• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

October 15, 2011, 13:33:55 PM #800 Last Edit: October 15, 2011, 13:49:00 PM by Utmedsnolken
Quote from: tezza on October 15, 2011, 13:19:13 PM
hei hei ..
er intr i å kjøpe billett ,er ikke intr i over pris . meldte meg litt for seint inn ,men var med til viking kampen.
ønsker helst ved bataljonen viss noen har.. :) ta kontakt på mail : theresehbirkeland@hotmail.com


lykke til med det.

I andre nyheter: Jeg har fått tak i en billett!! (til vanlig pris!)

edit: lol. den er visst gratis. da trekker jeg tilbake alt jeg har sagt om pampe-billetter
"og der snubler Sæternes igjen"

tezza

Quote from: Utmedsnolken on October 15, 2011, 13:33:55 PM
Quote from: tezza on October 15, 2011, 13:19:13 PM
hei hei ..
er intr i å kjøpe billett ,er ikke intr i over pris . meldte meg litt for seint inn ,men var med til viking kampen.
ønsker helst ved bataljonen viss noen har.. :) ta kontakt på mail : theresehbirkeland@hotmail.com


lykke til med det.

I andre nyheter: Jeg har fått tak i en billett!! (til vanlig pris!)

edit: lol. den er visst gratis.


kor du har fått tak i billett til vanlig pris?og vet du kor det går ann å få tak i til vanlig pris?

bjss

Quote from: tezza on October 15, 2011, 13:19:13 PM

kor du har fått tak i billett til vanlig pris?og vet du kor det går ann å få tak i til vanlig pris?



Sukk!
Ikke for å være uhøflig, men er nesten fristet til å spørre om du er blond tezza....?

Billett til vanlig pris = du må kjenne noen. Eller ha en usannsynlig flaks og dumpe opp i noen ærlige selgere som ikke kjenner noen venner som er interessert i billett og derfor selger til komplett fremmede...

Uansett: Lykke til med jakten! Håper du får tak i billett.

Eivind b

da er den andre bill ute som skulle ha 7600 fjernet også.
no ligger det en ute til 5500.
Vi har et super lag på gang

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Eivind b

Vi har et super lag på gang

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Quote from: Utmedsnolken on October 15, 2011, 14:40:31 PM
på han som selger billetten. "kjendis"unge sannsynligvis


Jeg har to "mutual friends" med ham, men aner ikke hvem det er ::)
Ka du ve?

Utmedsnolken

October 15, 2011, 14:53:18 PM #808 Last Edit: October 15, 2011, 15:03:46 PM by Utmedsnolken
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 14:51:27 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 15, 2011, 14:40:31 PM
på han som selger billetten. "kjendis"unge sannsynligvis


Jeg har to "mutual friends" med ham, men aner ikke hvem det er ::)



se på arbeidsplassen da. Som sagt, "kjendis". men det får holde med outing for denne gang
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Han er vel ikke kjendis, men moren er sånn halvkjendis. Og hun er sjef for mange kjendiser.

Kanskje BA skulle ringt henne og spurt om hun vet at sønnen bryter loven?;)
Rød makt på Hansa

Nixon

Ellers er jeg enig med han som mente at det er for mye å vinne fire billetter på trekningen. To hadde vært mer naturlig. Da hadde flere vunnet, og kanskje det hadde blitt mindre billetter på svartebørs. For i utgangspunktet er jeg ikke negativ til ordningen med de 2500 billettene.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on October 15, 2011, 15:08:52 PM
Han er vel ikke kjendis, men moren er sånn halvkjendis. Og hun er sjef for mange kjendiser.

Kanskje BA skulle ringt henne og spurt om hun vet at sønnen bryter loven?;)


"kjendis"unge som i ungen til en "kjendis". har aldri hørt om han.
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Liten korrigering... Det er selvsagt snakk om bror og søster. Begge fra Bergen, og hun er sjef for en haug med komikere.
Rød makt på Hansa

Wracktocha

October 15, 2011, 15:15:56 PM #813 Last Edit: October 15, 2011, 15:18:00 PM by Wracktocha
Nå er annonsen fjernet etter en kjapp melding til han. Kontaktet i samme slengen FINN og tok et enkelt bilde av annonsen, men sistnevnte hjelper vel ikke så mye skulle jeg tro. Men får nå håpe han tar til vettet og faktisk selger de til en mye mer fornuftig pris.

Ellers er jeg enig med kommentaren Nixon henviser til, hadde vært bedre med to billetter enn fire.

Nixon

Han er jo dum som skriver 5500 kroner for de to billettene i annonsen. Man må jo skrive faktisk pris, og så la budene komme.
Rød makt på Hansa

Wracktocha

Man blir ofte litt dum når man øyner sjansen for pengegevinst.

posemedsnopi

Billettene fra Herdla ligger der fremdeles...

Nixon

En måte å fucke med disse svartebørshaiene er vel å be om å få billettene tilsendt i oppkrav, og så ikke hente de. Ligger ikke brevet på Posten i to uker før de blir sendt tilbake? Så det må jo gjøres i ukene før cupfinalen!:)
Rød makt på Hansa


Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 15, 2011, 13:04:28 PM
Quote from: Northside on October 15, 2011, 08:57:52 AM
Møte opp en liten gjeng når billettene skal leveres, så skulle vi lett fått prisen ned igjen til 600kr stk.


Er jo bare å by høy pris og så møte opp hvor du så truer med politianmeldelse hvis du ikke får billettene for ordinær pris + et pittelite påslag for å være grei. Tar selvfølgelig med deg den aktuelle loven printet på papir for å gjøre fyren redd. Tar selvfølgelig opp samtalen på bånd også.

Skal man ta knekken på svartebørshaiene må man gjøre det selv. Hverken billettutsteder eller politi er interessert i å ta dem.


Da kan jo han bare si nei, og så gå og selge til noen andre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 15, 2011, 16:48:00 PM
En måte å fucke med disse svartebørshaiene er vel å be om å få billettene tilsendt i oppkrav, og så ikke hente de. Ligger ikke brevet på Posten i to uker før de blir sendt tilbake? Så det må jo gjøres i ukene før cupfinalen!:)


Den er fin ja;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 17:38:46 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 13:04:28 PM
Quote from: Northside on October 15, 2011, 08:57:52 AM
Møte opp en liten gjeng når billettene skal leveres, så skulle vi lett fått prisen ned igjen til 600kr stk.


Er jo bare å by høy pris og så møte opp hvor du så truer med politianmeldelse hvis du ikke får billettene for ordinær pris + et pittelite påslag for å være grei. Tar selvfølgelig med deg den aktuelle loven printet på papir for å gjøre fyren redd. Tar selvfølgelig opp samtalen på bånd også.

Skal man ta knekken på svartebørshaiene må man gjøre det selv. Hverken billettutsteder eller politi er interessert i å ta dem.


Da kan jo han bare si nei, og så gå og selge til noen andre.


Og ikke bry seg med politianmeldelse? :P
Ka du ve?

Utmedsnolken

Quote from: Markmus on October 15, 2011, 18:47:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 17:38:46 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 13:04:28 PM
Quote from: Northside on October 15, 2011, 08:57:52 AM
Møte opp en liten gjeng når billettene skal leveres, så skulle vi lett fått prisen ned igjen til 600kr stk.


Er jo bare å by høy pris og så møte opp hvor du så truer med politianmeldelse hvis du ikke får billettene for ordinær pris + et pittelite påslag for å være grei. Tar selvfølgelig med deg den aktuelle loven printet på papir for å gjøre fyren redd. Tar selvfølgelig opp samtalen på bånd også.

Skal man ta knekken på svartebørshaiene må man gjøre det selv. Hverken billettutsteder eller politi er interessert i å ta dem.


Da kan jo han bare si nei, og så gå og selge til noen andre.



Og ikke bry seg med politianmeldelse? :P


den er nok henlagt allerde før den er levert.
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 15, 2011, 18:47:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 17:38:46 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 13:04:28 PM
Quote from: Northside on October 15, 2011, 08:57:52 AM
Møte opp en liten gjeng når billettene skal leveres, så skulle vi lett fått prisen ned igjen til 600kr stk.


Er jo bare å by høy pris og så møte opp hvor du så truer med politianmeldelse hvis du ikke får billettene for ordinær pris + et pittelite påslag for å være grei. Tar selvfølgelig med deg den aktuelle loven printet på papir for å gjøre fyren redd. Tar selvfølgelig opp samtalen på bånd også.

Skal man ta knekken på svartebørshaiene må man gjøre det selv. Hverken billettutsteder eller politi er interessert i å ta dem.


Da kan jo han bare si nei, og så gå og selge til noen andre.


Og ikke bry seg med politianmeldelse? :P


Det er vel ikke så mye å bry seg om hvis han faktisk ikke har gjort det ennå. Det er ikke straffbart å si at du skal selge hasj.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

October 15, 2011, 19:16:39 PM #824 Last Edit: October 15, 2011, 19:26:19 PM by Utmedsnolken
Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 19:08:33 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 18:47:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 17:38:46 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 13:04:28 PM
Quote from: Northside on October 15, 2011, 08:57:52 AM
Møte opp en liten gjeng når billettene skal leveres, så skulle vi lett fått prisen ned igjen til 600kr stk.


Er jo bare å by høy pris og så møte opp hvor du så truer med politianmeldelse hvis du ikke får billettene for ordinær pris + et pittelite påslag for å være grei. Tar selvfølgelig med deg den aktuelle loven printet på papir for å gjøre fyren redd. Tar selvfølgelig opp samtalen på bånd også.

Skal man ta knekken på svartebørshaiene må man gjøre det selv. Hverken billettutsteder eller politi er interessert i å ta dem.


Da kan jo han bare si nei, og så gå og selge til noen andre.


Og ikke bry seg med politianmeldelse? :P


Det er vel ikke så mye å bry seg om hvis han faktisk ikke har gjort det ennå. Det er ikke straffbart å si at du skal selge hasj.


det er mye som er  å  straffbart både å si og avertere for. men uansett så tror jeg ikke politiet bryr seg.
"og der snubler Sæternes igjen"


Utmedsnolken

October 15, 2011, 23:20:14 PM #826 Last Edit: October 15, 2011, 23:42:56 PM by Utmedsnolken
Han sikkert fått noe tyn nå. borte er telefonnummer, adresse og alt. men prisen har han lagt til
"og der snubler Sæternes igjen"

LikeABoss

Quote from: posemedsnopi on October 15, 2011, 22:58:55 PM
Hva med å spamme denne?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31235663



Sendte denne meldingen jeg...


Forbanna j**e!

Håper du ikkje får solgt billettene dine..
Håper noen lurer deg trill rundt for de billettene du har fått..
Her driver ekte suportere å sliter for å få tak i billetter til klubben de elsker, så kommer det PAKK som deg å snylter til seg penger på det...

BRENN I H*****E!!

LikeABoss

Har forøvrig sendt mail til finn.no om denne..

Men seriøst... Sitter det ikkje en eller annen tulling fra finn.no og godkjenner disse annonsene?
De går jo igjenom en slags kontroll..

At de ikkje fanger opp dette her, e for meg en gåte...

Eivind b

Quote from: LikeABoss on October 16, 2011, 00:16:14 AM
Har forøvrig sendt mail til finn.no om denne..

Men seriøst... Sitter det ikkje en eller annen tulling fra finn.no og godkjenner disse annonsene?
De går jo igjenom en slags kontroll..

At de ikkje fanger opp dette her, e for meg en gåte...

har selv tipset finn om alle som er lagt ut men de bruker lang tid på og fjerne de også.
gleder meg selv til jeg har min bill fra bataljonen i hånden og er i oslo den 5 november.
vi må jo bare true de som prøver og selge eller ligge inn bud så høyt at ingen kjøper de
Vi har et super lag på gang

LikeABoss

Quote from: Eivind b on October 16, 2011, 00:25:57 AM
Quote from: LikeABoss on October 16, 2011, 00:16:14 AM
Har forøvrig sendt mail til finn.no om denne..

Men seriøst... Sitter det ikkje en eller annen tulling fra finn.no og godkjenner disse annonsene?
De går jo igjenom en slags kontroll..

At de ikkje fanger opp dette her, e for meg en gåte...

har selv tipset finn om alle som er lagt ut men de bruker lang tid på og fjerne de også.
gleder meg selv til jeg har min bill fra bataljonen i hånden og er i oslo den 5 november.
vi må jo bare true de som prøver og selge eller ligge inn bud så høyt at ingen kjøper de


Likte forslaget til Nixon.. Be de sende det som postoppkrav en uke før kampen spilles..
Så lar du bare være å hente de.. Så blir de sendt tilbake til selger etter 2 uker.. :)

Utmedsnolken

Det er vel ingen som er så dumme som at de tar imot postoppkrav? Cash mot billetter ville været den eneste akseptable betalingsmåten for meg. Gjerne på Lagunen eller noe sånt hvis det dreide seg om 15 000 fra en tilfeldig fyr på internettet
"og der snubler Sæternes igjen"

LikeABoss

Quote from: Utmedsnolken on October 16, 2011, 00:33:08 AM
Det er vel ingen som er så dumme som at de tar imot postoppkrav? Cash mot billetter ville været den eneste akseptable betalingsmåten for meg. Gjerne på Lagunen eller noe sånt hvis det dreide seg om 15 000 fra en tilfeldig fyr på internettet



Er folk så dumme at de legger ut på finn.no at budet på billettene de selger er på 5000kr, så Er det ingenting som forundrer meg ;)

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on October 15, 2011, 19:16:39 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 19:08:33 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 18:47:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 15, 2011, 17:38:46 PM
Quote from: Markmus on October 15, 2011, 13:04:28 PM
Quote from: Northside on October 15, 2011, 08:57:52 AM
Møte opp en liten gjeng når billettene skal leveres, så skulle vi lett fått prisen ned igjen til 600kr stk.


Er jo bare å by høy pris og så møte opp hvor du så truer med politianmeldelse hvis du ikke får billettene for ordinær pris + et pittelite påslag for å være grei. Tar selvfølgelig med deg den aktuelle loven printet på papir for å gjøre fyren redd. Tar selvfølgelig opp samtalen på bånd også.

Skal man ta knekken på svartebørshaiene må man gjøre det selv. Hverken billettutsteder eller politi er interessert i å ta dem.


Da kan jo han bare si nei, og så gå og selge til noen andre.


Og ikke bry seg med politianmeldelse? :P


Det er vel ikke så mye å bry seg om hvis han faktisk ikke har gjort det ennå. Det er ikke straffbart å si at du skal selge hasj.


det er mye som er  å  straffbart både å si og avertere for. men uansett så tror jeg ikke politiet bryr seg.


Det vet jeg, men ikke noe sånt, og som du sier så er det langt nede på lista over prioriteringer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

sveines

Quote from: Utmedsnolken on October 15, 2011, 11:02:54 AM
Quote from: Dunkin on October 15, 2011, 10:54:10 AM
De 4 første billettene som ble lagt ut på finn.no klokken 15 i går gikk for 3100 per stk ifølge selger. Kvalm fortjeneste for å bare skrive inn navn, tlf og epostadresse på en nettside.


kunne ikke bare nff solgt billettene for 1500 kr stk, så hadde vi kanskje sluppet dette her.


Ja, eller flytta finalen til København eller Amsterdam hvor det er like enkelt å reise til som forbanna Oslo!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

skuteviken

"Brenn i helvete din jævla kuk. Du er herved anmeldt til politiet. IP-adressen din ligger logget hos finn.no"

Jeg hadde lyst å legge til at han burde være klar over at de som hadde "det høyeste budet" kanskje ikke kom til å møte han med penger, men jeg tenkte meg om 2 - 3 ganger så kan det oppfattes som en trussel og da har jeg gjort noe ulovlig.

Men han burde bli skremt bort.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5771722.ece

Tipper han sitter nå og venter på telefon fra Chess eller noe sånt...

Ellers er det noe som skurrer litt med historien til denne Loftås:


Det er vel litt mer enn bare "de første årene". Vil det si at han fikk regning og betalte medlemskap helt fra 2003 til 2008 uten å bli registrert? Høres ikke særlig sannsynlig ut.
Rød makt på Hansa

Northside

Forstår ikke hva denne personer griner over. Kan vel neppe huske særlig mange av bortekampene han har vært på uansett.


stig

Nettsideansvarlig

LikeABoss

Quote from: stig on October 16, 2011, 19:02:47 PM
Da starter vi på tirsdag


Hvor mange billetter har dere fått fra Brann?
Er det muligheter for de som kun har 4 års ansienitet til å få seg billetter etter dere er ferdig med de som har 5 + de som var med på Viking kampen?

Klaus_Brann

De resterende billettene etter at de to gruppene har fått, trekkes mellom de som har 4 år.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Dan Inge

Quote from: Klaus_Brann on October 16, 2011, 19:49:57 PM
De resterende billettene etter at de to gruppene har fått, trekkes mellom de som har 4 år.



så vi med 4 års trenger ikke foreta oss noe før vi evt blir kontaktet av styret eller får beskjed om når vi kan kjøpe bill?
kjør over pakket!!

Kararay

et spm mange spør seg.. er det 4 siste år på rad, eller er det fire av de 5 siste årene  som teller?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

osoerli

Quote from: stig on October 16, 2011, 19:02:47 PM
Da starter vi på tirsdag


Når trekker dere blandt dei som har 4 års ansiennitet?
Kva om ein som vinn på 4 års trekkinga ønskjer å stå saman med ein som har 5 års ansiennitet?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: osoerli on October 16, 2011, 21:02:13 PMKva om ein som vinn på 4 års trekkinga ønskjer å stå saman med ein som har 5 års ansiennitet?


De selger jo billettene fortløpende i rekkefølge, så etter det jeg kan lese av infoen kan det bli vanskelig. Men på en annen side skulle det vel ikke være umulig å presse seg sammen foran noen seter. For ikke å snakke om at vi driter i seteplasseringen på Bataljonen sitt felt.
Rød makt på Hansa

olebrann3

Quote from: Kararay on October 16, 2011, 21:01:39 PM
et spm mange spør seg.. er det 4 siste år på rad, eller er det fire av de 5 siste årene  som teller?

4 siste år som teller

Quote from: Dan Inge on October 16, 2011, 20:59:41 PM
så vi med 4 års trenger ikke foreta oss noe før vi evt blir kontaktet av styret eller får beskjed om når vi kan kjøpe bill?

Riktig!

Quote from: osoerli on October 16, 2011, 21:02:13 PM
Når trekker dere blandt dei som har 4 års ansiennitet?
Kva om ein som vinn på 4 års trekkinga ønskjer å stå saman med ein som har 5 års ansiennitet?


De blir trekt når vi ser hvor mange som er igjen.
Om du får billett på denne måten og vil stå sammen med en som har fått på 5 års ansinitet. Må man prøve å presse seg sammen på ullevål.

Klaus_Brann

Quote from: Dan Inge on October 16, 2011, 20:59:41 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 16, 2011, 19:49:57 PM
De resterende billettene etter at de to gruppene har fått, trekkes mellom de som har 4 år.



så vi med 4 års trenger ikke foreta oss noe før vi evt blir kontaktet av styret eller får beskjed om når vi kan kjøpe bill?


De kommer nok med info når de har trukket regner jeg med, så det er bare å følge med.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 16, 2011, 21:06:46 PM
Quote from: osoerli on October 16, 2011, 21:02:13 PMKva om ein som vinn på 4 års trekkinga ønskjer å stå saman med ein som har 5 års ansiennitet?


De selger jo billettene fortløpende i rekkefølge, så etter det jeg kan lese av infoen kan det bli vanskelig. Men på en annen side skulle det vel ikke være umulig å presse seg sammen foran noen seter. For ikke å snakke om at vi driter i seteplasseringen på Bataljonen sitt felt.


Akkurat. Satser på kaos free seating der, så får Krøvel stå med fjortisene;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

The Boss

Min fetter var medlem i bataljonen i 2007-2010, men hadde ikke betalt medlemsavgiften i år... Noen dager etter semifinaleseieren betalte han de 200 kronene, og nå er han sikret billett.. Noen som ordner seg ;)

Go Up