• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk, 6 november kl 13:00 Cupfinale

Started by storB, September 22, 2011, 20:57:23 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Du tenker på "gullet skal hem"-ølet? Plukket meg med noen på butikken i dag.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Rød makt på Hansa

Gulløl

Det hadde gjort seg at Aafk hadde fått seg en trøkk i trynet i kveld med tydelig hjelpløshet på naturgress og med nedjekking av selvtilliten :P.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on October 30, 2011, 11:24:04 AM
Det hadde gjort seg at Aafk hadde fått seg en trøkk i trynet i kveld med tydelig hjelpløshet på naturgress og med nedjekking av selvtilliten :P.
Legg ned hele klubben!

LikeABoss

Mulig det har vært snakk om dette tidligere i tråden, men er for lat til å lete igjennom alt..

Hvordan er det med pyro til denne kampen?
Blir det noe?

Hansakongen

Quote from: LikeABoss on October 30, 2011, 16:42:42 PM
Mulig det har vært snakk om dette tidligere i tråden, men er for lat til å lete igjennom alt..

Hvordan er det med pyro til denne kampen?
Blir det noe?


Er vel helt sikkert noen som tar med seg pyro/kinaputter på denne kampen og fyrer opp i toget til ullevaal. var iallefall dette i stavanger og fredrikstad i kvart og semifinalen.

Tifo

Tifo-dugnad på Stadion!

Det blir dugnad på Stadion Mandag og Tirsdag fra klokken 17:00.

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=689]Info finner du her.[/URL]
.:Tifo-gruppen:.

Nixon

Cupfinalebillett til de som stiller opp?:)
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 20:21:40 PM
Cupfinalebillett til de som stiller opp?:)


Trekker vel ikke flere folk? Ut fra interessen virker det som alle har skaffet seg billett  :D

LikeABoss

Takk for din bestilling. Dette er ordrebekreftelsen din. Ordrebekreftelsen er også sendt til deg via e-post.


Om ikkje min tur blir registrert, blir eg galen...

olebrann3

Quote from: LikeABoss on October 31, 2011, 00:29:40 AM
Takk for din bestilling. Dette er ordrebekreftelsen din. Ordrebekreftelsen er også sendt til deg via e-post.

Om ikkje min tur blir registrert, blir eg galen...

Du er kanskje en med navn trond da?

LikeABoss


LikeABoss

Og siden eg e så pen og bruker mye tid med håret mitt, bør eg få et rom med et bad :P

Lasaron

Oppe i Aalesund har de lagd en cupfinalelåt med den kreative linjen: Vi skal slukke Brann. Godt funnet på.
Tren på langskudd

roaldinho

Quote from: Lasaron on October 31, 2011, 08:36:01 AM
Oppe i Aalesund har de lagd en cupfinalelåt med den kreative linjen: Vi skal slukke Brann. Godt funnet på.


Jøss, det var noe nytt, aldri blitt brukt før.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Tifo

Quote from: Tifo on October 30, 2011, 19:17:48 PM
Tifo-dugnad på Stadion!

Det blir dugnad på Stadion Mandag og Tirsdag fra klokken 17:00.

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=689]Info finner du her.[/URL]


Minner om dugnaden!
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Bra oppmøte på dugnaden i går. Vi fikk gjort ganske mye. I dag gjenstår kun litt maling.
.:Tifo-gruppen:.

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5790544.ece

Brann er best mot de gode. SÃ¥ da er det kanskje greit at jugendpakket er i god form?
Rød makt på Hansa

vebo

Tiocfaidh ár lá

roaldinho

Quote from: Nixon on November 01, 2011, 08:53:22 AM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5790544.ece

Brann er best mot de gode. SÃ¥ da er det kanskje greit at jugendpakket er i god form?


Føler Brann er gode mot lag som spiller offensiv fotball, som Molde, Rosenborg, Godset, og muligens noen andre. Lag som liker Ã¥ holde pÃ¥ ballen og ha possession. For da kan Brann kontre, noe de klarte veldig bra mot Rosenborg nÃ¥.  Aafk er flink til begge ting, og er ikke avhengig av Ã¥ ha possession.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 01, 2011, 08:53:22 AM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5790544.ece

Brann er best mot de gode. SÃ¥ da er det kanskje greit at jugendpakket er i god form?


Det føler jeg absolutt. Hadde Aafk f.eks. tapt de siste, kan du banne på at de hadde knust oss.
Sier ikke at de ikke kommer til å gjøre det nå, men tror det er en bedre inngang for oss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Jeg har fortsatt et håp om at "Torp-kortet" kan avgjøre i vårt favør. Dette er hans eneste mulighet til å vinne noe, og da bør de faenmeg løpe ræven av seg for å få det til. Jeg håper han blir sterkt knyttet til laget som motivator den neste halve uken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on November 01, 2011, 15:32:03 PM
Jeg har fortsatt et håp om at "Torp-kortet" kan avgjøre i vårt favør. Dette er hans eneste mulighet til å vinne noe, og da bør de faenmeg løpe ræven av seg for å få det til. Jeg håper han blir sterkt knyttet til laget som motivator den neste halve uken.


Brann leder 4-0 etter første omgang, legger på eit par mål til i andre omgang og to minutter før full tid kjem Torp inn som innbytter og koser seg i midtsirkelen og strør lissepasninger framover dei neste fem minuttene. Brann får eit straffespark i det 92. minutt og Torp får æren av å fastsette resultatet til 7-0.

Deretter kjem det fram at han ikkje var speleberettiget og resultatet fastsettes til 3-0 til Aalesund.
GÃ¥ av.

roaldinho

Quote from: Spelaren on November 01, 2011, 15:42:00 PM
Quote from: dudo on November 01, 2011, 15:32:03 PM
Jeg har fortsatt et håp om at "Torp-kortet" kan avgjøre i vårt favør. Dette er hans eneste mulighet til å vinne noe, og da bør de faenmeg løpe ræven av seg for å få det til. Jeg håper han blir sterkt knyttet til laget som motivator den neste halve uken.


Brann leder 4-0 etter første omgang, legger på eit par mål til i andre omgang og to minutter før full tid kjem Torp inn som innbytter og koser seg i midtsirkelen og strør lissepasninger framover dei neste fem minuttene. Brann får eit straffespark i det 92. minutt og Torp får æren av å fastsette resultatet til 7-0.

Deretter kjem det fram at han ikkje var speleberettiget og resultatet fastsettes til 3-0 til Aalesund.


Og det fordi Bruun ikke sjekket faksen før han dro over ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Brann4

Jeg har ikke lest gjennom alle postene.

Noen som vet hvilke puber i England som sender kampen? (London)
Helst i Southampton, men tviler litt paa viljen til engelskmennene her.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

bjss

Hentet fra http://www.aafk.no/, men det kan jo være korrekt likevel....

Cupfinalen i utlandet
Er du i utlandet når Cupfinalen spilles kan du likevel få sett årets store begivenhet. NRK opphever geo-blokkeringen til denne kampen og dermed får du sett den på deres nettsider via linken nedenfor.

http://nrk.no/sport/


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Et stort tap for Aafk spillerne om de ikke fÃ¥r ha sin trener, motivator og store taktiker rundt seg i dagene før cupfinalen. Bare for Ã¥ ha sagt det, en influensa gÃ¥r sjelden over pÃ¥ noen dager og er grÃ¥dig smittsomt  :P. Og en cupfinale blir selvfølgelig ikke utsatt pÃ¥ grunn av at en trener er syk.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lister

De ruller han vel ut i en plastboble så kan han coache i verdensklasse fra boblen sin.
Guinness - Makes you drunk

roaldinho

Quote from: Gulløl on November 02, 2011, 11:45:47 AM
Et stort tap for Aafk spillerne om de ikke fÃ¥r ha sin trener, motivator og store taktiker rundt seg i dagene før cupfinalen. Bare for Ã¥ ha sagt det, en influensa gÃ¥r sjelden over pÃ¥ noen dager og er grÃ¥dig smittsomt  :P. Og en cupfinale blir selvfølgelig ikke utsatt pÃ¥ grunn av at en trener er syk.


Du glemte noe vesentlig. Tenkte at den muligens ville blitt utsatt om spillerne ble smittet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Quote from: Lister on November 02, 2011, 11:47:06 AM
De ruller han vel ut i en plastboble så kan han coache i verdensklasse fra boblen sin.


Jepp, det bør gÃ¥ greit, om han fÃ¥r med seg en kasse ananasbrus i boblen sin  ;D. Og sÃ¥ kan Aafk supporterne rulle han opp og ned i svingen sin. Det synes sikkert sunnmøringene er drittkult  8)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Tiocfaidh ár lá

Jose Arrogantio

Quote from: vebo on November 02, 2011, 12:06:26 PM
Gode minner fra Roskilde! 5 år siden?


Ganske sikker på at det der var i 2009. Med mindre han var der for fem år siden også da.

Lister

Quote from: Gulløl on November 02, 2011, 12:01:48 PM
Jepp, det bør gÃ¥ greit, om han fÃ¥r med seg en kasse ananasbrus i boblen sin  ;D. Og sÃ¥ kan Aafk supporterne rulle han opp og ned i svingen sin. Det synes sikkert sunnmøringene er drittkult  8)




Satser på at austin setter inn en sugende takling som fortsetter ut over sidelinjen og spretter reken ut av ullevål.
Guinness - Makes you drunk

Tom C

Noen som vet når (supporter) toget opp mot Ullevål skal starte og hvor det starter fra?
Aldri mer Obos....

vebo

Quote from: Jose Arrogantio on November 02, 2011, 12:37:21 PM
Quote from: vebo on November 02, 2011, 12:06:26 PM
Gode minner fra Roskilde! 5 år siden?


Ganske sikker på at det der var i 2009. Med mindre han var der for fem år siden også da.


Måtte sjekke, og det var 2007 jeg tenkte. Mitt aller siste Roskilde :)

Edit: Så lenge vi er enig om at vi snakker om Flaming Lips
Tiocfaidh ár lá

Røde Jarl

QuoteSøndag serveres det frokost i Saras Telt fra klokken 10.00, og klokken 10.45 er det avmarsj til Ullevaal for de med billett til finalen.


http://www.brann.no/nyheter/full-brann-fest-i-saras-telt/
http://www.brann.no/sitefiles/1/Cupfinalen2011/CupfinalenSarasTelt.pdf

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Davy Wathne var på Ylvis i kveld, og var forsiktig optimist etter Brann sin nedsabling av Rosenborg.
Det gjør meg egentlig bare mer bekymret...
Rød makt på Hansa

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Wingfoot

Står på Frydenbø og synger av full hals!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Litt merkelig at sunnmøringene skal trene på Ullevaal dagen før og ikke vi.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Nå skal Ullevål utvides med 2700 plasser, men de blir ikke ferdige til søndag. Uansett en gladnyhet, ssiden man i fremtiden kan få plass til 2700 flere sponsorer.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

betyr dette at de har gitt helt opp EM? Ullevaall er vel ikke stort nok etter utbygging til å kunne brukes, eller faller det akkurat innenfor da? trodde 30 000 var minimum
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

November 03, 2011, 16:14:28 PM #197 Last Edit: November 03, 2011, 16:16:05 PM by krøvel vellevold
Quote from: Utmedsnolken on November 03, 2011, 15:52:46 PM
betyr dette at de har gitt helt opp EM?

Det bør de ha gjort, for søknaden ble jo slaktet som urealistisk både mht transport og overnatting. Det var jo derfor regjerningen ikke ville støtte prosjektet, og søknaden ble dermed trukket. Norge er et lite land med små forhold, store avstander, vanskelig topografi og høyst middelmådig infrastruktur. Ser ikke hva som har forandret seg på de to årene som har gått siden søknaden ble trukket.
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2011, 15:31:36 PM
Nå skal Ullevål utvides med 2700 plasser, men de blir ikke ferdige til søndag. Uansett en gladnyhet, ssiden man i fremtiden kan få plass til 2700 flere sponsorer.
Skandale...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2011, 16:14:28 PM
Quote from: Utmedsnolken on November 03, 2011, 15:52:46 PMbetyr dette at de har gitt helt opp EM?
Det bør de ha gjort, for søknaden ble jo slaktet som urealistisk både mht transport og overnatting. Det var jo derfor regjerningen ikke ville støtte prosjektet, og søknaden ble dermed trukket. Norge er et lite land med små forhold, store avstander, vanskelig topografi og høyst middelmådig infrastruktur. Ser ikke hva som har forandret seg på de to årene som har gått siden søknaden ble trukket.

Det var jo selvsgt fordi de ikke hadde med Bergen  Em ville vel blitt billigere enn OL og hatt mye større interresse fra hele verden?
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up