• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Reise til cupfinalen

Started by Brannfrelst, September 22, 2011, 07:48:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Fortsatt ledige plasser på Bataljonens busser.
Både dag-buss og natt-buss.
Både med overnatting og uten

Bestilles i nettbutikken

Nixon

Rød makt på Hansa

1908

De er noen uker for sent ute da..

kabelmann

Nå har jeg omsider fått bestilt flyreisen.
Bergen > Stavanger > Oslo > Kristiansand > Bergen totalt kr. 1 820,-
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

moffy_

Da er vi to som tar den ruten ;)

Det ligger forsåvidt et kjempetilbud på fly ute på finn.no
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31233763

Flybillett fra Bergen til Oslo den 6. november kl 12.00 og returbillett fra Oslo til Bergen den 7. november kl 15:40

Eneste problemet er at du mest sannsynlig ikke rekker kampen og hvertfall ikke cupfinaleshowet. Men det skal gå fint å komme seg til sentrum og se kampen på en pub...  ;)
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Klaus_Brann

Haha smart! For den prisen også.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Da er det faktisk bedre å fylle opp en bil og kjøre over! Vet ikke tilstandene over fjellet, men det må være mulig å komme seg over.
For over 2000 spenn for billett tur/retur der du mest sansynlig ikke rekker kampen og mister showet dagen før, da er det ikke verdt det.
Syntes også det er latterlig å skrive "Flybillett til cupfinale" når man ikke kan rekke den.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

October 16, 2011, 20:16:16 PM #107 Last Edit: October 16, 2011, 20:20:09 PM by krøvel vellevold
Quote from: roaldinho on October 16, 2011, 20:11:29 PM
Da er det faktisk bedre å fylle opp en bil og kjøre over! Vet ikke tilstandene over fjellet, men det må være mulig å komme seg over.
For over 2000 spenn for billett tur/retur der du mest sansynlig ikke rekker kampen og mister showet dagen før, da er det ikke verdt det.
Syntes også det er latterlig å skrive "Flybillett til cupfinale" når man ikke kan rekke den.


Nei, hvis flyet lander presis 1255, når man kanskje et flytog kl 1306. Da er man på Oslo S kl 1325. Da har man 5 min på seg til å rekke t-banen fra Jernbanetorget kl 1330, og banen er ved Ullevål 1340. Og da skal man komme seg fra stasjonen, over veien, rundt halve stadion og gjennom både sikkerhetskontroll og billettkontroll. Så er man heldig, så er man inne 35 minutter ut i kampen.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on October 16, 2011, 20:16:16 PM
Quote from: roaldinho on October 16, 2011, 20:11:29 PM
Da er det faktisk bedre å fylle opp en bil og kjøre over! Vet ikke tilstandene over fjellet, men det må være mulig å komme seg over.
For over 2000 spenn for billett tur/retur der du mest sansynlig ikke rekker kampen og mister showet dagen før, da er det ikke verdt det.
Syntes også det er latterlig å skrive "Flybillett til cupfinale" når man ikke kan rekke den.


Nei, hvis flyet er presis når man et flytog kl 1256. Da er man på Oslo S kl 1318. Da har man 4 min på seg til å rekke t-banen fra Jernbanetorget. Det skal holde hardt, men banen er uansett ikke ved Ullevål før 1332. Og da skal man komme seg fra stasjonen, over veien, rundt halve stadion og gjennom både sikkerhetskontroll og billettkontroll. Så er man heldig, så er man inne 25 minutter ut i kampen.


Beklager, jeg mente kampstart. Jeg iallefall ønsker å få med meg hele kampen og toget opp til ullevål om jeg har kampbillett. Er kjipt å komme inn 20-25 minutter inn i kampen. Er nesten 1/3. Og hadde det vært som i 2004 hadde jeg gått glipp av 3 mål, kanskje 4.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

October 16, 2011, 20:22:32 PM #109 Last Edit: October 16, 2011, 20:25:38 PM by krøvel vellevold
499 for avgang 1120 (landing 1210) søndagen med SAS. 980 for avgang 0920. Også 980 for lørdag kl 1850.

749 for avgang 0730 og 0920 med Norwegian. 649 for avgang 2040 lørdagen.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on October 16, 2011, 20:22:32 PM
499 for avgang 1120 (landing 1210) søndagen med SAS. 980 for avgang 0920. Også 980 for lørdag kl 1850.


Med andre ord billigere og bedre enn det den fyren på Finn har om man vil rekke alt. Er vel neppe dyrere med hjemtur enn det er til.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on October 16, 2011, 20:24:49 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 16, 2011, 20:22:32 PM
499 for avgang 1120 (landing 1210) søndagen med SAS. 980 for avgang 0920. Også 980 for lørdag kl 1850.


Med andre ord billigere og bedre enn det den fyren på Finn har om man vil rekke alt. Er vel neppe dyrere med hjemtur enn det er til.


Hjemtur 749 med Norwegian mandag morgen. Alt utsolgt søndag etter 1655. 1655-avgangen koster 979. Også SAS har alt utsolgt etter 1700. 1700-avgangen koster 1952. Tidlig neste morgen er det 980, men man kan få det til 499 om kvelden.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Så om man da er smart så sjekker man heller SAS og Norwegian for billetter istedenfor å kjøpe enda dyrere av denne fyren der man også kommer litt ut i kampen. Jeg håper virkelig noen har vett til det!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

c_tveiten

Hei

Siden jeg desverre ikke får mulighet til å reise til cupfinalen så selger derfor flybilletter og hotell til kost pris + avgift for endring av navn på flybilletter.

Finnkode: 31254335

Mailman

Ser det er en mulighet å reise via Køben t/r til cupfinalen. Både SAS og Norwegian har ledige billetter på greie tidspunkt!
Selv vurderer jeg denne varianten:

5. nov:
SAS kl. 0600 Bergen-Køben kr 384.-
SAS kl. 0830 Køben-Oslo kr. 577.-

6. nov:
Norwegian kl. 2000 Oslo-Køben kr. 539.-
Norwegian kl. 2200 Køben-Bergen kr 1100.-

Alternativet er å reise hjem mandag til en litt rimeligere penge, men da må man ta kostnadene med en ekstra overnatting!

Ellers kan det jo bli en "kjekk omvei" om man har nerver nok til å ta med seg litt tax-free varer! (Man har vel ikke lov til å ta med seg en sigarett engang om man ikke har vært ute av landet i mer enn 24 t!)

God tur!
Del meg i to-
og det spruter
rødt og hvitt blod!

roaldinho

Alternativet er å reise hjem mandag til en litt rimeligere penge, men da må man ta kostnadene med en ekstra overnatting!

-------------------------------------------

Om man ikke kjenner noen der borte som man kan overnatte hos.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

www.airbnb.com

Dette kan være en løsning dersom noen sliter med å finne overnatting i Oslo cupfinalehelgen. Jeg søkte på den aktuelle helgen og fikk opp 24 treff på private overnattingstilbud. Og prisene er mye billigere enn de ågerprisene som hotellene rundt Oslo opererer med.
Rød makt på Hansa

bernu

Jeg har satt meg en frist til begynnelsen av neste uke på å få tak i kampbillett.
Har jeg ikke fått meg billett innen det, selger jeg flybilletten min.
Til Oslo lørdag morgen, hjem til Bergen kl 22 på søndag.
Så hvis noen er interesserte send meg en PM, så får dere eventuelt forkjøpsrett.
Pris 2400,- + evt overflyttingsgebyr.
HANSA - Z

DanielH

October 19, 2011, 21:10:29 PM #118 Last Edit: October 20, 2011, 05:30:54 AM by DanielH
Jeg har tenkt til å fly selv (småfly) over søndag morgen, tilbake rett etter kampen. Jeg har to ledige seter, hvis noen er interessert. Det blir oppmøte på Flesland søndag kl. 8, i underkant av to timer flytid over fjellet med landing på Kjeller utenfor Lillestrøm. Der blir vi hentet og kjørt til Ullevaal stadion. Umiddelbart etter at guttene har hevet pokalen blir vi kjørt til Kjeller igjen og etter nye ca. to timer i luften er vi tilbake på Flesland.

Dette passer kanskje best for folk som hadde tenkt til å gjøre noe lignende med bil, men som vil spare 10-12 timer reise.

Er også avhengig av brukbart vær for å få til dette. Et annet forbehold er vekten på passasjerene. Jeg må desverre sett maksvekt på 80 kg pr. passasjer.

Hvis du er interessert i en uforglemmelig tur til Cupfinalen 2011 send meg en PM.

Hilsen Daniel

vebo

Quote from: DanielH on October 19, 2011, 21:10:29 PM

Jeg må desverre sett maksvekt på 80 kg pr. passasjer.



Diskriminering av oss som er kraftig bygget!
Tiocfaidh ár lá

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

DanielH

Quote from: ostraume on October 20, 2011, 09:13:26 AM
80? Strengt.
Quote from: vebo on October 20, 2011, 07:51:29 AM
Quote from: DanielH on October 19, 2011, 21:10:29 PM

Jeg må desverre sett maksvekt på 80 kg pr. passasjer.



Diskriminering av oss som er kraftig bygget!



HEHE! Noe av grunnen er at jeg trekker opp snittet betraktelig selv :) Dessuten kan det være greit å ha nok bensin til å komme seg over fjellet...

Kai-Olai

Hvis noen er sugen på å ta toget over fjellet, så har vi gått på en smell og endte opp med en billett ekstra! 389 hver vei, eller 778 totalt.. Selges samlet eller hver for seg!

Avgang fra Bergen lørdag 5. november klokken 10.28.
Avgang Oslo mandag 7. november rundt klokken 16. (eksakt tidspunkt skaffes på kort varsel!)

Ja, dere går glipp av en evt. feiring i Bergen, men dere får til gjengjeld en brakfest i Oslo hele søndagskvelden! :D

Dan Inge

noen her som skal med dagbussen på lørdag??
kjør over pakket!!

Storsæter

Quote from: olebrann3 on October 12, 2011, 23:27:25 PM
Fortsatt ledige plasser på Bataljonens busser.
Både dag-buss og natt-buss.
Både med overnatting og uten

Bestilles i nettbutikken


Hei!
Når går nattbussen? er det 02.00 natt til laurdag, eller natt til sundag??

roaldinho

Quote from: Storsæter on October 27, 2011, 07:18:46 AM
Quote from: olebrann3 on October 12, 2011, 23:27:25 PM
Fortsatt ledige plasser på Bataljonens busser.
Både dag-buss og natt-buss.
Både med overnatting og uten

Bestilles i nettbutikken


Hei!
Når går nattbussen? er det 02.00 natt til laurdag, eller natt til sundag??


http://bataljonen.no/?page=26&news=655
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Storsæter

Quote from: roaldinho on October 27, 2011, 07:33:44 AM
Quote from: Storsæter on October 27, 2011, 07:18:46 AM
Quote from: olebrann3 on October 12, 2011, 23:27:25 PM
Fortsatt ledige plasser på Bataljonens busser.
Både dag-buss og natt-buss.
Både med overnatting og uten

Bestilles i nettbutikken


Hei!
Når går nattbussen? er det 02.00 natt til laurdag, eller natt til sundag??


http://bataljonen.no/?page=26&news=655


Herleg! Takk :)

torkri

Hei, er det noen som har et hotellrom fra lørdag til søndag til overs? Eventuellt er det noen brann suportere som skal ligge på Scandic hotell Høvik?

aladdin

Har to dobbelrom til overs, men er for fredag til søndag. Hotell Scandic Byporten midt i sentrum.
Har betalt 6.600 pr. dobbelrom, selges videre for samme pris til brann supportere

CET

October 27, 2011, 18:43:30 PM #129 Last Edit: October 28, 2011, 10:08:57 AM by CET
-- SOLGT --

Har en ekstra flybillett t/r Bergen-Oslo.
Avreise lørdag morgen - retur mandag morgen.
Pris = 2150,-
PM hvis interessert.

-- SOLGT --

c_tveiten

Har t/r flybilletter og hotell rom tilsalgs. Flyet går fra Bergen kl 10 Lørdag, retur mandag 14.30. Enkelt rom på scandic kna (like ved slottet)!

Alt selges for kr 3000.

Kontakt:
Christian Tveiten
c_tveiten@hotmail.com
92641801(etter kl 15.30)

njaha

Hei,

ønsker å kjøpe flybillett BGO - OSL på lørdag, retur søndag kveld. Hvis noen har til overs så tar jeg gjerne i mot en PM.

Gullet ska hem.

Dan Inge

October 31, 2011, 19:30:08 PM #132 Last Edit: November 01, 2011, 17:07:41 PM by Dan Inge
Noen som vet om morgenbussen på lørdag er utsollgt?
kjør over pakket!!

1-2-Kniks

Har to dobbeltrom til overs i Oslo cupfinalehelgen (4-6 november). Hotellet er Scandic byporten like ved Oslo S.

Pris 1650 pr natt!

Link til hotellet:
http://www.scandichotels.no/byporten?cmpid=ppcno_20110228062

Mail til olealexander@gmail.com. Førstemann til mølla-prinsippet gjelder.

Spelaren

No blir det eit ledig 2-mannsrom på Grüner Apartments...
Gå av.

Mr. Troen

November 01, 2011, 14:24:50 PM #135 Last Edit: November 03, 2011, 12:53:19 PM by Mr. Troen
Har en enveisbillett til Oslo søndag morgen (09.20) som jeg ikke får brukt. Overlates til kostpris om noen andre i rødt kan bruke den.
Pris kr 567,- + SAS-gebyr for navneendring (500,-)

haha-guru

Hei, trenger et hotellrom fra lørdag til søndag.

Gulløl

Haraldsheimen har ledige senger fremdeles. De kan kontaktes via deres hjemmeside.
http://haraldsheim.no/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3

Quote from: Dan Inge on October 31, 2011, 19:30:08 PM
Noen som vet om morgenbussen på lørdag er utsollgt?

1 ledig plass igjen

Styx

Hva skal man gjøre med bagasjen om søndagen dersom man reiser med bussen, men har overnatting på egenhånd?
Blir vel ikke så enkelt å få en bag med seg inn på Ullevål?
Bergen til eg dør

Tifo

Quote from: Styx on November 02, 2011, 21:24:37 PM
Hva skal man gjøre med bagasjen om søndagen dersom man reiser med bussen, men har overnatting på egenhånd?
Blir vel ikke så enkelt å få en bag med seg inn på Ullevål?


Skal sjekke opp i dette. Kanskje det er mulig å ha bussene utenfor feltet vårt, så kan vi legge bagasjen der når vi ankommer Ullevaal.
.:Tifo-gruppen:.

Klaus_Brann

Quote from: Styx on November 02, 2011, 21:24:37 PM
Hva skal man gjøre med bagasjen om søndagen dersom man reiser med bussen, men har overnatting på egenhånd?
Blir vel ikke så enkelt å få en bag med seg inn på Ullevål?


Hvis ikke bussene reiser rett etter kampslutt går det jo også an å legge de i oppbevaringsbokser på Oslo S.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Oslo s er nok ikke et alternativ,da bussen går fra Ullevaal når arrangemantet er ferdig. Når det blir er selvsagt avhengig av kamptid, og utfall. Beste løsning er nok å få bager inn på bussen før kamp. Vi skal finne ut hvor de får parkering og legge det ut.
Nettsideansvarlig

vebo

November 03, 2011, 10:06:58 AM #143 Last Edit: November 03, 2011, 11:03:35 AM by vebo
Ledige billetter med norwegian fra oslo til bergen nå. en ledig 1640, og flere 1800!

Edit: på søndag selvfølgelig.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

FOR en dag å reise fra Bergen på. Mot normalt flott.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

For meg og en kompiss sin del går turen fra Bergen til Halden i kveld klokken 22:00, overnatter på svenskegrensen Fredag-Lørdag med litt handling i Sverige. Lørdag morgen går turen videre til oslo. Retur rett etter kampslutt Søndag.

mbs

Sjekk været i Oslo folkens. Det er ikke like temperert som i Bergen og 7-8 grader kaldere og regn er meldt på søndag.

Gulløl

November 03, 2011, 14:29:36 PM #147 Last Edit: November 03, 2011, 14:42:39 PM by Gulløl
For de som er kjørbare eller bor i kommunene sør for Bergen og enda ikke har flybillett så er det 3 seter igjen til lavpris 769 kr på flyet i morgen fredag fra Haugesund til Gardemoen kl.17.00.
Kanskje et greit alternativ siden laveste flypris fra Bergen i morgen er kr.1899,-

Søndag kveld kl.23 er det også ledig fra Gardemoen til Haugesund til kr. 1219,-. Dette kan også være et alternativ siden det IKKE er flybilletter igjen tilbake til Bergen søndag kveld.

http://www.norwegian.no/fly/velg-flyvning/?D_City=HAU&A_City=OSL&TripType=2&D_Day=04&D_Month=201111&R_Day=06&R_Month=201111&AdultCount=1&ChildCount=0&InfantCount=0
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Vizitery

Noen andre som skal ta 09:10 toget på lørdag, og gjerne tar en pint i kafè vognen? Send gjerne pm   ;)

Styx

Har 2 billetter til nattbussen med bataljonen som jeg vil selge. Barnevakten min har trekt seg så ser ikke annen mulighet enn å ta hun med meg til oslo. Men må då kjøre selv så klart. Passer seg ikke med en på 13 måneder på nattbussen fram og tilbake. Send melding privat eller på tlf 92053153. Håper noen kan hjelpe meg. Trenger sårt pengene tilbake så ikke jeg må avlyse turen. :(
Bergen til eg dør

Go Up