• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Ja, har du billett til meg nå? Begynner å bli litt desp og veldig fustrert på min dobbelttabbe, først med å "glemme" å betale for medlemskapet i 2010, og nå med å ikke få med meg dette..
Tiocfaidh ár lá

dudo

Kanskje på(med enormt trykk på kanskje) det ramler noe inn i morgen. Men jeg ville ikke holdt pusten.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Vi har stoppet salget vårt, og kan ikke drive å svarepå alle telefonener og mailer som kommer.
Nettsideansvarlig

Christian

Noen som har idé om hvor mange rader det er på VG-tribunen? Antar at rad 28 er rimelig høyt oppe, men dunker en hode i taket? :p

Kalinkasvingen

Quote from: Christian on October 31, 2011, 13:41:07 PM
Noen som har idé om hvor mange rader det er på VG-tribunen? Antar at rad 28 er rimelig høyt oppe, men dunker en hode i taket? :p


Er 25 rader på tribunen, du er nok blitt lurt.

YadaYada

Det er 16 rader på VG-nedre og 12 rader på VG-øvre. Altså 28 rader i VG-svingen. Har du plass på rad 28 er det helt oppi taket ja.

Forøvrig 27 rader på motsatt kortside Cola/Bama-svingen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nixon

Det er vel bare å gratulere Bataljonen med vel gjennomført billettutdeling!:) Jeg kan ikke skjønne annet enn at de har gjort en godt stykke arbeid.

At de hadde gjort en jobb i forkant av semifinalen og hadde hovedkriteriet klart samme kveld var et smart trekk, og har sannsynligvis spart de for mange henvendelser. At de bare har gitt informasjon gjennom et par internettsider har på den andre siden kanskje gitt de flere henvendelser. Det var flere gode grunner til det, men det er vel noe de vil evaluere i ettertid vil jeg tro.

Billetten min fra Bataljonen er for øyeblikket festet på kjøleskapsdøren med en søt liten rosa magnet, og bare venter på helgen som kommer!:)
Rød makt på Hansa

steinbygger

Quote from: YadaYada on October 31, 2011, 16:30:40 PM
Det er 16 rader på VG-nedre og 12 rader på VG-øvre. Altså 28 rader i VG-svingen. Har du plass på rad 28 er det helt oppi taket ja.

Forøvrig 27 rader på motsatt kortside Cola/Bama-svingen.


Da sliter jeg, har fått rad 31......

Nixon

Jepp, sånn går det når man kjøper billetter på svartebørsen!:)

Nei, de regner nok også med radene i den losje-lignende seksjonen som går rundt nesten hele banen midt på tribunene.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: vebo on October 31, 2011, 09:54:56 AM
Røk alle billettene i går? Jeg klarte faen meg å unngå å se dette, og bor tre min fra stadda.


Haha, den er så lei. Men som Stig sier, så kommer de til å selge billetter i Oslo, så da er du sikret gjennom det, hvis du vil.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

"sikret" er vel å trekke det litt langt?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

vebo

Ordnet seg gjennom en venn, eg er med! Lagt inn autobetaling av medlemskap i ti år ;)
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on October 31, 2011, 20:10:27 PM
"sikret" er vel å trekke det litt langt?


Virkelig ikke. Svært få som møtte opp på det åpne salget nå, og så lenge man gidder å stille seg litt tidlig i kø i Oslo, er man sikra billett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

bjss

Mulig dette er feil tråd....

Er det noen som er interessert i et eller to dobbeltrom på Scandic hotellet i Asker fredag til søndag?
Ca 23 km utenfor sentrum, gode muligheter for parkering og tog inn til Oslo S mange ganger i timen.
Pris er kr 1190 pr døgn pr rom.
Det er ordinær bestilling gjort i midten av august da jeg forstod at her blir det finale :-)
Så det er ikke noe problem for meg å avbesille, men det er jo dumt i tilfelle det er noen som er på jakt etter et rom eller to...

Send meg i så fall en PM.

Chris*

Hvordan blir det mtp på salg av billetter i Oslo, og hvor mange billetter dreier det seg om? Jeg har desverre utvandret til østlandet, og har dermed ikke vært medlem av Bataljonen de siste to årene, er det muligheter for å melde seg inn nå, og dermed stille seg i kø for billetter i Oslo?
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

The Boss

Eg har selv vært medlem fra 2006-2010 men uten P-kort på frydenbø i år glemte eg hele fornyelsen..
Eg regner med at når eg betaler årets medlemsavgift nå vil eg telle som et eksisterende medlem fra 2006-2011? Sånn at eg ikke har et hull i antall år for fremtiden..

Regner og med at det skal holde for å kjøpe billett i Oslo.

Klaus_Brann

Quote from: Chris* on November 01, 2011, 09:31:56 AM
Hvordan blir det mtp på salg av billetter i Oslo, og hvor mange billetter dreier det seg om? Jeg har desverre utvandret til østlandet, og har dermed ikke vært medlem av Bataljonen de siste to årene, er det muligheter for å melde seg inn nå, og dermed stille seg i kø for billetter i Oslo?


Bataljonen sa vel tidligere at det ikke var mulig å melde seg inn nå for å kjøpe billett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

AKK

November 01, 2011, 15:10:22 PM #1268 Last Edit: November 01, 2011, 15:28:25 PM by AKK
Jeg har ett stk cupfinalebillett til salgs. Send meg en PM hvis noen er interessert. Jeg selger selvfølgelig til ordinær pris.


Edit: Da var billetten solgt, så da er det ikke vits å kontakte meg lenger.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

mortenaa

Om noen mot formodning skulle ha en ekstra billett de vil selge for pålydende, er jeg veldig interessert. Har billett selv, men dette gjelder en engelsk venn som bor i London, og som kommer til Oslo pga cupfinalen, men uten billett.

stig

Vi har tett opptil 30 billetter, og prioriterer medlemmer. Skulle det vise seg at de er færre kjøpere enn billetter gir vi mulighet til å melde seg inn. Dette fordi vi ikke kan vente på eventuelle medlemmer skal dukke opp. Vi ber om respekt for at vi ikke kan stå å selge i flere timer, så det gjelder å følge med på bataljonen.no slik at man får med seg salget.

Vi vet ikke nøyaktig hvor vi kan stå, men planen er en drøy time på tidlig ettermiddag på Karl Johan eller like i nærheten. Vi skal få lagt en slagplan fredag, men må også se an vær og føre forhold.


Nettsideansvarlig


Markmus

Skal man tro hans facebook, så er Brann favorittlaget hans. Jaggu.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: stig on November 01, 2011, 17:55:18 PM
Vi har tett opptil 30 billetter, og prioriterer medlemmer. Skulle det vise seg at de er færre kjøpere enn billetter gir vi mulighet til å melde seg inn. Dette fordi vi ikke kan vente på eventuelle medlemmer skal dukke opp. Vi ber om respekt for at vi ikke kan stå å selge i flere timer, så det gjelder å følge med på bataljonen.no slik at man får med seg salget.

Vi vet ikke nøyaktig hvor vi kan stå, men planen er en drøy time på tidlig ettermiddag på Karl Johan eller like i nærheten. Vi skal få lagt en slagplan fredag, men må også se an vær og føre forhold.





Det går vel an å selge på Saras under tak?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Det blir 100 kr i inngang på Saras, så vi vill ikke lage en sånn begrensing hvis vi kan unngå det.
Nettsideansvarlig

oslo øst

100.- inngang på saras ??? hva i all verden skal det være godt for ???

BojeN

Da bør det være bra saker på gang der!
ojeN

Dunkin

Quote from: stig on November 01, 2011, 17:55:18 PM
Vi har tett opptil 30 billetter, og prioriterer medlemmer. Skulle det vise seg at de er færre kjøpere enn billetter gir vi mulighet til å melde seg inn. Dette fordi vi ikke kan vente på eventuelle medlemmer skal dukke opp. Vi ber om respekt for at vi ikke kan stå å selge i flere timer, så det gjelder å følge med på bataljonen.no slik at man får med seg salget.

Vi vet ikke nøyaktig hvor vi kan stå, men planen er en drøy time på tidlig ettermiddag på Karl Johan eller like i nærheten. Vi skal få lagt en slagplan fredag, men må også se an vær og føre forhold.



Prioriterer man nåværende medlemmer, eller er det en idé å melde seg inn nå? Har noen kompiser som står uten billett.

Spelaren

Quote from: Brannfrelst on November 01, 2011, 18:23:47 PM
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31553124
Minimum 4000 skal han ha...


Under "Send epost" går det an å sende han en kommentar, trenger ikkje oppgi ekte epost for det.
Gå av.

Utmedsnolken

Quote from: stig on November 01, 2011, 17:55:18 PM
Vi har tett opptil 30 billetter, og prioriterer medlemmer. Skulle det vise seg at de er færre kjøpere enn billetter gir vi mulighet til å melde seg inn. Dette fordi vi ikke kan vente på eventuelle medlemmer skal dukke opp. Vi ber om respekt for at vi ikke kan stå å selge i flere timer, så det gjelder å følge med på bataljonen.no slik at man får med seg salget.

Vi vet ikke nøyaktig hvor vi kan stå, men planen er en drøy time på tidlig ettermiddag på Karl Johan eller like i nærheten. Vi skal få lagt en slagplan fredag, men må også se an vær og føre forhold.


Llrdag eller søndag?
"og der snubler Sæternes igjen"

moffy_

Billettene er vel mest attraktive lørdags ettermiddag ;) søndag ettermiddag kan du få kjøpe min for under pålydende!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Utmedsnolken

Quote from: moffy_ on November 01, 2011, 21:11:48 PM
Billettene er vel mest attraktive lørdags ettermiddag ;) søndag ettermiddag kan du få kjøpe min for under pålydende!


Kan stemme det ja, ikke vant til så tidlige kampstarter. Har en venn et godt stykke unna oslo, så han må litt tid på seg til å komme seg til oslo hvis jeg får kjøpt en
"og der snubler Sæternes igjen"

Tullpip

Quote from: Utmedsnolken on November 01, 2011, 21:14:52 PM
Quote from: moffy_ on November 01, 2011, 21:11:48 PM
Billettene er vel mest attraktive lørdags ettermiddag ;) søndag ettermiddag kan du få kjøpe min for under pålydende!


Kan stemme det ja, ikke vant til så tidlige kampstarter. Har en venn et godt stykke unna oslo, så han må litt tid på seg til å komme seg til oslo hvis jeg får kjøpt en


Hvor langt er et godt stykke? Selv planla jeg å reise bort til Oslo uansett, og håpe på å få fatt i billett der borte, men nå har det heldigvis ordnet seg. Har en kamerat som bor i Horten som reiser opp i helgen med samme mål (uten billett).

The Boss

Stig: Eg betaler årets avgift i kveld, har vært medlem de 5 foregående år. Er dette grunn god nok for billett? Eg er da ikke ny medlem av den grunn... Ahhhh så latterlig at eg glemte fornyelsen i januar!

stig

Vi har ført en streng policy hitil på at når listene ble tatt ut like etter semien, var det dèt som gjaldt av gyldige medlemskap. Når vi har ført løpende ansiennitet er det prinsippet at hopper du av, så blir du regnet som nytt medlem neste gang du er med. Du har jo tettet hullet ditt nå, men falt utenom listene. Om vi kommer til å følge slavisk med på dato for betalt medlemskap den ene timen i Oslo, kan jeg ikke love her nå, men vi vil da sjekke at medlemskapet er betalt.

Som skrevet tidligere, vil medlemmer bli prioritert, men vi kan ikke stå i flere timer å vente på at eventuelle skal dukke opp. Vi vet ikke hva som møter oss av folk(mye mindre på søndag enn vi trodde)
Nettsideansvarlig

tsrqpo

Eg kan iallefall garantere deg mitt oppmøte for billettkjøp i Oslo..

Og eg støtter oppuder rosen til Bataljonen for vel utført billettsalg  :D

The Boss

November 02, 2011, 11:39:55 AM #1287 Last Edit: November 02, 2011, 11:44:31 AM by The Boss
Eg kjøper forsåvidt den Stig, men synes samtidig det er merkelig at flere (eg vet vertfall om 2) som fornyet årets medlemskap i dagene etter semi-seieren mot FFK og har fått sin billett fra Bataljonen. Eg synes også det er forskjell på de som ville meldt seg inn nå som nye medlemmer, kontra vi som har hatt medlemskap i mange år før (eg har jo medlemskap fra BST tiden, 2002) Eg møter opp og håper på det beste!

stig

Gjør det, og jeg håper vi får hjulpet deg.
Nettsideansvarlig

The Boss

Flott!
PS: Understreker selvsagt at dette er helt og holdent mitt feil (manglende fornyelse), og at eg overhodet ikke skylder på dere her. Virker som at dere har gjort en prikkfri jobb med billettfordelingen!


stig

Nettsideansvarlig

mbs

Igjen ser vi at folk hyler om at de ikke får billetter, og Bataljonen og Brann har tatt ekstra runder for å få ut alle billettene.
Slik var det i 2004 også for de som husker tilbake.

Bataljonen gikk tidlig ut å sa at de kom til å forholde seg til 3 plasser på nettet for billett informasjon. Likevel greier oppegående folk å miste informasjonen. Da er mitt spørsmål vil de ha billetter?
Bør en ikke forvente at folk gjør noe for å skaffe seg billett?

paf

Quote from: stig on November 02, 2011, 14:07:49 PM
Den store billettsalgsartikkelen. Del 1.

Imponerende grad av åpenhet. Godt jobbet.

dudo

Quote from: paf on November 02, 2011, 15:51:53 PM
Quote from: stig on November 02, 2011, 14:07:49 PM
Den store billettsalgsartikkelen. Del 1.

Imponerende grad av åpenhet. Godt jobbet.


Henger meg på denne. En slik transparens gjør meg nesten rørt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SOLO68

Hei

Er relativt ferskt medlem av Bataljonen, men supporter av Brann de siste 30 årene. Reiser over til Oslo lørdag med håp om å skaffe en billett. Skyr svartebørsen som pesten og ønsker de dit peppern gror...! Uansett så kommer landets beste supportere til å lage en knall fest og farge byen rød denne helgen!

Nixon

Quote from: SOLO68 on November 02, 2011, 22:45:08 PM
Er relativt ferskt medlem av Bataljonen, men supporter av Brann de siste 30 årene. Reiser over til Oslo lørdag med håp om å skaffe en billett.


Det spørs vel litt hvor relativt ferskt medlem du er. Men som du kan se over kan det være håp om du stiller deg i Bataljonskøen i Oslo.

Ellers håper jeg at Bataljonen har tall og legger ut hvor stor prosentdel av de billettverdige medlemmene som hentet ut billetten sin. Det gjelder den første femårs-gruppen og de som ble trukket ut med fire års medlemskap. Litt interessant å se hvor stor interessen egentlig var.
Rød makt på Hansa

stig

Quote from: Nixon on November 02, 2011, 23:18:06 PM
Quote from: SOLO68 on November 02, 2011, 22:45:08 PM
Er relativt ferskt medlem av Bataljonen, men supporter av Brann de siste 30 årene. Reiser over til Oslo lørdag med håp om å skaffe en billett.


Det spørs vel litt hvor relativt ferskt medlem du er. Men som du kan se over kan det være håp om du stiller deg i Bataljonskøen i Oslo.

Ellers håper jeg at Bataljonen har tall og legger ut hvor stor prosentdel av de billettverdige medlemmene som hentet ut billetten sin. Det gjelder den første femårs-gruppen og de som ble trukket ut med fire års medlemskap. Litt interessant å se hvor stor interessen egentlig var.


Det kommer i del 2 
Nettsideansvarlig

Nightfox

Quote from: stig on November 02, 2011, 23:22:23 PM
Quote from: Nixon on November 02, 2011, 23:18:06 PM
Quote from: SOLO68 on November 02, 2011, 22:45:08 PM
Er relativt ferskt medlem av Bataljonen, men supporter av Brann de siste 30 årene. Reiser over til Oslo lørdag med håp om å skaffe en billett.


Det spørs vel litt hvor relativt ferskt medlem du er. Men som du kan se over kan det være håp om du stiller deg i Bataljonskøen i Oslo.

Ellers håper jeg at Bataljonen har tall og legger ut hvor stor prosentdel av de billettverdige medlemmene som hentet ut billetten sin. Det gjelder den første femårs-gruppen og de som ble trukket ut med fire års medlemskap. Litt interessant å se hvor stor interessen egentlig var.


Det kommer i del 2 


Like grundige analyser som han BA-bloggeren?

stig

Det er plent umulig. Man må enten være veldig sær eller bare veldig,veldig rar for å ha en sånn fetisj for tallmatriale. Kanskje vi kan leie han inn. Noen som vet hvem han er?
Nettsideansvarlig

Go Up