• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Quote from: Bayer on October 26, 2011, 13:13:27 PM
:)Takk GODE GUD Billetten er sikret livet e herlig ;D ;D ;D ;D ;D


Sikkert bedre en horer og brennevin ;). Gratulerer  8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Quote from: ostraume on October 26, 2011, 12:26:56 PM
Noen i Bataljonen som vil uttale seg om hva en gjør med uavhentete billetter? Her sitter i alle fall en med et hull i medlemsskapet, som sørger for bare tre år på rad, som gjerne møter opp og henter seg en billett...


Vi må få sette oss sammen og diskutere løsninger, hvis det blir aktuelt.  Vi har fulgt ansiennitetprinsippet slavisk hitil, men vi begynner også å gå tom for tid.

Svar kan ikke forventes før i morgen kveld, tidligst.

Nettsideansvarlig

Nixon

Man kan jo gjøre det veldig enkelt: Alle medlemmer som står i en egen kø klokken åtte torsdag kveld får kjøpe én billett hver så lenge det rekker, uavhengig av ansiennitet. Kun personlig oppmøte, penger og medlemskort i hånden og ingen fullmakt. Da er man ferdig kvart over og styret kan ta seg en velfortjent hvil fra billettmaset!:)
Rød makt på Hansa

|Netti|

Ta med et par restbilletter til Trondheim på søndag?

Det burde selvsagt ha vært trekning på stadion mot Sarpsborg, men det skulle kommet fra klubben og ikke fra dere...

Både medlem og drar til Trheim - fortjener en billett det..?

btw: jeg har allerede billett, er ikke noe tips for egen vinning her ;)

monzilla

Syntes i utgangspunktet at det er tull at enkeltkamper skal gi billett framfor annsiunitet. At en bortekamp i cupen mot viking skal gå foran de med feks 3-4 års medlemskap er noe som bataljonens medlemmer burde ha tatt opp ved en passende anledning.

|Netti|

Quote from: monzilla on October 26, 2011, 13:58:47 PM
Syntes i utgangspunktet at det er tull at enkeltkamper skal gi billett framfor annsiunitet. At en bortekamp i cupen mot viking skal gå foran de med feks 3-4 års medlemskap er noe som bataljonens medlemmer burde ha tatt opp ved en passende anledning.


Enig, men om man kunne vise til å ha vært på alle kampene i cupen et år så syns jeg det hadde fortjent billett :)

Nixon

Quote from: monzilla on October 26, 2011, 13:58:47 PM
Syntes i utgangspunktet at det er tull at enkeltkamper skal gi billett framfor annsiunitet. At en bortekamp i cupen mot viking skal gå foran de med feks 3-4 års medlemskap er noe som bataljonens medlemmer burde ha tatt opp ved en passende anledning.


Det er vel medlemmene som har bestemt det på et årsmøte. Men jeg synes det er en grei ordning. Det var ikke så mange billetrter som gikk den veien, og det er en fin mulighet for de yngste til å skaffe seg cupfinalebillett. Og en kvartfinale borte mot Viking var også en veldig usikker kamp. Kunne lett blitt en lang vei hjem...:)
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Quote from: monzilla on October 26, 2011, 13:58:47 PM
Syntes i utgangspunktet at det er tull at enkeltkamper skal gi billett framfor annsiunitet. At en bortekamp i cupen mot viking skal gå foran de med feks 3-4 års medlemskap er noe som bataljonens medlemmer burde ha tatt opp ved en passende anledning.


Reiser du, fortjener du billett..
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Folk som meldte seg inn i gullrusen i 07 og betaler av gammel vane skal få, men ikke dem som har støttet klubben i år? Slik kan man også se på det. Jeg synes løsningen er god slik den er, men skulle helst sett noen billetter på åpent salg slik at jeg kunne fått meg en telttur.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Blir trekte billetter også sendt i posten ved kontakt på langtvekke@bataljonen.no ?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

mbs

Quote from: dudo on October 26, 2011, 14:09:06 PM
Folk som meldte seg inn i gullrusen i 07 og betaler av gammel vane skal få, men ikke dem som har støttet klubben i år? Slik kan man også se på det. Jeg synes løsningen er god slik den er, men skulle helst sett noen billetter på åpent salg slik at jeg kunne fått meg en telttur.


Helt enig, vi bør gi mulighet for andre enn de med "lang" ansinitet.

dudo

Ja, men det er ikke Bataljonens oppgave, de skal sørge for sine egne medlemmer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

LikeABoss

Quote from: Gulløl on October 26, 2011, 10:53:05 AM
Her er listen på alle de heldige vinnerene:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=680

Noen her inne som jubler ?  :)




JESS! ;D
Endelig kan eg få litt ro i sjelen!

stig

Nettsideansvarlig

Odding

Når blir billettene sendt til de som betalte innen kl. 12 i går?
Sportsklubben Brann er ein diagnose.
Ein nervrose, ein manisk depressiv liing.

Kararay

Quote from: osoerli on October 26, 2011, 14:47:04 PM
Blir trekte billetter også sendt i posten ved kontakt på langtvekke@bataljonen.no ?


Koffor spør du da? vant ikkje du 8 billetter?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

mbs

Quote from: dudo on October 26, 2011, 15:26:06 PM
Ja, men det er ikke Bataljonens oppgave, de skal sørge for sine egne medlemmer.


Dersom du svarte meg, så er det innen Bataljonens medlemmer jeg mener.

Dan Inge

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D endelig en trekning som eg vinner  ;D
kjør over pakket!!

aladdin

October 26, 2011, 18:56:49 PM #1168 Last Edit: October 26, 2011, 18:59:24 PM by aladdin
Hei,
har mest sannsynnlig tre dobbelrom til overs på hotel scandic byporten (like ved carl johan).
Har lyst til at brann supportere skal få anledning til å overta disse.

Er det greit at jeg legger dette ut her, eller har bataljonen et eget forum for dette? Jeg fant ikke noe noen annen plass.

NB! Rommene er fra fredag til søndag

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

SKBrannfan

Quote from: Gulløl on October 26, 2011, 10:53:05 AM
Her er listen på alle de heldige vinnerene:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=680

Noen her inne som jubler ?  :)

Og nå er det viktig å være våken og komme seg til Stadion i morgen og hente billetten, så den ikke glipper.
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=679
Tipper det fort er 20 - 30 personer som ikke klarer det, hovedsaklig fordi de ikke følger med her inne så ofte.

Er det en venteliste utover de 200 som er trukket ut i tilfelle noen billetter ikke blir hentet ??  Det er vel det mest rettferdige en at tilfeldige medlemmer får de billettene.


Jeg ser at det siste nummeret som er trukket ut kommer etter mitt, og jeg har bare vært medlem 3år. Betyr det at det siste nummeret bare har vært medlem 3år? og at det også har foregått en trekning blant de som bare har vært medlem 3år?  ???

olebrann3


Dan Inge

Siste nummeret som er trukket ut er mitt og eg har vært medlem siden jan. 2008...så er nok 4 år som gjelder..
kjør over pakket!!

SKBrannfan

Okei. Men blir likevel litt forvirret, hvordan kan det da ha seg at du som er meldt inn før meg har fått et høyere medlemstall? Eller er det ingen logikk på det?

olebrann3

Kan f.eks være at han tidligere har hatt et annet nr og blitt slått sammen med dette nye nr.

roaldinho

Quote from: olebrann3 on October 26, 2011, 22:00:53 PM
Kan f.eks være at han tidligere har hatt et annet nr og blitt slått sammen med dette nye nr.


Dette er ikke for å syte, men.. Ble dette medlemsnummeret med i trekningen: 3146

For før jeg fant ut av at man kunne sjekke selv så spurte jeg og du sa at det kun var 3 år jeg hadde, men da jeg fant ut av at jeg kunne sjekke selv står det 08,09,10 og 11.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

BBBTore

Quote from: roaldinho on October 26, 2011, 23:15:49 PM
Quote from: olebrann3 on October 26, 2011, 22:00:53 PM
Kan f.eks være at han tidligere har hatt et annet nr og blitt slått sammen med dette nye nr.


Dette er ikke for å syte, men.. Ble dette medlemsnummeret med i trekningen: 3146

For før jeg fant ut av at man kunne sjekke selv så spurte jeg og du sa at det kun var 3 år jeg hadde, men da jeg fant ut av at jeg kunne sjekke selv står det 08,09,10 og 11.


Hei, du ligger da inne i vårt system med 04, 09, 10 og 11. Finner fortsatt ikke noen 08 på deg!
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

otlarsen

Ser at det nå legges ut billetter til pålydende pris på finn.no, men disse er svartebørs.
F.eks. Helge Vik som driver firmaet VIK SERVICE
Mobil: +47 411 46 986
Email: post@vikservice.no
Web: www.vikservice.no

Han oppgir pr e-post "Har fått bud på kr. 2900,- for billetten."

Finn.no er varslet.

Nixon

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31452917

Merkelig at denne har sluppet gjennom Finn.no sin kontroll. Her skriver jo han rett ut at han selger til høystbydende.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on October 27, 2011, 09:04:50 AM
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31452917

Merkelig at denne har sluppet gjennom Finn.no sin kontroll. Her skriver jo han rett ut at han selger til høystbydende.


Ja, det er rart! Heldigvis har Finn.no blitt varslet, så blir nok ikke der mye lenger. Dessvere har han fått bud på 2900, men håper denne som kjøpte sier fra.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

1908

Noen som har fått noe svar på hva som skjer med resten av de som ikke blir hentet i kveld????

Nixon

Quote from: 1908 on October 27, 2011, 09:58:19 AM
Noen som har fått noe svar på hva som skjer med resten av de som ikke blir hentet i kveld????


Quote from: stig on October 26, 2011, 13:44:16 PMSvar kan ikke forventes før i morgen kveld, tidligst.


Alltid greit å lese litt i tråden før man spør...
Rød makt på Hansa

vebo

Er det noen som kan kjøre meg opp med en billett?
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: Nixon on October 27, 2011, 09:04:50 AM
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31452917

Merkelig at denne har sluppet gjennom Finn.no sin kontroll. Her skriver jo han rett ut at han selger til høystbydende.


Fyren (Roy Jarle Danielsen) har endret teksten sin til pålydende pris. Men han lurer ingen...
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on October 27, 2011, 10:52:07 AM
Quote from: Nixon on October 27, 2011, 09:04:50 AM
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31452917

Merkelig at denne har sluppet gjennom Finn.no sin kontroll. Her skriver jo han rett ut at han selger til høystbydende.


Fyren (Roy Jarle Danielsen) har endret teksten sin til pålydende pris. Men han lurer ingen...


Hehe, nei! Har du rapportert?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

otlarsen

Platini skal på cupfinalen. Kem har skaffet billett til han då ;-) ?   
http://fotball.bt.no/nm/article213377.ece#debate

roaldinho

Quote from: otlarsen on October 27, 2011, 08:46:15 AM
Ser at det nå legges ut billetter til pålydende pris på finn.no, men disse er svartebørs.
F.eks. Helge Vik som driver firmaet VIK SERVICE
Mobil: +47 411 46 986
Email: post@vikservice.no
Web: www.vikservice.no

Han oppgir pr e-post "Har fått bud på kr. 2900,- for billetten."

Finn.no er varslet.


Har nå pratet med denne personen per mail og han angrer det han har gjort. I og med at jeg kjenner en Brannsupporter som trenger billett til finalen selges billetten for vanlig pris til denne Brann supporteren.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Det er vel ikke nødvendig å publisere all mulig personlig informasjon om folk kun pga en cupfinalebillett?
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Quote from: ostraume on October 27, 2011, 11:27:14 AM
Bare å henge ut haiene.


Billetthaier er de som har det som et yrke. her er det snakk om enkeltpersoner som har en eller to ekstra billetter. Går an å ordne det uten å publisere navn, bedrift, telefonnummer og adresser.
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Tja. Det er selvsagt verre å selge 100 billetter til grov overpris enn 1.

Det gjør ikke det å selge en billett til overpris uproblematisk. Tvert imot gjør man noe uetisk og ulovlig, og det å henges ut med navn og nummer på et supporterforum virker ikke som noen overreaksjon på meg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

De ligger jo ute med telefonnummer på finn.no, og har ikke prøvd å skjule identiteten sin. Så når de vil profittere seg på andre supportere sin iver etter cupfinalen er det ikke mer enn de må tåle.

Finn.no har uansett mye større trafikk enn dette forumet!:)
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

finn annonser forsvinner jo etterhvert, men her blir navn og alt liggende ute for "evig". dukker jo opp på google også.
"og der snubler Sæternes igjen"

kim_s20

Hei! Har en som har reist fra øst til vest til stadighet og ofret mye for å få sett Brann spille på begge sider av fjellet. Han fortjener virkelig en billett.

Ring meg om noen kan selge meg en billett i Vg-svingen som du dessverre ikkje får brukt.
Slik at eg kan gi en billett til han.

Ja, vet at dette er et skudd i mørket men men.
Den som intet våger.

tlf: 98090892
HANSASVINGEN-THE KOP

stig

For eksisterende medlemer og personlig oppmøte. Ingen fullmakt og 1 billett pr medlem.
Nettsideansvarlig

SKBrannfan

Quote from: stig on October 28, 2011, 20:06:55 PM
For eksisterende medlemer og personlig oppmøte. Ingen fullmakt og 1 billett pr medlem.


Kan du si noe om hvor mange billetter det er igjen sånn ca?

Gulløl

October 28, 2011, 20:13:27 PM #1196 Last Edit: October 28, 2011, 20:32:36 PM by Gulløl
Quote from: stig on October 28, 2011, 20:06:55 PM
For eksisterende medlemer og personlig oppmøte. Ingen fullmakt og 1 billett pr medlem.


Tipper de første med sovepose er på plass før midnatt. Hvor mange billetter er det snakk om ? Mer en 50 billetter ?
Det er så mange desperate at her må en være tidlig i kø, nytter vel neppe å komme diltende ut på lørdags ettermiddag.

Det som er flott med et slikt åpent salg er at det er noen av de som brenner mest for Brann som får billettene, de som ikke brenner skikkelig for laget gidder heller ikke å stå lenge i kø.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Vil noen overnatte?:)

Men vil det ikke være lurt å skrive hvor mange billetter dere har igjen? Det er jo litt kjipt å stå lenge i kø og så viser det seg at man var langt unna å få.

Edit. Ser at noen spør om det samme.
Rød makt på Hansa

Christoball

Quote from: Gulløl on October 28, 2011, 20:13:27 PM

Det som er flott med et slikt åpent salg er at det er noen av de som brenner mest for Brann som får billettene, de som ikke brenner skikkelig for laget gidder heller ikke å stå lenge i kø.


De som "brenner" mest for laget er vel i Trondheim på søndag?

stig

Vi skal oppgi tall før søndag. 100+, men holder fremdeles på  å registrere betaling fra 5 og 4 års ansienniteten som skal ha tilsendt.

Nettsideansvarlig

Go Up