• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TobbenMB

Medlemsnummer 8640, hvordan er lyset i tunellen der?

stormde

Nesten som svartebørs å få biletten tilsendt ;) 120 kroner i avgi
Ja ja verdt det ;)
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

steinbygger

Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 14:24:02 PM
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord partoutkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.

Redigert i skam...


Kanskje noen burde kontakte moren til Frida og sjekke hva Frida skal ha for de. Kan bli mye barnemat og pleier.

Northside

Hvorfor må "alle" på Stadion i dag? Virker som en hel del personer tror det er nødvendig.

Man får ikke velge hvilken plass man vil ha. Man får den billetten som ligger øverst i bunken. Man kan faktisk som sistemann risikere å få en plass midt på feltet!

Nixon

Quote from: steinbygger on October 18, 2011, 19:40:55 PM
Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 14:24:02 PM
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord partoutkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.

Redigert i skam...


Kanskje noen burde kontakte moren til Frida og sjekke hva Frida skal ha for de. Kan bli mye barnemat og pleier.


Så du faren eller? Han kommer aldri til å gi slipp på de!:)
Rød makt på Hansa

steinbygger

Quote from: Nixon on October 18, 2011, 19:43:28 PM
Quote from: steinbygger on October 18, 2011, 19:40:55 PM
Quote from: Spelaren on October 18, 2011, 14:24:02 PM
Frida (1) vant to billetter til cupfinalen. Skjønn liten jente :) .
For øvrig er pappa Tord partoutkortinnehaver og har vore det i ti år så billettene har i det minste havnet i gode hender.

Redigert i skam...


Kanskje noen burde kontakte moren til Frida og sjekke hva Frida skal ha for de. Kan bli mye barnemat og pleier.


Så du faren eller? Han kommer aldri til å gi slipp på de!:)


Var ikke faren som vant :-) :-)

Nixon

Nei, det er sant. Og med tanke på hva som er verdien på svartebørsen burde egentlig Overformynderiet bli koblet inn!:)

Når det gjelder kø så er det tross alt bare satt av 8 1/2 time for å dele ut disse billettene, så jeg tror nok at det vil være kø der hele tiden. Eller var køen i dag helt hinsides? I så fall mindre ventetid for oss andre i morgen!:)
Rød makt på Hansa

TobbenMB

Quote from: Nixon on October 18, 2011, 19:57:15 PM
Nei, det er sant. Og med tanke på hva som er verdien på svartebørsen burde egentlig Overformynderiet bli koblet inn!:)

Når det gjelder kø så er det tross alt bare satt av 8 1/2 time for å dele ut disse billettene, så jeg tror nok at det vil være kø der hele tiden. Eller var køen i dag helt hinsides? I så fall mindre ventetid for oss andre i morgen!:)


Men hva er egentlig grunnen til all den køen? Det er vel heller altfor mye folk som kommer for å se om det går an å lure til seg en billett?

Nixon

Uten å vite antallet så er det jo snakk om mange hundre billetter. Kanskje nærmere tusen tilsammen med billetter fra Brann og NSA. Så det sier seg selv at det blir lange køer dersom mange velger å å komme første kvelden. At det er mange, om noen, som stiller seg i kø og prøver å lure til seg en billett har jeg absolutt ingen tro på.
Rød makt på Hansa

TobbenMB

Quote from: Nixon on October 18, 2011, 20:02:55 PM
Uten å vite antallet så er det jo snakk om mange hundre billetter. Kanskje nærmere tusen tilsammen med billetter fra Brann og NSA. Så det sier seg selv at det blir lange køer dersom mange velger å å komme første kvelden. At det er mange, om noen, som stiller seg i kø og prøver å lure til seg en billett har jeg absolutt ingen tro på.


Har hørt endel rykter og tall, og fikk høre et (u)offsielt medlemstall i bataljonen på en ca.2100, og at bataljonen ble tildelt en 2000 billetter. Hørt om det er noe hold i dette?

Northside

Quote from: Nixon on October 18, 2011, 19:57:15 PM
Når det gjelder kø så er det tross alt bare satt av 8 1/2 time for å dele ut disse billettene, så jeg tror nok at det vil være kø der hele tiden. Eller var køen i dag helt hinsides? I så fall mindre ventetid for oss andre i morgen!:)


Var en del folk der før 17:00 i dag, altså en time før "åpning". Da står jeg heller 10min i kø på Lørdag fremfor over 1 time før dørene har åpnet.


Litt info: Bataljonen har fått felt 110 og 111:

Nixon

Quote from: TobbenMB on October 18, 2011, 20:04:45 PMHar hørt endel rykter og tall, og fikk høre et (u)offsielt medlemstall i bataljonen på en ca.2100, og at bataljonen ble tildelt en 2000 billetter. Hørt om det er noe hold i dette?


Tvilsomt. Det sier seg selv at da hadde mange flere enn de med fem års ansiennitet vært sikret billett.
Rød makt på Hansa

TobbenMB

Quote from: Nixon on October 18, 2011, 20:09:55 PM
Quote from: TobbenMB on October 18, 2011, 20:04:45 PMHar hørt endel rykter og tall, og fikk høre et (u)offsielt medlemstall i bataljonen på en ca.2100, og at bataljonen ble tildelt en 2000 billetter. Hørt om det er noe hold i dette?


Tvilsomt. Det sier seg selv at da hadde mange flere enn de med fem års ansiennitet vært sikret billett.


Ja ser den, hvertfall med mitt beskjedne medlemsnr. 8640, men så er jo det garantert mye frafall oppigjennom og frem og tilbake, så det kan ikke være mye oversiktlighet i systemene.

5071

JA folkens, for å si det sånn, så har eg ingen planer om å selge billetten som min datter vant på bt.no idag, verken for penger, bleier eller barnemat. Dette blir bare feita-meita!
Moren til Frida er heldigvis enig i at bilettene er mer verdt (for meg) enn barnemat og bleier. :)

TobbenMB

Quote from: 5071 on October 18, 2011, 20:29:37 PM
JA folkens, for å si det sånn, så har eg ingen planer om å selge billetten som min datter vant på bt.no idag, verken for penger, bleier eller barnemat. Dette blir bare feita-meita!
Moren til Frida er heldigvis enig i at bilettene er mer verdt (for meg) enn barnemat og bleier. :)


Kudos til 5071, noen har gullhår i ræven!

steinbygger

Quote from: 5071 on October 18, 2011, 20:29:37 PM
JA folkens, for å si det sånn, så har eg ingen planer om å selge billetten som min datter vant på bt.no idag, verken for penger, bleier eller barnemat. Dette blir bare feita-meita!
Moren til Frida er heldigvis enig i at bilettene er mer verdt (for meg) enn barnemat og bleier. :)


Gratulerer. Vi for være glad vi har "bedre halvdeler" som forstår hva som er viktig her i livet :-)

Bossmann

Quote from: 5071 on October 18, 2011, 20:29:37 PM
JA folkens, for å si det sånn, så har eg ingen planer om å selge billetten som min datter vant på bt.no idag, verken for penger, bleier eller barnemat. Dette blir bare feita-meita!
Moren til Frida er heldigvis enig i at bilettene er mer verdt (for meg) enn barnemat og bleier. :)


Grattis til deg 5071. Skikkelig gladsak det der.

YadaYada

Vi stilte oss i køen kl. 18.55 og var fremme med billettene kl. 2115. Tipper det var rundt 150 stk foran oss i køen når vi kom. Gikk voldsomt tregt men det regnet med at det ville ta tid grunnet all registreringen. God jobb av Bataljonsstyret som var rolige og ikke stresset. Var vel kanskje 60-70 stk bak oss i køen når vi gikk 2115, så ut som de skulle få billetter de også.

Spurte også dem som delte ut billettene hvor mange Bataljonen hadde fått og de mente rundt 1300..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

posemedsnopi

Quote from: 5071 on October 18, 2011, 20:29:37 PM
JA folkens, for å si det sånn, så har eg ingen planer om å selge billetten som min datter vant på bt.no idag, verken for penger, bleier eller barnemat. Dette blir bare feita-meita!
Moren til Frida er heldigvis enig i at bilettene er mer verdt (for meg) enn barnemat og bleier. :)


Gratulerer og god tur!!

Husk å tippe lotto i helgen :)

brann02

Når får vi vite den nøyaktige billettfordeling til Brann og kor mange Bataljonen fikk?

Nixon

Virker som de billettansvarlige i Bataljonen fikk kjørt seg i kveld... Flott at noen gidder!:)

Men uten å avsløre antall billetter: Hvor mange av kvoten ble delt ut i kveld? Såpass mange at det er sjanse for at køen blir kortere i morgen?
Rød makt på Hansa

mbersve

Det som tilsynelatende tar litt tid er selve registreringen. Men om folk har med seg den dokumentasjonen de skal ha så går det raskt og greit. Stod selv i køen i dag grunnet at jeg ikke har tid resten av uken, stod vel 2 1/2 time... det føltes dog ikke slik (utrolig nok)

olebrann3

Det går raskest mulig om folk står klar med
-Medlemskort(I det minste medlemsnr)
-Identifikasjon
-Kontanter(400 per billett)
-Tlfnr ditt

Om man skal hente for flere må dette også være klart
- fullmakt
- Kopi av ID på de man skal hente for
- tlf nr til alle du skal hente billetter for

Om man har medlemskort for flere år kan det være greit å ha de med i tilfelle det ligger inne feil i systemet.

Kararay

Ole, og resten av BBB. Stå på. Snart er det over og bena kan slenges på bordet. I forhold til tidligere erfaringer har dere nå i år tatt lærdom av tidligere fiaskoer og gode metoder. Jakten er stor, det vet eg selv, og den hadde nok blitt lettere om folk hadde giddet lesee seg opp på ting og stilt forberedt når de skulle hente billetter.

Stå på videre. Dere gjør en god jobb.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

stig

ca 350 billetter ble hentet ut idag
Nettsideansvarlig

stig

Nettsideansvarlig

Kararay

Nok en Hai på finn.no. 4000kr for 1 billett... Follestad er navnet.. sku banket slike folk.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

roaldinho

Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:07:58 AM
Nok en Hai på finn.no. 4000kr for 1 billett... Follestad er navnet.. sku banket slike folk.


Er den der ennå? Kan isåfall ikke finne. Hva søker du etter isåfall?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kararay

Quote from: roaldinho on October 19, 2011, 00:15:51 AM
Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:07:58 AM
Nok en Hai på finn.no. 4000kr for 1 billett... Follestad er navnet.. sku banket slike folk.


Er den der ennå? Kan isåfall ikke finne. Hva søker du etter isåfall?


http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31296862
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

roaldinho

Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:18:47 AM
Quote from: roaldinho on October 19, 2011, 00:15:51 AM
Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:07:58 AM
Nok en Hai på finn.no. 4000kr for 1 billett... Follestad er navnet.. sku banket slike folk.


Er den der ennå? Kan isåfall ikke finne. Hva søker du etter isåfall?


http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31296862


Takk! Var den jeg fant, men så ikke noe pris. Så du har vel kontaktet selger regner jeg med. Mulig å rapportere det, eller?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kararay

har rapportert til finn.no og når eg får seterad og felt så rapporterer eg det til pakk@bataljonen.no
Ja, har sms fra henne med pris.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

roaldinho

Fant denne personen på Facebook også, etter ett kjapt søk på telefonnummeret. Helt for jævlig at en Bergenser skal selge billett for 4000 spenn. Patetisk og personen burde få høre det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kararay

hørte fra en tidligere nabo av henne at hun er en gloryhunter...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

roaldinho

Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:25:28 AM
hørte fra en tidligere nabo av henne at hun er en gloryhunter...


Det tviler jeg ikke på når hun selger billetten for 4000. Fy faen! Bra du rapporterte det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kararay

Det eg lurer på fra bataljonen sin side. Hva gjør dere om BBB-billettene havner på svartebørs. Svartelister dere, utestenger, eller hva gjør dere med selgers status i BBB om de selger på svartebørs til langt over billettpris?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Eilif

Kan dere sjekke medlemsnummer 6545? Kjøpte medlemsskap et godt stykke ut i 2007, lurer på om dette er godt nok.

roaldinho

Quote from: Eilif on October 19, 2011, 00:50:08 AM
Kan dere sjekke medlemsnummer 6545? Kjøpte medlemsskap et godt stykke ut i 2007, lurer på om dette er godt nok.


Om du har for 2007, 08, 09, 10 og 11 så skal du være sikker. At du har betalt for alle de årene.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Eilif

Quote from: roaldinho on October 19, 2011, 00:52:04 AM
Om du har for 2007, 08, 09, 10 og 11 så skal du være sikker. At du har betalt for alle de årene.

Ja, er det jeg regner med, men jeg betalte såpass sent på året at jeg er usikker på om det regnes for 07 eller 08.

roaldinho

Quote from: Eilif on October 19, 2011, 00:59:12 AM
Quote from: roaldinho on October 19, 2011, 00:52:04 AM
Om du har for 2007, 08, 09, 10 og 11 så skal du være sikker. At du har betalt for alle de årene.

Ja, er det jeg regner med, men jeg betalte såpass sent på året at jeg er usikker på om det regnes for 07 eller 08.


Har du logget deg inn på hovedsiden og sett? Kan logge inn der og sjekke hvilke år du har betalt for.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

mbs

Quote from: Bataljonen on October 19, 2011, 05:47:22 AM


Altså får du ikke tak i billetter til cupfinalen på vanlig måte og tyr til svartebørs ikke si det høgt. Bataljonen vil da utestenge deg.... Alle som informerer bataljonen og har kjøpt på svartebør blir også utestengt.... Altså kjøper du på svartebør for å se cupfinalen "ikke si det til noen"

mbs

Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:22:27 AM
har rapportert til finn.no og når eg får seterad og felt så rapporterer eg det til pakk@bataljonen.no
Ja, har sms fra henne med pris.


Fana jente dette.... Skulle ikke forundre meg om dette er pappas firmas billetter som datteren selger for å finansiere turen.... fått en ekstra for å ta med en venn.

roaldinho

Quote from: mbs on October 19, 2011, 06:25:01 AM
Quote from: Kararay on October 19, 2011, 00:22:27 AM
har rapportert til finn.no og når eg får seterad og felt så rapporterer eg det til pakk@bataljonen.no
Ja, har sms fra henne med pris.


Fana jente dette.... Skulle ikke forundre meg om dette er pappas firmas billetter som datteren selger for å finansiere turen.... fått en ekstra for å ta med en venn.


Om hun er medlem av Bataljonen bør hun bli utestengt på dagen!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

YadaYada

Quote from: mbs on October 19, 2011, 06:18:44 AM
Quote from: Bataljonen on October 19, 2011, 05:47:22 AMAll form for svartebørshandel av billetter, enten det er kjøp eller salg, vil medføre utestengelse fra Bataljonen med øyeblikkelig virkning. Definisjon av svartebørshandel er billetter som blir tilbudt videresolgt for mer enn pålydende pris eller tilbud om å kjøpe billetter til overpris.


Altså får du ikke tak i billetter til cupfinalen på vanlig måte og tyr til svartebørs ikke si det høgt. Bataljonen vil da utestenge deg.... Alle som informerer bataljonen og har kjøpt på svartebør blir også utestengt.... Altså kjøper du på svartebør for å se cupfinalen "ikke si det til noen"


Ja, vedtektene strider imot det dem sier her på forumet. På den ene siden sier dem at man skal rapportere svartebørshandel mens i vedtektene sier dem at du utestenges dersom du kjøper.

[Quote] (...) og så vil igjen minne om at vi gjerne tar i mot mailer fra de som kjøper på svartebørs om pris og hva som står på billetten. Vi foretar oss ingenting før etter finalen, så bruken av billetten ikke skal bli noe problem. Vi ønsker å få vite hvor svartebørsbillettene kommer i fra, slik at vi kan påvrike mot NFF til å endre kvoter. [/Quote]
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

mbs

Quote from: YadaYada on October 19, 2011, 06:57:32 AM
Quote from: mbs on October 19, 2011, 06:18:44 AM
Quote from: Bataljonen on October 19, 2011, 05:47:22 AMAll form for svartebørshandel av billetter, enten det er kjøp eller salg, vil medføre utestengelse fra Bataljonen med øyeblikkelig virkning. Definisjon av svartebørshandel er billetter som blir tilbudt videresolgt for mer enn pålydende pris eller tilbud om å kjøpe billetter til overpris.


Altså får du ikke tak i billetter til cupfinalen på vanlig måte og tyr til svartebørs ikke si det høgt. Bataljonen vil da utestenge deg.... Alle som informerer bataljonen og har kjøpt på svartebør blir også utestengt.... Altså kjøper du på svartebør for å se cupfinalen "ikke si det til noen"


Ja, vedtektene strider imot det dem sier her på forumet. På den ene siden sier dem at man skal rapportere svartebørshandel mens i vedtektene sier dem at du utestenges dersom du kjøper.

[Quote] (...) og så vil igjen minne om at vi gjerne tar i mot mailer fra de som kjøper på svartebørs om pris og hva som står på billetten. Vi foretar oss ingenting før etter finalen, så bruken av billetten ikke skal bli noe problem. Vi ønsker å få vite hvor svartebørsbillettene kommer i fra, slik at vi kan påvrike mot NFF til å endre kvoter. [/Quote]


Tror vedtektene bør endres litt slik at kjøp ikke resulterer i utestengelse.

branngirl85

October 19, 2011, 07:03:46 AM #995 Last Edit: October 19, 2011, 07:13:19 AM by branngirl85
Mail fra NFF etter eg sende de en mail :
       
Takk for informasjon. Svartebørsslag til idrettsarrangementer er forbudt ved norsk lov. Det er imidlertid viktig å påpeke at det er lov å videreselge billetter til pålydende pris. Så lenge ikke selve prisen står oppført på annonsen, men kun blir opplyst over telefon, så blir det gjerne påstand mot påstand. Understreker imidlertid at vi ikke tviler på din versjon, og heller ikke kjenner til de konkrete saken du refererer til. Vi vil etter beste evne forsøke å ta tak i grove tilfeller som lar seg dokumentere. Med så mange billetter som er i omløp, så har vi likevel ikke ressurser til å følge opp alt. Svartebørssalg er som nevnt brudd på norsk lov og kan kun sanksjoneres av påtalemyndighetene. Når det er sagt, så ønsker NFF å bistå de ulike aktørene etter beste evne for å redusere svartebørssalget mest mulig. Vi har tidligere vært i dialog med finn.no, og de er oppmerksomme på problemet. Derfor er det fint om du og andre også melder fra til de når uregelmessigheter oppdages. Takk for at du melder fra.

Northside

Quote from: mbs on October 19, 2011, 06:18:44 AM
Altså får du ikke tak i billetter til cupfinalen på vanlig måte og tyr til svartebørs ikke si det høgt. Bataljonen vil da utestenge deg.... Alle som informerer bataljonen og har kjøpt på svartebør blir også utestengt.... Altså kjøper du på svartebør for å se cupfinalen "ikke si det til noen"


Tror ikke det er noe grunn til bekymring dersom du kjøper på svartebørsen. Dette er nok et dårlig formulert eller lite gjennomtenkt vedtak. Når Bataljonen oppfordrer personer til å gi en lyd, så kommer de neppe til å utestenge kjøpere for svartebørshandel.

Regner med det kan gjøres en enkel endring her på neste årsmøtet.

roaldinho

Denne Benedikte Follestad håper jeg brenner lenge! Fy faen for en dritt kjerring som vil selge en cupfinale billett for 4000 spenn. Nå er riktignok annonsen fjernet på Finn (Vet ikke om den er solgt eller om Finn fjernet den pga klage), men en annen bruker her inne fikk sms av henne i går om at hun skulle selge en billett for 4000. Det er hårreisende og er hun medlem av Bataljonen så skal hun kastes ut umiddelbart. At hun kan være så forbannade råtten! Brenn!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

BBBTore

Quote from: roaldinho on October 19, 2011, 08:43:47 AM
Denne Benedikte Follestad håper jeg brenner lenge! Fy faen for en dritt kjerring som vil selge en cupfinale billett for 4000 spenn. Nå er riktignok annonsen fjernet på Finn (Vet ikke om den er solgt eller om Finn fjernet den pga klage), men en annen bruker her inne fikk sms av henne i går om at hun skulle selge en billett for 4000. Det er hårreisende og er hun medlem av Bataljonen så skal hun kastes ut umiddelbart. At hun kan være så forbannade råtten! Brenn!


Hei, kunne ikke finne henne på i medlemsdatabasen, så da er hun ihvertfall ikke medlem.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

BBBTore

Quote from: Eilif on October 19, 2011, 00:50:08 AM
Kan dere sjekke medlemsnummer 6545? Kjøpte medlemsskap et godt stykke ut i 2007, lurer på om dette er godt nok.


Det er godt nok for billett!
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Go Up