• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

October 28, 2011, 22:28:42 PM #1200 Last Edit: October 28, 2011, 22:32:19 PM by Gulløl
Veldig bra med 100+. Da blir det 100+ hoppende glade Bataljons medlemmer i Bergen søndag ettermiddag, de fleste er vel folk som hadde gitt opp å få billett  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Noen som har vært nede ved Stadion og sett om det er blitt noe kø ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

abe78

Spørsmål - er det for sent å melde seg inn i dag for så å kjøpe i morgen?
.og husk!

handlevogn

Hva med oss som reiser til Trondheim i helgen for å støtte laget? Skal ikke vi ha sjanse på billett??

stig

Quote from: abe78 on October 29, 2011, 09:15:12 AM
Spørsmål - er det for sent å melde seg inn i dag for så å kjøpe i morgen?



Ja, det er det. Hvis antall folk er mindre enn antall billetter kan det bli en løsning, men vi oppdaterer ikke medlemsdatabasen før mandag.
Nettsideansvarlig

Gulløl

stig
Hvor ca. mange av de 2214 medlemmene i bataljonen har dere solgt billetter til når restbeholdingen er solgt ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Nettsideansvarlig

LikeABoss

Min fetter meldte seg inn i Bataljonen i fjor da han var med til Haugesund.
Han har ikkje betalt kontigenten sin for i år.
Er det sånn at han kan betale den kontigenten og hente seg en billett i morgen?
Siden han faktisk er en eksisterende medlem?

Christoball

Quote from: handlevogn on October 29, 2011, 09:52:50 AM
Hva med oss som reiser til Trondheim i helgen for å støtte laget? Skal ikke vi ha sjanse på billett??

ja, rimelig merkelig/latterlig tidspunkt å starte salget på..

samtidig som fullmakter ikke blir akseptert

stormde

Sånn fått billetten i posten for oss som bor i utlandet ..
Tusen takk for ryddig og god behandling av styret i billett spørsmålet..
Lurer litt på hvorfor så mange ikke har benyttet seg av muligheten å kjøpe sin billett i Bataljonen ?
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Gulløl

Noe "køparty" nede ved presseinngangen i kveld, eller har interessen etter cupfinalebilletter dabbet av ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Quote from: handlevogn on October 29, 2011, 09:52:50 AM
Hva med oss som reiser til Trondheim i helgen for å støtte laget? Skal ikke vi ha sjanse på billett??


Det syns eg verkeleg dåke burde.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

October 29, 2011, 17:54:08 PM #1212 Last Edit: October 29, 2011, 18:00:24 PM by Gulløl
Pass opp for denne Denis Winberg, som tidligere er omtalt som billettsvindler i BT. Han er fremdeles i full aktivitet, hørte om noen som fikk tilbud fra han i dag på SMS. Han «selger» nå billetter for 600 kr. Altså til samme pris som NFF selger for på langsidene, skikkelig "salg" altså  :D. Sender sikkert SMS til de fleste som ønsker å kjøpe billetter på finn.no. Han ble registret på nettsvindel.no allerede i aug.2009. Altså holdt på i over 2 år(minst) med å svindle godtroende folk som ønsker billetter til forskjellige arrangement.

http://nettsvindel.no/vis.php?entryid=24

http://fotball.bt.no/nm/article212771.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

LikeABoss

Quote from: LikeABoss on October 29, 2011, 11:07:53 AM
Min fetter meldte seg inn i Bataljonen i fjor da han var med til Haugesund.
Han har ikkje betalt kontigenten sin for i år.
Er det sånn at han kan betale den kontigenten og hente seg en billett i morgen?
Siden han faktisk er en eksisterende medlem?



Hadde vært veldig greit om eg kunne fått svar på dette..

stig

October 29, 2011, 19:42:46 PM #1214 Last Edit: October 29, 2011, 19:44:54 PM by stig
Quote from: LikeABoss on October 29, 2011, 19:12:17 PM
Quote from: LikeABoss on October 29, 2011, 11:07:53 AM
Min fetter meldte seg inn i Bataljonen i fjor da han var med til Haugesund.
Han har ikkje betalt kontigenten sin for i år.
Er det sånn at han kan betale den kontigenten og hente seg en billett i morgen?
Siden han faktisk er en eksisterende medlem?


Hadde vært veldig greit om eg kunne fått svar på dette..


Beklager manglende svar. Han er ikke et eksisterende medlem da han ikke er medlem i år. Det kalles tidligere medlem.
Nettsideansvarlig

LikeABoss


Nixon

Noen som vet om folk har begynt å stille seg opp i kø?:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

October 30, 2011, 12:35:09 PM #1217 Last Edit: October 30, 2011, 12:47:10 PM by Gulløl
Bataljonen på fjesboka i dag: ca 130. Jobber for flere.

3,5 time til salget starter. Siden en bare får 1 billett kan en få billett selv om en kommer et stykke bak i køen. Er vel nærmere 1000 bataljonsmedlemmer som enda ikke har fått billett gjennom Bataljonen, så interessen bør være bra.

(Er vel omtrent halvparten av de 2214 medlemmene som allerede har fått billett.)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Takk for hjelpen Gulløl. Ser jeg har glemt denne tråden når jeg oppdaterte.

Forøvrig tregner jeg hjelp til poenggiving i dagens kamp. Gulløl? Nixon? Andre?
Nettsideansvarlig

Gulløl

Jeg kan gi poeng. Var det tre, to og et poeng til beste spillere du skulle ha. Og på SMS ? Hvilke tlf.nr. ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Nettsideansvarlig

stig

Nettsideansvarlig

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: stig on October 30, 2011, 12:44:53 PMForøvrig tregner jeg hjelp til poenggiving i dagens kamp. Gulløl? Nixon? Andre?


Ja, det kan jeg godt. Jeg har rett nok sagt til min samboer at vi sikkert kan slå over på noe annet kvart over åtte når Brann ligger under med to... Men jeg får heller se hele kampen da!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Bataljonen melder om lite folk i køen. Det hadde vært litt småpinlig dersom de ikke blir kvitt alle billettene i dag.
Rød makt på Hansa

LikeABoss

Hvis de ikkje blir kvitt alle billettene idag, kan jo de ha et nytt åpent salg for alle medlemmene som gjerne har en billett fra før..

Nixon

44 stod i køen da salget åpnet er det en som har skrevet på Bataljonen sin Facebook-side. Merkelig med tanke på hvor mange som visstnok ønsker billett...
Rød makt på Hansa

Gulløl

October 30, 2011, 17:20:16 PM #1227 Last Edit: October 30, 2011, 17:23:48 PM by Gulløl
Tror at liten kø har mye sammenheng med at en bra stor prosentandel av medlemmene ikke er klar over dette åpne salget i dag. Ikke alle som er inne her og leser flere ganger i uken. Tidligere info gikk på at det ikke skulle være noe åpent salg så det er vel mange som har gitt opp jakten på billetter. Infoen om dette salget kom vel på fredag som er kort varsel. Går bare omtrent halvparten av billettene i dag burde de annonsert nytt salg på tirsdag der også de som har vært i Trondheim og på andre helgeturer får sjansen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kararay

da dørene åpnet var det ca 43 stk i kø
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Klaus_Brann

Ja, jeg tror det har med infoen å gjøre. Jeg følger en del med her inne, og fant det ikke ut før Nixon skrev her i dag. Rettes forøvrig en stor takk til deg, Nixon, jeg fikk skaffa en billett til min far:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

October 30, 2011, 17:34:20 PM #1230 Last Edit: October 30, 2011, 17:36:28 PM by Gulløl
Vi er et reisefølge på 5 personer som reiser bortover. Mangler 1 billett, slik det ser ut nå må min kone eller min 15 årige sønn sitte på hotellet å se kampen. Like Brann interesserte begge to. Er det noen her på forumet som kan selge meg en billett er jeg veldig takknemlig. Du skal stå øverst på min prioteringsliste om jeg får billetter til overs til fremtidige cupfinaler/storkamper. Send meg PM om noen ser en åpning for en billett. Det hadde vært utrolig flott gjort.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Onside !!!

Quote from: stig on October 30, 2011, 12:44:53 PM
Takk for hjelpen Gulløl. Ser jeg har glemt denne tråden når jeg oppdaterte.

Forøvrig tregner jeg hjelp til poenggiving i dagens kamp. Gulløl? Nixon? Andre?


kan gi poeng eg:)

dudo

Jeg ler meg i hjel om mor trumfer igjennom at hun skal gå i stedet for hennes sønn. Om det er hennes, da. Hvis ikke er det kanskje enda litt vittigere. ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2011, 17:23:58 PM
Ja, jeg tror det har med infoen å gjøre. Jeg følger en del med her inne, og fant det ikke ut før Nixon skrev her i dag. Rettes forøvrig en stor takk til deg, Nixon, jeg fikk skaffa en billett til min far:)


Ingenting å takke for. Men litt rart at du ikke hadde fått med deg info og diskusjonen om dette siste salget når du beviselig har vært innpå her flere ganger de siste dagene. Det sier kanskje mer om deg enn infoen fra Bataljonen!:)

Jeg regner med at alle som nå melder seg inn oppgir en e-postadresse, og Bataljonen kan jo jobbe frem til neste cupfinale i 2018 med å ha en oppdatert e-postliste med alle medlemmer på. Da kan de sende ut info som når ut til alle.
Rød makt på Hansa

stig

Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 17:51:10 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2011, 17:23:58 PM
Ja, jeg tror det har med infoen å gjøre. Jeg følger en del med her inne, og fant det ikke ut før Nixon skrev her i dag. Rettes forøvrig en stor takk til deg, Nixon, jeg fikk skaffa en billett til min far:)


Ingenting å takke for. Men litt rart at du ikke hadde fått med deg info og diskusjonen om dette siste salget når du beviselig har vært innpå her flere ganger de siste dagene. Det sier kanskje mer om deg enn infoen fra Bataljonen!:)

Jeg regner med at alle som nå melder seg inn oppgir en e-postadresse, og Bataljonen kan jo jobbe frem til neste cupfinale i 2018 med å ha en oppdatert e-postliste med alle medlemmer på. Da kan de sende ut info som når ut til alle.


Ja, det er rart, men jeg har ikke lest så mye eller nøye her inne i denne tråden i det siste, da jeg tenkte Bataljonen kvittet seg med de siste billlettene ved trekninga.
Forsiden leser jeg sjelden på, er så ivrig etter å komme inn på forumet, vet du:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: Gulløl on October 30, 2011, 17:34:20 PM...slik det ser ut nå må min kone eller min 15 årige sønn sitte på hotellet å se kampen.


Nei, nå synes jeg virkelig du skal være litt mann, ofre deg og la familien få gå på kamp ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Tullpip

Når jeg forlot stadion (med billett - til meg selv), for ca en time siden var det ingen kø men billetter igjen. Hvis det er folk her inne med medlemskap men uten billett er det bare èn ting å gjøre. Hive seg i bilen eller nærmeste taxi og krysse fingrene for at det fremdeles er ledige billetter/åpent.

stig

Nettsideansvarlig

Gulløl

Quote from: kabelmann on October 30, 2011, 18:04:30 PM
Nei, nå synes jeg virkelig du skal være litt mann, ofre deg og la familien få gå på kamp ;)


Hehe, ja jo får se  :-\
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

moffy_

Er det fortsatt folk på stadion eller er alle gått hjem? Er det vits i å hive seg i bilen?
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

stig

Nettsideansvarlig

storB

Poster her eg: Om noen er interessert i å kjøpe to stk flybilletter så send meg en pm.

Pris 1000 per (skal kun ha det eg betalte), pluss omreg. Avreise lørdag 18:15 hjemreise søndag noe tidlig men dog overkommelig: 17:00
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

LikeABoss

Litt kjedelig å betale omregistrerings avgift..
Men men.. Du får sikkert solgt de :)

Eg vurderer sterkt å være med på bussen eg.....

Har bare 1000 spørsmål til Bataljonen først..

olebrann3


LikeABoss

Quote from: olebrann3 on October 30, 2011, 23:54:44 PM
Ka lurer du på?


Om eg får et eget rom der eg kan tilbringe litt kvalitetstid med meg selv...

stig

Sikkert ikke umulig hvis du er på rommet 19-23 lørdag eller 12-16 søndagen. ellers blir det vanskelig
Nettsideansvarlig

LikeABoss

Quote from: stig on October 31, 2011, 01:02:29 AM
Sikkert ikke umulig hvis du er på rommet 19-23 lørdag eller 12-16 søndagen. ellers blir det vanskelig


Hehe :P

Men er det sånn at bussen returnerer rett etter kampen?

vebo

Røk alle billettene i går? Jeg klarte faen meg å unngå å se dette, og bor tre min fra stadda.
Tiocfaidh ár lá

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up