• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aafk, 6 november kl 13:00 Cupfinale

Started by storB, September 22, 2011, 20:57:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stig

Det vi ikke gått igjennom da vi ikke vet nøyaktig hva antallet blir.
Nettsideansvarlig

YadaYada

Den linken til billettregistrering lenger oppe.. Er det noen som kan bekrefte at dette faktisk er noe som er knyttet til NFF og ikke noe annet tull? Degree.no?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Utmedsnolken

fra hjemmesiden til degree.no

Degree har for Billettservice erstattet papir-basert registrering av nye arrangementer med et web-grensesnitt utviklet i PHP, i tillegg til andre web-relaterte oppgaver.
"og der snubler Sæternes igjen"

Styx

Quote from: YadaYada on October 01, 2011, 13:57:09 PM
Den linken til billettregistrering lenger oppe.. Er det noen som kan bekrefte at dette faktisk er noe som er knyttet til NFF og ikke noe annet tull? Degree.no?



Logget inn gjennom nff sine sider
Bergen til eg dør

stig

Vi setter opp busser til finalen,både med og uten overnatting.

Turen er ikke inkludert kampbillett.
Nettsideansvarlig

roaldinho

Om en Brann spiller får rødt eller det avgjørende gule for å stå over neste kamp i kampen mot Rbk i siste kamp før cupfinalen, må de stå over den da?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


dudo

I andredelen i BT i dag står det at Hansa har trykket opp "Gullet ska hem"-etiketten som i 07, men det står ingenting om at det er samme ølet det er snakk om. Jeg håper det, men lurer litt på om hukommelsen spiller meg et puss: Var det i 06 eller 07 de hadde et spesialøl - eller var det begge årene? Og fikk vi i det hele tatt kjøpt gullølet i 06 før det ble sendt nordover?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BojeN

Mener å huske at det er vanlig Hansa Pils som skal få klistret på "gulletiketten"
ojeN

Markmus

Var det noe spesialøl noen av årene? 2006 smakte jeg ikke (doh), men 2007-ølet smakte da strengt tatt vanlig Hansa.
Ka du ve?

1908

Er nok bare flaskene som er pyntet.. Har ingen verdens tro på at de forandrer noe på smaken osv.. Hvorfor endre på noe som er perfekt fra før?

Utmedsnolken

October 09, 2011, 10:32:59 AM #61 Last Edit: October 09, 2011, 10:42:50 AM by Utmedsnolken
Quote from: Markmus on October 09, 2011, 10:09:16 AM
Var det noe spesialøl noen av årene? 2006 smakte jeg ikke (doh), men 2007-ølet smakte da strengt tatt vanlig Hansa.


gullølet var så vidt jeg husker en egen oppskrift som lå litt mellom pils og bayer i smak, men det ble brygget både i 06 og 07 (har sjekket atekst).

Noe gulløl kom på markedet i 2006 tydeligvis: "DRIKKE: - Vi fikk 250.000 etiketter til Gullølet på fredag. 4000 gulløl-flasker ble sendt ut før kampen, forteller markedssjef Lisbeth Hope Frugård i Hansa Borg bryggerier til bt.no. Det er ikke så store utgifter for etikettene. Det dreier seg om rundt 25.000 kroner. - Det var en hederlig kamp. Bare så synd at Rosenborg er så utrolig effektive, sier Hansa-markedsjefen dagen derpå. Nå har Hansa markedsføringsplanen for gullølet klar til neste høst: Lagret lengst, verdt å vente på! Kanskje har de lagt gullegget likevel?"
"og der snubler Sæternes igjen"

moffy_

Jeg har et spørsmål ang cupfinalebilletter. Det har vært en del snakk om at billettene blir merket med navn for å forhindre svartebørssalg, men det blir vel ikke legitimasjonsplikt på Ullevål?
Jeg har allerede fått en billett til finalen gjennom jobben, men er med i trekningen til NFF. Hvis jeg skulle være så heldig å få kjøpe billetter i denne trekningen, vil det ikke da være mulig å selge de til venner og bekjente?
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Utmedsnolken

Quote from: moffy_ on October 09, 2011, 11:03:00 AM
Jeg har et spørsmål ang cupfinalebilletter. Det har vært en del snakk om at billettene blir merket med navn for å forhindre svartebørssalg, men det blir vel ikke legitimasjonsplikt på Ullevål?
Jeg har allerede fått en billett til finalen gjennom jobben, men er med i trekningen til NFF. Hvis jeg skulle være så heldig å få kjøpe billetter i denne trekningen, vil det ikke da være mulig å selge de til venner og bekjente?


nff har jo bare infoen til 1 av 4 mulige billettinnehavere, så de kan jo ikke kreve at alle 4 skal brukes av samme person. Det er jo uansett ikke forbudt å videreselge til pålydende pris eller lavere
"og der snubler Sæternes igjen"

moffy_

Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!


Nixon

Ingen favoritt. Men det går sannsynligvis begge veier. Han har vel blitt utskjelt så mange ganger av Rekdal at han nok ikke har noen sympatier den veien.
Rød makt på Hansa

The Boss

Edvartsen har absolutt lært av sine feil.
Er vel den dommeren som har dømt flest kamper i år, og gjort sine saker bra, samt unngått negativt fokus, til tross for å ha dømt flere storkamper (LSK-VIF, TIL-Molde etc.)

Christian

Det er vel langt fra den værste eg kunne tenke meg. Uansett vanskelig å spå at det skal ha noe å si hvem som dømmer; enkeltsituasjoner kan alltid oppstå.

Yngve

Noregs dårlegaste dommar. Dette vert ein livlig finale..

The Boss


bernu

Edvartsen er helt greitt.
Han har forbedret seg masse i år i forhold til tidligere år.
Så lenge jeg slipper Moen, tidenes mest arrogante dommer, er jeg fornøyd.....
HANSA - Z

Yngve


bernu

MEN.... Edvartsen 2011 er en helt annen dommer enn Edvartsen 2009.
Tror dette blir bra jeg.
HANSA - Z

Klaus_Brann

Han er utrolig bedre enn en del andre dommere i TL, men det sier mer om nivået enn om han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Så lenge vi slipper han svimingen med ørene som linjedommer skulle det vel gå greit.
Guinness - Makes you drunk

The Boss

Han klovnen av en linjemann som vinket offside mot guastavinho mot Viking borte i kvarten er utrolig nok på linjen i finalen og... Helt utrolig!


Lister

Så lenge det er good shit så gjør det ingenting.

Quote from: The Boss on October 10, 2011, 19:41:37 PM
Han klovnen av en linjemann som vinket offside mot guastavinho mot Viking borte i kvarten er utrolig nok på linjen i finalen og... Helt utrolig!


Fortsatt bedre enn han svimingen med ørene.
Guinness - Makes you drunk


dudo

Skuffende. Gullølet i 07 var knallgodt, og bedre enn den vanlige Hansapilsen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Quote from: dudo on October 10, 2011, 20:21:42 PM
Skuffende. Gullølet i 07 var knallgodt, og bedre enn den vanlige Hansapilsen.


Du kødder nå? Fikk bekreftet fra en kompis i bransjen at gullølet kun var vanlig Hansa med ny etikett.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lister

Det smaker vel bedre å vinne serien enn å vinne cupen :P
Guinness - Makes you drunk

dudo

Quote from: ostraume on October 10, 2011, 21:15:51 PM
Quote from: dudo on October 10, 2011, 20:21:42 PM
Skuffende. Gullølet i 07 var knallgodt, og bedre enn den vanlige Hansapilsen.


Du kødder nå? Fikk bekreftet fra en kompis i bransjen at gullølet kun var vanlig Hansa med ny etikett.


Jeg er ikke sikker på at kompisen din har rett. Er derimot relativt trygg på at det var snakk om en "ekstra god" tapping av et eller annet slag. Den var definitivt mørkere enn pilsen - ihvertfall slik jeg husker det. Personlig ville jeg anslått at den lå et sted mellom pils og fatøl.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: The Boss on October 10, 2011, 19:41:37 PM
Han klovnen av en linjemann som vinket offside mot guastavinho mot Viking borte i kvarten er utrolig nok på linjen i finalen og... Helt utrolig!


Det er helt latterlig. Han gjør tidenes tabbe og blir belønnet med cupfinale.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Christian

Quote from: dudo on October 10, 2011, 22:08:03 PM
Quote from: ostraume on October 10, 2011, 21:15:51 PM
Quote from: dudo on October 10, 2011, 20:21:42 PM
Skuffende. Gullølet i 07 var knallgodt, og bedre enn den vanlige Hansapilsen.


Du kødder nå? Fikk bekreftet fra en kompis i bransjen at gullølet kun var vanlig Hansa med ny etikett.


Jeg er ikke sikker på at kompisen din har rett. Er derimot relativt trygg på at det var snakk om en "ekstra god" tapping av et eller annet slag. Den var definitivt mørkere enn pilsen - ihvertfall slik jeg husker det. Personlig ville jeg anslått at den lå et sted mellom pils og fatøl.

I så fall burde det være mellom pils og bayer. Fatølet er vel helst lysere enn pilsen igjen.

Christian

Quote from: Nixon on October 10, 2011, 19:48:05 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/article5766376.ece

Same shit. New wrapping.

Artikkelen antyder vel samtidig at det ved en tidligere anledning har vært snakk om et annet øl: "Vi har ikke kapasitet til å brygge et nytt øl nå..."

...men det har de gjort en gang tidligere?


osoerli

I 2006 brygga dei eige gulløl, .....som vart dumpa i Trondheim.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Både i 06 og 07 ble det brygget egne batcher for gullølet. Hvordan oppskriften varierte fra vanlig pils skal ikke jeg si noe om, men jeg mener bestemt at jeg leste i et av disse årene at det var en annen oppskrift og at den var litt fyldigere enn vanlig pils. (stoler ikke på smakshuskommelsen min)
"og der snubler Sæternes igjen"

The Boss

Gullølet var absolutt litt annerledes(bedre) på smak en vanlig Hansa pils!

1908

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/792978/

Spol 30 min ut i klippet.. Fred ove sin cupsang.. Gir den terningkast 2...

eriksen_30

oioioioioioioi elsker ikkje denne sangen ihvertfall :( Mangler trøkk og allsangfaktoren. Terningkast 1

eriksen_30

allsangfaktor... håpløst skrevet ;D men dokkar skjønner ka eg mener



Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

moffy_

Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

roaldinho

Snart kommer vel Gullbrødet også, samme som Brannbrødet bare med gullfarget istedenfor de røde.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on October 11, 2011, 18:32:06 PM
http://fotball.bt.no/nm/article212059.ece

Noen bør sørge for at disse skifter ut det oransje med noe rødt!


Det første som slår meg når eg åpner artikkelen er at det er nokre gnålesundere som slenger drit om Bergensere - spesielt bildet med masse oransje og blått på uniformene. Deretter får eg auge på Brann-skjerfet og leser meg klok på teksten. Tipper kommunen kan droppe ei bybaneskinne eller to og heller skaffe disse her skikkelige farger snarest mulig.
Gå av.

Go Up