• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

LikeABoss

Quote from: Dan Inge on October 23, 2011, 11:14:49 AM
etter denne siste salgsdagen til bataljonen, blir det da trekning på de resterende billettene??noe ca. antall på de resterende billettene?? når blir trekningen foretatt?


Siste salgsdagen har ikke vært enda.. De fant plutselig ut at de skulle forlenge siste salgsdagen til førstkommende tirsdag..
De vil samme dagen ta trekkningen etter salget e over.. Og de kontakter vinnerene sikkert på Onsdag eller Torsdag tenker eg..

stig

Vi har fått en del forespørsel  om vi kunne ha en salgsdag i uke 43, og det ble vi enig om at vi kunne. Det er ikke mer dramtisk enn det.

Vi har en del vanskelig saker vi ønsker å løse,samt sende ut billetter til dem som bor langt vekke, for så å foreta trekning av de resterende billettene. Dette gjør at vi uansett må samles og kan da også selge billetter til dem som er berettiget.
Nettsideansvarlig

Tobey

Jeg er medlem nummer 7198, er det godt nok for billett?
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

olebrann3

Quote from: Tobey on October 23, 2011, 22:44:06 PM
Jeg er medlem nummer 7198, er det godt nok for billett?

Du blir med i trekningen med de som har de siste 4 årene(08,09,10 og 11)

roaldinho

Quote from: olebrann3 on October 23, 2011, 23:00:58 PM
Quote from: Tobey on October 23, 2011, 22:44:06 PM
Jeg er medlem nummer 7198, er det godt nok for billett?

Du blir med i trekningen med de som har de siste 4 årene(08,09,10 og 11)


Det er vel jeg også? Jeg mener jeg har 08,09,10 og 11.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

BBBTore

Quote from: roaldinho on October 23, 2011, 23:23:41 PM
Quote from: olebrann3 on October 23, 2011, 23:00:58 PM
Quote from: Tobey on October 23, 2011, 22:44:06 PM
Jeg er medlem nummer 7198, er det godt nok for billett?

Du blir med i trekningen med de som har de siste 4 årene(08,09,10 og 11)


Det er vel jeg også? Jeg mener jeg har 08,09,10 og 11.


Vanskelig å svare deg sikkert her, siden vi ikke har noen roaldinho i medlemsbasen. Men hvis du har 08-11, så er du med i trekningen!
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Professoren

Har ikke orket å lese hele tråden, men: Er vi på tribune syd?

Onside !!!

Quote from: Professoren on October 24, 2011, 13:42:22 PM
Har ikke orket å lese hele tråden, men: Er vi på tribune syd?


VG svingen. Der vi alltid er når vi er på Tullevål :)

Kararay

Quote from: Onside !!!
VG svingen. Der vi alltid er når vi er på Tullevål :)


Vi er ikke alltid der nei. 04 var vi i Colasvingen.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Chrisstah

Quote from: Kararay on October 24, 2011, 14:00:50 PM
Quote from: Onside !!!
VG svingen. Der vi alltid er når vi er på Tullevål :)


Vi er ikke alltid der nei. 04 var vi i Colasvingen.


Genrelt på bortekamper tenker han nok på..
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Quote from: Kararay on October 24, 2011, 14:00:50 PM
Quote from: Onside !!!
VG svingen. Der vi alltid er når vi er på Tullevål :)


Vi er ikke alltid der nei. 04 var vi i Colasvingen.


Feil. Da var vi på hele stadion, bortsett fra et par seter i VG-svingen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

megleren

Det ligger en billett på finn til tre tusen kr.. Med navn og nr til selger.. Blodpris..
r og blir et sittesvin på Hansa

monzilla

Kjøp billetten og be sender sende den i postoppkrav. La være å hent billetten, så sitter selger igjen med skjegget i postkassen.

JohanB

Har medlemsnr 4463. Får jeg billett da?
Vi e seriemester
JA, vi e seriemester
Vi er seriemester
VI E BRANN

YadaYada

Quote from: JohanB on October 24, 2011, 21:38:49 PM
Har medlemsnr 4463. Får jeg billett da?


Dette kan du sjekke selv ved å klikke på Medlemsweb på forsiden.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

BBBTore

Quote from: JohanB on October 24, 2011, 21:38:49 PM
Har medlemsnr 4463. Får jeg billett da?


Ja du kan ta turen ned på stadion i løpet av vår salgstid i morgen og hente billetten din!
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Onside !!!

Quote from: megleren on October 24, 2011, 15:45:21 PM
Det ligger en billett på finn til tre tusen kr.. Med navn og nr til selger.. Blodpris..


Meld han til Bataljonen, Brann og NøFF

Onside !!!

Quote from: Chrisstah on October 24, 2011, 14:02:31 PM
Quote from: Kararay on October 24, 2011, 14:00:50 PM
Quote from: Onside !!!
VG svingen. Der vi alltid er når vi er på Tullevål :)


Vi er ikke alltid der nei. 04 var vi i Colasvingen.


Genrelt på bortekamper tenker han nok på..


Generelt ja, e jo ikke akkurat hvert år vi e i cupfinale :)

LikeABoss

Litt offtopic:

På Hansabutikken på Kokstad, har de allerede begynt å selge dette cupølet.
Tittet inn vinduet på vei til jobb, og de har en hel palle stående i butikken..
Skal ned og hamstre et par kasser når de åpner :) (08.30)

torkri

Hei, jeg har ikke fått tilbud om billett, men har medlemms nummer 5334. Får jeg billett til cupfinalen?

Northside

Quote from: torkri on October 25, 2011, 05:53:28 AM
Hei, jeg har ikke fått tilbud om billett, men har medlemms nummer 5334. Får jeg billett til cupfinalen?


1: Les på bataljonen.no

2: Ingen får tilbud

3: De med 5 års ansinitet (07.08.09.10.11) kan kjøpe billett.

4: Se på innleggene i denne tråden, og du får svar på alt du ønsker.

5: Dersom det ikke fungerte, så skal jeg sitere ett innlegg rett over her:
"Dette kan du sjekke selv ved å klikke på Medlemsweb på forsiden"


Lurer på om folk klarer å finne veien til Oslo...

stormde

HA HA HA Merker vi en viss frustrasjon ?
føler m dere keep up the good work ..
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

sveines

For denne fordelingen, og for framtidige, hvordan fungerer medlemskap i Bataljonen Ung og Familiemedlemskap i forhold til rett til å kjøpe billett?

Teller ett familiemedlemskap som en rett til en billett?

Er ett medlesmskap i Bataljonen Ung tellende? Eller bør man gå rett på medlemskap i gamling-Bataljonen for å kunne trekke fordel av cupfinale-retten?
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

olebrann3

Alle medlemskap teller likt. Familie medlemskap teller for så mange som er med. Er dere 4 i familie medlemskapet får man 4 billetter (om alle har nok ansinitet da).

Nixon

http://fotball.bt.no/nm/article213204.ece

50 billetter får være plenty til trommegjengen. At noen ser sitt snitt til å få innpass til cupfinalen denne veien er forståelig, men dersom noen har billetter til overs bør de gå til supportere enten gjennom Brann eller Bataljonen!
Rød makt på Hansa

Onside !!!

For alle som har fått billett via FRISK så er billettene på felt 104 på sparebanken1 tribunen :-)

bjss

Quote from: Onside !!! on October 25, 2011, 12:46:40 PM
For alle som har fått billett via FRISK så er billettene på felt 104 på sparebanken1 tribunen :-)


Er du sikker på at alle er der? Litt langt unna VG, men er jo relativt sentralt da....

Onside !!!

October 25, 2011, 13:07:56 PM #1127 Last Edit: October 25, 2011, 13:41:07 PM by Onside !!!
Quote from: bjss on October 25, 2011, 12:57:34 PM
Quote from: Onside !!! on October 25, 2011, 12:46:40 PM
For alle som har fått billett via FRISK så er billettene på felt 104 på sparebanken1 tribunen :-)


Er du sikker på at alle er der? Litt langt unna VG, men er jo relativt sentralt da....


Ganske sikker der ja! Er i det minste på "Brann siden" av midten, men desverre litt langt vekke. Men klager ikke over billett på midten der.

Gulløl

October 25, 2011, 14:40:24 PM #1128 Last Edit: October 25, 2011, 14:56:39 PM by Gulløl
Quote from: Onside !!! on October 25, 2011, 12:46:40 PM
For alle som har fått billett via FRISK så er billettene på felt 104 på sparebanken1 tribunen :-)


På feltene ved siden av(felt 105-106) er det ihvertfall tildelt mye "Brannalmellingen" billetter. Rett over i neste etasje(405-406) er det mye sponorbilletter til Brann. Så det virker som denne enden av langsiden blir et Brann område som blir dominert av Brann fans. Og nærheten til Bataljonsfeltene bak mål i VG svingen er bra.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Så latterlig!

NFF burde gitt ut billetter til de som har rett på det og ikke ha loddtrekning der hvem som helst kan få. NFF har vel noen de skal gi til, men resten burde gå til klubbene som kan fordele billettene til de som skal ha. Da blir det mer billetter til Bataljonen også, og flere kan nyte cupfinalen til en rettferdig pris. NFF burde gjøre dette mye mer nøye for å unngå svartebørs. Om en ikke ønsker billett så bør det gå tilbake til potten og eventuelt til klubbene. Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Quote from: roaldinho on October 25, 2011, 20:27:34 PMFatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig.


Hvis jeg ikke tar feil er det klubbene har bestemt at det skal være sånn. Så det er ikke så enkelt at noen på toppen i NFF kan endre på det på et møte i morgen ettermiddag.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on October 25, 2011, 21:28:57 PM
Quote from: roaldinho on October 25, 2011, 20:27:34 PMFatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig.


Hvis jeg ikke tar feil er det klubbene har bestemt at det skal være sånn. Så det er ikke så enkelt at noen på toppen i NFF kan endre på det på et møte i morgen ettermiddag.


Tenker mer på fremtiden. Det å kunne gi flere billetter til lagene i finalen enn Ola Nordmann som er nøytral.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

LikeABoss

Når blir vinnerene av trekningen kontaktet?
Har lest at de blir kontaktet denne uken, men kan vi få vite noe mer konkret?
Har sittet på pinebenken lenge nok syntes eg..

Nixon

Rød makt på Hansa

LikeABoss

Quote from: Nixon on October 26, 2011, 09:04:55 AM
Quote from: LikeABoss on October 26, 2011, 08:46:06 AMNår blir vinnerene av trekningen kontaktet?


Vinnerne blir ikke kontaktet.
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=679



"Disse, samt de som vi har løst problemer på, kan kjøpe sin billett torsdag mellom 17 og 20."


Da får vi satse på at denne listen kommer ut i dag..

Gulløl

Når de siste billettene er fordelt på torsdag, hvor mange av medlemmene i bataljonen har da fått billett ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 26, 2011, 10:53:05 AM #1138 Last Edit: October 26, 2011, 11:04:18 AM by Gulløl
Her er listen på alle de heldige vinnerene:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=680

Noen her inne som jubler ?  :)

Og nå er det viktig å være våken og komme seg til Stadion i morgen og hente billetten, så den ikke glipper.
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=679
Tipper det fort er 20 - 30 personer som ikke klarer det, hovedsaklig fordi de ikke følger med her inne så ofte.

Er det en venteliste utover de 200 som er trukket ut i tilfelle noen billetter ikke blir hentet ??  Det er vel det mest rettferdige en at tilfeldige medlemmer får de billettene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Jeg vil jo tro at en del som har blitt trukket ut ikke vil dukke opp i morgen. Og uten å vite hva Bataljonen har tenkt å gjøre med eventuelle ledige billetter, kan man jo ta en råsjanse og stikke ned rett før stengetid dersom man ikke ble trukket ut med fire års ansiennitet. Eller tre år og gode talegaver!:)
Rød makt på Hansa

YadaYada

De eventuelle uavhentede billettene som ikke hentes etter en gitt first, bør legges ut for åpent salg til de resterende Bataljonsmedlemmene. Med salgsdag f.eks kommende mandag. Så får vi se hvor mange av de gråtende supporterne som faktisk setter opp telt utenfor Stadion i helgen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

mbs

Quote from: YadaYada on October 26, 2011, 11:08:23 AM
De eventuelle uavhentede billettene som ikke hentes etter en gitt first, bør legges ut for åpent salg til de resterende Bataljonsmedlemmene. Med salgsdag f.eks kommende mandag. Så får vi se hvor mange av de gråtende supporterne som faktisk setter opp telt utenfor Stadion i helgen.


På en måte er det synd at ikke det finnes noen billetter til salg i det åpne markedet etter oppmøte prinsippet. Da vil jo de som virkelig vil ha billett fått en mulighet. (selv om det gjerne er yngre folk)

Ansinitets prinsippet gjør jo til at det blir en "forgubbing" av tilskuerne på cupfinalen.

Klaus_Brann

Tviler på denne forgubbingen, i køen vi sto var det mest folk rundt eller under 30.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Og så hadde alle unge mulighet til å reise til Stavanger og få billett på den måten.
Rød makt på Hansa

Christian

Hva med en "tabbekvote" til oss som har vært medlem siden Bataljonen ble til, men mangler et år av en eller annen idiotisk grunn? Som f.eks. flytting og påfølgende faktura vekk i posten...

:-p

osoerli

Quote from: mbs on October 26, 2011, 11:22:44 AM
Quote from: YadaYada on October 26, 2011, 11:08:23 AM
De eventuelle uavhentede billettene som ikke hentes etter en gitt first, bør legges ut for åpent salg til de resterende Bataljonsmedlemmene. Med salgsdag f.eks kommende mandag. Så får vi se hvor mange av de gråtende supporterne som faktisk setter opp telt utenfor Stadion i helgen.


På en måte er det synd at ikke det finnes noen billetter til salg i det åpne markedet etter oppmøte prinsippet. Da vil jo de som virkelig vil ha billett fått en mulighet. (selv om det gjerne er yngre folk)

Ansinitets prinsippet gjør jo til at det blir en "forgubbing" av tilskuerne på cupfinalen.


Forgubbing?  Med krav om 5 års ansiennitet? og trekning ved 4?
Reknar med det er eit kjempeproblem ja.
Uavhenta billettar bør fortsatt følgja ansiennitetsprinsippet.
Reknar med det finns ei venteliste.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: osoerli on October 26, 2011, 11:41:36 AMUavhenta billettar bør fortsatt følgja ansiennitetsprinsippet.
Reknar med det finns ei venteliste.


Men det finnes vel en grense på hvor lenge Bataljonen skal legge ut medlemsnummer og så sitte oppe på Stadion og vente på at folk først skal oppdage listen, og så dukke opp. Da støtter jeg mer den med førstemann til møllen.
Rød makt på Hansa

ostraume

Noen i Bataljonen som vil uttale seg om hva en gjør med uavhentete billetter? Her sitter i alle fall en med et hull i medlemsskapet, som sørger for bare tre år på rad, som gjerne møter opp og henter seg en billett...
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

mbs

Quote from: osoerli on October 26, 2011, 11:41:36 AM
Quote from: mbs on October 26, 2011, 11:22:44 AM
Quote from: YadaYada on October 26, 2011, 11:08:23 AM
De eventuelle uavhentede billettene som ikke hentes etter en gitt first, bør legges ut for åpent salg til de resterende Bataljonsmedlemmene. Med salgsdag f.eks kommende mandag. Så får vi se hvor mange av de gråtende supporterne som faktisk setter opp telt utenfor Stadion i helgen.


På en måte er det synd at ikke det finnes noen billetter til salg i det åpne markedet etter oppmøte prinsippet. Da vil jo de som virkelig vil ha billett fått en mulighet. (selv om det gjerne er yngre folk)

Ansinitets prinsippet gjør jo til at det blir en "forgubbing" av tilskuerne på cupfinalen.


Forgubbing?  Med krav om 5 års ansiennitet? og trekning ved 4?
Reknar med det er eit kjempeproblem ja.
Uavhenta billettar bør fortsatt følgja ansiennitetsprinsippet.
Reknar med det finns ei venteliste.


Ikke nødvendig vis bare med tanke på denne cupfinalen. For cupfinalen 2011 er jo avgjørelsen tatt på fordelingsnøkkel, basert på årsmøte vedtak.

Hva skjer om 10 år, fortsatt 5 års ansinitet eller snakker vi da 13-15 års?

Bayer

 :)Takk GODE GUD Billetten er sikret livet e herlig ;D ;D ;D ;D ;D
Horer og Brennevin

Go Up