• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk, 6 november kl 13:00 Cupfinale

Started by storB, September 22, 2011, 20:57:23 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Onside !!!

November 07, 2011, 14:22:44 PM #350 Last Edit: November 07, 2011, 14:26:00 PM by Onside !!!
Quote from: Utmedsnolken on November 07, 2011, 09:48:04 AM
Hva i all verden var det vår tifo var for noe da? Klarte ikke å lese det som evt. skulle stå der.

Klaus_Brann

Quote from: kabelmann on November 07, 2011, 09:33:23 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 06, 2011, 22:10:06 PM
Er det forøvrig noen som forsto en dritt av tifoen til tantene i dag??
Et fjes og "Problem?" under. Mulig det sto noe over, men hva i alle dager gjorde det fjeset der?


Over stod det "Kem vi e? - Stormen såklart" eller noe i den duren. Hva dette trollegreiene skulle være for noe aner jeg ikke.


Ja, så det, men det var ikke på det samme banneret. Jeg skjønte bare utrolig lite av hva det hvite trollface-banneret gjorde der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Den tok ikke jeg heller. Noe avansert humor på gang?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Det kan da ikke være mulig fra den kanten? Forøvrig hørte jeg ikke en eneste sang fra Aafk- fans utafor stadion etter kampen, og det var lenge etter feiringen inne var over. De sparte sikkert den ville feiringen til de dro hjem.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

På Gardermoen virket det som begge lag hadde tapt.. Var knapt en kjeft som åpnet munnen... Men men.. De manglet vell en tromme eller noe....

Utmedsnolken

Dette påstod en av de på VGD selv om det høres helt dumt ut.: "Det var for å terge NFF. Det var det "beste" vi klarte å få ut av de 30000 tifogruppene får fra NFF til cupfinalen."

Etter cupgullet i 2004, så var det ganske stille da også i Oslo etterpå og på toget hjem. Folk har jo festet siden fredag, så det er ikke rart om det roer seg litt.
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

steinbygger

Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Dette er vel som om en Aafk'er skulle sagt at Brann supporterene heller ikke laget lyd. Vi hadde Karl Johan og de hadde Aker Brygge. Jeg var aldri på Aker Brygge, men snakket med en fra Bergen som hadde forvillet seg ned der og han var mer imponert over at de hadde lagt alt til ett sted hvor de samlet flere tusen hele helgen enn at vi delte oss over flere områder. Jeg var som sagt ikke på Aker Brygge så jeg vet ikke hvordan det var der nede, men er enig at det å bruke Sara med plass til 700-800 som hovedbase når vi er 15.000 i Oslo er ikke optimalt. Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.

roaldinho

Quote from: steinbygger on November 07, 2011, 16:03:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.


De ble vel tjukk og feit (og full) etter seriegullet, og dermed tok mer plass ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

stig

Nettsideansvarlig

stig

Quote from: steinbygger on November 07, 2011, 16:03:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Dette er vel som om en Aafk'er skulle sagt at Brann supporterene heller ikke laget lyd. Vi hadde Karl Johan og de hadde Aker Brygge. Jeg var aldri på Aker Brygge, men snakket med en fra Bergen som hadde forvillet seg ned der og han var mer imponert over at de hadde lagt alt til ett sted hvor de samlet flere tusen hele helgen enn at vi delte oss over flere områder. Jeg var som sagt ikke på Aker Brygge så jeg vet ikke hvordan det var der nede, men er enig at det å bruke Sara med plass til 700-800 som hovedbase når vi er 15.000 i Oslo er ikke optimalt. Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.



Nå hadde vi vel et sted med plass til 6000 i prime time lørdagen. Vi blir i hvert fall mer synlig med å okkupere "hele byen" enn å samle alle i et telt på baksiden. Sunnmøringene var synlig på Karl Johan, men kun synlig.
Nettsideansvarlig

Markmus

Synes du burde signert med:

"Helsing,
Stig Helsing"

;)
Ka du ve?

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on November 07, 2011, 16:03:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Dette er vel som om en Aafk'er skulle sagt at Brann supporterene heller ikke laget lyd. Vi hadde Karl Johan og de hadde Aker Brygge. Jeg var aldri på Aker Brygge, men snakket med en fra Bergen som hadde forvillet seg ned der og han var mer imponert over at de hadde lagt alt til ett sted hvor de samlet flere tusen hele helgen enn at vi delte oss over flere områder. Jeg var som sagt ikke på Aker Brygge så jeg vet ikke hvordan det var der nede, men er enig at det å bruke Sara med plass til 700-800 som hovedbase når vi er 15.000 i Oslo er ikke optimalt. Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.


Joda, det er klart, men på generell oppfatning av Aafk-fans, jeg har en del kompiser blant dem, så er det lite liv og lyd fra dem. Det så vi jo greit på Ullevaal og, det var vel ett eller to felt på øvre del som sto, resten satt og strikka.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 17:12:20 PM
Quote from: steinbygger on November 07, 2011, 16:03:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Dette er vel som om en Aafk'er skulle sagt at Brann supporterene heller ikke laget lyd. Vi hadde Karl Johan og de hadde Aker Brygge. Jeg var aldri på Aker Brygge, men snakket med en fra Bergen som hadde forvillet seg ned der og han var mer imponert over at de hadde lagt alt til ett sted hvor de samlet flere tusen hele helgen enn at vi delte oss over flere områder. Jeg var som sagt ikke på Aker Brygge så jeg vet ikke hvordan det var der nede, men er enig at det å bruke Sara med plass til 700-800 som hovedbase når vi er 15.000 i Oslo er ikke optimalt. Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.


Joda, det er klart, men på generell oppfatning av Aafk-fans, jeg har en del kompiser blant dem, så er det lite liv og lyd fra dem. Det så vi jo greit på Ullevaal og, det var vel ett eller to felt på øvre del som sto, resten satt og strikka.


Tantefaktoren er i hvert fall skyhøy!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2011, 17:20:36 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 17:12:20 PM
Quote from: steinbygger on November 07, 2011, 16:03:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Dette er vel som om en Aafk'er skulle sagt at Brann supporterene heller ikke laget lyd. Vi hadde Karl Johan og de hadde Aker Brygge. Jeg var aldri på Aker Brygge, men snakket med en fra Bergen som hadde forvillet seg ned der og han var mer imponert over at de hadde lagt alt til ett sted hvor de samlet flere tusen hele helgen enn at vi delte oss over flere områder. Jeg var som sagt ikke på Aker Brygge så jeg vet ikke hvordan det var der nede, men er enig at det å bruke Sara med plass til 700-800 som hovedbase når vi er 15.000 i Oslo er ikke optimalt. Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.


Joda, det er klart, men på generell oppfatning av Aafk-fans, jeg har en del kompiser blant dem, så er det lite liv og lyd fra dem. Det så vi jo greit på Ullevaal og, det var vel ett eller to felt på øvre del som sto, resten satt og strikka.


Tantefaktoren er i hvert fall skyhøy!


Utvilsomt. Var du ned ved Color Line teltet og loddet stemningen?
Det er klart det er vanskelig å være nøytral i vurderingen av to gruppers opptreden under denne helga, men som sagt så har jeg hørt lite lyd av de sunnmøringene som penetrerte Karl Johan og utafor Ullevaal både før og etter kamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Uansett hvor flau man kan være over eget lags innsats trøster jeg meg med at noen var verre enn Brann i går. Stort sett hele arrangementet var en komplett skandale, og jeg kan ikke tro at folk faktisk fulgte speakerens oppfordringer. Det absolutt flaueste var det speaker kombinert med Stormen som sto for:

Speaker: "Vi skal slukke....."
Stormen: "BRAAAAANN!!!!"
Speaker: "Kom igjen nå, Viiiiiii skal slukke.....!!!!"
Stormen: "BRAAAAANNN!!!!"

Hahaha, latterlige greier.. Du hadde ikke fått meg til å ropt motstanderens lag uansett setningsoppbygging......  Tragisk arrangement..

Utmedsnolken

skulle trodd nrk stod bak regien på det som skjedde på ullevaall også.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: stig on November 07, 2011, 16:37:06 PM
Quote from: steinbygger on November 07, 2011, 16:03:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2011, 15:55:22 PM
Aafk- supporterne ga ikke mye lyd fra seg tidligere i helgen heller.
Selv om en del av dem reket rundt på Karl Johan, hørte man ikke mye som minnet om stolte supportere. Men det var vel som ventet, og det var godt å se.
Som en eller annen (her inne?) sa; en stille sunnmøring, er en god sunnmøring.


Dette er vel som om en Aafk'er skulle sagt at Brann supporterene heller ikke laget lyd. Vi hadde Karl Johan og de hadde Aker Brygge. Jeg var aldri på Aker Brygge, men snakket med en fra Bergen som hadde forvillet seg ned der og han var mer imponert over at de hadde lagt alt til ett sted hvor de samlet flere tusen hele helgen enn at vi delte oss over flere områder. Jeg var som sagt ikke på Aker Brygge så jeg vet ikke hvordan det var der nede, men er enig at det å bruke Sara med plass til 700-800 som hovedbase når vi er 15.000 i Oslo er ikke optimalt. Mener å huske at i 2004 når vi også bruke Sara så var det plass til flere der inne.



Nå hadde vi vel et sted med plass til 6000 i prime time lørdagen. Vi blir i hvert fall mer synlig med å okkupere "hele byen" enn å samle alle i et telt på baksiden. Sunnmøringene var synlig på Karl Johan, men kun synlig.
Rød makt på Hansa


Nixon

http://fotball.bt.no/nm/article214501.ece

At oransjepakket fikk regjere en time alene på Ullevaal før kampen betydde kanskje ikke noe for kampen. Men det var utrolig stusselig for oss som ikke gikk i toget å stå nærmest alene i svingen og se over på folkehavet i den andre svingen!:) Og ørlite pinlig når Sinsen ungdomskorps først fikk mektig allsang der borte, og så hadde instrumentalkonsert hos oss...
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on November 07, 2011, 18:20:24 PM
http://fotball.bt.no/nm/article214501.ece

At oransjepakket fikk regjere en time alene på Ullevaal før kampen betydde kanskje ikke noe for kampen. Men det var utrolig stusselig for oss som ikke gikk i toget å stå nærmest alene i svingen og se over på folkehavet i den andre svingen!:) Og ørlite pinlig når Sinsen ungdomskorps først fikk mektig allsang der borte, og så hadde instrumentalkonsert hos oss...


Korpsallsang? like greit å ikke være med på det
"og der snubler Sæternes igjen"

1908

Når korpset spiller byen e Bergen, så tror jeg alle ville vert der.....

Nixon

Quote from: 1908 on November 07, 2011, 19:21:02 PM
Når korpset spiller byen e Bergen, så tror jeg alle ville vert der.....


Nå spilte de ikke den, men det kunne godt vært noen flere til å synge. Så enda tidligere tog neste gang?:)
Rød makt på Hansa

1908

Jeg syns toget brukte alt for lang tid.. Vi skulle innom de fleste trange gater der det kom trafikk imot osv.. Skjønner ikke hvorfor det skjedde.. Var ikke samme rute som i 2004. Noe som skulle gått 1 time gikk det nesten 2 timer på...

Spelaren

Quote from: Nightfox on November 07, 2011, 17:26:21 PM
Hahaha, latterlige greier.. Du hadde ikke fått meg til å ropt motstanderens lag uansett setningsoppbygging......  Tragisk arrangement..


...og i kveld skal vi og og holde jæævel, med...

;)
Gå av.


Nightfox

Quote from: Spelaren on November 07, 2011, 20:02:54 PM
Quote from: Nightfox on November 07, 2011, 17:26:21 PM
Hahaha, latterlige greier.. Du hadde ikke fått meg til å ropt motstanderens lag uansett setningsoppbygging......  Tragisk arrangement..


...og i kveld skal vi og og holde jæævel, med...

;)
jeg hadde i alle fall ikke kastet meg på et slikt rop.

Jeg kan ikke huske at jeg har ropt motstanderens navn for full hals noen gang, og i alle fall ikke like før kampstart...

Nightfox

November 07, 2011, 20:55:22 PM #379 Last Edit: November 07, 2011, 20:58:25 PM by Nightfox
Quote from: stig on November 07, 2011, 20:32:45 PM
Finner det litt merkelig at kritikken kommer om sein ankomst i år. I 04 var ikke jeg inne før 13:12 og jeg var langt fra siste mann.


I 04 var det ingen motstander-supportere å konkurrere mot....  Jeg ser det på en annen måte, dere skulle gjerne vært enda treigere slik at enda færre kunne fått med seg dette pinlige NFF-opplegget... Jeg angrer på  at jeg var så tidlig..

Når der er sagt så er jeg enig med Brann og/eller Bataljonen sitt valg om å booke flest mulig pub'er i tillegg til cupfinaleshowet.. Hva mer trenger man? På de pub'ene jeg besøkte tok det ikke lenger enn 10 minutter før jeg var inne. Det gikk jo strålende..

Lasaron

Jeg var på skiflyging i Vikersund for et par år siden. Der var det horribelt å høre på speakerne, og deres stadige oppfordringer til å juble og hoie. Virker som mange av dere fikk litt samme følelse som jeg fikk da.
Tren på langskudd

SKBrannfan

For min del ble det litt i seneste laget når jeg kom opp til Ullevaal, da jeg kom innenfor portene bare 2-3minutter før kampstart og dette etter å ha stresset rundt på Ullevaal etter mat før kampen. Det kan gjerne skyldes dårlig planlegging fra min side også, men jeg innså at det plutselig hadde gått et par timer siden frokost, og da jeg til min fortvilelse var kommet frem i køen på Dolly viste det seg at her var det ikke pizza og få, og jeg måtte. Det er gjerne ikke all verdens å gjøre inne på Ullevaal før kampen, men det er heller ikke så gøy å ha dårlig tid. Og jeg var heller ikke den eneste som var/ble sulten under turen opp til stadion, da jeg så det var flere som stoppet opp på veien for å kjøpe noe.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 07, 2011, 18:20:24 PM
http://fotball.bt.no/nm/article214501.ece

At oransjepakket fikk regjere en time alene på Ullevaal før kampen betydde kanskje ikke noe for kampen. Men det var utrolig stusselig for oss som ikke gikk i toget å stå nærmest alene i svingen og se over på folkehavet i den andre svingen!:) Og ørlite pinlig når Sinsen ungdomskorps først fikk mektig allsang der borte, og så hadde instrumentalkonsert hos oss...


Hvorfor ikke gå i toget da?
Men man kunne kanskje gått litt tidligere slik at vi ankom Ullevaal litt før. Vi kom som sagt ikke inn før 15 minutter før det startet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: 1908 on November 07, 2011, 19:49:48 PM
Jeg syns toget brukte alt for lang tid.. Vi skulle innom de fleste trange gater der det kom trafikk imot osv.. Skjønner ikke hvorfor det skjedde.. Var ikke samme rute som i 2004. Noe som skulle gått 1 time gikk det nesten 2 timer på...


Ja, det brukte veldig lang tid opp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Jeg syntes at ved neste cupfinale bør man høste litt av erfaringene med årets tog. Husker Teitur var ute i 2001 og tryglet supporterne om å komme en  time før kampstart mot Levski Sofia. Var en fin mobb som hadde møtt opp i god tid, og det kokte på tribunene lenge før kampen startet. Det satt også en fin ramme for resten av kampen, da publikum på en måte var kjørt inn. Cupfinalen er en dag det trengs ekstra mye tid på å få satt stemningen. Tok jo en omgang før man greide å synge noenlunde samkjørt i hele svingen.

Neste cupfinale bør toget planlegges slik at folk er på plass en halvtime før kampen starter. Så kan vi gjøre vårt for å ødelegge det latterlige NFF-arrangerte oppvarmingsshowet.

Nixon

Quote from: Nightfox on November 07, 2011, 20:49:51 PMEn annen ting er når speakeren har lagt inn en formulering som er helt på trynet, og får "sin" supportergjeng til å skrike ut motstanderens navn for full hals, opptil flere ganger. Det var faktisk det eneste han fikk Stormen til å rope, istedet for å fokusere på eget lag. Derfor, i en slik setting, ble det VELDIG flaut og jeg hadde i alle fall ikke kastet meg på et slikt rop.


Syns du det var flaut? Det var jo utrolig morsomt! Man kunne jo høre at han fyren gjorde det med vilje, og oransjepakket gikk rett i fellen. Jeg skjønner ikke hvorfor du nærmest tar deg nær av det på jugendpakket sine vegner.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: monzilla on November 07, 2011, 21:34:08 PM
Jeg syntes at ved neste cupfinale bør man høste litt av erfaringene med årets tog. Husker Teitur var ute i 2001 og tryglet supporterne om å komme en  time før kampstart mot Levski Sofia. Var en fin mobb som hadde møtt opp i god tid, og det kokte på tribunene lenge før kampen startet. Det satt også en fin ramme for resten av kampen, da publikum på en måte var kjørt inn. Cupfinalen er en dag det trengs ekstra mye tid på å få satt stemningen. Tok jo en omgang før man greide å synge noenlunde samkjørt i hele svingen.

Neste cupfinale bør toget planlegges slik at folk er på plass en halvtime før kampen starter. Så kan vi gjøre vårt for å ødelegge det latterlige NFF-arrangerte oppvarmingsshowet.


Og hvordan gikk det mot levski sofia igjen?
Nff sine "oppvarmere" var latterlig triste greier, uansett om de lurte ålesunderne eller ikke. Hele arrangementet dreide seg om å lage stemning istedenfor å la den komme naturlig
"og der snubler Sæternes igjen"

Nightfox

November 07, 2011, 22:47:49 PM #387 Last Edit: November 07, 2011, 22:50:35 PM by Nightfox
Quote from: Nixon on November 07, 2011, 21:40:46 PM
Quote from: Nightfox on November 07, 2011, 20:49:51 PMEn annen ting er når speakeren har lagt inn en formulering som er helt på trynet, og får "sin" supportergjeng til å skrike ut motstanderens navn for full hals, opptil flere ganger. Det var faktisk det eneste han fikk Stormen til å rope, istedet for å fokusere på eget lag. Derfor, i en slik setting, ble det VELDIG flaut og jeg hadde i alle fall ikke kastet meg på et slikt rop.


Syns du det var flaut? Det var jo utrolig morsomt! Man kunne jo høre at han fyren gjorde det med vilje, og oransjepakket gikk rett i fellen. Jeg skjønner ikke hvorfor du nærmest tar deg nær av det på jugendpakket sine vegner.


Jeg synes det var hysterisk morsomt, men det var flaut på deres vegne..

På cupfinalen bør arrangementsansvarlig holde en ganske nøktern linje. Få noen til å lese opp lagene, vis gjerne en "veien til.."-reportasje og la oss andre ta oss av resten...

krøvel vellevold

Jeg stakk av fra toget for å komme i forkant av køene inn på Ullevål. Og det var ganske stusselig at nesten hele AaFK-svingen var full, og at det nesten ikke var en kjeft inne i vår sving. Toget bør gå tidligere - eller bruke kortere tid - ved neste anledning.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Brann - Vif/Lsk ville vært den optimale cupfinalen med tanke på stemning i løpet av helgen og på stadion?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Hva skal vi si om stemningen på kampen? Vi hadde de desiderte lydtoppene, mens AaFK-fansen (eller i hvert fall selve Stormen) sang mest utover i kampen?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: roaldinho on November 08, 2011, 07:08:58 AM
Brann - Vif/Lsk ville vært den optimale cupfinalen med tanke på stemning i løpet av helgen og på stadion?


Tja, på Ullevaal kanskje. Men regner ikke med at lokale lagene vil sette noe særlig preg på bybildet i Oslo slik oransjepakket gjorde.
Rød makt på Hansa


Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2011, 08:12:21 AM
Hva skal vi si om stemningen på kampen? Vi hadde de desiderte lydtoppene, mens AaFK-fansen (eller i hvert fall selve Stormen) sang mest utover i kampen?


Ja, i andre omgang var vi bare unntaksvis med. Men slik er jo stilen vår. Tror det hadde vært mer lyd i Stormen dersom vi hadde ledet 2-1 i andre omgang.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Northside on November 08, 2011, 08:36:01 AMDe hadde derimot forsangere i front på øvre tribunen som holdt liv i leiren


Ja, de hadde klart å samle en god sanggjeng strategisk plassert på tribunen. Noe som betydde mye for innsatsen deres vil jeg tro. Men hvordan skulle Bataljonen løst det? Vi har jo ikke en slik forsangergruppe på Stadion ellers.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 08, 2011, 08:43:25 AM
Quote from: Northside on November 08, 2011, 08:36:01 AMDe hadde derimot forsangere i front på øvre tribunen som holdt liv i leiren


Ja, de hadde klart å samle en god sanggjeng strategisk plassert på tribunen. Noe som betydde mye for innsatsen deres vil jeg tro. Men hvordan skulle Bataljonen løst det? Vi har jo ikke en slik forsangergruppe på Stadion ellers.


Og dessuten blir folk fra Bataljonen spredt rundt fordi de får billetter gjennom forskjellige kriterier. Jeg fikk f.eks. billett som medlem i Brann, og havnet dermed på det ytterste feltet i svingen.
Legg ned hele klubben!

BBB-mod



Gjengen som stod opp grytidlig for å se cupfinalen på puben The Football Factory i New York.

Speedy

Drittkamp av dimensjoner, tror aldri jeg har vært nærmere å tilte på alt og alle etter kampen. Skarsfjord-taktikken søg rass!

Brann-prosesjonen var knall, men stemningen dabbet av alt for tidlig.. Artig med de jentene på balkongene som ble satt ut av "få se på daiene", ikke fullt så morro med hun mindre lekre som faktisk gjorde det.. Også tidig å se Brann- og engen-naboene. Bølgen som ble tatt i bunnen av bakken var et mektig syn fra toppen av bakken! Håper en video av det havner på weben!

Stormen har barnehage-tifo, synger som et kor, og har det kun i kjeften.. 
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

juninho

Quote from: roaldinho on November 08, 2011, 07:08:58 AM
Brann - Vif/Lsk ville vært den optimale cupfinalen med tanke på stemning i løpet av helgen og på stadion?


Lsk har sine cuparrangementer i Lillestrøm, så de ser man ikke før cupfinalen.

Markmus

Ka du ve?

Go Up