort ut?

Wingfoot

Står på Frydenbø og synger av full hals!

Go Up