• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann -VIF, søndag 02 oktober kl.18.00

Started by Gulløl, September 27, 2011, 17:17:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: monzilla on October 03, 2011, 12:05:46 PM
Er blitt ropt drøye ting fra våre tribuner opp igjennom årene, så jeg tror ikke vi skal lage så stort nummer ut av det.

Men denne talspersonen har tråkket i reiret, og provosert noe voldsomt.


Så fordi noen løkhoder herfra har ropt dritt, er det ikke lov å reagere når dette skjer?
Da har man høy terskel.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Jeg er enig i at hele Klanen ikke burde henges ut på grunn av noen få idioter. Spesielt ikke av de som hylte høyest da Stabækssupporterne dro alle bergensere under en kam.

Jeg syns dog at uttalelsene fra deres valgte talsmann er kveldens suverene lavmål, trolig året og tiårets også. Og det må Klanen ta mer ansvar for. Eller kaste ham ut.

TCAC

Enkeltpersoner har ansvaret for syngingen, ropingen, og kommentarene i etterkant, men dersom "sjefs-talsmannens" uttalelser er representative og denne Bakke-typen ikke blir kastet fra vervet sitt, så sier dette selvsagt mye også om Klanen som helhet.

Northside

Det jeg derimot reagerer mer på er at denne Svenna også er talsmann for "fotball skal spilles i helgen".

Her freder aksjonsgruppen klovnen:
http://www.facebook.com/#!/pages/Fotball-skal-spilles-i-helgen/171566986218599]klikk her[/URL]

Det banneret blir neppe å se i Bergen igjen så lenge den klovnen representerer gruppen.


Edit: Link fikset. Skriv en kommentar om hva dere mener om Svenne som talsmann for "fotball i helgen".

krøvel vellevold

October 03, 2011, 15:42:37 PM #204 Last Edit: October 03, 2011, 15:44:59 PM by krøvel vellevold
Quote from: Taz on October 03, 2011, 13:47:19 PM
Må den uten skyld kaste den første sten;

http://www.ba.no/nyheter/article639914.ece

http://fotball.bt.no/eliteserien/article204519.ece

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=227035

+ +


Det var såpass mange fra Klanen som sang "la ham dø!", at jeg hørte det mer enn 100 meter unna - selv om det måtte konkurrere med lyden fra Torps stemme på storskjermen. Her snakker vi ikke om en eller to som gjorde noe dumt, slik som på de greiene det linkes til. (Hvorav to av dem langt tilbake i tid). Når i tillegg Klanens talsmann forsvarer episoden, så syns jeg ikke det kan sammenlignes i det hele tatt. Da blir det en mer offisiell holdning. Ikke bare enkeltpersoners idiotopptreden. Beklagelsene fra den andre talsmannen virker krampaktige. Det skinner tydelig igjennom at han bagatelliserer det som er sagt av ham.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Markmus

Klovnen-talsmann: "Alle som har vært med i mediesirkuset fotballen er, vet at ting kan bli tatt ut av sammenheng."

Jaggu.
Ka du ve?

TCAC

Legger seg flat? Består ikke den artikkelen på VIF's side stort sett av selvskryt, unnskyldninger og bortforklaringer? Hvis han synes det er så viktig å kommunisere gode holdninger er det rimelig patetisk å være så integritetsløs at man tviholder på vervene selv etter en slik rekke med skandaleuttalelser under ett intervju. Men det kommer jo også frem at han er så opptatt av å "stå på toppene når det blåser som verst," heroisk nok. Som om det ikke hadde sluttet å blåse om denne fyren (eller Klanen) hadde tatt det eneste fornuftige valget i denne saken.

krøvel vellevold

Det ender vel med at VIF spiller med "Vål'enga for hjertestartere" på draktene neste år, slik at riksmediene atter en gang kan hylle Klanen og VIF for sitt samfunnsengasjement.
Legg ned hele klubben!

krakra

Quote from: Markmus on October 03, 2011, 16:44:02 PM
Klovnen-talsmann: "Alle som har vært med i mediesirkuset fotballen er, vet at ting kan bli tatt ut av sammenheng."

Jaggu.
Av og til blir ting dratt ut av sammenheng. Av og til driter folk seg totalt ut, innser det og beskylder avisen for å dra ting ut av sammenheng selv om det ikke er tilfellet.

Markmus

Av og til, ja, men i dette tilfellet kan jeg ikke se at noe blir tatt ut av sammenheng.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on October 03, 2011, 21:54:16 PM
Gunnarson mener han ikke filmer;

http://www.dagbladet.no/2011/10/03/sport/fotball/tippeligaen/18440115/


Nå har det godt sport i å ikke kjenne igjen folk. Den ene klans-talsmannen "kjente ikke igjen" den andre. Jönsson kjenner ikke igjen Veigar Pall, og Veigar Pall kjenner ikke igjen Jönsson.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Så ikke Matchball Mandag, men forsto det sånn at heller ikke Nannskog kjente igjen Fall Gunnarsson. Derimot kjenner førstnevnte sistnevnte såpass godt at han vet det ikke vil skje igjen. Men dette var vel Fall Gunnarsson i kjent stil?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on October 03, 2011, 23:26:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 03, 2011, 21:54:16 PM
Gunnarson mener han ikke filmer;

http://www.dagbladet.no/2011/10/03/sport/fotball/tippeligaen/18440115/


Nå har det godt sport i å ikke kjenne igjen folk. Den ene klans-talsmannen "kjente ikke igjen" den andre. Jönsson kjenner ikke igjen Veigar Pall, og Veigar Pall kjenner ikke igjen Jönsson.


Hehe, det var også noe man kunne få ut av det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Den dagbladetartikkelen er en journalistisk skandale. Hvorfor får han ikke spørsmålet: "Men hvorfor tok du deg til ansiktet når du ble truffet i brystet?" Jeg fatter ikke hvorfor han ikke blir nødt til å svare på det.
Tren på langskudd

osoerli

Har kanskje filma 1 eller 2 ganger i hele mitt liv.
Du meiner vel 1 eller 2 gonger pr kamp i hele mitt liv.
Dommarar er nok inne og oppdaterer seg på youtube dei også Veigar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Tom C

Quote from: Lasaron on October 04, 2011, 08:20:37 AM
Den dagbladetartikkelen er en journalistisk skandale. Hvorfor får han ikke spørsmålet: "Men hvorfor tok du deg til ansiktet når du ble truffet i brystet?" Jeg fatter ikke hvorfor han ikke blir nødt til å svare på det.


Fullstendig 100% enig! Hvorfor i all verden blir han ikke konfrontert med det faktum at han prøver å gi inntrykk av at han er blitt slått i ansiktet? Talentløs reporter uten ryggrad!
Aldri mer Obos....

kabelmann

Quote from: Lasaron on October 04, 2011, 08:20:37 AM
Den dagbladetartikkelen er en journalistisk skandale. Hvorfor får han ikke spørsmålet: "Men hvorfor tok du deg til ansiktet når du ble truffet i brystet?" Jeg fatter ikke hvorfor han ikke blir nødt til å svare på det.


Det er for øvrig TV 2 som skal ha pes for det, ikke Dagbladet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

stig

Syns journalister stort sett kun lar interjvuobjekter få snakke, og ikke stille kritiske oppfølgingspørsmål. Andresen fikk stå å snakke om at han liker at spillerene sine går helt rent inn i duell med keeper, mens bildene viser at Ogude sette kneet frem først. Ingen sprøsmål om det. Og da samme med Gunnarsson. Burde hatt klart en en rekke filmer som viser han filmer gjennom årene, og konfrontert han.
Nettsideansvarlig

krakra

Quote from: osoerli on October 04, 2011, 08:44:14 AM
Har kanskje filma 1 eller 2 ganger i hele mitt liv.
Du meiner vel 1 eller 2 gonger pr kamp i hele mitt liv.
Dommarar er nok inne og oppdaterer seg på youtube dei også Veigar.
Og Nannskog og Jonsson er "sjokkerte" over Veigars plutselige filming og mener de ikke kjenner ham igjen og at han aldri gjorde sånt i Stabæk. Pinlig trio, rett og slett.

roaldinho

Avskyelig, han er jo kjent for filmingen.

Men om Veigar filmer seg til straffe mot Portugal på  og Island vinner pga det så skal ikke jeg si noe iallefall ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on October 04, 2011, 08:20:37 AM
Den dagbladetartikkelen er en journalistisk skandale. Hvorfor får han ikke spørsmålet: "Men hvorfor tok du deg til ansiktet når du ble truffet i brystet?" Jeg fatter ikke hvorfor han ikke blir nødt til å svare på det.


Det er henta fra tv2.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908


SKBrannfan

Quote from: 1908 on October 05, 2011, 18:55:06 PM
Brann.no syns vell det var et flaut resultat..

http://www.brann.no/sesongen/terminliste/


Må si jeg lo godt der, og for å være ærlig trodde jeg bare det var snakk om at de ikke hadde ført opp resultatet da jeg trykket meg inn på linken.  :P

roaldinho

Quote from: 1908 on October 05, 2011, 18:55:06 PM
Brann.no syns vell det var et flaut resultat..

http://www.brann.no/sesongen/terminliste/


HAHAHAHAHAHA. Pinlig!

Forresten har de oppdatert tabellen riktig iallefall.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

http://www.youtube.com/watch?v=DkpkkRAuxpQ

Helt merkelig når jeg ser kampen i reprise at de klarer å mic'e denne gjengen så jævlig!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Bortesupporterne blir alltid micet opp på Stadion.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Jepp, og det er jævlig irriterende. TV2 (eller hvem det nå er som plasserer micene) tror sikkert det øker stemningen gjennom TV-ruten, men det høres jo utrolig teit ut når så få som 10 mennesker kan høres like godt som flere tusen.

"Alle skal få"
Ka du ve?

Spelaren

"Planlegger overraskelse" til neste års kamp på Brann Stadion.

Huff, det kan bli kleint. Skal dei synge med på Nystemten, kanskje? Stå arm i arm med Bataljonen?
;D
Gå av.

Klaus_Brann

Så får vi se hvor mye det lå i ordet om at pakket skulle bli utestengt, nå som de har beklaget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on October 07, 2011, 11:56:49 AM
Så får vi se hvor mye det lå i ordet om at pakket skulle bli utestengt, nå som de har beklaget.


men det har vel aldri vært snakk om å utestenge Klanen?
Legg ned hele klubben!

Yngve


Jose Arrogantio

Sto vel også at de ikke klarte å identifisere hvem disse sangfuglene var heller, så blir nok ingen konsekvenser.

Kai-Olai

Quote from: Spelaren on October 07, 2011, 08:14:19 AM
"Planlegger overraskelse" til neste års kamp på Brann Stadion.

Huff, det kan bli kleint. Skal dei synge med på Nystemten, kanskje? Stå arm i arm med Bataljonen?
;D


Råtipset mitt er at de kjører pengeinnsamling til LHL, eller noe lignende..

Gulløl

På an igjen for søppelsupporterne, er det mulig  ::):

Klipp:

Link:
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article211824.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Tren på langskudd

Markmus

Quote from: Gulløl on October 07, 2011, 16:52:29 PM
På an igjen for søppelsupporterne, er det mulig  ::):

Klipp:

Link:
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article211824.ece


haha, fantastisk. Greit nok han der Bakke-karen får hjerneblødning én gang, men at han repeterer blødningen bare fem dager etter sist gang er jo fantastisk.
Ka du ve?

thesevs

Under normale omstendigheter hadde ikke media reagert på sangene til Klanen, ei heller finlandshettene enkelte hadde på seg. Men tatt siste ukes fadese i betraktning var det ekstremt lite lurt å stikke hodet enda mer frem...

... men så er jo de Klanen og de skal aldri tie... eller noe sånt
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Utmedsnolken

Quote from: thesevs on October 08, 2011, 10:10:46 AM
Under normale omstendigheter hadde ikke media reagert på sangene til Klanen, ei heller finlandshettene enkelte hadde på seg. Men tatt siste ukes fadese i betraktning var det ekstremt lite lurt å stikke hodet enda mer frem...

... men så er jo de Klanen og de skal aldri tie... eller noe sånt


Hvis en liten gjeng hadde stilt opp på Branns juniorkamper med finlandshetter, brent flagg og sunget sånne sanger, så hadde jeg virkelig lurt på hva som var gale med de. uansett hva som har skjedd tidligere
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up