• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk, 6 november kl 13:00 Cupfinale

Started by storB, September 22, 2011, 20:57:23 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Hadde lyst å knuse stoler etter kampen.  Det kan eg aldri huske å ha hatt før.  Det sto ein vakt 7m framfor meg, så motet svikta litt.  På Gardermoen tenkte eg tanken å sende faktura til Skarsfjord på alle utgiftene eg hadde hatt i helga.  Det gjekk over det også.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

crm

Quote from: Northside on November 08, 2011, 08:36:01 AM


All honnør til dere i BGG for innsatsen hele sesongen. Er helt enig i at det nå etter hvert kreves en langt bedre organisering av de syngende supporterne, både med tanke på å organisere felles plassering av de som faktisk bidrar og syngingen i seg selv. Vi kan ikke lenger leve i troen på at vi landets beste supportere.

Spørsmålet er nå bare: Hvordan skal vi ordne det, og - ikke minst - hvem skal ta ansvaret?
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Nixon

Ja, det store spørsmålet er hvordan det kan ordnes uten at styret får enda mer arbeid. Det var etter det jeg kunne se nok arbeid slik det var med billettfordelingen.

En måte å gjøre det på kunne være å holde av et helt sentralt felt og solgt det på et spesifisert tidspunkt til folk som ville være med å synge. Men kunne vi stolt på selvinnsikten til folk da, eller kunne vi risikert at "alle" ville ha disse billettene?
Rød makt på Hansa

crm

"Quantify your love for me!"
K. Jæger

stig

Nå skal det sies at det ble laget et sangslet på felt 110, rad 12-13, tror jeg. Northside kan sikkert svare spesifikt hvor siden han var med å sette det opp. Det ble også lagt av billetter til en gruppe på felt 111, som skulle slenge seg på sangfeltet når de startet opp. Alle disse billettene ble lagt til side, og solgt når de navngitte personene(selvsagt berettiget folk).

Problemet vårt ble litt at vi på 111 sleit med å høre sangfeltet, og at det ble startet sanger flere steder. Da var det plutselig 2 og 3 sanger samtidig.

Vi hadde en plan, men alt fungerte ikke. Samtidig skal det sies at det ikke er lett å få alle med på sang når Brann ikke prøver å utligne ledelsen, og innsatsen og aggresivitet er helt vekke. Det bedret seg når Roger, og et par fra sangfeltet gikk ned foran 10 min. før slutt og fikk igang vekselsropet. Da slengte mange seg på. Merkelig at man må pekes på for å synge, men sånn er det nå engang.
Nettsideansvarlig

Torvanger

November 08, 2011, 12:27:25 PM #405 Last Edit: November 08, 2011, 13:31:04 PM by Torvanger
Så først målene fra matchen i full reprise idag og må bare slå fast at Grorud er en vandrende tabbemaker. Trefoten hans sørget for 0-1. Det så ikke like ille ut live, fra der jeg befant meg på Ullevål. Og nå er Yaw på vei bort. Skandale.

faani

November 08, 2011, 13:11:50 PM #406 Last Edit: November 08, 2011, 13:15:48 PM by faani
Quote from: Nixon on November 07, 2011, 18:20:24 PM
http://fotball.bt.no/nm/article214501.ece

At oransjepakket fikk regjere en time alene på Ullevaal før kampen betydde kanskje ikke noe for kampen. Men det var utrolig stusselig for oss som ikke gikk i toget å stå nærmest alene i svingen og se over på folkehavet i den andre svingen!:) Og ørlite pinlig når Sinsen ungdomskorps først fikk mektig allsang der borte, og så hadde instrumentalkonsert hos oss...


Ja dette var et utrolig merkelig skue sett fra den "motsatte" enden. Vi var flere som lurte på om den store skare av Brannfans ville rekke frem til kampstart i det hele tatt.

Hva gjelder synging fra Stormen/AaFK-supp: Jeg hadde nesten ikke stemme igjen etterpå. Vi sang jo gjennom mesteparten av kampen! Jeg hørte egentlig bare Brannsupporterne skikkelig et par ganger på de mest kjente sangene. Og veldig bra på den "2-delte" sangen godt ut i 2. omgang.
Stille etter kampen ja? Selv var jeg helt utlada, trengte en rolig middag for meg sjøl på en indisk restaurant. Mange følte seg nok ganske utlada etter denne sterke opplevelsen! Men etter et par timer, var nachspielet i gang, til langt ut på natta... ;)

Tilbake i Bergen nå. Kjekt det.  :)




Northside

La merke til at det kun var ett felt hos Aalesund som stod i store deler av kampen, det sier i grunn det meste...

Red Rabitt

Quote from: faani on November 08, 2011, 13:11:50 PM
Quote from: Nixon on November 07, 2011, 18:20:24 PM
http://fotball.bt.no/nm/article214501.ece

At oransjepakket fikk regjere en time alene på Ullevaal før kampen betydde kanskje ikke noe for kampen. Men det var utrolig stusselig for oss som ikke gikk i toget å stå nærmest alene i svingen og se over på folkehavet i den andre svingen!:) Og ørlite pinlig når Sinsen ungdomskorps først fikk mektig allsang der borte, og så hadde instrumentalkonsert hos oss...


Ja dette var et utrolig merkelig skue sett fra den "motsatte" enden. Vi var flere som lurte på om den store skare av Brannfans ville rekke frem til kampstart i det hele tatt.

Hva gjelder synging fra Stormen/AaFK-supp: Jeg hadde nesten ikke stemme igjen etterpå. Vi sang jo gjennom mesteparten av kampen! Jeg hørte egentlig bare Brannsupporterne skikkelig et par ganger på de mest kjente sangene. Og veldig bra på den "2-delte" sangen godt ut i 2. omgang.
Stille etter kampen ja? Selv var jeg helt utlada, trengte en rolig middag for meg sjøl på en indisk restaurant. Mange følte seg nok ganske utlada etter denne sterke opplevelsen! Men etter et par timer, var nachspielet i gang, til langt ut på natta... ;)

Tilbake i Bergen nå. Kjekt det.  :)




Så kampen i reprise på NRK 1 Nett tv og det er ingen tvil om at vi Brann supportere lagde mest trøkk i utgangspunktet. Det var rimelig magisk stemning fra oss frem til vegvesenet gikk opp til 2-1, frem til da eide Bergen ullevaal. Naturlig nok blir stemningen fra vårt hold dårligere når Brann laget allerede da hadde bevist at de ønsket å være tilskuere fremfor deltakere under denne årets kamp i Norge!

Det er faktisk god trøst i å se disse første 35 minuttene for vi beviser nok en gang at vi er Norges desidert mest stemningsskapende supportere så lenge ting ikke går helt og holdent til helvete.

Problemet er selvsagt motgang, men slik er det på stadion og, derfor må vi bare ha forsangere!
Når denne karen fra Bataljonen kom frem i det 85 minutt begynte flere som hadde holdt kjeft hele kampen sånn rent plutselig å synge, helt utrolig...Derfor ja: potensialet er stort og kun enkle grep som dette trengs å tas for å bedre stemningen betraktelig.

Om en forsanger gruppe står i midten og nærmest forlanger at sidemannen skal synge med, da vil dette lett få en naturlig smitte effekt, håper inderlig at dette blir ordnet og organisert av dere i Bataljonen som leder supporterklubben, da det er dette det i utgangspunktet handler om , å supporte og lage sykt god trøkk! Det bør være pri en.

Er det ikke bare å lage en frivillig gruppe med supportere som ønsker å lage god stemning og la disse få de mest sentrale plassene på midten?
Annonsere dette og la folk få melde seg på, sende denne listen til Brann og få Brann til å plassere de på midten, denne gjengen må da selvsagt også alltid stå sammen på bortekamper om mulig.

Innad i denne gruppen kan det være en til tre ledere som har ansvaret for sangvalg og innehar da selvsagt en kompetanse på dette i form av at de ikke får blackout og kun husker "Heia Brann"! når det gjelder? Resten av gruppen kan selvsagt komme med sang forslag underveis.
Resten av gruppen er da pliktig til å umiddelbart synge med når en av disse starter på en ny sang, uavhengig om de liker sangen eller ikke og selvfølgelig gjerne snu seg til de utenfor sangfeltet og synge de opp i trynet med intensjon om at de og skal være med.

Om noe slikt ble organisert og implementert fra og med neste år, så må jo det og fortsettes med, en må sørge for at denne gruppen med mennesker som forplikter seg til å synge bare blir større år for år. Det burde nedfelles i vedtekter og krav til styre i Bataljonen at denne gruppen og dens utvikling skal ha topp prioritet.
Jeg kjenner til flere som irriterer seg over at dette ikke eksisterer og som gjerne ønsker et slikt meget viktig tiltak velkommen.
Jeg og han jeg står med er lett med på dette og vil som vanlig synge for full hals.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Yngve


crm

Quote from: Red Rabitt on November 08, 2011, 14:24:03 PM
Om noe slikt ble organisert og implementert fra og med neste år, så må jo det og fortsettes med, en må sørge for at denne gruppen med mennesker som forplikter seg til å synge bare blir større år for år. Det burde nedfelles i vedtekter og krav til styre i Bataljonen at denne gruppen og dens utvikling skal ha topp prioritet.


Enig i det du skriver, men det er jo et spørsmål om dette er noe styret i Bataljonen må arbeide med. Vi må jo greie å få til noe uten at de som allerede har mange viktige oppgaver skal organisere ihjel.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Red Rabitt

Quote from: crm on November 08, 2011, 16:09:31 PM
Quote from: Red Rabitt on November 08, 2011, 14:24:03 PM
Om noe slikt ble organisert og implementert fra og med neste år, så må jo det og fortsettes med, en må sørge for at denne gruppen med mennesker som forplikter seg til å synge bare blir større år for år. Det burde nedfelles i vedtekter og krav til styre i Bataljonen at denne gruppen og dens utvikling skal ha topp prioritet.


Enig i det du skriver, men det er jo et spørsmål om dette er noe styret i Bataljonen må arbeide med. Vi må jo greie å få til noe uten at de som allerede har mange viktige oppgaver skal organisere ihjel.


Hvem skal da sitte med ansvaret for å ta det videre sesong etter sesong?
Om det ikke er nok mennesker i Bataljonen til å ta seg av dette, da kan vel Bataljons-styret utvides med en mann til som kun har ansvaret for sangfeltet?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

crm

Alt er mulig, men det spørs om det ikke må en egen organisering til utenfor Bataljonens kjerne. Jeg har ingen fasitsvar, men det er jo en interessant diskusjon.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Klaus_Brann

Quote from: crm on November 08, 2011, 10:19:28 AM
Quote from: Northside on November 08, 2011, 08:36:01 AM


All honnør til dere i BGG for innsatsen hele sesongen. Er helt enig i at det nå etter hvert kreves en langt bedre organisering av de syngende supporterne, både med tanke på å organisere felles plassering av de som faktisk bidrar og syngingen i seg selv. Vi kan ikke lenger leve i troen på at vi landets beste supportere.

Spørsmålet er nå bare: Hvordan skal vi ordne det, og - ikke minst - hvem skal ta ansvaret?


På Ullevaal ble jo det umulig når NFF satt seg på bakbena.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Man burde hatt et par personer nederst på hvert felt som kunne dra i gang sanger inne i mellom. Ikke hele tiden, for det blir litt for Kanari-stil, i alle fall for min del, men det ble bedre da et par fra Bataljonen gikk ned på slutten av kampen og tok tak. Det kom kanskje litt for sent...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Mener det beste er at en gruppe dedikerte står samlet og strategisk plassert, og er dyktige. Da vil de få med de rundt seg, som igjen vil få med de rundt seg igjen osv, med en viss avskalling etter hvert så klart.
Ikke bruk capo, dirigent, megafon etc.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

November 08, 2011, 19:24:37 PM #418 Last Edit: November 08, 2011, 19:26:49 PM by krøvel vellevold
Hva er det med AaFK og gamle tanter? Hvorfor har de et sånt drag på 60 år gamle damer? Har de AFP-fordeler gjennom sesongkortet? Eller er det slik at alle klubbvenninner på 60+ får komme inn for kr 50 pr pers hvis de er minst 6 stykker? Har "Vi over 60" gratisbilletter dit? Eller tror disse 60-åringene at det er enarmede banditter på Danskebåten?
Legg ned hele klubben!

Markmus

Jeg tror krøvel tenner på damer over 60.

Ligg for helvete unna moren min :)
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 08, 2011, 19:27:44 PM
Jeg tror krøvel tenner på damer over 60.

Ligg for helvete unna moren min :)


Nei gamle tanter er ikke så attraktivt som det kan høres ut som.
Legg ned hele klubben!

aaleby

Quote from: Northside on November 08, 2011, 14:19:03 PM
La merke til at det kun var ett felt hos Aalesund som stod i store deler av kampen, det sier i grunn det meste...


Ikke min oppgave å invadere et motstanderforum, så skal holde meg i knapphet.  Forventer du virkelig at helt vanlige sesongkortinnehavere, ala de som til vanlig sitter langt unna supporterfeltet, skal stå gjennom hele kampen?  AaFK/Stormen valgte å konsentrere supporterklubbens medlemmer på øvre, noe som også ga hørbar effekt.

Lasaron

Tren på langskudd

Professoren

Quote from: Northside on November 08, 2011, 08:36:01 AM

Feil 2: Vi må ha en forsangergruppe i front, eller forsangere. I motgang er det kun dette som hjelper, det er vel bevist en del ganger denne sesongen. Står forsangergruppen bak på tribunen så er det ingen som bryr seg om gaulingen fra de "bak".


Helt enig i at det kan være et bra tiltak. Så det var noen som tok tak i stemningen mot slutten og det var glimrende. Så lenge vi bevarer vår stil, og ikke under noen omstendigheter innfører tromme, megafon eller de helt like, helt jævlige ole-allez-møkkasangene som monotont durer på alt for mange norske tribuner i dag. Etter min mening er den kulturen som brer seg i hele supporter-norge nå det verste som har skjedd på den fronten noensinne. Savner dagene da det var etablert en æreskodeks i de norske supporter-miljøene at denslags hjelpemidler holdt man seg for god til. Så ufattelig trist å ha billetter i nærheten av ålesund-supporterene og høre på den forbanna trommen dundre hele tiden.

Om kampen er vel det meste sagt, vil bare legge til at jeg er like oppgitt over feigheten i Brann-laget som alle andre. Utrolig skuffende at legge seg rundt egen 16 og satse på kontringer var hele taktikken. Ikke vanskelig for Rekdal å gjennomskue den.

Festen i spektrum var strålende, herlige artister, øl-køene var overkommelige, og stemningen var magisk. Nå har ikke jeg sett Fjorden Baby live før, men ser vokalisten sånn ut til vanlig på scenen eller hadde han trøkket i seg diverse substanser? Han så så ruset ut at jeg var sjokkert over at han husket tekstene. I gatene etter showet minnet det om forrige cupfinale, Brann-dominansen var tydelig. Var også en fin gjeng som før showet veltet ut av toget, og sang vi e brann-bergens stolthet så det ljomet frem til spektrum. Toget til Ullevål var også meget bra, bortsett fra at det tok lang tid. Herlig med bluss og kinaputter.

faani

Quote from: Professoren on November 08, 2011, 22:07:06 PM
Toget til Ullevål var også meget bra, bortsett fra at det tok lang tid. Herlig med bluss og kinaputter.



;)

Eivind

Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2011, 19:24:37 PM
Hva er det med AaFK og gamle tanter? Hvorfor har de et sånt drag på 60 år gamle damer? Har de AFP-fordeler gjennom sesongkortet? Eller er det slik at alle klubbvenninner på 60+ får komme inn for kr 50 pr pers hvis de er minst 6 stykker? Har "Vi over 60" gratisbilletter dit? Eller tror disse 60-åringene at det er enarmede banditter på Danskebåten?


Haha, dette kommenterte vi ved flere tilfeller også denne helgen. De oransjekledde vi skuet i sentrum var stort sett tanter på 50-60. Også på langsiden under kampen var de Aalesunderne som satt rundt oss tanter. Som maste som et helvete om "sett dere ned" hele kampen.

krøvel vellevold

Quote from: faani on November 08, 2011, 22:21:56 PM
Quote from: Professoren on November 08, 2011, 22:07:06 PM
Toget til Ullevål var også meget bra, bortsett fra at det tok lang tid. Herlig med bluss og kinaputter.



;)


hehe... ingen av disse bildene er vel tatt kl 1255...
Legg ned hele klubben!

Nixon

November 09, 2011, 11:25:20 AM #427 Last Edit: November 09, 2011, 14:17:31 PM by Nixon
http://fotball.bt.no/nm/article214584.ece

Ikke rart vi tapte. Vi spilte mot Barcelona...
Rød makt på Hansa

Markmus

Bildet oppe til høyre kan vel være tatt 12:55? :P Men ikke de andre.
Ka du ve?

Utmedsnolken

November 09, 2011, 12:23:01 PM #429 Last Edit: November 09, 2011, 12:26:24 PM by Utmedsnolken
Quote from: Markmus on November 09, 2011, 12:14:26 PM
Bildet oppe til høyre kan vel være tatt 12:55? :P Men ikke de andre.


var vel ikke noe korps der da? mer 12.30-12.40,  kanskje tidligere enn det også.
"og der snubler Sæternes igjen"

olebrann3

Kan ikke huske å ha sett noe korps forran meg nei og var der minst 1245.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Det er tull og tøys å argumentere for en kjip spillestil med å si "vi er da ikke Barcelona heller da!!?!"

Det er også tull og tøys å hevde at man ikke kan bruke Barcelona sin spillestil til inspirasjon og etterfølgelse bare fordi man ikke har så gode spillere. I Norge spiller man ikke mot så gode spillere som Barcelona gjør heller.
Tren på langskudd

Nightfox

Quote from: krøvel vellevold on November 09, 2011, 05:01:31 AM
Quote from: faani on November 08, 2011, 22:21:56 PM
Quote from: Professoren on November 08, 2011, 22:07:06 PM
Toget til Ullevål var også meget bra, bortsett fra at det tok lang tid. Herlig med bluss og kinaputter.



;)


hehe... ingen av disse bildene er vel tatt kl 1255...


Ikke rart Brannsvingen var tom dagen etter cupfinalen........... Hvilken klovn er det som har laget det dritet? Han får jo null troverdighet når han skriver med flere farger, teit font, feil dato og feil klokkeslett.... klokken 12:55 regner jeg med Rune Skarsfjord var på vei bort i svingen for et "før-kampen"-intervju, og da var det ikke noe korps der...

Yngve

Og ballongane vart vel sluppe opp 13.05 eller noko rundt tida kongesongen o.l. føregjekk?

Spelaren

Forresten, nokon av dere som fekk med dere han med tuterten i begynnelsen eller rett før kampen? Det kom en Hanøy-lookalike vakt og tok den fra ham, til stor begeistring frå oss andre nedi hjørnet på felt 112. Resten av kampen måtte den tutalause stå med hes alkoholisert stemme og pipe fram halve setninger.
Gå av.

Juve

Quote from: aaleby on November 08, 2011, 20:10:35 PM
Quote from: Northside on November 08, 2011, 14:19:03 PM
La merke til at det kun var ett felt hos Aalesund som stod i store deler av kampen, det sier i grunn det meste...


Ikke min oppgave å invadere et motstanderforum, så skal holde meg i knapphet.  Forventer du virkelig at helt vanlige sesongkortinnehavere, ala de som til vanlig sitter langt unna supporterfeltet, skal stå gjennom hele kampen?  AaFK/Stormen valgte å konsentrere supporterklubbens medlemmer på øvre, noe som også ga hørbar effekt.


Hørbar?? Jeg hørte ikke så mye fra dere og jeg hørte bare når hele svingen deres ropte noe. Var jo ikke så imponerende det lille feltet midt på hos dere...haha. Ser bare komisk ut at noen få hopper opp og ned.

faani

Quote from: Juve on November 09, 2011, 17:57:04 PM
Hørbar?? Jeg hørte ikke så mye fra dere og jeg hørte bare når hele svingen deres ropte noe.

Det viktigste er jo egentlig hvordan spillerne opplever det.
Og flere AaFK-spillere har fremhevet nettopp støtten fra AaFK-supporterne. Bl.a Johan Tollås Nation, som sa at Stormen overdøvde Bataljonen.
Og da er jo vi fornøyd!  ;)

Et annet ikke ubetydelig psykologisk element, kan jo og ha vært at Brann-spillerne ble massivt pepet mot når de første gang var ute på gressmatta... Skal jo selvsagt heller ikke glemme at flere av AaFK- spillerne på laget opplevde en cupfinale for 2 år siden.
For selv for en AaFK-supporter som synes det er kjekt å høre at noen mener AaFK spilte som Barcelona, må det jo sies at det syntes som mange Brann-spillere i denne kampen spilte med svært høye skuldre (spes. 1. omgang).

krøvel vellevold

Quote from: faani on November 09, 2011, 19:36:22 PM
Quote from: Juve on November 09, 2011, 17:57:04 PM
Hørbar?? Jeg hørte ikke så mye fra dere og jeg hørte bare når hele svingen deres ropte noe.

Det viktigste er jo egentlig hvordan spillerne opplever det.
Og flere AaFK-spillere har fremhevet nettopp støtten fra AaFK-supporterne. Bl.a Johan Tollås Nation, som sa at Stormen overdøvde Bataljonen.
Og da er jo vi fornøyd!  ;)


Spillere sier sånt. De vil jo aldri si at de andre supporterne sang høyere enn deres egne! Egne supportere er alltid "verdens beste". Spesielt når man akkurat har vunnet en cupfinale... For øvrig gjorde jo kampens utvikling det naturlig at dere sang mer enn oss. Vi er ikke autopilot-supportere. Og det er ingen tvil i verden om at når vi først trøkket til, så overdøvet vi dere fullstendig.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Fra min plass på tribunen. Litt mer mot stormen enn vår sving, så hørte jeg de svært godt, så bare tull at de ikke lagde så mye lyd. De dominerte totalt utover kampen, av naturlige grunner. Mye avhenger av plasseringen på tribunen.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Midt på langsiden kunne man også etterhvert høre dem veldig godt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on November 09, 2011, 23:28:32 PM
Midt på langsiden kunne man også etterhvert høre dem veldig godt.


Jeg har snakket med folk som satt på pressetribunen (altså midt på) og som sier vi var klart mest hørbare. Men jeg tror vi kan konkludere med at vi hadde den høyeste sangen når vi først sang, mens AaFK sang mest - av naturlige grunner.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

...enda ein grunn til å hate Oslo: Pådro meg brennkopper etter turen bort.  >:(
Ser ut som ein pizza i deler av trynet.

Alt gjekk skeis den helgen, utenom festene/livet før kampen.
Gå av.

eivhelle


1908

Fikk i dag vite fra en veldig politlig kontakt at spillerene hadde fått beskjed før kampstart å ligge bakpå. Altså å spille dritkjedelig fotball.. Det var og sagt at Austin skulle passe på Barrantes, men kun i hans sone..... Hadde Austin fått beskjed om å passe på han hele tiden, så tror ikke jeg han hadde scort 2 mål...

I pausen var det kun fortalt fra Skarsfjord at de "slo for korte baller"

Dette samler vi på....

Klaus_Brann

Pålitelig kontakt? Det sa jo både Skarsfjord og flere spillere selv, så intet nytt her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Joda.. Men vi kan jo ha det i bakhode når vi er ferdig med de 2 siste kampene....

LikeABoss

Quote from: Utmedsnolken on November 06, 2011, 22:13:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2011, 22:10:06 PM
Ja, dessverre er det ikke vi som avgjorde hvem som vant cupfinalen. Toget var et fantastisk skue.

Er det forøvrig noen som forsto en dritt av tifoen til tantene i dag??
Et fjes og "Problem?" under. Mulig det sto noe over, men hva i alle dager gjorde det fjeset der?


Trollface. barnslig internettgreie som ikke har moe med fotball å gjøre. Ikke overraskende at sangstjelerbe kommer med noe så tåpelig



Regner med at det er dette dere sikter til:




Trollface er helt riktig.. Det er en slags tegneserie greie som har florert over internett de siste 5-6 månedene..

Barnsig internettgreie? Nja.. kommer an på øyet som ser..
Selv syntes jeg at denne tegneserie arten er ganske artig.

Har selv vurdert i å anskaffe meg en eller annen slags form for tifo innen dette området.

Ikke akkurat Trollface, men denne;


Der hvor det står "Haters gonna hate" under...
Dette utspillet er et typisk uttrykk for denne "tegneserie arten"

Dette er av 1 grunn.. Uansett hvem som gjester Brann stadion har jeg merket at alle har 1 felles "sang"
Og det er "hater, hater, hater Bergen by"


Derfor har jeg fått printet dette på brann drakten min;


Utmedsnolken

Quote from: LikeABoss on November 11, 2011, 23:25:43 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 06, 2011, 22:13:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2011, 22:10:06 PM
Ja, dessverre er det ikke vi som avgjorde hvem som vant cupfinalen. Toget var et fantastisk skue.

Er det forøvrig noen som forsto en dritt av tifoen til tantene i dag??
Et fjes og "Problem?" under. Mulig det sto noe over, men hva i alle dager gjorde det fjeset der?


Trollface. barnslig internettgreie som ikke har moe med fotball å gjøre. Ikke overraskende at sangstjelerbe kommer med noe så tåpelig



Regner med at det er dette dere sikter til:



Trollface er helt riktig.. Det er en slags tegneserie greie som har florert over internett de siste 5-6 månedene..

Barnsig internettgreie? Nja.. kommer an på øyet som ser..
Selv syntes jeg at denne tegneserie arten er ganske artig.

Har selv vurdert i å anskaffe meg en eller annen slags form for tifo innen dette området.

Ikke akkurat Trollface, men denne;


Der hvor det står "Haters gonna hate" under...
Dette utspillet er et typisk uttrykk for denne "tegneserie arten"

Dette er av 1 grunn.. Uansett hvem som gjester Brann stadion har jeg merket at alle har 1 felles "sang"
Og det er "hater, hater, hater Bergen by"


Derfor har jeg fått printet dette på brann drakten min;



det er over 2 år gammelt og utspilt for lenge siden. Internett"humor" bør holde seg på internett.

spesielt ålesund sin versjon som ikke har noen mening. Bare å slenge opp et populært internettbilde er så lite kreativt som man kan få det.
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up