• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann:)

Quote from: mbs on October 20, 2011, 07:58:56 AM
Quote from: Lister on October 20, 2011, 07:54:43 AM
Quote from: mbs on October 20, 2011, 07:32:51 AM
Denne billetten er da lett å sjekke ut hvem som har fått! Om den går for over noe særlig over 400 spenn så bør vel han få rødt kort. (Billetten er jo hentet ut de siste dagene.)


Hjelper å lese hele saken :)

Denne billetten gis bort til den som har best grunn.


Får vel be deg lese hele diskusjonen da ;) Ja vi er klar over hva han skriver, se "åpnings innlegget", deretter kommer 2 kommentarer om, dersom han ikke gjør det.

Vi håper alle at han holder ord


Dere har ikke lest godt nok. Det er en kvinne som gir billetten, ikke en han :P
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Kararay

Den som gir vekk billetten, er bare en spøk. Ringte henne igår kveld og da skjønte hun lite...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

osoerli

Quote from: Kararay on October 20, 2011, 08:35:53 AM
Den som gir vekk billetten, er bare en spøk. Ringte henne igår kveld og da skjønte hun lite...


Kjetil er vel vanlegvis namnet på ein mannsperson
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

mbs

Quote from: brann:) on October 20, 2011, 08:26:17 AM
Quote from: mbs on October 20, 2011, 07:58:56 AM
Quote from: Lister on October 20, 2011, 07:54:43 AM
Quote from: mbs on October 20, 2011, 07:32:51 AM
Denne billetten er da lett å sjekke ut hvem som har fått! Om den går for over noe særlig over 400 spenn så bør vel han få rødt kort. (Billetten er jo hentet ut de siste dagene.)


Hjelper å lese hele saken :)

Denne billetten gis bort til den som har best grunn.


Får vel be deg lese hele diskusjonen da ;) Ja vi er klar over hva han skriver, se "åpnings innlegget", deretter kommer 2 kommentarer om, dersom han ikke gjør det.

Vi håper alle at han holder ord


Dere har ikke lest godt nok. Det er en kvinne som gir billetten, ikke en han :P

OK tlf nr er satt på en mann, som er facebook venn med en kjent brann supporter som også er her inne innimellom.

Nixon

Quote from: osoerli on October 20, 2011, 08:42:42 AM
Quote from: Kararay on October 20, 2011, 08:35:53 AM
Den som gir vekk billetten, er bare en spøk. Ringte henne igår kveld og da skjønte hun lite...


Kjetil er vel vanlegvis namnet på ein mannsperson


Ja. jeg skulle akkurat til å kommentere det. Mobilnummeret er til en fyr på Osterøy.
Rød makt på Hansa

osoerli

Quote from: Nixon on October 20, 2011, 08:43:29 AM
Quote from: osoerli on October 20, 2011, 08:42:42 AM
Quote from: Kararay on October 20, 2011, 08:35:53 AM
Den som gir vekk billetten, er bare en spøk. Ringte henne igår kveld og da skjønte hun lite...


Kjetil er vel vanlegvis namnet på ein mannsperson


Ja. jeg skulle akkurat til å kommentere det. Mobilnummeret er til en fyr på Osterøy.

Kan muligens hende Kararay ikkje ønsker for mykje konkurranse om denne?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kararay

October 20, 2011, 08:49:03 AM #1056 Last Edit: October 20, 2011, 08:50:38 AM by Kararay
Ring selv da... Var en jente som tok tlf igår ihvertfall. Men har dere sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=4pvRt-t90Sk&feature=player_embedded#!

5071 ble vel lurt her?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

LikeABoss

Quote from: Kararay on October 20, 2011, 08:49:03 AM
Ring selv da... Var en jente som tok tlf igår ihvertfall. Men har dere sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=4pvRt-t90Sk&feature=player_embedded#!

5071 ble vel lurt her?


Haha... Stakkars mann!! :P

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

http://fotball.bt.no/nm/article212735.ece

Redaktør søker billett...
Skjønner ikke helt hvorfor han ikke søker om presseakkreditering. Vet om flere lokalaviser rundt Bergen som tidligere har fått billetter på den måten. Enten til eget bruk, eller som premier. Det er kanskje ikke så veldig stor stemning på pressetribunen, men man er i alle fall på kampen.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Bayer on October 20, 2011, 05:14:02 AM
Hvorfor skal billettene trekkes mellom de som har 4 års annsinitet? Det er vel mer rettferdig att de følger annsiniteten her også. ???


Er det det? Om man betalte 4. eller 5. mai, så sier vel ikke det så mye om hvem som har fortjent den mest?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lister

NFF med skremselspropaganda

Quote- Om vi kan dokumentere at billetter er solgt for en høyere pris enn det de skal selges for, vil billetten bli ugyldig. Dermed risikerer de som kjøper billetter på svartebørsen å bruke mye penger uten å få sett cupfinalen, sier informasjonsrådgiver i Norges Fotballforbund (NFF), Yngve Haavik.


Dette er ren skremselstaktikk, de er avhengig av enten selger eller kjøper (eller begge) er rimelig amatørmessige for å kunne påvise at transaksjonen ble utført til høyere pris. Ikke at jeg støtter svartebørssalg i noen form, men det denne artikkelen i praksis gjør er at kjøper ikke lenger kan true selger med politianmeldelse da dette vil være et bevist for at billetten er solgt for høyere pris og dermed gjør billetten ugyldig. Ikke at den typen trussel vil være spesielt effektiv mot de mer drevne svartebørshaiene, men det kunne vel fungert mot en eller annen idiot som prøver å selge for første gang.
Guinness - Makes you drunk

stig

Vil atter en gang påpeke at Bataljonen ikke under noen omstendigheter vil gi NFF beskjed om hvilke billetter vi får vite om på pakk@bataljonen.no

Vi ønsker å ta dette i etterkant av finalen, med den hensikt å vise fra hvilken NFF-kvote billettene kommer i fra, slik at vi kan påvirke i en endring i favør klubbene/supporterene.

Kjøper du på svartebørs ønsker vi at du kontakter oss på pakk@bataljonen.no og skriver hva som står på billetten, og til hvilken pris du har kjøpt den. Det medfører ingen konsekvenser i forhold til Bataljonsmedlemskap eller bruk av billetten.
Nettsideansvarlig

Nixon

Rød makt på Hansa

monzilla

Er det ikke veldig rart at så få her inne har vunnet billetter gjennom NFF?

Jeg fikk melding i dag om at jeg hadde vunnet 4 billetter. Har ikke fått noen mailer, og spamfilteret ble sjekket frenetisk dagene etter trekningen. Ringte til billettservice fordi jeg trodde det var noen som køddet med meg, men der lå det fire billetter. To minutter senere var jeg 2500 kr fattigere, og fire billetter rikere. Har jo sikret meg billett på egenhånd for lengesiden, så i dag er det en del i kameratgjengen som blir veldig glade :)

Jose Arrogantio

Quote from: monzilla on October 21, 2011, 15:30:08 PM
Er det ikke veldig rart at så få her inne har vunnet billetter gjennom NFF?

Jeg fikk melding i dag om at jeg hadde vunnet 4 billetter. Har ikke fått noen mailer, og spamfilteret ble sjekket frenetisk dagene etter trekningen. Ringte til billettservice fordi jeg trodde det var noen som køddet med meg, men der lå det fire billetter. To minutter senere var jeg 2500 kr fattigere, og fire billetter rikere. Har jo sikret meg billett på egenhånd for lengesiden, så i dag er det en del i kameratgjengen som blir veldig glade :)



Fikk du melding på mobilen bare?

monzilla

Ja. Har en stygg mistanke om at det er en god del andre vinnere som ikke er varslet.

Utmedsnolken

Quote from: monzilla on October 21, 2011, 15:40:59 PM
Ja. Har en stygg mistanke om at det er en god del andre vinnere som ikke er varslet.


Hadde ikke vinnerne en viss frist til å svare da? kanskje de har begynt å dele ut uavhentede billetter
"og der snubler Sæternes igjen"

Tullpip

Hva var fristen for å hente billettene hos billettservice?

Superjack

Synest i grunnen billettfordelingen har vært gjort ganske så ryddig i år.
Skulle ønske maxbilletter på NFF sin loddtrekning var 2, med tanke på knappheten på billeter, og selvfølgelig at ikke 12000 plasser på Ullevåll er reservert de passe interresserte sponsorer osv...

Vet at dette definitivt er ett langskudd, men skyter du ikke så blir det heller aldri mål. :)

Om noen skulle komme over 2 billetter til cupfinalen som de ikke trenger, ønsker eller rett og slett ikke vet hva de skal gjøre med, så har jeg veldig lyst å kjøpe dem, selvfølgelig til pålydende. :)

Brannsupporter.

Kararay

Hvis noen har en billett eller to ekstra å selge så ber eg på mine knær at dere tar kontakt. Hadde en venn som fortalte meg idag at eg skulle få billett av han. Fantastisk start på dagen. Da jeg kom hjem så fant jeg post i innboksen på Facebook at eg ikkje fikk av han allikevel. Så nå var bursdagen ødelagt og drømmen om Ullevaal ligger foreløpig i ruiner.

På forhånd takk.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Onside !!!

Quote from: Kararay on October 21, 2011, 20:43:03 PM
Hvis noen har en billett eller to ekstra å selge så ber eg på mine knær at dere tar kontakt. Hadde en venn som fortalte meg idag at eg skulle få billett av han. Fantastisk start på dagen. Da jeg kom hjem så fant jeg post i innboksen på Facebook at eg ikkje fikk av han allikevel. Så nå var bursdagen ødelagt og drømmen om Ullevaal ligger foreløpig i ruiner.

På forhånd takk.


Du kan vurdere å spør gutte og juniorspillerne til Brann, de selger sine til overpris delux!  :)

Eivind

Noen som har fått noe mer informasjon om frisk billettene?

Onside !!!

Quote from: Eivind on October 21, 2011, 21:35:16 PM
Noen som har fått noe mer informasjon om frisk billettene?


Ja! FRISK har ikke fått billettene men de ca 200 som var i konkurransen skal være reservert. De blir fordelt på setenr i starten av neste uke. Og henting blir med personlig oppmøte på Ullevål, med legitimasjon. Det vil være mulig å gi billetten til en venn etc, men du må ta den ut selv.

Eivind

Quote from: Onside !!! on October 21, 2011, 21:41:59 PM
Quote from: Eivind on October 21, 2011, 21:35:16 PM
Noen som har fått noe mer informasjon om frisk billettene?


Ja! FRISK har ikke fått billettene men de ca 200 som var i konkurransen skal være reservert. De blir fordelt på setenr i starten av neste uke. Og henting blir med personlig oppmøte på Ullevål, med legitimasjon. Det vil være mulig å gi billetten til en venn etc, men du må ta den ut selv.


Okay, så man har ikke billetten fysisk i hånden før man står utenfor Ullevål matchdag?

Gulløl

October 21, 2011, 21:56:17 PM #1076 Last Edit: October 21, 2011, 22:03:46 PM by Gulløl
Min bedre halvdel var inne på Brann butikken og hentet noen billetter i dag, et par timer før siste frist. Dette er billetter på rettighetene på Brannalmenningen. Billettene var gjort klart i konvolutter til person/firma. Det som ho merket seg var at det var ganske mange billettkonvolutter igjen(utrolig nok).
Alt av resterende billetter som ikke var hentet i kveld blir forhåpentligvis fordelt mellom bataljonen og de som har høyest ansiennitet på partoutkort som enda ikke har fått. Så kanskje noen flere får seg en positiv overraskelse i neste uke :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on October 21, 2011, 21:56:17 PMAlt av resterende billetter som ikke var hentet i kveld blir forhåpentligvis fordelt mellom bataljonen og de som har høyest ansiennitet på partoutkort som enda ikke har fått. Så kanskje noen flere får seg en positiv overraskelse i neste uke :)


Det er sikkert noen som blir positivt overrasket. Men slik jeg forstår Brann blir det folk som allerede har vært i kontakt med Brann angående ansienniteten sin. Så billetter til f.eks. Bataljonen ser det ikke ut til at det blir.

http://www.brann.no/nyheter/ikke-glem-a-hente-finalebilletten/
Dag Frode Algerøy påpeker at det ikke blir åpent salg på uavhentede billetter. Disse vil i sin helhet bli benyttet på allerede løpende saker vedrørende ansiennitet fra 1990-tallet. De fleste av disse sakene sjekkes nøye nå, og vil først få sin avklaring i løpet av helgen.
Rød makt på Hansa

Onside !!!

October 21, 2011, 23:51:19 PM #1078 Last Edit: October 22, 2011, 10:54:51 AM by Onside !!!
Quote from: Eivind on October 21, 2011, 21:45:47 PM
Quote from: Onside !!! on October 21, 2011, 21:41:59 PM
Quote from: Eivind on October 21, 2011, 21:35:16 PM
Noen som har fått noe mer informasjon om frisk billettene?


Ja! FRISK har ikke fått billettene men de ca 200 som var i konkurransen skal være reservert. De blir fordelt på setenr i starten av neste uke. Og henting blir med personlig oppmøte på Ullevål, med legitimasjon. Det vil være mulig å gi billetten til en venn etc, men du må ta den ut selv.


Okay, så man har ikke billetten fysisk i hånden før man står utenfor Ullevål matchdag?


I prinsippet nei! De tør ikke sende pr post pga de er redd noen billetter ikke kommer frem.

posemedsnopi

Quote from: Onside !!! on October 21, 2011, 21:20:35 PM
Quote from: Kararay on October 21, 2011, 20:43:03 PM
Hvis noen har en billett eller to ekstra å selge så ber eg på mine knær at dere tar kontakt. Hadde en venn som fortalte meg idag at eg skulle få billett av han. Fantastisk start på dagen. Da jeg kom hjem så fant jeg post i innboksen på Facebook at eg ikkje fikk av han allikevel. Så nå var bursdagen ødelagt og drømmen om Ullevaal ligger foreløpig i ruiner.

På forhånd takk.


Du kan vurdere å spør gutte og juniorspillerne til Brann, de selger sine til overpris delux!  :)

Det er dårlig butikk. De har bare fått en billett hver, og har ikkje lov til å selge eller gi den bort.

Onside !!!

Quote from: Nixon on October 11, 2011, 07:28:10 AM
Ja, 10 billetter til spillerne er det ingenting å si på. Jeg hadde faktisk trodd at det var flere.


Greit nok at de fleste spillerene får 10 eller 15 (vet ikke hvor mange de får), men nå kom jeg tilfeldigvis over en spiller (!!!!) som driver å selger noen av billettene sine for veldig overpris! Dette er et problem Brann seriøst burde gjøre noe med... At noen av spillerne faktisk driver å selger videre billettene sine til overpris er skandale! Brann burde tatt å fulgt bedre opp billettene de har gitt til spillere og ansatte.

Vurderte seriøst å kjøpe billetten for å så melde til Brann at jeg hadde kjøpt til overpris av en spiller i klubben! Ble ganske så forbanna når jeg fikk vite at han solgt billett for 2000 spenn og mer.

monzilla

Det er helt tullete isåfall. Er det noen som skal gå foran med godt eksempel så er det klubbene, og deres representanter. Gå til avisene sier bare jeg.

hakhe

Det er faktisk noe av det værste jeg har lest i denne tråden. Det er MANGE supportere som ikke har fått bilett og så er den en av SPILLERNE som selger biletter til overpris på svartebørs?? Jeg sier som Jaysuma Saidy Ndure sa så godt; FYTTI KATTA!
Håkon 5266

Markmus

Quote from: Onside !!! on October 22, 2011, 11:11:43 AM
Quote from: Nixon on October 11, 2011, 07:28:10 AM
Ja, 10 billetter til spillerne er det ingenting å si på. Jeg hadde faktisk trodd at det var flere.


Greit nok at de fleste spillerene får 10 eller 15 (vet ikke hvor mange de får), men nå kom jeg tilfeldigvis over en spiller (!!!!) som driver å selger noen av billettene sine for veldig overpris! Dette er et problem Brann seriøst burde gjøre noe med... At noen av spillerne faktisk driver å selger videre billettene sine til overpris er skandale! Brann burde tatt å fulgt bedre opp billettene de har gitt til spillere og ansatte.

Vurderte seriøst å kjøpe billetten for å så melde til Brann at jeg hadde kjøpt til overpris av en spiller i klubben! Ble ganske så forbanna når jeg fikk vite at han solgt billett for 2000 spenn og mer.


Name and shame. Kan jo være det bare er noen som utgir seg for å være ham?
Ka du ve?

Juve


monzilla

Ja, kom med navnet. Her skal det hetses!

Falkman

kan ikke tro at dette  stemmer. men hvis det gjør det, er det fullkomment forkastelig, og veldig tett opp mot oppsigelses-grunn!!

BBB-mod

Navn vil bli slettet umiddelbart. For det første er ingenting bevist, og for det andre er det mye bedre å kontakte Brann slik at de kan ta det opp med den aktuelle spilleren og eventuelt komme med en passende straff.

BBB-mod

osoerli

October 22, 2011, 13:08:01 PM #1088 Last Edit: October 22, 2011, 15:12:12 PM by osoerli
Quote from: Tullpip on October 21, 2011, 16:55:35 PM
Hva var fristen for å hente billettene hos billettservice?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

monzilla

Da har jeg sikkert fått billetter fra 2. trekningen, jeg hadde frist til og med i dag.

Klaus_Brann

Quote from: Onside !!! on October 22, 2011, 11:11:43 AM
Quote from: Nixon on October 11, 2011, 07:28:10 AM
Ja, 10 billetter til spillerne er det ingenting å si på. Jeg hadde faktisk trodd at det var flere.


Greit nok at de fleste spillerene får 10 eller 15 (vet ikke hvor mange de får), men nå kom jeg tilfeldigvis over en spiller (!!!!) som driver å selger noen av billettene sine for veldig overpris! Dette er et problem Brann seriøst burde gjøre noe med... At noen av spillerne faktisk driver å selger videre billettene sine til overpris er skandale! Brann burde tatt å fulgt bedre opp billettene de har gitt til spillere og ansatte.

Vurderte seriøst å kjøpe billetten for å så melde til Brann at jeg hadde kjøpt til overpris av en spiller i klubben! Ble ganske så forbanna når jeg fikk vite at han solgt billett for 2000 spenn og mer.


Hvor har du dette fra??
Latterlig. Dette bør han få bot for!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Onside !!!

October 22, 2011, 17:42:13 PM #1091 Last Edit: October 22, 2011, 17:53:59 PM by Onside !!!
Quote from: BBB-mod on October 22, 2011, 12:39:14 PM
Navn vil bli slettet umiddelbart. For det første er ingenting bevist, og for det andre er det mye bedre å kontakte Brann slik at de kan ta det opp med den aktuelle spilleren og eventuelt komme med en passende straff.

BBB-mod


Kommer ikke til å gå ut med navn. Men har det fra spilleren, fikk tilbud av spilleren om å kjøpe en billett til 2000,-
For å være litt konkret, det er ikke en A-lags spiller det er snakk om!

Lister

Den typen ting bør bli tatt internt, saken bør rapporteres til Brann og det bør være siste vi hører om den.

Skammelig, men unge spillere kan gjøre feil og bør ikke henges ut av den grunn.
Guinness - Makes you drunk

Onside !!!

Quote from: Lister on October 22, 2011, 17:51:57 PM
Den typen ting bør bli tatt internt, saken bør rapporteres til Brann og det bør være siste vi hører om den.

Skammelig, men unge spillere kan gjøre feil og bør ikke henges ut av den grunn.


Det er akkurat det, ønsker ikke å henge han ut, men vil at Brann tar det opp med spillerne

Kararay

hvorfor har bataljonen utvidet salget med 1 ekstra dag? Det blir litt feil og si de som har krav på billetter må hente innen den tiden, og når den tiden er ute så får de en ekstra sjanse. De som da er neste ikøen blir jo flyttet "lengre bak" på en måte.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

posemedsnopi

Quote from: Onside !!! on October 22, 2011, 17:42:13 PM
Quote from: BBB-mod on October 22, 2011, 12:39:14 PM
Navn vil bli slettet umiddelbart. For det første er ingenting bevist, og for det andre er det mye bedre å kontakte Brann slik at de kan ta det opp med den aktuelle spilleren og eventuelt komme med en passende straff.

BBB-mod


Kommer ikke til å gå ut med navn. Men har det fra spilleren, fikk tilbud av spilleren om å kjøpe en billett til 2000,-
For å være litt konkret, det er ikke en A-lags spiller det er snakk om!

Høres merkelig ut. Eg vet at spillerene på 2. laget har fått en billett hver, med beskjed om at de ikkje har lov til å selge billetten, eller gi den bort. Regner med de må gi den tilbake til Brann hvis den ikkje blir brukt.
Er du sikker på at spilleren ikkje har fleipet med deg? Er rimelig stor sjangs for at dette kommer til å bli oppdaget, da eg regner med spillerene sitter sammen på Ullevål. Er avslørende hvis du eller eg sitter blant de på cupfinalen...

roaldinho

Quote from: Kararay on October 22, 2011, 19:53:10 PM
hvorfor har bataljonen utvidet salget med 1 ekstra dag? Det blir litt feil og si de som har krav på billetter må hente innen den tiden, og når den tiden er ute så får de en ekstra sjanse. De som da er neste ikøen blir jo flyttet "lengre bak" på en måte.


Det er latterlig. En frist er en frist, kan ikke begynne å utvide den kun fordi noen tomsinger ikke klarer å komme seg på stadion. Elendig!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Tullpip

Quote from: monzilla on October 22, 2011, 13:31:46 PM
Da har jeg sikkert fått billetter fra 2. trekningen, jeg hadde frist til og med i dag.


Og du fikk tekstmld og ikke mail?
Dette høres jo veldig merkelig og rotete ut!?

Onside !!!

Quote from: posemedsnopi on October 22, 2011, 20:03:56 PM
Quote from: Onside !!! on October 22, 2011, 17:42:13 PM
Quote from: BBB-mod on October 22, 2011, 12:39:14 PM
Navn vil bli slettet umiddelbart. For det første er ingenting bevist, og for det andre er det mye bedre å kontakte Brann slik at de kan ta det opp med den aktuelle spilleren og eventuelt komme med en passende straff.

BBB-mod


Kommer ikke til å gå ut med navn. Men har det fra spilleren, fikk tilbud av spilleren om å kjøpe en billett til 2000,-
For å være litt konkret, det er ikke en A-lags spiller det er snakk om!

Høres merkelig ut. Eg vet at spillerene på 2. laget har fått en billett hver, med beskjed om at de ikkje har lov til å selge billetten, eller gi den bort. Regner med de må gi den tilbake til Brann hvis den ikkje blir brukt.
Er du sikker på at spilleren ikkje har fleipet med deg? Er rimelig stor sjangs for at dette kommer til å bli oppdaget, da eg regner med spillerene sitter sammen på Ullevål. Er avslørende hvis du eller eg sitter blant de på cupfinalen...


Godt mulig han har skaffet billetten på en annen måte.

Dan Inge

etter denne siste salgsdagen til bataljonen, blir det da trekning på de resterende billettene??noe ca. antall på de resterende billettene?? når blir trekningen foretatt?
kjør over pakket!!

Go Up