• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk, 6 november kl 13:00 Cupfinale

Started by storB, September 22, 2011, 20:57:23 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: LikeABoss on November 11, 2011, 23:25:43 PM

Dette er av 1 grunn.. Uansett hvem som gjester Brann stadion har jeg merket at alle har 1 felles "sang"
Og det er "hater, hater, hater Bergen by"



Det er vel Klanens rop i utgangspunktet, men selvfølgelig er det noen andre som også liksom hater Bergen så voldsomt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on November 12, 2011, 01:01:27 AM
Quote from: LikeABoss on November 11, 2011, 23:25:43 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 06, 2011, 22:13:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2011, 22:10:06 PM
Ja, dessverre er det ikke vi som avgjorde hvem som vant cupfinalen. Toget var et fantastisk skue.

Er det forøvrig noen som forsto en dritt av tifoen til tantene i dag??
Et fjes og "Problem?" under. Mulig det sto noe over, men hva i alle dager gjorde det fjeset der?


Trollface. barnslig internettgreie som ikke har moe med fotball å gjøre. Ikke overraskende at sangstjelerbe kommer med noe så tåpelig



Regner med at det er dette dere sikter til:



Trollface er helt riktig.. Det er en slags tegneserie greie som har florert over internett de siste 5-6 månedene..

Barnsig internettgreie? Nja.. kommer an på øyet som ser..
Selv syntes jeg at denne tegneserie arten er ganske artig.

Har selv vurdert i å anskaffe meg en eller annen slags form for tifo innen dette området.

Ikke akkurat Trollface, men denne;


Der hvor det står "Haters gonna hate" under...
Dette utspillet er et typisk uttrykk for denne "tegneserie arten"

Dette er av 1 grunn.. Uansett hvem som gjester Brann stadion har jeg merket at alle har 1 felles "sang"
Og det er "hater, hater, hater Bergen by"


Derfor har jeg fått printet dette på brann drakten min;



det er over 2 år gammelt og utspilt for lenge siden. Internett"humor" bør holde seg på internett.

spesielt ålesund sin versjon som ikke har noen mening. Bare å slenge opp et populært internettbilde er så lite kreativt som man kan få det.


Helt enig. Latterlig lite kreativt og en tifo med mindre mening skal man lete lenge etter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Quote from: LikeABoss on November 11, 2011, 23:25:43 PM

Barnsig internettgreie? Nja.. kommer an på øyet som ser..
Selv syntes jeg at denne tegneserie arten er ganske artig.

Har selv vurdert i å anskaffe meg en eller annen slags form for tifo innen dette området.

Ikke akkurat Trollface, men denne;


Der hvor det står "Haters gonna hate" under...
Dette utspillet er et typisk uttrykk for denne "tegneserie arten"

Dette er av 1 grunn.. Uansett hvem som gjester Brann stadion har jeg merket at alle har 1 felles "sang"
Og det er "hater, hater, hater Bergen by"


Derfor har jeg fått printet dette på brann drakten min;




Skal du først bruke memes bør du i det minste bruke de riktig, men det at du mener trollface kun har florert de siste 5-6 mnd. tyder vel mer på at du har sett dette på artige lns hvor de stort sett uten unntak brukes feil.

Du blander også memene dine, fuckyeah er en del av ragefaces (sammen med trollface) som igjen er en del av exploitables (en samling templates hvor det fylles inn tekst). Haters gonna hate kommer fra X gon Y hvor den første var playas gon' play basert på 3lw-låten med samme navn.

l2meme eller lurkmoar er ganske dekkende, men passer bedre.

Guinness - Makes you drunk

dudo

Av og til blir jeg lamslått over kunnskapen til folk om ting jeg ikke vet. ALT som sto i Listers post var breaking news for meg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

På den andre siden føler jeg at det muligens er kunnskap jeg klarer å leve uten;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Guinness - Makes you drunk

ostraume

Quote from: dudo on November 12, 2011, 12:36:28 PM
Av og til blir jeg lamslått over kunnskapen til folk om ting jeg ikke vet. ALT som sto i Listers post var breaking news for meg.


Hva er det med dagens kids? Trollface uten mening? Ingen ironi noe sted? "Problem?" X gon y? Jeg fatter ingenting.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lister

Nettet var bedre før alle disse folkene dukket opp.
Guinness - Makes you drunk

Tifo

Tifo-gruppen med en liten forklaring på hvorfor cupfinale-tifoen ble som den ble:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=710]Klikk her![/URL]
.:Tifo-gruppen:.

Spelaren

Quote from: Tifo on November 18, 2011, 19:15:17 PM
Tifo-gruppen med en liten forklaring på hvorfor cupfinale-tifoen ble som den ble:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=710]Klikk her![/URL]


Herlig. NFF er verkeleg Nokre Forbaska Fjols til tider.
Gå av.

Lister

Tror du kan ta vekk de to siste ordene fra den setningen.
Guinness - Makes you drunk

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Triste saker. Ingenting overrasker lenger fra den kanten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Lister on November 18, 2011, 20:00:42 PM
Tror du kan ta vekk de to siste ordene fra den setningen.


Tenkte eg skulle vere raus. Me fekk jo "heimekamp" i finalen.
Gå av.

Nixon

Skjønner godt at NFF ikke ville ha ballongtifo. Men de burde selvsagt gitt beskjed lenge før.
Rød makt på Hansa

Tifo

Quote from: Nixon on November 18, 2011, 20:41:32 PM
Skjønner godt at NFF ikke ville ha ballongtifo. Men de burde selvsagt gitt beskjed lenge før.


Blir bare helt feil å komme med dette rett før kampstart, når vi har det godkjent på mail, telefon og sikkerhetsmøte. Da burde de heller latt det gå for denne gangen.
.:Tifo-gruppen:.

SKBrannfan

Blir helt feil å kalle dette for fotballnorges festdag, hvis vi ikke skal få lov til å prege dette noe. Er ikke overrasket, men merker at desto lenger de får holde på å styre alt på sin måte jo mer irriterer det meg...

Storsæter

Quote from: Tifo on November 18, 2011, 19:15:17 PM
Tifo-gruppen med en liten forklaring på hvorfor cupfinale-tifoen ble som den ble:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=710]Klikk her![/URL]


Dette skulle jo vore meldt inn til media. Folk må jo få vite kor ufatteleg idiotiske NFF er! Dette er jo direkte sabotasje av sjela i norsk fotball, nemleg engasjerte supporterar!

Go Up